Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 342
    • 343
    • 344
    • 345
    • 346
    • 906
    • 907
    • 344 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18136
    412522
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taxidiwtis @manast last edited by

      @manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Λίγα τα λόγια σας για την πολυαγαπημένη Νορβηγία!
      Εντάξει, μπορεί να ήταν από τους φανατικούς σωτήρες-βορβαδιστές της Λιβύης αλλά μ´αυτό τον τρόπο να έλυσε όλα τα προβλήματα της Αν. Μεσογείου όπως και τον υπερπλυθησμό των βορείων ακτών της Αφρικής.
      Μπορεί η οικονομία της να έχει στήριγμα την εξόρυξη μαύρου χρυσού, αλλά, το κάνει για το δικό μας καλό που είμαστε αμετανόητοι των ΜΕΚ.
      Μπορεί να μην υπογράφει τις συνθήκες για την φαλαινοθηρία και την κατανάλωση φώκιας, αλλά υπάρχει υπερπληθυσμόςαπό δαύτα βρε αδερφέ.
      Το σπουδαίο είναι τα ηλεκτρικά οχήματα και φαντάζομαι και τα χάρτινα καλαμάκια…
      Ξεπλύνεται το στόμα σας όλοι οι κακολογητές.

      Δεν απαγορευει κανεις σε ιδιοκτητη χασαποταβερνας , να ειναι ο ιδιος χορτοφαγος.

      Αλλος ρουφαει τα Nox , αλλος θησαυριζει απο το diesel αλλα παραλληλα κραταει καθαρες τις πολεις του ...Και το καρβελι και το μαχαιρι

      Τα λεφτα απο το πετρελαιο τα επενδυουν σε φαουντ δε τα τρωνε , το αποθεματικο προσφατα ξεπερασε το 1 τρις $

      M piliourits 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • M
        manast @taxidiwtis last edited by

        @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Λίγα τα λόγια σας για την πολυαγαπημένη Νορβηγία!
        Εντάξει, μπορεί να ήταν από τους φανατικούς σωτήρες-βορβαδιστές της Λιβύης αλλά μ´αυτό τον τρόπο να έλυσε όλα τα προβλήματα της Αν. Μεσογείου όπως και τον υπερπλυθησμό των βορείων ακτών της Αφρικής.
        Μπορεί η οικονομία της να έχει στήριγμα την εξόρυξη μαύρου χρυσού, αλλά, το κάνει για το δικό μας καλό που είμαστε αμετανόητοι των ΜΕΚ.
        Μπορεί να μην υπογράφει τις συνθήκες για την φαλαινοθηρία και την κατανάλωση φώκιας, αλλά υπάρχει υπερπληθυσμόςαπό δαύτα βρε αδερφέ.
        Το σπουδαίο είναι τα ηλεκτρικά οχήματα και φαντάζομαι και τα χάρτινα καλαμάκια…
        Ξεπλύνεται το στόμα σας όλοι οι κακολογητές.

        Δεν απαγορευει κανεις σε ιδιοκτητη χασαποταβερνας , να ειναι ο ιδιος χορτοφαγος.

        Αλλος ρουφαει τα Nox , αλλος θησαυριζει απο το diesel αλλα παραλληλα κραταει καθαρες τις πολεις του ...Και το καρβελι και το μαχαιρι

        Τα λεφτα απο το πετρελαιο τα επενδυουν σε φαουντ δε τα τρωνε , το αποθεματικο προσφατα ξεπερασε το 1 τρις $

        Καλά τα λες! Διατηρώ ένα άριστο οικολογικό προφίλ! Να παραδειγματιστούμε όλοι οι οικολογούντες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits @taxidiwtis last edited by piliourits

          @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Λίγα τα λόγια σας για την πολυαγαπημένη Νορβηγία!
          Εντάξει, μπορεί να ήταν από τους φανατικούς σωτήρες-βορβαδιστές της Λιβύης αλλά μ´αυτό τον τρόπο να έλυσε όλα τα προβλήματα της Αν. Μεσογείου όπως και τον υπερπλυθησμό των βορείων ακτών της Αφρικής.
          Μπορεί η οικονομία της να έχει στήριγμα την εξόρυξη μαύρου χρυσού, αλλά, το κάνει για το δικό μας καλό που είμαστε αμετανόητοι των ΜΕΚ.
          Μπορεί να μην υπογράφει τις συνθήκες για την φαλαινοθηρία και την κατανάλωση φώκιας, αλλά υπάρχει υπερπληθυσμόςαπό δαύτα βρε αδερφέ.
          Το σπουδαίο είναι τα ηλεκτρικά οχήματα και φαντάζομαι και τα χάρτινα καλαμάκια…
          Ξεπλύνεται το στόμα σας όλοι οι κακολογητές.

          Δεν απαγορευει κανεις σε ιδιοκτητη χασαποταβερνας , να ειναι ο ιδιος χορτοφαγος.

          Αλλος ρουφαει τα Nox , αλλος θησαυριζει απο το diesel αλλα παραλληλα κραταει καθαρες τις πολεις του ...Και το καρβελι και το μαχαιρι

          Τα λεφτα απο το πετρελαιο τα επενδυουν σε φαουντ δε τα τρωνε , το αποθεματικο προσφατα ξεπερασε το 1 τρις $

          Κι εμείς τα λεφτά μας σε φαντ τα επενδύουμε, του Πάτση, μέσω δανείων, για να αγοράζει τα σπίτια μας, αλλά δεν καταργούμε και τα τζάκια γιατί έχει άλλη γλύκα η ζέστη της παλέτας.

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • monman2
            monman2 last edited by monman2

            50 λεπτά φτάνουν για να κατανοήσει κάποιος την αλήθεια και την ουσία της ηλεκτροκίνησης απο τα 150 χρόνια βαθιάς γνώσης για την αυτοκινητοβιομηχανία που εχουν συγκεντρωτικά οι δύο συνομιλητές.

            Πολλά ερωτήματα απαντώνται
            Γιατί άλλαξε πρόεδρο η Toyota ;
            Γιατί η ford αναγκάζει την πολεμική αεροπορία να ρίχνει τα μπαλόνια των κινέζων ;👼
            Γιατί έφυγε ο Diess απο την VW;
            Γιατί το 3008 του γάτου δεν δουλεύει; Αυτό θα το δώσω στο κοινό ...ΣΑΜΠΑΝΙΑ και ΧΑΒΙΑΡΙ! 😊

            Youtube Video

            ΥΓ Οι Θεσσαλονικείς να το δείτε μετά την κοπή της βασιλόπιτας γιατί αν ξεκινήσετε τώρα θα αργήσετε.

            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • L
              lap last edited by lap

              Youtube Video

              Εδώ το κιβώτιο ταχυτήτων για τα ev, που θα φορέσει από ότι φαίνεται το νέο ev της Suzuki.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dublin last edited by

                https://www.ieidiseis.gr/auto-moto/186231/peel-p50-synarmologiste-monoi-sas-to-mikrotero-aftokinito-ston-kosmo

                Σε 4-5 χρόνια θα τα παίρνουμε kit από τα Lidl και τα Crazy Sundays!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tgd last edited by

                  Πάνω δηλαδή που ξεφορτωθήκαμε τα κιβώτια χάρη στο εύρος λειτουργίας των ηλεκτροκινητήρων, θα τα επαναφέρουμε;

                  Με αυτούς θα μπορούν να μπουν μικρότεροι κινητήρες στα αυτοκίνητα. Δηλαδή οικονομία για τις εταιρίες;

                  Πάντως για άπειρη ροπή, είχα δει μια εκπομπή για ένα ατμοκίνητο αυτοκίνητο από τις αρχές του 20ου αιώνα. 80 ίπποι και 1000 ροπή!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taxidiwtis last edited by

                    Η motor oil πηρε δάνειο 40 εκατομμυρια απο την Ευρωπαικη τραπεζα για 3000 φορτιστές ηλεκτρικων και σταθμους υδρογονου .

                    MOTOR OIL δηλωση

                    "
                    Η Motor Oil Hellas, πρωτοπόρος στον τομέα της στη νοτιοανατολική Ευρώπη, μετεξελίσσεται σταδιακά σε ολοκληρωμένη και διαφοροποιημένη ενεργειακή εταιρεία φιλοδοξώντας να καταστεί ο μεγαλύτερος παραγωγός ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Ελλάδα.

                    "

                    https://www.moh.gr/news/i-etep-ke-i-motor-oil-hellas-anakinonoun-symfonia-chrimatodotisis-gia-tin-anaptyxi-diktyou-stathmon-fortisis-ilektrikon-ochimaton-ke-stathmon-ydrogonou-stin-ellada/

                    Οποιος θελει να υπαρχει και την επομενη μερα , κάνει τα κουμαντα του

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dublin last edited by

                      Σύμφωνα με το Forbes, μια γρήγορη ματιά στις επίσημες ιστοσελίδες των General Motors και Ford αρκεί για να γίνει αντιληπτό ότι η πρώτη αναζητά 283 μηχανικούς λογισμικού και η δεύτερη 364

                      Αυτό... κινητό με ροδες... όλα software θα είναι πλέον, απλά μην τρέχετε πολύ αν ρίξει καμία μπλε οθόνη!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        Στο Βόλο πάντως, παράγει βιοντίζελ η Μότορ Όιλ.

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dublin last edited by

                          https://www.sport24.gr/auto24/hlektrokinisi/ta-28-nea-ilektrika-montela-poy-perimenoyme-stin-ellada-to-2023.9943964.html

                          Πάρτε κόσμε! Με το τσουβαλι τα μοντέλα! Μόλις τα χαρίζουν, μπορεί να πάρω και εγώ κανένα..

                          V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • monman2
                            monman2 last edited by monman2

                            @dublin
                            πραγματικά φίλε δε το κατέχεις το θέμα , κρίμα
                            νομίζεις οτι οι μερικές 100αδες μηχανικοί λογισμικού είναι αρκετοί;

                            10.000 δέκα χιλιάδες ολογράφως ! χρειάζονταν πχ στην VW
                            https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-results-software-idUSKBN1QT1ZN
                            απο το 2019 το ξέρανε

                            κάτι πανε να κάνουν στην Γερμανία
                            https://www.dw.com/en/vw-guns-for-tesla-with-homegrown-software-developers/a-60768832

                            γιατί είναι πολλά τα τρις

                            Swiss investment bank UBS estimates software will be the biggest source of revenue for carmakers by 2030 with a revenue pool of $1.9 trillion (€1.7 trillion) in areas such as robotaxi service, in-car infotainment and advanced driver assistance systems.

                            σε όλη την Ευρώπη χρειάζονται πολλοί ποιος θα τους πρωτοπάρει;

                            The European Commission estimates currently 500,000 IT professionals are needed in Europe.
                            "It's a big problem if one looks to build all the software resources in Europe alone. And even worse to do so only in Germany. Our clients believe if you do it globally, it's somehow manageable,"

                            Μέχρι και στην Ινδία ψάχνουν !
                            https://www.glassdoor.co.in/Interview/Volkswagen-Group-Technology-Solutions-India-Interview-Questions-E1374232.htm

                            Κινητό με ρόδες... χα χα χα

                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • V
                              vagkirk @dublin last edited by

                              @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              https://www.sport24.gr/auto24/hlektrokinisi/ta-28-nea-ilektrika-montela-poy-perimenoyme-stin-ellada-to-2023.9943964.html

                              Πάρτε κόσμε! Με το τσουβαλι τα μοντέλα! Μόλις τα χαρίζουν, μπορεί να πάρω και εγώ κανένα..

                              Άσχετο - σχετικό ,με αφορμή την παραπάνω λίστα , πρός όσους έχουν περισσότερες τεχνικές γνώσεις, νομίζω έχω ξαναρωτήσει αλλά δεν θυμάμαι την απάντηση.

                              Βλέπω ρε παιδί μου τις ιπποδυνάμεις κάποιων ηλεκτρικών , 350 , 400, 500, 580 άλογα με μια Χ αυτονομία και συγκεκριμένης χωρητικότητας μπαταρίας.

                              Λογικά η ιπποδύναμη είναι ανάλογη του μεγέθους -πως να το πω - του ηλεκτροκινητήρα.

                              Δεν μπορούν να έχουν εκδόσεις με μικρότερους ηλεκτροκινητήρες , μικρότερης απόδοσης ας πούμε 200-300 άλογα που λογικά θα καταναλώνουν λιγότερα KW και άρα θα έχουν με ίδιο μέγεθος μπαταρίας μεγαλύτερη αυτονομία;

                              D T S piliourits 4 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dublin @vagkirk last edited by dublin

                                @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                https://www.sport24.gr/auto24/hlektrokinisi/ta-28-nea-ilektrika-montela-poy-perimenoyme-stin-ellada-to-2023.9943964.html

                                Πάρτε κόσμε! Με το τσουβαλι τα μοντέλα! Μόλις τα χαρίζουν, μπορεί να πάρω και εγώ κανένα..

                                Άσχετο - σχετικό ,με αφορμή την παραπάνω λίστα , πρός όσους έχουν περισσότερες τεχνικές γνώσεις, νομίζω έχω ξαναρωτήσει αλλά δεν θυμάμαι την απάντηση.

                                Βλέπω ρε παιδί μου τις ιπποδυνάμεις κάποιων ηλεκτρικών , 350 , 400, 500, 580 άλογα με μια Χ αυτονομία και συγκεκριμένης χωρητικότητας μπαταρίας.

                                Λογικά η ιπποδύναμη είναι ανάλογη του μεγέθους -πως να το πω - του ηλεκτροκινητήρα.

                                Δεν μπορούν να έχουν εκδόσεις με μικρότερους ηλεκτροκινητήρες , μικρότερης απόδοσης ας πούμε 200-300 άλογα που λογικά θα καταναλώνουν λιγότερα KW και άρα θα έχουν με ίδιο μέγεθος μπαταρίας μεγαλύτερη αυτονομία;

                                Είναι αυτό που λέμε "ηλεκτρικά άλογα" είναι διαφορετικά από τα θερμικά!

                                Το ένα τρώει σανό, και το άλλο τρώει ηλεκτρικό κουτοχορτο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taxidiwtis @vagkirk last edited by

                                  @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  https://www.sport24.gr/auto24/hlektrokinisi/ta-28-nea-ilektrika-montela-poy-perimenoyme-stin-ellada-to-2023.9943964.html

                                  Πάρτε κόσμε! Με το τσουβαλι τα μοντέλα! Μόλις τα χαρίζουν, μπορεί να πάρω και εγώ κανένα..

                                  Άσχετο - σχετικό ,με αφορμή την παραπάνω λίστα , πρός όσους έχουν περισσότερες τεχνικές γνώσεις, νομίζω έχω ξαναρωτήσει αλλά δεν θυμάμαι την απάντηση.

                                  Βλέπω ρε παιδί μου τις ιπποδυνάμεις κάποιων ηλεκτρικών , 350 , 400, 500, 580 άλογα με μια Χ αυτονομία και συγκεκριμένης χωρητικότητας μπαταρίας.

                                  Λογικά η ιπποδύναμη είναι ανάλογη του μεγέθους -πως να το πω - του ηλεκτροκινητήρα.

                                  Δεν μπορούν να έχουν εκδόσεις με μικρότερους ηλεκτροκινητήρες , μικρότερης απόδοσης ας πούμε 200-300 άλογα που λογικά θα καταναλώνουν λιγότερα KW και άρα θα έχουν με ίδιο μέγεθος μπαταρίας μεγαλύτερη αυτονομία;

                                  mercedes 200 αλογα αλλα 1000 χιλιομετρα αυτονομια σε αυτοκινητοδρομο

                                  Youtube Video

                                  monman2 V 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    super-t @vagkirk last edited by

                                    @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    https://www.sport24.gr/auto24/hlektrokinisi/ta-28-nea-ilektrika-montela-poy-perimenoyme-stin-ellada-to-2023.9943964.html

                                    Πάρτε κόσμε! Με το τσουβαλι τα μοντέλα! Μόλις τα χαρίζουν, μπορεί να πάρω και εγώ κανένα..

                                    Άσχετο - σχετικό ,με αφορμή την παραπάνω λίστα , πρός όσους έχουν περισσότερες τεχνικές γνώσεις, νομίζω έχω ξαναρωτήσει αλλά δεν θυμάμαι την απάντηση.

                                    Βλέπω ρε παιδί μου τις ιπποδυνάμεις κάποιων ηλεκτρικών , 350 , 400, 500, 580 άλογα με μια Χ αυτονομία και συγκεκριμένης χωρητικότητας μπαταρίας.

                                    Λογικά η ιπποδύναμη είναι ανάλογη του μεγέθους -πως να το πω - του ηλεκτροκινητήρα.

                                    Δεν μπορούν να έχουν εκδόσεις με μικρότερους ηλεκτροκινητήρες , μικρότερης απόδοσης ας πούμε 200-300 άλογα που λογικά θα καταναλώνουν λιγότερα KW και άρα θα έχουν με ίδιο μέγεθος μπαταρίας μεγαλύτερη αυτονομία;

                                    Θα μπορούσαν.
                                    Το κάνει η Hyundai στα διάφορα Ioniq. Το κέρδος φαίνεται να είναι κάτι σαν 20-60 km παραπάνω ανάλογα με την έκδοση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • piliourits
                                      piliourits @vagkirk last edited by

                                      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      https://www.sport24.gr/auto24/hlektrokinisi/ta-28-nea-ilektrika-montela-poy-perimenoyme-stin-ellada-to-2023.9943964.html

                                      Πάρτε κόσμε! Με το τσουβαλι τα μοντέλα! Μόλις τα χαρίζουν, μπορεί να πάρω και εγώ κανένα..

                                      Άσχετο - σχετικό ,με αφορμή την παραπάνω λίστα , πρός όσους έχουν περισσότερες τεχνικές γνώσεις, νομίζω έχω ξαναρωτήσει αλλά δεν θυμάμαι την απάντηση.

                                      Βλέπω ρε παιδί μου τις ιπποδυνάμεις κάποιων ηλεκτρικών , 350 , 400, 500, 580 άλογα με μια Χ αυτονομία και συγκεκριμένης χωρητικότητας μπαταρίας.

                                      Λογικά η ιπποδύναμη είναι ανάλογη του μεγέθους -πως να το πω - του ηλεκτροκινητήρα.

                                      Δεν μπορούν να έχουν εκδόσεις με μικρότερους ηλεκτροκινητήρες , μικρότερης απόδοσης ας πούμε 200-300 άλογα που λογικά θα καταναλώνουν λιγότερα KW και άρα θα έχουν με ίδιο μέγεθος μπαταρίας μεγαλύτερη αυτονομία;

                                      Μάλλον όχι, γιατί αν είναι 3 τόνους με τους επιβάτες, θα πρέπει να έχει κι άλλα χαρακτηριστικκά λειτουργίας ώστε να κινείται αξιοπρεπώς.
                                      άλλωστε το selling point είναι τα πολλά άλλογα και υψηλή ροπή, που είναι «εύκολα» να τα πετύχει ακόμη κι ο μικρός κινητήρας.
                                      Κι οι early adopters, για να πάνε από Αθήνα Θεσσαλονίκη ή Γιάννενα, επειδή είναι πολύ οικολόγοι, θα πάρουν το αεροπλάνο και θα νοικιάσουν άλλο Τέσλα στο αεροδρόμιο για τα πέριξ.

                                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                      M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manast @piliourits last edited by

                                        @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        https://www.sport24.gr/auto24/hlektrokinisi/ta-28-nea-ilektrika-montela-poy-perimenoyme-stin-ellada-to-2023.9943964.html

                                        Πάρτε κόσμε! Με το τσουβαλι τα μοντέλα! Μόλις τα χαρίζουν, μπορεί να πάρω και εγώ κανένα..

                                        Κι οι early adopters, για να πάνε από Αθήνα Θεσσαλονίκη ή Γιάννενα, επειδή είναι πολύ οικολόγοι, θα πάρουν το αεροπλάνο και θα νοικιάσουν άλλο Τέσλα στο αεροδρόμιο για τα πέριξ.

                                        Ακούγεται, και είναι γελοίο, αλλά, πράγματι έτσι κάνουν!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • monman2
                                          monman2 @taxidiwtis last edited by monman2

                                          @taxidiwtis said in [Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης]

                                          mercedes 200 αλογα αλλα 1000 χιλιομετρα αυτονομια σε αυτοκινητοδρομο

                                          Αυτό εχει λυθεί απο τα πρώτα χρόνια των υβριδικών τα εξειδικευμένα πάτωσαν στις πωλήσεις , το honda insight χαρακτηριστικό παράδειγμα
                                          a2c66c57-14c5-4660-8129-ba9eb050cfa8-image.png

                                          αυτό που τα έκανε όλα καλά πούλησε σε εκατομμύρια αντίτυπα , δεν χρειάζεται φωτογραφία μη φορτώνουμε το σάιτ 😊

                                          Γιαυτό το mercendes παραπάνω πρωτότυπο θα μείνει

                                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vagkirk @taxidiwtis last edited by

                                            @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            https://www.sport24.gr/auto24/hlektrokinisi/ta-28-nea-ilektrika-montela-poy-perimenoyme-stin-ellada-to-2023.9943964.html

                                            Πάρτε κόσμε! Με το τσουβαλι τα μοντέλα! Μόλις τα χαρίζουν, μπορεί να πάρω και εγώ κανένα..

                                            Άσχετο - σχετικό ,με αφορμή την παραπάνω λίστα , πρός όσους έχουν περισσότερες τεχνικές γνώσεις, νομίζω έχω ξαναρωτήσει αλλά δεν θυμάμαι την απάντηση.

                                            Βλέπω ρε παιδί μου τις ιπποδυνάμεις κάποιων ηλεκτρικών , 350 , 400, 500, 580 άλογα με μια Χ αυτονομία και συγκεκριμένης χωρητικότητας μπαταρίας.

                                            Λογικά η ιπποδύναμη είναι ανάλογη του μεγέθους -πως να το πω - του ηλεκτροκινητήρα.

                                            Δεν μπορούν να έχουν εκδόσεις με μικρότερους ηλεκτροκινητήρες , μικρότερης απόδοσης ας πούμε 200-300 άλογα που λογικά θα καταναλώνουν λιγότερα KW και άρα θα έχουν με ίδιο μέγεθος μπαταρίας μεγαλύτερη αυτονομία;

                                            mercedes 200 αλογα αλλα 1000 χιλιομετρα αυτονομια σε αυτοκινητοδρομο

                                            Youtube Video

                                            Ναι , αυτό λέω περίπου.

                                            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Μάλλον όχι, γιατί αν είναι 3 τόνους με τους επιβάτες, θα πρέπει να έχει κι άλλα χαρακτηριστικκά λειτουργίας ώστε να κινείται αξιοπρεπώς.

                                            Αν είναι το βάρος ρε Πήλιου , τότε αν πάρουμε ως σημείο αναφοράς τα πολυαγαπημένα μας ντιζελοματρακάκια που καλύπτουν άνετα όλες τις μεταφορικές μας ανάγκες , όπως τα 2008 HDI 100 hp και 3008 HDI 130 hp που έχουν αναλογία κιλών ανα ίππο 12 και 11 αντίστοιχα , και τα συγκρίνουμε με τα Κia Ev6 και Tesla 3 με τις μεγάλες μπαταρίες που έχουν ένα εντελώς αχρείαστο και ...κατηγορίας supersport μηχανής 3,70 kg/hp , και με μπακαλίστικη λογική πούμε να φέρουμε την αναλογία kg/hp στο απολύτως ικανοποιητικό και γήινο 10kg/hp τότε μας αρκούν ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 190 hp για το Tesla και 220 για το KIA.

                                            Με την ίδια μπαταρία των 77kwh-80kwh λοιπόν πόσα χλμ αυτονομία θα έβγαζαν τα παραπάνω;

                                            Και αν ισχύει αυτό το σκεπτικό με διάφορους συνδιασμούς κρατώντας σταθερή μια επαρκή αναλογία kg/hp ας πούμε στα 10 , να παίζουμε με την χωρητικότητα της μπαταρίας και την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα ώστε να βγαίνουν και βέλτιστα απο πλευράς κόστους μπαταριών αυτοκίνητα με αυτονομία σε αστικό κύκλο πραγματική 400 χλμ και σε περιαστικό 250χλμ ας πουμε.

                                            Αλλά νομίζω πως τίποτα απο τα παραπάνω δεν ισχύει καθώς καποιος μηχανικός είχε εξηγήσει πως δεν πάει αναλογικά η χωρητικότητα μιας μπαταρίας με την κατανάλωση ενός ηλεκτροκινητήρα σε KW / ίππους.

                                            Αν μπορέι κάποιος ας μου λύσει την χαζή αυτή απορία.

                                            monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 342
                                            • 343
                                            • 344
                                            • 345
                                            • 346
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 344 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr