-
Το σημείο κλειδί είναι ότι όση ενέργεια δαπανά για την κίνησή του, άλλη τόση χρειάζεται για τη θέρμανση της καμπίνας του!
-
@dstou said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το σημείο κλειδί είναι ότι όση ενέργεια δαπανά για την κίνησή του, άλλη τόση χρειάζεται για τη θέρμανση της καμπίνας του!
( 0.9 * 40 ) * 0.4 = 14.4 kwh καταναλωση μονο απο το ptc heater
τι ισχυος είναι το ptc του λεαφ ;;
μηπως το εχουν ανοικτο και ζεσταινονται κατα τη διαρκεια της βαρδιας ;;;
Επισης το leaf εχει και v2g , μηπως μεσα στη μερα τροφοδοτουνε και καποια άλλη συσκευη πχ καμια φορητη θερμαστρα απο τη μπαταρια του αυτοκινητου και δεν είναι όλο καταναλωση του ptc ;;;;
-
Είναι 2 γυναίκες και είναι κρυουλιάρες, μπορεί να βάζουν στο τέρμα τη θέρμανση. Τώρα που θα χειμωνιάσει για τα καλά μπορεί και να γίνει ακόμη χειρότερα, θα το παρακολουθήσω.
-
@dstou said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Είναι 2 γυναίκες και είναι κρυουλιάρες, μπορεί να βάζουν στο τέρμα τη θέρμανση. Τώρα που θα χειμωνιάσει για τα καλά μπορεί και να γίνει ακόμη χειρότερα, θα το παρακολουθήσω.
Δεν επιτρέπεται να κρυώνεις όταν οδηγείς ηλεκτρικό. Δεν θυμάστε το τυπακι με τα καπέλα και τις κουβέρτες στο Tesla που πήγαινε Γιάννενα;!
-
Ο Νίκος Δήμου, νομίζω, τα αποκαλούσε «Ηνωμένα βασίλεια Χαλανδρίου Ψυχικού»!!
-
@bassstarlet said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ο Νίκος Δήμου, νομίζω, τα αποκαλούσε «Ηνωμένα βασίλεια Χαλανδρίου Ψυχικού»!!
To Βασίλειο είναι ένα, του Χαλανδρίου...
Το Ψυχικό είναι βραχώδη οικόπεδα... -
Άντε πάλι με το Χαλάνδρι....
Τι απεχθάνεστε εκεί στο Χαλάνδρι, για να είμαστε και ontopic? -
Απεχθανόμαστε οι πρώην συνοικίες να το παίζουν πόλεις...
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Άντε πάλι με το Χαλάνδρι....
Τι απεχθάνεστε εκεί στο Χαλάνδρι, για να είμαστε και ontopic?Καταρχήν τον χαμό από αυτοκίνητα που παρκάρουν όπου βρουν (ειδικά πάνω στην Λ.Πεντέλης)
-Παλιά, ένα μ@@@πανο με Land Cruiser, πάρκαρε Αγίου Γεωργίου & Αριστοφάνους, ακριβώς στην γωνία.Το στάρλετ με το ζόρι έστριβε προς Αριστοφάνους.
-Πέρναγα Σάββατο από την εκκλησία του Αγίου Νικολάου, και έβλεπα κάθε βράδυ έναν ταρίφα να έχει παρκάρει ακριβώς πάνω στην διάβαση, έξω από τα Everest, ενώ διαγώνια στην πλατεία, ήταν ζητάδες και καυλάντιζαν!!
-Τον άθλιο δρόμο Κ.Βάρναλη που είναι σαν νταμάρι (ωραία τιμούν τον ποιητή).
-Τα άθλια μπαλώματα λίγα μόλις μέτρα, από το δημαρχείο.Θέλεις κι'άλλα;
-
Γιατί δηλαδή στην Αγίου Ιωάννου δεν γίνεται το ίδιο. Στην Περικλέους στον Χολαργό, στο σταθμό στο Μαρούσι ?
Γαϊδούρια υπάρχουν παντού.
Και εμένα στο πατρικό μου στο κέντρο, μια ζωή μου κλείνουν το γκαράζ.
Παλιά τσακωνόμουν εγώ, τώρα τσακώνεται ο γιός.
Την Βάρναλη το πρόβλημα νομίζω είναι της περιφέρειας, γιατί περνάει λεωφορείο και ανήκει σε αυτήν.
-
Στην Α.Ιωάννου έχουν βελτιωθεί τα πράματα, μετά το στένεμα που κάναν, και τα κολωνάκια, αλλά γενικά τα βράδια έχει λίγη κίνηση έτσι κι' αλλιώς, επήλθε παρακμή, δεν είναι όπως παλαιότερα.
-
Στον Χολαργό πλέον το πρόβλημα είναι στην Μεσογείων που έχουν ανοίξει δεκάδες καταστήματα εστίασης. Ειδικά Παρασκευή/Σάββατο γίνεται δεν βρίσκεις πάρκινγκ πουθενά/κυριολεκτικά.
Δεν ξέρω πως ξέφυγε εκεί η φάση, αλλά γίνεται χαμός, τόσα μαγαζιά δεν είχε ποτέ ο Χολαργός, και έχει και σε παράδρομους..
Γενικά πάντως Ελλάδα είμαστε.. παντού έχει παρόμοια θέματα. Και επαρχία ακόμη τα κέντρα των πόλεων είναι τραγικά στις περισσότερες περιπτώσεις. Σε μικρές πόλεις μαύρα χάλια και δεν έχουν διάθεση ούτε για αλλαγές, ούτε για βελτιώσεις, ούτε το ανθρώπινο δυναμικό ή χρήμα για να πάρουν αποφάσεις. Σε κάποιες μεγαλύτερες περιφερειακές που έχουν κίνηση και ανάπτυξη υπάρχουν κάποιες κινήσεις, αλλά και πάλι είναι χαοτική η κατάσταση.
Γενικά είναι πολλά τα αυτοκίνητα.. πάρτε μηχανές και ποδήλατα!
Και εδώ κάποιο με πραγματική απέχθεια!
https://www.carandmotor.gr/nea/apagoreysi-ilektrikon-eos-2035-poy-kai-giati
-
Αυτό το car and monitor θυμίζει κουτσομπολίστικο περιοδικό.
-
-
@johnny-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Όπως είπε κάποτε ενας ταξιτζής σε εναν τέτοιο
Μπράβο λεβέντη να έχουμε και εμείς "ανταλλακτικά" συκώτια νεφρά τώρα που περάσαμε τα 65 ... -
Την κυριακή πέτυχα σιτροέν αμί να κινείται στην εθνική οδό αθηνών λαμίας, στην κηφισιά. Πήγαινε με 40-50 στην βοηθητική λουρίδα, και δίπλα πέρναγαν αυτοκίνητα με 120χαω. Μου φάνηκε αστείο ως θέαμα.
-
@dstou said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Την κυριακή πέτυχα σιτροέν αμί να κινείται στην εθνική οδό αθηνών λαμίας, στην κηφισιά. Πήγαινε με 40-50 στην βοηθητική λουρίδα, και δίπλα πέρναγαν αυτοκίνητα με 120χαω. Μου φάνηκε αστείο ως θέαμα.
Αστείο δεν είναι. Επικίνδυνο είναι.
Νομίζω ότι απαγορεύεται να βγουν σε Εθνική Οδό. -
Επειδή το έψαξα και έμαθα.
Το έβγαλαν στην Εθνική για να ανοίξει ο κινητήρας και να ξεμπουκώσει. Δικαιολογημένοι. -
Τι κανονισμοί υπάρχουν για να επιτρέπεται κάποιο τετράτροχο να βγει Ε.Ο;
-
@bassstarlet said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Τι κανονισμοί υπάρχουν για να επιτρέπεται κάποιο τετράτροχο να βγει Ε.Ο;
Οχήματα που εμπίπτουν στην κατηγορία ΑΜ, απλά δεν επιτρέπονται! Το Ami και πολλά τέτοιου τύπου ανήκουν σε αυτήν την την κατηγορία, οπότε ΔΕΝ επιτρέπεται. Είναι ξεκάθαρο..
"Η κίνηση σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας επιτρέπεται μόνο σε οχήματα που μπορούν να αναπτύξουν σε οριζόντια οδό ταχύτητα μεγαλύτερη των 70 χλμ./ώρα. Σε αντίθετη περίπτωση το διοικητικό πρόστιμο είναι της τάξης των 200 ευρώ.
τα Ε.Π.Η.Ο. (Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα) απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε οδούς όπου το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των οχημάτων υπερβαίνει τα 50 χλμ./ώρα. Το πρόστιμο που έχει ορίσει ο Κ.Ο.Κ. για τους παραβάτες είναι 80 ευρώ. "
Να αναφέρω και ότι υπάρχουν Ταχείας Κυκλοφορίας Πόλεως ΚΗΦΙΣΙΑΣ, ΣΥΓΓΡΟΥ, ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ, ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ που εκεί το όριο είναι τα 70χλμ, φαντάζομαι ότι σε αυτούς επιτρέπονται να κυκλοφορούν, απλά Αθηνών - Λαμίας και Αθηνών - Πατρών και Αττική οδό (παραδείγματα) όχι..
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση