-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ακριβώς αυτό!
Το ότι σταματάς μπροστά στην είσοδο.
Η αλήθεια είναι πως εγώ όταν δεν έχει θέση πάρκινγκ το ακυρώνω ενώ αυτοί νιώθουν ελεύθεροι με τα σκούτερ.
Γενικά η δική μου παρέα αγοράζει και πουλάει αυτες τις καινούργιες μάρκες. Φθηνά ωραία on -off. Και είναι και πολύ ευχαριστημένοι. Αν έχεις φράγκα να πάρεις κάτι με asr. Το δίνω συμβουλή σε όλους. Είναι μεγάλη ασφάλεια για τα δικυκλα και ιδιαιτερα τα δυνατά, το asr.
Traction control εννοείς; Για να λες ASR έχουν Beverly οι φίλοι σου! Φυσικά είναι απαραίτητο πλέον και έχουν ακόμη και 125..
@bassstarlet ας πούμε είμαι στον χώρο του θεάματος.
-
Όχι μόνο, δεν αγοράζουν μόνο beverly, ένας μόνο έχει τετοιο, αλλα αγοράζουν αυτές τις φθηνές τις νέες μάρκες για on off και τους φωνάζω να μην αγνοούν το traction control, πέρα βρέχει βέβαια κανείς δεν με ακούει.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όχι μόνο, δεν αγοράζουν μόνο beverly, ένας μόνο έχει τετοιο, αλλα αγοράζουν αυτές τις φθηνές τις νέες μάρκες για on off και τους φωνάζω να μην αγνοούν το traction control, πέρα βρέχει βέβαια κανείς δεν με ακούει.
Στα φθηνά on off δεν έχει, κοστίζει περίπου 500€ σε κάθε μηχανή το ανάλογο σύστημα σε λιανική και θα έχαναν το πλεονέκτημα της τιμής. Εγώ το είχα βάλει σαν προαπαιτούμενο τώρα που αγόρασα.
Και σε Nmax 125 είχε μπει κάνα 2 φορές σε λειτουργία, πόσο μάλλον σε μεγαλύτερα κυβικά και με περισσότερη ροπή. Για Ελληνική αστική άσφαλτο είναι must. Τυχαία χθες στη δουλειά το συζητούσαμε με έναν φίλο μηχανοβιο που παρήγγειλε και αυτός scooter πρόσφατα (θα του έρθει το Μάρτιο, εγώ πήρα ετοιμοπαραδοτο φυσικά! Ο τύπος έχει και GS1200).
-
..και τώρα ώρα για κάτι εντελώς διαφορετικό.
-
Είναι εντυπωσιακά... αηδιαστικό, πως βρίσκουν και κολλάνε τον όρο «ρατσισμό» σε κάθε τι άσχετο.
Και τα καράβια, γιατί συνήθως είναι λευκά βαμμένα και όχι μαύρα;
Ρατσιστές και αυτοί!
ΓΤΣΜ -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ σχολιάζω το θέμα με τα λεωφορεία και προχωρώ τη σκέψη σου κάποια βήματα πιο κάτω και λέω πως εσύ που κινείσαι με το καλό σου citroen που παρεπιπτόντως είναι ανώτερο απο το σημερινό σχεδόν σε όλα του, και το λέω αυτο διότι γνωρίζω από psa, είσαι μονάχα ένας. Άρα ναι μεν ρυπαινεις 30 φορές λιγότερο από ένα παλιό λεωφορείο αλλά το λεωφορείο μεταφέρει 150 άτομα περισσότερα από εσένα στην ίδια διαδρομή.
Οπότε αν τα βάλουμε κάτω, ανά άνθρωπο που μετακινείται τελικά το citroen μολύνει περισσότερο. Αυτό λέω. Δηλαδή η άποψη μου δίνει μια άλλη οπτική στο θέμα με τα λεωφορεία. Συμφωνώ για τα φορτηγά αν και αυτά εδώ και πολλά έτη έχουν adblue.
Ναι μολυνει περισσοτερο, ομως τα λεωφορεια δεν ειναι παντα φισκα απο κοσμο
Οπως και τα φορτηγα διανομης. Ξεκινουν το πρωι απο την αποθηκη ή το αμαξοστασιο και μεχρι το απογευμα τα φορτηγα ή αργα το βραδυ τα λεωφορεια κυκλοφορουν συνεχεια μεταφεροντας ανθρωπους και εμπορευματα.Επισης αυτα ειναι αναγκαια γιατι τα εμπορευματα δεν μπορουν να πανε με αλλον τροπο και οι επιβατες δεν μπορουν να παρουν ο καθενας το αμαξι του γιατι τοτε δεν θα κυκλοφορει κανεις στους δρομους!!
Αρα οπως θα αλλαξουμε καποια στιγμη τα ΙΧ μας με καθαροτερα γιατι θα υπαρξουν κινητρα ή απαγορευσεις, ετσι πρεπει να αλλαξουμε ολα τα οχηματα δημοσιας χρησης με καθαρα.
Σημερα το πρωι πηγαινοντας στην δουλεια ειχα μπροστα μου 4 Octavia taxi, το πρωτο, το επομενο που ειχε και το 5 στο ονομα, το προτελευταιο και το τελευταιο. Τα 2 παλιοτερα εβγαζαν τρελο ντουμανι πισω, τα 2 πιο καινουργια δεν εβγαζαν τιποτα. Ομως η πλειοψηφια των ταξι που ολη μερα γυριζει στην Αθηνα δεν ειναι 5ετιας και νεοτερα, αλλα 10ετιας και παλιοτερα και γραφουν 300 χλμ την ημερα ενα οποιοδηποτε μεσο ΙΧ κανει 20-25.
Βλεπουμε δηλαδη οτι ενα ταξι κυκλοφορει οσο 12-15 ιχ και ρυπαινει μαλλον περισσοτερο αφου ειναι ντιζελ στην πλειοψηφια τους. Μονο τα 15.000 ταξι δηλαδη ρυπαινουν οσο τα δεκαπλασια και βαλε ΙΧ που κυκλοφορουν καθε μερα στην πολη. -
Συμφωνώ εν μέρη για τα φορτηγά. Τα ταξί όμως δεν κυκλοφορούν χωρίς λόγο αλλά αντίθετα μεταφέρουν ανθρώπους άρα τα ταξί τα βαζω στο ίδιο επίπεδο με τα ιχ. Άρα οπότε βλέπεις ένα ταξί να κυκλοφορεί θα μπορούσε να ήταν ένα ιχ και απλά για χ,ψ λόγους ο πελάτης τους δεν επιλέγει το ιχ
Διαχωρίζω όμως τα λεωφορεία τα οποία άλλοτε είναι γεμάτα και άλλοτε άδεια οπότε κατά μέσο όρο μπορούμε να βγάλουμε έναν αριθμό επιβαινόντων.
Δηλαδή πρέπει να αλλάξουμε το υποκείμενο στις συζητήσεις μας και αυτομάτως θα αλλάξει και η οπτική.
Αν για παράδειγμα πούμε πως ένα άνθρωπος που μετακινείται με ένα ταξί, ιχ.... κτλ και 100 άνθρωποι που μετακινούνται με λεωφορεία.....κτλ κτλ
-
Δεν με καταλαβες. Ειναι δεδομενο οτι κυκλοφορουν 1.000 τοσα λεωφορεια και αρκετες 100δες φορτηγα οπως και 15.000 ταξι.
Αυτα ειναι δημοσιας χρησης που σημαινει οτι κυκλοφορουν ολη μερα.
Απο εκει πρεπει να ξεκινησουμε για να βελτιωσουμε την ποιοτητα του αερα στις πολεις.
Αν εκσυγχρονιστουν αυτα και πυκνωσουν οι διαδρομες των ΜΜΜ, τοτε μπορουν να επιβληθουν περιορισμοι στην κινηση των ΙΧ ( η ταση ειναι να αποκλειστουν ολα τα ΙΧ απο τα κεντρα των πολεων στην Ευρωπη χωρις διακρισεις λογω κινητηρα ).
Τοτε θα εχει νοημα η μικροκινητικοτητα των ηλεκτρικων που θα κυκλοφορουν σε πεζοδρομους και ποδηλατοδρομους στην πολη με ανεση και ασφαλεια.
Ειναι οπως διαβαζα καποτε για το νερο και τις εκκλησεις της πολιτειας για οικονομια, πανε χρονια βεβαια. Τοτε εμαθα οτι το 90% του ποσιμου νερου παει στην βιομηχανια / αγροτικη και κτηνοτροφικη παραγωγη και μονο το 10% στην καταναλωση. Δηλαδη οση οικονομια και να καναμε το οφελος θα ηταν κλασμα του 10%, αστειο πραγματικα
-
Σε οποιαδήποτε μελέτη κυκλοφοριακής ροής ή μελέτη μετακίνησης , τα ταξί , θεωρούνται ένα επίπεδο πάνω από τα επιβατικά οχήματα, που αν επιβάλλονταν ποτέ η απαγόρευση εισόδου σε δαχτύλιους χωρίς επιβάτες και στα ιδιωτικά , ο διαχωρισμός αυτός θα χάνονταν. Ο λόγος προφανής , δε μας νοιάζει πόσες κούρσες θα κάνουν , μας νοιάζει το μεταφορικό έργο.
Η αττική έχει τεράστια προβλήματα και δισεπίλυτα πλέον στο μεταφορικό έργο. Αποφάσεις λαμβάνονταν είτε μεμονωμένα , είτε χωρίς κεντρικό σχεδιασμό είτε χωρίς μακροπρόθεσμες προβλέψεις. Αυτό μπορεί να συνέβαινε για διάφορους λόγους , από αδιαφορία εώς πολιτικές μικροσκοπιμότητες και επιχειρηματικά συμφέροντα και ότι άλλο θέλεις. Μόνο το μετρό μπορεί να σώσει πλέον αυτή την πόλη , στα σοβαρά.
Τα λεωφορεία, π.χ, τεράστιο πρόβλημα η ηλικία τους και οι ρύποι τους. Κάτι όμως που συμβάλλει σε τεράστιο βαθμό , στη χαμηλή στάθμη εξυπηρέτησής τους , είναι η παρανομία των δρόμων. Μελέτες επί μελετών για λεωφοριολωρίδες για έξυπνες στάσεις και ότι θες και στην πράξη το λεωφορείο θα κολλήσει στη γωνία του παρκαρισμένου, στη στάση του φορτηγού διανομής , στην καταπάτηση της λεοφωριολωρίδας γιατί την λωρίδα κίνησης επιβατικών την έχουν κάνει χώρο στάθμευσης κ.λπ. ωραία και καθημερινά.
Κοινώς , αφού οι παραβάσεις δε θα μειωθούν ποτέ και για αυτό το λόγο το μέσο δεν είναι ελκυστικό αλλά απλά λύση ανάγκης , τουλάχιστον κάντε τα ηλεκτρικά , μηδενικών ρύπων και ότι άλλο θέλεις. Στην πράξη το δρομολόγιο ενός λεωφορείου , μπορεί να ξεπεράσει το 100% του αναμενόμενου χρόνου του , λόγω των παραβάσεων , χρόνος που συνεχώς θα ρυπαίνει ( για να είμαστε και εντός θέματος) . Τα δεδομένα υπαρκτά , από γενεές και γενεές φοιτητών πολυτεχνείου , που είχαμε ως υποχρέωση την εργαστηριακή συλλογή δεδομένων για τον ΟΑΣΑ.
-
Αυτό μάλλον ταιριάζει εδώ, αν δεν έχει αναφερθεί ήδη...
Τέλος τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία -Οι απαγορεύσεις στη μεταφορά
Με αφορμή το ναυάγιο του Felicity Ace, μια ναυτιλιακή εταιρεία προχωρά επίσημα στην απαγόρευση μεταφοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσω του στόλου της.Οι αλυσιδωτές αντιδράσεις που προκάλεσε το ναυάγιο του οχηματαγωγού πλοίου Felicity Ace, το οποίο βυθίστηκε στον Ατλαντικό Ωκεανό και παρέσυρε βυθό σχεδόν 4.000 οχήματα λόγω πυρκαγιάς βρήκαν ακόμη περισσότερο έδαφος με νέες αποφάσεις να περνούν και σε πλοία που εκτελούν δρομολόγια μεταφέροντας και επιβάτες.
...
https://www.carandmotor.gr/nea/telos-ta-ilektrika-aytokinita-sta-ploia -
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτό μάλλον ταιριάζει εδώ, αν δεν έχει αναφερθεί ήδη...
Τέλος τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία -Οι απαγορεύσεις στη μεταφορά
Με αφορμή το ναυάγιο του Felicity Ace, μια ναυτιλιακή εταιρεία προχωρά επίσημα στην απαγόρευση μεταφοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσω του στόλου της.Οι αλυσιδωτές αντιδράσεις που προκάλεσε το ναυάγιο του οχηματαγωγού πλοίου Felicity Ace, το οποίο βυθίστηκε στον Ατλαντικό Ωκεανό και παρέσυρε βυθό σχεδόν 4.000 οχήματα λόγω πυρκαγιάς βρήκαν ακόμη περισσότερο έδαφος με νέες αποφάσεις να περνούν και σε πλοία που εκτελούν δρομολόγια μεταφέροντας και επιβάτες.
...
https://www.carandmotor.gr/nea/telos-ta-ilektrika-aytokinita-sta-ploiaμιση αλήθεια (μια εταιρεια και οχι όλες ) -> Ψεμα στο συνολο της ειδησης
μια εταιρεια , όμως ο τιτλος ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ
αυθαιρετη γενικευση , clickbaitΛογος που δεν δεχεται ηλεκτρικα στα πλοια της , συμφωνα με τα λεγομενα της ιδιας της εταιρειας
-
This is a pure safety assessment, and the conclusion of the risk analysis shows that a possible fire in fossil vehicles will be able to be handled by the systems and the crew we have on board, explains managing director Bent Martini.
-
A possible fire in electric, hybrid or hydrogen cars will require external rescue efforts and could put people on board and the ships at risk. We take security seriously, and this is naturally a risk we are not willing to take under any circumstances.
Δηλαδη σε ενδεχομενο φωτιας σε ηλεκτρικο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ
Οι άλλες εταιρειες ανταγωνιστικες στα ιδια δρομολογια συνεχιζουν κανονικα , καποιοι και με φουλ ηλεκτρικα πλοια
-
-
@taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτό μάλλον ταιριάζει εδώ, αν δεν έχει αναφερθεί ήδη...
Τέλος τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία -Οι απαγορεύσεις στη μεταφορά
Με αφορμή το ναυάγιο του Felicity Ace, μια ναυτιλιακή εταιρεία προχωρά επίσημα στην απαγόρευση μεταφοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσω του στόλου της.Οι αλυσιδωτές αντιδράσεις που προκάλεσε το ναυάγιο του οχηματαγωγού πλοίου Felicity Ace, το οποίο βυθίστηκε στον Ατλαντικό Ωκεανό και παρέσυρε βυθό σχεδόν 4.000 οχήματα λόγω πυρκαγιάς βρήκαν ακόμη περισσότερο έδαφος με νέες αποφάσεις να περνούν και σε πλοία που εκτελούν δρομολόγια μεταφέροντας και επιβάτες.
...
https://www.carandmotor.gr/nea/telos-ta-ilektrika-aytokinita-sta-ploiaμιση αλήθεια (μια εταιρεια και οχι όλες ) -> Ψεμα στο συνολο της ειδησης
μια εταιρεια , όμως ο τιτλος ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ
αυθαιρετη γενικευση , clickbaitΛογος που δεν δεχεται ηλεκτρικα στα πλοια της , συμφωνα με τα λεγομενα της ιδιας της εταιρειας
-
This is a pure safety assessment, and the conclusion of the risk analysis shows that a possible fire in fossil vehicles will be able to be handled by the systems and the crew we have on board, explains managing director Bent Martini.
-
A possible fire in electric, hybrid or hydrogen cars will require external rescue efforts and could put people on board and the ships at risk. We take security seriously, and this is naturally a risk we are not willing to take under any circumstances.
Δηλαδη σε ενδεχομενο φωτιας σε ηλεκτρικο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ
Οι άλλες εταιρειες ανταγωνιστικες στα ιδια δρομολογια συνεχιζουν κανονικα , καποιοι και με φουλ ηλεκτρικα πλοια
κανεις λαθος που ασχολιεσαι....
μπορει οχι ο καταιγις που ειναι στα παπακια του, αλλα το συνολο οσων τσιμπανε με τετοιες ειδησεις ειναι γιατι θελουν να τσιμπησουν μια και νοιωθουν το θερμικοπαπαρι τους να απαξιωνεται. -
-
Εγώ τα διάβασα και εδώ:
https://cartalk.gr/norvigiki-naftiliaki-apagorevei-ilektrokinita-logo-fotias/υ.γ. στα bloomberg δεν μπαίνω. Είμαι πλεμπαίος. Δεν έχω φράγκα για συνδρομές.
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ τα διάβασα και εδώ:
https://cartalk.gr/norvigiki-naftiliaki-apagorevei-ilektrokinita-logo-fotias/υ.γ. στα bloomberg δεν μπαίνω. Είμαι πλεμπαίος. Δεν έχω φράγκα για συνδρομές.
η αναφορα παραπανω ηταν
'Τέλος τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία -Οι απαγορεύσεις στη μεταφορά'
ομως ο ντιμσαβα ειναι προσεκτικος ακομη και στο link και αναφερει ξεκαθαρα 'νορβηγικη ναυτιλιακη'.
-
Κόπι-Πάστε έκανα που λένε και οι αριστεροί. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Βαριόμουν.
-
Προφανώς αυτού του είδους οι απαγορεύσεις θα έρθουν από εκεί που είναι mainstream τα ηλεκτρικά, να πάρουν εδώ τέτοια απαγόρευση για 1 αυτοκίνητο ανά 500 δρομολόγια πλοίου;!
Κατά τα άλλα επειδή την διάβασα και εγώ από Νορβηγικά μέσα, αν πιάσει τέτοια μπαταρία φωτιά σε πλοίο είναι μέχρι στιγμής αδύνατο να κατασβεστει, οπότε από το να διακινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές/φορτίο/το πλοίο τους, πήραν αυτήν την αυστηρή απόφαση μετά από ΕΡΕΥΝΑ, και όχι ότι νομίζει ο κάθε τυχάρπαστος σαν εμάς εδώ.
Εκεί είναι πολιτισμένοι άνθρωποι, δεν περιμένουν να καουν 200 άτομα για να πάρουν μία απόφαση.
Επίσης αφορά ακόμη και τα hybrid..
Επίσης διαβάζαμε ότι απαγορεύουν ηλεκτρικά σε υπόγεια πάρκινγκ για τον ίδιο λόγο. Έχουμε πολλά να δούμε ακόμη.
-
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν με καταλαβες. Ειναι δεδομενο οτι κυκλοφορουν 1.000 τοσα λεωφορεια και αρκετες 100δες φορτηγα οπως και 15.000 ταξι.
Αυτα ειναι δημοσιας χρησης που σημαινει οτι κυκλοφορουν ολη μερα.
Απο εκει πρεπει να ξεκινησουμε για να βελτιωσουμε την ποιοτητα του αερα στις πολεις.
Αν εκσυγχρονιστουν αυτα και πυκνωσουν οι διαδρομες των ΜΜΜ, τοτε μπορουν να επιβληθουν περιορισμοι στην κινηση των ΙΧ ( η ταση ειναι να αποκλειστουν ολα τα ΙΧ απο τα κεντρα των πολεων στην Ευρωπη χωρις διακρισεις λογω κινητηρα ).
Τοτε θα εχει νοημα η μικροκινητικοτητα των ηλεκτρικων που θα κυκλοφορουν σε πεζοδρομους και ποδηλατοδρομους στην πολη με ανεση και ασφαλεια.
Ειναι οπως διαβαζα καποτε για το νερο και τις εκκλησεις της πολιτειας για οικονομια, πανε χρονια βεβαια. Τοτε εμαθα οτι το 90% του ποσιμου νερου παει στην βιομηχανια / αγροτικη και κτηνοτροφικη παραγωγη και μονο το 10% στην καταναλωση. Δηλαδη οση οικονομια και να καναμε το οφελος θα ηταν κλασμα του 10%, αστειο πραγματικα
Δεν έχω κάποια αντίρρηση σε αυτά που λες.
Εγώ όμως έχω μια άλλη οπτική.
Μέχρι να συμβεί αυτό που περιγράφεις, υπάρχει ένα μεσοδιάστημα σε αυτό λοιπόν το μεσοδιάστημα ο αριθμός των ανθρώπων που κυκλοφορούν ειναι η εξαρτημένη μεταβλητή που λένε.
Δεν κυκλοφορούν τα οχήματα μόνα τους εάν δεν εξυπηρετούν μια ανάγκη. Το ότι κυκλοφορούν συνεχώς κάθε μέρα σημαίνει ότι εξυπηρετούν συνεχώς και κάθε μέρα μια ανάγκη μετακίνησης των χρηστών τους. Εάν δεν υπάρχουν αυτά τα λεωφορεία ο κόσμος θα βρει άλλον τρόπο μετακίνησης. Δεν θα σταματήσει η μετακίνησης τους και η οικονομική δραστηριότητα. Το επικρατέστερο σενάριο είναι αυτό του ιχ, ενοικίασης αυτοκινήτων, αυτά καινούργια που δεν είναι ταξί αλλά τα καλείς μέσω εφαρμογής-δεν θυμάμαι πως λεγονται-, τα ταξί κτλ
Οπότε, όταν κρίνουμε την ρύπανση από το μίγμα των μεταφορικών μέσων, πρέπει να τα εξετάσουμε πρωτα υπό το πρίσμα των συνολικών μετακινήσεων των χρηστών τους.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προφανώς αυτού του είδους οι απαγορεύσεις θα έρθουν από εκεί που είναι mainstream τα ηλεκτρικά, να πάρουν εδώ τέτοια απαγόρευση για 1 αυτοκίνητο ανά 500 δρομολόγια πλοίου;!
Κατά τα άλλα επειδή την διάβασα και εγώ από Νορβηγικά μέσα, αν πιάσει τέτοια μπαταρία φωτιά σε πλοίο είναι μέχρι στιγμής αδύνατο να κατασβεστει, οπότε από το να διακινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές/φορτίο/το πλοίο τους, πήραν αυτήν την αυστηρή απόφαση μετά από ΕΡΕΥΝΑ, και όχι ότι νομίζει ο κάθε τυχάρπαστος σαν εμάς εδώ.
Εκεί είναι πολιτισμένοι άνθρωποι, δεν περιμένουν να καουν 200 άτομα για να πάρουν μία απόφαση.
Επίσης αφορά ακόμη και τα hybrid..
Επίσης διαβάζαμε ότι απαγορεύουν ηλεκτρικά σε υπόγεια πάρκινγκ για τον ίδιο λόγο. Έχουμε πολλά να δούμε ακόμη.
Νομίζω το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα, θα εξαρτηθεί από τη βούληση των μεγάλων ασφαλιστικών.
-
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προφανώς αυτού του είδους οι απαγορεύσεις θα έρθουν από εκεί που είναι mainstream τα ηλεκτρικά, να πάρουν εδώ τέτοια απαγόρευση για 1 αυτοκίνητο ανά 500 δρομολόγια πλοίου;!
Κατά τα άλλα επειδή την διάβασα και εγώ από Νορβηγικά μέσα, αν πιάσει τέτοια μπαταρία φωτιά σε πλοίο είναι μέχρι στιγμής αδύνατο να κατασβεστει, οπότε από το να διακινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές/φορτίο/το πλοίο τους, πήραν αυτήν την αυστηρή απόφαση μετά από ΕΡΕΥΝΑ, και όχι ότι νομίζει ο κάθε τυχάρπαστος σαν εμάς εδώ.
Εκεί είναι πολιτισμένοι άνθρωποι, δεν περιμένουν να καουν 200 άτομα για να πάρουν μία απόφαση.
Επίσης αφορά ακόμη και τα hybrid..
Επίσης διαβάζαμε ότι απαγορεύουν ηλεκτρικά σε υπόγεια πάρκινγκ για τον ίδιο λόγο. Έχουμε πολλά να δούμε ακόμη.
Νομίζω το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα, θα εξαρτηθεί από τη βούληση των μεγάλων ασφαλιστικών.
Σίγουρα, το παιχνίδι τώρα ξεκινάει, έχουν βγει πολλές έρευνες που λένε ότι δεν υπάρχουν οι γνώσεις ακόμη και στην πυροσβεστική στην κατάσβεση τέτοιων φωτιών, στη συγκεκριμένη λέει ότι ένα αυτοκίνητο θέλει 11 τόνους (αντί για 2) για να σβήσει, σε κάποια γκαράζ Καλιφόρνια δεν επιτρέπεται να παρκάρεις σε υπόγειο πάρκινγκ, κάπου αλλού αφήνουν απόσταση από όσα φορτίζουν, είναι οι απαρχές, θα γίνει χαμός την επόμενη δεκαετία μέχρι να στανταροποιηθουν τα πάντα σε όλα τα επίπεδα..
Και οι συγκεκριμένοι δεν νομίζω να το έκαναν για ανθρωπιστικούς λόγους.. μάλλον έβγαλαν κάποιο συμπέρασμα ότι καλύτερα να έχουμε χάσουρα από τη μεταφορά των αυτοκινήτων, παρά να πληρώσουμε αποζημιώσεις...
-
Έχουν πάρει φωτιά και μπαταρίες LiPo σε αεροδρόμια.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης