-
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
Αντοχή στον χρόνο δεν ξέρω, στα πετραδάκια και στις γρατσουνιές είναι χάλια. Και επειδή όλη μέρα ασχολούμαι με το να το γυαλιζω και να το προσέχω, με στεναχωρεί αρεκτα.
Μην στεναχωριέσαι ,που να δεις τις γάτες που περπατάνε στο καπό και γδέρνουν το βερνίκι,εγκεφαλικό!
-
Μου το έχουν ξεσκίσει οι γατες
-
-
Οι γάτες θελουν ειδικη μεταχείριση, οταν τη δεις πανω στο καπω άστη να φυγει μονη της.
Αν τη κυνηγησεις, φευγει με παντιλικια και τοτε ειναι που σου κάνει τη ζημιά. -
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
Αντοχή στον χρόνο δεν ξέρω, στα πετραδάκια και στις γρατσουνιές είναι χάλια. Και επειδή όλη μέρα ασχολούμαι με το να το γυαλιζω και να το προσέχω, με στεναχωρεί αρεκτα.
Αν είναι ευαίσθητο σε πετραδάκια, δοκίμασε να βάλεις ppf μόνο στο καπό.
Θα προστατεύει κι από τις γάτες.
-
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@fanis75 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
Το 129 ,το full υβδριδικο δεν θα το έπαιρνα με τίποτα,θα προτιμούσα Honda η Toyota αν ήθελα κάτι σε full hybrid
Εξαιρετική επιλογή!
Νομίζω ότι στα χρήματα αυτά ήταν μονόδρομος,στο test drive που έκανα σε αυτό και στο scross χωρίς σύνοδο,όποτε δεν είχα θέμα να τα πιέσω,το vitara παρόλο που θα φανεί ίσως περίεργο ήταν καλύτερο σε όλα εκτός ίσως της ηχομόνωσης.
Σε κάθε περίπτωση το cross ειδικά με τις νέες τιμές,είναι πολύ ακριβό για την ποιότητα που έχει ,συν ότι δεν έχει σύστημα ελέγχου κατάβασης,δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο αφού είναι ίδιο μηχανικά με το vitara!Έχει Hill Hold, πάντως...
Hill hold έχει ,hill descent control δεν έχει.
Έχει, αν βάλεις όπισθεν, στο κρατάει για να μην φύγει εμπρός.
-
@groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@fanis75 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
Το 129 ,το full υβδριδικο δεν θα το έπαιρνα με τίποτα,θα προτιμούσα Honda η Toyota αν ήθελα κάτι σε full hybrid
Εξαιρετική επιλογή!
Νομίζω ότι στα χρήματα αυτά ήταν μονόδρομος,στο test drive που έκανα σε αυτό και στο scross χωρίς σύνοδο,όποτε δεν είχα θέμα να τα πιέσω,το vitara παρόλο που θα φανεί ίσως περίεργο ήταν καλύτερο σε όλα εκτός ίσως της ηχομόνωσης.
Σε κάθε περίπτωση το cross ειδικά με τις νέες τιμές,είναι πολύ ακριβό για την ποιότητα που έχει ,συν ότι δεν έχει σύστημα ελέγχου κατάβασης,δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο αφού είναι ίδιο μηχανικά με το vitara!Έχει Hill Hold, πάντως...
Hill hold έχει ,hill descent control δεν έχει.
Έχει, αν βάλεις όπισθεν, στο κρατάει για να μην φύγει εμπρός.
Αυτό που λες εσυ είναι το hill hold η hill assist.
To hill descent control είναι άλλο πράγμα και αυτό δεν το έχει το cross -
Προσοχή να βάζετε πάντα 1η ταχύτητα μέσα για να λειτουργήσει το hill assist. Διότι αν ξεχαστεις και σηκώσεις το πόδι απο το φρένο χωρίς ταχύτητα μέσα τότε τσουλαει
-
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@fanis75 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
Το 129 ,το full υβδριδικο δεν θα το έπαιρνα με τίποτα,θα προτιμούσα Honda η Toyota αν ήθελα κάτι σε full hybrid
Εξαιρετική επιλογή!
Νομίζω ότι στα χρήματα αυτά ήταν μονόδρομος,στο test drive που έκανα σε αυτό και στο scross χωρίς σύνοδο,όποτε δεν είχα θέμα να τα πιέσω,το vitara παρόλο που θα φανεί ίσως περίεργο ήταν καλύτερο σε όλα εκτός ίσως της ηχομόνωσης.
Σε κάθε περίπτωση το cross ειδικά με τις νέες τιμές,είναι πολύ ακριβό για την ποιότητα που έχει ,συν ότι δεν έχει σύστημα ελέγχου κατάβασης,δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο αφού είναι ίδιο μηχανικά με το vitara!Έχει Hill Hold, πάντως...
Hill hold έχει ,hill descent control δεν έχει.
Έχει, αν βάλεις όπισθεν, στο κρατάει για να μην φύγει εμπρός.
Αυτό που λες εσυ είναι το hill hold η hill assist.
To hill descent control είναι άλλο πράγμα και αυτό δεν το έχει το crossanyways.
-
Το hill descent control ,όπως μου εξήγησε ο αντιπρόσωπος,βάζεις 1η και κρατάει σταθερά ταχύτητα 10χλμ χωρίς να χρειάζεται να πατάς φρένο.
Προφανώς βοηθάει σε ολισθηρό κατηφορικό οδόστρωμα με χιόνι η πάγο πχ.
Το hill hold απλά κρατάει τα φρένα 3 δευτερόλεπτα να μην τσουλήσει το αυτοκίνητο πίσω.
Μου έκανε εντυπωση η μη ύπαρξη του πρώτου στο cross δεδομένου ότι έχουν σχεδόν τον ίδιο εξοπλισμό.
Σε κάθε περίπτωση θα ξαναρώτησα αύριο να το κάνω 100% -
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
Το hill descent control ,όπως μου εξήγησε ο αντιπρόσωπος,βάζεις 1η και κρατάει σταθερά ταχύτητα 10χλμ χωρίς να χρειάζεται να πατάς φρένο.
Προφανώς βοηθάει σε ολισθηρό κατηφορικό οδόστρωμα με χιόνι η πάγο πχ.
Το hill hold απλά κρατάει τα φρένα 3 δευτερόλεπτα να μην τσουλήσει το αυτοκίνητο πίσω.
Μου έκανε εντυπωση η μη ύπαρξη του πρώτου στο cross δεδομένου ότι έχουν σχεδόν τον ίδιο εξοπλισμό.
Σε κάθε περίπτωση θα ξαναρώτησα αύριο να το κάνω 100%γραφτηκες? ή ακομη?
θα τα μαθεις απο κοντα...
και στη πραξη -
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
Το hill descent control ,όπως μου εξήγησε ο αντιπρόσωπος,βάζεις 1η και κρατάει σταθερά ταχύτητα 10χλμ χωρίς να χρειάζεται να πατάς φρένο.
Προφανώς βοηθάει σε ολισθηρό κατηφορικό οδόστρωμα με χιόνι η πάγο πχ.
Το hill hold απλά κρατάει τα φρένα 3 δευτερόλεπτα να μην τσουλήσει το αυτοκίνητο πίσω.
Μου έκανε εντυπωση η μη ύπαρξη του πρώτου στο cross δεδομένου ότι έχουν σχεδόν τον ίδιο εξοπλισμό.
Σε κάθε περίπτωση θα ξαναρώτησα αύριο να το κάνω 100%γραφτηκες? ή ακομη?
θα τα μαθεις απο κοντα...
και στη πραξηΑύριο θα γραφτώ,ΣΚ πήζω λίγο με τα μωρά,περιμενω πως και πως να πάω για δουλειά κάθε Δευτέρα η να αρχίσω πάλι δουλειά και Σάββατο χαχαχα
-
Έκανα μια σύντομη εκδρομή σήμερα στο Ναύπλιο,να δω πως είναι σε ταξίδι.Πατάει καλά στο δρόμο,ξεκούραστο ταξιδάκι,ο κινητήρας φαίνεται αρκετα καλός ειδικά στις μεσαίες τραβάει πολύ καλά για την ιπποδύναμη του,βοηθά και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου προφανώς.
Ταχύτητα 130 με ccκαι προσπεράσεις άνετες όπου χρειάστηκε στον επαρχιακό.Η κατανάλωση ήταν 6,6 θεωρώ αρκετα καλό νούμερο,ισως πέσει λίγο ακόμα μόλις στρωθεί,δεν εχω θεμα όμως ούτως η άλλως ταξιδευω κανονικά με λιγο υψηλότερη ταχύτητα.
Αν και η 4κινηση δεν ενεπλάκη πουθενά νομίζω,φαίνεται ότι αρκετοί από τους κατόχους που αναφέρουν σημαντικά χαμηλότερες καταναλώσεις στο fb,η λένε δράκους η κινούνται με 100-110 μαξ.(η και τα2)
Δεν είδα αξιοσημείωτες κλισεις στις στροφες,η ανάρτηση ειναι αρκετα ενδοτική στις κακοτεχνίες αλλά όχι χαλαρή.Θόρυβος από τον κινητήρα ελάχιστος,καλύπτεται από τον θόρυβο κύλισης,ο οποίος με τη σειρά του μετά τα 120 καλύπτεται από τους αεροδυναμικός θορύβους του αμαξώματος ,όποτε απλά δυναμώνεις λίγο τη μουσική.Συνηθίζεται όμως εύκολα ειδικά από όσους έχουμε αλλάξει μόνο ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Τα καθίσματα ειναι άνετα θα έλεγα αλλά σίγουρα στενά,ένας οδηγός με παραπάνω κιλά δεν θα βολευτεί εύκολα.Καλή ορατότητα παντού ,σίγουρα όμως στην αρχή ξενίζει κάποιον που δεν είχε ποτέ sub όπως εγώ.Ταξιδεύεις άνετα αλλά είναι τελείως διαφορετική η αίσθηση προς το καλύτερο,η οδήγηση σε χαμηλά αυτοκίνητα.
Συνοψίζοντας τα θετικά που έχω εντοπίσει προς το παρόν, θα έλεγα ότι είναι μια αξιοπρεπέστατη επιλογή που αξίζει κάθε ευρώ από τα χρήματα που κοστίζει,ειδικά στην τιμή προ των αυξήσεων που το πηρα εγώ.
Στα αρνητικά τώρα,είναι προφανής αν κόβει λίγο το μάτι, η προσπαθεια μείωσης του κόστους όπου μπορεί η Suzuki και η οποία μειώνει το ίδιο της το προϊόν έστω και λίγο.Από την βαφή εσωτερικά ,ειδικά στο πίσω μέρος,τα λάστιχα στις πόρτες,τα πλαστικα πάνελ θυρών και άλλες λεπτομέρειες.
Τελευταίο όχι αρνητικό αλλά σίγουρα περίεργο είναι ότι οι διακόπτες των παραθύρων πέφτουν σε αφύσικη θέση σε σχέση με το πως τοποθετείται το χέρι στην οδήγηση,είναι τραβηγμένοι πολύ πίσω.
Αυτά προς το παρόν ,ζήτω προκαταβολικά συγγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν ήθελα να ξεχάσω κάτι. -
Σεντόνια επεξηγηματικά σαν το δικό σου είναι πάντα ευπρόσδεκτα...
Αναμένουμε νέο...
-
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
Έκανα μια σύντομη εκδρομή σήμερα στο Ναύπλιο,να δω πως είναι σε ταξίδι.Πατάει καλά στο δρόμο,ξεκούραστο ταξιδάκι,ο κινητήρας φαίνεται αρκετα καλός ειδικά στις μεσαίες τραβάει πολύ καλά για την ιπποδύναμη του,βοηθά και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου προφανώς.
Ταχύτητα 130 με ccκαι προσπεράσεις άνετες όπου χρειάστηκε στον επαρχιακό.Η κατανάλωση ήταν 6,6 θεωρώ αρκετα καλό νούμερο,ισως πέσει λίγο ακόμα μόλις στρωθεί,δεν εχω θεμα όμως ούτως η άλλως ταξιδευω κανονικά με λιγο υψηλότερη ταχύτητα.
Αν και η 4κινηση δεν ενεπλάκη πουθενά νομίζω,φαίνεται ότι αρκετοί από τους κατόχους που αναφέρουν σημαντικά χαμηλότερες καταναλώσεις στο fb,η λένε δράκους η κινούνται με 100-110 μαξ.(η και τα2)
Δεν είδα αξιοσημείωτες κλισεις στις στροφες,η ανάρτηση ειναι αρκετα ενδοτική στις κακοτεχνίες αλλά όχι χαλαρή.Θόρυβος από τον κινητήρα ελάχιστος,καλύπτεται από τον θόρυβο κύλισης,ο οποίος με τη σειρά του μετά τα 120 καλύπτεται από τους αεροδυναμικός θορύβους του αμαξώματος ,όποτε απλά δυναμώνεις λίγο τη μουσική.Συνηθίζεται όμως εύκολα ειδικά από όσους έχουμε αλλάξει μόνο ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Τα καθίσματα ειναι άνετα θα έλεγα αλλά σίγουρα στενά,ένας οδηγός με παραπάνω κιλά δεν θα βολευτεί εύκολα.Καλή ορατότητα παντού ,σίγουρα όμως στην αρχή ξενίζει κάποιον που δεν είχε ποτέ sub όπως εγώ.Ταξιδεύεις άνετα αλλά είναι τελείως διαφορετική η αίσθηση προς το καλύτερο,η οδήγηση σε χαμηλά αυτοκίνητα.
Συνοψίζοντας τα θετικά που έχω εντοπίσει προς το παρόν, θα έλεγα ότι είναι μια αξιοπρεπέστατη επιλογή που αξίζει κάθε ευρώ από τα χρήματα που κοστίζει,ειδικά στην τιμή προ των αυξήσεων που το πηρα εγώ.
Στα αρνητικά τώρα,είναι προφανής αν κόβει λίγο το μάτι, η προσπαθεια μείωσης του κόστους όπου μπορεί η Suzuki και η οποία μειώνει το ίδιο της το προϊόν έστω και λίγο.Από την βαφή εσωτερικά ,ειδικά στο πίσω μέρος,τα λάστιχα στις πόρτες,τα πλαστικα πάνελ θυρών και άλλες λεπτομέρειες.
Τελευταίο όχι αρνητικό αλλά σίγουρα περίεργο είναι ότι οι διακόπτες των παραθύρων πέφτουν σε αφύσικη θέση σε σχέση με το πως τοποθετείται το χέρι στην οδήγηση,είναι τραβηγμένοι πολύ πίσω.
Αυτά προς το παρόν ,ζήτω προκαταβολικά συγγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν ήθελα να ξεχάσω κάτι.σε λιγο θα δηλωσεις ερωτευμενος....
άι πρόμις.
γραψου και δηλωσε συμμετοχη στη πιτα...
θα εχει πολλους με κουτσουβελα, δεν θα σαι μονος. -
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
Έκανα μια σύντομη εκδρομή σήμερα στο Ναύπλιο,να δω πως είναι σε ταξίδι.Πατάει καλά στο δρόμο,ξεκούραστο ταξιδάκι,ο κινητήρας φαίνεται αρκετα καλός ειδικά στις μεσαίες τραβάει πολύ καλά για την ιπποδύναμη του,βοηθά και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου προφανώς.
Ταχύτητα 130 με ccκαι προσπεράσεις άνετες όπου χρειάστηκε στον επαρχιακό.Η κατανάλωση ήταν 6,6 θεωρώ αρκετα καλό νούμερο,ισως πέσει λίγο ακόμα μόλις στρωθεί,δεν εχω θεμα όμως ούτως η άλλως ταξιδευω κανονικά με λιγο υψηλότερη ταχύτητα.
Αν και η 4κινηση δεν ενεπλάκη πουθενά νομίζω,φαίνεται ότι αρκετοί από τους κατόχους που αναφέρουν σημαντικά χαμηλότερες καταναλώσεις στο fb,η λένε δράκους η κινούνται με 100-110 μαξ.(η και τα2)
Δεν είδα αξιοσημείωτες κλισεις στις στροφες,η ανάρτηση ειναι αρκετα ενδοτική στις κακοτεχνίες αλλά όχι χαλαρή.Θόρυβος από τον κινητήρα ελάχιστος,καλύπτεται από τον θόρυβο κύλισης,ο οποίος με τη σειρά του μετά τα 120 καλύπτεται από τους αεροδυναμικός θορύβους του αμαξώματος ,όποτε απλά δυναμώνεις λίγο τη μουσική.Συνηθίζεται όμως εύκολα ειδικά από όσους έχουμε αλλάξει μόνο ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Τα καθίσματα ειναι άνετα θα έλεγα αλλά σίγουρα στενά,ένας οδηγός με παραπάνω κιλά δεν θα βολευτεί εύκολα.Καλή ορατότητα παντού ,σίγουρα όμως στην αρχή ξενίζει κάποιον που δεν είχε ποτέ sub όπως εγώ.Ταξιδεύεις άνετα αλλά είναι τελείως διαφορετική η αίσθηση προς το καλύτερο,η οδήγηση σε χαμηλά αυτοκίνητα.
Συνοψίζοντας τα θετικά που έχω εντοπίσει προς το παρόν, θα έλεγα ότι είναι μια αξιοπρεπέστατη επιλογή που αξίζει κάθε ευρώ από τα χρήματα που κοστίζει,ειδικά στην τιμή προ των αυξήσεων που το πηρα εγώ.
Στα αρνητικά τώρα,είναι προφανής αν κόβει λίγο το μάτι, η προσπαθεια μείωσης του κόστους όπου μπορεί η Suzuki και η οποία μειώνει το ίδιο της το προϊόν έστω και λίγο.Από την βαφή εσωτερικά ,ειδικά στο πίσω μέρος,τα λάστιχα στις πόρτες,τα πλαστικα πάνελ θυρών και άλλες λεπτομέρειες.
Τελευταίο όχι αρνητικό αλλά σίγουρα περίεργο είναι ότι οι διακόπτες των παραθύρων πέφτουν σε αφύσικη θέση σε σχέση με το πως τοποθετείται το χέρι στην οδήγηση,είναι τραβηγμένοι πολύ πίσω.
Αυτά προς το παρόν ,ζήτω προκαταβολικά συγγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν ήθελα να ξεχάσω κάτι.σε λιγο θα δηλωσεις ερωτευμενος....
άι πρόμις.
γραψου και δηλωσε συμμετοχη στη πιτα...
θα εχει πολλους με κουτσουβελα, δεν θα σαι μονος.Θα δηλώσω εννοείται, αν τους φέρω όλους θα θελουμε μια πίτα εμείς και μια το υπόλοιπο vitara club. χαχαχα
-
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
Έκανα μια σύντομη εκδρομή σήμερα στο Ναύπλιο,να δω πως είναι σε ταξίδι.Πατάει καλά στο δρόμο,ξεκούραστο ταξιδάκι,ο κινητήρας φαίνεται αρκετα καλός ειδικά στις μεσαίες τραβάει πολύ καλά για την ιπποδύναμη του,βοηθά και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου προφανώς.
Ταχύτητα 130 με ccκαι προσπεράσεις άνετες όπου χρειάστηκε στον επαρχιακό.Η κατανάλωση ήταν 6,6 θεωρώ αρκετα καλό νούμερο,ισως πέσει λίγο ακόμα μόλις στρωθεί,δεν εχω θεμα όμως ούτως η άλλως ταξιδευω κανονικά με λιγο υψηλότερη ταχύτητα.
Αν και η 4κινηση δεν ενεπλάκη πουθενά νομίζω,φαίνεται ότι αρκετοί από τους κατόχους που αναφέρουν σημαντικά χαμηλότερες καταναλώσεις στο fb,η λένε δράκους η κινούνται με 100-110 μαξ.(η και τα2)
Δεν είδα αξιοσημείωτες κλισεις στις στροφες,η ανάρτηση ειναι αρκετα ενδοτική στις κακοτεχνίες αλλά όχι χαλαρή.Θόρυβος από τον κινητήρα ελάχιστος,καλύπτεται από τον θόρυβο κύλισης,ο οποίος με τη σειρά του μετά τα 120 καλύπτεται από τους αεροδυναμικός θορύβους του αμαξώματος ,όποτε απλά δυναμώνεις λίγο τη μουσική.Συνηθίζεται όμως εύκολα ειδικά από όσους έχουμε αλλάξει μόνο ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Τα καθίσματα ειναι άνετα θα έλεγα αλλά σίγουρα στενά,ένας οδηγός με παραπάνω κιλά δεν θα βολευτεί εύκολα.Καλή ορατότητα παντού ,σίγουρα όμως στην αρχή ξενίζει κάποιον που δεν είχε ποτέ sub όπως εγώ.Ταξιδεύεις άνετα αλλά είναι τελείως διαφορετική η αίσθηση προς το καλύτερο,η οδήγηση σε χαμηλά αυτοκίνητα.
Συνοψίζοντας τα θετικά που έχω εντοπίσει προς το παρόν, θα έλεγα ότι είναι μια αξιοπρεπέστατη επιλογή που αξίζει κάθε ευρώ από τα χρήματα που κοστίζει,ειδικά στην τιμή προ των αυξήσεων που το πηρα εγώ.
Στα αρνητικά τώρα,είναι προφανής αν κόβει λίγο το μάτι, η προσπαθεια μείωσης του κόστους όπου μπορεί η Suzuki και η οποία μειώνει το ίδιο της το προϊόν έστω και λίγο.Από την βαφή εσωτερικά ,ειδικά στο πίσω μέρος,τα λάστιχα στις πόρτες,τα πλαστικα πάνελ θυρών και άλλες λεπτομέρειες.
Τελευταίο όχι αρνητικό αλλά σίγουρα περίεργο είναι ότι οι διακόπτες των παραθύρων πέφτουν σε αφύσικη θέση σε σχέση με το πως τοποθετείται το χέρι στην οδήγηση,είναι τραβηγμένοι πολύ πίσω.
Αυτά προς το παρόν ,ζήτω προκαταβολικά συγγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν ήθελα να ξεχάσω κάτι.σε λιγο θα δηλωσεις ερωτευμενος....
άι πρόμις.
γραψου και δηλωσε συμμετοχη στη πιτα...
θα εχει πολλους με κουτσουβελα, δεν θα σαι μονος.Θα δηλώσω εννοείται, αν τους φέρω όλους θα θελουμε μια πίτα εμείς και μια το υπόλοιπο vitara club. χαχαχα
μην παιρνεις ορκο.... χαχαχαχ.... υπαρχουν πολυπληθεις πολλοι. και καποια δυνατα πηρουνια.
σοβαρα τωρα, να ξερεις οτι εχει και παιδια και φυσικα μπορεις να δηλωσεις και τα δικα σου γιατι τους παιρνουμε και δωρακια. -
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
Έκανα μια σύντομη εκδρομή σήμερα στο Ναύπλιο,να δω πως είναι σε ταξίδι.Πατάει καλά στο δρόμο,ξεκούραστο ταξιδάκι,ο κινητήρας φαίνεται αρκετα καλός ειδικά στις μεσαίες τραβάει πολύ καλά για την ιπποδύναμη του,βοηθά και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου προφανώς.
Ταχύτητα 130 με ccκαι προσπεράσεις άνετες όπου χρειάστηκε στον επαρχιακό.Η κατανάλωση ήταν 6,6 θεωρώ αρκετα καλό νούμερο,ισως πέσει λίγο ακόμα μόλις στρωθεί,δεν εχω θεμα όμως ούτως η άλλως ταξιδευω κανονικά με λιγο υψηλότερη ταχύτητα.
Αν και η 4κινηση δεν ενεπλάκη πουθενά νομίζω,φαίνεται ότι αρκετοί από τους κατόχους που αναφέρουν σημαντικά χαμηλότερες καταναλώσεις στο fb,η λένε δράκους η κινούνται με 100-110 μαξ.(η και τα2)
Δεν είδα αξιοσημείωτες κλισεις στις στροφες,η ανάρτηση ειναι αρκετα ενδοτική στις κακοτεχνίες αλλά όχι χαλαρή.Θόρυβος από τον κινητήρα ελάχιστος,καλύπτεται από τον θόρυβο κύλισης,ο οποίος με τη σειρά του μετά τα 120 καλύπτεται από τους αεροδυναμικός θορύβους του αμαξώματος ,όποτε απλά δυναμώνεις λίγο τη μουσική.Συνηθίζεται όμως εύκολα ειδικά από όσους έχουμε αλλάξει μόνο ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Τα καθίσματα ειναι άνετα θα έλεγα αλλά σίγουρα στενά,ένας οδηγός με παραπάνω κιλά δεν θα βολευτεί εύκολα.Καλή ορατότητα παντού ,σίγουρα όμως στην αρχή ξενίζει κάποιον που δεν είχε ποτέ sub όπως εγώ.Ταξιδεύεις άνετα αλλά είναι τελείως διαφορετική η αίσθηση προς το καλύτερο,η οδήγηση σε χαμηλά αυτοκίνητα.
Συνοψίζοντας τα θετικά που έχω εντοπίσει προς το παρόν, θα έλεγα ότι είναι μια αξιοπρεπέστατη επιλογή που αξίζει κάθε ευρώ από τα χρήματα που κοστίζει,ειδικά στην τιμή προ των αυξήσεων που το πηρα εγώ.
Στα αρνητικά τώρα,είναι προφανής αν κόβει λίγο το μάτι, η προσπαθεια μείωσης του κόστους όπου μπορεί η Suzuki και η οποία μειώνει το ίδιο της το προϊόν έστω και λίγο.Από την βαφή εσωτερικά ,ειδικά στο πίσω μέρος,τα λάστιχα στις πόρτες,τα πλαστικα πάνελ θυρών και άλλες λεπτομέρειες.
Τελευταίο όχι αρνητικό αλλά σίγουρα περίεργο είναι ότι οι διακόπτες των παραθύρων πέφτουν σε αφύσικη θέση σε σχέση με το πως τοποθετείται το χέρι στην οδήγηση,είναι τραβηγμένοι πολύ πίσω.
Αυτά προς το παρόν ,ζήτω προκαταβολικά συγγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν ήθελα να ξεχάσω κάτι.σε λιγο θα δηλωσεις ερωτευμενος....
άι πρόμις.
γραψου και δηλωσε συμμετοχη στη πιτα...
θα εχει πολλους με κουτσουβελα, δεν θα σαι μονος.Θα δηλώσω εννοείται, αν τους φέρω όλους θα θελουμε μια πίτα εμείς και μια το υπόλοιπο vitara club. χαχαχα
μην παιρνεις ορκο.... χαχαχαχ.... υπαρχουν πολυπληθεις πολλοι. και καποια δυνατα πηρουνια.
σοβαρα τωρα, να ξερεις οτι εχει και παιδια και φυσικα μπορεις να δηλωσεις και τα δικα σου γιατι τους παιρνουμε και δωρακια.Θα δηλώσω ,θα φέρω και τον έναν σίγουρα!
-
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
Έκανα μια σύντομη εκδρομή σήμερα στο Ναύπλιο,να δω πως είναι σε ταξίδι.Πατάει καλά στο δρόμο,ξεκούραστο ταξιδάκι,ο κινητήρας φαίνεται αρκετα καλός ειδικά στις μεσαίες τραβάει πολύ καλά για την ιπποδύναμη του,βοηθά και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου προφανώς.
Ταχύτητα 130 με ccκαι προσπεράσεις άνετες όπου χρειάστηκε στον επαρχιακό.Η κατανάλωση ήταν 6,6 θεωρώ αρκετα καλό νούμερο,ισως πέσει λίγο ακόμα μόλις στρωθεί,δεν εχω θεμα όμως ούτως η άλλως ταξιδευω κανονικά με λιγο υψηλότερη ταχύτητα.
Αν και η 4κινηση δεν ενεπλάκη πουθενά νομίζω,φαίνεται ότι αρκετοί από τους κατόχους που αναφέρουν σημαντικά χαμηλότερες καταναλώσεις στο fb,η λένε δράκους η κινούνται με 100-110 μαξ.(η και τα2)
Δεν είδα αξιοσημείωτες κλισεις στις στροφες,η ανάρτηση ειναι αρκετα ενδοτική στις κακοτεχνίες αλλά όχι χαλαρή.Θόρυβος από τον κινητήρα ελάχιστος,καλύπτεται από τον θόρυβο κύλισης,ο οποίος με τη σειρά του μετά τα 120 καλύπτεται από τους αεροδυναμικός θορύβους του αμαξώματος ,όποτε απλά δυναμώνεις λίγο τη μουσική.Συνηθίζεται όμως εύκολα ειδικά από όσους έχουμε αλλάξει μόνο ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Τα καθίσματα ειναι άνετα θα έλεγα αλλά σίγουρα στενά,ένας οδηγός με παραπάνω κιλά δεν θα βολευτεί εύκολα.Καλή ορατότητα παντού ,σίγουρα όμως στην αρχή ξενίζει κάποιον που δεν είχε ποτέ sub όπως εγώ.Ταξιδεύεις άνετα αλλά είναι τελείως διαφορετική η αίσθηση προς το καλύτερο,η οδήγηση σε χαμηλά αυτοκίνητα.
Συνοψίζοντας τα θετικά που έχω εντοπίσει προς το παρόν, θα έλεγα ότι είναι μια αξιοπρεπέστατη επιλογή που αξίζει κάθε ευρώ από τα χρήματα που κοστίζει,ειδικά στην τιμή προ των αυξήσεων που το πηρα εγώ.
Στα αρνητικά τώρα,είναι προφανής αν κόβει λίγο το μάτι, η προσπαθεια μείωσης του κόστους όπου μπορεί η Suzuki και η οποία μειώνει το ίδιο της το προϊόν έστω και λίγο.Από την βαφή εσωτερικά ,ειδικά στο πίσω μέρος,τα λάστιχα στις πόρτες,τα πλαστικα πάνελ θυρών και άλλες λεπτομέρειες.
Τελευταίο όχι αρνητικό αλλά σίγουρα περίεργο είναι ότι οι διακόπτες των παραθύρων πέφτουν σε αφύσικη θέση σε σχέση με το πως τοποθετείται το χέρι στην οδήγηση,είναι τραβηγμένοι πολύ πίσω.
Αυτά προς το παρόν ,ζήτω προκαταβολικά συγγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν ήθελα να ξεχάσω κάτι.σε λιγο θα δηλωσεις ερωτευμενος....
άι πρόμις.
γραψου και δηλωσε συμμετοχη στη πιτα...
θα εχει πολλους με κουτσουβελα, δεν θα σαι μονος.Θα δηλώσω εννοείται, αν τους φέρω όλους θα θελουμε μια πίτα εμείς και μια το υπόλοιπο vitara club. χαχαχα
μην παιρνεις ορκο.... χαχαχαχ.... υπαρχουν πολυπληθεις πολλοι. και καποια δυνατα πηρουνια.
σοβαρα τωρα, να ξερεις οτι εχει και παιδια και φυσικα μπορεις να δηλωσεις και τα δικα σου γιατι τους παιρνουμε και δωρακια.Θα δηλώσω ,θα φέρω και τον έναν σίγουρα!
αργεις....
εχει ημερομηνιες. που εχουν ξεπεραστει...
και αριθμο ατομων
που ειναι οριακος
https://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=111&t=36132&start=90
https://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=111&t=36151&p=917962#p917962 -
Mόλις γράφτηκα περιμενω να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός μου.
Suzuki Vitara 2015