-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
αξίζει δε η χρεωκοπία σε όλους με πρώτη την Audi
Αμήν και πότε....όλο το φαγκ να κλείσει να ησυχάσουμε!
-
Αφου καθονται και υιοθετουν την ηλεκτροκίνηση μονοι τους σκαβουν το λάκο τους!
Και κανουν αβαντα στον Τραμπάκουλα το Musk...ΜΕΚ και υβριδισμός μέχρι να σβήσει ο ηλιος!
Πραγματική επανάσταση στην ενεργεια θα έχουμε μονο με τη συντηξη! -
Δεν είναι μπροστά 10 χρόνια η τέζλα από τους γερμανοί. Είναι ζήτημα αυτή τη στιγμή αν είναι 2-3 από βαγκέουλες και μερσεντέ. Από την Πεμβέ ναι, κάτι παραπάνω. Επίσης μην βιάζεστε να μοιρολογήσετε τους Ιάπωνες, διότι κατέχουν τον 'αφρό' στις μπαταρίες και στις συνοδούς τεχνολογίες των ηλεκτροκινητήρων και των power electronics.
Τέλος, μην βγάζετε από το κάδρο ορισμένους κινέζους, όπως byd, nio, geely, οι οποίοι είναι πρακτικά σε παραπλήσιο επίπεδο με την τέζλα σε όρους τεχνολογίας ή όγκου παραγωγής ή και πιο προηγμένο (byd μπαταρίες in house). -
Παρακάτω φαίνεται και ενα άλλο πλεονέκτημα όλοι είναι 200-300 κιλά βαρύτεροι απο tesla , για τα ίδια "γκάζια"...
https://www.myevreview.com/electric-cars-weight-comparison-chart -
Πάντως όσοι έχουν κανάλια στο YouTube και αναλύουν τις λεπτομέρειες των ηλεκτροκινητήρων αναφέρουν πως οι πατέντες της Τέσλα είναι εξωπραγματικές. Μάλιστα απορούν πως από την ιδέα τομπςρασαν στην παραγωγή καισνε αυτό το κόστος!
Εδώ πως μια Φερράρι sf90 τρώει ξύλο από ένα ηλεκτρικό οικογενειακό
Μιλάμε για οικογενειακό πολυτελείας. Πολλά από τα εξαρτήματα του είναι πλέον κοινά με το model 3. Δηλαδή ένα υπερσενταν των 150.000 ευρώ έχει πολλά κοινά μηχανικά μέρη με ένα άλλο των 45.000 ευρώ. Και αυτό διότι η Τέσλα λειτουργεί με βάση το κόστος κλίμακας. Συνεπώς πολλές τεχνολογίες του plaid θα τις δούμε στο μέλλον στα φθηνότερα τεσλας
Υπόψιν το plaid έχει τρία μοτερς. Δύο πίσω για κάθε τροχό και ένα μπροστά. Εάν στο επόμενο βάλουν άλλο ένα μπροστά τι θα γίνει;
0-100 με ειδικά μηχανήματα μέτρησης στο 2,1"
Ξαναλέω.... οικογενειακό
-
@lap είχατε ανεβάσει ένα βίντεο με αγώνες drag τεσλα vs διάφορων και σχολίαζε ότι ένα άλλο τεσλα στους αγώνες είχε πειραγμένο λογισμικό και "διάβαζε τα φανάρια" , στην ουσία ο επιβάτης - και όχι οδηγός- απλά κράταγε το τιμόνι αφού εκκινούσε το αυτοκίνητο μόνο του με την βοήθεια του λογισμικού με σχεδόν 0" απόκριση στην εκκίνηση .
-
Εδώ φαίνεται πόσο γρήγορα είναι.
Παίρνεις μια m5, το γρηγορότερο σεντάν του κόσμου πριν 20 ετη και την βάζεις σε αγώνα 0-400αρι με ένα Τέσλα.
Αλλά......η m5 ξεκινά τον αγώνα με 110χλμ/ώρα, 3η σχέση στο κιβώτιο και 5000 Σαλ, και ένα Τέσλα plaid από στάση....
Δείτε τι θα γίνει.....
Είναι απίστευτη η δύναμη του. Μοναδική στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.
Ούτε superbikes των 1400 κ εκ δεν μπορούν να το πιάσουν
Σε όσους το οδηγούν ή είναι τυχεροί ιδιοκτήτες αναφέρουν πως δεν είναι μονάχα το ξέσπασμα στην αρχή είναι ότι μετά τα 100 χλμ/ώρα επιταχύνει εντονότερα σαν να αλλάζει τον χρονοχωρο. Είναι αδύνατον να σηκώσουν το σώμα τους από το κάθισμα. Αυτό είναι που τρομάζει όσους το οδηγούν. Ακόμα και πολύ πεπειραμένους δοκιμαστές. Δεν έχουν ξαναζήσει κάτι τέτοιο ούτε καν σε αγωνιστικά.
Και αυτό το εξωτικό όχημα πωλείται ήδη εδώ και 2 έτη στην μισή τιμή από τα supercars, έχοντας την τελευταια γενιά των μπαταριών με δικό της εργοστάσιο παραγωγής και που μπορούν να σηκώσουν τέτοιες επιταχύνσεις. Μη ξεχνάτε το δαχτυλίδι όπου έγραψε απίστευτα νούμερα, και επίσης έχει τις τελευταίες γενιες των αυτόνομων συστημάτων που είναι in house ανάπτυξη. Μάλιστα τις προάλλες παρουσιάστηκε μια τελείως αυτόνομη γενιά. Βάζεις τον προορισμό σου και σε πάει μόνο του μέσα από στενά της πόλης με φουλ κίνηση και πεζούς. Οκ έχει κάποια γκλιτς ακόμα, αλλά έχει πιάσει το νόημα.
Και σε όλα αυτά, πολυτέλεια, μινιμαλ σχεδίαση, όμορφες γραμμές, τεράστια οικονομία κλίμακας με πρωτοπόρα συστήματα σχεδίασης και εφαρμογής μαζικής παραγωγής.Και εάν έχεις φωτοβολταϊκά σπίτι σου...... τζάμπα και οικολογικά
-
....και παραμένουν ανέραστα, άσχημα, χοντροκομμένα. Tο Tesla και τραγικό εσωτερικά, το Lucid είναι καλύτερο τουλάχιστον από το απλά προσβλητικό εσωτερικό του άλλου. Ποιός νοιάζεται επίσης για το αν είναι τόσο γρήγορα στα φανάρια; Τα κολλημένα με drag races αμερικανάκια στα μισά video του youtube; Ποιος θα χρησιμοποιήσει και που εκτός Autobahn ιπποδυνάμεις πάνω από 400-500 άλογα ειδικά εδώ στους λακουβόδρομους;
"Εξωτικό όχημα" δε μπορεί εξ' ορισμού να είναι κάτι τόσο αδιάφορο έως και άσχημο σχεδιαστικά όπως αυτά τα κουτιά με ρόδες. Εξωτικά οχήματα είναι οι La Ferrari του κόσμου, οι GT2 RS, οι Huracan κτλ. Αυτοκίνητα που έμπαιναν σε αφίσες δωματίων σε όλο τον κόσμο και έγιναν εφηβικά όνειρα και κομμάτια της συλλογής σε Gran Turismo ή μεταλλικά μοντέλα κλίμακας. Ποτέ κανένα Tesla ή Lucid ή οτιδήποτε παρεμφερές δε νομίζω να καταφέρει κάτι τέτοιο για παράδειγμα και ας είναι αδιανόητα γρήγορο.
Καλά για το "αυτόνομο" κομμάτι δε χρειάζεται σχόλιο καν, αν σε forum αυτοκινήτων ενθουσιαζόμαστε με κάτι τετοιο, ας το κλείσουμε να πάμε για ψάρεμα καλύτερα. Τουλάχιστον δε θα χαλάμε ρεύμα και μπορεί να φάμε και καμιά πέστροφα.
-
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap είχατε ανεβάσει ένα βίντεο με αγώνες drag τεσλα vs διάφορων και σχολίαζε ότι ένα άλλο τεσλα στους αγώνες είχε πειραγμένο λογισμικό και "διάβαζε τα φανάρια" , στην ουσία ο επιβάτης - και όχι οδηγός- απλά κράταγε το τιμόνι αφού εκκινούσε το αυτοκίνητο μόνο του με την βοήθεια του λογισμικού με σχεδόν 0" απόκριση στην εκκίνηση .
Παντως αν το δεις το βίντεο σε κάποια ξεκινάει πρώτη η Φερράρι. Και μάλιστα κλέβει κιόλας. Αλλά στο τέλος χάνει
Το βίντεο είναι με ιδιωτικό Τέσλα, όχι εταιρικό
-
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
....και παραμένουν ανέραστα, άσχημα, χοντροκομμένα. Tο Tesla και τραγικό εσωτερικά, το Lucid είναι καλύτερο τουλάχιστον από το απλά προσβλητικό εσωτερικό του άλλου. Ποιός νοιάζεται επίσης για το αν είναι τόσο γρήγορα στα φανάρια; Τα κολλημένα με drag races αμερικανάκια στα μισά video του youtube; Ποιος θα χρησιμοποιήσει και που εκτός Autobahn ιπποδυνάμεις πάνω από 400-500 άλογα ειδικά εδώ στους λακουβόδρομους;
"Εξωτικό όχημα" δε μπορεί εξ' ορισμού να είναι κάτι τόσο αδιάφορο έως και άσχημο σχεδιαστικά όπως αυτά τα κουτιά με ρόδες. Εξωτικά οχήματα είναι οι La Ferrari του κόσμου, οι GT2 RS, οι Huracan κτλ. Αυτοκίνητα που έμπαιναν σε αφίσες δωματίων σε όλο τον κόσμο και έγιναν εφηβικά όνειρα και κομμάτια της συλλογής σε Gran Turismo ή μεταλλικά μοντέλα κλίμακας. Ποτέ κανένα Tesla ή Lucid ή οτιδήποτε παρεμφερές δε νομίζω να καταφέρει κάτι τέτοιο για παράδειγμα και ας είναι αδιανόητα γρήγορο.
Καλά για το "αυτόνομο" κομμάτι δε χρειάζεται σχόλιο καν, αν σε forum αυτοκινήτων ενθουσιαζόμαστε με κάτι τετοιο, ας το κλείσουμε να πάμε για ψάρεμα καλύτερα. Τουλάχιστον δε θα χαλάμε ρεύμα και μπορεί να φάμε και καμιά πέστροφα.
Μια χαρά πάει και στηn autobahn, μια χαρά βγαίνει για άμεση προσπεραση σε επαρχιακούς, μια χαρά γράφει χρόνο στην πιο απαιτητική πίστα της ευρώπης, ίσαξιο με την AMG GT S, supercar.
Μια χαρά κάνει αθόρυβο ταξίδι με την οικογένειά.
Μια χαρά κινείται τζάμπα.Όσο για το αυτόνομο του συστήματος είναι ακριβώς για τις περιπτώσεις που βαριέσαι να οδηγείς στην πόλη. Είτε υπάρχει σοβαρό θέμα και αναλαμβάνει το όχημα να σε κινήσει με ασφάλεια μόνο του. Σαν να λέμε γιατί τα αεροπλάνα ή τα σκάφη να έχουν αυτόματο πιλότο; Που είναι η χαρά να πετάνε ή να χειρίζονται σκάφη;
-
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
To Βρήκα , play απο εκεί που είναι
Ε καλά αυτό είναι μία περίπτωση ενός που ήθελε να κλεψει.
Δες το βίντεο με τη Φερράρι, σε κάποια ξεκινά πρώτη η Φερράρι. Είναι τελείως χειροκίνητη η εκκίνηση.
-
...στο οτι ο πολύς ο κόσμος δεν έχει δίπλωμα πιλότου ή ιδιόκτητο αεροπλάνο. Τι straw man επιχείρημα είναι αυτό ρε συ; Πόσοι από εμας θα βγούμε ένα βραδάκι να πεταχτούμε σε ένα φιδογυριστό ουρανό με το manual αεροπλάνο μας για να ξεσκάσουμε;
Αν συζητάμε για exotic κατασκευές που κολλάει η οικογένεια και η αθόρυβη μετακίνηση; Πόσα "οικογενειακά" είναι εξωτικά; Η Μ5; Που δεν τη θεωρώ καν exotic απλά κωλοφτιαγμένη εργοστασιακά και τρομερά ικανή μαούνα. Η E63 S το ίδιο. Exotic συνήθως (για να μην πώ κατα 99% εκτός McLaren F1 και αν θυμάμαι καλά Lusso), είναι διθέσια και σπορ.
-
Μιλάμε πως εγραψε ιδιο χρόνο πίστας με αυτό
Κοστίζει 100Κ λιγότερα, έχει τρομερή τεχνολογία και ειναι οικογενειακό..
Αυτό σου λέω. Πως αποδίδει όπως ένα εξωτικό όχημα ενώ παράλληλα είναι ένα αθόρυβο οικογενειακό που κάνει άνετα ταξίδιαΚαταλαβαίνεις την αντίθεση και το τι έχει επιτύχει.
Όσον αφορά για τα αυτόνομα συστήματα, δεν λέω πως είσαι πιλότος.Απλά λέω πως τεχνολογίες που έχουν τα αεροπλάνα πλέον τις περνά στα αυτοκίνητα είτε για λόγους ασφαλείας είτε για λόγους άνεσης.
Είναι τεράστιο τεχνολογικό άλμα. Αν σκεφτείς ότι η θάλασσα και ο αέρας είναι άδειοι ενώ οι πόλεις γεμάτοι εμπόδια και απρόβλεπτες καταστάσεις.
-
Εξακολουθώ να ρωτάω, ποιός χέστηκε; Το ένα είναι ένα ονειρικό αυτοκίνητο που μελλοντικά θα είναι συλλεκτικό και το άλλο ένα ανέραστο αλλά τρομερά effective τάμπλετ με ρόδες. Δεν απευθύνονται στο ίδιο κοινό προφανώς και δεν έχουν την ίδια ομορφιά ή κaυλα να στο πω αλλιώς. Το θέμα τιμής είναι ακραία και προκλητική στέβλωση της ελεύθερης αγοράς, το έχουμε ξαναπεί.
Όσο για τη δυνατότητα να κουβαλήσει οικογένεια ενα υπερβολικά γρήγορο ηλεκτρικό, αν έχεις την οικογένεια μέσα δε χρειάζεσαι ούτε 1200ους, ούτε 1000ους, ούτε καν 500ους ίππους που βγάζουν κάτι RS6 αν θυμάμαι καλά. Προσωπικά θα πήγαινα ήρεμα και με προσοχή (οχι οτι τώρα τρέχω αλλά τέσπα), για να μην υπάρξει μεγάλη πιθανότητα ατυχήματος, να μη ζαλιστούν τα παιδιά ή οι γέροι κτλ.
Για μένα η ελευθερία και η ασφάλεια είναι στις 2 άκρες μιας ευθείας γραμμής. Όσο περισσότερο προχωράς προς τα αυτόνομα συστήματα με σκοπό την ασφάλεια, τόσο πιο πολύ χάνεις την ελευθερία της οδήγησης. Χωρίς να σημαίνει αυτό οτι δεν πρέπει να έχουμε ζώνες, αισθητήρες, blind spot κτλ. Αλλά όλα αυτά για μένα και μόνο πρέπει να δρουν ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ στις ικανότητες του οδηγού, όχι να τον αντικαθιστούν.
-
Εσύ το ονομάζεις τάμπλετ με ροδες. Δεν είναι όμως. Κρυβει μέσα του υψηλή τεχνολογία.
Απλά δεν μπορείς να καταλάβεις το τι είναι. Και οι παππούδες στα χωριά λένε διαβόλου πράγμα το ίντερνετ και οι πιο παλιοί το ρεύμα.Ποιος τους δίνει σημασία;
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όσο για τη δυνατότητα να κουβαλήσει οικογένεια ενα υπερβολικά γρήγορο ηλεκτρικό, αν έχεις την οικογένεια μέσα δε χρειάζεσαι ούτε 1200ους, ούτε 1000ους, ούτε καν 500ους ίππους που βγάζουν κάτι RS6 αν θυμάμαι καλά. Προσωπικά θα πήγαινα ήρεμα και με προσοχή (οχι οτι τώρα τρέχω αλλά τέσπα), για να μην υπάρξει μεγάλη πιθανότητα ατυχήματος, να μη ζαλιστούν τα παιδιά ή οι γέροι κτλ.
Αδύναμα επιχειρήματα.
Εάν δεν θέλεις να τρέξεις δεν τρέχεις, εάν θέλεις να τρέξεις μπορείς σε πίστες και autobahn.
Το plaid είναι το όχημα επίδειξης της Τέσλα. Υπάρχουν και φθηνότερες εκοδσεις και μοντέλα για λιγότερο απαιτητικούς πελάτες. Όπως ακριβώς υπάρχει το A6 και το RS6
-
Όλοι, είτε νέοι είτε γέροι, είτε φαν των θερμικών είτε των ηλεκτρικών έχουμε ακριβώς τα ίδια δικαώματα και την ίδια αξία ως άνθρωποι, oπότε και την ίδια σημασία εξ΄ ορισμού.
Δεν είπε κανένας οτι δεν κρύβουν τεχνολογία, απλά αυτή η τεχνολογία στο θέμα της κίνησης και όχι του software είναι σχετικά πιο "εύκολη" για αυτό και βλέπουμε πλέον εταιρείες που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την αυτοκίνηση να συζητούν για δημιουργία τέτοιων τμημάτων όπως η Apple, η Xiaomi, η Sony κτλ. Η "μαγκιά" για μένα είναι η δημιουργία μιας μηχανής ή ενός κιβωτίου. Ενας V8 αμερικάνικος για παράδειγμα με το V8 της Mercedes AMG δεν έχουν την παραμικρή σχέση. Τα κιβώτια επίσης έχουν τεράστιες διαφορές ανάλογα με το σχέδιο και την υλοποίηση. Ένα ηλεκτρομοτέρ της Χ εταιρείας με 200 άλογα με ένα της αντίστοιχης Ψ είναι σχεδόν πανομοιότυπα. Οπότε κλάιν για μένα. Είναι όλα θέμα software πλέον σε μεγάλο βαθμό.
Προφανώς είναι το halo car της εταιρείας το Plaid, εγώ ρωτάω που το τοσο μεγάλο πλεονέκτημα αν έχεις 500 ή 800 ή 1000 άλογα όταν λανσάρεται ως οικογενειακό? Θα πας σε πίστα τη μαούνα των 2μιση τόνων; Θα τρέξεις στους δημόσιους δρόμους; Εκεί είναι άχρηστα τα περισσότερα άλογα με τα όρια ταχύτητας είτε σε θερμικό είτε σε ηλεκτρικό. Σε σπορ αυτοκίνητο πάλι, εγώ (και πολλοί άλλοι) θα προτιμούσαμε και 300 και 400 άλογα κάτω αρκεί να έχουμε ICE κατασκευή με θόρυβο και κιβώτιο παρά ένα clinical αλλά ανέραστο ηλεκτρικό.
Τα ηλεκτρικά θα ήταν η ιδανική ίσως λύση σε φτηνά μικρά segment B αυτοκίνητα πολης, να αντικαταστήσουν τα ντηζελάκια και τα 100ψωραλογοβενζινοκίνητα. Το θέμα είναι οτι λόγω κόστους και αστείας for the moment ενεργειακής πυκνότητας μπαταριών όπως και χρόνων φόρτισης, δε μπορούν να είναι βιώσιμες εναλλακτικές. Αν βγει σε παραγωγή νέα τεχνολογία solid state μπαταριών ή οτιδήποτε άλλο που ανακοινώνουν ως breakthrough κάθε εβδομάδα το βλέπουμε. Έχουμε χρόνο.
-
Μα σου λέει σε πίστες γράφει χρόνους ισους με supercars και μάλιστα με τις elite εκδόσεις τους.
Προφανώς δεν θα έχει την πολεμική θέση οδήγησης ενος supercar, ούτε την μηχανική αίσθηση.Αλλά ξαναλέω, έφτιαξαν ένα οικογενειακό που κάνει τα πάντα τέλεια! Μπορείς να αντιληφθείς τον άθλο;
Όσον αφορά την μηχανολογία πίσω από τα Τέσλα κανεις λάθος. Δες τα διάφορα μάστερ κλαςς στο ίντερνετ για τις άπειρες δυσκολίες να φτιάξεις τέτοια οχήματα επιδόσεων και θα καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι. Μάλιστα έχουν πολλές πατέντες που εξελίσσουν την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Όσον αφορά τις άλλες εταιρίες πάλι λάθος κάνεις. Απλά αγοράζουν και βάζουν το σήμα τους. Την εξέλιξη και την παραγωγή την πράττουν εταιρίες με δεκαετίες στην παραγωγή και γενικότερα αγοράζουν ολόκληρα εργοστάσια με εμπειρία. Είναι φασον δηαλδη.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα σου λέει σε πίστες γράφει χρόνους ισους με supercars και μάλιστα με τις elite εκδόσεις τους.
Προφανώς δεν θα έχει την πολεμική θέση οδήγησης ενος supercar, ούτε την μηχανική αίσθηση.Αλλά ξαναλέω, έφτιαξαν ένα οικογενειακό που κάνει τα πάντα τέλεια! Μπορείς να αντιληφθείς τον άθλο;
Όσον αφορά την μηχανολογία πίσω από τα Τέσλα κανεις λάθος. Δες τα διάφορα μάστερ κλαςς στο ίντερνετ για τις άπειρες δυσκολίες να φτιάξεις τέτοια οχήματα επιδόσεων και θα καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι. Μάλιστα έχουν πολλές πατέντες που εξελίσσουν την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Όσον αφορά τις άλλες εταιρίες πάλι λάθος κάνεις. Απλά αγοράζουν και βάζουν το σήμα τους. Την εξέλιξη και την παραγωγή την πράττουν εταιρίες με δεκαετίες στην κάλυψη τους στην εξέλιξη.
Δεν κανει τιποτα τελεια!
Θελει φορτίσεις ωρων για να λειτουργήσει και έχει περιορισμένη αυτονομία!
Αυτοκίνητο είναι που πρέπει να κινειται όχι γκατζετ
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης