-
Ειχαν καταργηθει??? Δεν το θυμαμαι
Νομιζω εχουμε ξανακανει αυτη ακριβως την κουβεντα Κατι μου θυμισε -
https://www.tanea.gr/2002/06/20/economy/telos-ta-tekmiria/
Ευτυχώς με τον γούγλη τα βρίσκουμε όλα...
-
@criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
https://www.tanea.gr/2002/06/20/economy/telos-ta-tekmiria/
Ευτυχώς με τον γούγλη τα βρίσκουμε όλα...
Νομιζω εχουμε ξαναπει ακριβως το ιδιο εδω μεσα. Αλλά παλι δεν το εμπεδωσα . Τωρα θα το θυμαμαι
https://www.taxheaven.gr/news/3894/epanaferoyn-tekmhrio-gia-ix
-
@criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Είχαν καταργηθεί τα τεκμήρια τότε, μόνο στο πόθεν έσχες τα ψιλοκοίταγαν, αλλά επειδή σε αυτό μπορείς να πας όσο πίσω θέλεις, δεν είχες θέμα.
Τα τεκμήρια επανήλθαν με την κρίση και τα μνημόνια.
Για αυτό τότε όλοι έπαιρναν τους εξακύλινδρους και τους οκτακύλινδρους.
Επίσης είχαμε και εύκολο δανεισμό.
Καλα υπερβαλλεις. Περα απο καποιους αεριτζηδες με καγιεν και κανα Χ5 4λιτρο, πολυ σπανια επαιρνε καποιος bmw πανω απο διλιτρη ή αντιστοιχα πανω απο 1800αρα κομπρεσορατη μερκ και 1.8 tsi vag.
Σιγα που ειχε γεμισει ο κοσμος 6κυλινδρα και τριλιτρα τελη του 2000, λες κι επειδη καταργηθηκαν τα τεκμηρια ξαφνικα ειχαν ολοι 60+ χιλιαρικα για αμαξι.
Με το σταγονομετρο ηταν αυτα περα απο ειδικες κατηγοριες, απλα ο πολυς ο κοσμος μπορεσε και πηρε αυτοκινητα με 20-30 χιλιαρικα που ηταν αρκετο ποσο για σοβαρο αυτοκινητο τοτε κι ανανεωθηκε ο στολος που ηταν γεματος απο νισαν, φιατ, σιτροεν και τογιοτα του 90.Μετα ηρθαν ξανα τα τεκμηρια, τα γελοια τελη κυκλοφοριας και η εκτακτη εισφορα για ανω των 2000 κυβικων κι εδεσε το γλυκο της απατης των ελληνεζων κυβερνωντων που συμπεριφερονται σε οποιον εχει διλιτρο σαν να ειναι η κοτα με τα χρυσα αυγα ή κανας πριγκιπας απ'την Αραβια.
-
Πάρτι είχαν στήσει οι έμποροι εκείνη την περίοδο.
Αγόρασαν νταλίκες και κατέβαζαν τα AMG ,bmw m, Lambo κλπ σαν να ήταν νοικιαρικα φιατακια.
Ήξερα τουλάχιστον 5 άτομα πού δούλευαν για έμπορο εδώ στην πόλη μου που τους "έχασε" το σπίτι τους. -
Με τις τράπεζες να δίνουν δάνεια σε όλους, τα 2,5 και τα τρίλιτρα ήταν παρόντα.
Αλλωστε τι να δώσεις 45000 για να πάρεις ένα μέτρια εξοπλισμένο δίλιτρο Χ3, τι να δώσεις 55000 και να το πάρεις 2,5 και λίγο καλύτερα εξοπλισμένο.
Τότε έπαιζαν και προσφορές και εκπτώσεις, αλλά όταν ο άλλος έβαζε 72 δόσεις, συνηθισμένο αυτό τότε, με 7 % επιτόκιο, τα 10000 έβγαζαν τόκους 2100 και τα 12100 σε 72 δόσεις έβγαζαν διαφορά δόσης 168 τον μήνα.
Μιλάμε για εποχές που ο Παπουτσής μίλαγε για φτωχούς δημοσίους υπαλλήλους που έπαιρναν μόλις 2500 τον μήνα.
-
@criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Με τις τράπεζες να δίνουν δάνεια σε όλους, τα 2,5 και τα τρίλιτρα ήταν παρόντα.
Αλλωστε τι να δώσεις 45000 για να πάρεις ένα μέτρια εξοπλισμένο δίλιτρο Χ3, τι να δώσεις 55000 και να το πάρεις 2,5 και λίγο καλύτερα εξοπλισμένο.
Τότε έπαιζαν και προσφορές και εκπτώσεις, αλλά όταν ο άλλος έβαζε 72 δόσεις, συνηθισμένο αυτό τότε, με 7 % επιτόκιο, τα 10000 έβγαζαν τόκους 2100 και τα 12100 σε 72 δόσεις έβγαζαν διαφορά δόσης 168 τον μήνα.
Μιλάμε για εποχές που ο Παπουτσής μίλαγε για φτωχούς δημοσίους υπαλλήλους που έπαιρναν μόλις 2500 τον μήνα.
Σε καποιο βαθμο ισχυουν τα οσα λες αλλα και παλι ειναι η εξαιρεση.
Τριλιτρα κι αυτοκινητα ανω των 50.000 ευρω (καινουρια) κυκλοφορησαν λιγα, απλα περισσοτερα απο σημερα εννοειται.
Ο πολυς κοσμος απο 1600 εως 2000 κυβικα κυμανθηκε, ειτε sedan, ειτε μεσαια hatchbacks στυλ golf, astra που ηταν και πολυ της μοδας ή πιο σπορ στυλ rx8, scirocco και celica. Kι ολα αυτα επαιζαν απο 20 εως 40 χιλιαρικα χοντρικα.
Τωρα τι εκαναν καποια λαμογια ή τιποτα μπαταχτσηδες οκ, παντα συνεβαιναν, αλλα ο κανονας ειναι αυτος που γραφω.
Πχ οταν πηρα την Ε90, 320 εβλεπες καμποσες, 316 ακομα περισσοτερες, 325 και 330 εβλεπες πολυ σπανια ομως. Το ιδιο και audi 3.2 κ.ο.κ. Καγιεν μονο εβλεπες πολλες, εκει το παραδεχομαι. -
Εσύ το πήρες το 2009.
Το 2009 είχαν αρχίσει να μαζεύονται τα πράγματα.
Εγώ μιλάω για 2003-2007.
Εκεί γινόταν χαμός.
Πέρα από καινούργια είχαμε και πολλά εισαγωγής, που έπαιρνε ο άλλος την Χ5, αντί για 85000, στα 60000.
Αντίστοιχα και οι άλλοι.
Επίσης είχαμε και τα εταιρικά, να δεις τι αμάξια έδιναν οι τράπεζες.
Να σου πω μία ιστορία. Σε κάποια είπαν πάρε 1600 κ.εκ , τετράπορτη και όχι κόκκινη.
Πήγε και πήρε μία Β160 με όλο τον κατάλογο εξοπλισμού πάνω, αλλά βέβαια την έκραξαν.
Από διευθυντές καταστημάτων πρώτης τάξης και πάνω, οι 5άρες, τα τζίπ Λέξους και οι Εψιλον γινόταν χαμός.
Και στις εταιρείες το ίδιο.
Πωλητές απλοί, είχαν πασσάτ και οκτάβια και ινσίνια και μοντέο και ό,τι άλλο ήθελαν.
-
Έτσι γιατι το ωραίο και η ομορφιά πρέπει να είναι προσβάσιμα σε όλους.
-
Τί είναι τούτο ? Αλατιέρα για το χειμώνα ?
-
Το νέο Μπαλένο, για αυτό το ανέβασε εδώ ο Λαπ, μην μας έρθει ξαφνικό...
-
Και στο κατάλληλο για την περίσταση "βατραχί" χρώμα..
-
@katafractos17 said in VW T-Roc:
Με μπέρδεψες. Στο σενάριο που σου θέτω εχεις τρία αυτοκίνητα, έβαλα το c suv στα 31Κ όσο δηλαδή και η διλιτρη corolla cross και το b seg πάλι στα 31-33Κ όσο ενα 208 gt line eat 8 και έχεις και οικογένεια.
Και έρχομαι και σε ρωτώ. Ποιο είναι το πρώτο, το δεύτερο και το τρίτο αυτοκίνητο της οικογένειας σας; Τι θα μου απαντήσεις;Και σου απαντάω ξεκάθαρα ότι το πρώτο θα ήταν αυτό το που θα έπαιρνες, αν σου έλεγαν ότι παρόλο που έχεις τα φράγκα, μπορείς να διαλέξεις μόνο ένα.
Το παράδειγμα όμως στο οποίο ζητάς απάντηση δεν είναι σωστό γιατί 1) μιλάει μόνο για κάποιον που έχει αρκετά χρήματα και 2) βάζεις πάλι μπροστά το μοτίβο το οποίο έχεις στο νου σου και συγκρίνεις με γνώμονα αυτοκίνητα διαφορετικού μεγέθους για να τα κατηγοριοποιήσεις ως 1ο, 2ο, 3ο, κτλ.Πάμε και σε ένα τρίτο παράδειγμα.
Πολλά παιδιά ανέφεραν ότι το T-Roc είναι μια χαρά για πρώτο αυτοκίνητο και μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας.
Πράγματι λοιπόν μπορεί να το κάνει και είναι μια χαρά, αλλά για κάποιον που μπορεί να διαθέσει από 25 χιλιάρικα και πάνω.
Για κάποιον που μπορεί να διαθέσει μέχρι 17 χιλιάρικα για παράδειγμα, δεν μπορεί το T-Roc να το κάνει αυτό, γιατί δεν μπορεί να το αγοράσει. Πρέπει λοιπόν είτε να βρει αν μπορεί κάτι άλλο το οποίο θα τον εξυπηρετεί ή και να "συμβιβαστεί" με κάτι άλλο, μιας και το ποσό που μπορεί να διαθέσει είναι μικρότερο.
Η οικονομική του κατάσταση λοιπόν, καθόρισε ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό που θα πάρει και θα το έχει για να εξυπηρετεί τις ανάγκες του και αυτές της οικογένειας του.Πιο ψιλά δεν μπορώ να το κάνω.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το κριτήριο σου με βάση το κόστος κτήσης είναι λάθος για το τι ονομάζεται πρώτο, δεύτερο και τρίτο αυτοκίνητο.
Αποφεύγεις να απαντήσεις στο απλό σενάριο που θέτω και ρωτώ.
Ποιο από τα τρία αυτοκίνητα που ανέφερα θα ήταν το πρώτο αυτοκίνητο για την οικογένεια;
Το c suv;
To B seg πόλης;
Το διθέσιο sports car;
Ας απαντήσουν και όσοι θέλουν να δούμε πως σκέφτονται.
Εγώ λέω ανεξαρτήτως την έκδοση και την τιμή κτήσης του το αυτοκίνητο πόλης θα ήταν το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας. Θα ήταν ένα αυτοκίνητο που θα τους εξυπηρετούσε καθημερινώς. Το τρίτο θα ήταν το διθέσιο. Το οποίο θα ήταν ειδικού σκοπού και κυρίως διασκέδασης. Και το πρώτο θα ήταν το μεγάλο C suv. Θεωρώ δε ότι η συντριπτική πλειοψηφία για να μην αναφέρω ποσοστά θα θεωρήσει ως πρώτο αυτοκίνητο το μεγαλύτερο και ικανοτερο να κουβαλήσει με ανεση την οικογένεια ακόμα και αν κοστίζει λιγότερο από το αυτοκίνητο πόλης, ή είναι παλαιότερο του.
-
Ωραιότατο! -
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@katafractos17 said in VW T-Roc:
Με μπέρδεψες. Στο σενάριο που σου θέτω εχεις τρία αυτοκίνητα, έβαλα το c suv στα 31Κ όσο δηλαδή και η διλιτρη corolla cross και το b seg πάλι στα 31-33Κ όσο ενα 208 gt line eat 8 και έχεις και οικογένεια.
Και έρχομαι και σε ρωτώ. Ποιο είναι το πρώτο, το δεύτερο και το τρίτο αυτοκίνητο της οικογένειας σας; Τι θα μου απαντήσεις;Και σου απαντάω ξεκάθαρα ότι το πρώτο θα ήταν αυτό το που θα έπαιρνες, αν σου έλεγαν ότι παρόλο που έχεις τα φράγκα, μπορείς να διαλέξεις μόνο ένα.
Το παράδειγμα όμως στο οποίο ζητάς απάντηση δεν είναι σωστό γιατί 1) μιλάει μόνο για κάποιον που έχει αρκετά χρήματα και 2) βάζεις πάλι μπροστά το μοτίβο το οποίο έχεις στο νου σου και συγκρίνεις με γνώμονα αυτοκίνητα διαφορετικού μεγέθους για να τα κατηγοριοποιήσεις ως 1ο, 2ο, 3ο, κτλ.Πάμε και σε ένα τρίτο παράδειγμα.
Πολλά παιδιά ανέφεραν ότι το T-Roc είναι μια χαρά για πρώτο αυτοκίνητο και μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας.
Πράγματι λοιπόν μπορεί να το κάνει και είναι μια χαρά, αλλά για κάποιον που μπορεί να διαθέσει από 25 χιλιάρικα και πάνω.
Για κάποιον που μπορεί να διαθέσει μέχρι 17 χιλιάρικα για παράδειγμα, δεν μπορεί το T-Roc να το κάνει αυτό, γιατί δεν μπορεί να το αγοράσει. Πρέπει λοιπόν είτε να βρει αν μπορεί κάτι άλλο το οποίο θα τον εξυπηρετεί ή και να "συμβιβαστεί" με κάτι άλλο, μιας και το ποσό που μπορεί να διαθέσει είναι μικρότερο.
Η οικονομική του κατάσταση λοιπόν, καθόρισε ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό που θα πάρει και θα το έχει για να εξυπηρετεί τις ανάγκες του και αυτές της οικογένειας του.Πιο ψιλά δεν μπορώ να το κάνω.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το κριτήριο σου με βάση το κόστος κτήσης είναι λάθος για το τι ονομάζεται πρώτο, δεύτερο και τρίτο αυτοκίνητο.
Αποφεύγεις να απαντήσεις στο απλό σενάριο που θέτω και ρωτώ.
Ποιο από τα τρία αυτοκίνητα που ανέφερα θα ήταν το πρώτο αυτοκίνητο για την οικογένεια;
Το c suv;
To B seg πόλης;
Το διθέσιο sports car;
Ας απαντήσουν και όσοι θέλουν να δούμε πως σκέφτονται.
Εγώ λέω ανεξαρτήτως την έκδοση και την τιμή κτήσης του το αυτοκίνητο πόλης θα ήταν το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας. Θα ήταν ένα αυτοκίνητο που θα τους εξυπηρετούσε καθημερινώς. Το τρίτο θα ήταν το διθέσιο. Το οποίο θα ήταν ειδικού σκοπού και κυρίως διασκέδασης. Και το πρώτο θα ήταν το μεγάλο C suv. Θεωρώ δε ότι η συντριπτική πλειοψηφία για να μην αναφέρω ποσοστά θα θεωρήσει ως πρώτο αυτοκίνητο το μεγαλύτερο και ικανοτερο να κουβαλήσει με ανεση την οικογένεια ακόμα και αν κοστίζει λιγότερο από το αυτοκίνητο πόλης, ή είναι παλαιότερο του.
Ασ' το. Δεν βγαίνει άκρη.
-
Αρχίσαμε την αφ' υψηλού αντιμετώπιση ή είναι η ιδέα μου;
Πρακτικά ερωτώ, τι πιστεύεις ότι θα πει η πλατιά μάζα των αγοραστών για να μη πω το 95% στο εξής δεύτερο παράδειγμα:
Πες κάποιος έχει ένα smart forfour με 3,70μ μήκος για αυτοκίνητο και μετά αγοράζει ένα μεταχειρισμένο 4θυρο σενταν που είναι 4,50-4,70μ
Το smart ήταν το πρώτο του αυτοκίνητο και ήταν και φουλ έξτρα και κόστιζε 10Κ παραπάνω από το μεταχειρισμένο σενταν.
Τώρα που έχουν δύο αυτοκίνητα ποιο είναι το πρώτο αυτοκίνητο της οικογένειας και ποιο το δεύτερο;
Το 95% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων ποιο θα θεωρήσει ως δεύτερο αυτοκίνητο;Οκ, ας απαντήσουν όσοι θέλουν στο τι θεωρούν πρώτο και τι δεύτερο αυτοκίνητο, τρίτο κτλ.
-
Ε μα σου λέω σε τόσα και τόσα post ότι εσύ έχεις στο μυαλό σου την κατηγοριοποίηση ως 1ο, 2ο, κτλ, βάση μεγέθους, ενώ δεν είναι απαραίτητο όλος ο κόσμος να σκέφτεται έτσι.
Κάποιος που έχει τη δυνατότητα να έχει περισσότερα από δύο αυτοκίνητα, μπορεί να θεωρήσει ως πρώτο αυτοκίνητο αυτό που χρησιμοποιεί καθημερινά και κάνει τα πάντα με αυτό και όχι αυτό που θα χρησιμοποιήσει πέντε δέκα φορές το χρόνο για να πάει διακοπές και μερικές εκδρομές.
Κάποιος άλλος, μπορεί να θεωρήσει ως πρώτο αυτοκίνητο πχ, ένα M2 που κάνει καθημερινά με αυτό τις μετακινήσεις του και παράλληλα κάνει και την κ@ύλα του και όχι το μεγάλο SUV της οικογένειας, το οποίο το χρησιμοποιεί πολύ λιγότερες φορές.
Κάποιος άλλος μπορεί να θεωρήσει όπως εσύ ότι οποίο είναι μεγαλύτερο θα είναι και πρώτο.Το ποια θα είναι όμως όλα αυτά τα αυτοκίνητα, το αν θα είναι περισσότερα από ένα και σε περίπτωση που θα είναι μόνο ένα, ποιο θα είναι αυτό το ένα που θα κληθεί να παίξει τον all around ρόλο, για εμένα το καθορίζει η οικονομική δυνατότητα του καθενός.
Αυτό έγραψα. Όχι ότι το ακριβότερο είναι και αυτό που θεωρείται ως πρώτο.
Εσύ για παράδειγμα αν είσαι "λεφτάς", θα μπορούσες να έχεις ως πρώτο, το T-Roc που κοστίζει 55 χιλιάρικα, κι εγώ αν δεν είμαι "λεφτάς", να έχω ως πρώτο πάλι το T-Roc αλλά την έκδοση που κοστίζει 25 χιλιάρικα.
Ίδιο μέγεθος, διαφορετική κατηγορία έκδοσης, εξοπλισμού και τιμής.Δεν μπορώ να το γράψω κάπως αλλιώς για να καταλάβεις τι λέω. Καμία αφ' υψηλού αντιμετώπιση. Απλά δε έχει νόημα να γράφουμε τα ίδια και τα ίδια και πιθανόν είναι και κουραστικό για τους υπόλοιπους που διαβάζουν.
-
Ο καθένας για πρώτο αμάξι έχει άλλο στο μυαλό του δεν έχει σημασια να γραφετε επί τουτου. Ανάλογα το budget του και τις ανάγκες του
το θέμα δεν είναι αυτό.
Το θέμα είναι ότι ένα B-suv καλύπτει όλες τις ανάγκες που μπορεί να εχει κάποιος στην συντριπτική πλειοψηφία. Δηλαδή το B segment είναι επαρκές. Βεβαια προφανώς ένα C segment είναι πιο άνετα κτλ αλλά δεν συζηταμε αυτό.
Τωρα από εκεί και πέρα, υπάρχουν και μεταχειρισμένα. Ο όποιος αγοραστής θελει να καλύψει τις όποιες ανάγκες του για μένα διαλέγει πρώτα την κατηγορία που θέλει και επειτα βάσει των χρημάτων που εχει κοιτάει που θα κινηθει σε καινούργια ή μεταχειρισμένα
το ίδιο και για 2ο αμάξι (αν θέλει κάποιος 2ο, κάποιοι δεν θέλουν και κάποιοι δεν μπορούν)
Εγώ τουλάχιστον έτσι κάνω και φαντάζομαι και πολλοί άλλοι. εβγαλά ένα budget και τις ανάγκες μου για το πρώτο, εβγαινε για καινούργιο. Για το 2ο μου έβγαινε ότι μπορώ μόνο μεταχειρισμένο δεν με επαιρνε οικονομικά για καινούργιο και αναλογα κινήθηκα
Αυτά
-
Το ερώτημα είναι αλλιώς κύριοι.
Εσείς έχετε το αυτοκίνητο σας και πάτε παντού με αυτό.
Η σύζυγος έχει το δικό της και πάει παντού με αυτό.
Ρωτήστε εκείνη ποιο είναι πρώτο και ποιο δεύτερο....
-
@criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Το ερώτημα είναι αλλιώς κύριοι.
Εσείς έχετε το αυτοκίνητο σας και πάτε παντού με αυτό.
Η σύζυγος έχει το δικό της και πάει παντού με αυτό.
Ρωτήστε εκείνη ποιο είναι πρώτο και ποιο δεύτερο....
Εμένα η γυναίκα έχει αλλο αμάξι
τα 2 είναι δικά μου τελείως (η ετσι λέω τεσπα καθότι ολα δικά της θεωρούνται στην πραγματική ζωή)
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!