-
Αν βρω θα βάλω. Πάντως απορώ βρε συ που προσπαθείς να βγάλεις χωρίς κανένα δεδομένο πάρα μόνο την πίστη σου, μια τεχνολογία που έχει 20ετια εξέλιξης, και 15ετια περίπου εφαρμογής, που έχει αποδειχθεί μέσα από δοκιμές ερευνητικών ομάδων, που τα πολυτεχνεία και τα τμήματα r&d των κατασκευαστών ξοδεύουν περισσότερα εκατομμύρια για να τα εξελίξουν στην επόμενη γενιά τους με διαφορετικές τυπολογίες, που συζητούνται από οργανισμούς ως ένας εύκολος και φθηνός τρόπος να μειωθεί η ρύπανση, κτλ ως σκάρτο και απάτη.
Απορώ γιατί βάζεις τον εαυτό σου σε αυτήν την θέση.
Τεσπά,
Το 1,4 boosterjet 140 ps έχει 22 κιλά ροπής στις 1500 Σαλ
Το mhev 129 ps έχει 23,5 στις 2000 Σαλ.
Προφανώς δεν είναι φιμώμενο το mhev στις χαμηλόμεσαιες Σαλ (ενώ στον κόφτη είναι όντως φιμώμενο) και οι καμπύλες της ροπής των δύο κινητήριων συνόλων είναι παρόμοιες και δεν υπάρχουν τεράστιες διαφορές που να δικαιολογούν την έως και 20% μείωση της κατανάλωσης σε χαμηλές ταχύτητες όπως βλέπουμε από τα στατιστικά των οδηγών, παρά μόνο λογω της συνδρομής 5,5 κιλών ηλ.ροπής από τις 1000 έως τις 3000σαλ. στο mhev. Συνεπώς και η χαρτογράφηση έγινε με τέτοιο τρόπο ώστε ο συνδιασμός των δύο μοτέρ να είναι ο βέλτιστος δυνατός και να γίνεται όσο δυνατόν περισσότερη συνδρομή του ηλ μοτέρ στις πολύ χαμηλές Σαλ. -
Να βρείς και να βάλεις αλλιώς βγάζεις δικά σου αυθαίρετα και αστήρικτα συμπεράσματα χωρίς να απορεί κάνεις όμως γιατί βάζεις τον εαυτό σου σε αυτή την θέση
Χλάτς χλούτς πρρρρρρρρρ (never gets old
)
ΥΓ μια χαρά είναι η υβριδική τεχνολογία η ορθόδοξη που εξελίσσεται εδώ και δύο δεκαετίες. Για την moufa hybrid θα συνεχίσουμε να την δικάζουμε όπως της αρμόζει
-
Λοιπόν διάβασε λίγο εδώ να πάρεις μια ιδέα.
Δες πως το κόστος/ γρ. Co2 ειναι το μικρότερο από όλες τις υβριδικές εφαρμογές, κάτι που θα βοηθήσει στην ευκολότερη αλλαγή του παγκόσμιου στόλου αυτοκινήτων σε πιο οικολογικά οχήματα. Η οποία αλλαγή στην ρύπανση των πόλεων μας θα γίνει μόνο μέσα από την μαζική συμμετοχή όλων των αυτοκινήτων και αυτή η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση. Δηλαδή θα μπορεί ευκολότερα το καταναλωτικό κοινό να την υιοθετήσει και να μειώσει έως και 20% σε αστική χρήση τους ρύπους. Δες πως οι κατασκευαστές που πωλούν προσιτά αυτοκίνητα επενδύουν σε αυτην την τεχνολογία ακριβώς λόγω της υψηλής απόδοσης τους ως προς το κόστος
Μάλιστα, τα κράτη και οι διεθνείς οργανισμοί δίνουν πολύ μεγάλη έμφαση σε αυτό το πρότζεκτ. Μην είσαι απόλυτος, και αφοριστικος, είναι το μέλλον. Όλοι επενδύουν εκεί.
-
Τα έχουμε ξαναπεί. Στην πράξη το όφελος στην κατανάλωση των mhev είναι απειροελάχιστο και υπό συνθήκες.
Σίγουρα γράφει καλά πάντως στις μπροσούρες στον βωμό του marketing.
Το σημαντικό είναι ότι νιώθεις εσύ ευτυχισμένος και δικαιωμένος με την επιλογή σου..
-
-
Δεν ξέρω από τις ερμηνείες σας, αλλά με mhev μπαίνεις κάθε μέρα στο Δακτύλιο και το κάτι λιγότερο που καις το βλέπεις στην τσέπη σου. Επίσης με mhev ταξιδεύεις καλύτερα απο ηλεκτρικό, όταν έχεις ραντεβού και υποχρεώσεις. Τα phev είναι ακόμα πανάκριβα, με τρελές αναμονες και σπαρτιατικο χωρο αποσκευών. Την παρούσα στιγμή το γεγονός ότι με mhev μπαίνεις Δακτύλιο είναι ο σημαντικοτερος λόγος αγοράς. Δεν είναι τυχαίο ότι τα επιλέγουν οι εργαζόμενοι στο κέντρο που μετακινουνται με ΙΧ, αλλά ταξιδεύουν κιόλας.
-
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν ξέρω από τις ερμηνείες σας, αλλά με mhev μπαίνεις κάθε μέρα στο Δακτύλιο και το κάτι λιγότερο που καις το βλέπεις στην τσέπη σου. Επίσης με mhev ταξιδεύεις καλύτερα απο ηλεκτρικό, όταν έχεις ραντεβού και υποχρεώσεις. Τα phev είναι ακόμα πανάκριβα, με τρελές αναμονες και σπαρτιατικο χωρο αποσκευών. Την παρούσα στιγμή το γεγονός ότι με mhev μπαίνεις Δακτύλιο είναι ο σημαντικοτερος λόγος αγοράς. Δεν είναι τυχαίο ότι τα επιλέγουν οι εργαζόμενοι στο κέντρο που μετακινουνται με ΙΧ, αλλά ταξιδεύουν κιόλας.
Καλά, και με το diesel μπαίνω, και ταξιδεύω καλύτερα και οικονομικότερα..so what?
-
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
I like! Hydrogen, το diesel του μέλλοντος..
Αν κάνεις 1000χλμ με τη μία έγινες..
-
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν ξέρω από τις ερμηνείες σας, αλλά με mhev μπαίνεις κάθε μέρα στο Δακτύλιο και το κάτι λιγότερο που καις το βλέπεις στην τσέπη σου. Επίσης με mhev ταξιδεύεις καλύτερα απο ηλεκτρικό, όταν έχεις ραντεβού και υποχρεώσεις. Τα phev είναι ακόμα πανάκριβα, με τρελές αναμονες και σπαρτιατικο χωρο αποσκευών. Την παρούσα στιγμή το γεγονός ότι με mhev μπαίνεις Δακτύλιο είναι ο σημαντικοτερος λόγος αγοράς. Δεν είναι τυχαίο ότι τα επιλέγουν οι εργαζόμενοι στο κέντρο που μετακινουνται με ΙΧ, αλλά ταξιδεύουν κιόλας.
Καλά, και με το diesel μπαίνω, και ταξιδεύω καλύτερα και οικονομικότερα..so what?
Πηγαίνε σε αυτούς που αγοράζουν Q3, XC60, Evoque κλπ, με τα έξοδα πληρωμένα να τους πεις να πάρουν την κουδουνίστρα το diesel.
-
Λες να νοιάζονται για τον δακτύλιο αυτοί ?
-
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν ξέρω από τις ερμηνείες σας, αλλά με mhev μπαίνεις κάθε μέρα στο Δακτύλιο και το κάτι λιγότερο που καις το βλέπεις στην τσέπη σου. Επίσης με mhev ταξιδεύεις καλύτερα απο ηλεκτρικό, όταν έχεις ραντεβού και υποχρεώσεις. Τα phev είναι ακόμα πανάκριβα, με τρελές αναμονες και σπαρτιατικο χωρο αποσκευών. Την παρούσα στιγμή το γεγονός ότι με mhev μπαίνεις Δακτύλιο είναι ο σημαντικοτερος λόγος αγοράς. Δεν είναι τυχαίο ότι τα επιλέγουν οι εργαζόμενοι στο κέντρο που μετακινουνται με ΙΧ, αλλά ταξιδεύουν κιόλας.
Καλά, και με το diesel μπαίνω, και ταξιδεύω καλύτερα και οικονομικότερα..so what?
Πηγαίνε σε αυτούς που αγοράζουν Q3, XC60, Evoque κλπ, με τα έξοδα πληρωμένα να τους πεις να πάρουν την κουδουνίστρα το diesel.
Χαχα! Έχεις να μπεις αιώνες σε σύγχρονο diesel μάλλον! Χθές λόγω ζέστης με ανοιχτά παράθυρα μία χαρά κάναμε ένα μικρό ταξιδακι σε επαρχιακό με κίνηση. Όταν δοκίμαζα αυτοκίνητα πριν αγοράσουμε, με διαφορά ο πιο ήσυχος ο 1.5d της PSA.
Για κοίτα τον πιο σύγχρονο 3κυλινδρο της Renault/Nissan, στο 10:33.. κυριολεκτικά κουδουνιστρα! Χαχα
Νομίζεις ο άλλος με το Evoque μπαίνει Αγίου Κωνσταντίνου και παρκάρει εκεί;! Χαχα, μήπως λείπεις χρόνια από Ελλάδα;
-
Εσύ μάλλον έχεις να μπεις σε βενζινοκίνητο εδώ και πολύ καιρό. Φυσικά ο 1,5 hdi είναι σαν τρακτέρ μπροστά στα νέα βενζινοκίνητα.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εσύ μάλλον έχεις να μπεις σε βενζινοκίνητο εδώ και πολύ καιρό. Φυσικά ο 1,5 hdi είναι σαν τρακτέρ μπροστά στα νέα βενζινοκίνητα.
Σιγά , χαλάρωσε...
-
Τις προάλλες ημασταν παρέα. Με τον νέο 1,5 hdi ο ένας με τον ιαπωνικό βενζίνης το άλλο. Νόμιζαν ότι στην πόλη κυκλοφορουσε με ρεύμα σαν το yaris hybrid. Απλα είχαν συνηθίσει σε θόρυβο.Δεν άκουγαν τίποτα από το μοτέρ, ενώ το diesel κροταλιζε μια χαρά.
-
Στην πόλη...
Εκτός πόλης δεν θα είχαν την ευκαιρία να κάνουν σύγκριση...
Με το ντίζελ θα είχε φτάσει ήδη και θα είχε φάει και τα ορεκτικά...
-
0-100 10,5" το ιαπωνικό
0-100 11" το φρατζολακι που λέει ο yem -
Κατά τα άλλα για τα mild hybrid έχετε λάθος. Σκοπός της τεχνολογίας είναι να μειώσει την κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον. Εαν είναι έως και 20% στην πόλη τότε αν διαιρέσεις δια 3 το 20% που είναι χοντρικά η κίνηση στην πόλη, σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό δρόμο, που δεν επεμβαίνει το σύστημα ούτως ή άλλως, τοτε έχεις 6,6-7% μείωση κατά μέσο όρο. Όσο δηλαδή ανακοινώνουν τα εργοστάσια μέσω του wltp κύκλου.
Η τεχνολογία είναι καινούργια για τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής. Πλέον όσα την διαθέτουν σημειώνουν σημαντική μείωση στα αστικά κέντρα. Το αναφέρουν οι ιδιοκτήτες τους, οι δοκιμάστες κτλ. Και εσείς σνομπαρετε κάτι χωρις να το έχετε οδηγήσει ώστε να δείτε που και πότε επεμβαίνει το ηλ μοτέρ.
Στα full hybrid το σύστημα λόγω μεγέθους ηλεκτροκινητήρα μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο και σε επαρχιακούς δρόμους κάτι που όμως διπλασιάζει το κόστος. Αυτή είναι η μοναδική τους διαφορά.
Πλέον με τα συστηματα p2 48v mild hybrid μπορούν να κινήσουν ηλεκτρικά το όχημα και τα mild hybrid. Δεν είναι αυτό όμως ο λόγος για να ονομάσεις κάτι υβρίδικο. Το τι εστί υβριδικό έχει τεκμηριωθεί από τα πολυτεχνεία και δεν είναι μονάχα αυτόό που φαντάζεστε εσείς. Σκοπός του υβριδικού είναι να μειώσει το φορτίο του κινητήρα και αν μπορεί να τον σβήσει σε στιγμές πολύ χαμηλού φορτίου.
-
Την αγορά την ρυθμίζουν οι 30 μεγάλοι πελάτες των leasing, συνήθως εισηγμένες με ESG δείκτες κλπ, σε συνεργασία με τις μεγάλες εισαγωγικές. Ψηφίζονται οι νόμοι περί φορολογίας, απαλλαγών, παροχών σε είδος για τα στελέχη, είσοδος στο Δακτύλιο κλπ. Ξέρουν όλοι ότι η παροχή εταιρικού αυτοκίνητου στα στελέχη, είναι σχεδόν δωρεάν, ακόμα και τα πολυτελή οχήματα και συζητάμε εμείς αν το στέλεχος της πχ Coca Cola που έχει αφορολόγητα lexus θα μπορούσε να πάρει diesel, juke η 2008 που δεν μπαίνει κάθε μέρα στο κέντρο και έχει φόρο για τον ίδιο κάθε χρόνο.
-
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Την αγορά την ρυθμίζουν οι 30 μεγάλοι πελάτες των leasing, συνήθως εισηγμένες με ESG δείκτες κλπ, σε συνεργασία με τις μεγάλες εισαγωγικές. Ψηφίζονται οι νόμοι περί φορολογίας, απαλλαγών, παροχών σε είδος για τα στελέχη, είσοδος στο Δακτύλιο κλπ. Ξέρουν όλοι ότι η παροχή εταιρικού αυτοκίνητου στα στελέχη, είναι σχεδόν δωρεάν, ακόμα και τα πολυτελή οχήματα και συζητάμε εμείς αν το στέλεχος της πχ Coca Cola που έχει αφορολόγητα lexus θα μπορούσε να πάρει diesel, juke η 2008 που δεν μπαίνει κάθε μέρα στο κέντρο και έχει φόρο για τον ίδιο κάθε χρόνο.
πως ειναι σχεδον δωρεαν? για εξηγησε μου?
εγω ξερω οτι κοστιζει στην εταιρεια το 75% του μισθωματος (και μαλιστα μαζι και το φπα καθως δεν εκπιπτει) που πληρωνει για συμβατικα (22+5 ειναι η εφορια κερδων και μερισματων αρα 100%-25%=75%) και αναλογα τον μισθο απο 50 μεχρι εκατονταδες ευρω τον μηνα στον εργαζομενο. οχι? καπως καλυτερα στα φεβ και ηλεκτρικα αλλα παντως στο ιδιο κυμα.
για πες, δεν ειναι ετσι? -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κατά τα άλλα για τα mild hybrid έχετε λάθος. Σκοπός της τεχνολογίας είναι να μειώσει την κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον. Εαν είναι έως και 20% στην πόλη τότε αν διαιρέσεις δια 3 το 20% που είναι χοντρικά η κίνηση στην πόλη, σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό δρόμο, που δεν επεμβαίνει το σύστημα ούτως ή άλλως, τοτε έχεις 6,6-7% μείωση κατά μέσο όρο. Όσο δηλαδή ανακοινώνουν τα εργοστάσια μέσω του wltp κύκλου.
Η τεχνολογία είναι καινούργια για τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής. Πλέον όσα την διαθέτουν σημειώνουν σημαντική μείωση στα αστικά κέντρα. Το αναφέρουν οι ιδιοκτήτες τους, οι δοκιμάστες κτλ. Και εσείς σνομπαρετε κάτι χωρις να το έχετε οδηγήσει ώστε να δείτε που και πότε επεμβαίνει το ηλ μοτέρ.
Στα full hybrid το σύστημα λόγω μεγέθους ηλεκτροκινητήρα μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο και σε επαρχιακούς δρόμους κάτι που όμως διπλασιάζει το κόστος. Αυτή είναι η μοναδική τους διαφορά.
Πλέον με τα συστηματα p2 48v mild hybrid μπορούν να κινήσουν ηλεκτρικά το όχημα και τα mild hybrid. Δεν είναι αυτό όμως ο λόγος για να ονομάσεις κάτι υβρίδικο. Το τι εστί υβριδικό έχει τεκμηριωθεί από τα πολυτεχνεία και δεν είναι μονάχα αυτόό που φαντάζεστε εσείς. Σκοπός του υβριδικού είναι να μειώσει το φορτίο του κινητήρα και αν μπορεί να τον σβήσει σε στιγμές πολύ χαμηλού φορτίου.
@lap Εγώ που πάω για το KIA XCEED 1.5 TGDI 160hp 48v mhev, μόνο από το test drive που έκανα είδα χαμηλές καταναλώσεις. Έκανα μία μέρα TD μέσα στην πόλη Θεσσαλονίκης και είδα νούμερα 7l/100km και άλλη μέρα TD περιφερειακό 6l/100km.
Παρόλο ότι κάνω και χιλιόμετρα εκτός Θεσσαλονίκης εκτός δουλειάς, γιατί να προτιμήσω full-hybrid ή πετρέλαιο για την μικτή χρήση που κάνω εντός και εκτός πόλης?
Μπορεί να το λέτε μούφα το mhev(που ΟΚ, είναι μούφα μόνο και μόνο για τους ρύπους), αλλά μπορεί και ο κινητήρας να κάνει αυτήν την υπέροχη δουλειά κατανάλωσης.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά