-
Τον κάνουν συνήθως δώρο....από το εργοστασιο τον είχε;
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Τον κάνουν συνήθως δώρο....από το εργοστασιο τον είχε;
Ναι,εργοστασιακά.Συνήθως σε πολλά ασιατικά έχει π.χ. η Hyundai σχεδόν σε όλα τα μοντέλα έχει και το αναφέρει ξεκάθαρα στο φυλλάδιο
-
Μπα! Δεν το ήξερα αυτό.... Σκατα swiftολογος
-
@panormus772 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Τον κάνουν συνήθως δώρο....από το εργοστασιο τον είχε;
Ναι,εργοστασιακά.Συνήθως σε πολλά ασιατικά έχει π.χ. η Hyundai σχεδόν σε όλα τα μοντέλα έχει και το αναφέρει ξεκάθαρα στο φυλλάδιο
Και η Honda το αναφέρει (security alarm system).Και νομίζω κι η Mazda.
Στο Scross,Vit.το λέει "αντικλεπτικό σύστημα"
,αλλά στο swift δεν το βρίσκω. -
Λες για αυτό σε όλους αρέσει αλλά τελικα αγοράζουν άλλο
-
@panormus772 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Συνάδελφος μικροβιολόγος ξεκίνησε για hyundai i10 1.2 κι επειδή ρώτησε τη γνώμη μου,της αντιπρότεινα το Swift ως πιο ολοκληρωμένη λύση. Μπάτζετ διαθέσιμο 15.000-15.500max. (άρα βασική GL).
Ξέρει κάποιος αν αυτό έχει στάνταρ συναγερμό όπως τ'άλλα σουτζούκια (Vit.,Scross)? Στους εξοπλισμούς μένει λίγο ασαφές..
Lap, ως ειδικός swiftολόγος, που είσαι;Υ.Γ. Δεν ρωτάω πωλητές για τον εξοπλισμό,γιατί 9 στους 10 θα πάρω άλλα αντι άλλων ή καθόλου απάντηση..
Aς οδηγησει και τα 2 πρωτα,αν και κατοχος Swift, το i10 ειναι καλυτερο αυτοκινητο σε ολα πλην καταναλωσης.
Ειναι και πιο ομορφο αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο -
Δεν ισχύει. Σε κανέναν τομέα δεν είναι ανώτερο το i10. Στο ίδιο επίπεδο είναι ο θόρυβος κύλισης και ίσως λίγο καλύτερος μέσα στην πόλη στο swift.
Σε όλα τα άλλα....όπως.
Εξοπλισμό, εσωτερικοί χώροι, πάτημα στο δρόμο, επιδόσεις, κατανάλωση, εξοπλισμό ασφαλείας, χώρο αποσκευών, αξιοπιστία, κατανάλωση, εμφάνιση...το swift είναι ανώτερο.Τώρα τι βρήκες εσύ ανώτερο στο i10 και το έβγαλες πως σε όλους τους τομείς είναι ανώτερο ....
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Δεν ισχύει. Σε κανέναν τομέα δεν είναι ανώτερο το i10. Στο ίδιο επίπεδο είναι ο θόρυβος κύλισης και ίσως λίγο καλύτερος μέσα στην πόλη στο swift.
Σε όλα τα άλλα....όπως.
Εξοπλισμό, εσωτερικοί χώροι, πάτημα στο δρόμο, επιδόσεις, κατανάλωση, εξοπλισμό ασφαλείας, χώρο αποσκευών, αξιοπιστία, κατανάλωση, εμφάνιση...το swift είναι ανώτερο.Τώρα τι βρήκες εσύ ανώτερο στο i10 και το έβγαλες πως σε όλους τους τομείς είναι ανώτερο ....
Αυτα ολα συμβαινουν επειδη........τα λες εσυ.Οκ δεν χανω τον χρονο μου να σου απαντησω ,απλα οποιος ενδιαφερεται ας οδηγησει και τα 2 και μετα θα αποκτησει δικη του γνωμη.Μονο απο την αναφορα σου στον θορυβο κυλισης καταλαβα οτι σιγουρα δεν εχεις οδηγησει το ι10
-
Όχι επειδη το λέω εγώ αλλά επειδή αυτά ισχύουν.
Σύμφωνα με μετρήσεις εγκυρου γερμανικού οίκου δοκιμών το swift στα 130χλμ/ώρα γράφει 71,2 db στην τυποποιημένη δοκιμασία τους. Το i10 72,3 db. Είναι το μόνο σημείο που τα δύο αυτοκίνητα όπως είπα είναι κοντά. Στην πόλη το swift είναι από τα κορυφαία σε ηχομόνωση του b seg κυρίως λόγω τετρακιλυνδρου μοτερ Στα πολλά χιλιόμετρα όντως ανεβαίνει σκαλοπάτι στα db όπου πάλι παραμένει καλύτερο του i10
Σε όλα τα άλλα περί πατήματος, χώρων, εξοπλισμού κτλ δεν χρειάζεται να το ψάξει και πολύ κανεις. Αρκεί να τα οδηγήσει. Στα πρώτα μέτρα φαίνεται η διαφορά.
Κατά τα άλλα έλα πες την αλήθεια δύο ποστ έχει κάνει όλα και όλα στο forum και αυτά είναι troll posts
-
Ειναι απλό: το Swift ειναι B segment και το i10 είναι A segment. Προφανώς το Swift είναι καλύτερο αυτοκίνητο, δεν υπάρχει σύγκριση!
-
είναι άδικη σύκριση σε διαφορετικές κατηγορίες.
προφανώς το swift είναι καλύτερο σε όλα εκτός του ότι το i10 σαν μικρότερο χωράει παντού στην πόλη. και για αυτό το λόγο το επιλέγει κάποιος.
και γω που πήρα ιδια κατηγορία το ka για αυτό το πήρα. Δεν μπορώ να ισχυριστω οτι το ka είναι καλύτερο του fiesta ή ακόμα και του swift σε τίποτα (σε οδηγική συμπεριφορά).
το swift σε μεγάλες ταχυτητες είναι θορυβώδες αλλά και το i10 που έχω οδηγήσει το ίδιο. (ισως να παίζει και ποιον κινητήρα είχε) Στο ka να δείτε!!!! Τριζουν όλα χαχαχαχα εκ των έσω
βασικά ετσι και αλλιώς και των 2 οι μεγάλες ταχύτητες δεν είναι το στοιχείο τους.
αυτα από μένα αν ενδιαφέρει η γνώμη μου.
για μεσα στην πόλη θα προτιμούσα το i10 εγώ προσωπικά και ολα της κατηγορίας αυτής γιατι βολεύουν πολύ. (σαν 2ο αυτοκίνητο όμως)
το swift θα το διάλεγα ομως ξεκαθαρα στην σύγκριση αν ήταν το μοναδικό μου αμαξι
-
@cirus
Η διαφορά των δύο στο μήκος είναι 16 εκ. Στην ουσία δηλαδή δεν υπάρχει θέση πάρκινγκ που να μπαίνει το ένα και όχι το άλλο.Ιδιαίτερα στους χώρους όμως στην θέση του οδηγού είναι τεράστια διαφορά τους λόγω σχεδίασης. Δεν είναι κακό το i10, μην φανούμε και υπερβολικοί, απλά το swift είναι καλύτερο. Όπως είπε ο Φάνης το swift είναι τυπικά b seg αλλά όπως αρέσει στην suzuki το αυτοκίνητο καθετε μεταξύ δύο κατηγοριών. Στα a seg είναι το καλύτερο, στα b seg ίσως οχι
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@cirus
Η διαφορά των δύο στο μήκος είναι 16 εκ. Στην ουσία δηλαδή δεν υπάρχει θέση πάρκινγκ που να μπαίνει το ένα και όχι το άλλο.Ιδιαίτερα στους χώρους όμως στην θέση του οδηγού είναι τεράστια διαφορά τους λόγω σχεδίασης. Δεν είναι κακό το i10, μην φανούμε και υπερβολικοί, απλά το swift είναι καλύτερο. Όπως είπε ο Φάνης το swift είναι τυπικά b seg αλλά όπως αρέσει στην suzuki το αυτοκίνητο καθετε μεταξύ δύο κατηγοριών. Στα a seg είναι το καλύτερο, στα b seg ίσως οχι
16 εκατοστά ΔΕΝ είναι λίγο για μένα. Είναι μια σεβαστή διαφορά που μπορεί να κάνει το ένα να χωράει κάπου που το άλλο δεν χωράει.
ουτε στα a seg είναι το καλύτερο. το καλύτερο για όλους είναι διαφορετικό γιατι έχουμε διαφορετικές προτιμήσεις και ανάγκες. απλά λέμε την γνώμη μας
b seg ειναι το swift. το ignis είναι a seg ή A-SUV αν προτιμάς. το οδήγησα και αυτό. μαρεσε πολύ το συρόμενο πίσω κάθισμα. Μου αρέσει μάλιστα περισσότερο από το X-aygo που είναι νεότερο. κυριως για το συρόμενο και επιλογή τετρακίνησης θα το επέλεγα
-
Το καλύτερο βγαίνει με βάση κάποια τεστς και κάποια αντικειμενικά δεδομένα. Το τι επιλέγεις εσύ ή εγώ δεν αλλάζει την αντικειμενικότητα. Αν δηλαδή έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, περισσότερα λίτρα πορτπαγκαζ, λιγότερα db θορύβου, καλύτερο εξοπλισμό, καλύτερη κατανάλωση και παρόμοια τιμη τότε είναι απλά καλύτερο.
Μη χάσουμε και την επαφή με την πραγματικότητα επειδή μας αρέσει ή όχι κάτι
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Το καλύτερο βγαίνει με βάση κάποια τεστς και κάποια αντικειμενικά δεδομένα. Το τι επιλέγεις εσύ ή εγώ δεν αλλάζει την αντικειμενικότητα. Αν δηλαδή έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, περισσότερα λίτρα πορτπαγκαζ, λιγότερα db θορύβου, καλύτερο εξοπλισμό, καλύτερη κατανάλωση και παρόμοια τιμη τότε είναι απλά καλύτερο.
Μη χάσουμε και την επαφή με την πραγματικότητα επειδή μας αρέσει ή όχι κάτι
Το καλυτερο για τον καθένα είναι διαφορετικό γιατί μπορεί να ζυγίζει σαν αγοραστής μια κατηγορία πολύ περισσότερο από κάποια άλλη.
ξεχνα το swift
αν εμενα σαν αγοραστη με ενδιαφερει ΜΟΝΟ να έχει τους μεγαλύτερους χώρους και ολα τα αλλα δεν με ενδιαφέρουν μπορεί να προτιμίσω ενα αντικειμενικά χειρότερο αυτοκίνητο που όμως θα είναι κορυφαίο σε αυτον τον τομέα. Μπορεί σε όλα τα άλλα να χάνει. αλλά για μενα είναι το καλύτερο γιατι το ΜΟΝΟ που με νοιαζει είναι να έχει τους μεγαλύτερους χώρους.
από αυτήν την αποψη το είπα.
απο την μερια του αγοραστή. Γιαυτο λέω ότι το καλύτερο για κάποιον είναι σχετικό και διαφορετικό. Δεν ζυγίζουν το ίδιο όλες οι κατηγορίες για ολους προφανώς.
Αν πάμε να συγκρινουμε head to head δυο μοντελα (ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ) να συμφωνησω αλλά εγω δεν εννοούσα αυτό.
-
Μιας και ψάχνω και τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά μοντέλα, σύμφωνα με τα τεστ του ίδιου οργανισμού (adac), το seat ibiza fr 1,0 στα 130χλμ/ώρα γράφει 70,9db και το θορυβώδες swift 71,2db
-
Είδες Lap, έδωσα λίγο παλμό στο νήμα..
Στην περίπτωση της συναδέλφου τώρα. Έχει ένα 15ετίας Fiesta,που βγάζει πλέον αρκετά θεματάκια και θέλει να το αντικαταστήσει όσο πιο άμεσα γίνεται (οπότε ρόλο θα παίξει κι ο χρόνος παράδοσης). Θέλει ένα αμάξι για 80-90% πόλη,αλλά και για καμιά εκδρομή (που μπορεί να είναι και καμιά 200χλμ. μακριά). Μέτριας δυναμικής σιδεροφάγος,δεν αλλάζει εύκολα αμάξι (πριν το fiesta είχε άλλο ένα polo για 12-13 χρόνια),δεν πολυασχολείται με θόρυβο,οθόνες κ.ά. κι η οδηγική συμπεριφορά να είναι σχετικά ευκολοδήγητο. Βασικά, θέλει όσο γίνεται αξιόπιστο και με προσιτά service/ανταλλακτικά,καλή κατανάλωση και max. 15-15.500
Με βάση αυτά είδε το i10 κι εγώ της πρότεινα το swift,θεωρώντας πως εκτός από τον πιο αστικό τύπο του i10, το swift στα ίδια χρήματα καλύπτει περισσότερα κουτάκια στα θέλω της.Υπ'όψιν, πως το suzuki είναι έστω και mehv,με όλα τα + που έχει μια τέτοια λύση ακόμη (τέλη,δακτύλιος,κατανάλωση).
-
Συνήθως στις γυναίκες αρέσει πιο πολύ το swift. Πιστεύω θα της φανεί υπεραρκετό
-
@cirus said in Νέο Suzuki Swift 2017:
το ignis είναι a seg ή A-SUV αν προτιμάς. το οδήγησα και αυτό. μαρεσε πολύ το συρόμενο πίσω κάθισμα. Μου αρέσει μάλιστα περισσότερο από το X-aygo που είναι νεότερο. κυριως για το συρόμενο και επιλογή τετρακίνησης θα το επέλεγα
Οδήγησες το ignis και σου άρεσε??? Εγώ το βρήκα #skata
Στην θεωρία μου έκανε και εμένα κλίκ στην πράξη ήταν σκέτη απογοήτευση. Καλύτερο παρκαρισμένο και αυτό εφόσον δε το κοιτάς από πίσω..
-
Για εμένα, χωρίς συζήτηση... swift.
Πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά, πιο all around όχημα, υπερκαλύπτει τις ανάγκες που ανέφερες. Μόνος ενδοιασμός οτι αλλάζει το μοντέλο το 23(?). Το i10 (τούρκικο να μην ξεχνιόμαστε) είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία του μεν, θα καταναλώνει περισσότερο από το suzuki και δεν έχει τις καμπύλες και αυτήν την αίσθηση του swift (χαρίζει χαμόγελα το άτιμο).
Νέο Suzuki Swift 2017