Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 148
    • 178
    • 179
    • 146 / 179
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    89
    3567
    120178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      frantzef @frantzef last edited by

      @frantzef said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @gnikolas82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Επόμενη εβδομάδα παραλαμβάνω!
      Ακριβώς ένας χρόνος από την παραγγελία...!

      Αύριο παραλαμβάνω!
      Ακριβώς 14 μήνες από την παραγγελία...!

      Πρώτες εντυπώσεις : πολύ άνετο στον δρόμο, τρελή απορρόφηση από λακούβες κακοτεχνίες οδοστρώματος κτλ, όντως μικρή η οθόνη πίσω από το τιμόνι και έχουν αφαιρεθεί τα led αριστερά και δεξιά της, εξαιρετικά άνετα τα καθίσματα.
      Ψάχνω τις ρυθμίσεις για την κάμερα 180 μοιρών και δεν βρίσκω κάτι, ξέρει κανείς αν την κατήργησαν?

      ΥΓ. Αυτήν η "καινουργίλα", δεν φεύγει από τα ρουθούνια μου!!!

      A 1 Reply Last reply Reply Quote 9
      • A
        andreas72 @frantzef last edited by

        @frantzef said in CITROEN C4 III mod 2021:

        @frantzef said in CITROEN C4 III mod 2021:

        @gnikolas82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

        Επόμενη εβδομάδα παραλαμβάνω!
        Ακριβώς ένας χρόνος από την παραγγελία...!

        Αύριο παραλαμβάνω!
        Ακριβώς 14 μήνες από την παραγγελία...!

        Πρώτες εντυπώσεις : πολύ άνετο στον δρόμο, τρελή απορρόφηση από λακούβες κακοτεχνίες οδοστρώματος κτλ, όντως μικρή η οθόνη πίσω από το τιμόνι και έχουν αφαιρεθεί τα led αριστερά και δεξιά της, εξαιρετικά άνετα τα καθίσματα.

        ΥΓ. Αυτήν η "καινουργίλα", δεν φεύγει από τα ρουθούνια μου!!!

        Καλοτάξιδο να είναι. Να το χαρείτε.

        Ψάχνω τις ρυθμίσεις για την κάμερα 180 μοιρών και δεν βρίσκω κάτι, ξέρει κανείς αν την κατήργησαν?

        Αν έχουν κάνει κάτι τέτοιο, θα είναι για πολλές κλωτσιες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakiss last edited by

          Κάτι άσχετο: δεν μου έρχεται το activation link για την ενεργοποίηση της εφαρμογής my Citroen ??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Καλοτάξιδο να είναι...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andreas72 last edited by

              @sakiss έχεις παραλάβει;

              S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                sakiss @andreas72 last edited by sakiss

                @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                @sakiss έχεις παραλάβει;

                Ναι από προχθές. Όταν το οδηγώ νιώθω γέρος…… αργά αργά χωρίς κραδασμούς και τέρμα πολυθρονατο. Και γουστάρω τρελα με την ομαλότητα του.

                Πρώτες εντυπώσεις ότι μου έρχεται: η πίσω κάμερα κάνει μια χαρά την δουλειά της όποτε πάει το παράπονο για την περιορισμένη πίσω ορατότητα. Δεν ήξερα καν ότι δείχνει και από ψηλά. Αν και φουσκωμένο έχει μαζεμένο όγκο…. χώνεσαι και παρκάρεις παντού κ άνετα. Δε νιωθω καμία δυσκολία μετάβασης από το C3. Έχεις επαρκή ορατότητα στην μούρη που σβήνει κάθετα όποτε κανένα πρόβλημα και με το μπροστά.

                Με ενοχλούν τα μηνύματα για 2 χέρια στο τιμόνι και lane assist. Οπως και το head up display…. απορώ ποιο τζιμάνι σκέφτηκε κάτι τέτοιο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το multimedia πολύ εύκολο στην λειτουργία του. Δεν του έχω κάνει ακόμα αναβάθμιση….. αν και ολίγον αργό δουλεύει άψογα, ευκρινέστατο και χωρίς issues….. μια χαρά και οι χαρτες δεν καθυστερούν για παράδειγμα όταν πλησιάζεις σε στροφή. Γενικά δεν βρήκα λόγο να χρησιμοποιήσω Apple car. Και μουσική είχα και τα podcast μου και χαρτες. Επιτέλους ρε παιδιά Citroen με κλιματιστικό ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ. Βελτιώθηκαν και σε αυτό. Οι παλιοί ξέρουν. Κλιματιστικό, φώτα και αισθητήρες βροχής τα πάντα όλα στο Auto δουλεύουν όπως πρέπει.

                Κινητήρας ελαστικότατος με μηδενικούς κραδασμούς. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τα 130 βενζίνα αλλά δεν το πίεσα κιόλας. Το τιμόνι είναι κλασσικο αδιάφορο υπερβολικά μαλακό Citroen. Εντός πόλης έχει καλή πληροφόρηση. Σε ταξίδι σκληραίνει artificial και δεν πληροφορεί επαρκές. Είναι για ομαλή οδήγηση χωρίς να σημαίνει ότι δεν στρίβει ΑΛΛΑ δεν εμπνέει για πλαγιασμα όπως ένα focus. Το δε focus που εμπνέει πάντως πήγα να το στρίψω τις προάλλες και με το παραμικρό γλιστρήμα επενέβη άκομψα το anti spin και με αποσταθεροποίησε ακόμα περισσότερο. ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ!

                Για την ανάρτηση και τα καθίσματα τα ξέρετε…. είναι ένα μικρό έπος και μαζί με την άριστη ηχομόνωση συνθέτουν ένα απαράμιλλο περιβάλλον χαλάρωσης. Αν έχετε οδηγήσει σε ταξίδι c3 air cross θα νομίζετε ότι μπήκατε σε λιμουζίνα. Κλείσιμο της πόρτας και τα κλικ των διακοπτών δεν βγάζουν την παλια clicky πλαστικιλα…. είναι smooth και solid. Εργονομικά το βρίσκω και εκεί άριστο. Καφεδουμπα solid, πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα, μεγαλο ντουλάπι, μεγάλος τεμπέλης για να κανείς τα πάντα με τα ακροδάχτυλα. Ψηλή θέση οδήγησης (επιβιβαζεσαι και βγαίνεις χωρις να καμπουριαζεις) και καλή περιφερειακή ορατότητα.

                Δεν μου αρέσουν οι μαύρες ζάντες αλουμινίου. Οι ασημένιες έδειχναν καλύτερα. Προτιμώ βέβαια τα bumper που δεν είναι χρωμιωμένα.

                Σε γενικές γραμμές το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι η μυρωδιά της καινουργιλας…… δεν ήταν παλιά έτσι τ αυτοκίνητα. Μιλάμε για λιποθυμία απάλευτη κατάσταση. Και δυστυχώς εμαθα ότι δεν απενεργοποιείται το μήνυμα για 2 χέρια στο τιμόνι…..επίσης κάποια review από χρήστες ότι βαρκιαζει και παίρνει μεγάλες κλήσεις ούτε καν. Απλά έχει ασαφές τιμόνι στα πολλά χιλιόμετρα σε ταξίδι όταν κανείς απότομες μετατοπίσεις.

                Αύριο του βαζω τα φιμέ. Και από εβδομάδα βρηκα να του τοποθετήσω αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο με την γυναίκα. Και τέλος. Εντός καμπίνας δεν κάνει το παραμικρό τσικ. Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι! Καλα μας χιλιόμετρα.

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 20
                • A
                  andreas72 last edited by andreas72

                  Να κάνεις πολλά ευχάριστα και ασφαλή χιλιόμετρα Σάκη. Ευχαριστούμε για το review.
                  Είναι ευχάριστο που με την τελευταία καραβιά παραλάβατε αρκετοί από το forum. Δεν ξέρω πόσοι μείναμε ακόμη να περιμένουμε.
                  Φαντάζομαι στο πρώτο σου μακρυνό ταξείδι θα τσεκαρεις και τις πληροφορίες που είχες παλιότερα από γνωστό σου σχετικά με την κατανάλωση.

                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    sakiss @andreas72 last edited by sakiss

                    @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                    Να κάνεις πολλά ευχάριστα και ασφαλή χιλιόμετρα Σάκη. Ευχαριστούμε για το review.
                    Είναι ευχάριστο που με την τελευταία καραβιά παραλάβατε αρκετοί από το forum. Δεν ξέρω πόσοι μείναμε ακόμη να περιμένουμε.
                    Φαντάζομαι στο πρώτο σου μακρυνό ταξείδι θα τσεκαρεις και τις πληροφορίες που είχες παλιότερα από γνωστό σου σχετικά με την κατανάλωση.

                    Ναι με 130-140 το γύρισα (Αθήνα -> Πάτρα). Δεν έχω τσεκάρει τα stats. Γύρω στο 6 με 6.5 έπαιζε. Σε ευχαριστώ. Με το καλό να παραλάβεις και εσυ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      groover1972 @sakiss last edited by

                      @sakiss said in CITROEN C4 III mod 2021:

                      @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                      @sakiss έχεις παραλάβει;

                      Ναι από προχθές. Όταν το οδηγώ νιώθω γέρος…… αργά αργά χωρίς κραδασμούς και τέρμα πολυθρονατο. Και γουστάρω τρελα με την ομαλότητα του.

                      Πρώτες εντυπώσεις ότι μου έρχεται: η πίσω κάμερα κάνει μια χαρά την δουλειά της όποτε πάει το παράπονο για την περιορισμένη πίσω ορατότητα. Δεν ήξερα καν ότι δείχνει και από ψηλά. Αν και φουσκωμένο έχει μαζεμένο όγκο…. χώνεσαι και παρκάρεις παντού κ άνετα. Δε νιωθω καμία δυσκολία μετάβασης από το C3. Έχεις επαρκή ορατότητα στην μούρη που σβήνει κάθετα όποτε κανένα πρόβλημα και με το μπροστά.

                      Με ενοχλούν τα μηνύματα για 2 χέρια στο τιμόνι και lane assist. Οπως και το head up display…. απορώ ποιο τζιμάνι σκέφτηκε κάτι τέτοιο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το multimedia πολύ εύκολο στην λειτουργία του. Δεν του έχω κάνει ακόμα αναβάθμιση….. αν και ολίγον αργό δουλεύει άψογα, ευκρινέστατο και χωρίς issues….. μια χαρά και οι χαρτες δεν καθυστερούν για παράδειγμα όταν πλησιάζεις σε στροφή. Γενικά δεν βρήκα λόγο να χρησιμοποιήσω Apple car. Και μουσική είχα και τα podcast μου και χαρτες. Επιτέλους ρε παιδιά Citroen με κλιματιστικό ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ. Βελτιώθηκαν και σε αυτό. Οι παλιοί ξέρουν. Κλιματιστικό, φώτα και αισθητήρες βροχής τα πάντα όλα στο Auto δουλεύουν όπως πρέπει.

                      Κινητήρας ελαστικότατος με μηδενικούς κραδασμούς. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τα 130 βενζίνα αλλά δεν το πίεσα κιόλας. Το τιμόνι είναι κλασσικο αδιάφορο υπερβολικά μαλακό Citroen. Εντός πόλης έχει καλή πληροφόρηση. Σε ταξίδι σκληραίνει artificial και δεν πληροφορεί επαρκές. Είναι για ομαλή οδήγηση χωρίς να σημαίνει ότι δεν στρίβει ΑΛΛΑ δεν εμπνέει για πλαγιασμα όπως ένα focus. Το δε focus που εμπνέει πάντως πήγα να το στρίψω τις προάλλες και με το παραμικρό γλιστρήμα επενέβη άκομψα το anti spin και με αποσταθεροποίησε ακόμα περισσότερο. ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ!

                      Για την ανάρτηση και τα καθίσματα τα ξέρετε…. είναι ένα μικρό έπος και μαζί με την άριστη ηχομόνωση συνθέτουν ένα απαράμιλλο περιβάλλον χαλάρωσης. Αν έχετε οδηγήσει σε ταξίδι c3 air cross θα νομίζετε ότι μπήκατε σε λιμουζίνα. Κλείσιμο της πόρτας και τα κλικ των διακοπτών δεν βγάζουν την παλια clicky πλαστικιλα…. είναι smooth και solid. Εργονομικά το βρίσκω και εκεί άριστο. Καφεδουμπα solid, πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα, μεγαλο ντουλάπι, μεγάλος τεμπέλης για να κανείς τα πάντα με τα ακροδάχτυλα. Ψηλή θέση οδήγησης (επιβιβαζεσαι και βγαίνεις χωρις να καμπουριαζεις) και καλή περιφερειακή ορατότητα.

                      Δεν μου αρέσουν οι μαύρες ζάντες αλουμινίου. Οι ασημένιες έδειχναν καλύτερα. Προτιμώ βέβαια τα bumper που δεν είναι χρωμιωμένα.

                      Σε γενικές γραμμές το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι η μυρωδιά της καινουργιλας…… δεν ήταν παλιά έτσι τ αυτοκίνητα. Μιλάμε για λιποθυμία απάλευτη κατάσταση. Και δυστυχώς εμαθα ότι δεν απενεργοποιείται το μήνυμα για 2 χέρια στο τιμόνι…..επίσης κάποια review από χρήστες ότι βαρκιαζει και παίρνει μεγάλες κλήσεις ούτε καν. Απλά έχει ασαφές τιμόνι στα πολλά χιλιόμετρα σε ταξίδι όταν κανείς απότομες μετατοπίσεις.

                      Αύριο του βαζω τα φιμέ. Και από εβδομάδα βρηκα να του τοποθετήσω αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο με την γυναίκα. Και τέλος. Εντός καμπίνας δεν κάνει το παραμικρό τσικ. Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι! Καλα μας χιλιόμετρα.

                      Καλά ταξίδια και ασφαλή!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • mastoras78
                        mastoras78 last edited by

                        Καλοτάξιδο! Σοβαρό και ουσιώδες review από αυτά που σπανίζουν

                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                        #tsekourato_ksevrakoma

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • S
                          sakiss last edited by sakiss

                          Τελικά μια χαρά η μαύρη ζάντα έδεσε λουκούμι με το φιμέ τζαμί. Πολύ macho το αυτοκίνητο. Ποιος να φανταστεί ότι προορίζεται για γέρους 😛

                          https://i.postimg.cc/qMGJHtJ2/A5772-B2-D-9160-480-C-B2-A2-109-BD6-E11386.jpg

                          Ερώτηση nooba: όταν ξεκινάω από νεκρό πρέπει να πατάω τον διακόπτη του χειροφρενου για να το απενεργοποιησω ; Γιατί με λίγο γκάζι βγαίνει μόνο του. Το manual έχω όχι το αυτόματο.

                          georgekn G 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                          • georgekn
                            georgekn @sakiss last edited by

                            @sakiss said in CITROEN C4 III mod 2021:

                            Τελικά μια χαρά η μαύρη ζάντα έδεσε λουκούμι με το φιμέ τζαμί. Πολύ macho το αυτοκίνητο. Ποιος να φανταστεί ότι προορίζεται για γέρους 😛

                            https://i.postimg.cc/qMGJHtJ2/A5772-B2-D-9160-480-C-B2-A2-109-BD6-E11386.jpg

                            Ερώτηση nooba: όταν ξεκινάω από νεκρό πρέπει να πατάω τον διακόπτη του χειροφρενου για να το απενεργοποιησω ; Γιατί με λίγο γκάζι βγαίνει μόνο του. Το manual έχω όχι το αυτόματο.

                            Δε χρειάζεται να πατάς τίποτε...έτσι λειτουργεί το χειρόφρενο...
                            Καλοτάξιδο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Τι θέμα έχεις με το hud;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sakiss @lap last edited by

                                @lap said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                Τι θέμα έχεις με το hud;

                                Αποσπά την προσοχή και μου φαίνεται περιττό. Προσωπικά μου αρέσει που το καντράν είναι μικρό και δεν ζαλίζει με πληροφορίες.

                                S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  sabas_thess @sakiss last edited by sabas_thess

                                  @sakiss said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                  Αποσπά την προσοχή και μου φαίνεται περιττό. Προσωπικά μου αρέσει που το καντράν είναι μικρό και δεν ζαλίζει με πληροφορίες.

                                  Για εμένα στο καντράν του C4 το "πρόβλημα" δεν είναι τόσο μεγέθους όσο ποιότητας απεικόνισης. Ειδικά στο EAT8 δεν έχεις κανένα λόγο να έχεις άλλες πληροφορίες μπροστά σου. Προσωπικά με μπουκωνουν και σε ένα αυτόματο θα ήθελα τις ελάχιστες δυνατές. Στο DS4 πχ (ή αν θέλετε στο Arkana το 7" της dynamic) με άριστη απεικόνιση/ευκρίνεια το καντράν είναι εξαιρετικό.

                                  Επίσης HUD όταν παρεμβάλει τζαμάκι να το χ@σ@. Ή κανονικό από προτζέκτορα ή καθόλου. Οι μισές λύσεις με εκνευρίζουν...

                                  "I am what you made me", D.V.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • G
                                    Gnikolas82 @sakiss last edited by

                                    @sakiss said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                    Τελικά μια χαρά η μαύρη ζάντα έδεσε λουκούμι με το φιμέ τζαμί. Πολύ macho το αυτοκίνητο. Ποιος να φανταστεί ότι προορίζεται για γέρους 😛

                                    https://i.postimg.cc/qMGJHtJ2/A5772-B2-D-9160-480-C-B2-A2-109-BD6-E11386.jpg

                                    Πολύ όμορφο! Στην Αθήνα την έβαλες? Κοστος?

                                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sakiss @Gnikolas82 last edited by sakiss

                                      @gnikolas82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                      @sakiss said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                      Τελικά μια χαρά η μαύρη ζάντα έδεσε λουκούμι με το φιμέ τζαμί. Πολύ macho το αυτοκίνητο. Ποιος να φανταστεί ότι προορίζεται για γέρους 😛

                                      https://i.postimg.cc/qMGJHtJ2/A5772-B2-D-9160-480-C-B2-A2-109-BD6-E11386.jpg

                                      Πολύ όμορφο! Στην Αθήνα την έβαλες? Κοστος?

                                      Επαρχία. Νούμερο 3.
                                      150 ευρώ τα 5 παράθυρα.
                                      100 ευρώ η μπροστινή διαφανη κεραμική.

                                      Αυτή την εταιρία βάζουν
                                      https://johnsonwindowfilms.gr/υπηρεσίες/αντηλιακές-μεμβράνες-αυτοκινήτων/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Να ρωτήσω, στην μπροστινή πως την πέρασαν; Με νερά;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Καλορίζικο.
                                          Το έχω οδηγήσει και εγώ και όντως είναι πολύ ήσυχο.
                                          Επίσης η ανάρτηση πλησιάζει την υδροπνευματική.

                                          Οι έχοντες σιτροέν, γνωρίζουν ότι τα αμάξια αυτά πρέπει να τα οδηγείς με γραμμές, για να μην στηρίζεσαι στο ασαφές τιμόνι και έτσι μπορείς να τα πας αρκετά γρήγορα σε στροφές.

                                          Αλλοι που έρχονται από κοφτερά τιμόνια που κάνεις μπράτσα όταν τα στρίβεις, έχουν θέμα προσαρμογής.

                                          Γενικά με τις σιτροέν πετυχαίνεις εύκολα ψηλές μωτ στο ταξίδι, λόγω της άνεσης και της ησυχίας.

                                          Για το αιρκρος που λες, όντως είναι πιο θορυβώδες από την 4, αλλά έχοντας και τα χάνκουκ και τα μπρίτζεστον που ήταν για κλωτσιές.

                                          Τώρα με τα crossclimate 2, είναι αρχοντικό το περπάτημα του.

                                          Βέβαια τα διπλά αμορτισέρ της 4 δίνουν μεγαλύτερη άνεση.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • S
                                            sakiss @lap last edited by

                                            @lap said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                            Να ρωτήσω, στην μπροστινή πως την πέρασαν; Με νερά;

                                            Εννοείται ρε συ γιατί γίνεται και αλλιώς ; Και βάζουν και απορροφητικες πετσέτες στο ταμπλό αν τυχών στάξει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 146 / 179
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr