-
η φωτο που εδωσες ειναι οτι να ναι θα ελεγα.
οι ροδες των ποδηλατών ειναι ευθεία και τα τιμονια στριμμένα
εγω εχω 5ης πορτας. εχει λάστιχα και δεν κανει ζημιες. πριν 10 χρονια 50€ την πηρα και δεν εχω μαρκα. Με τα ποδήλατα πανω δεν σηκώνεται η πορτα.
-
@yem said in Μπάρες ποδηλάτου.:
Νομίζω την βάση 5ης πόρτας την απορρίπτω για πολλούς λόγους , η πόρτα μου είναι πλαστική και δεν θέλω τόσο βάρος να κρέμεται πάνω της , επίσης είμαι σίγουρος ότι οι γάντζοι και οι ιμάντες θα γρατζουνίσουν το χρώμα και αν είναι φορτωμένα τα ποδήλατα δεν θα έχω πρόσβαση στο πορτ μπαγκάζ!
Το ίδιο πρόβλημα έχω με την Κορόλα που έχει πλαστική 5η πόρτα. Επίσης επειδή είναι πλαστική, παραμορφώνεται εύκολα και έτσι χαλαρώνει η βάση με κίνδυνο να φύγει!! Τώρα βολεύομαι με το αμάξι του πατέρα μου που είναι μασίφ...αχαχα!! Αλλά και εγώ ψάχνω λύση και η μόνη σοβαρή και σωστή είναι με τον κοτσαδόρο αλλά είναι πανάκριβη λύση.
Για κοτσαδόρο ξεκινάς από τα €500 περίπου, εαν θες καλό προϊόν και σωστή τοποθέτηση. Εννοείται αποσπώμενος για να είναι νόμιμος.
-
@k-m said in Μπάρες ποδηλάτου.:
η φωτο που εδωσες ειναι οτι να ναι θα ελεγα.
οι ροδες των ποδηλατών ειναι ευθεία και τα τιμονια στριμμένα
εγω εχω 5ης πορτας. εχει λάστιχα και δεν κανει ζημιες. πριν 10 χρονια 50€ την πηρα και δεν εχω μαρκα. Με τα ποδήλατα πανω δεν σηκώνεται η πορτα.
Αυτό με το τιμόνι τώρα το είδα , μήπως είναι η διαδικασία για να το φορτώσεις? Δεν ξέρω , δεν έβγαλα και εγώ την φωτογραφία
Δεν μου κάνει η βάση της πόρτας δυστυχώς.
Εκτός του ότι έχω πλαστική πόρτα και πλαστική αεροτομή , δεν θέλω και τις γρατζουνιές από τους ιμάντες και ιδανικά θα ήθελα να μπορώ να ανοίγω το πορτ μπαγκάζ αν είμαι σε ταξίδι φορτωμένος.
Επίσης πιο ύπουλο κατασκεύασμα δεν υπάρχει , την έχω φάει βράδυ στον ώμο από το κέρατο που προεξέχει και μούδιασε το χέρι μου , αυτό και ο πούστης ο κοτσαδόρος που τον έφαγα στο καλάμι περνώντας ανάμεσα από παρκαρισμένα! -
@fanis75 said in Μπάρες ποδηλάτου.:
... Αλλά και εγώ ψάχνω λύση και η μόνη σοβαρή και σωστή είναι με τον κοτσαδόρο αλλά είναι πανάκριβη λύση.
Για κοτσαδόρο ξεκινάς από τα €500 περίπου, εαν θες καλό προϊόν και σωστή τοποθέτηση. Εννοείται αποσπώμενος για να είναι νόμιμος.
Σαν βάσεις βλέπω αυτές , δεν βλέπω τις άλλες με τις βάσεις τις μεγάλες , θα είναι κάτι μόνιμο στο αυτοκίνητο και θέλω λίγο όγκο !
Για κοτσαδόρο έχεις πάει πουθενά? -
με αυτες και τα 3 ποδήλατα πανω, θα ανοιγει η Πόρτα ?
οχι απο βαρος/ζορι, αλλα απο γωνία το λέω.
πχ δεν το βλέπω
-
@yem said in Μπάρες ποδηλάτου.:
Για κοτσαδόρο έχεις πάει πουθενά?
Βάλαμε στην BMW και είχα πάει σε εξειδικευμένο για να βάλω της BMW που ήταν plug n' play, αλλά πολύ ακριβός. Είχα ρωτήσει και σε διάφορα μαγαζιά στην Σπ. Πάτση και μου είχαν πει περί τα €500.
-
@k-m said in Μπάρες ποδηλάτου.:
με αυτες και τα 3 ποδήλατα πανω, θα ανοιγει η Πόρτα ?
οχι απο βαρος/ζορι, αλλα απο γωνία το λέω.
πχ δεν το βλέπω
Η θεωρία λέει πως ναι θα ανοίγει, Ανεξάρτητα του όγκου!
Τώρα αυτό όταν θα γίνει η έρευνα αγοράς η σωστή η παραδοσιακή από πόρτα σε πόρτα θα μπορώ να δω και τα μοντέλα εν δράση.
.
@fanis75 λογικά λόγο BMW και plug'n'play να πήγαινε στο 500€, νομίζω με αρκετά λιγότερα βάζεις απλούς αποσπομενους. Έκανα μια βόλτα τώρα σε Αγίας Άννης και Π.Ραλλη αλλά είναι κλειστά όλα. Από βδομάδα βλέπουμε
.
Ξέχασα να πω στο αρχικό ποστ ότι οι μπάρες οροφής έχουν και άλλο θετικό για μένα ότι μπορώ να μεταφέρω και διάφορα άλλα αντικείμενα όπως SUP κτλ.
Δηλαδή δεν είναι η πιο ιδανική λύση αλλά είναι all around και κερδίζουν πόντους. -
@yem said in Μπάρες ποδηλάτου.:
@fanis75 λογικά λόγο BMW και plug'n'play να πήγαινε στο 500€, νομίζω με αρκετά λιγότερα βάζεις απλούς αποσπομενους.
Δεν με κατάλαβες!! €500 μου είπαν στην Σπ. Πάτση για έναν επώνυμο που να συνεργάζεται με την BMW, εννοειται αποσπώμενο. Της BMW τον πληρώσαμε €900 στο εξειδικευμένο....€1.500 ήθελε το εξουσιοδοτημένο!
-
Τι εννοείτε ρε παιδιά πλαστική 5η πόρτα;;;;
Για την αεροτομή να το καταλάβω , αλλά το πλαίσιο , το κάτω τμήμα που πιάνει για να κλείσει είναι πλαστικά;
Δεν έχω δει σε κανένα αυτοκίνητο να μην είναι σιδερένιο, όχι απλή λαμαρίνα αλλά μασιφ και αρκετά βαρύ. -
Εδω και πολλα χρονια σε πολλα αυτοκινητα η 5η πόρτα ειναι πλαστικη, πχ στη ΖΧ που ειχαμε και στη ΒΧ.
-
@vagkirk said in Μπάρες ποδηλάτου.:
Τι εννοείτε ρε παιδιά πλαστική 5η πόρτα;;;;
Για την αεροτομή να το καταλάβω , αλλά το πλαίσιο , το κάτω τμήμα που πιάνει για να κλείσει είναι πλαστικά;
Δεν έχω δει σε κανένα αυτοκίνητο να μην είναι σιδερένιο, όχι απλή λαμαρίνα αλλά μασιφ και αρκετά βαρύ. -
Οκ , κατάλαβα τι εννοείτε, τώρα που το συζητάμε θυμήθηκα που σε μερικά αυτοκίνητα τα πορτμπαγκάζ - πέμπτη πόρτα είναι τόσο ελαφρά σε αίσθηση κατά το κλείσιμο - άνοιγμα
-
Καινούγια αυτοκίνητα τα κάνετε τσαντίρ μαχαλά και τα γρατσουνάτε...ήμαρτον!
Πείτε στα παιδιά σας, πως απαγορεύεται από την τροχαία να κρεμούνται ποδήλατα έξω απο τα αυτοκίνητα, και αν δεν βρίσκετε ποδήλατα προς ενοικίαση εκεί που πάτε, πάρτε τους κάτι να απασχολούνται: -
@bassstarlet said in Μπάρες ποδηλάτου.:
Καινούγια αυτοκίνητα τα κάνετε τσαντίρ μαχαλά και τα γρατσουνάτε...ήμαρτον!
Πείτε στα παιδιά σας, πως απαγορεύεται από την τροχαία να κρεμούνται ποδήλατα έξω απο τα αυτοκίνητα, και αν δεν βρίσκετε ποδήλατα προς ενοικίαση εκεί που πάτε, πάρτε τους κάτι να απασχολούνται:προτιμώ να γρατζουνίσω το όχημα και να φορτώσω ποδήλατο παρά να πάρω αυτή την π!π@ στο παιδί μου...
και στο λέω εγώ που το πλένω κάθε βδομάδα....στο θέμα μας τώρα...προσωπικά είχα την βαση ποδηλάτων hermes αυτή που πιάνει σε πορτ-μπαγκάζ. πολύ σταθερή και γενικά ποτέ δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα. όμως ενώ λέει πως χωράει 3 ποδήλατα ουσιαστικά χωράει 2 άνετα...μέχρι εκεί θα την φόρτωνα.
επίσης καλύτερα τα ποδήλατα να είναι ελαφριά (αλουμινίου)... -
Εντάξει, αυτό ήταν ενδεικτικό, πάρε το Steam Deck!
-
-
Λέμε τώρα έτσι για να το ψυρίσουμε λιγάκι,
Αποκλείσαμε κοτσαδόρο λόγο κόστους μιας και ο απλός δεν βολεύει και δεν υπάρχει λόγος να βάλω τον ακριβό αφού δεν θα κάνω ποτέ βαριά χρήση πέραν των ποδηλάτων (αραιά και πού ) , για τα πρακτικά ο απλός κοτσαδόρος ήταν στα 270ε και με ανάκληση από 400ε και η βάση ποδηλάτων με ανάκληση απο 300ε .
Στις μπάρες οροφής :
Αποκλείστηκε και ο Hermes λόγο design και τριξίματος στα καπάκια (145ε).
Επίσης αποκλείστηκε και το γνήσιο σετ που είχε 270ε αλλά με ωραίο σχέδιο
Και μένει στο παιχνίδι η Menabo με δύο σχέδια Tema -Delta (140ε -180ε) , αλουμινίου και οι δύο απλά η Delta είναι ποιο πλακέ και καλά αεροδυναμική το οποίο βέβαια αν βάλεις στην οροφή 1-3 βάσεις ποδηλάτου τι να το κάνεις το αεροδυναμικό της μπάρας ?
Το μεγάλο δίλημμα είναι να βάλω μαύρο αλουμίνιο ή άβαφο ματ ασημί ? Το μαύρο πάει με την οροφή και το ματ ασημί με τις λεπτομέρειες στο χείλος του προφυλακτήρα .
Kαι η Delta
Τι λέτε ? Ασημί ή μαύρο ?
Οι Thule απότι είδα θέλουν ένα νεφρό για την κάθε μπάρα οπότε φάγανε άκυρο.
-
Εγώ θα διάλεγα την ασημί, αφού το αμάξι έχει ήδη ασημί λεπτομέρειες. Αλλά το εξάρτημα για ποδήλατα που μπαίνει πάνω στις μπάρες πόσο κοστίζει;
-
fyi: Οι menabo κάνουν θόρυβο σε σχέση με thule και δέχονται μέχρι 50 κιλά νομίζω.
-
Ολες κανουν θορυβο,εγω προτιμαω παντα τις ασημι.
Μπάρες ποδηλάτου.