-
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Το γνωρίζω ότι αντέχουν πιο πολύ από τις βενζίνες
Αυτά κάποτε, όχι πλέον.
-
Να κάνω και γω μια ερώτηση;
Σαν SUV τα Dacia τι λένε; Προτίθεμαι να δω για αγορά το Sandero Stepway LPG αλλά έχω κατά νου και το Arona.
Όντως έχουν βελτιωθεί τα Dacia;
Εναλλακτικά έχω και hatchback Skoda Fabia που μου άρεσε εξαρχής.
Ευχαριστώ.
-
Η προσωπική μου απόψη είναι ότι είναι τίμια αυτοκίνητα. Τα τελευταία χρόνια ανέβηκε η ποιότητα τους. Οι χώροι τους είναι πολύ καλοί επίσης και τα γαλλικά μοτέρ τους έδωσε καλή αξιοπιστία σχετικά.
Όλα αυτά σε ένα τρομερά οικονομικό πακέτο.
Τα αρνητικά τους;
Το εσωτερικό ακόμα και σήμερα υστερεί (αν και το νέο duster βελτιώθηκε ακόμα περισσότερο).
Γενικα σε προδιαθέτει ότι ποιοτικά είναι ένα κλικ κάτω (σκληρά πλαστικά κλπ).
Η έλλειψη συστημάτων ασφαλείας.
Και το αποτέλεσμα των κρας τεστ αν δεις, ειδικά στην Μεσαια κολώνα.
Και φυσικά ότι έχουν ανέβει υπερβολικά οι τιμές. Θυμάμαι πριν 2 χρόνια περίπου είχα ρωτήσει για την πλουσιότερη έκδοση σε 4x4 και ήταν κοντά στα 20κ και τωρα είναι 28.6κ.
-
Μπερδευεις τα μοντέλα.
Το sandero είναι το νεότερο σε νέα πλατφόρμα, με νέο εσωτερικό και τα αποτελέσματα στο κρας τεστ με το μάτι είναι καλύτερα στις κολώνες, στο ίδιο επίπεδο με τα υπόλοιπα οχήματα της αγοράςΤο duster που έβαλες είναι βασισμένο στην παλιά πλατφόρμα της Ρενώ που προέρχεται από την δεκαετία του 90. Όντως δεν σου γεμίζει το μάτι στα κρας τεστ.
Το sandero αξιολογήθηκε με τα νέα αυστηρότερα πρότυπα αξιολόγηση για αυτό έχει λιγότερα αστέρια από το duster που πατάει σε παλιά πλατφόρμα του. Εάν είχε lane assist και αναγνώριση πεζών το ίδιο το euroncap είπε πως θα έπαιρνε 4/5 αστέρια.
Του sandero η πλατφορμα είναι ολοκαίνουργια και βασίζεται στου clio5, με την διαφορά ότι σε κάποια σημεία όπως αναφέρουν χρησιμοποίησαν διαφορετικό χάλυβα από το clio5. Λογικά όχι σε σημεία ασφαλείας αλλά σε άλλα για ακαμψία όπως το υποπλαίσιο στο μπροστινό σύστημα κτλ (αυτη είναι δικη μου αυθαίρετη σκέψη, δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό)
-
To DUSTER είναι νεώτερο πάτωμα (παρκέ) από το 2002 (Μίκρα, Κλιό 3 κτλ).
Το Σαντέρο είναι ακόμη πιο νέα (κλιό 5).Το νέο Σαντέρο έχει βελτιωθεί. Το εσωτερικό του Ντάστερ είναι πολύ ριγμένο. Κάποτε αυτό αιτιολογούσε την τιμή του, τώρα δυστυχώς όχι.
-
Όχι όλα τα duster ειναι πάνω στην B0 η οποία απλώς άλλαξε χάλυβα σε κάποια σημεία για να περνάει τα κρας τεστ. Την είπαν βελτιωμένη έκδοση αλλά είναι η παλιά από το clio2
-
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Η προσωπική μου απόψη είναι ότι είναι τίμια αυτοκίνητα. Τα τελευταία χρόνια ανέβηκε η ποιότητα τους. Οι χώροι τους είναι πολύ καλοί επίσης και τα γαλλικά μοτέρ τους έδωσε καλή αξιοπιστία σχετικά.
Όλα αυτά σε ένα τρομερά οικονομικό πακέτο.
Τα αρνητικά τους;
Το εσωτερικό ακόμα και σήμερα υστερεί (αν και το νέο duster βελτιώθηκε ακόμα περισσότερο).
Γενικα σε προδιαθέτει ότι ποιοτικά είναι ένα κλικ κάτω (σκληρά πλαστικά κλπ).
Η έλλειψη συστημάτων ασφαλείας.
Και το αποτέλεσμα των κρας τεστ αν δεις, ειδικά στην Μεσαια κολώνα.
Και φυσικά ότι έχουν ανέβει υπερβολικά οι τιμές. Θυμάμαι πριν 2 χρόνια περίπου είχα ρωτήσει για την πλουσιότερη έκδοση σε 4x4 και ήταν κοντά στα 20κ και τωρα είναι 28.6κ.
Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Αναφορικά με τα 2 άλλα μοντέλα που ανέφερα; Αξίζει πιστεύεις;
-
Μα για άλλο αυτοκίνητο ρωτησες και για άλλο σου απάντησε
-
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Η προσωπική μου απόψη είναι ότι είναι τίμια αυτοκίνητα. Τα τελευταία χρόνια ανέβηκε η ποιότητα τους. Οι χώροι τους είναι πολύ καλοί επίσης και τα γαλλικά μοτέρ τους έδωσε καλή αξιοπιστία σχετικά.
Όλα αυτά σε ένα τρομερά οικονομικό πακέτο.
Τα αρνητικά τους;
Το εσωτερικό ακόμα και σήμερα υστερεί (αν και το νέο duster βελτιώθηκε ακόμα περισσότερο).
Γενικα σε προδιαθέτει ότι ποιοτικά είναι ένα κλικ κάτω (σκληρά πλαστικά κλπ).
Η έλλειψη συστημάτων ασφαλείας.
Και το αποτέλεσμα των κρας τεστ αν δεις, ειδικά στην Μεσαια κολώνα.
Και φυσικά ότι έχουν ανέβει υπερβολικά οι τιμές. Θυμάμαι πριν 2 χρόνια περίπου είχα ρωτήσει για την πλουσιότερη έκδοση σε 4x4 και ήταν κοντά στα 20κ και τωρα είναι 28.6κ.
Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Αναφορικά με τα 2 άλλα μοντέλα που ανέφερα; Αξίζει πιστεύεις;
Αν δεν θες οπωσδήποτε το μοτερ lpg των Dacia δεν έχεις λόγο να ρισκάρεις τα λεφτά σου σ' αυτή τη μάρκα.
Το νέο Fabia, το turbo όχι το ατμοσφαιρικό, τιμάει τα λεφτά που πληρώνεις μέχρι το τελευταίο ευρώ. -
Μια χαρά είναι η μάρκα. Μη λες υπερβολές. Οδηγείς 90% Ρενώ και τα Ρενώ είναι κορυφαία. Καλύτερα και από Σκόντα.
Σε ολα τα τεστ και στη Γαλλία και σε άλλες χώρες αναφέρουν πως θυμίζει κατά 90% το clio5. Δεν είναι ίδιο αλλα σε ταχύτητες πόλης δεν μπορείς να καταλάβεις διαφορά από το clio5. Σε ταξίδι δηλαδή ανοιχτό δρόμο και στροφές φαίνεται πως το clio ειναι πιο προσεγμένο αλλά υπερέχει κατά 10% του sandero. Έτσι γράφουν τα διάφορα τεστς.
Πλέον μαθαίνω πως με 25 ευρώ κάνεις 400 χλμ με το sandero. Άντε γεια!!!Απλά οπως λενε παρουσιάζουν κάποια θέματα και κάνουν ανακλήσεις. Ίσως παιδικές ασθένειες .
Εγώ θα πρότεινα αν δεν είναι μεγάλη ανάγκη να περιμένει το fl του sandero. Θα έχει άλλη μάσκα και λογικά ίσως του βάλουν lane assist διότι πλέον είναι υποχρεωτικό. Όταν παρουσιάστηκε δεν ήταν και βρήκαν παραθυράκι για μείωση κόστους και δεν το έβαλαν, εξού και τα 2/5 αστέρια στο κρας τεστ. Ήδη υπάρχουν αναφορές πως έρχεται το fl.
Οπότε λύνει και το βασικό πρόβλημα που είχε. -
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
ok, κατανοητό. Απλά ακόμα και με πολλά χλμ τα δίνουν σε εξωφρενικές τιμές κατά τη γνώμη μου (χωρίς να έχουν μεγάλη διαφορά από εκείνα με τα "λίγα" χλμ.
Πέρα από:
-ιστορικό συντήρησης με τη σωστή συντήρηση
-τυπικό έλεγχο από μηχανικό/φναναρζή
-έλεγχο χλμ από κτέοθα μπορούσα να δω τπτ ακόμα;
Κάποια πράγματα που κοιτάω εγώ με πάσα επιφύλαξη όμως γιατί μπορεί και να μην είναι και καμία σοβαρή ένδειξη και απλά να το παίζω "ψείρας" και γνώστης.....
Όλα έχουν να κάνουν με τη δοκιμή του αυτοκινήτου.
Μυρωδιά εξάτμισης, Να μη μυρίζει αυτή τη διαπεραστική μυρωδιά ( όχι έντονα τουλάχιστον) είτε κρύο είτε ζεστό, μετά από το τέλος της δοκιμής. Δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά καμιά φορά κάτι δείχνει.
Να μην έχει υστέρηση στην απόκριση των στροφών σε απότομα αφήματα και βαθιά πατήματα του γκαζιού ( με σεβασμό στη ξένη ιδιοκτησία). Δείγμα υγείας της τουρμπίνας.
Όταν γυρίσεις τη μίζα να μην αργήσει (πολύ) να σβήσει στο καντράν την ένδειξη της προθέρμανσης , όσο πιο κρύο όταν γίνει η δοκιμή τόσο καλύτερο. Εννοείται να πάρει εύκολα μπροστά. Ακόμα και σε παγωνιές οι προθερμαντήρες αργούν συνήθως λίγα δευτερόλεπτα.Κατά τα άλλα ότι θα κοιτούσα ανεξαρτήτως καυσίμου κατά τη δοκιμή του. Ίσως άλλοι συμφορουμίτες να γνωρίζουν καλύτερα.....
-
@andya3 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Η προσωπική μου απόψη είναι ότι είναι τίμια αυτοκίνητα. Τα τελευταία χρόνια ανέβηκε η ποιότητα τους. Οι χώροι τους είναι πολύ καλοί επίσης και τα γαλλικά μοτέρ τους έδωσε καλή αξιοπιστία σχετικά.
Όλα αυτά σε ένα τρομερά οικονομικό πακέτο.
Τα αρνητικά τους;
Το εσωτερικό ακόμα και σήμερα υστερεί (αν και το νέο duster βελτιώθηκε ακόμα περισσότερο).
Γενικα σε προδιαθέτει ότι ποιοτικά είναι ένα κλικ κάτω (σκληρά πλαστικά κλπ).
Η έλλειψη συστημάτων ασφαλείας.
Και το αποτέλεσμα των κρας τεστ αν δεις, ειδικά στην Μεσαια κολώνα.
Και φυσικά ότι έχουν ανέβει υπερβολικά οι τιμές. Θυμάμαι πριν 2 χρόνια περίπου είχα ρωτήσει για την πλουσιότερη έκδοση σε 4x4 και ήταν κοντά στα 20κ και τωρα είναι 28.6κ.
Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Αναφορικά με τα 2 άλλα μοντέλα που ανέφερα; Αξίζει πιστεύεις;
Αν δεν θες οπωσδήποτε το μοτερ lpg των Dacia δεν έχεις λόγο να ρισκάρεις τα λεφτά σου σ' αυτή τη μάρκα.
Το νέο Fabia, το turbo όχι το ατμοσφαιρικό, τιμάει τα λεφτά που πληρώνεις μέχρι το τελευταίο ευρώ.Το ατμοσφαιρικό είναι κακό; ρωτάω γιατί δεν έχω ιδέα και απλά σκεφτόμουν να πάω σε ambition ή style ατμοσφαιρικό για να μην ξεφύγει! Υπάρχει και δεύτερη ενεαλλακτική hyiundai i 30 πάλι όχι turbo!
Καμία άλλη πρόταση (εκτός toyota που είναι παράδοση 12-14 μήνες δυστυχώς) ;
-
Citroen c3 1,2 thp με αυτόματο κιβώτιο.
Μια χαρά αυτοκινητακι.Opel corsa με ίδιο κινητήρα και κιβώτιο.
Suzuki swift αυτόματο αλλά κυρίως για πόλη.
Renault clio και φυσικά sandero.
Δε συμπαθείς τα τούρμπο;
-
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@andya3 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Η προσωπική μου απόψη είναι ότι είναι τίμια αυτοκίνητα. Τα τελευταία χρόνια ανέβηκε η ποιότητα τους. Οι χώροι τους είναι πολύ καλοί επίσης και τα γαλλικά μοτέρ τους έδωσε καλή αξιοπιστία σχετικά.
Όλα αυτά σε ένα τρομερά οικονομικό πακέτο.
Τα αρνητικά τους;
Το εσωτερικό ακόμα και σήμερα υστερεί (αν και το νέο duster βελτιώθηκε ακόμα περισσότερο).
Γενικα σε προδιαθέτει ότι ποιοτικά είναι ένα κλικ κάτω (σκληρά πλαστικά κλπ).
Η έλλειψη συστημάτων ασφαλείας.
Και το αποτέλεσμα των κρας τεστ αν δεις, ειδικά στην Μεσαια κολώνα.
Και φυσικά ότι έχουν ανέβει υπερβολικά οι τιμές. Θυμάμαι πριν 2 χρόνια περίπου είχα ρωτήσει για την πλουσιότερη έκδοση σε 4x4 και ήταν κοντά στα 20κ και τωρα είναι 28.6κ.
Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Αναφορικά με τα 2 άλλα μοντέλα που ανέφερα; Αξίζει πιστεύεις;
Αν δεν θες οπωσδήποτε το μοτερ lpg των Dacia δεν έχεις λόγο να ρισκάρεις τα λεφτά σου σ' αυτή τη μάρκα.
Το νέο Fabia, το turbo όχι το ατμοσφαιρικό, τιμάει τα λεφτά που πληρώνεις μέχρι το τελευταίο ευρώ.Το ατμοσφαιρικό είναι κακό; ρωτάω γιατί δεν έχω ιδέα και απλά σκεφτόμουν να πάω σε ambition ή style ατμοσφαιρικό για να μην ξεφύγει! Υπάρχει και δεύτερη ενεαλλακτική hyiundai i 30 πάλι όχι turbo!
Καμία άλλη πρόταση (εκτός toyota που είναι παράδοση 12-14 μήνες δυστυχώς) ;
Αν υπάρχει οικονομικός περιορισμός και δε θες να πας σε turbo, το ατμοσφαιρικό Fabia ambition είναι μια χαρά. Πληρώνεις κάτι παραπάνω από το hyundai i10 και έχεις κανονικό, ευρύχωρο αυτοκίνητο.
Δεν θα καταλάβεις σημαντική διαφορά στην πόλη σε σχέση με το turbo, μόνο παραπάνω κατανάλωση. Στα ταξίδια, ειδικά αν είναι φορτωμένο, πάει αργά. Αν είσαι υπομονετικός όμως θα σε πάει εκεί που θες.Το i30 το ατμοσφαιρικό είναι πιο ακριβό, οπότε μόνο αν θες τους παραπάνω χώρους που έχει.
-
@andya3 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@andya3 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Η προσωπική μου απόψη είναι ότι είναι τίμια αυτοκίνητα. Τα τελευταία χρόνια ανέβηκε η ποιότητα τους. Οι χώροι τους είναι πολύ καλοί επίσης και τα γαλλικά μοτέρ τους έδωσε καλή αξιοπιστία σχετικά.
Όλα αυτά σε ένα τρομερά οικονομικό πακέτο.
Τα αρνητικά τους;
Το εσωτερικό ακόμα και σήμερα υστερεί (αν και το νέο duster βελτιώθηκε ακόμα περισσότερο).
Γενικα σε προδιαθέτει ότι ποιοτικά είναι ένα κλικ κάτω (σκληρά πλαστικά κλπ).
Η έλλειψη συστημάτων ασφαλείας.
Και το αποτέλεσμα των κρας τεστ αν δεις, ειδικά στην Μεσαια κολώνα.
Και φυσικά ότι έχουν ανέβει υπερβολικά οι τιμές. Θυμάμαι πριν 2 χρόνια περίπου είχα ρωτήσει για την πλουσιότερη έκδοση σε 4x4 και ήταν κοντά στα 20κ και τωρα είναι 28.6κ.
Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Αναφορικά με τα 2 άλλα μοντέλα που ανέφερα; Αξίζει πιστεύεις;
Αν δεν θες οπωσδήποτε το μοτερ lpg των Dacia δεν έχεις λόγο να ρισκάρεις τα λεφτά σου σ' αυτή τη μάρκα.
Το νέο Fabia, το turbo όχι το ατμοσφαιρικό, τιμάει τα λεφτά που πληρώνεις μέχρι το τελευταίο ευρώ.Το ατμοσφαιρικό είναι κακό; ρωτάω γιατί δεν έχω ιδέα και απλά σκεφτόμουν να πάω σε ambition ή style ατμοσφαιρικό για να μην ξεφύγει! Υπάρχει και δεύτερη ενεαλλακτική hyiundai i 30 πάλι όχι turbo!
Καμία άλλη πρόταση (εκτός toyota που είναι παράδοση 12-14 μήνες δυστυχώς) ;
Αν υπάρχει οικονομικός περιορισμός και δε θες να πας σε turbo, το ατμοσφαιρικό Fabia ambition είναι μια χαρά. Πληρώνεις κάτι παραπάνω από το hyundai i10 και έχεις κανονικό, ευρύχωρο αυτοκίνητο.
Δεν θα καταλάβεις σημαντική διαφορά στην πόλη σε σχέση με το turbo, μόνο παραπάνω κατανάλωση. Στα ταξίδια, ειδικά αν είναι φορτωμένο, πάει αργά. Αν είσαι υπομονετικός όμως θα σε πάει εκεί που θες.Το i30 το ατμοσφαιρικό είναι πιο ακριβό, οπότε μόνο αν θες τους παραπάνω χώρους που έχει.
Ευχαριστώ για το σχόλιο! Αφού φτάνω που φτάνω τόσα λεφτά , αν κρίνεται συνετό να πάω σε κάτι τέτοιο γιατί όχι; Το mild hybrid αξίζει ή είναι marketing trick? Το promoτάρουν σαν τρελοί (ειδικά suzuki)!
-
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@andya3 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@andya3 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Η προσωπική μου απόψη είναι ότι είναι τίμια αυτοκίνητα. Τα τελευταία χρόνια ανέβηκε η ποιότητα τους. Οι χώροι τους είναι πολύ καλοί επίσης και τα γαλλικά μοτέρ τους έδωσε καλή αξιοπιστία σχετικά.
Όλα αυτά σε ένα τρομερά οικονομικό πακέτο.
Τα αρνητικά τους;
Το εσωτερικό ακόμα και σήμερα υστερεί (αν και το νέο duster βελτιώθηκε ακόμα περισσότερο).
Γενικα σε προδιαθέτει ότι ποιοτικά είναι ένα κλικ κάτω (σκληρά πλαστικά κλπ).
Η έλλειψη συστημάτων ασφαλείας.
Και το αποτέλεσμα των κρας τεστ αν δεις, ειδικά στην Μεσαια κολώνα.
Και φυσικά ότι έχουν ανέβει υπερβολικά οι τιμές. Θυμάμαι πριν 2 χρόνια περίπου είχα ρωτήσει για την πλουσιότερη έκδοση σε 4x4 και ήταν κοντά στα 20κ και τωρα είναι 28.6κ.
Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Αναφορικά με τα 2 άλλα μοντέλα που ανέφερα; Αξίζει πιστεύεις;
Αν δεν θες οπωσδήποτε το μοτερ lpg των Dacia δεν έχεις λόγο να ρισκάρεις τα λεφτά σου σ' αυτή τη μάρκα.
Το νέο Fabia, το turbo όχι το ατμοσφαιρικό, τιμάει τα λεφτά που πληρώνεις μέχρι το τελευταίο ευρώ.Το ατμοσφαιρικό είναι κακό; ρωτάω γιατί δεν έχω ιδέα και απλά σκεφτόμουν να πάω σε ambition ή style ατμοσφαιρικό για να μην ξεφύγει! Υπάρχει και δεύτερη ενεαλλακτική hyiundai i 30 πάλι όχι turbo!
Καμία άλλη πρόταση (εκτός toyota που είναι παράδοση 12-14 μήνες δυστυχώς) ;
Αν υπάρχει οικονομικός περιορισμός και δε θες να πας σε turbo, το ατμοσφαιρικό Fabia ambition είναι μια χαρά. Πληρώνεις κάτι παραπάνω από το hyundai i10 και έχεις κανονικό, ευρύχωρο αυτοκίνητο.
Δεν θα καταλάβεις σημαντική διαφορά στην πόλη σε σχέση με το turbo, μόνο παραπάνω κατανάλωση. Στα ταξίδια, ειδικά αν είναι φορτωμένο, πάει αργά. Αν είσαι υπομονετικός όμως θα σε πάει εκεί που θες.Το i30 το ατμοσφαιρικό είναι πιο ακριβό, οπότε μόνο αν θες τους παραπάνω χώρους που έχει.
Ευχαριστώ για το σχόλιο! Αφού φτάνω που φτάνω τόσα λεφτά , αν κρίνεται συνετό να πάω σε κάτι τέτοιο γιατί όχι; Το mild hybrid αξίζει ή είναι marketing trick? Το promoτάρουν σαν τρελοί (ειδικά suzuki)!
Αγαπητέ, έχω την εντύπωση ότι πρέπει να διαβάσεις το ίδιο σου το νήμα από την αρχή.
Ενώ συζητάμε για SUV made in Japan, έγινε fabia.Και μια χαρά είναι τα mild hybrids σε ότι μάρκα και να πας. Αλλά είχες αναφέρει ότι είχες πάει Suzuki για να τα δεις, δεν ρώτησες και για το mild hybrid και το τι έχει π.χ σαν στάνταρτ το Scross;
-
@groover1972 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@andya3 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@andya3 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Η προσωπική μου απόψη είναι ότι είναι τίμια αυτοκίνητα. Τα τελευταία χρόνια ανέβηκε η ποιότητα τους. Οι χώροι τους είναι πολύ καλοί επίσης και τα γαλλικά μοτέρ τους έδωσε καλή αξιοπιστία σχετικά.
Όλα αυτά σε ένα τρομερά οικονομικό πακέτο.
Τα αρνητικά τους;
Το εσωτερικό ακόμα και σήμερα υστερεί (αν και το νέο duster βελτιώθηκε ακόμα περισσότερο).
Γενικα σε προδιαθέτει ότι ποιοτικά είναι ένα κλικ κάτω (σκληρά πλαστικά κλπ).
Η έλλειψη συστημάτων ασφαλείας.
Και το αποτέλεσμα των κρας τεστ αν δεις, ειδικά στην Μεσαια κολώνα.
Και φυσικά ότι έχουν ανέβει υπερβολικά οι τιμές. Θυμάμαι πριν 2 χρόνια περίπου είχα ρωτήσει για την πλουσιότερη έκδοση σε 4x4 και ήταν κοντά στα 20κ και τωρα είναι 28.6κ.
Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Αναφορικά με τα 2 άλλα μοντέλα που ανέφερα; Αξίζει πιστεύεις;
Αν δεν θες οπωσδήποτε το μοτερ lpg των Dacia δεν έχεις λόγο να ρισκάρεις τα λεφτά σου σ' αυτή τη μάρκα.
Το νέο Fabia, το turbo όχι το ατμοσφαιρικό, τιμάει τα λεφτά που πληρώνεις μέχρι το τελευταίο ευρώ.Το ατμοσφαιρικό είναι κακό; ρωτάω γιατί δεν έχω ιδέα και απλά σκεφτόμουν να πάω σε ambition ή style ατμοσφαιρικό για να μην ξεφύγει! Υπάρχει και δεύτερη ενεαλλακτική hyiundai i 30 πάλι όχι turbo!
Καμία άλλη πρόταση (εκτός toyota που είναι παράδοση 12-14 μήνες δυστυχώς) ;
Αν υπάρχει οικονομικός περιορισμός και δε θες να πας σε turbo, το ατμοσφαιρικό Fabia ambition είναι μια χαρά. Πληρώνεις κάτι παραπάνω από το hyundai i10 και έχεις κανονικό, ευρύχωρο αυτοκίνητο.
Δεν θα καταλάβεις σημαντική διαφορά στην πόλη σε σχέση με το turbo, μόνο παραπάνω κατανάλωση. Στα ταξίδια, ειδικά αν είναι φορτωμένο, πάει αργά. Αν είσαι υπομονετικός όμως θα σε πάει εκεί που θες.Το i30 το ατμοσφαιρικό είναι πιο ακριβό, οπότε μόνο αν θες τους παραπάνω χώρους που έχει.
Ευχαριστώ για το σχόλιο! Αφού φτάνω που φτάνω τόσα λεφτά , αν κρίνεται συνετό να πάω σε κάτι τέτοιο γιατί όχι; Το mild hybrid αξίζει ή είναι marketing trick? Το promoτάρουν σαν τρελοί (ειδικά suzuki)!
Αγαπητέ, έχω την εντύπωση ότι πρέπει να διαβάσεις το ίδιο σου το νήμα από την αρχή.
Ενώ συζητάμε για SUV made in Japan, έγινε fabia.Και μια χαρά είναι τα mild hybrids σε ότι μάρκα και να πας. Αλλά είχες αναφέρει ότι είχες πάει Suzuki για να τα δεις, δεν ρώτησες και για το mild hybrid και το τι έχει π.χ σαν στάνταρτ το Scross;
Ναι με συγχωρείτε είμαι μπερδεμένος, βγήκα off topic επειδή έχω απορίες γιατί είναι πολλά που δεν ξέρω και δεν είναι και δικό μου νήμα.
-
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@groover1972 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@andya3 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@andya3 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@kingedward-0 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Η προσωπική μου απόψη είναι ότι είναι τίμια αυτοκίνητα. Τα τελευταία χρόνια ανέβηκε η ποιότητα τους. Οι χώροι τους είναι πολύ καλοί επίσης και τα γαλλικά μοτέρ τους έδωσε καλή αξιοπιστία σχετικά.
Όλα αυτά σε ένα τρομερά οικονομικό πακέτο.
Τα αρνητικά τους;
Το εσωτερικό ακόμα και σήμερα υστερεί (αν και το νέο duster βελτιώθηκε ακόμα περισσότερο).
Γενικα σε προδιαθέτει ότι ποιοτικά είναι ένα κλικ κάτω (σκληρά πλαστικά κλπ).
Η έλλειψη συστημάτων ασφαλείας.
Και το αποτέλεσμα των κρας τεστ αν δεις, ειδικά στην Μεσαια κολώνα.
Και φυσικά ότι έχουν ανέβει υπερβολικά οι τιμές. Θυμάμαι πριν 2 χρόνια περίπου είχα ρωτήσει για την πλουσιότερη έκδοση σε 4x4 και ήταν κοντά στα 20κ και τωρα είναι 28.6κ.
Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Αναφορικά με τα 2 άλλα μοντέλα που ανέφερα; Αξίζει πιστεύεις;
Αν δεν θες οπωσδήποτε το μοτερ lpg των Dacia δεν έχεις λόγο να ρισκάρεις τα λεφτά σου σ' αυτή τη μάρκα.
Το νέο Fabia, το turbo όχι το ατμοσφαιρικό, τιμάει τα λεφτά που πληρώνεις μέχρι το τελευταίο ευρώ.Το ατμοσφαιρικό είναι κακό; ρωτάω γιατί δεν έχω ιδέα και απλά σκεφτόμουν να πάω σε ambition ή style ατμοσφαιρικό για να μην ξεφύγει! Υπάρχει και δεύτερη ενεαλλακτική hyiundai i 30 πάλι όχι turbo!
Καμία άλλη πρόταση (εκτός toyota που είναι παράδοση 12-14 μήνες δυστυχώς) ;
Αν υπάρχει οικονομικός περιορισμός και δε θες να πας σε turbo, το ατμοσφαιρικό Fabia ambition είναι μια χαρά. Πληρώνεις κάτι παραπάνω από το hyundai i10 και έχεις κανονικό, ευρύχωρο αυτοκίνητο.
Δεν θα καταλάβεις σημαντική διαφορά στην πόλη σε σχέση με το turbo, μόνο παραπάνω κατανάλωση. Στα ταξίδια, ειδικά αν είναι φορτωμένο, πάει αργά. Αν είσαι υπομονετικός όμως θα σε πάει εκεί που θες.Το i30 το ατμοσφαιρικό είναι πιο ακριβό, οπότε μόνο αν θες τους παραπάνω χώρους που έχει.
Ευχαριστώ για το σχόλιο! Αφού φτάνω που φτάνω τόσα λεφτά , αν κρίνεται συνετό να πάω σε κάτι τέτοιο γιατί όχι; Το mild hybrid αξίζει ή είναι marketing trick? Το promoτάρουν σαν τρελοί (ειδικά suzuki)!
Αγαπητέ, έχω την εντύπωση ότι πρέπει να διαβάσεις το ίδιο σου το νήμα από την αρχή.
Ενώ συζητάμε για SUV made in Japan, έγινε fabia.Και μια χαρά είναι τα mild hybrids σε ότι μάρκα και να πας. Αλλά είχες αναφέρει ότι είχες πάει Suzuki για να τα δεις, δεν ρώτησες και για το mild hybrid και το τι έχει π.χ σαν στάνταρτ το Scross;
Ναι με συγχωρείτε είμαι μπερδεμένος, βγήκα off topic επειδή έχω απορίες γιατί είναι πολλά που δεν ξέρω και δεν είναι και δικό μου νήμα.
Δε χρειάζεται να γίνεις ειδικός για ν' αγοράσεις αυτοκίνητο. Όλα τα νέα αυτοκίνητα καλά είναι. Ανάλογα με τα οικονομικά σου και τις ανάγκες σου επιλέγεις. Πέστα και στο forum, να ακούσεις απόψεις να βοηθηθείς (ή να μπερδευτείς χειρότερα... ).
-
Σε κόβω για dacia sandero. Δεν ξέρεις πολλά από αυτοκίνητα άρα δεν ζητάς και πολλά και δεν έχεις μέτρο σύγκρισης.
Οπότε ένα σύγχρονο dacia με αστείο κόστος μετακίνησης με τα σημερινά δεδομένα θα σε κάνει χαρούμενο.Απλά στην περίπτωση που το επιλέξεις στη θέση σου θα περίμενα το fl που θα έρθει σε λίγο καιρό
-
@groover1972 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Αγαπητέ, έχω την εντύπωση ότι πρέπει να διαβάσεις το ίδιο σου το νήμα από την αρχή.
Ενώ συζητάμε για SUV made in Japan, έγινε fabia.Και μια χαρά είναι τα mild hybrids σε ότι μάρκα και να πας. Αλλά είχες αναφέρει ότι είχες πάει Suzuki για να τα δεις, δεν ρώτησες και για το mild hybrid και το τι έχει π.χ σαν στάνταρτ το Scross;
Εγώ το ξεκίνησα το τόπικ, τσάμπα τον μαλώνεις τον άνθρωπο. Είναι δυνατόν να πάμε σε fabia;
Aπλά κλασσικά, ξεκίνησε ο λαπ τα είναι 90% ίδιο, 10% λιγότερο, 27.3% γρηγορότερο κλπ και χάθηκε η μπάλα, το νόημα, κλπ.
Προσιτό SUV made in Japan;