Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 224
    • 225
    • 226
    • 227
    • 228
    • 269
    • 270
    • 226 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    152607
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @superfast5 last edited by

      @superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @piliourits said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Ωραία επιλογή. Τζάμπα με τα σημερινά δεδομένα.
      Μονή ενσταση η μετακίνηση στην πόλη. Τα diesel είναι στο στοιχείο τους σε ανοιχτό δρόμο

      Το φαντάζομαι αυτό που λες αλλά νομίζω και στην πόλη είναι πιο οικονομικό από το αντίστοιχο 2008 σε βενζίνη.

      Έχοντας τον ίδιο 1.5HDi κινητήρα με ΕΑΤ6 σε σιτροέν, το μόνο "πρόβλημα" που είδα, είναι πως ειδικά τον χειμώνα, θέλει γύρω στα 3-4 χιλιόμετρα κίνησης για να πιάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας, ενώ ένα βενζινοκίνητο φτάνει τη θερμοκρασία στο μισό διάστημα. Οπότε αν θέλεις να κάνεις μια διαδρομή μέχρι 3 χιλιόμετρα και να παρκάρεις, θα πάει και γυρίσει "κρύο" με κατανάλωση ανά χιλιόμετρο που μπορεί να φτάσει και 7 ή 8λτ/100. (άσχετα αν θα κάψει "τίποτα" σε ευρώ, θα "καπνίζει" το φίλτρο).
      Το υπεραναλύουμε τώρα, αλλά για να έχουμε πλήρη εικόνα...
      Αν το αμάξι κάνει ΜΟΝΟ δυο-τρεις τέτοιες διαδρομές ανα ημέρα για πολύ καιρό (όπως κάποιοι που πηγαίνουν μέχρι τη δουλειά ή μαγαζί τους μόνο) θα συσσωρεύεται λίγο παραπάνω κάπνα στο φίλτρο σωματιδίων και το επιβαρύνει μακροχρόνια. Κάποια στιγμή θα επιχειρεί το αυτοκίνητο να κάνει αναγέννηση του φίλτρου, αλλά καθώς ποτέ δεν θα πιάνει τη θερμοκρασία, δεν θα ολοκληρώνεται, και τότε ίσως προκύψουν προβλήματα.

      Οπότε καλό είναι ο ντιζελοκινητήρας να συνδυάζεται με κάποιες πιο μακρινές διαδρομές, να πιάνει καλές θερμοκρασίες για αρκετό χρονικό διάστημα, για να αναγεννάται το φίλτρο σωματιδίων και να μην προκύψει κανένα πρόβλημα μακροχρόνια. Στις διαδρομές αυτές δε νομίζω να δεις ποτέ πάνω από 6λτ/100χλμ υπό πίεση, ενώ ο μέσος όρος κατανάλωσης θα παίζει γύρω στα 5-5,5λτ.

      Αν η χρήση προβλέπεται ΚΥΡΙΩΣ πάω στη δουλειά, πάω στο μάρκετ, στο φροντιστήριο κλπ. με διακοπτόμενη λειτουργία λίγων χιλιομέτρων, είναι καλύτερη επιλογή τα πλήρως υβριδικά της ΤΟΥΟΤΑ αυτή τη στιγμή, που αυτό είναι το δυνατό τους σημείο και αυτόματα με τα ίδια ή καλύτερα καλούδια ασφαλείας σε αυτά τα λεφτά, τεράστια αναμονή για παραλαβή μεν.
      Από πλευράς επιδόσεων θα είναι πολύ πιο "αρχοντικό" το ντίζελ.

      Σε ευχαριστώ παρά πολύ φίλε για το υπέρ αναλυτικό σου post. Ευτυχώς για εμένα οι διαδρομές που θα κάνει θα είναι σπίτι δουλεια η οποία απέχει 25 χιλιόμετρα καθώς και μερικά ταξίδια. Όποτε ειμαι καλυμμένος.

      Μια τελευταία ερώτηση.
      Το παρειγγειλα σε γκρι σκόρο και σκέφτομαι να βάλω διχρωμία με μαύρο ουρανό με μεμβράνη. Καμία άποψη από ιδιοκτήτη με το ίδιο χρωμα. Το μικραίνει; Και το άσπρο του πηγαίνει. Άσπρο ειμαι το qashqai που έχω γιαυτο λέω να αλλάξω.
      Οποία γνώμη ευπρόσδεκτη.

      Titanium Grey; Άστο όπως είναι, δεν χρειάζεται τίποτα. Μην το κάνεις περισσότερο σκούρο από ότι είναι, και έχει πάρα πολλές μαύρες λεπτομέρειες ήδη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        andreas72 @antonakis last edited by

        @antonakis said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        Από όσο ξέρω, όσοι είχαν παραγγείλει 2008 diesel με χειροκίνητο κιβώτιο δεν θα τα πάρουν ποτέ λόγω ακύρωσης παραγωγής. Τους είχαν αντιπροτείνει 2008 active plus 1.5 με αυτόματο και αναμονή προς τέλη '22. (ή 3008)
        Φαντάζομαι, κάποιοι ακύρωσαν τελείως τις παραγγελίες.
        Πάραυτα, καλή τιμή.

        Ωχ! Επειδή έχω παραγγείλει το C4 χειροκίνητο, ξέρεις μήπως περισσότερες λεπτομέρειες;
        Τους είπαν για παράδειγμα να ακυρώσουν και να παραγγείλουν με νέες τιμές;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • antonakis
          antonakis last edited by

          Από ότι ειπώθηκε, σταμάτησε κάθε diesel χειροκίνητο 2008. Δόθηκε η επιλογή σε όποιον είχε ανοιχτή παραγγελία, να πάρει σε ευνοϊκή τιμή (σε σχέση με τον τρέχον κατάλογο) αυτόματο diesel.

          Δεν έχω δει κάτι για C4.

          Moments before detonation...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dublin last edited by

            Η ασφαλιστική πάντως το ασφάλισε για 25.000€, δηλαδή περίπου όσο το είχαμε πάρει το Ιανουάριο του 2020.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fiverg @superfast5 last edited by fiverg

              @superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              Έβαλα παραγγελια το 2008 σε active plus 1,5 diesel EAT8. Τρέχει μια προσφορα και καλά κρυφή από όλα τα sites και βγαίνει τελική στα 28 με μεταλλικό.
              Έχω οικογένεια με δυο παιδιά τα οποία μεγαλώσανε όποτε δεν θέλω καρότσια κλπ. Τώρα οδηγάω qashqai του 2009. Λάτρεψα το αυτόματο στο test drive , την δύναμη και την θεωρητικά οικονομικότερη κατανάλωση που θα έχω. (Είμαι στα δέκα λίτρα μες στην πόλη).
              Έχω έναν ενδοιασμό αν πράττω σωστά η θα το μετανιώσω αναφορικά με τους χώρους όταν το χρειαστώ σε εκδρομεσ Θεωρητικά είναι οι ίδιες διαστάσεις με το qashqai του 2009 αλλά μου κάνει ένα κλικ μικρότερο σε αίσθηση. Βέβαια το 80% των χλμ είναι στην πόλη για δουλειά. Συν το ότι η active plus είναι φτωχή εσωτερικά. Μπέρδεμα….

              Επειδή το αυτοκίνητο είναι στην ουσία B-seg ίσως σου φαίνεται λίγο μικρότερο στο πλάτος.
              Το έχει πάντως συγγενής μου ως εταιρικό, diesel 110 και χειροκίνητο active plus. Πολύ όμορφο μέσα (τα χειριστήρια, όργανα κλπ είναι κατά βάθος τα ίδια με του Corsa, δεν το λέω για κακό αυτό!) και πολύ χρήσιμο το σύστημα οπισθοπορείας που έχει. Χωρίς Navi αλλά νομίζω έχει android auto οπότε είσαι οκ (κι εγώ στο δικό μου vitara που έχει navi, με android auto πάω συνήθως).
              Κατανάλωση θα κλαίς (για αυτά που πληρώνεις τώρα), αυτός βέβαια πάει κυρίως Χαλκίδα-Σχηματάρι για δουλειά και πετυχαίνει γύρω στο ...4! Να προσθέσω ότι ο HDi είναι και πολύ ήσυχος για diesel. Μεγειές και καλή παραλαβή!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • F
                fiverg last edited by

                @piliourits said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                ειδικά τον χειμώνα, θέλει γύρω στα 3-4 χιλιόμετρα κίνησης για να πιάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας, ενώ ένα βενζινοκίνητο φτάνει τη θερμοκρασία στο μισό διάστημα.

                Προθερμαντήρες δεν έχει; Νομίζω το vitara ανεβάζει γρήγορα θερμοκρασία, βέβαια άλλο η θερμοκρασία στο όργανο άλλο αυτή των καυσαερίων για το DPF, εκεί θέλεις όντως χρόνο λειτουργίας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • gatoz
                  gatoz last edited by

                  @fiverg said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  @superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  Έβαλα παραγγελια το 2008 σε active plus 1,5 diesel EAT8. Τρέχει μια προσφορα και καλά κρυφή από όλα τα sites και βγαίνει τελική στα 28 με μεταλλικό.
                  Έχω οικογένεια με δυο παιδιά τα οποία μεγαλώσανε όποτε δεν θέλω καρότσια κλπ. Τώρα οδηγάω qashqai του 2009. Λάτρεψα το αυτόματο στο test drive , την δύναμη και την θεωρητικά οικονομικότερη κατανάλωση που θα έχω. (Είμαι στα δέκα λίτρα μες στην πόλη).
                  Έχω έναν ενδοιασμό αν πράττω σωστά η θα το μετανιώσω αναφορικά με τους χώρους όταν το χρειαστώ σε εκδρομεσ Θεωρητικά είναι οι ίδιες διαστάσεις με το qashqai του 2009 αλλά μου κάνει ένα κλικ μικρότερο σε αίσθηση. Βέβαια το 80% των χλμ είναι στην πόλη για δουλειά. Συν το ότι η active plus είναι φτωχή εσωτερικά. Μπέρδεμα….

                  Επειδή το αυτοκίνητο είναι στην ουσία B-seg ίσως σου φαίνεται λίγο μικρότερο στο πλάτος.
                  Το έχει πάντως συγγενής μου ως εταιρικό, diesel 110 και χειροκίνητο active plus. Πολύ όμορφο μέσα (τα χειριστήρια, όργανα κλπ είναι κατά βάθος τα ίδια με του Corsa, δεν το λέω για κακό αυτό!) και πολύ χρήσιμο το σύστημα οπισθοπορείας που έχει. Χωρίς Navi αλλά νομίζω έχει android auto οπότε είσαι οκ (κι εγώ στο δικό μου vitara που έχει navi, με android auto πάω συνήθως).
                  Κατανάλωση θα κλαίς (για αυτά που πληρώνεις τώρα), αυτός βέβαια πάει κυρίως Χαλκίδα-Σχηματάρι για δουλειά και πετυχαίνει γύρω στο ...4! Να προσθέσω ότι ο HDi είναι και πολύ ήσυχος για diesel. Μεγειές και καλή παραλαβή!

                  πολυ καιει...
                  αμα σκεφτεις το αντμπλου καθε τρεις και λιγο....
                  φυσικα βεβαια με κανονικες ταχυτητες, 120-130 σε εο, καιει το κορσα 6, οποτε το 4 λιγο χαμηλο μου κανει

                  #milf-a-man

                  F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fiverg @gatoz last edited by

                    @gatoz said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    @fiverg said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    @superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    Έβαλα παραγγελια το 2008 σε active plus 1,5 diesel EAT8. Τρέχει μια προσφορα και καλά κρυφή από όλα τα sites και βγαίνει τελική στα 28 με μεταλλικό.
                    Έχω οικογένεια με δυο παιδιά τα οποία μεγαλώσανε όποτε δεν θέλω καρότσια κλπ. Τώρα οδηγάω qashqai του 2009. Λάτρεψα το αυτόματο στο test drive , την δύναμη και την θεωρητικά οικονομικότερη κατανάλωση που θα έχω. (Είμαι στα δέκα λίτρα μες στην πόλη).
                    Έχω έναν ενδοιασμό αν πράττω σωστά η θα το μετανιώσω αναφορικά με τους χώρους όταν το χρειαστώ σε εκδρομεσ Θεωρητικά είναι οι ίδιες διαστάσεις με το qashqai του 2009 αλλά μου κάνει ένα κλικ μικρότερο σε αίσθηση. Βέβαια το 80% των χλμ είναι στην πόλη για δουλειά. Συν το ότι η active plus είναι φτωχή εσωτερικά. Μπέρδεμα….

                    Επειδή το αυτοκίνητο είναι στην ουσία B-seg ίσως σου φαίνεται λίγο μικρότερο στο πλάτος.
                    Το έχει πάντως συγγενής μου ως εταιρικό, diesel 110 και χειροκίνητο active plus. Πολύ όμορφο μέσα (τα χειριστήρια, όργανα κλπ είναι κατά βάθος τα ίδια με του Corsa, δεν το λέω για κακό αυτό!) και πολύ χρήσιμο το σύστημα οπισθοπορείας που έχει. Χωρίς Navi αλλά νομίζω έχει android auto οπότε είσαι οκ (κι εγώ στο δικό μου vitara που έχει navi, με android auto πάω συνήθως).
                    Κατανάλωση θα κλαίς (για αυτά που πληρώνεις τώρα), αυτός βέβαια πάει κυρίως Χαλκίδα-Σχηματάρι για δουλειά και πετυχαίνει γύρω στο ...4! Να προσθέσω ότι ο HDi είναι και πολύ ήσυχος για diesel. Μεγειές και καλή παραλαβή!

                    πολυ καιει...
                    αμα σκεφτεις το αντμπλου καθε τρεις και λιγο....
                    φυσικα βεβαια με κανονικες ταχυτητες, 120-130 σε εο, καιει το κορσα 6, οποτε το 4 λιγο χαμηλο μου κανει

                    To γλωσσόφαγες το addblue, στο corsa πλησιάζω στα 3Κ και δεν έχει ζητήσει αλλαγή. Ο συγγενής λογικά πάνω από 100 δεν πολυπάει ακόμη, η τιμή αυτή είναι και επί τούτου, βλέπει πως μπορεί να κάψει λιγότερο. Το corsa με τον κινητήρα αυτό στα 100 άλογα έχει μέσα στην πόλη 5, ε άντε το 2008 να φτάσει στο 6 και κάτι...
                    6Χ1.8=10,8
                    10Χ2.1=21
                    Δλδ ένα δεκαρικάκι στα 100 χλμ. Δεν το λες και μικρή διαφορά σε σχέση με το τρέχον Κασκάι του ανθρώπου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Πως γίνεται να καίει το Κόρσα τόσο? Με 130-140 το αντίστοιχο 208 (τελευταία και προτελευταία γενιά) με το 1500αρι και 100hp είναι κάτω από 5.5. Έχω πάει Αθήνα-Καρδίτσα με ψηλά 4αρια. Ένα τύπος εδώ στη δουλειά με C4 eat8 επειδή τον ρώτησα από περιέργεια, μου λέει έχει 5.8 μέση αλλά μένει και Καπανδρίτι άρα πηγαινοέρχεται εθνική και α.ο. οπότε πες δεν είναι ενδεικτικό αλλά απ΄ την άλλη το C4 είναι και καμιά 200αρια κιλά πάνω απ΄ το Κόρσα και +30 άλογα.

                      gatoz F 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • gatoz
                        gatoz @stefan147 last edited by

                        @stefan147 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                        Πως γίνεται να καίει το Κόρσα τόσο? Με 130-140 το αντίστοιχο 208 (τελευταία και προτελευταία γενιά) με το 1500αρι και 100hp είναι κάτω από 5.5. Έχω πάει Αθήνα-Καρδίτσα με ψηλά 4αρια. Ένα τύπος εδώ στη δουλειά με C4 eat8 επειδή τον ρώτησα από περιέργεια, μου λέει έχει 5.8 μέση αλλά μένει και Καπανδρίτι άρα πηγαινοέρχεται εθνική και α.ο. οπότε πες δεν είναι ενδεικτικό αλλά απ΄ την άλλη το C4 είναι και καμιά 200αρια κιλά πάνω απ΄ το Κόρσα και +30 άλογα.

                        ε, τοσο ειναι αφου....
                        θα σας βαλω αυριο σκρινσοτ
                        και ποσο ειπες το εατ8?
                        ποτες...
                        θα σου βαλω screenshot οταν γυρισουν απο διακοπες και τα δυο, 1lt πανω ανετα

                        στο αντμπλου δεν γρουσουζευω, δεν υπαρχει καν το 'εαν' συμβει, ειναι δεδομενο οτι ολα θα βγαλουν και οχι μονο μια φορα. αρκει να μην σε αφησουν σε φαναρι με βροχη και 3 τραγανες, για 2η φορα, οπως το γιοκα μου που βριζει πλεον καθε οπελογαλλο μια που περασε και καλοκαιρι ολακερο χωρις a/c μια που καηκε ο κομπρεσορας και δεν ειχαν αλλον.

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • gatoz
                          gatoz last edited by

                          χμμμ
                          θα βαλω και απο το 208...

                          #milf-a-man

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Κάποια λίγα 208 προτελευταίας γενιά μάλιστα που βγήκαν με 6αρι κιβώτιο, ήταν σημαντικά πιο οικονομικά από τα αντίστοιχα με 5αρι. Οι πωλητές που σύγκριναν μεταξύ τους αλλά κι εγώ που είχα το reporting των καυσίμων, βλέπαμε σχεδόν 1λτ διαφορά σε ίδιες διαδρομές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fiverg @stefan147 last edited by

                              @stefan147 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              Πως γίνεται να καίει το Κόρσα τόσο? Με 130-140 το αντίστοιχο 208 (τελευταία και προτελευταία γενιά) με το 1500αρι και 100hp είναι κάτω από 5.5. Έχω πάει Αθήνα-Καρδίτσα με ψηλά 4αρια. Ένα τύπος εδώ στη δουλειά με C4 eat8 επειδή τον ρώτησα από περιέργεια, μου λέει έχει 5.8 μέση αλλά μένει και Καπανδρίτι άρα πηγαινοέρχεται εθνική και α.ο. οπότε πες δεν είναι ενδεικτικό αλλά απ΄ την άλλη το C4 είναι και καμιά 200αρια κιλά πάνω απ΄ το Κόρσα και +30 άλογα.

                              Είπαμε πόλη, όχι ταξίδι. Όταν λέω πόλη βάλε (όποτε κινείται) όλο τον Κηφισό άνοδο με min χρόνο μισάωρο σταμάτα-ξεκίνα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Και με αμιγώς αστική μετακίνηση επειδή καβάτζωνα συχνά πυκνά 208, δεν έβλεπα ποτέ πάνω από 6λτ και το πήγαινα εντελώς αντί-πετρελαιϊκά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • gatoz
                                  gatoz last edited by gatoz

                                  9de77b55-8e4c-4765-ba15-6737e1c26691-image.png

                                  ... c4 eat8 130d, 8 μηνων

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dublin last edited by dublin

                                    Screenshot πάντως δεν είδαμε.. εκτιμήσεις..

                                    Έχουμε κατόχους C4, μπορούν να μιλήσουν.

                                    Φουλ γεμισμένο diesel, στις χειρότερες καφριλες, δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει 550χλμ μόνο. Είναι αδύνατο και αδιανόητο. Δηλαδή ο αυτός άνθρωπος αν είχε κάνα Focus δεκαπενταετιας, θα έβγαζε 250χλμ το ντεπόζιτο; Να μας τον φέρεις εδώ στο φόρουμ να διδάξει..

                                    Δεν μεταφέρονται αυτά στα καύσιμα; Μόνο για το 2008 δεν μιλάνε εδώ οι εκλεκτοί συνάδελφοι..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      27 χαω μεση για 10Κ χλμ ειναι παρα πολυ χαμηλη ταχυτητα. Σχεδον αποκλειστικα κεντρο πολης δηλ. Εγω δεν εχω δει ποτε τετοια νουμερα με τη χρηση που κανω. Συνηθως ειμαι στα 32-35χαω μεση και αυτο θα κανει τεραστια διαφορα στην καταναλωση.

                                      Πχ στην ιδια διαδρομη σπιτι-γραφειο το Σεατ γραφει 10+ με 32-33χαω μεση ενω με 40+ (Αυγουστος πχ) μεση γραφει 8λτ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gatoz
                                        gatoz last edited by

                                        Ρε συ δουβλη πονεσε?
                                        Αυτη ειναι η αλήθεια ενος χρηστη που δεν εχει να προστατεψει την επιλογη του μηπως τον πουνε γκέι

                                        #milf-a-man

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • gtsartsal
                                          gtsartsal last edited by

                                          Γενικά και χωρίς ζόρι ποιος την έχει μεγαλύτερη ή μικρότερη.
                                          Η πραγματική κατανάλωση σε συγκεκριμένα μοντέλα και κινητήρες είναι ο μ.ο. που προκύπτει από πολλούς χρήστες με διαφορετικά δρομολόγια και διαφορετικό τρόπο οδήγησης.

                                          Τώρα όσον αφορά το πεζώ.
                                          Προφανώς όταν κάποιος το οδηγάει χωρίς να νοιάζεται για οικονομία και κινείται αποκλειστικά εντός πόλης μπορεί να γράψει και 9. Από την άλλη αν προσέχει και μοιράζεται η διαδρομή και σε προάστια με ήπιες ανηφόρες και κατηφόρες μπορεί να γράψει και 5.

                                          Παράδειγμα
                                          Το γιαρις που είχα (1.3 2003 βενζινη), μέσα στην πόλη, δούλευα Αγγελάκη δίπλα στον Λευκό Πυργο, κάθε μέρα απο Ευοσμο, εκαιγε 6.5 - 7 λίτρα. Με σχετικά ομαλή οδήγηση

                                          Από τον Ιανουάριο που το έχει ο πατέρας μου, 75 χρονών και δεν δίνει καθόλου σημασία σε ταχύτητες - αλλαγές και καταναλώσεις καίει 9,2....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dublin @gatoz last edited by dublin

                                            @gatoz said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                            Ρε συ δουβλη πονεσε?
                                            Αυτη ειναι η αλήθεια ενος χρηστη που δεν εχει να προστατεψει την επιλογη του μηπως τον πουνε γκέι

                                            Γιατί; Έχω εγώ C4; Σε εκτεταμένο (να περάσω την ώρα μου μέχρι να servicαρουν το C3), με πηκτρα Μεσογείων και οδήγηση κάφρου, αστρωτο αυτοκίνητο θυμάμαι είχε γράψει 5.6.

                                            Επίσης σε όλα τα άλλα diesel μου δεν έχω δει ποτέ 7 μπροστά σε μέσο όρο, ενώ πολύ συχνά βλέπω το 4 μπροστά, οπότε τι να πω.

                                            Αν καταφέρνει και κάνει αυτές τις καταναλώσεις, να τον προσέχεις, σίγουρα κάτι δεν πάει καλά..

                                            Τις επιλογές μας δεν μπορούν να τις κρίνουν οι άλλοι, ειδικά άγνωστοι από το διαδίκτυο. Γενικά έχω καταλήξει ότι αυτοί που κρίνουν - πρώτα κρίνουν τον εαυτό τους για τα δικά τους λάθη και συμπλέγματα, και έπειτα γιατί τους ενοχλεί κάποιος άγνωστος/άσχετος στο διαδίκτυο, οπότε no worries man (Bob Marley από πίσω να παίζει, χάνεται το 2008 στο ηλιοβασίλεμα, fade to black και...cut.).

                                            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 226 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr