-
Τα Τ005 σε άλλο αυτοκίνητο που τα χω, από καινούρια δείχνουν σιγουριά και ωραία αίσθηση στις στροφές, ταξιδευεις σχετικά αθόρυβα, λες ωραίο λάστιχο, αλλά φθείρονται γρήγορα (δεν είναι ρηχές οι αυλακώσεις, αλλά στα 2 χρόνια και 18Κ χλμ. έσπασαν τακούνια με λίγο πετρωτο χωματόδρομο και έχουν κάνει ρωγμές σαν να ξεραινεται το ελαστικό), και για μένα σε τσιμεντοδρομο χωριού αν έχει λίγη υγρασία και κανένα φύλλο γλιστράνε πολύ.
Σε καλή άσφαλτο όμως τα νιώθεις άψογα.Στο Mazda6 το εικονιζόμενο παραπάνω, σε πολύ ζεστές συνθήκες, είχε εργοστασιακά ΤΟΥΟ, ταίριαζαν στο αμάξι, μόνο λίγο θόρυβο παραπάνω απ ότι θα ήθελα. Τα αντικατεστησα με φθηνότερα Hankook, τα οποία κατ όνομα δεν είναι σπουδαία, αλλά δεν είδα να έχουν και κάτι να ζηλέψουν στην πράξη.
Από χειμερινά δεν ξέρω.
-
Βρε πάρτε λάστιχα από την κορυφαία τριάδα να ευχαριστήθητε την αυτοκινητάρα σάς.
Assymetric της Goodyear, PS της Michelin, αυτά τα δυο κυρίως, και ισως Premiumcontact (δεν νομίζω πως υπάρχουν τα sportcontact πλέον για όλα τα αυτοκίνητα)
Εναλλακτικά και αν αξίζει από πλευράς τιμής τα τελευταία Ventusprime της Hankook είναι επίσης πολύ καλά.
Α...και κάποια powergy της Pirelli, εξαιρετικά σε όλες τις συνθήκες καμία σχέση με τα άθλια οικολογικά (εκτός από 40ρια θερμοκρασίες στα όρια) και με πραγματική διαφορά σε θόρυβο και αντίσταση κύλισης. -
@giggs said in Mazda CX-30:
@giggs said in Mazda CX-30:
@realzeus said in Mazda CX-30:
Μεγαλύτερους δείκτες μπορείς να βάλεις άφοβα.
Από εκεί και πέρα, για χιόνι είναι προτιμότερο να έχεις μια τετράδα χειμερινά και να τα εναλλάσσεις με τα θερινά, ανάλογα με την εποχή.
Παίδες καλησπέρα!!! Τελικά αποφάσισα δύο τετράδες ελαστικών...Mazda cx-30 186 awd 215-55-18 95H κατά την γνώμη σας τα δυο καλύτερα καλοκαιρινά ελαστικά (σκέφτομαι Bridgestone turanza t005)..φοράω τα toyo...κ τα δύο καλύτερα χειμερινα ελαστικα..ο χειμώνας με ανεμοσουρια και θερμοκρασία αρκετές ημέρες κάτω από το μηδέν...(αν κ ο χειμώνας πήγε στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια ).Η κίνηση γίνεται 80% σε επαρχιακό δρόμο με λακκούβες κ 20 % σε Εγνατία...κ όπως καταλαβαίνετε οι ταχύτητες είναι μεταξύ 100-130 χ.α.ω..κ λίγες φορές Εγνατία στα 150-160.Σας ευχαριστώ...
Και το δικο μου είχε TOYO τα οποία αντικαταστάθηκαν την πρώτη μέρα με GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-2. Αθόρυβα, οι ταχύτητες που κινούμαι αντίστοιχες με τις δικές σου, απροβλημάτιστα ακόμα και σε συνθήκες καύσωνα, εξαιρετικά στο χιόνι αλλά και πάγο. Εκτός δρόμου επίσης καλά καθώς λόγω V σχεδιασμού, γατζώνει. Ενδεικτικά στην άνοδο από τους καταράκτες στην Νεδα (από την πλευρά της Μεσσηνίας) σε πολύ δύσκολο χωματόδρομο νεροφαγώματα και γενικά σαθρό έδαφος, δεν σπίναρε καθόλου. Σίγουρα θα τα επέλεγα ξανά. Επίσης καθώς είναι η έκδοση SUV έχουν λίγο πιο σκληρά πλάϊνά
-
Δεν ξέρω ποια διάσταση φοράει το μάζντα, γενικά για σουβοειδή, ένα λάστιχο 4 εποχών που μου έχει τραβήξει την προσοχή λόγω του πέλματος, που δείχνει να ταιριάζει και σε λιγο χώμα ή τσιμεντόδρομο που πατάω, και λόγω των χαρακτηριστικών Β,Β,69 είναι το εξής:
https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/car/catalogue/product/cinturato-all-season-sf-2/215_50-r17/95w-xlαν διαβάζει κι ο @cruiser
-
@piliourits said in Mazda CX-30:
Δεν ξέρω ποια διάσταση φοράει το μάζντα, γενικά για σουβοειδή, ένα λάστιχο 4 εποχών που μου έχει τραβήξει την προσοχή λόγω του πέλματος, που δείχνει να ταιριάζει και σε λιγο χώμα ή τσιμεντόδρομο που πατάω, και λόγω των χαρακτηριστικών Β,Β,69 είναι το εξής:
https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/car/catalogue/product/cinturato-all-season-sf-2/215_50-r17/95w-xlαν διαβάζει κι ο @cruiser
Τότε που έψαχνα δεν ηταν διαθέσιμο. Επίσης δεν είναι διαθέσιμο στην σειρά SCORPION που προορίζεται για SUV όπου ίσως να έχει ισχυρότερο σκελετό.
Το πέλμα του goodyear είναι
-
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@giggs said in Mazda CX-30:
@giggs said in Mazda CX-30:
@realzeus said in Mazda CX-30:
Μεγαλύτερους δείκτες μπορείς να βάλεις άφοβα.
Από εκεί και πέρα, για χιόνι είναι προτιμότερο να έχεις μια τετράδα χειμερινά και να τα εναλλάσσεις με τα θερινά, ανάλογα με την εποχή.
Παίδες καλησπέρα!!! Τελικά αποφάσισα δύο τετράδες ελαστικών...Mazda cx-30 186 awd 215-55-18 95H κατά την γνώμη σας τα δυο καλύτερα καλοκαιρινά ελαστικά (σκέφτομαι Bridgestone turanza t005)..φοράω τα toyo...κ τα δύο καλύτερα χειμερινα ελαστικα..ο χειμώνας με ανεμοσουρια και θερμοκρασία αρκετές ημέρες κάτω από το μηδέν...(αν κ ο χειμώνας πήγε στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια ).Η κίνηση γίνεται 80% σε επαρχιακό δρόμο με λακκούβες κ 20 % σε Εγνατία...κ όπως καταλαβαίνετε οι ταχύτητες είναι μεταξύ 100-130 χ.α.ω..κ λίγες φορές Εγνατία στα 150-160.Σας ευχαριστώ...
Και το δικο μου είχε TOYO τα οποία αντικαταστάθηκαν την πρώτη μέρα με GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-2. Αθόρυβα, οι ταχύτητες που κινούμαι αντίστοιχες με τις δικές σου, απροβλημάτιστα ακόμα και σε συνθήκες καύσωνα, εξαιρετικά στο χιόνι αλλά και πάγο. Εκτός δρόμου επίσης καλά καθώς λόγω V σχεδιασμού, γατζώνει. Ενδεικτικά στην άνοδο από τους καταράκτες στην Νεδα (από την πλευρά της Μεσσηνίας) σε πολύ δύσκολο χωματόδρομο νεροφαγώματα και γενικά σαθρό έδαφος, δεν σπίναρε καθόλου. Σίγουρα θα τα επέλεγα ξανά. Επίσης καθώς είναι η έκδοση SUV έχουν λίγο πιο σκληρά πλάϊνά
Ναι έχω δει τα βιντεακια σου στο χιόνι...κ ήθελα να σε ρωτήσω τώρα για το καλοκαίρι πως τα πήγες κ σε θόρυβο φρένο βροχή...αν αλλοιωθηκαν λόγο ζέστης κ ο τύπος αυτός της Goodyear είναι XL? Αυτό σημαίνει ενίσχυση στα πλαϊνά?όντως αθόρυβα.? Ρώτησα τον λάστιχα μου κ μου είπε κάνουν θόρυβο αλλά είναι καλά...κ προφανώς η ενίσχυση στα πλάϊνά θα βοηθήσει κ στους χάλια επαρχιακούς δρόμους με λακκούβες
-
@giggs said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@giggs said in Mazda CX-30:
@giggs said in Mazda CX-30:
@realzeus said in Mazda CX-30:
Μεγαλύτερους δείκτες μπορείς να βάλεις άφοβα.
Από εκεί και πέρα, για χιόνι είναι προτιμότερο να έχεις μια τετράδα χειμερινά και να τα εναλλάσσεις με τα θερινά, ανάλογα με την εποχή.
Παίδες καλησπέρα!!! Τελικά αποφάσισα δύο τετράδες ελαστικών...Mazda cx-30 186 awd 215-55-18 95H κατά την γνώμη σας τα δυο καλύτερα καλοκαιρινά ελαστικά (σκέφτομαι Bridgestone turanza t005)..φοράω τα toyo...κ τα δύο καλύτερα χειμερινα ελαστικα..ο χειμώνας με ανεμοσουρια και θερμοκρασία αρκετές ημέρες κάτω από το μηδέν...(αν κ ο χειμώνας πήγε στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια ).Η κίνηση γίνεται 80% σε επαρχιακό δρόμο με λακκούβες κ 20 % σε Εγνατία...κ όπως καταλαβαίνετε οι ταχύτητες είναι μεταξύ 100-130 χ.α.ω..κ λίγες φορές Εγνατία στα 150-160.Σας ευχαριστώ...
Και το δικο μου είχε TOYO τα οποία αντικαταστάθηκαν την πρώτη μέρα με GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-2. Αθόρυβα, οι ταχύτητες που κινούμαι αντίστοιχες με τις δικές σου, απροβλημάτιστα ακόμα και σε συνθήκες καύσωνα, εξαιρετικά στο χιόνι αλλά και πάγο. Εκτός δρόμου επίσης καλά καθώς λόγω V σχεδιασμού, γατζώνει. Ενδεικτικά στην άνοδο από τους καταράκτες στην Νεδα (από την πλευρά της Μεσσηνίας) σε πολύ δύσκολο χωματόδρομο νεροφαγώματα και γενικά σαθρό έδαφος, δεν σπίναρε καθόλου. Σίγουρα θα τα επέλεγα ξανά. Επίσης καθώς είναι η έκδοση SUV έχουν λίγο πιο σκληρά πλάϊνά
Ναι έχω δει τα βιντεακια σου στο χιόνι...κ ήθελα να σε ρωτήσω τώρα για το καλοκαίρι πως τα πήγες κ σε θόρυβο φρένο βροχή...αν αλλοιωθηκαν λόγο ζέστης κ ο τύπος αυτός της Goodyear είναι XL? Αυτό σημαίνει ενίσχυση στα πλαϊνά?όντως αθόρυβα.? Ρώτησα τον λάστιχα μου κ μου είπε κάνουν θόρυβο αλλά είναι καλά...κ προφανώς η ενίσχυση στα πλάϊνά θα βοηθήσει κ στους χάλια επαρχιακούς δρόμους με λακκούβες
Κανένα πρόβλημα 15000χλμ. Δεύτερο καλοκαίρι φέτος, καμία διαφορά στην απόδοση. Στο βρεγμένα -ακόμα και σε πολύ νερό- δεν προβληματίστηκα. Σαφώς ανώτερο στην βροχή από Continental Premium Contact 5 που είχα οδηγήσει στο παρελθόν. Στην συγκεκριμένη διάσταση δεν είναι XL, απλώς εκτιμώ ότι είναι περισσότερο ενισχυμένο καθώτι έκδοση SUV. Θόρυβο δεν έχω εντοπίσει
-
Δεδομένα:
- Οδηγώντας το αυτοκίνητο το μόνο που δεν σου έρχεται στο μυαλό είναι να το οδηγήσεις με γνώμονα την οικονομία.
- Διένησα 3.150Κμ κατά βάση σε αυτοκινητόδρομο με νόμιμες ταχύτητες (130-100Κμ)
- Επειδή είμαι αριθμολάγνος μοιράζομε τα δεδομένα.
Αποτέλεσμα:
Η κατανάλωση ήταν 6,9l/100Km
Τα 700 από τα 3.150Κμ ήταν σε επαρχιακό ορεινό δρόμο στην Αυστρία και την Σλοβακία.
Τα περισσότερα Κμ στον αυτοκινητόδρομο ήταν με αυξομείωση της ταχύτητας μεταξύ 145-100Κμ.
Και αναφέρω το παραπάνω για αυτούς που δεν γνωρίζουν γιατί η μεγάλη κίνηση των φορτηγών στον Ε75 κάνει σχεδόν αδύνατη την χρήση cruise control.
Ο υπολογιστής κατανάλωσης του αυτοκινήτου από μηδενισμό σε μηδενισμό είχε απόκληση περίπου 0,8l/100Km.
Συμπέρασμα:
Χωρίς να έχεις το μυαλό σου στο πόδι - τσέπη (πως θα μπορούσες άλλωστε να το αγοράσεις αναλογιζόμενος τον φόρο) το αυτοκίνητο το μόνο που σου δίνει είναι ΠΡΟΣΙΤΗ οδηγηκή απόλαυση.Edit: Ολα αυτά με AC.
-
Και μία ημέρα που είχα το μυαλό στο πόδι
σε διαδρομή, για όσους γνωρίζουν Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης - Αγγελάκη κέντρο Θεσσαλονίκης από το περιφερειακό χωρίς κίνηση.Οι ενδείξεις αυτές όπως ανέφερα δεν είναι ακριβείς!!!
-
Για να ξέρουμε αν έχει όντως απόκλιση ο υπολογιστής (και όχι οι αντλίες) πρέπει να γίνει κανονική δοκιμή (με ογκομετρικό δοχείο κλπ).
ΥΓ: Από Καυταντζόγλου κατέβηκες προς Αγγελάκη;
-
@realzeus said in Mazda CX-30:
Για να ξέρουμε αν έχει όντως απόκλιση ο υπολογιστής (και όχι οι αντλίες) πρέπει να γίνει κανονική δοκιμή (με ογκομετρικό δοχείο κλπ).
ΥΓ: Από Καυταντζόγλου κατέβηκες προς Αγγελάκη;
Όταν η απόκληση μετά από πολλά Κμ κ γεμίσματα είναι σταθερή μάλλον ο υπολογιστής (όπως κ σε πολλά αυτοκίνητα όπως βλέπω) του αυτοκινήτου είναι "αισιόδοξος".
Περιφερειακό με 90Κμ και κατέβηκα από Καυταντζόγλου.
Μην αρχίσουμε να αναλύουμε τις υψομετρικές διαφορές.... για πλάκα το ανάφερα!!! -
Κατανάλωση Πόρτο Γερμενό - Νότια Προάστια μέσω Π.Ε.Ο. Αθηνών - Θηβών
-
Η ΜΩΤ είναι πολύ χαμηλή βέβαια.
Καποια άλλη οθόνη θα αναφέρει και ΜΩΤ.
Δεν είμαστε βενζινάδες για να μας νοιάζει η μιζέρια των λίτρων μόνο. -
Η φύση του δρόμου δεν επιτρέπει υψηλό ΜΩΤ.
Η κατανάλωση για μένα και γενικά όσους κάνουν πολλά χλμ, είναι σημαντική παράμετρος.
Ενδεικτικά φίλος με RENEGADE 1.3 150 DCT 2WD έχει μέση κατανάλωση 10,8 -
@realzeus said in Mazda CX-30:
Η ΜΩΤ είναι πολύ χαμηλή βέβαια.
Καποια άλλη οθόνη θα αναφέρει και ΜΩΤ.
Δεν είμαστε βενζινάδες για να μας νοιάζει η μιζέρια των λίτρων μόνο.Δυστυχώς στο συγκεκριμενο θεμα το cx 30 ειναι τραγικό...
Trip computer και πληροφορίες οδηγησης, καταναλωση κλπ εχει μόνο αυτή την οθόνη και εικονα ....
το yaris του 2000 που είχα ειχε καλύτερο trip computer... -
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Η φύση του δρόμου δεν επιτρέπει υψηλό ΜΩΤ.
Η κατανάλωση για μένα και γενικά όσους κάνουν πολλά χλμ, είναι σημαντική παράμετρος.
Ενδεικτικά φίλος με RENEGADE 1.3 150 DCT 2WD έχει μέση κατανάλωση 10,8Το αμάξι του φίλου έκανε την διαδρομή μαζί σου ή μόνος κάποια άλλη στιγμή?
-
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@realzeus said in Mazda CX-30:
Η ΜΩΤ είναι πολύ χαμηλή βέβαια.
Καποια άλλη οθόνη θα αναφέρει και ΜΩΤ.
Δεν είμαστε βενζινάδες για να μας νοιάζει η μιζέρια των λίτρων μόνο.Δυστυχώς στο συγκεκριμενο θεμα το cx 30 ειναι τραγικό...
Trip computer και πληροφορίες οδηγησης, καταναλωση κλπ εχει μόνο αυτή την οθόνη και εικονα ....
το yaris του 2000 που είχα ειχε καύερο trip computer...Κρίμα...
-
@realzeus said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@realzeus said in Mazda CX-30:
Η ΜΩΤ είναι πολύ χαμηλή βέβαια.
Καποια άλλη οθόνη θα αναφέρει και ΜΩΤ.
Δεν είμαστε βενζινάδες για να μας νοιάζει η μιζέρια των λίτρων μόνο.Δυστυχώς στο συγκεκριμενο θεμα το cx 30 ειναι τραγικό...
Trip computer και πληροφορίες οδηγησης, καταναλωση κλπ εχει μόνο αυτή την οθόνη και εικονα ....
το yaris του 2000 που είχα ειχε καύερο trip computer...Κρίμα...
και ακόμα πιο κρίμα μάλλον δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι απο καμιά αναβαθμιση...
-
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Η φύση του δρόμου δεν επιτρέπει υψηλό ΜΩΤ.
Η κατανάλωση για μένα και γενικά όσους κάνουν πολλά χλμ, είναι σημαντική παράμετρος.
Ενδεικτικά φίλος με RENEGADE 1.3 150 DCT 2WD έχει μέση κατανάλωση 10,8Eγω έχω και τους δύο κινητηρες μιας και η γυναίκα μου εχει το 500Χ 1,3 150ps TCT ....Εχει μέση κατανάλωση 9.8 στο fiat και εγω είμαι στο 7,6 ...
Τεράστια διαφορά που φαίνεται στα γεμισματα... -
Και με περισσότερα άλογα..... Μη το ξεχναμε
Mazda CX-30