-
Πάω για μπάνιο, γιατί μπορεί να βρέξει...
Αν και ο βρεμένος την βροχή δεν την φοβάται...
-
Από ολο το κείμενο ανάλυσης μόνο ένα μέλος του όχλου θα έψαχνε να βρει αφορμή να αναιρέσει όλο το κείμενο από μια λέξη που τον περιγράφει.
Όχλος , ακροδεξιός κιόλας.
Περιμένουμε και τον ακροαριστερο όχλο να πει τις εξυπνάδες του.Ο καθένας θα με κατηγορει σύμφωνα με τις πολιτικές του απόψεις. Και δεν θα διαβάζει το τι γράφω.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυτό είναι το σωστό, στους διαλόγους κωφών.
Ο καθένας λέει τα δικά του, με σκοπό να πείσει τους τρίτους...Έτσι. Μεγάλη αλήθεια. Μπράβο από μένα στον @criuser.
υ.γ. καλό μπάνιο...!...
-
Οι περισσότεροι βάζουν ζαμπόν ό,τι-να-νε στο τοστ.
Το Κράτος λέει τοστ χωρίς ζαμπόν δεν γίνεται, βλέπει ευκαιρία να βγάλει λεφτά και φορολογεί το ζαμπόν με 60%.
Κάποιοι προτιμούν γαλοπούλα.
Βάζει στη γαλοπούλα φόρο 50% το Κράτος.
Άρα όσοι τρώνε ζαμπόν επιδοτούν αυτούς που δεν τους αρέσει το γρουν, άδικο, να εξισωθούν οι φόροι άμεσα! -
Εάν τους πλήρωνε την διαφορά με ζεστό χρήμα, αδιακρίτως. Εάν πλήρωνε την γαλοπουλα για να είναι πιο φθηνή στην αγορά με λεφτά από τα εσοδα του ζαμπόν, τότε ναι είναι άδικο. Ξέχασες να το αναφέρεις.
Επιμένεις στο λάθος συνεχώς.
Αλλά είπαμε, μακάριοι οι πτωχοί -
Λάπη όπως κλαις τώρα εσύ , αυριο θα κλαίνε αυτοί με τα diesel
θα έρθει η ώρα τους μην φοβάσαι. Οπως ευνοουνται τώρα λόγο συνθηκών , αυριο τα κόζια θα είναι ανάποδα και θα στραφούν όλοι εναντια στα diesel
τα περι οικολογίας τα αφήνω απέξω αφου συμφωνω με μαστορα ότι είναι μόνο μπίζνα και τιποτα παραπάνω. Σημερα λένε αυτό, αυριο το άλλο. Οτι συμφέρει να πουλήσουμε το τωρινό οικολογικό προφιλ
-
Μα δεν εστιάζω εγώ σε αυτό. Δεν ξέρω πως μπορώ να το πω αλλιώς για να το αντιληφθείτε.
Μακάρι να μην κλαίνε, δεν με απασχολεί. Εγώ εστιάζω μόνο στην διαφορετική αντιμετώπιση των πολιτών ως προς το θέμα του πληθωρισμού των τιμών ανά λίτρο καυσίμου καθώς και την προχειρότητα στην επιδότηση αδιακρίτως οικονομικών δυνατοτητων, φίλτρων, περιβαλλοντικών επιπετωσεων και επαγγελματικών ή ιδιωτικών οχημάτων.
Όσον αφορά το περιβάλλον έχει δύο διαφορετικές παραμέτρους.
Η πρώτη είναι οι μελέτες που κάνουν σοβαρά ινστιτούτα και πανεπιστήμια και βγάζουν συγκεκριμένα αποτελέσματα και αυτά λένε πως τα diesel euro4-5 είναι απίστευτα ρυπογόνα. Μάλιστα πολλές ασθένειες των πολιτών της Ευρώπης, οι ιατρικές μελέτες τις χρεώνουν στους ρύπους των αυτοκινήτων στα αστικά κέντρα. Αλλά και πιο ειδικα σε συγκεκριμένους ρύπους των diesel αλλά και των βενιζνης σε μικρότερο βαθμό.
Η δεύτερη παράμετρος έχει να κάνει με το πως με αυτά τα δεδομένα εμφανίζονται ευκαιρίες για επενδύσεις και κέρδος. Το γεγονός αυτό όμως δεν αναιρεί το πρώτο.
Είναι απλά μια διακιολογια και ένας συμψηφισμός για να κρύψουμε τα οποία συμφέροντα έχει ο καθένας με την υπάρχουσα κατάσταση.Όσον αφορά το μέλλον του Diesel , οι ειδικοί σε ινστιτούτα αναλύσεων όντως αναφέρουν πως θα έρθει η ώρα, σχετικά σύντομα που θα είναι ασύμφορα και πως όλη η Ευρώπη το γυρίζει πλέον στην βενιζνη μέσω της υβδιριδικοτητας. Αυτό είναι το μέλλον. Το ξεκαθαρίσαμε.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μα δεν εστιάζω εγώ σε αυτό. Δεν ξέρω πως μπορώ να το πω αλλιώς για να το αντιληφθείτε.
Μακάρι να μην κλαίνε, δεν με απασχολεί. Εγώ εστιάζω μόνο στην διαφορετική αντιμετώπιση των πολιτών ως προς το θέμα του πληθωρισμού των τιμών ανά λίτρο καυσίμου καθώς και την προχειρότητα στην επιδότηση αδιακρίτως οικονομικών δυνατοτητων, φίλτρων, περιβαλλοντικών επιπετωσεων και επαγγελματικών ή ιδιωτικών οχημάτων.
Όσον αφορά το περιβάλλον έχει δύο διαφορετικές παραμέτρους.
Η πρώτη είναι οι μελέτες που κάνουν σοβαρά ινστιτούτα και πανεπιστήμια και βγάζουν συγκεκριμένα αποτελέσματα και αυτά λένε πως τα diesel euro4-5 είναι απίστευτα ρυπογόνα. Μάλιστα πολλές ασθένειες των πολιτών της Ευρώπης, οι ιατρικές μελέτες τις χρεώνουν στους ρύπους των αυτοκινήτων στα αστικά κέντρα. Αλλά και πιο ειδικα σε συγκεκριμένους ρύπους των diesel αλλά και των βενιζνης σε μικρότερο βαθμό.
Η δεύτερη παράμετρος έχει να κάνει με το πως με αυτά τα δεδομένα εμφανίζονται ευκαιρίες για επενδύσεις και κέρδος. Το γεγονός αυτό όμως δεν αναιρεί το πρώτο.
Είναι απλά μια διακιολογια και ένας συμψηφισμός για να κρύψουμε τα οποία συμφέροντα έχει ο καθένας με την υπάρχουσα κατάσταση.Όσον αφορά το μέλλον του Diesel , οι ειδικοί σε ινστιτούτα αναλύσεων όντως αναφέρουν πως θα έρθει η ώρα, σχετικά σύντομα που θα είναι ασύμφορα και πως όλη η Ευρώπη το γυρίζει πλέον στην βενιζνη μέσω της υβδιριδικοτητας. Αυτό είναι το μέλλον. Το ξεκαθαρίσαμε.
οι ειδικοι λένε ότι και τα ηλεκτρικά μπορούν να πάρουν ενεργεια απο καθαρές πηγές
αλλά η ενέργεια τώρα την παράγουμε από λιγνιτη
οπότε όλα μούφα είναι δεν υπάρχει κανένα δεδομένο
-
Γιατί δεν ακούω γκρίνια για το voucher των διακοπών αλλά και των συσκευών;
-
@cirus Μην παίρνεις το ειδικό ως γενικό. Σήμερα ζούμε μια ειδική κατάσταση εκτός προγράμματισμου. Αυτό όμως δεν αναιρεί τις μελέτες.
Τεσπά, διάβασε αν θες κάποιες σχετικές μελέτες. Θα σου ανοίξει τους ορίζοντες.
-
@teo-mak said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γιατί δεν ακούω γκρίνια για το voucher των διακοπών αλλά και των συσκευών;
Γιατί είναι άλλο θέμα, γιατί έχουν κριτήρια εισοδηματικά που επηρεάζονται σε διαφορετικό βαθμό από τον πληθωρισμό.
Τα χαμηλότερα εισοδήματα επηρεάζονται σε υψηλότερο βαθμό από τον πληθωρισμο.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μην παίρνεις το ειδικό ως γενικό. Σήμερα ζούμε μια ειδική κατάσταση εκτός προγράμματισμου. Αυτό όμως δεν αναιρεί τις μελέτες.
Τεσπά, διάβασε αν θες κάποιες σχετικές μελέτες. Θα σου ανοίξει τους ορίζοντες.
Ειναι όλα μπιζνα όσο πιο γρήγορα το καταλάβεις τόσο καλύτερα
ΠΑΝΤΑ θα είναι κάτι ειδικό για να μην το λαμβάνουμε υπόψιν
-
Άσε ρε cirus.... Σταματά το χαμηλό επίπεδο επιχειρημάτων.
Αν η κατεύθυνση προς μια οικολογική αντιμετώπιση είναι μπίζνα τότε και ο ηλεκτρισμός είναι μπίζνα. Καλύτερα να ζούμε χωρίς ρεύμα τότε
-
Δεν έχει άδικο ο lap , σε αυτά που γράφει. Εγώ έχω και βενζίνης όχημα και πετρελαίου. Στο πετρέλαιο ήμουν τυχερός απλά και επωφελούμαι από τη μείωση στην αντλία, άλλο αν το πετρεαλαιοκίντητό μου είναι εργαλείο δουλειάς για την οικογένεια μου, όπως είναι και για πάρα πολλούς το βενζίνης τους. Στα pass είμαι από τους έχοντες , (αλοίμονο!) , οπότε....
Αλλά , εδώ υπάρχει ένα τεράστιο αλλά, είναι συγκριτικά στα μάτια μου από τις πιο ανώδυνες αδικίες όλο αυτό, αν υπάρχει ανώδυνη αδικία. Υπάρχουν τόσες φορομπηχτικές αδικίες στον κλάδο του αυτοκινήτου , που το θέμα του πετρελαίου φαντάζει "αναμάρτητο" . Από πού να το πιάσεις και που να το αφήσεις , με αποκορύφωμα τις επιδοτήσεις σε ηλεκτροκίνηση .....
-
Ναι είναι η πιο ανώδυνη αδικία, αλλά αν οδηγείς συχνά αρχίζει και επηρεάζει τα διαθέσιμα χρήματα για να βγάλεις τον μήνα. Μάλιστα πριν 2 μήνες περίπου το κόστος μετακίνησης ήταν σχεδόν διπλάσιο. Τα εισοδήματα όμως σχεδόν ίδια
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Άσε ρε cirus.... Σταματά το χαμηλό επίπεδο επιχειρημάτων.
Αν η κατεύθυνση προς μια οικολογική αντιμετώπιση είναι μπίζνα τότε και ο ηλεκτρισμός είναι μπίζνα. Καλύτερα να ζούμε χωρίς ρεύμα τότε
ok σταματώ αφου δεν καταλαβαίνεις
γράψε εσύ τα υψηλού επιπέδου και κλάψε όσο θες
-
Εξήγησε μου από αυτό που έγραψες τι πρέπει να καταλαβω; Να σταματήσω να αναφέρω την αδικία επειδή όλα είναι μπίζνα; Έχει κάποια σχέση αυτό; Με τα μέτρα επιδότησης στην αντλία μόνο για το ένα καύσιμο;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εξήγησε μου από αυτό που έγραψες τι πρέπει να καταλαβω; Να σταματήσω να αναφέρω την αδικία επειδή όλα είναι μπίζνα; Έχει κάποια σχέση αυτό; Με τα μέτρα επιδότησης στην αντλία μόνο για το ένα καύσιμο;
αγαπητε lap είμαι χαμηλού επιπέδου αστο. γράψε σεντονια με τα σωστά εσυ, εγώ δεν έχω χρονο. σου εγραψα 2 πράγματα σε προηγούμενα ποστ με το μικρό μου το μυαλο, αν θες το αντιλαμβάνεσαι, αν δεν θες οχι
καιγεται ενα δάσος και κοιτάς ενα δέντρο.
-
Όταν μου μιλάς για κλαψα και δεν μπορείς να αντιληφθείς ότι οι μισοί που έχουν ένα σαραβάλακι με βενζίνη δυσκολεύονται και δεν επιδοτούνται στην αντλία και εσύ τους προτείνεις να αγοράσουν άλλο αυτοκίνητο, diesel, είναι έως και ανέκδοτο. Σε τι να απαντήσω;
Στα περί μπιζνας, τα είπαμε. Είναι μια γενική διαπίστωση. Οκ. Εγώ μιλώ για κάτι συγκεκριμένο.
-
Ο Λαπ δεν θέλει να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.
Θέλει ο γείτονας που αγόρασε μία βελτιωμένη, πιο αποδοτική κατσίκα που τρώει λιγότερη τροφή για κάθε λίτρο γάλα που παράγει (ή παράγει περισσότερο γάλα για κάθε κιλό τροφής), να χρεώνεται την τροφή της πιο ακριβά, για να κοστίζει σε όλους το γάλα το ίδιο. Αυτό είναι το δίκαιο.Και στα αυτοκίνητα, η χώρα που εισάγει το 100% των καυσίμων, πρέπει να χρεώνει τον ίδιο φόρο στα οχήματα ανά λίτρο καυσίμου, άσχετα με το πόσα εισαγόμενα λίτρα καταναλώνει το κάθε όχημα για την ίδια απόσταση.
Κι αφού η Κυβέρνηση αρνείται να κάνει "μείωση φόρου ανά λίτρο" και αντ αυτού κάνει "επιδότηση στο λίτρο" επιστρεφοντας μέρος των χρημάτων του υπέρογκου φόρου που εισπράττει ανά λίτρο, το επιχείρημα του Λαπ είναι ατράνταχτο.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά