-
Τα ίδια θα μπορούσε να πει κανείς για το Clio station...
-
Έχω δει ελάχιστες φορές. Και όντως ήταν εξαιρετική επιλογή. Μάλιστα το clio station ήταν πάρα πολύ όμορφο. Είχαν κάνει πολύ καλό σβήσιμο του τρίτου όγκου πίσω.
Το πρώτο απο αυτα ήταν θυμάμαι το 206 station και με ψαλίδια στην πίσω ανάρτηση αν θυμάμαι καλά.
-
@kostis20 said in MAZDA FORUM:
Mε NA αξίζει αραγε να ασχοληθεί κανείς?Το σκεφτομαι για sunday car...
Κατ αρχήν θα πρέπει να βρεις κάτι καλό και όταν εννοώ καλό σημαίνει χωρίς σκουριές. Από κει και πέρα αν το πλάνο σου είναι για project/ανακατασκευή τότε ναι είναι μια χαρά.
Αν το θες για βόλτες ΣΚ ή θα πάρεις ένα έτοιμο πάνω από 6k ή θα το σουλουπώσεις εσύ με άγνωστο κόστος.
Γενικά αυτή τη στιγμή η καλύτερη περίπτωση είναι το NC. Όπως ειπα πριν τα καλά ΝΑ δε θα τα βρείς κάτω από 5-6k, το ίδιο ισχύει επίσης και για τα ΝΒ τα οποία επίσης έχουν πάρει αξία.
Οδηγικά κανένα δε θα σου στερήσει κάτι, όλα τα ΜΧ5 απολαυστικά είναι είτε το ΝΑ με τα 90 είτε το NC με τα 128. Τα άλογα δεν πολύ παίζουν ρόλο σε αυτό το αυτοκίνητο.
Το μεγάλο αλλά όμως είναι στην παθητική ασφάλεια. ΝΑ και ΝΒ δεν έχουν κάποιο rollbar και σε μια τούμπα το Π του παρμπριζ θα υποχωρήσει, στο ΝC όμως όχι, βεβαια θα μου πεις μπορείς να βάλεις rollbar αλλά το σασί ειδικά του ΝΑ είναι τσιγαρόχαρτο μπροστά στο NC.
Αν θες να έχεις ένα μελλοντικό συλλεκτικό πας στο ΝΑ αν θες ένα roadster για βολτες πας στο NC μιας και η διαφορά του σε τιμή από το ΝΒ δεν είναι μεγάλη.@mastoras78 said in MAZDA FORUM:
Δεν είναι απείρως καλύτερο ένα ΝΒ ή NC Δημήτρη μου ?
ΝΑ και ΝΒ έχουν μικροδιαφορές κυρίως σε εξοπλισμό. Το NC είναι πιο αυτοκίνητο και λιγότερο καρτ.
-
Ακριβώς επειδή τα ΝΑ είναι χρέπια πλέον θεώρησα σωστό κάποιος να κινηθεί για νεότερη γενιά miata
-
Για μελλοντικό συλλεκτικό Sunday car προσανατολίζομαι.Το NC είναι πολύ συνηθισμένο πλέον ψάχνω κάτι να είναι και λίγο σπάνιο.
-
Καλημέρα σε όλους,μετά από υπομονή και αναζήτηση 9 μηνών αγόρασα τον Νοέμβριο του 2021 ένα nc 1800 niseko.Το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό,ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το πρόσεχε σαν μωρό,το ίδιο κάνω και εγώ,μου έκανε όσο και αν ακούγεται υπερβολικό την ζωή μου ωραιότερη.Για το δικό μου οικονομικό επίπεδο ήταν νομίζω η καλύτερη επιλογή.Η συμβουλή μου είναι να προσδιορίσεις τι χρήματα μπορείς να δώσεις,να κάνεις υπομονή και να αναζητήσεις το καλύτερο δυνατόν.Μετά τον Οκτώβριο που ο καιρός κρυώνει οι επιλογές είναι πάντα περισσότερες για μία τέτοια αναζήτηση.
-
Σε ένα niseko βέβαια δε θα έλεγα όχι...
Βασικά θέλω κάτι να είναι σχετικά σπάνιο.
Πόσο πήγε το δικό σου? -
Νομίζω ότι βρέθηκαν πολύ λίγα στην Ελλάδα,εγώ αγνοούσα εντελώς την ύπαρξη της συγκεκριμένης έκδοσης και για να πω την αλήθεια δεν έχω δει και άλλο στον δρόμο.Το αγόρασα 10,000 ευρώ με 112,000 χιλιόμετρα σε τέλεια κατάσταση.
-
-
Να το χαρείς και άπειρα χιλιόμετρα ευχαρίστησης εύχομαι
-
Ευχαριστώ πολύ.
-
@lap said in MAZDA FORUM:
Βλέποντας τις πολύ καλές τιμές του mazda 2 και τους αρκετά καλούς χώρους για επιβάτες αν αναλογιστείς ότι πίσω κάθονται παιδιά, τότε το μόνο που λείπει για να αποτελέσει ωραία επιλογή είναι ο χώρος αποσκευών για οικογένεια. Βέβαια τη λύση την έδωσε η Μάζντα αλλά όπως κλασικά συμβαίνει στην Ελλάδα, ολοι ψάχνουν suv σχεδόν 1/3 της τιμής ακριβότερα από ενα mazda 2
Ιδού το sedan mazda 2 που θα ταίριαζε στην Ελλάδα και τις νέες οικογένειες με 440λιτρα πορτπαγκαζ και σχετικά μικρό μεσαίο μήκος αμαξώματος στα 4,34μ.
Άνετο, αθόρυβο, πριμιουμ κύλιση, φρενάρες, τιμοναρα, σποτιφ αίσθηση, εκπληκτική θέση οδήγησης, οικονομικό, μαλακά πλαστικά και τέλεια συναρμογή, όμορφο μεσα έξω, αξιόπιστο (λογικά) και τέλειο αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και αυτακια στο τιμόνι.Αλλά δεν θα εντυπωσιάσει έξω από καφετέριες και ταβέρνες ούτε θα ζηλέψει ο γείτονας.
Χθες πάντως ήμουν Μικρολίμανο για καφέ και πέρασε ένα Crystal Red 3αρι πλυμένο/γυαλισμένο και οι γυναίκες της παρέας αναφώνησαν "τι αμαξάρα είναι αυτή?".
-
Χαίρω πολύ το mazda 3 είναι σαν γλυπτό.
-
Διαφωνώ, ΚΑΘΕΤΑ, ότι με το Mazda 3 δεν θα ζηλέψει ο γείτονας!!!
Εδώ ζηλεύω το γείτονα όταν βγάζει από το γκαράζ το 6 του 2010! (για να μην πω ότι ζηλεύω το 323 που χρησιμοποιεί για καθημερινή χρήση) και το έχει μπροστά από το γκαράζ του 6!
Αν το 3 είχε λιγότερα με τον ατμοσφαιρικό 1.5 πριν 2 χρόνια, θα είχα κάνει κίνηση να το πάρω! -
Μα εγώ μίλησα για mazda2 sedan, όχι mazda3
-
@lap said in MAZDA FORUM:
Μα εγώ μίλησα για mazda2 sedan, όχι mazda3
Δεν πρόσεξα το κείμενο, σόρρυ. Την εικόνα είδα στα πεταχτά! Από όσο ξέρω το 2 σε sedan δεν έρχεται στην Ελλάδα!
-
Ε ναι δε έρχεται διότι τέτοια αυτοκίνητα δεν έχουν κοινό λόγω σχεδίασης. Είναι τα λεγόμενα παππουδιστικα
-
@lap said in MAZDA FORUM:
Ε ναι δε έρχεται διότι τέτοια αυτοκίνητα δεν έχουν κοινό λόγω σχεδίασης. Είναι τα λεγόμενα παππουδιστικα
Κάποιοι λατρεύουμε τα sedan.
O κουμπάρος έχει το Mazda 6 του 2014, αμαξάρα από τις λίγες. Θα κοιτούσα το νέο 6αρι και για μένα αλλά ξεφεύγει σε τιμή.
-
αν βγει το 3 με κινητηρα μικρότερο απο 2000 θα το αγοράσουμε όλοι
υπάρχει καμια πληροφορία για το τι σκοπευει να κανει η Mazda σε μελλοντικό FL ή νέο 3άρι ?
υπάρχει ένας φίλος εδω μέσα που γνωρίζει Γιαπωνέζικα μας διαβάζει μπας και βρει καμια ινφο ? -
@slowmotion said in MAZDA FORUM:
αν βγει το 3 με κινητηρα μικρότερο απο 2000 θα το αγοράσουμε όλοι
υπάρχει καμια πληροφορία για το τι σκοπευει να κανει η Mazda σε μελλοντικό FL ή νέο 3άρι ?
υπάρχει ένας φίλος εδω μέσα που γνωρίζει Γιαπωνέζικα μας διαβάζει μπας και βρει καμια ινφο ?Ναι έρχεται 1.5 με 115 και 1.3 με 75!!!!!!!!
Να βλέπω τους υποψηφίους αγοραστές παρακαλώ......... τι,κανένας;;;;
MAZDA FORUM