-
Αν μπορείς παρατήρησε κιόλας τις στροφές του κινητήρα την ώρα που στρίβεις στην ανηφόρα μέχρι ποσό πέφτουν πριν κατεβάσει μια σχέση
-
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
Tucson 1.6 4x4 7DCT 180 HP, 2021- 'κρέμασμα' του κινητήρα σε απότομη ανηφορική κλίση
Καλησπέρα σε όλους,
όταν από επίπεδο οδόστρωμα στρίψω σε ανηφορικό δρόμο με επιλεγμένο eco ή normal mode,το αυτοκίνητο ΄κρεμάει΄ και δεν ανταποκρίνεται στο γκάζι - αντίθετα, επιβραδύνει λόγω της ανηφόρας. Η λύση είναι να κατεβάσω οπωσδήποτε ταχύτητα απο το paddle σε δευτέρα , οπότε το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται άμεσα και επιταχύνει.
Σε διάφορες ομάδες που διάβασα ότι κάποιοι έχουν το ίδιο θέμα, η πρόταση είναι κατευθείαν συνεργείο διότι δεν είναι φυσιολογική η μη προσαρμογή του κιβωτίου αυτόματα σε κοντύτερη σχέση. Το update του 12/21 που έγινε λόγω επίσκεψης στο σερβις για άλλο λόγο, δεν βελτίωσε το θέμα. Είδα βελτίωση (δηλ. να μη χρειαστεί να καταφύγω σε μικρότερη σχέση manually), μόνο τις πρώτες μέρες μετά το ετήσιο σερβις.
Σημειώνω ότι μιλάω για τη συγκεκριμένη διασταύρωση που έχει ανηφόρα αμέσως δεξιά και με βενζίνη ίδιου τύπου δηλ. 98 οκτ. και από το ίδιο εταιρικό πρατηριο ( κατά 90% για να μην πω 100%) .
Επειδή εδώ υπάρχουν 3-4 experts ανεξαρτητα αν έχουν ή οχι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή πρόβλημα, αναμένω τη γνώμη σας και ευχαριστώ.
Στη φωτο παραθέτω το ακριβές σημείο που διαπιστώνω το πρόβλημα.
Αυτό ακούγεται σαν κλασική «παρανόηση» από τον εγκέφαλο του DCT για το τι θες να κάνεις μετά. Εξηγώ: πλησιάζεις την στροφή, να υποθέσω με 3η και το DCT έχει ήδη κουμπώσει την 4η και περιμένει να την βάλει, και όπως στρίβεις την βάζει ενώ στην πραγματικότητα χρειάζεται 2η λόγω ανηφόρας. Αυτή η καθυστέρηση είναι γιατί απεμπλέκει την 4η και βάζει την 2η (που είναι από την ίδια πλευρά του κιβωτίου. Είναι κλασική η συμπεριφορά αυτή για DCT, δεν είναι δυνατόν να ξέρει τι θέλεις να κάνεις…
όντως πριν στρίψω έχει 3η ή και 4η αλλά ΔΕΝ βάζει τη 2η αυτόματα...ο κινητήρας κομπιάζει, το γκάζι δεν το υπακούει ώστε να κατεβάσει σχέση και αν υπήρχαν πειράκια, θα έκαναν παρτι ! Συμπέρασμα, δεν βάζει τη 2η αυτόματα όσο κι αν πιέσω το γκάζι κι όσο περιμένω να ανταποκριθεί, τόσο επιβραδύνει...
Αυτο τώρα που λες με παραξενεύει, θα περίμενα την καθυστέρηση αλλά όχι την άρνηση να βάλει 2η. Οι στροφές του κινητήρα πέφτουν κάτω από τις 1500;
Αν υπήρχε καθυστέρηση δεν θα το έκανα θέμα. Δεν κατεβάζει καν σχέση και δίνει την εντύπωση ότι αν μπορούσε να σβήσει η μηχανή στην ανηφόρα , θα έσβηνε...
Στο sport στο κάνει;
Δεν έχω δοκιμάσει, αλλά πιστεύω ότι τουλάχιστο στο normal δεν θα έπρεπε να το κάνει. Στο eco , πάει στο καλό, κάπως δικαιολογείται. Σημειώνω ότι τα 6τάχυτα CVT των V40 T3 & S60 T3 ποτέ μα ποτέ δεν παρουσίσαν τέτοιο θέμα με τις αυτόματες αλλαγές σε κλίσεις από επίπεδη προς ακόμα πιο μεγάλες ανωφέρειες, είτε σε eco είτε σε normal mode...
Άσχετο μεν αλλά τα Volvo έχουν κλασικό μετατροπέα ροπής και όχι CVT. Μπορείς να δοκιμάσεις στο sport να δούμε αν είναι θέμα προγραμματισμού ή κάτι άλλο;
Ναι θα δοκιμάσω. Βέβαια, και να δουλέψει στο sport , δε λύνεται το πρόβλημα...
Εννοείται, αλλά αν δεν δουλέψει σημαίνει ότι το κιβώτιο δεν κατεβάζει ταχύτητες... Το δικό μου θα έρθει το 2023 για να έκανα αντιπαραβολή. Και άλλο ένα άσχετο ξέρεις τον Δημήτρη Βενιέρη;
θα το δοκιμάσω και θα ενημερώσω.
Ναι γνωρίζω το Δημήτρη, για κάποιο διάστημα δουλεύαμε στην ίδια εταιρεία, κατόπιν ο Δημήτρης αποχώρησε και πήγε σε παρεμφερή θέση σε άλλον Όμιλο...Μικρός ο κόσμος ! -
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
Tucson 1.6 4x4 7DCT 180 HP, 2021- 'κρέμασμα' του κινητήρα σε απότομη ανηφορική κλίση
Καλησπέρα σε όλους,
όταν από επίπεδο οδόστρωμα στρίψω σε ανηφορικό δρόμο με επιλεγμένο eco ή normal mode,το αυτοκίνητο ΄κρεμάει΄ και δεν ανταποκρίνεται στο γκάζι - αντίθετα, επιβραδύνει λόγω της ανηφόρας. Η λύση είναι να κατεβάσω οπωσδήποτε ταχύτητα απο το paddle σε δευτέρα , οπότε το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται άμεσα και επιταχύνει.
Σε διάφορες ομάδες που διάβασα ότι κάποιοι έχουν το ίδιο θέμα, η πρόταση είναι κατευθείαν συνεργείο διότι δεν είναι φυσιολογική η μη προσαρμογή του κιβωτίου αυτόματα σε κοντύτερη σχέση. Το update του 12/21 που έγινε λόγω επίσκεψης στο σερβις για άλλο λόγο, δεν βελτίωσε το θέμα. Είδα βελτίωση (δηλ. να μη χρειαστεί να καταφύγω σε μικρότερη σχέση manually), μόνο τις πρώτες μέρες μετά το ετήσιο σερβις.
Σημειώνω ότι μιλάω για τη συγκεκριμένη διασταύρωση που έχει ανηφόρα αμέσως δεξιά και με βενζίνη ίδιου τύπου δηλ. 98 οκτ. και από το ίδιο εταιρικό πρατηριο ( κατά 90% για να μην πω 100%) .
Επειδή εδώ υπάρχουν 3-4 experts ανεξαρτητα αν έχουν ή οχι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή πρόβλημα, αναμένω τη γνώμη σας και ευχαριστώ.
Στη φωτο παραθέτω το ακριβές σημείο που διαπιστώνω το πρόβλημα.
Αυτό ακούγεται σαν κλασική «παρανόηση» από τον εγκέφαλο του DCT για το τι θες να κάνεις μετά. Εξηγώ: πλησιάζεις την στροφή, να υποθέσω με 3η και το DCT έχει ήδη κουμπώσει την 4η και περιμένει να την βάλει, και όπως στρίβεις την βάζει ενώ στην πραγματικότητα χρειάζεται 2η λόγω ανηφόρας. Αυτή η καθυστέρηση είναι γιατί απεμπλέκει την 4η και βάζει την 2η (που είναι από την ίδια πλευρά του κιβωτίου. Είναι κλασική η συμπεριφορά αυτή για DCT, δεν είναι δυνατόν να ξέρει τι θέλεις να κάνεις…
όντως πριν στρίψω έχει 3η ή και 4η αλλά ΔΕΝ βάζει τη 2η αυτόματα...ο κινητήρας κομπιάζει, το γκάζι δεν το υπακούει ώστε να κατεβάσει σχέση και αν υπήρχαν πειράκια, θα έκαναν παρτι ! Συμπέρασμα, δεν βάζει τη 2η αυτόματα όσο κι αν πιέσω το γκάζι κι όσο περιμένω να ανταποκριθεί, τόσο επιβραδύνει...
Αυτο τώρα που λες με παραξενεύει, θα περίμενα την καθυστέρηση αλλά όχι την άρνηση να βάλει 2η. Οι στροφές του κινητήρα πέφτουν κάτω από τις 1500;
Αν υπήρχε καθυστέρηση δεν θα το έκανα θέμα. Δεν κατεβάζει καν σχέση και δίνει την εντύπωση ότι αν μπορούσε να σβήσει η μηχανή στην ανηφόρα , θα έσβηνε...
Στο sport στο κάνει;
Δεν έχω δοκιμάσει, αλλά πιστεύω ότι τουλάχιστο στο normal δεν θα έπρεπε να το κάνει. Στο eco , πάει στο καλό, κάπως δικαιολογείται. Σημειώνω ότι τα 6τάχυτα CVT των V40 T3 & S60 T3 ποτέ μα ποτέ δεν παρουσίσαν τέτοιο θέμα με τις αυτόματες αλλαγές σε κλίσεις από επίπεδη προς ακόμα πιο μεγάλες ανωφέρειες, είτε σε eco είτε σε normal mode...
Άσχετο μεν αλλά τα Volvo έχουν κλασικό μετατροπέα ροπής και όχι CVT. Μπορείς να δοκιμάσεις στο sport να δούμε αν είναι θέμα προγραμματισμού ή κάτι άλλο;
Ναι θα δοκιμάσω. Βέβαια, και να δουλέψει στο sport , δε λύνεται το πρόβλημα...
Εννοείται, αλλά αν δεν δουλέψει σημαίνει ότι το κιβώτιο δεν κατεβάζει ταχύτητες... Το δικό μου θα έρθει το 2023 για να έκανα αντιπαραβολή. Και άλλο ένα άσχετο ξέρεις τον Δημήτρη Βενιέρη;
θα το δοκιμάσω και θα ενημερώσω.
Ναι γνωρίζω το Δημήτρη, για κάποιο διάστημα δουλεύαμε στην ίδια εταιρεία, κατόπιν ο Δημήτρης αποχώρησε και πήγε σε παρεμφερή θέση σε άλλον Όμιλο...Μικρός ο κόσμος !Είμαστε συνάδελφοι.
πολλούς χαιρετισμούς , με το Δημήτρη έχουμε αμοιβαία εκτίμηση!
-
@celebrimor said in Νεο Hyundai Tucson :
Αν μπορείς παρατήρησε κιόλας τις στροφές του κινητήρα την ώρα που στρίβεις στην ανηφόρα μέχρι ποσό πέφτουν πριν κατεβάσει μια σχέση
πέφτουν στο ρελαντί διότι είναι στενός ο δρόμος πάνω στη στροφή και δεν έχει και ορατότητα, άλλωστε φαίνεται πόσο στενός είναι, από το χωρο που πιάνει το αντερχόμενο αυτοκινητο στη φωτογραφία. Σπάνια είναι στις 1,200-1,300 στο συγκεκριμένο σημείο.
-
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@celebrimor said in Νεο Hyundai Tucson :
Αν μπορείς παρατήρησε κιόλας τις στροφές του κινητήρα την ώρα που στρίβεις στην ανηφόρα μέχρι ποσό πέφτουν πριν κατεβάσει μια σχέση
πέφτουν στο ρελαντί διότι είναι στενός ο δρόμος πάνω στη στροφή και δεν έχει και ορατότητα, άλλωστε φαίνεται πόσο στενός είναι, από το χωρο που πιάνει το αντερχόμενο αυτοκινητο στη φωτογραφία.
Εφόσον πέφτουν στο ρελαντί έπρεπε να κατεβάσει σχέση..βασικά πιο πριν από το ρελαντί..δοκίμασε και με το sport mode που είπε ο φίλος πιο πάνω αλλά γνώμη μου προσπάθησε να το πας ξανά στο συνεργείο και να θίξεις το θέμα..αν υπάρχει και καμία ανηφόρα εκεί κοντά πες σε κάποιον από το συνεργείο να πάτε μαζί να δει στην πράξη τι συμβαίνει
-
@celebrimor said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@celebrimor said in Νεο Hyundai Tucson :
Αν μπορείς παρατήρησε κιόλας τις στροφές του κινητήρα την ώρα που στρίβεις στην ανηφόρα μέχρι ποσό πέφτουν πριν κατεβάσει μια σχέση
πέφτουν στο ρελαντί διότι είναι στενός ο δρόμος πάνω στη στροφή και δεν έχει και ορατότητα, άλλωστε φαίνεται πόσο στενός είναι, από το χωρο που πιάνει το αντερχόμενο αυτοκινητο στη φωτογραφία.
Εφόσον πέφτουν στο ρελαντί έπρεπε να κατεβάσει σχέση..βασικά πιο πριν από το ρελαντί..δοκίμασε και με το sport mode που είπε ο φίλος πιο πάνω αλλά γνώμη μου προσπάθησε να το πας ξανά στο συνεργείο και να θίξεις το θέμα..αν υπάρχει και καμία ανηφόρα εκεί κοντά πες σε κάποιον από το συνεργείο να πάτε μαζί να δει στην πράξη τι συμβαίνει
αν κρίνω και απο παρόμοιες περιπτώσεις σε άλλους κατόχους , μάλλον είμαι για συνεργείο. Οσον αφορά το sport mode η αλήθεια είναι ότι και να μην έχει το πρόβλημα, πάλι χειροκίνητα πρέπει να παρέμβω, είτε δηλ. να το γυρίσω από normal/eco σε sport είτε ,οπως κάνω τώρα, να κατεβάσω σε 2η με το paddle...
-
Οι αλλοι πως το ελυσαν ? Με update? Για θεμα του λογισμικού μου κανει
-
@alexandros-k said in Νεο Hyundai Tucson :
Οι αλλοι πως το ελυσαν ? Με update? Για θεμα του λογισμικού μου κανει
δεν έχουν απαντήσει αν και πως λύθηκε. Και το δικό μου μυαλό πάει σε ανάγκη για Update.'Εκαναν στο δικό μου αυτοκίνητο το 12/21 , αλλά μάλλον θα χρειστεί και νέο (και εύχομαι να είναι ΜΌΝΟ αυτή η αιτία...)
-
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@alexandros-k said in Νεο Hyundai Tucson :
Οι αλλοι πως το ελυσαν ? Με update? Για θεμα του λογισμικού μου κανει
δεν έχουν απαντήσει αν και πως λύθηκε. Και το δικό μου μυαλό πάει σε ανάγκη για Update.'Εκαναν στο δικό μου το 12/21 , αλλά μάλλον θα χρειστεί και νέο (και εύχομαι να είναι ΜΌΝΟ αυτή η αιτία...)
Μην αγχωνεσαι. Εγγυηση εχεις ακομα για πολυ καιρο. Οτι και να ειναι , θα στο φτιαξουν δωρεαν. Και δεν ειναι κατι σοβαρο, αυτο ειναι σιγουρο
-
@alexandros-k said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@alexandros-k said in Νεο Hyundai Tucson :
Οι αλλοι πως το ελυσαν ? Με update? Για θεμα του λογισμικού μου κανει
δεν έχουν απαντήσει αν και πως λύθηκε. Και το δικό μου μυαλό πάει σε ανάγκη για Update.'Εκαναν στο δικό μου το 12/21 , αλλά μάλλον θα χρειστεί και νέο (και εύχομαι να είναι ΜΌΝΟ αυτή η αιτία...)
Μην αγχωνεσαι. Εγγυηση εχεις ακομα για πολυ καιρο. Οτι και να ειναι , θα στο φτιαξουν δωρεαν. Και δεν ειναι κατι σοβαρο, αυτο ειναι σιγουρο
λογικά έχετε δίκιο, βέβαια όσο λιγότερο βάζουν το χεράκι τους στο αυτοκίνητο στα συνεργεία (με εξαίρεση βέβαια τα updates που είναι πάντα ευπρόσδεκτα), τόσο το καλύτερο, ανεξαρτήτως εγγύησης κ.λπ...
-
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@alexandros-k said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@alexandros-k said in Νεο Hyundai Tucson :
Οι αλλοι πως το ελυσαν ? Με update? Για θεμα του λογισμικού μου κανει
δεν έχουν απαντήσει αν και πως λύθηκε. Και το δικό μου μυαλό πάει σε ανάγκη για Update.'Εκαναν στο δικό μου το 12/21 , αλλά μάλλον θα χρειστεί και νέο (και εύχομαι να είναι ΜΌΝΟ αυτή η αιτία...)
Μην αγχωνεσαι. Εγγυηση εχεις ακομα για πολυ καιρο. Οτι και να ειναι , θα στο φτιαξουν δωρεαν. Και δεν ειναι κατι σοβαρο, αυτο ειναι σιγουρο
λογικά έχετε δίκιο, βέβαια όσο λιγότερο βάζουν το χεράκι τους στο αυτοκίνητο στα συνεργεία (με εξαίρεση βέβαια τα updates που είναι πάντα ευπρόσδεκτα), τόσο το καλύτερο, ανεξαρτήτως εγγύησης κ.λπ...
Συμφωνω, αλλά απαξ και εχεις αυτοκινητο θα αναγκαστεις να πας και συνεργειο. Αναγκαιο κακο
-
Είναι θέμα λογισμικού, πόσο έξυπνο είναι ώστε να ξέρει που βρίσκεται και το τι πρέπει να κάνει , δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια όλες τις συνθήκες.
Ίσως αν φρενάρεις λίγο πριν στρίψεις να βοηθήσει να καταλάβει, θεωρώ πάντως πως στην Sport επιλογή δεν θα έχει θέμα καθώς θα έχει ηδη κατεβάσει σε 2α μόλις στρίβεις.
Μην αγχώνεσαι τόσο , στην τελική για αυτό υπάρχουν τα κουμπάκια -αυτακια πίσω από το τιμόνι που σου δίνουν τη δυνατότητα να παίρνεις τον έλεγχο άμεσα γιατί κανένα λογισμικό αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να συγκριθεί με την εμπειρία ενός καλού οδηγού και τις ιδιαιτερότητες που μπορεί να προκύψουν στο δρόμο.
Για φαντάσου στο eco mode να χρειαστεί να επιταχύνει άμεσα για να κάνεις κάποιο ελιγμό - αποφυγή πατώντας τέρμα γκάζι , δεν θα πετύχει, ενώ σε κλάσματα δευτερολέπτου με δύο πατήματα στο - θα έχεις κατεβάσει 2 σχέσεις άμεσα.
Και για να φέρω την κουβέντα στο περί οδηγικής απόλαυσης των χειροκίνητων , εκτός αν είσαι ο βατανεν η ο Λουίς ο Χάμιλταναρος , ή ο Vetteλαρος κλπ δεν μπορείς να πλησιάσεις σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα ταχύτητας αλλαγών , revmatching κλπ ένα διπλοσύμπλεκτο σε sport manual mode σε στροφοδιαδρομη ούτε στο 70% με το καλύτερο χειροκίνητο του κόσμου. -
Δεν μιλήσαμε για χρόνους. Για αισθηση κουμπώματος της ταχύτητας. Πολύ σημαντικό ρόλο θεωρώ πως παίζει ο συμπλέκτης. Εάν είναι κοντος και πάρα πολύ μαλακός αλλάζει όλα τα δεδομένα και ξανασκεφτεσαι το χειροκίνητο. Εάν είναι βαρύς με μεγάλη διαδρομή τοτε όντως δεν σου κάνει αίσθηση και δεν κοιτάς την οποια ευχαρίστηση από τον μοχλό αλλαγής σχέσεων.
Πολλοί από εδώ που αρνιουνται για κάθε περίσταση το χειροκίνητο ας πάνε να οδηγήσουν ένα μικρό ιαπωνικό ή κορεάτικο. Είναι τόσο εύκολες οι αλλαγές των σχέσεών τους που αν έρθεις από μεγαλυτερο αυτοκίνητο με πιο βαρυ συμπλέκτη και σφιχτό μοχλό, σοκάρεσαι για το πόσο εύκολο είναι τελικα το χειροκίνητο.
Προσωπικά όταν οδήγησα το ιαπωνικο πρώτη φορά νόμιζα πως είχε σπασμένη καποια ντιζα στον συμπλέκτη. Ήταν τοσο ελαφρύς σαν το πεντάλ του γκαζιού και η διαδρομή πάρα πολύ μικρή. Αμέσως τερμάτιζε, και κλασικά ο μοχλός ήταν απαλός και κλειδωνε ωραία τις ταχύτητες με μικρές κινήσεις του καρπού. Η αίσθηση όταν κατεβάζεις σε 2α σχέση για να στρίψεις σε κάποιο στενό στην πολη με μια μικρή κίνηση του καρπου, χωρίς κόμπιασματα του μοχλού που απαλά γλυστρα σαν σε λάδι και ακούς το κλείδωμα της σχέσης, χλατς, είναι όλα τα λεφτά. Ευχαρίστηση!!
-
Είναι θέμα αποτελεσματικότητας και ταχύτητας αλλαγών βρε Lap μου η οδηγική απόλαυση, η αίσθηση έρχεται από το τιμόνι και το στήσιμο του αυτοκινήτου.
Δεν υπάρχει σύγκριση στο να κρατάς με τα δυο χέρια το τιμόνι και να κάνεις την τέλεια αλλαγή στο όριο των μιλισεκοντ πριν πάρεις την τέλεια γραμμή για να στρίψεις , στο χειροκίνητο πρέπει να είσαι ζογκλέρ για να το πετύχεις σωστά όλες τις φορές.
Ακόμη και... μέσα στην στροφή για να το σκίσεις , να το στραμπουλιξεις, στο χειροκίνητο απλά δεν γίνεται χωρίς να το χάσεις τελείως και τριξιματα των γραναζιων, ακόμη και ένα αξιοπρεπές revmatching είναι δύσκολο που και αυτό θα το πετύχεις 1/5 , καλά αν βάλω και το τσίμπημα του χειρόφρενου στο παιχνίδι δεν υπάρχει σύγκριση με το αριστερό χέρι στο λεβιεδακι και το δεξί στο χειρόφρενο. -
Μα δεν κυνηγάς χρόνους σε πίστα. Απλά οδηγείς σε μια στροφοδιαδρομη χωρίς να σε νοιάζει να κερδίσεις τα miliseconds. Σπανιότατα θα αλλάξεις μέσα στις στροφές όταν απλά κάνεις βόλτες και όταν το κάνεις, όταν οδηγείς γρήγορα, γιατί να γρατζουνησεις τα γρανάζια; Δεν συμβαίνει αυτό κανονικά.
Αλλάζεις διότι σου αρέσει η διαδικασία να αλλάζεις. Απλό είναι. Όπως σε κάποιους αρέσουν οι στροφές και σε άλλους οι ευθείες.
Άλλο πράγμα το στήσιμο. Δεν μιλάμε για στήσιμο στην κουβέντα, μιλάμε για αλλαγή σχέσεων μετάδοσης.
Δες το οφφτοπικ βίντεο στο νήμα της πολιτικης. Θεωρεις ότι δεν λαμβάνει ευχαρίστηση από το στήσιμο επειδή αλλάζει σχέσεις με το χέρι;
-
Οκ Lap , αλλά για μένα το μεγαλύτερο ξενερωμα και άγχος στο 90% των χειροκίνητων κιβωτίων είναι αυτό το κρέμασμα στο κενό, τρίξιμο , λόγω άρνησης να κατεβάσουν στον κόφτη σε ανηφορική φουρκέτα όταν θέλω για λίγο να ακούσω τα λάστιχα να στριγκλιζουν, μιλάω τώρα για 50-80 το πολυ χλμ μέσα σε τέτοιες κλειστές στροφές χωρίς δράματα αφού ότι και λάθος να κάνεις δεν είναι μη αναστρέψιμο.
Σε όλες τις άλλες συνθήκες μια χαρά ίσως 5-10% πιο αργά να είναι τα χλατσωτα χειροκίνητα , αλλά για μένα το παραπάνω σενάριο είναι λόγος αποφυγής τους αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα για ένα καλό διπλοσύμπλεκτο. -
Εν τω μεταξύ ρε Lap τι κάνουμε 2 το πρωί στο φόρουμ;
Έχω τόση δουλειά από νωρίς αύριο που δεν μπορώ να κοιμηθώ στην σκέψη πόσο δύσκολη μέρα θα έχω.
Είμαι αραχτός στο μπαλκόνι, στο 3ο ποτό - vodka με... Perrier strawberry and kiwi που είναι τόσο αηδία που έμεινε ξεχασμένο στο ψυγείο ως μοναδική επιλογή αφού πορτοκαλάδες και λεμονάδες τελειωσαν - και ζω το όνειρο των χαλαρών διακοπών του Ιουλίου των προνομιούχων
Και εσένα σε κόβω για διακοπουλες 3-4 ημερών στο τριήμερο του 15αυγουστου όπως εγώ και όλος ο λαουτζίκος έτσι δεν είναι ; -
@vagkirk said in Νεο Hyundai Tucson :
Είναι θέμα λογισμικού, πόσο έξυπνο είναι ώστε να ξέρει που βρίσκεται και το τι πρέπει να κάνει , δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια όλες τις συνθήκες.
Ίσως αν φρενάρεις λίγο πριν στρίψεις να βοηθήσει να καταλάβει, θεωρώ πάντως πως στην Sport επιλογή δεν θα έχει θέμα καθώς θα έχει ηδη κατεβάσει σε 2α μόλις στρίβεις.
Μην αγχώνεσαι τόσο , στην τελική για αυτό υπάρχουν τα κουμπάκια -αυτακια πίσω από το τιμόνι που σου δίνουν τη δυνατότητα να παίρνεις τον έλεγχο άμεσα γιατί κανένα λογισμικό αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να συγκριθεί με την εμπειρία ενός καλού οδηγού και τις ιδιαιτερότητες που μπορεί να προκύψουν στο δρόμο.
Για φαντάσου στο eco mode να χρειαστεί να επιταχύνει άμεσα για να κάνεις κάποιο ελιγμό - αποφυγή πατώντας τέρμα γκάζι , δεν θα πετύχει, ενώ σε κλάσματα δευτερολέπτου με δύο πατήματα στο - θα έχεις κατεβάσει 2 σχέσεις άμεσα.
Και για να φέρω την κουβέντα στο περί οδηγικής απόλαυσης των χειροκίνητων , εκτός αν είσαι ο βατανεν η ο Λουίς ο Χάμιλταναρος , ή ο Vetteλαρος κλπ δεν μπορείς να πλησιάσεις σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα ταχύτητας αλλαγών , revmatching κλπ ένα διπλοσύμπλεκτο σε sport manual mode σε στροφοδιαδρομη ούτε στο 70% με το καλύτερο χειροκίνητο του κόσμου.το αυτοκίνητο οδηγείται ούτως ή άλλως με τα paddles στο τιμόνι και μόνο στην Ε.Ο. με 7η ταχύτητα τα αφήνω (σχετικά !) στην ησυχία τους.Με βάση όποιες πληροφορίες έχω συλλέξει έως τώρα είτε απαιτείται update είτε αλλαγή πρατηρίου ή και τα δύο...
-
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@vagkirk said in Νεο Hyundai Tucson :
Είναι θέμα λογισμικού, πόσο έξυπνο είναι ώστε να ξέρει που βρίσκεται και το τι πρέπει να κάνει , δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια όλες τις συνθήκες.
Ίσως αν φρενάρεις λίγο πριν στρίψεις να βοηθήσει να καταλάβει, θεωρώ πάντως πως στην Sport επιλογή δεν θα έχει θέμα καθώς θα έχει ηδη κατεβάσει σε 2α μόλις στρίβεις.
Μην αγχώνεσαι τόσο , στην τελική για αυτό υπάρχουν τα κουμπάκια -αυτακια πίσω από το τιμόνι που σου δίνουν τη δυνατότητα να παίρνεις τον έλεγχο άμεσα γιατί κανένα λογισμικό αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να συγκριθεί με την εμπειρία ενός καλού οδηγού και τις ιδιαιτερότητες που μπορεί να προκύψουν στο δρόμο.
Για φαντάσου στο eco mode να χρειαστεί να επιταχύνει άμεσα για να κάνεις κάποιο ελιγμό - αποφυγή πατώντας τέρμα γκάζι , δεν θα πετύχει, ενώ σε κλάσματα δευτερολέπτου με δύο πατήματα στο - θα έχεις κατεβάσει 2 σχέσεις άμεσα.
Και για να φέρω την κουβέντα στο περί οδηγικής απόλαυσης των χειροκίνητων , εκτός αν είσαι ο βατανεν η ο Λουίς ο Χάμιλταναρος , ή ο Vetteλαρος κλπ δεν μπορείς να πλησιάσεις σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα ταχύτητας αλλαγών , revmatching κλπ ένα διπλοσύμπλεκτο σε sport manual mode σε στροφοδιαδρομη ούτε στο 70% με το καλύτερο χειροκίνητο του κόσμου.το αυτοκίνητο οδηγείται ούτως ή άλλως με τα paddles στο τιμόνι και μόνο στην Ε.Ο. με 7η ταχύτητα τα αφήνω (σχετικά !) στην ησυχία τους.Με βάση όποιες πληροφορίες έχω συλλέξει έως τώρα είτε απαιτείται update είτε αλλαγή πρατηρίου ή και τα δύο...
Το θέμα είναι αν την ώρα που στρίβεις βάζει 2η ή και 1η. Την ώρα που πατάς γκάζι τι ταχύτητα έχει μέσα; Ακόμα την 3η;
-
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@vagkirk said in Νεο Hyundai Tucson :
Είναι θέμα λογισμικού, πόσο έξυπνο είναι ώστε να ξέρει που βρίσκεται και το τι πρέπει να κάνει , δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια όλες τις συνθήκες.
Ίσως αν φρενάρεις λίγο πριν στρίψεις να βοηθήσει να καταλάβει, θεωρώ πάντως πως στην Sport επιλογή δεν θα έχει θέμα καθώς θα έχει ηδη κατεβάσει σε 2α μόλις στρίβεις.
Μην αγχώνεσαι τόσο , στην τελική για αυτό υπάρχουν τα κουμπάκια -αυτακια πίσω από το τιμόνι που σου δίνουν τη δυνατότητα να παίρνεις τον έλεγχο άμεσα γιατί κανένα λογισμικό αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να συγκριθεί με την εμπειρία ενός καλού οδηγού και τις ιδιαιτερότητες που μπορεί να προκύψουν στο δρόμο.
Για φαντάσου στο eco mode να χρειαστεί να επιταχύνει άμεσα για να κάνεις κάποιο ελιγμό - αποφυγή πατώντας τέρμα γκάζι , δεν θα πετύχει, ενώ σε κλάσματα δευτερολέπτου με δύο πατήματα στο - θα έχεις κατεβάσει 2 σχέσεις άμεσα.
Και για να φέρω την κουβέντα στο περί οδηγικής απόλαυσης των χειροκίνητων , εκτός αν είσαι ο βατανεν η ο Λουίς ο Χάμιλταναρος , ή ο Vetteλαρος κλπ δεν μπορείς να πλησιάσεις σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα ταχύτητας αλλαγών , revmatching κλπ ένα διπλοσύμπλεκτο σε sport manual mode σε στροφοδιαδρομη ούτε στο 70% με το καλύτερο χειροκίνητο του κόσμου.το αυτοκίνητο οδηγείται ούτως ή άλλως με τα paddles στο τιμόνι και μόνο στην Ε.Ο. με 7η ταχύτητα τα αφήνω (σχετικά !) στην ησυχία τους.Με βάση όποιες πληροφορίες έχω συλλέξει έως τώρα είτε απαιτείται update είτε αλλαγή πρατηρίου ή και τα δύο...
Το θέμα είναι αν την ώρα που στρίβεις βάζει 2η ή και 1η. Την ώρα που πατάς γκάζι τι ταχύτητα έχει μέσα; Ακόμα την 3η;
Ναι, έχει συνήθως 3η και σπανιότερα 4η αν έρχομαι λίγο πιο γρήγορα. Το θέμα είναι ότι στην αρχή της ανηφόρας, αμέσως μετά τη στροφή, ΔΕΝ κατεβάζει αλλά διατηρεί την ταχύτητα που είχε πριν στρίψω και 'κρεμάει', όσο κι αν πατήσω το γκάζι. Συνεπώς το αυτοκίνητο δε βάζει ουτε 2η ούτε 1η, κατεβάζω εγω σε 2η από τα paddles...
Hyundai Tucson NX4 (2020)