-
@alex-mix said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@tsofras said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@tsofras said in Νεο Hyundai Tucson :
Γιατί οι περισσότερες αναφορές για τα κιβώτια εδω μέσα είναι για σπορ αίσθηση οδήγησης , έλεγχο και κίνηση?
Υποθέτω ότι όλοι μπορεί να καταλάβουν ότι στη κίνηση προφανώς το αυτόματο υπερέχει.
Αν βγάλουμε την διαφορά κτήσης λόγω κόστους , πόσοι απο τους οπαδούς του αυτόματου κιβωτίου έχουν μείνει χωρίς να τσουλάει το αμάξι και δεν έχουν τρόπο να βγάλουν την ταχύτητα που έχει κολλήσει?
Ως πρώην κάτοχος DSG (απίστευτο κιβώτιο ως αίσθηση) , έσπασε 3 φορές , 4 γερανοί γιατί τη μία φορά είχε κολλήσει στην όπισθεν οπότε έπρεπε να πάει σηκωτό όλο , ταλαιπωρία , συνεργεία και λεφτά για φτιάξιμο , με το μαγιό και τα παιδιά με τις κουλούρες να περιμένεις τον γερανό , φόβο μην μείνεις μέσα στο πλοίο στην αποβίβαση στο νησί όπως έχω πετύχει άλλο αυτόματο και δεν μπορούσαν καν να το κατεβάσουν κ.ο.κΑυτά γιατί δεν περνάνε στις παραμέτρους ?
Προσωπικά επέλεξα μηχανικό και αυτόματο μόνο όταν πάω σε ηλεκτρικό. Δεν ξαναπαίρνω αυτόματο γιατί όλα έχουν την πιθανότητα να χαλάσουν , έχουν περισσότερες πιθανότητες απο ένα μηχανικό , το κόστος είναι μεγαλύτερο για να τα φτιάξεις και συνήθως θα μείνεις εκεί που είσαι χωρίς να μπορείς καν να τσουλήσεις .Οπότε αφήστε τον καθένα να κάνει τις επιλογές του , γιατί όσο βλακεία σας φαίνεται που κάποιος το '22 αποφάσισε να αγοράσει μηχανικό , άλλο τόσο μου φαίνεται και εμένα που την πάτησα αν κάποιος αγοράζει αυτόματο. Γιατί ? Γιατί την πάτησα εγώ , οπότε καταλαβαίνω τι φόβους έχει ο καθένας.
Οπότε ας κάνει ο καθένας τις επιλογές του σύμφωνα με τις εμπειρίες του
Μάρκα αν επιτρέπεται;
Seat Leon 5F (mk3) FR 1.8
Απίστευτο αμάξι δεν νομίζω να ξαναβρώ κάτι αντίστοιχο
Μου έβγαλε το λάδι και το έδωσα , έχω πλέον ψυχολογικό με τα αυτόματα , προσπάθησα άλλες 2 φορές να αγοράσω έκανα πίσω τελευταία στιγμή. Δεν μπορώ να αποβάλω τον φόβο και την ταλαιπωρία που τράβηξα , οπότε μηχανικό και ας μου μουδιάζει το πόδι στη κίνηση επειδή έχω και τα θέματα μου.
Sorry για το off topicΣε καταλαβαίνω, όταν καείς από τον χυλό φυσάς και το γιαούρτι. Εγώ προσωπικά με κλασικό κιβώτιο και φυσικά άριστα συντηρημένο, έχω 220.000km φτου φτου!
Εγώ άλλαξα δίσκο πλατό 1η φορά στα 400κατι χιλ χλμ. Φανατικός του μηχανικού κιβωτίου αλλά να πω την αλήθεια το ψιλομετανοιωσα που πήρα το τελευταίο πάλι μηχανικό παρόλο που το αυτοκίνητο τα σπάει παρόλο που το κιβώτιο είναι τόσο απαλό, με έχει ψιλό χαλάσει ο συμπλέκτης που πιάνει πολύ ψηλά, ξαδερφακι του Tuscon είναι οπότε μάλλον θα ισχύει το ίδιο, δεν ξέρω βέβαια αν παίζει ρόλο Diesel η βενζίνη.
Ρώτα στην αντιπροσωπεία αν μπορούν να το ρυθμίσουν. Δεν νομίζω να μην γίνεται.
-
Προσωπικα δεν έχω ακούσει να χαλάει το e cvt. Όλα τα άλλα ναι χαλούν. Άσε τι λέει ο γάτος και ο Φάνης. Απλά χαλούν σε λιγότερη συχνότητα.
-
@ggab said in Νεο Hyundai Tucson :
@alex-mix said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@tsofras said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@tsofras said in Νεο Hyundai Tucson :
Γιατί οι περισσότερες αναφορές για τα κιβώτια εδω μέσα είναι για σπορ αίσθηση οδήγησης , έλεγχο και κίνηση?
Υποθέτω ότι όλοι μπορεί να καταλάβουν ότι στη κίνηση προφανώς το αυτόματο υπερέχει.
Αν βγάλουμε την διαφορά κτήσης λόγω κόστους , πόσοι απο τους οπαδούς του αυτόματου κιβωτίου έχουν μείνει χωρίς να τσουλάει το αμάξι και δεν έχουν τρόπο να βγάλουν την ταχύτητα που έχει κολλήσει?
Ως πρώην κάτοχος DSG (απίστευτο κιβώτιο ως αίσθηση) , έσπασε 3 φορές , 4 γερανοί γιατί τη μία φορά είχε κολλήσει στην όπισθεν οπότε έπρεπε να πάει σηκωτό όλο , ταλαιπωρία , συνεργεία και λεφτά για φτιάξιμο , με το μαγιό και τα παιδιά με τις κουλούρες να περιμένεις τον γερανό , φόβο μην μείνεις μέσα στο πλοίο στην αποβίβαση στο νησί όπως έχω πετύχει άλλο αυτόματο και δεν μπορούσαν καν να το κατεβάσουν κ.ο.κΑυτά γιατί δεν περνάνε στις παραμέτρους ?
Προσωπικά επέλεξα μηχανικό και αυτόματο μόνο όταν πάω σε ηλεκτρικό. Δεν ξαναπαίρνω αυτόματο γιατί όλα έχουν την πιθανότητα να χαλάσουν , έχουν περισσότερες πιθανότητες απο ένα μηχανικό , το κόστος είναι μεγαλύτερο για να τα φτιάξεις και συνήθως θα μείνεις εκεί που είσαι χωρίς να μπορείς καν να τσουλήσεις .Οπότε αφήστε τον καθένα να κάνει τις επιλογές του , γιατί όσο βλακεία σας φαίνεται που κάποιος το '22 αποφάσισε να αγοράσει μηχανικό , άλλο τόσο μου φαίνεται και εμένα που την πάτησα αν κάποιος αγοράζει αυτόματο. Γιατί ? Γιατί την πάτησα εγώ , οπότε καταλαβαίνω τι φόβους έχει ο καθένας.
Οπότε ας κάνει ο καθένας τις επιλογές του σύμφωνα με τις εμπειρίες του
Μάρκα αν επιτρέπεται;
Seat Leon 5F (mk3) FR 1.8
Απίστευτο αμάξι δεν νομίζω να ξαναβρώ κάτι αντίστοιχο
Μου έβγαλε το λάδι και το έδωσα , έχω πλέον ψυχολογικό με τα αυτόματα , προσπάθησα άλλες 2 φορές να αγοράσω έκανα πίσω τελευταία στιγμή. Δεν μπορώ να αποβάλω τον φόβο και την ταλαιπωρία που τράβηξα , οπότε μηχανικό και ας μου μουδιάζει το πόδι στη κίνηση επειδή έχω και τα θέματα μου.
Sorry για το off topicΣε καταλαβαίνω, όταν καείς από τον χυλό φυσάς και το γιαούρτι. Εγώ προσωπικά με κλασικό κιβώτιο και φυσικά άριστα συντηρημένο, έχω 220.000km φτου φτου!
Εγώ άλλαξα δίσκο πλατό 1η φορά στα 400κατι χιλ χλμ. Φανατικός του μηχανικού κιβωτίου αλλά να πω την αλήθεια το ψιλομετανοιωσα που πήρα το τελευταίο πάλι μηχανικό παρόλο που το αυτοκίνητο τα σπάει παρόλο που το κιβώτιο είναι τόσο απαλό, με έχει ψιλό χαλάσει ο συμπλέκτης που πιάνει πολύ ψηλά, ξαδερφακι του Tuscon είναι οπότε μάλλον θα ισχύει το ίδιο, δεν ξέρω βέβαια αν παίζει ρόλο Diesel η βενζίνη.
Ρώτα στην αντιπροσωπεία αν μπορούν να το ρυθμίσουν. Δεν νομίζω να μην γίνεται.
Λες? Πω πω φίλε μου έβαλες φωτιά τώρα χάχα. Θα ρωτήσω ευχαριστω
-
Χαχαχα δεν ήταν ζόρι να το σκεφτώ. Εγώ θα είχα πάει ήδη!
-
@alex-mix said in Νεο Hyundai Tucson :
@ggab said in Νεο Hyundai Tucson :
@alex-mix said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@tsofras said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@tsofras said in Νεο Hyundai Tucson :
Γιατί οι περισσότερες αναφορές για τα κιβώτια εδω μέσα είναι για σπορ αίσθηση οδήγησης , έλεγχο και κίνηση?
Υποθέτω ότι όλοι μπορεί να καταλάβουν ότι στη κίνηση προφανώς το αυτόματο υπερέχει.
Αν βγάλουμε την διαφορά κτήσης λόγω κόστους , πόσοι απο τους οπαδούς του αυτόματου κιβωτίου έχουν μείνει χωρίς να τσουλάει το αμάξι και δεν έχουν τρόπο να βγάλουν την ταχύτητα που έχει κολλήσει?
Ως πρώην κάτοχος DSG (απίστευτο κιβώτιο ως αίσθηση) , έσπασε 3 φορές , 4 γερανοί γιατί τη μία φορά είχε κολλήσει στην όπισθεν οπότε έπρεπε να πάει σηκωτό όλο , ταλαιπωρία , συνεργεία και λεφτά για φτιάξιμο , με το μαγιό και τα παιδιά με τις κουλούρες να περιμένεις τον γερανό , φόβο μην μείνεις μέσα στο πλοίο στην αποβίβαση στο νησί όπως έχω πετύχει άλλο αυτόματο και δεν μπορούσαν καν να το κατεβάσουν κ.ο.κΑυτά γιατί δεν περνάνε στις παραμέτρους ?
Προσωπικά επέλεξα μηχανικό και αυτόματο μόνο όταν πάω σε ηλεκτρικό. Δεν ξαναπαίρνω αυτόματο γιατί όλα έχουν την πιθανότητα να χαλάσουν , έχουν περισσότερες πιθανότητες απο ένα μηχανικό , το κόστος είναι μεγαλύτερο για να τα φτιάξεις και συνήθως θα μείνεις εκεί που είσαι χωρίς να μπορείς καν να τσουλήσεις .Οπότε αφήστε τον καθένα να κάνει τις επιλογές του , γιατί όσο βλακεία σας φαίνεται που κάποιος το '22 αποφάσισε να αγοράσει μηχανικό , άλλο τόσο μου φαίνεται και εμένα που την πάτησα αν κάποιος αγοράζει αυτόματο. Γιατί ? Γιατί την πάτησα εγώ , οπότε καταλαβαίνω τι φόβους έχει ο καθένας.
Οπότε ας κάνει ο καθένας τις επιλογές του σύμφωνα με τις εμπειρίες του
Μάρκα αν επιτρέπεται;
Seat Leon 5F (mk3) FR 1.8
Απίστευτο αμάξι δεν νομίζω να ξαναβρώ κάτι αντίστοιχο
Μου έβγαλε το λάδι και το έδωσα , έχω πλέον ψυχολογικό με τα αυτόματα , προσπάθησα άλλες 2 φορές να αγοράσω έκανα πίσω τελευταία στιγμή. Δεν μπορώ να αποβάλω τον φόβο και την ταλαιπωρία που τράβηξα , οπότε μηχανικό και ας μου μουδιάζει το πόδι στη κίνηση επειδή έχω και τα θέματα μου.
Sorry για το off topicΣε καταλαβαίνω, όταν καείς από τον χυλό φυσάς και το γιαούρτι. Εγώ προσωπικά με κλασικό κιβώτιο και φυσικά άριστα συντηρημένο, έχω 220.000km φτου φτου!
Εγώ άλλαξα δίσκο πλατό 1η φορά στα 400κατι χιλ χλμ. Φανατικός του μηχανικού κιβωτίου αλλά να πω την αλήθεια το ψιλομετανοιωσα που πήρα το τελευταίο πάλι μηχανικό παρόλο που το αυτοκίνητο τα σπάει παρόλο που το κιβώτιο είναι τόσο απαλό, με έχει ψιλό χαλάσει ο συμπλέκτης που πιάνει πολύ ψηλά, ξαδερφακι του Tuscon είναι οπότε μάλλον θα ισχύει το ίδιο, δεν ξέρω βέβαια αν παίζει ρόλο Diesel η βενζίνη.
Ρώτα στην αντιπροσωπεία αν μπορούν να το ρυθμίσουν. Δεν νομίζω να μην γίνεται.
Λες? Πω πω φίλε μου έβαλες φωτιά τώρα χάχα. Θα ρωτήσω ευχαριστω
Δυστυχώς από ότι ξέρω δεν γίνεται γιατί το μηχανικό του Tucson είναι το iMT που σημαίνει ότι ο συμπλέκτης δεν είναι με ντίζα αλλά με διακόπτη (Για την λειτουργία sailing).
-
Εντωμεταξυ έκαναν τον μισό δρόμο. Βγάλτε και τον συμπλέκτη ρε σεις....Ένα απλό μοτεράκι σερβομηχανισμου είναι.
Στην Ινδία όλα έτσι ειναι. Και αν δε έχουν ακραίες συνθήκες εκει
-
@lap said in Νεο Hyundai Tucson :
Δεν κάνουμε το άσπρο μαύρο. Λέμε αλήθειες. Ξεκάθαρα. Απλά κολλάτε σε δογματισμους ελιτισμου περί κουβαδακιου και άλλα τέτοια κοπλεξικα κλαρινογαμπριτικα
Ξαναλέω αυτοκίνητο με 10 κιλά ανά ίππο και προφανώς απο το αποτέλεσμα με καλό γταναζωμα βγάζει όλες τις ανηφόρες,άντε τις περισσότερες γνωστές δεν μένω σε κάποιες εξαιρεσεις με 4η σχέση ΑΝΕΤΑ χωρίς ίχνος κούρασης του κίνητρα και μαλιστα με καταλωνση αλά diesel .
Αλλά και πάλι στις περισσότερες, δεν αλλάζεις καν από 5η σχέση παρά ελάχιστες φορές σε ένα ταξίδι. Πως να το κάνουμε δηλαδή; Αυτή είναι η αλήθεια, δεν θέλετε μην το πιστεύετε.Έχουμε τελείως άλλες παραστάσεις και άλλα στανταρντς. Δεν έχει νόημα να το συζητήσουμε παραπάνω. Κανένα πρόβλημα εάν το θεωρείς ελιτισμό, εγώ το θεωρώ εξέλιξη.
Εάν εσύ είναι ευχαριστημένος με τον κάθε τέτοιο κουβά και γουστάρεις να παραμυθιάζεσαι με τις "επιδόσεις" του στα ταξίδια, εμένα μου περισσεύει. Ξαναλέω έχω το Τζαζ και το άντεξα 3 χρόνια και δεν το οδηγώ καν εγώ. Και φέτος που πρέπει να το πάρω στις διακοπές με πιάνουν ήδη νεύρα πριν καν το οδηγήσω.
-
@alex-mix said in Νεο Hyundai Tucson :
@ggab said in Νεο Hyundai Tucson :
@alex-mix said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@tsofras said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@tsofras said in Νεο Hyundai Tucson :
Γιατί οι περισσότερες αναφορές για τα κιβώτια εδω μέσα είναι για σπορ αίσθηση οδήγησης , έλεγχο και κίνηση?
Υποθέτω ότι όλοι μπορεί να καταλάβουν ότι στη κίνηση προφανώς το αυτόματο υπερέχει.
Αν βγάλουμε την διαφορά κτήσης λόγω κόστους , πόσοι απο τους οπαδούς του αυτόματου κιβωτίου έχουν μείνει χωρίς να τσουλάει το αμάξι και δεν έχουν τρόπο να βγάλουν την ταχύτητα που έχει κολλήσει?
Ως πρώην κάτοχος DSG (απίστευτο κιβώτιο ως αίσθηση) , έσπασε 3 φορές , 4 γερανοί γιατί τη μία φορά είχε κολλήσει στην όπισθεν οπότε έπρεπε να πάει σηκωτό όλο , ταλαιπωρία , συνεργεία και λεφτά για φτιάξιμο , με το μαγιό και τα παιδιά με τις κουλούρες να περιμένεις τον γερανό , φόβο μην μείνεις μέσα στο πλοίο στην αποβίβαση στο νησί όπως έχω πετύχει άλλο αυτόματο και δεν μπορούσαν καν να το κατεβάσουν κ.ο.κΑυτά γιατί δεν περνάνε στις παραμέτρους ?
Προσωπικά επέλεξα μηχανικό και αυτόματο μόνο όταν πάω σε ηλεκτρικό. Δεν ξαναπαίρνω αυτόματο γιατί όλα έχουν την πιθανότητα να χαλάσουν , έχουν περισσότερες πιθανότητες απο ένα μηχανικό , το κόστος είναι μεγαλύτερο για να τα φτιάξεις και συνήθως θα μείνεις εκεί που είσαι χωρίς να μπορείς καν να τσουλήσεις .Οπότε αφήστε τον καθένα να κάνει τις επιλογές του , γιατί όσο βλακεία σας φαίνεται που κάποιος το '22 αποφάσισε να αγοράσει μηχανικό , άλλο τόσο μου φαίνεται και εμένα που την πάτησα αν κάποιος αγοράζει αυτόματο. Γιατί ? Γιατί την πάτησα εγώ , οπότε καταλαβαίνω τι φόβους έχει ο καθένας.
Οπότε ας κάνει ο καθένας τις επιλογές του σύμφωνα με τις εμπειρίες του
Μάρκα αν επιτρέπεται;
Seat Leon 5F (mk3) FR 1.8
Απίστευτο αμάξι δεν νομίζω να ξαναβρώ κάτι αντίστοιχο
Μου έβγαλε το λάδι και το έδωσα , έχω πλέον ψυχολογικό με τα αυτόματα , προσπάθησα άλλες 2 φορές να αγοράσω έκανα πίσω τελευταία στιγμή. Δεν μπορώ να αποβάλω τον φόβο και την ταλαιπωρία που τράβηξα , οπότε μηχανικό και ας μου μουδιάζει το πόδι στη κίνηση επειδή έχω και τα θέματα μου.
Sorry για το off topicΣε καταλαβαίνω, όταν καείς από τον χυλό φυσάς και το γιαούρτι. Εγώ προσωπικά με κλασικό κιβώτιο και φυσικά άριστα συντηρημένο, έχω 220.000km φτου φτου!
Εγώ άλλαξα δίσκο πλατό 1η φορά στα 400κατι χιλ χλμ. Φανατικός του μηχανικού κιβωτίου αλλά να πω την αλήθεια το ψιλομετανοιωσα που πήρα το τελευταίο πάλι μηχανικό παρόλο που το αυτοκίνητο τα σπάει παρόλο που το κιβώτιο είναι τόσο απαλό, με έχει ψιλό χαλάσει ο συμπλέκτης που πιάνει πολύ ψηλά, ξαδερφακι του Tuscon είναι οπότε μάλλον θα ισχύει το ίδιο, δεν ξέρω βέβαια αν παίζει ρόλο Diesel η βενζίνη.
Ρώτα στην αντιπροσωπεία αν μπορούν να το ρυθμίσουν. Δεν νομίζω να μην γίνεται.
Λες? Πω πω φίλε μου έβαλες φωτιά τώρα χάχα. Θα ρωτήσω ευχαριστω
Αν είναι υδραυλικός ο συμπλέκτης (όπως είναι σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα τα τελευταία 20 χρόνια), δεν ρυθμίζεται.
-
Ο καθένας έχει τις παραστάσεις του και τις εμπειρίες του, συμφωνω. Σε διαβεβαιω ομως πως έχω και εγώ μια εμπειρία και σε ακριβά και γρήγορα αυτοκίνητα. Ίσως σε αυτοκίνητα που ποτέ σου δεν έχεις μπει.
Και τα οδήγησα και ένιωσα την απιστευτη δύναμή τους και την ηχομόνωση τους κτλ. Μιλάμε για αυτοκίνητα με κόστος όσο ένα διαμέρισμα και από ειδικούς οίκους αναβάθμισης.
Ξέρω τι σημαίνει δύναμη σε ανηφόρες και ταξίδια.Καθε αυτοκίνητο έχει την κατηγορία του και τις ικανότητες του.
Όταν λοιπόν συζητούμε και αναφέρω την ικανότητα που έχει ένα αυτοκίνητο καθώς το χρησιμοποιώ και το ξέρω από πρώτο χέρι, δεν έχει νόημα να το υποβιβάζει κάποιος απλά επειδή νομίζει ότι έχει εξελιχθεί η αφεντια του. Εγώ καταθέτω στην συζήτηση την πραγματικότητα όπως είναι και ότι προσφέρει το αυτοκίνητο. Σε ταχύτητες ταξιδιού ελάχιστες φορές κατεβάζεις ταχύτητα και αυτό σε κάποια ανηφορικά κομμάτια, όχι όλα. Τελεία και παύλα. αυτή είναι η αλήθεια.
Ας νομίζει ο οποιοσδήποτε οτιδηποτε για τον εαυτό του και τη μουσούδα του που κουβαλάει και περιφερει στα πέριξ. Το τι λένε οι άλλοι για αυτόν πίσω από την πλάτη του μετράει πάντα και το πόσο κομπλεξικος ή μη είναι απέναντι σε άλλους.
-
Συζήτηση στο νήμα του Χιουνταη Τουξον περί σπορτιφ οδηγησεως και οδηγοκεντρικότητας...
Όπου μαθαίνουμε πως αν είσαι πολύ οδηγοκεντρικος και σπορτιφ θα προτιμήσεις το χειροκίνητο, και όταν η οδηγοκεντρικότητα πιάσει ταβάνι, στις ευθείες του αυτοκινητοδρόμου θα βάλεις κρουζ κοντρόλ και το ACC θα σου φτιάξει τη σπορτιφ διάθεση επιβραδύνοντας ελαφρά όταν πλησιάζεις προπορευόμενη νταλίκα ή βανακι, μέχρι να κρεμάσει το μοτέρ και χλααατσ να κάνεις ένα σπορ μάνουαλ κατέβασμα στα αλουμινιένα πεντάλ πριν το γάντι οδηγησεως αγγίξει τον μοχλό του φλας για την σβέλτη σπορ προσπέραση πριν πιάσει πάλι τα σεταρισμένα οδηγοκεντρικα χλμ στο κοντέρ...
Ώσπου να πιάσεις επαρχιακό και να ευχαριστηθεις συμπλεκταρίσματα πριν και μετά κάθε στροφή, στην ανάβαση πίσω απ το ΚΤΕΛ, κατι μεταξυ Κολιν και Βατανεν θα νιώθεις συμπλεκτάροντας. -
Ανθρώποι με c3 aircross δεν δικαιούνται να φέρουν άποψη. Αφαίρεσαν το δικαίωμα του οδηγού από πάνω τους. Χαχαχα
Υπάρχουν και αυτοί τελικά που τους αρέσουν οι αλλαγές σχέσεων. Τι να κάνουμε;
Και ναι ένα ελαφρύ αυτοκίνητο, λίγο πιο βαρυ αμάξωμα από την κοιλια κάποιων οδηγών εδώ μέσα, άνετα ταξιδεύει με acc. Και ναι δεν είναι όλοι υπέρβαροι ανίκανοι να μπορούν να αλλάξουν και σχέση στο κιβώτιο ανά 30-40 χλμ ταξιδιού οπότε βρίσκουν μια πιο έντονη ανηφόρα.
Γεμίσαμε τεμπέληδες οδηγούς.
-
@lap said in Νεο Hyundai Tucson :
Ανθρώποι με c3 aircross δεν δικαιούνται να φέρουν άποψη. Αφαίρεσαν το δικαίωμα του οδηγού από πάνω τους. Χαχαχα
Υπάρχουν και αυτοί τελικά που τους αρέσουν οι αλλαγές σχέσεων. Τι να κάνουμε;
Και ναι ένα ελαφρύ αυτοκίνητο, λίγο πιο βαρυ αμάξωμα από την κοιλια κάποιων οδηγών εδώ μέσα, άνετα ταξιδεύει με acc. Και ναι δεν είναι όλοι υπέρβαροι ανίκανοι να μπορούν να αλλάξουν και σχέση στο κιβώτιο ανά 30-40 χλμ ταξιδιού οπότε βρίσκουν μια πιο έντονη ανηφόρα.
Γεμίσαμε τεμπέληδες οδηγούς.
Λίγο οξύμωρο να εκθειαζουμε το acc και να μιλάμε για τεμπέληδες οδηγούς.
-
Σωστο και αυτό
-
Πολλά λες Λαπ
άσε εμας με τα 30 κιλά ροπή στις 1500 στροφές και το κικντάουν σε σοβαρά κιβώτια 6 ή 8 σχέσεων, να οδηγούμε ...νωθρά σε πηλιορείτικους δρόμους και κάνε εσύ σπορ συμπλεκταρίσματα με το ατμοσφαιρικό χιλιοδιακοσάρι στις ευθείες της εθνικής με τη βοήθεια του acc...Λες κι είστε τίποτα αμερικάνοι απ' το Γουαϊόμινγκ, να νομίζετε πως σπορ οδήγηση είναι το συμπλεκτάρισμα.
Γιατί γι αυτό αντιδικείτε, ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, όχι της σπορ οδήγησης και το έχουμε επαναλάβει δεκάδες φορές.Για τον φίλο με το DSG δυστυχώς, αυτό είναι ένα πρόβλημα του σχεδιασμού του γκρουπ, όχι των αυτομάτων κιβωτίων.
Νομίζω πως για τα DCT της Χιουντάι δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα και μάλλον θα τα απολαύσουν αρκετά όσοι πληρώσουν τη μικρή διαφορά και τα προτιμήσουν. -
@piliourits said in Νεο Hyundai Tucson :
Πολλά λες Λαπ
άσε εμας με τα 30 κιλά ροπή στις 1500 στροφές και το κικντάουν σε σοβαρά κιβώτια 6 ή 8 σχέσεων, να οδηγούμε ...νωθρά σε πηλιορείτικους δρόμους και κάνε εσύ σπορ συμπλεκταρίσματα με το ατμοσφαιρικό χιλιοδιακοσάρι στις ευθείες της εθνικής με τη βοήθεια του acc...Λες κι είστε τίποτα αμερικάνοι απ' το Γουαϊόμινγκ, να νομίζετε πως σπορ οδήγηση είναι το συμπλεκτάρισμα.
Γιατί γι αυτό αντιδικείτε, ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, όχι της σπορ οδήγησης και το έχουμε επαναλάβει δεκάδες φορές.Για τον φίλο με το DSG δυστυχώς, αυτό είναι ένα πρόβλημα του σχεδιασμού του γκρουπ, όχι των αυτομάτων κιβωτίων.
Νομίζω πως για τα DCT της Χιουντάι δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα και μάλλον θα τα απολαύσουν αρκετά όσοι πληρώσουν τη μικρή διαφορά και τα προτιμήσουν.Στα DCT της Hyundai μάλλον έμαθαν απο τα προβλήματα των DSG και σου βγάζει μήνυμα ότι υπερθερμάνθηκε το κιβώτιο και να σταματήσεις για να κρυώσει. Την γνώμη μου για τα υπόλοιπα την είπα
Να χαίρεστε όλοι τα αμάξια σας -
Μόνο από αυτά που γράφεις, φαίνεται πως δεν το κατέχεις.
Δεν μίλησε κανείς για αναβάσεις σε βουνά
Και 30 κιλά ροπής να έχεις με 6η ή 8η ή 10η σχέση και διαφορετικό λόγο διαφορικού δεν μπορείς να ξέρεις πως κινείται ένα αυτοκίνητο με διαφορετικό λόγο κιλών/ροπής σε διαφορετικές Σαλ με διαφορετικό λόγο διαφορικού σε διαφορετική σχέση μετάδοσης, παρά μόνο αν υπολογίσεις μαθηματικά όλες τις παραμέτρους είτε απλά να το δοκιμάσεις στην πράξη.
Σε ταχύτητες ταξιδιού λοιπόν με δύο άτομα και κλίμα, αυτήν είναι η μοναδική αλήθεια. Ολα τα άλλα είναι λόγια και δη χοντρών diesel αυτοκινήτων που μολύνουν τα άντερα τους.
Όπως λοιπόν και τα χοντροκομμένα suv, θα κατεβασουν σχέση αυτόματα ακόμα και αν έχουν 30 κιλά ροπής διότι εξήγησα πιο πάνω, σιγά το έργο δηλαδή που χρειάζεται και ανάλυση. Λίγο γυμναστική να αλλάξεις μια σχέση ταχύτητας...δεν κάνει κακό.
Σε ένα ταξίδι είναι λίγες οι φορές. Θέλετε να πούμε 10 φορές στα 450-550 χλμ. Άντε να πούμε 10, 15 ;;; Όχι παραπάνω.
Τόσες είναι όλες και όλες στην πράξη.
Συνεπώς για να τελειώνουμε με τους κομπλεξισμους. Ναι ένα χειροκίνητο αυτοκίνητο δεν είναι ασυμβίβαστες έννοιες με το acc. -
Γειά σου ρε Λαπ γνώστη.
-
Γεια σου και εσένα άσχετο τρολ
-
-
Υπέρ της παραπάνω συμμετοχής -και με το συμπλέχτη-.
Hyundai Tucson NX4 (2020)