-
@gatoz said in Citroen C3 Aircross 2018:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2018:
Εντάξει εγώ σε σχέση με το βενζίνης έχω 2 λίτρα στα 100 διαφορά που σημαίνει ότι το βενζίνης έχει 7,5 Χ 2,25 έναντι 5,5 Χ 1,92. Μιλάω για τωρινές τιμές στο πρατήριο, εταιρικό της ΑΒΊΝ που έβαζα και βάζω καύσιμο.
Ητοι 16,875 έναντι 9,6 .
Αρα μέχρι τώρα 270 Χ 7,275 = 4546,65.
Πριν την άνοδο των τιμών, με 1,70 βενζίνη και 1,30 πετρέλαιο, είχαμε 12,75/7,15 ήτοι 5,6 Χ 270 = 1917,75.
Αρα μία μέση τιμή μέχρι τώρα γύρω στα 3000.
Εχω ακόμα 3 χρόνια εγγύηση και 73000 χλμ όποιο έλθει πρώτο, οπότε μάλλον δεν θα με τσούξει, καθότι η εταιρεία το αλλάζει μέχρι τα 150000 χλμ αν κάνεις τα σέρβις σε αυτούς με κόστος αρχικά γύρω στα 100 ευρώ και τώρα στα 350.
Αρα μένουμε Ευρώπη...
Γιατί ο στόχος του γάτου είναι να πάμε σουτζούκι Τουρκίας...
για παμε λοιπον.
40000km εχει ο υιος.
2 αντ μπλου.
4000. αμα δεν ειχε εγγυησις
που αμα παλιωσει απο τη τσεπη.
συν τα χαμενα γιουρα αξιας αυτοκινητου αφου ολη η αγορα εχει μαθει τον φραντσοζιο τον λε απατί ντι πελατί
η σουτζουκ τσογλαν ειναι τιμία τουλαχιστον, δεν τρωει γιουρα για παγουρινοΩπω νεύρα που μιλήσαμε για σουτζούκι....
1300 ήταν η πιο ακριβή τιμή, άρα 2600, αλλά αφού είναι εγγύηση ?
Τώρα άμα παλιώσουν μετά τα 150000 χλμ , θα δούμε μέχρι τότε τι θα γίνει.
Κάποιοι αετοί τα απενεργοποιούν...
-
@gatoz said in Citroen C3 Aircross 2018:
@teo-mak said in Citroen C3 Aircross 2018:
Νομίζω ότι θα είναι ενδιαφέρον να μάθουμε τον τρόπο χρήσης του κάθε αυτοκινήτου (πόλη, αυτοκινητόδρομος) μήπως σχηματιστεί κάποια "εικόνα" στην συχνότητα της βλάβης.
μπα....
ο μικρος ας πουμε το χρησιμοποιει παντου.
το c3-100 ηταν κυριως θεσ/νικη με κινηση
το c4 που δεν εχει ουτε 3000km εο
το 3008 εχει 2000 εο+πολη και εχει αναμμενο λαμπακι αλλα δεν εχει χρονο ο χρηστης. αναβει παντως και κυκλοφορει
χαμουλης βασικα.
ξυστο βγηκε το παγουρινο των γκέιδων
...και να παρεις βενζινη? τον 1.2? με κουρεμα βαλβιδες οποτες γουσταρει?
μπαινεις σε κλαμπ με σουζ και ο αλλος γκρινιαζει γιατι λεει του ετριξε μετα απο 157 χιλιμετρα στα κατσαβραχα. μπαινεις σε γκέικα και βλεπεις εμεινα απο αυτό ή εμεινα απο εκεινο. οποτε δεν ακους για τριγμοι.Παραμύθια ολκής...
Διαβάζουμε και ξένα φόρουμ. Το μόνο πρόβλημα το αντμπλού και εκεί δεν είναι τόσο σημαντικό, ίσως γιατί έχουν άλλες λογικές.
Για τον βενζίνης είπαν ότι έβαζαν λάδια ό,τι νάναι ενώ ήθελε 0-20 ή κάτι τέτοιο. Νομίζω ότι εκεί έχει βρεθεί το πρόβλημα.
Τώρα για το σουζούκι, το βασικό θέμα συζήτησης θα έπρεπε να είναι τι αποσμητικό εσωτερικού χώρου να βάλεις, ώστε να φύγει η μυρωδιά σκουπιδοφάγου που έχει...
-
Δεν έχουν τέτοια μυρωδιά, το αντίθετο μάλιστα. Μυρίζουν υπέροχη καινουργιλα. Όταν είναι καινούργια.
-
Οταν είναι καινούργια μυρίζουν , αλλά όχι καινουργίλα...
-
Έχεις μπει σε κάποιο καινούργιο suzuki;
-
Εχω μπεί σε βιτάρα, σουίφτ, ίγκνις-δύσκολα εδώ- αλλά πάντα υπάρχει μία μυρωδιά βαριά.
-
Ναι καλά! Μωρέ κάτι άλλο βαρύ θα υπήρχε μέσα στα suzuki που μπήκες εσύ, αλλά έχει χάρη...
-
@lap said in Citroen C3 Aircross 2018:
Ναι καλά! Μωρέ κάτι άλλο βαρύ θα υπήρχε μέσα στα suzuki που μπήκες εσύ, αλλά έχει χάρη...
-
Ερε ξηλωμα που έχει να πέσει σε 2-3 χρόνια στα adblue στα Euro 6 όπως με το dpf στα προηγούμενα...
Αγνή , καθαρή , ανόθευτη ντιζελοκαρκινίλα -
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2018:
Διαβάζουμε και ξένα φόρουμ. Το μόνο πρόβλημα το αντμπλού και εκεί δεν είναι τόσο σημαντικό, ίσως γιατί έχουν άλλες λογικές.
Criuser, Τι εννοείς λέγοντας ότι δεν είναι σημαντικό το πρόβλημα του αντμπλου εκεί;
-
http://www.planete-citroen.com/forum/index.php
Ενα γαλλικό φόρουμ σιτροέν που το διαβάζω χρόνια.
Διαβάστε τι τους απασχολούν ανά μοντέλο.
Το πρόβλημα με το αντμπλού υπάρχει, αλλά προφανώς δεν είναι σε τόσο μεγάλη έκταση, όσο νομίζουμε.
-
@gatoz said in Citroen C3 Aircross 2018:
@andreas72 said in Citroen C3 Aircross 2018:
@gatoz said in Citroen C3 Aircross 2018:
το c4 που δεν εχει ουτε 3000km εo
Εννοείς το c-cross που παρέλαβες πριν από μερικούς μήνες;
Μη μου πεις ότι έβγαλε κι αυτό πρόβλημα με το adblue!Το ενα αναψε λαμπακι
Ελπιζουμε να ειναι έλλειψη και οχο βλαβη.
Το αλλο ειναι αψογο
Και βασικα μια χαρα βγηκανε.Εύχομαι να είναι έλλειψη, αλλιώς θα είναι τραγικό... Στα 3.000κμ!!!!
-
Δεν είναι θέμα χλμ, είναι κατασκευαστικό θέμα της μπος που φτιάχνει τα δοχεία αντμπλού, οπότε μπορεί να σου κάτσει οποιαδήποτε στιγμή.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2018:
Οταν είναι καινούργια μυρίζουν , αλλά όχι καινουργίλα...
Αντρίλα τη λένε τη μυρωδιά.. αλλά έχεις συνηθίσει σε απαλές γαλλικές εσάνς και σε ξενίζουν μεσσιέ μου!
-
Ναι και στον στρατό στην προπαίδευση, κάπως έτσι μύριζε...
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2018:
Ναι και στον στρατό στην προπαίδευση, κάπως έτσι μύριζε...
Cru, χίλιες φορές να μυρίζει και να μη χαλάει πάρα να έχεις Χριστούγεννα στο ταμπλό κάθε φορά. Άσε που συμφωνώ με τον lap και τον γάτο, μυρίζουν μια χαρά πλαστικούς τα καινούργια.
-
Το μη χαλάει είναι σχετικό.
Τώρα υπάρχει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα από ένα προμηθευτή.Και τα 1,33 τογιότα έκαιγαν λάδια και οι τακάτα αερόσακοί σκότωναν κόσμο, δεν το χρεώσαμε στην τογιότα αυτό.
Μιλάω για τογιότα γιατί σουζούκι είναι τογιότα πλέον.
-
-
Αγαπητε δεξιε υπαλληλε της σιτροέ
Χωρις νι
Ακολουθειτε τον ιδιο αυτο τροπο υπερασπισης των ανομιων και ανεπαρκειων των αγαπημενων σας.
"μην κοιτας εμας, κοιτα τους αλλους" -
Καθόλου.
Απλά δεν γενικεύω το μοναδικό πρόβλημα, έναντι του βρωμοκοπούντος ακατανόμαστου...
Citroen C3 Aircross 2018