Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 131
    • 446
    • 447
    • 129 / 447
    Περί αυτοκίνησης
    154
    8923
    387549
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manast last edited by

      Αραγε τα εξηλεκτρισμένα δεν έχουν τους σε έλλειψη και πανάκριβους ημιαγωγούς των συμβατικών και τα ...καλώδια;

      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        criuser last edited by

        Προφανώς με τις νέες τιμές τα πράγματα αλλάζουν.

        Εγώ θυμάμαι ότι πέρσι, τα 130 αυτόματα βενζίνης με καλό εξοπλισμό, μόλις πάταγαν τα 30000. Αντε 35000 τα πλούσια ντίζελ.

        Προφανώς κανείς δεν θα πάρει θερμικό με την υπάρχουσα κατάσταση και θα μοσχοπουλήσουν τα μτχ.

        Από την άλλη είδα τώρα στον τιμοκατάλογο της Σιτροέν, τα βανάκια της Μπερλίνγκο και Σπέις τουρέρ, που το δεύτερο στην 9θέσια έκδοση είχε πουλήσει πολύ, γιατί το έπαιρνες στα 27-29000, τώρα πλέον 51000 και μόνο ηλεκτρικό, όπως και το μπερλίνγκο.

        Ολα αυτά γιατί από πέρσι πρέπει και οι εμπορίες και οι εταιρείες εισαγωγής να έχουν χαμηλούς ρύπους στις πωλήσεις.

        Αρα μας πάνε εκόντες άκοντες σε νέα εποχή.

        Το θέμα είναι ότι μας βλέπω να κρατάμε όλοι τα παλιά μας, γιατί 30-40000 για κοινά αμάξια δεν βρίσκονται.

        Εκτός αν το λήζινγκ δώσει την λύση.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • gatoz
          gatoz @manast last edited by

          @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

          Αραγε τα εξηλεκτρισμένα δεν έχουν τους σε έλλειψη και πανάκριβους ημιαγωγούς των συμβατικών και τα ...καλώδια;

          ουτε φεβ υπαρχουν στην αγορα πλεον
          και μικρη η διαφορα σε ημιαγωγους. ή μηδενικη.

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser @gatoz last edited by

            @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            Το καλύτερο ή το βολικότερο κρίνεται κατά μόνας. Το ότι όμως χρειάζονται επιδότηση για να τσουλήσουν κάτι μου λέει.

            δεν εχουν επιδοτηση τα φεβ
            τα ηλεκτρικα εχουν
            λεμε οτι το φεβ του καθε μοντελου ειναι καλυτερο απο το αναλογο θερμικο
            οχι μοντελα μεταξυ τους. προφανως

            Εχουν επιδότηση.
            Δες στον τιμοκατάλογο τι αστείο ΤΤ έχουν .

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • alex-mix
              alex-mix @gatoz last edited by

              @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

              r line tiguan 38500 1.5 150 ------- 44000 φεβ 245
              3008 120 45600 ------- φεβ 225 46500
              tucson 230 42640 ------- φεβ 265 46290

              μικρες οι διαφορες.
              εδω και καιρο.
              απλα τα θερμικα εχουν ανεβει και τα φεβ εχουν μεινει σταθερα σε τιμες
              εξακολουθουν να ειναι γαματα ομως.
              και σε σχεση με τη μειωση τιμης πολυ καλυτερα.
              που και σε μεγαλη διαφορα τιμς ειναι και παλυ καλυτερα.

              Γάτε με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο σου συγκρίνεις τις τιμές του Tuscon στην απλή έκδοση phev με την dinstictive του hybrid, αν βάλεις την απλή του diesel με την απλή του phev είναι 35890 με 46290.Απλα το αναφέρω χωρίς παρεξήγηση

              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • gatoz
                gatoz @criuser last edited by

                @criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                Το καλύτερο ή το βολικότερο κρίνεται κατά μόνας. Το ότι όμως χρειάζονται επιδότηση για να τσουλήσουν κάτι μου λέει.

                δεν εχουν επιδοτηση τα φεβ
                τα ηλεκτρικα εχουν
                λεμε οτι το φεβ του καθε μοντελου ειναι καλυτερο απο το αναλογο θερμικο
                οχι μοντελα μεταξυ τους. προφανως

                Εχουν επιδότηση.
                Δες στον τιμοκατάλογο τι αστείο ΤΤ έχουν .

                εχουν χαμηλοτερο φορο.
                ΔΕΝ ειναι επιδοτηση
                τα ηλεκτρικα εχουν ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ
                και ενα με μικροτερους ρυπους εχει χαμηλοτερο φορο απο καποιο με μεγαλυτερους.
                και?
                εδω πρασπαθεις να στηριξεις τον τενεκε ελαιου καλαμων ami θα μου πεις, θες και να πουλησεις καλη τιμη το χοντρο, δεν θα ονοματισεις τη σαλτσα τραπεζι?

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  manast last edited by

                  Το πιστεύω ότι το φεβ είναι το κορυφαίο καθε σειράς παρ´όλο που δεν έτυχε να οδηγήσω ακόμα. Και η φορολογική όμως εξυπηρέτηση επιδότηση είναι. Με μια γενναία επιδότηση μπορείς να κάνεις και την purosangue συμφερότερη από το 3008. Υποθέτω θα είναι και καλύτερη.

                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    Ναι ο χαμηλότερος φόρος δεν είναι επιδότηση.

                    Απλά δεν τον δίνεις.

                    Ενώ στην επιδότηση τον δίνεις πρώτα και τον παίρνεις μετά...

                    Ετσι ακριβώς,...😊

                    Πάω δουλειά....

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • gatoz
                      gatoz @manast last edited by

                      @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      Το πιστεύω ότι το φεβ είναι το κορυφαίο καθε σειράς παρ´όλο που δεν έτυχε να οδηγήσω ακόμα. Και η φορολογική όμως εξυπηρέτηση επιδότηση είναι. Με μια γενναία επιδότηση μπορείς να κάνεις και την purosangue συμφερότερη από το 3008. Υποθέτω θα είναι και καλύτερη.

                      οι φοροι ειναι αναλογοι των ρυπων.
                      επειδη εχουν χαμηλους ρυπους εχουν και χαμηλοτερους φορους.
                      το ιδιο ειναι σαν να επαιρνε καποιος ενα αυτοκινητο με λιγοτερους ρυπους θερμικο
                      ομως η διαφορα των φεβ ειναι αυτη ακριβως, και καλυτερο αμαξι και χαμηλοτεροι ρυποι.
                      ...και κανε ενα τεστ ντράιβ σε 3008 300. ξερω τι οδηγεις. συγκρινε ομως γκαζια. θα εκπλαγεις.

                      #milf-a-man

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        iceman7 @gatoz last edited by

                        @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        Το καλύτερο ή το βολικότερο κρίνεται κατά μόνας. Το ότι όμως χρειάζονται επιδότηση για να τσουλήσουν κάτι μου λέει.

                        δεν εχουν επιδοτηση τα φεβ
                        τα ηλεκτρικα εχουν
                        λεμε οτι το φεβ του καθε μοντελου ειναι καλυτερο απο το αναλογο θερμικο
                        οχι μοντελα μεταξυ τους. προφανως

                        Ρε συ Γάτε μην κάνεις και εσυ το ίδιο λαθος με το Φάνη!
                        Μειωμενο τέλος ταξινόμησης εχουν τα phev και αρα ξεκινούν με πλεονέκτημα σε συγκριση με τα θερμικά! Αρα μια χαρά στρέβλωση της αγοράς γίνεται!

                        Και φυσικά στη συγκριση 1,5 TSI: 38 και phev: 45 ξεχνάμε τα 7 χιλιάδες ευρώ διαφορά!
                        Που καποιος μπορεί να μην τα έχει ή να μην θέλει να τα δώσει!

                        Αυτό ειναι που με εκνευρίζει με τους κυβερνώντες και το κάνετε και εσείς! Με το ζόρι να με βάλουν να παρω συγκεκριμένο τυπο αυτοκινήτου;
                        Ξεσκίζουν και πολεμουν τα θερμικά (ξεχνάτε τη φόλα που εφαγαν όσοι είχαν αγοράσει αμαξι με κάτω απο 140 ρύπους.. όταν σε μια νύχτα αλλαξε ο πήχης - οπως παλιότερα απαλλοτρίωσαν τα δίλιτρα) και απο την άλλη παρε επιδότήσεις και μειωμενα τέλη, πάρε απαλλαγές από εταιρικούς φόρους, πάρε προσάυξηση της φορολογικής έκπτωσης! ΕΛΕΟΣ!
                        Ειναι τέτοια η στρέβλωση που απορώ τι σόι συγκριση κανετε!

                        gatoz fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • gatoz
                          gatoz @iceman7 last edited by

                          @iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                          @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                          @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                          Το καλύτερο ή το βολικότερο κρίνεται κατά μόνας. Το ότι όμως χρειάζονται επιδότηση για να τσουλήσουν κάτι μου λέει.

                          δεν εχουν επιδοτηση τα φεβ
                          τα ηλεκτρικα εχουν
                          λεμε οτι το φεβ του καθε μοντελου ειναι καλυτερο απο το αναλογο θερμικο
                          οχι μοντελα μεταξυ τους. προφανως

                          Ρε συ Γάτε μην κάνεις και εσυ το ίδιο λαθος με το Φάνη!
                          Μειωμενο τέλος ταξινόμησης εχουν τα phev και αρα ξεκινούν με πλεονέκτημα σε συγκριση με τα θερμικά! Αρα μια χαρά στρέβλωση της αγοράς γίνεται!

                          Και φυσικά στη συγκριση 1,5 TSI: 38 και phev: 45 ξεχνάμε τα 7 χιλιάδες ευρώ διαφορά!
                          Που καποιος μπορεί να μην τα έχει ή να μην θέλει να τα δώσει!

                          Αυτό ειναι που με εκνευρίζει με τους κυβερνώντες και το κάνετε και εσείς! Με το ζόρι να με βάλουν να παρω συγκεκριμένο τυπο αυτοκινήτου;
                          Ξεσκίζουν και πολεμουν τα θερμικά (ξεχνάτε τη φόλα που εφαγαν όσοι είχαν αγοράσει αμαξι με κάτω απο 140 ρύπους.. όταν σε μια νύχτα αλλαξε ο πήχης - οπως παλιότερα απαλλοτρίωσαν τα δίλιτρα) και απο την άλλη παρε επιδότήσεις και μειωμενα τέλη, πάρε απαλλαγές από εταιρικούς φόρους, πάρε προσάυξηση της φορολογικής έκπτωσης! ΕΛΕΟΣ!
                          Ειναι τέτοια η στρέβλωση που απορώ τι σόι συγκριση κανετε!

                          παρε φεβ, δεν υπαρχει αλλη λυση στο προβλημα σου.

                          #milf-a-man

                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            manast last edited by manast

                            Πάντως το γεγονός ότι τα φεβ έχουν μπει εδώ και καιρό στο μάτι επιδόξων σωτήρων του περιβάλλοντος σημαίνει ότι κάτι κάνουν καλά... (τα φεβ όχι οι σωτήρες)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • I
                              iceman7 @gatoz last edited by iceman7

                              @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              @iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              Το καλύτερο ή το βολικότερο κρίνεται κατά μόνας. Το ότι όμως χρειάζονται επιδότηση για να τσουλήσουν κάτι μου λέει.

                              δεν εχουν επιδοτηση τα φεβ
                              τα ηλεκτρικα εχουν
                              λεμε οτι το φεβ του καθε μοντελου ειναι καλυτερο απο το αναλογο θερμικο
                              οχι μοντελα μεταξυ τους. προφανως

                              Ρε συ Γάτε μην κάνεις και εσυ το ίδιο λαθος με το Φάνη!
                              Μειωμενο τέλος ταξινόμησης εχουν τα phev και αρα ξεκινούν με πλεονέκτημα σε συγκριση με τα θερμικά! Αρα μια χαρά στρέβλωση της αγοράς γίνεται!

                              Και φυσικά στη συγκριση 1,5 TSI: 38 και phev: 45 ξεχνάμε τα 7 χιλιάδες ευρώ διαφορά!
                              Που καποιος μπορεί να μην τα έχει ή να μην θέλει να τα δώσει!

                              Αυτό ειναι που με εκνευρίζει με τους κυβερνώντες και το κάνετε και εσείς! Με το ζόρι να με βάλουν να παρω συγκεκριμένο τυπο αυτοκινήτου;
                              Ξεσκίζουν και πολεμουν τα θερμικά (ξεχνάτε τη φόλα που εφαγαν όσοι είχαν αγοράσει αμαξι με κάτω απο 140 ρύπους.. όταν σε μια νύχτα αλλαξε ο πήχης - οπως παλιότερα απαλλοτρίωσαν τα δίλιτρα) και απο την άλλη παρε επιδότήσεις και μειωμενα τέλη, πάρε απαλλαγές από εταιρικούς φόρους, πάρε προσάυξηση της φορολογικής έκπτωσης! ΕΛΕΟΣ!
                              Ειναι τέτοια η στρέβλωση που απορώ τι σόι συγκριση κανετε!

                              παρε φεβ, δεν υπαρχει αλλη λυση στο προβλημα σου.

                              Η εξυπνη λύση για αυτή την εποχή αν σώνει και καλά θες αμάξι ειναι mhybrid η τογιοτοhybrid.
                              Καλύτερες τιμές, οικονομία εστω και λίγη, μπαίνεις δακτύλιο, γενικά εκμεταλλεύεσαι το σύστημα χωρίς να φορτώνεσαι κιλά!

                              Για τις BMW που ασχολούμαι περιμένω να βγει και η Χ1 με τον 1,5 mhybrid. Με την τρέχουσα τιμολόγηση θα κάνει γυρω στα 37 (39 έχει η ίδια σε θερμικό 1,5 με μεγαλύτερο ΤΤ) και θα είναι τουμπανη!
                              Και άσε τους έξυπνους να παίρνουν την 30e ή την iX1 στα 50+.....

                              Μπορουμε να ζήσουμε και χωρις 300 άλογα!

                              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz @iceman7 last edited by

                                @iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                @iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                Το καλύτερο ή το βολικότερο κρίνεται κατά μόνας. Το ότι όμως χρειάζονται επιδότηση για να τσουλήσουν κάτι μου λέει.

                                δεν εχουν επιδοτηση τα φεβ
                                τα ηλεκτρικα εχουν
                                λεμε οτι το φεβ του καθε μοντελου ειναι καλυτερο απο το αναλογο θερμικο
                                οχι μοντελα μεταξυ τους. προφανως

                                Ρε συ Γάτε μην κάνεις και εσυ το ίδιο λαθος με το Φάνη!
                                Μειωμενο τέλος ταξινόμησης εχουν τα phev και αρα ξεκινούν με πλεονέκτημα σε συγκριση με τα θερμικά! Αρα μια χαρά στρέβλωση της αγοράς γίνεται!

                                Και φυσικά στη συγκριση 1,5 TSI: 38 και phev: 45 ξεχνάμε τα 7 χιλιάδες ευρώ διαφορά!
                                Που καποιος μπορεί να μην τα έχει ή να μην θέλει να τα δώσει!

                                Αυτό ειναι που με εκνευρίζει με τους κυβερνώντες και το κάνετε και εσείς! Με το ζόρι να με βάλουν να παρω συγκεκριμένο τυπο αυτοκινήτου;
                                Ξεσκίζουν και πολεμουν τα θερμικά (ξεχνάτε τη φόλα που εφαγαν όσοι είχαν αγοράσει αμαξι με κάτω απο 140 ρύπους.. όταν σε μια νύχτα αλλαξε ο πήχης - οπως παλιότερα απαλλοτρίωσαν τα δίλιτρα) και απο την άλλη παρε επιδότήσεις και μειωμενα τέλη, πάρε απαλλαγές από εταιρικούς φόρους, πάρε προσάυξηση της φορολογικής έκπτωσης! ΕΛΕΟΣ!
                                Ειναι τέτοια η στρέβλωση που απορώ τι σόι συγκριση κανετε!

                                παρε φεβ, δεν υπαρχει αλλη λυση στο προβλημα σου.

                                Η εξυπνη λύση για αυτή την εποχή αν σώνει και καλά θες αμάξι ειναι mhybrid η τογιοτοhybrid.
                                ουν την 30e ή την iX1 στα 50+.....

                                Μπορουμε να ζήσουμε και χωρις 300 άλογα!

                                και με μικρο πουλι ζεις.
                                αλλα αν εχεις επιλογη?

                                #milf-a-man

                                I 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • I
                                  iceman7 @gatoz last edited by

                                  @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  @iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  @iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  Το καλύτερο ή το βολικότερο κρίνεται κατά μόνας. Το ότι όμως χρειάζονται επιδότηση για να τσουλήσουν κάτι μου λέει.

                                  δεν εχουν επιδοτηση τα φεβ
                                  τα ηλεκτρικα εχουν
                                  λεμε οτι το φεβ του καθε μοντελου ειναι καλυτερο απο το αναλογο θερμικο
                                  οχι μοντελα μεταξυ τους. προφανως

                                  Ρε συ Γάτε μην κάνεις και εσυ το ίδιο λαθος με το Φάνη!
                                  Μειωμενο τέλος ταξινόμησης εχουν τα phev και αρα ξεκινούν με πλεονέκτημα σε συγκριση με τα θερμικά! Αρα μια χαρά στρέβλωση της αγοράς γίνεται!

                                  Και φυσικά στη συγκριση 1,5 TSI: 38 και phev: 45 ξεχνάμε τα 7 χιλιάδες ευρώ διαφορά!
                                  Που καποιος μπορεί να μην τα έχει ή να μην θέλει να τα δώσει!

                                  Αυτό ειναι που με εκνευρίζει με τους κυβερνώντες και το κάνετε και εσείς! Με το ζόρι να με βάλουν να παρω συγκεκριμένο τυπο αυτοκινήτου;
                                  Ξεσκίζουν και πολεμουν τα θερμικά (ξεχνάτε τη φόλα που εφαγαν όσοι είχαν αγοράσει αμαξι με κάτω απο 140 ρύπους.. όταν σε μια νύχτα αλλαξε ο πήχης - οπως παλιότερα απαλλοτρίωσαν τα δίλιτρα) και απο την άλλη παρε επιδότήσεις και μειωμενα τέλη, πάρε απαλλαγές από εταιρικούς φόρους, πάρε προσάυξηση της φορολογικής έκπτωσης! ΕΛΕΟΣ!
                                  Ειναι τέτοια η στρέβλωση που απορώ τι σόι συγκριση κανετε!

                                  παρε φεβ, δεν υπαρχει αλλη λυση στο προβλημα σου.

                                  Η εξυπνη λύση για αυτή την εποχή αν σώνει και καλά θες αμάξι ειναι mhybrid η τογιοτοhybrid.
                                  ουν την 30e ή την iX1 στα 50+.....

                                  Μπορουμε να ζήσουμε και χωρις 300 άλογα!

                                  και με μικρο πουλι ζεις.
                                  αλλα αν εχεις επιλογη?

                                  Να το μεγενθύνω ή να πληρώνω να μου λένε πόσο μεγάλο το έχω; 😁

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k @alex-mix last edited by

                                    @alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    r line tiguan 38500 1.5 150 ------- 44000 φεβ 245
                                    3008 120 45600 ------- φεβ 225 46500
                                    tucson 230 42640 ------- φεβ 265 46290

                                    μικρες οι διαφορες.
                                    εδω και καιρο.
                                    απλα τα θερμικα εχουν ανεβει και τα φεβ εχουν μεινει σταθερα σε τιμες
                                    εξακολουθουν να ειναι γαματα ομως.
                                    και σε σχεση με τη μειωση τιμης πολυ καλυτερα.
                                    που και σε μεγαλη διαφορα τιμς ειναι και παλυ καλυτερα.

                                    Γάτε με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο σου συγκρίνεις τις τιμές του Tuscon στην απλή έκδοση phev με την dinstictive του hybrid, αν βάλεις την απλή του diesel με την απλή του phev είναι 35890 με 46290.Απλα το αναφέρω χωρίς παρεξήγηση

                                    Το ιδιο εκανε και με το 3008 . Συγκρίνει την ακριβοτερη θερμικη με την φθηνοτερη PHEV
                                    https://media.ndp.awsmpsa.com/file/57/6/-peugeot-2022-v.2.823576.pdf

                                    Περι επιδοτησης τα PHEV δεν εχουν , αλλά εχουν 50% εκπτωση στο ΕΤΤ.

                                    fanis75 gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @criuser last edited by

                                      @criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                      Δεν βγαίνει με 83 άλογα το δικό μου. 110 το λιγότερο. Για 3 μήνες βγήκε με 83 και το απέσυραν αφού σερνόταν.

                                      Το θέμα είναι ότι τα 45000 δεν είναι εύκολο για το 90 % του κόσμου, ενώ τα 20-25 , είναι για το 50-70 % .

                                      Εβγαινε....αυτό κρατάω. Για πόσο καιρό δεν έχει σημασία.

                                      Τώρα με πάς στην τιμή αγοράς....άλλο αυτό!! Εγώ δεν μίλησα για τιμή αγοράς...μίλησα για σύγκριση στν ίδια τιμή ή για το ίδιο αμάξι.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

                                        @alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                        Περι επιδοτησης τα PHEV δεν εχουν , αλλά εχουν 50% εκπτωση στο ΕΤΤ.

                                        Όλα τα υβριδικά, ακόμα και τα Mild.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          @alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          Περι επιδοτησης τα PHEV δεν εχουν , αλλά εχουν 50% εκπτωση στο ΕΤΤ.

                                          Όλα τα υβριδικά, ακόμα και τα Mild.

                                          Ναι αλλα για τα PHEV μιλαμε . Ενα θερμικο πχ με 50γρ CO2 εχει τα διπλασιο ΕΤΤ απο ενα ιδιο που εχει 50γρ κι αυτο, αλλά ομως ειναι PHEV . Δλδ ιδια CO2 εκπεμπουν , αλλά το PHEV εχει το μισο ΕΤΤ . Λογικο ε ? 😁

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • gatoz
                                            gatoz @alexandros-k last edited by gatoz

                                            @alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                            @alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                            @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                            r line tiguan 38500 1.5 150 ------- 44000 φεβ 245
                                            3008 120 45600 ------- φεβ 225 46500
                                            tucson 230 42640 ------- φεβ 265 46290

                                            μικρες οι διαφορες.
                                            εδω και καιρο.
                                            απλα τα θερμικα εχουν ανεβει και τα φεβ εχουν μεινει σταθερα σε τιμες
                                            εξακολουθουν να ειναι γαματα ομως.
                                            και σε σχεση με τη μειωση τιμης πολυ καλυτερα.
                                            που και σε μεγαλη διαφορα τιμς ειναι και παλυ καλυτερα.

                                            Γάτε με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο σου συγκρίνεις τις τιμές του Tuscon στην απλή έκδοση phev με την dinstictive του hybrid, αν βάλεις την απλή του diesel με την απλή του phev είναι 35890 με 46290.Απλα το αναφέρω χωρίς παρεξήγηση

                                            Το ιδιο εκανε και με το 3008 . Συγκρίνει την ακριβοτερη θερμικη με την φθηνοτερη PHEV
                                            https://media.ndp.awsmpsa.com/file/57/6/-peugeot-2022-v.2.823576.pdf

                                            Περι επιδοτησης τα PHEV δεν εχουν , αλλά εχουν 50% εκπτωση στο ΕΤΤ.

                                            σιγα μην κοιταζω και εκδοσεις με ακριβεια. αλλωστε τα φεβ τουλαχιστον στην pug εοχυν διαφοροποιηση απο την ιδια εκδοση σε μη φεβ προς τα πανω. συγκρινε τη λοιπον με το 52 κατι φεβ. που ειναι τετρακινητο. με 300. τι λες σου αρεσει αυτη η συγκριση? τι θα επαιρνες? για πες?
                                            η συγκριση γινεται ομως πανω στη διαφορα θερμικων με φεβ. και οχι σε απολυτα επιπεδα εξοπλισμου. γιατι τοτε θα επρεπε να ψαξουμε και την ιπποδυναμη. τι οχι? δεν ειναι και αυτο μετρο συγκρισης?

                                            #milf-a-man

                                            alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 446
                                            • 447
                                            • 129 / 447
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr