-
Κοίτα αν κοστίζει σε ρεύμα με οικιακή χρέωση 1,2 ευρώ τα 100 χλμ στην πόλη τότε η διαφορά με ένα χιλιάρακι βενζίνης στην 5 ετια βγαίνει πολύ χοντρικά στα 7000 ευρώ μόνο στο κόστος καυσίμου. Το υπολόγισα με 5,5 λίτρα /100 χλμ που δεν είναι τόσο αλλά ας πούμε τόσο γιατί θα έχεις μικτές διαδρομές
Αν το χιλιάρακι κοστίζει ας πούμε 15000 ευρώ όπως το νέο aygox στην βασική του έκδοση χοντρικά στα 3 έτη θα έχεις κάνει απόσβεση το έξτρα κεφάλαιο του ηλεκτρικου και μάλιστα αν έχει 80 άλογα με ηλεκτρική ροπή θα είναι έως και πιο γρήγορο.
Αν το κρατήσεις μια 10 ετία θα έχεις σημαντικότατο όφελος.
-
Με τα απλά θερμικά και kαi hybrid εννοείται ότι έχει προβάδισμα αλλά η σύγκριση γίνεται με αντίστοιχα ηλεκτρικά , η κακή τιμολόγηση ( που ΘΑ έχει) δεν θα του δίνουν καθόλου vfm .
-
Γιατί πόσο έχουν τα άλλα με 80+ άλογα?
Ένα corsa που κοιτούσα για χαβαλε είχε 7-8.000 παραπάνω. Όσο ένα ami που μας τα έχουν πρήξει....χαχα
Αμαξαρα μπροστά στο dacia, αλλά οκ υπάρχει μια συσχέτιση μεταξύ τιμής και προϊόντος στο Dacia -
Τόση μανούρα για ένα άρθρο που δεν έχει δημοσιευτεί πουθενά αλλού. Ότι δηλαδή ετοιμάζεται ισχυρότερο Spring. Είμαι τρομερά επιφυλακτικός όταν διαβάζω κάτι στο Newsauto, γενικά το αποφεύγω. Αν μάλιστα μια είδηση παίξει μόνον εκεί, δεν της δίνω σημασία.
-
Δεν έχεις και άδικο μένει να το δούμε όταν το δούμε από κοντά .
-
Εντωμεταξυ το είδατε, πόσο ομόρφυνε με μικρές αλλαγές;
Ενώ είναι οπως ειπαμε δευτερατζα, δεν είναι και τόσο μπαναλ σχεδιαστικά.
Μια χαρά αυτοκινητάκι για τα ψώνια, σχολεία, υποχρεώσεις στον αστικό ιστό.
Καβαλάει και πεζοδρόμια με ανεση, μεγάλο ατού αυτό στην Ελλάδα.Από ότι βλέπω απέκτησε και αισθητήρα αυτόματου φρεναρίσματος.
-
Εγώ πάλι το βρίσκω λογικό να αναβαθμιστεί, θα έχει το ίδιο σύστημα με το twingo
Προσωπικά τα έδινα τα 3000 ευρώ διαφορά για ένα δυνατότερο μοτέρ.
Ποιο ami και πράσινα άλογα; Δείτε το twingo πόσο ρεαλιστικό αυτοκίνητο πόλης είναι σε δύναμη και επιτάχυνση. Σε 7,2" πιάνει τα 80χλμ/ώρα. Με τον κλιματισμό σου με την στερεοφωνικαρα σου κτλ...
Τι να λέμε;
Τα ami έπρεπε να κοστίζουν 3000 ευρώ το πολυ.
-
.
Κάτι που στην Ινδία έχει 6.000ε θα δώσουμε εμείς 20.000
.
-
Με θερμικό μοτέρ χωρίς αερόσακους,abs, esp. Κτλ. Δεν ξέρω αν έχουν και άλλους χάλυβες ως δομικό στοιχείο στο αμάξωμα από τα ευρωπαϊκά.
Μη ξεχνάς το αυτοκίνητο αυτό βγαινει με τον 1,0sce της Ρενώ.
-
Εndo με ταξί,τα μούτρα του είναι σαν του c3 aircross.
Μάλλον προσπαθούν εκεί στην Dacia να κλέψουν λίγο από την αίγλη της Citroen τώρα που έβγαλε και τον άσσο από το μανίκι (Ami)
Μουυυαχαχαχαχαχαχα
-
Να γιατί κοστίζει λιγότερο στην Ινδία ....
Στην πρώτη φωτό το ινδικό, στην δεύτερη το ευρωπαϊκό -
Lifestyle με ΦΙΑΤ;;;;μη χ_σω!
Επειδή ο κουβάς κάνει 28 δεν σημαίνει ότι το άλλο με 20 είναι ευκαιρία. -
Ηλεκτροκίνηση και σε επαγγελματικά οχήματα με προδιαγραφές φόρτισης, όχι άστεια!!!
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ηλεκτροκίνηση και σε επαγγελματικά οχήματα με προδιαγραφές φόρτισης, όχι άστεια!!!
ενα κάπως μεγαλύτερο επαγγελματικο ηλεκτρικο , (νορβηγικη μεταφορική εταιρεία τροφίμων)
-
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν συνδυάσει κάποιος ηλεκτροκίνητο και με φθηνή ενέργεια (πχ με φωτοβολταικά και Net meetering) το κόστος μειώνεται ακόμα περισσότερο. Και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο το οποίο ειναι απολαυστικότατο σε όλα τα επίπεδα (εκτός από το άγχος της αυτονομίας). Η ηλεκτροκίνηση για αστικές μετακινήσεις ή πχ μικρά ταξίδια εντός αυτονομίας είναι πολύ ανώτερη, τα έχω πει χιλιάδες φορές στο παρελθόν και με έχουν λιντζάρει εδώ στο φορουμ, και ειδικά τώρα με τα 8 χιλιάρικα επιδότηση το κόστος ειναι πολύ κοντά στα θερμικά.
-
Συμφωνώ απόλυτα!
Έβαλες φωτοβολταϊκά, ή μπήκες στα προγράμματα με τα φωτοβολταϊκά ετιαριων; -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συμφωνώ απόλυτα!
Έβαλες φωτοβολταϊκά, ή μπήκες στα προγράμματα με τα φωτοβολταϊκά ετιαριων;Οχι ακόμα δυστυχώς, επεισα έναν φίλο να βάλει συνδυασμό και με μπαταρία στο σπιτι κτλ, θα δω από εκεί εντυπωσεις.
-
Δες λίγο τα προγράμματα που συμμετέχεις σε φωτοβολταϊκά πάρκα...
Αν είχα γκαράζ αυτό θα έψαχνα στα σίγουρα.
Υ.γ χαχαχα έχεις πλακα ....έπεισες έναν άλλον να πληρώσει και να γινει ο μπετά τεστερ και μετά να αποφασίσεις. Είσαι πολύ καλός πωλητης
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δες λίγο τα προγράμματα που συμμετέχεις σε φωτοβολταϊκά πάρκα...
Αν είχα γκαράζ αυτό θα έψαχνα στα σίγουρα.
Υ.γ χαχαχα έχεις πλακα ....έπεισες έναν άλλον να πληρώσει και να γινει ο μπετά τεστερ και μετά να αποφασίσεις. Είσαι πολύ καλός πωλητης
Λες τα πάρκα πχ που φτιάχνει ο Ηρων κτλ? αυτα τα θεωρώ λίγο κλεψιά..εκτός αν εννοεις κάτι άλλο. Ο συγκεκριμένος έχει μονοκατοικία στον Νέο Βουτζά, άρα ειναι πιο εύκολο να κάνει το πείραμα από μένα και με μπαταρίες κτλ. Επίσης τον έπεισα να πάρει και pluggin hybrid (το Χ2) ώστε να πηγαίνει στην δουλειά (<50 χιλιόμετρα) ηλεκτρικά και έχει τρελαθεί με το που οδήγησε ένα test drive. Που να οδηγούσε καθαρόαιμο ηλεκτρικό... Για καλό πωλητής πάντως δεν έχω φήμη στην δουλειά, λες να το επαπροσδιορίσω?
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης