-
@teo-mak said in Citroen Ami:
@criuser said in Citroen Ami:
@teo-mak said in Citroen Ami:
Εγώ τους παραδέχομαι.
Αν αυτό το πράγμα ερχόταν από την Κίνα με το πραγματικό όνομα του "Sun pso Lee" δεν θα το είχαμε ακούσει καν.
Όμως με το logo της Σιτροέν,τσουπ, να το, το τρεντ.
Μάγκες λέμε.Αυτό είναι αλήθεια γιατί η Σιτροέν έχει την λογική της πρωτοπορίας στο ντιενει της...
Να προσθέσω....και της τσιπιας.
Δεν σας άρεσαν οι Ξανθιές, θέλατε σαξόραλα...
-
@criuser said in Citroen Ami:
Δεν είμαστε λάτρεις.
Ούτε εγώ θα το αγόραζα ποτέ.
Σε μία άλλη χώρα, που θα ζούσα στο αποκλεισμένο ιστορικό κέντρο, για να πηγαίνω να ψωνίσω στο Σ/Μ ή άλλες αποστάσεις των 2-3 χλμ θα το έβλεπα.Μέχρι εκεί.
Αυτό που δυο άνθρωποι όλοι και ολοι το θαυμάζετε και οι δύο όμως δεν θα το αγοράζατε έχει πλάκα. Μόλις σας πούνε να το αγοράσετε αρχίζετε τα εγώ είμαι ψηλός, εγώ είμαι χοντρός, εγώ είμαι κοντός, εγώ ζω στην Ελλάδα κτλ...
Αφού είναι έξυπνο και καλό και φθηνό. Πάρτε το! -
@piliourits said in Citroen Ami:
@teo-mak said in Citroen Ami:
@criuser said in Citroen Ami:
@teo-mak said in Citroen Ami:
Εγώ τους παραδέχομαι.
Αν αυτό το πράγμα ερχόταν από την Κίνα με το πραγματικό όνομα του "Sun pso Lee" δεν θα το είχαμε ακούσει καν.
Όμως με το logo της Σιτροέν,τσουπ, να το, το τρεντ.
Μάγκες λέμε.Αυτό είναι αλήθεια γιατί η Σιτροέν έχει την λογική της πρωτοπορίας στο ντιενει της...
Να προσθέσω....και της τσιπιας.
Δεν σας άρεσαν οι Ξανθιές, θέλατε σαξόραλα...
Ο γείτονας την ξανθιά την χώρισε στο 6μηνο.
Του βγήκε πολύ τσαχπινα και ζημιαρα..... -
Βαμμένα θα τα είχε. Μουφα ξανθιά.
-
@lap said in Citroen Ami:
Βαμμένα θα τα είχε. Μουφα ξανθιά.
Εν τω μεταξύ την χώρισε για να πάρει την ίδια σε δεκαεξαβαλβιδη.
Του είπαν ότι η καινούργια ήταν φρόνιμη από καλό σόι και το εχαψε.
Βέβαια του έκανε καλό γιατί διεύρυνε τον κοινωνικό του κύκλο, (όπως και εγώ)γνωρίζοντας όλα τα μαστόρια στην πόλη μας. -
Ναι ειναι κοινωνικά αυτοκίνητα. Το έχουν αυτό.
-
Τα citroen είναι αυτοκίνητα με χαρακτήρα. Ξεχωριστά. Και στο σχεδιασμό τους και στη συμπεριφορά τους στο δρόμο με τις μαλακές και άνετες αναρτήσεις.
Η εταιρεία δεν είναι καθόλου δήθεν. Κρατάει και τις τιμές της και την ποιότητά της αξιοπρεπή. Καμία σχέση με την εκκεντρικότητα της Peugeot που πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Θεωρώ ότι αυτό το ami είναι αστείο. Σαν concept όμως είναι εξαιρετικό και με την κατάλληλη εξέλιξη στο μέλλον θα ιδρύσει νέα κστηγορία αυτοκινήτων. Πολύ πρωτοποριακό. -
ένα από τα καλά που έχει το αμι είναι το "σώμα" .Πλαστικό σκληρό και σαγρέ παντού , δεν θα σε νοιάζει αν σε γρατζουνίσουν ...
-
Αυτή η κατηγορία οχημάτων υπάρχει εδώ και δεκαετίες στην Ευρώπη και στην Ασία.
Είναι τα λεγόμενα τετρακυκλα. -
@teo-mak said in Citroen Ami:
@lap said in Citroen Ami:
Βαμμένα θα τα είχε. Μουφα ξανθιά.
Εν τω μεταξύ την χώρισε για να πάρει την ίδια σε δεκαεξαβαλβιδη.
Του είπαν ότι η καινούργια ήταν φρόνιμη από καλό σόι και το εχαψε.
Βέβαια του έκανε καλό γιατί διεύρυνε τον κοινωνικό του κύκλο, (όπως και εγώ)γνωρίζοντας όλα τα μαστόρια στην πόλη μας.Να έλθει να δει την δικιά μου πως είναι στα 24 χρόνια της κλεισμένα, μπήκε στα 25...
Βλέπεις πόσες ΧΑΝΤΙΑ κυκλοφορούν ακόμα με την νεότερη να είναι 22 ετών.
Σιδεροφάγος ο φίλος...
Το έχω πει , τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους...
Αμα είσαι για τογιότα κορόνα, είσαι για κορόνα και μπλούμπερντ νισάν...
-
@lap said in Citroen Ami:
Αυτή η κατηγορία οχημάτων υπάρχει εδώ και δεκαετίες στην Ευρώπη και στην Ασία.
Είναι τα λεγόμενα τετρακυκλα.Δεν τα ξέρω. Φαντάζομαι θα πρόκειται για τίποτα περίεργους κατασκευαστές.
Όταν μπαίνουν οι μεγάλες εταιρείες στο κόλπο αρχίζει το παιχνίδι. Που έχουν το marketing, το δίκτυο διανομής και τεχνικής υποστήριξης να τα πλασάρουν, να τα υποστηρίξουν ακόμα και να τα επιβάλλουν.Η Citroen μπορεί να γράψει ιστορία. Με βάση το ami και εφόσον εξελιχθεί κατάλληλα. Αν είναι πυροτέχνημα θα σβήσει γρήγορα.
Τα μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι που λαχταράει ο κόσμος. Θα πάρουν και κάποιοι ηλεκτρικά των 40-50k αλλά είναι λίγοι. Ειδικά στην Ελλάδα.
-
@andya3 said in Citroen Ami:
@lap said in Citroen Ami:
Αυτή η κατηγορία οχημάτων υπάρχει εδώ και δεκαετίες στην Ευρώπη και στην Ασία.
Είναι τα λεγόμενα τετρακυκλα.Δεν τα ξέρω. Φαντάζομαι θα πρόκειται για τίποτα περίεργους κατασκευαστές.
Όταν μπαίνουν οι μεγάλες εταιρείες στο κόλπο αρχίζει το παιχνίδι. Που έχουν το marketing, το δίκτυο διανομής και τεχνικής υποστήριξης να τα πλασάρουν, να τα υποστηρίξουν ακόμα και να τα επιβάλλουν.Η Citroen μπορεί να γράψει ιστορία. Με βάση το ami και εφόσον εξελιχθεί κατάλληλα. Αν είναι πυροτέχνημα θα σβήσει γρήγορα.
Τα μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι που λαχταράει ο κόσμος. Θα πάρουν και κάποιοι ηλεκτρικά των 40-50k αλλά είναι λίγοι. Ειδικά στην Ελλάδα.
RENAULT TWIZZY υπάρχει πολλά χρόνια τώρα από το 2012 κυκλοφορει , μεγάλος κατασκευαστής, όχι κάτι το φοβερό αλλά σίγουρα καλύτερο από το ami
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Twizy
προσωπικά η μία θέση πίσω από την άλλη μου αρέσει περισσότερο σαν κονσεπτ
-
-
-
Εντωμεταξυ με αυτά τα αυτοκόλλητα, τα μαύρα πλαστικά και τις ζάντες φτάνει τα 12000 ευρώ χωρίς την επιδότηση!
Μετά λέτε τη Γωγώ ακριβή.
-
Λογικά οι επιβάτες θα έχουν πέσει "σανίδα" όπως στα παπιά.
-
@teo-mak said in Citroen Ami:
Λογικά οι επιβάτες θα έχουν πέσει "σανίδα" όπως στα παπιά.
χαχααχχαχααχ και αλλαγές με το χέρι
-
Και ποιος μας λέει ότι δεν είναι κάποιο παπάκι από πίσω και δεν το σπρώχνει;
-
@lap said in Citroen Ami:
Και ποιος μας λέει ότι δεν είναι κάποιο παπάκι από πίσω και δεν το σπρώχνει;
Λες να τον πηγαίνει πατάκι t80 με τελάρο στην σχάρα;
Πολύ πιθανόν. -
Μετά που σταμάτησε να γράφει το βίντεο φήμες λένε να ακούγονται φωνές
αλλά δεν άκουγε αυτός.
Κάποιοι λένε το είδαν και με 110χλμ/ώρα λίγο πιο κάτω!
Ωραίο αυτοκινητάκι.
Citroen Ami