-
Άμα ψάχνεις βρίσκεις. Kufatec είναι κορυφή και ανάλογα και οι τιμές της. Τα ιδια ΑΚΡΙΒΩΣ parts μπορείς να τα βρεις στο Ali στο 1/3 της τιμής. Όταν πρωτοξεκίνησα τα retrofits συνήθως έπαιρνα μεταχειρισμένα ή καινούρια από Ali parts και καλωδιώσεις από Kufatec. Μόλις δοκίμασα και καλωδιώσεις από Ali, δεν ξαναψώνισα ποτέ από Kufatec. Εννοείται όλο αυτό θέλει χρόνο, χρήμα και κυρίως όρεξη. Γι' αυτό και είναι κάτι που δε θα αναλάβει ποτέ καμία εταιρία παρά μόνο εάν προκειται για SWaP (software as product) που ιδανικά να γίνεται OTA (over the air). Οτιδήποτε άλλο (πχ εκ των υστέρων τοποθετηση ραντάρ ACC) είναι απλά σύμφορο.
Επίσης μην ξεχνάμε ότι για πολλούς λόγους ο κόσμος πολλες φορές αναγκάζεται να παίρνει ετοιμοπαράδοτα και άρα να μην έχει τη δυνατότητα customization. Προφανώς και είναι καλύτερα να τα παραγγέλνεις όλα εργοστασιακά αλλά και η δυνατότητα για εκ των υστέρων τοποθέτηση ειναι σημαντική.
-
Γίνεται να μπει acc ως ρετροφιτ;
-
Φυσικά. Ειδικά σε αυτοκίνητα που ήδη έχουν ραντάρ για το front assist.
Εγώ στο Cupra το έχω βάλει εντελώς από την αρχή καθώς δεν είχε καθόλου ραντάρ αλλά ούτε και lane assist camera. Τα T-Roc νομίζω έχουν σε όλες τις εκδόσεις ραντάρ και άρα θέλει μόνο κωδικοποίηση (δεν είναι εύκολο, θέλει "χακερ") και αλλαγή χειριστηρίων στο τιμόνι.
-
Άρα πας εκτός εγγύησης σίγουρα!!!
Πολύ ενδιαφέρον!!!
-
Εκτος εγγυησης γιατι να πας? Εαν χαλασει η τουρμπινα ας πουμε εννοειται θα σε καλυψουν γιατι κανεις δεν θα αντιληφθει την προσθηκη.
Εαν χαλασει η gateway τοτε ναι ισως να μη σε καλυψουν αλλα και παλι πολυ δυσκολα καποιος να καταλαβει τι εχει γινει. Αλλα και παλι νεα gateway = 150€ οποτε κλαιν. Το ρισκο γενικα ειναι εξαιρετικα μικρο σε σχεση με το τι κερδιζεις.
-
Ακόμα πιο ενδιαφέρον αυτό που λες.... Υπάρχουν μαγαζιά που το κάνουν και έχουν εμπειρία;
Πάντα φοβόμουν να πειραξω οτιδήποτε μέσα σε εγγύηση διότι έχω την φοβία πως θα βρίσκουν καθε διακιολογια για να μην αλλάξουν κάτι
Χμμμ, και λειτουργεί κανονικά, χωρίς λαμπάκια και ήχους;;;
-
Αθηνα υπαρχει ο delectronics που φτιαχνει οτι θες σε vag αλλα ζηταει οσα του λειπουν και για να κλεισεις ραντεβου πρεπει να χεις μπαρμπα στη κορωνη.
Υπαρχουν κι αλλοι που δουλευουν remotely εφοσον εχεις κι εσυ τα καταλληλα εργαλεια.
Εννοειται τα παντα δουλευουν ως εργοστασιακα.
-
@stefan147 said in VW T-Roc:
Άμα ψάχνεις βρίσκεις. Kufatec είναι κορυφή και ανάλογα και οι τιμές της. Τα ιδια ΑΚΡΙΒΩΣ parts μπορείς να τα βρεις στο Ali στο 1/3 της τιμής. Όταν πρωτοξεκίνησα τα retrofits συνήθως έπαιρνα μεταχειρισμένα ή καινούρια από Ali parts και καλωδιώσεις από Kufatec. Μόλις δοκίμασα και καλωδιώσεις από Ali, δεν ξαναψώνισα ποτέ από Kufatec. Εννοείται όλο αυτό θέλει χρόνο, χρήμα και κυρίως όρεξη. Γι' αυτό και είναι κάτι που δε θα αναλάβει ποτέ καμία εταιρία παρά μόνο εάν προκειται για SWaP (software as product) που ιδανικά να γίνεται OTA (over the air). Οτιδήποτε άλλο (πχ εκ των υστέρων τοποθετηση ραντάρ ACC) είναι απλά σύμφορο.
Επίσης μην ξεχνάμε ότι για πολλούς λόγους ο κόσμος πολλες φορές αναγκάζεται να παίρνει ετοιμοπαράδοτα και άρα να μην έχει τη δυνατότητα customization. Προφανώς και είναι καλύτερα να τα παραγγέλνεις όλα εργοστασιακά αλλά και η δυνατότητα για εκ των υστέρων τοποθέτηση ειναι σημαντική.
Υπάρχουν προυποθέσεις στην audi για τα λεγόμενα fod (functions on demand). Σου λέει π.χ. ότι αν βάλεις απλό cc, μπορείς όποτε θες με χρονοχρέωση να σου ενεργοποιήσω απομακρυσμένα και το acc, μέσω κωδικού που θα σου στείλω. Το ίδιο μπορεί να κάνει και με το navi, για πρόσβαση σε android auto κ.α.
Για κάποιους που σπάνια χρειάζονται τέτοιες λειτουργίες (κι εγώ ανάμεσά τους), είναι ιδανικό να είναι διαθέσιμες μόνο όποτε χρειάζονται, αρκεί να είναι λογικό το κόστος. Γιατί να τα χρυσοπληρώσω όλα αυτά από την αρχή, αφού τα χρησιμοποιώ μόνο λίγες φορές το χρόνο?
Υπάρχουν βέβαια όπως είπες και λειτουργίες που απαιτούν και νέο hardware, όπως αισθητήρες παρακαρίσματος, αναδιπλούμενοι καθρέφτες κλπ. Εδώ αναγκαστικά θα πας σε retrofit, δεν νομίζω να τα βάζουν οι αντιπροσωπίες εκ των υστέρων, αν και δεν έχω ρωτήσει ποτέ.
Το κόστος τους όμως είναι μεγάλο, τουλάχιστον στην Kufatec. Με εκπλήσει που βρίσκεις εξαρτήματα για retrofit vag στο Ali. Δεν το περίμενα και δεν είχα κοιτάξει ποτέ. Θα το ψάξω, πολύ χρήσιμη η πληροφορία, ευχαριστώ. -
Ξέρει κανείς πόσο βγαίνει στην αντιπροσωπεία η επαγωγική φόρτιση? Σκέφτομαι να το προσθέσω.
-
Γιατι ποιος σου ειπε οτι το αναλαμβανουν? Ουτε καν...
-
@stefan147 said in VW T-Roc:
Γιατι ποιος σου ειπε οτι το αναλαμβανουν? Ουτε καν...
Είστε σίγουρος ότι δεν το αναλαμβάνουν; Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το αναλαμβάνουν.
-
Μια ερωτηση θα μας λυσει την απορια τοτε. Εγω ξερω οτι οι αντιπροσωπειες αποφευγουν τα ρετροφιτς οπως ο διαολος το λιβανι.
-
Η karenta κάνει κάποια retrofit αλλά τα σχετικά απλά, να σου βάλει π.χ. cc. Αν θέλει πιο μεγάλη επέμβαση το αυτοκίνητο δεν αγγίζουν. Σε κάθε περίπτωση μία ερώτηση στην αντιπροσωπία και λύνονται οι απορίες.
-
Για το CC παλια πουλαγε η ιδια η vag ετοιμο πακετο. Επομενως ηταν απολυτως λογικο να το αναλαμβανουν καθως υπηρχαν οδηγιες μεσα στο πακετο, καλωδιωσεις, λεβιεδες κτλ. Τωρα για το wireless charger πρεπει να βρουν part numbers, wiring diagrams, να φτιαξουν καλωδιωση (εδω γελαμε), να εγκαταστησουν και τελος να κωδικοποιησουν. Οχι οτι ειναι καμια επιστημη αλλα δινω λιγοτερο απο 1% πιθανοτητα να το αναλαμβανει επισημα αντιπροσωπεια.
Θα το χα κανει κι εγω εαν ηταν 15W ο φορτιστης αλλα ειναι πολυ αργος και σε συνδυασμο με ενσυρματο android auto/carplay δεν αξιζει.
Κατα τα αλλα ο κωδικος ειναι 5ΝΑ 980 611 και μπορει να το βρει κανεις σε αστειο κοστος στο ali ενω και η τοποθετηση δεν ειναι κατι τραγικο. Το πιο δυσκολο της υποθεσης ειναι να συνδεσεις και την κεραια ωστε να δουλεψει και σαν ενισχυτης σηματος ωστε να εχεις 100% εργοστασιακο αποτελεσμα. Για καποιον που δεν ενδιαφερεται και τοσο, μπορει να το αφησει ανευ κεραιας.
-
να ξεσκονισουμε λιγο το νημα....
το FL το εχει παραλαβει καποιος να μας πει εντυπωσεις?
οι παλαιοι κατοχοι?
πως πανε μετα απο 2-3-4 χρονια χρησης του αυτοκινητου? -
κι εγώ θα ήθελα να μάθω πως τα πάνε οι κάτοχοι του τ-ροκ, πόσο ικανοποιημένοι είναι και κυρίως αν το συστήνουν για οικογενειακή χρήση.. ειδικότερα με τον 1000αρι.. δε ζητάω να βαλω φωτιά στην ασφαλτο, αλλα να κινειται αξιοπρεπως φορτωμενο με 2 μωρα και τα πραματα τους στο πλαίσιο ενός ταξιδιού.
επισης, σε παλαιότερες δοκιμές αναφέρεται ότι ο 1000αρης αποδίδει 115 ίππους.. ενώ πλέον 110.
Τι ισχύει; -
110 τώρα πια.
-
κι εγώ θα ήθελα να μάθω πως τα πάνε οι κάτοχοι του τ-ροκ, πόσο ικανοποιημένοι είναι και κυρίως αν το συστήνουν για οικογενειακή χρήση.. ειδικότερα με τον 1000αρι.. δε ζητάω να βαλω φωτιά στην ασφαλτο, αλλα να κινειται αξιοπρεπως φορτωμενο με 2 μωρα και τα πραματα τους στο πλαίσιο ενός ταξιδιού.
επισης, σε παλαιότερες δοκιμές αναφέρεται ότι ο 1000αρης αποδίδει 115 ίππους.. ενώ πλέον 110.
Τι ισχύει;Δεν έχω το T-Roc, το έχει φίλος όμως και το έχω οδηγήσει αρκετές φορές. Το 1000 άρι. Το μοτέρ είναι παραπάνω από αξιοπρεπές. Δε θα σε προβληματίσει καθόλου. Σε πολύ χαμηλές στροφές πριν μπει το τούρμπο σέρνεται. Αν π.χ. μέσα στην πόλη κόψεις πολύ για να μπεις σε μια στροφή σε στενό, μπορεί να θέλει να κατεβάσεις και 1η. Πιθανόν όλα τα μικρά τούρμπο έτσι να είναι. Όταν μπει το τούρμπο τραβάει σφαίρα τ' αμάξι, πραγματικά δεν πιστεύεις ότι είναι 1000άρι.
Πάρτο κι εσύ ένα test drive να νοιώσεις τ' αμάξι μόνος σου.
Το μοτέρ δεν έχει αλλάξει. Το κατέβασαν απ' τους 115 στους 110 για να μειώσουν τους ρύπους.
Γενικά το αυτοκίνητο είναι κλασικό vw σε οδηγική συμπεριφορά. Αν είχες ποτέ, θα νοιώσεις σαν το σπίτι σου με το που θα μπεις μέσα. Όλα είναι στη θέση τους, διακόπτες, τιμόνι, κλπ θα τα βρίσκεις με κλειστά μάτια... -
κι εγώ θα ήθελα να μάθω πως τα πάνε οι κάτοχοι του τ-ροκ, πόσο ικανοποιημένοι είναι και κυρίως αν το συστήνουν για οικογενειακή χρήση.. ειδικότερα με τον 1000αρι.. δε ζητάω να βαλω φωτιά στην ασφαλτο, αλλα να κινειται αξιοπρεπως φορτωμενο με 2 μωρα και τα πραματα τους στο πλαίσιο ενός ταξιδιού.
επισης, σε παλαιότερες δοκιμές αναφέρεται ότι ο 1000αρης αποδίδει 115 ίππους.. ενώ πλέον 110.
Τι ισχύει;ειχε ο γιος τη μηχανουλα του σε ιμπιθα.
μια χαρα τραβηγματα σε εο, προβληματικο εντος πολης και σε ξεκινηματα. ηταν και ελαφρυτερο.
μπορει και να το εχουν διορθωσει.
τρομερα ψοφιο βασικα σε σημειο να μην ανεβαινει ραμπες παρκιν και δυσκολα παρκαρισματα ή περασματα απο στενα χωρις πολυ ορατοτητα με επικληση καπου ψηλα.
θελει παντα πατιναρισμα και τρεμει σαν μιλφαρα σε οργασμο.
σε σχεση με αλλα αναλογα τρικυλινδρα, με διαφορα το πιο προβληματικο χαμηλα αλλα απο τα καλυτερα αφου ανεβαζει στροφες και ξεκινησει το τουρμπο. αμα σου αρεσουν οι μιλφαρες παρτο -
Σε πολύ χαμηλές στροφές πριν μπει το τούρμπο σέρνεται. Αν π.χ. μέσα στην πόλη κόψεις πολύ για να μπεις σε μια στροφή σε στενό, μπορεί να θέλει να κατεβάσεις και 1η. Πιθανόν όλα τα μικρά τούρμπο έτσι να είναι. Όταν μπει το τούρμπο τραβάει σφαίρα τ' αμάξι, πραγματικά δεν πιστεύεις ότι είναι 1000άρι.
μια χαρα τραβηγματα σε εο, προβληματικο εντος πολης και σε ξεκινηματα. ηταν και ελαφρυτερο.
μπορει και να το εχουν διορθωσει.
τρομερα ψοφιο βασικα σε σημειο να μην ανεβαινει ραμπες παρκιν και δυσκολα παρκαρισματα ή περασματα απο στενα χωρις πολυ ορατοτητα με επικληση καπου ψηλα.
θελει παντα πατιναρισμα και τρεμει σαν μιλφαρα σε οργασμο.
σε σχεση με αλλα αναλογα τρικυλινδρα, με διαφορα το πιο προβληματικο χαμηλα αλλα απο τα καλυτερα αφου ανεβαζει στροφες και ξεκινησει το τουρμποΜάλιστα, σημαντικές πληροφορίες. Στην περιοχή της Θεσσκης που κατοικώ δεν υπάρχει επίπεδος δρόμος, είναι μόνο ανηφόρες κατηφόρες, με ποικιλία κλίσεων.. οπότε έχει και αρκετό σταμάτα-ξεκίνα σε ανηφόρες μέχρι να βρεθείς σε πιο φυσιολογική περιοχή. Αν ειναι κάθε φορά να πατινάρω μέχρι να φουσκώσει η τουρμπίνα θα ξενερώνω σε καθημερινή βάση...
Η δοκιμή είναι σίγουρα απαραίτητη, σε τέτοιες συνθήκες όμως
VW T-Roc