-
Αν θυμάμαι καλά, πισωκίνητα αυτοκίνητα με διαφορετική διάσταση ελαστικών στους δύο άξονες, συνήθως πάνε από 225/45/17 εμπρός σε 245/40/17 πίσω (και όχι 225/45/17 που έβαλες εσύ), ώστε η διάμετρος των ελαστικών να είναι όσο πιο κοντά γίνεται.
-
@harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Αν θυμάμαι καλά, πισωκίνητα αυτοκίνητα με διαφορετική διάσταση ελαστικών στους δύο άξονες, συνήθως πάνε από 225/45/17 εμπρός σε 245/40/17 πίσω (και όχι 225/45/17 που έβαλες εσύ), ώστε η διάμετρος των ελαστικών να είναι όσο πιο κοντά γίνεται.
Ναι αυτό είναι που λέει η μαμά
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ναι αυτό είναι που λέει η μαμά
Κι εσύ γιατί έβαλες 245/45/17; Δεν το σκέφτηκες ότι μπορεί να δημιουργήσεις κάποιο θέμα;
-
Λοιπόν εντυπώσεις από τα 245 45 17 πίσω σε w202 σε σύγκριση με 225 45 17 παντού.
Μπροστά 225 45 17 κοντι σχεδόν σλικ πίσω 245 45 17 Uniroyal rainsport 5. Σε ζάντες 8 αρες. Πίεση 2,4 μπροστά 2,8 πίσω.
Αρχικά το αμάξι περνάει πιο ωραία ακόμη στις ανωμαλίες-λακουβες. Στις αργές στροφές το αμάξι είναι πολύ σταθερό και πιο γρήγορο από πρίν. Το αξιοσημείωτο είναι ότι το μπροστά μέρος έχει πολύ καλύτερη πρόσφυση από πριν.Η μόνη εξήγηση είναι η παραπάνω μετακίνηση ζάντας-ελαστικου πάνω στη στροφή με αποτέλεσμα να μην φορτίζεται το ίδιο το εμπρός εξωτερικό ελαστικό. Είναι ακόμη πιο φανερό όλο αυτό όταν επίτηδες θες να ζορισεις το εμπρός μέρος με στραβό τιμόνια. Στις πιο γρήγορες στροφές το αμάξι έχει παραπάνω μετακίνηση του πίσω μέρους έως ότου φορτιστεί αρκετά. Σε νορμάλ οδήγηση δεν καταλαβαίνεις κάτι πέραν της αίσθησης του πιο σταθερού πίσω μέρους. Όταν το turn in γίνεται απότομο με υψηλή ταχύτητα το πίσω μέρος καθυστερεί ,στις 2-3 πρώτες στροφές δεν μου άρεσε αλλά αγνοώντας το διαπιστώνεις ότι το αμάξι είναι εξίσου γρήγορο αλλά και εδώ η ασάφεια του πίσω μέρους λειτουργεί παραδόξως ευεργετικά για την προσφυση του εμπρός.
Εν ολίγοις μέχρι τα 70-80χαω η προσφυση έχει ανέβει συνολικά,η δε αίσθηση είναι σαφώς καλύτερη όσες ανωμαλίες και αν έχει ο δρόμος και οι στροφές.Σε στροφές με πάνω από 110-120χαω υπάρχει ασάφεια στο turn in αλλά αγνοώντας την από εκεί και πέρα το αμάξι είναι τουλάχιστον εφάμιλλο με πριν,δεν υπάρχει λόγος να ψάξω το όριο σ αυτά τα χιλιόμετρα έτσι και αλλιώς ήταν πολύ γρήγορο .
Αν θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι ακόμα θα ήταν η παραπάνω πίεση στα πίσω λάστιχα δεδομένου ότι το γκρίπ είναι άφθονο και η άνεση στις λακούβες είναι καλύτερη από μπροστά. Δεν ξέρω μέχρι τι πίεση αντέχουν τα λάστιχα δεδομένου ότι σε παρατεταμένο κατηφορικό κομμάτι με τα φρενάρισματα η πίεση θα ανέβει σίγουρα. -
@christos_uoa said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλησπέρα σας. Σας παραθέτω τα στοιχεία για την κατάσταση την οποία αντιμετωπίζω και παρακαλώ για την γνώμη σας. Προχθές έπαθα λάστιχο και δυστυχώς από ότι μου είπε ο τεχνικός δεν φτιάχνει οπότε πρέπει να δω τι επιλογές έχω. Υπάρχουν πολλές επιλογές στο μυαλό μου και από ότι μου είπαν ειδικοί και «ειδικοί» οπότε θέλω την γνώμη σας τι θα κάνατε εσείς. Με ενδιαφέρει πρώτα η ΑΣΦΑΛΕΙΑ και μετά η πιο συμφέρουσα επιλογή (όχι κατ’ανάγκη οικονομική) αλλά μακροχρόνια να είναι συμφέρουσα. Να πω πως έχω λάστιχα φορεμένα 3.5 ετών με 40000 χιλιόμετρα και όχι φαγωμένα Michelen primacy 4. Ειδικός λαστιχάς (ο οποίος θα μπορούσε να μου πει κατευθείαν άλλαγμα και 400 €) που τα είδε μου είπε ότι έχουν ακόμα ένα χρόνο ζωή. Η Ρεζέρβα είναι η μανίσια michelen energy αχρησιμοποίητη παραγωγής τέλος 2013
- Αγοράζω τώρα 4 λάστιχα καινούργια, τα φοράω, και το χειρότερο από τα τρία παλιά το κάνω ρεζέρβα και τα άλλα δύο αν μπορώ να τα σπρώξω πουθενά.
- Φοράω τη ρεζέρβα, αγοράζω ένα μεταχειρισμένο 4-5 ετών ότι να είναι μάρκα μοντέλο και το κάνω ρεζέρβα μέχρι τα Χριστούγεννα που αγοράζω τετράδα.
- Αγοράζω ένα μεταχειρισμένο 4-5 ετών ότι να είναι μάρκα/μοντέλο (ή ψάχνω οπωσδήποτε michelen primacy 4) το φοράω και κρατώ τη ρεζέρβα που έχω, μέχρι τα Χριστούγεννα που αγοράζω τετράδα
- Αγοράζω τώρα 2 καινούργια primacy 4 τα φοράω μπροστά στην κίνηση, τα 2 καλύτερα από αυτά που έχω τα βάζω πίσω και το άλλο το κάνω ρεζέρβα. Και πάει λέγοντας ως προς τις αλλαγές δηλαδή κάθε δύο χρόνια περίπου να αλλάζω δυάδα ή να προσπαθήσω να τα εξισορροπήσω στις αλλαγές στο μέλλον.
- Οποιαδήποτε άλλη …
Ξαναλέω αν αποκλείετε κάποια από τις παραπάνω λόγω μηδενικής ασφάλειας μου το λέτε από εκεί και πέρα πάμε σε VFM λύση.
Θα συμφωνήσω κι εγώ με την πρώτη λύση. Εξάλλου έχεις ήδη τα λάστιχά σου 3,5 χρόνια. Τα αλλάζεις ένα χρόνο νωρίτερα όπως σου είπε και ο λαστιχάς.
-
@christos_uoa said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλησπέρα σας. Σας παραθέτω τα στοιχεία για την κατάσταση την οποία αντιμετωπίζω και παρακαλώ για την γνώμη σας. Προχθές έπαθα λάστιχο και δυστυχώς από ότι μου είπε ο τεχνικός δεν φτιάχνει οπότε πρέπει να δω τι επιλογές έχω. Υπάρχουν πολλές επιλογές στο μυαλό μου και από ότι μου είπαν ειδικοί και «ειδικοί» οπότε θέλω την γνώμη σας τι θα κάνατε εσείς. Με ενδιαφέρει πρώτα η ΑΣΦΑΛΕΙΑ και μετά η πιο συμφέρουσα επιλογή (όχι κατ’ανάγκη οικονομική) αλλά μακροχρόνια να είναι συμφέρουσα. Να πω πως έχω λάστιχα φορεμένα 3.5 ετών με 40000 χιλιόμετρα και όχι φαγωμένα Michelen primacy 4. Ειδικός λαστιχάς (ο οποίος θα μπορούσε να μου πει κατευθείαν άλλαγμα και 400 €) που τα είδε μου είπε ότι έχουν ακόμα ένα χρόνο ζωή. Η Ρεζέρβα είναι η μανίσια michelen energy αχρησιμοποίητη παραγωγής τέλος 2013
- Αγοράζω τώρα 4 λάστιχα καινούργια, τα φοράω, και το χειρότερο από τα τρία παλιά το κάνω ρεζέρβα και τα άλλα δύο αν μπορώ να τα σπρώξω πουθενά.
- Φοράω τη ρεζέρβα, αγοράζω ένα μεταχειρισμένο 4-5 ετών ότι να είναι μάρκα μοντέλο και το κάνω ρεζέρβα μέχρι τα Χριστούγεννα που αγοράζω τετράδα.
- Αγοράζω ένα μεταχειρισμένο 4-5 ετών ότι να είναι μάρκα/μοντέλο (ή ψάχνω οπωσδήποτε michelen primacy 4) το φοράω και κρατώ τη ρεζέρβα που έχω, μέχρι τα Χριστούγεννα που αγοράζω τετράδα
- Αγοράζω τώρα 2 καινούργια primacy 4 τα φοράω μπροστά στην κίνηση, τα 2 καλύτερα από αυτά που έχω τα βάζω πίσω και το άλλο το κάνω ρεζέρβα. Και πάει λέγοντας ως προς τις αλλαγές δηλαδή κάθε δύο χρόνια περίπου να αλλάζω δυάδα ή να προσπαθήσω να τα εξισορροπήσω στις αλλαγές στο μέλλον.
- Οποιαδήποτε άλλη …
Ξαναλέω αν αποκλείετε κάποια από τις παραπάνω λόγω μηδενικής ασφάλειας μου το λέτε από εκεί και πέρα πάμε σε VFM λύση.
Από εχθές εφαρμόστηκε η πρώτη λύση και φοράω 4 νέα primacy 4. Ερώτηση για τους γνώστες. Τα πρώτα λάστιχα του αυτοκινήτου (που ήταν το ίδιο και η ρεζέρβα) ήταν τα michelin energy saver made in germany. Μετά φόρεσα τα primacy 4 made in italy και χθες πάλι primacy 4 made in serbia. Ξέρουμε αν η αλλαγή εργοστασίου σημαίνει και αλλαγή ποιότητας? Πχ σήμερα primacy για Ελλάδα έρχονται μόνο από Σερβία? Υπάρχει περίπτωση άλλος λaστιχάς να μου έβαζε primacy από άλλο εργοστάσιο? Να πω την αλήθεια δεν το ρώτησα όταν έπερνα προσφορές δεν μου πέρασε από το μυαλό.
-
Τι σημασία έχει η χώρα προέλευσης? Οι προδιαγραφές του κατασκευαστή είναι ίδιες σε όλα τα εργοστάσιά του. Ακόμα κι αν όντως υπάρχουν διαφορές για χ,ψ λόγο, δεν ειναι τέτοιες που μπορεί να αντιληφθεί ο οδηγός.
-
Και συνήθως τα καλύτερα ποιοτικά standards υπάρχουν στο εργοστάσιο που είναι νεότερο (πιο σύγχρονα μηχανήματα), ανεξαρτήτως χώρας.
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Λοιπόν εντυπώσεις από τα 245 45 17 πίσω σε w202 σε σύγκριση με 225 45 17 παντού.
Μπροστά 225 45 17 κοντι σχεδόν σλικ πίσω 245 45 17 Uniroyal rainsport 5. Σε ζάντες 8 αρες. Πίεση 2,4 μπροστά 2,8 πίσω.
Αρχικά το αμάξι περνάει πιο ωραία ακόμη στις ανωμαλίες-λακουβες. Στις αργές στροφές το αμάξι είναι πολύ σταθερό και πιο γρήγορο από πρίν. Το αξιοσημείωτο είναι ότι το μπροστά μέρος έχει πολύ καλύτερη πρόσφυση από πριν. Η μόνη εξήγηση είναι η παραπάνω μετακίνηση ζάντας-ελαστικου πάνω στη στροφή με αποτέλεσμα να μην φορτίζεται το ίδιο το εμπρός εξωτερικό ελαστικό. Είναι ακόμη πιο φανερό όλο αυτό όταν επίτηδες θες να ζορισεις το εμπρός μέρος με στραβό τιμόνια. Στις πιο γρήγορες στροφές το αμάξι έχει παραπάνω μετακίνηση του πίσω μέρους έως ότου φορτιστεί αρκετά. Σε νορμάλ οδήγηση δεν καταλαβαίνεις κάτι πέραν της αίσθησης του πιο σταθερού πίσω μέρους. Όταν το turn in γίνεται απότομο με υψηλή ταχύτητα το πίσω μέρος καθυστερεί ,στις 2-3 πρώτες στροφές δεν μου άρεσε αλλά αγνοώντας το διαπιστώνεις ότι το αμάξι είναι εξίσου γρήγορο αλλά και εδώ η ασάφεια του πίσω μέρους λειτουργεί παραδόξως ευεργετικά για την προσφυση του εμπρός.
Εν ολίγοις μέχρι τα 70-80χαω η προσφυση έχει ανέβει συνολικά,η δε αίσθηση είναι σαφώς καλύτερη όσες ανωμαλίες και αν έχει ο δρόμος και οι στροφές. Σε στροφές με πάνω από 110-120χαω υπάρχει ασάφεια στο turn in αλλά αγνοώντας την από εκεί και πέρα το αμάξι είναι τουλάχιστον εφάμιλλο με πριν,δεν υπάρχει λόγος να ψάξω το όριο σ αυτά τα χιλιόμετρα έτσι και αλλιώς ήταν πολύ γρήγορο .
Αν θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι ακόμα θα ήταν η παραπάνω πίεση στα πίσω λάστιχα δεδομένου ότι το γκρίπ είναι άφθονο και η άνεση στις λακούβες είναι καλύτερη από μπροστά. Δεν ξέρω μέχρι τι πίεση αντέχουν τα λάστιχα δεδομένου ότι σε παρατεταμένο κατηφορικό κομμάτι με τα φρενάρισματα η πίεση θα ανέβει σίγουρα.Πιστεύω ότι έχεις καλύτερη πρόσφυση μπροστά, γιατί από τα 225/45/17 πήγες στα 245/45/17, αλλάζοντας το ύψος του προφίλ του ελαστικού. Η ρόδα μεγάλωσε κατά 1,8 εκ. σε διάμετρο, που σημαίνει ότι ο πίσω άξονας ψήλωσε κατά 9 χιλιοστά, οπότε λογικά έχεις μεταφορά βάρους μπροστά.
Εγώ επιμένω ότι δεν θα έκανα τέτοια "ταρζανιά" με το στήσιμο του αυτοκινήτου, όπως εσύ. Αν ήθελα φαρδύτερα πίσω ελαστικά, θα πήγαινα στα σωστά 245/40/17.
-
@harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Λοιπόν εντυπώσεις από τα 245 45 17 πίσω σε w202 σε σύγκριση με 225 45 17 παντού.
Μπροστά 225 45 17 κοντι σχεδόν σλικ πίσω 245 45 17 Uniroyal rainsport 5. Σε ζάντες 8 αρες. Πίεση 2,4 μπροστά 2,8 πίσω.
Αρχικά το αμάξι περνάει πιο ωραία ακόμη στις ανωμαλίες-λακουβες. Στις αργές στροφές το αμάξι είναι πολύ σταθερό και πιο γρήγορο από πρίν. Το αξιοσημείωτο είναι ότι το μπροστά μέρος έχει πολύ καλύτερη πρόσφυση από πριν. Η μόνη εξήγηση είναι η παραπάνω μετακίνηση ζάντας-ελαστικου πάνω στη στροφή με αποτέλεσμα να μην φορτίζεται το ίδιο το εμπρός εξωτερικό ελαστικό. Είναι ακόμη πιο φανερό όλο αυτό όταν επίτηδες θες να ζορισεις το εμπρός μέρος με στραβό τιμόνια. Στις πιο γρήγορες στροφές το αμάξι έχει παραπάνω μετακίνηση του πίσω μέρους έως ότου φορτιστεί αρκετά. Σε νορμάλ οδήγηση δεν καταλαβαίνεις κάτι πέραν της αίσθησης του πιο σταθερού πίσω μέρους. Όταν το turn in γίνεται απότομο με υψηλή ταχύτητα το πίσω μέρος καθυστερεί ,στις 2-3 πρώτες στροφές δεν μου άρεσε αλλά αγνοώντας το διαπιστώνεις ότι το αμάξι είναι εξίσου γρήγορο αλλά και εδώ η ασάφεια του πίσω μέρους λειτουργεί παραδόξως ευεργετικά για την προσφυση του εμπρός.
Εν ολίγοις μέχρι τα 70-80χαω η προσφυση έχει ανέβει συνολικά,η δε αίσθηση είναι σαφώς καλύτερη όσες ανωμαλίες και αν έχει ο δρόμος και οι στροφές. Σε στροφές με πάνω από 110-120χαω υπάρχει ασάφεια στο turn in αλλά αγνοώντας την από εκεί και πέρα το αμάξι είναι τουλάχιστον εφάμιλλο με πριν,δεν υπάρχει λόγος να ψάξω το όριο σ αυτά τα χιλιόμετρα έτσι και αλλιώς ήταν πολύ γρήγορο .
Αν θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι ακόμα θα ήταν η παραπάνω πίεση στα πίσω λάστιχα δεδομένου ότι το γκρίπ είναι άφθονο και η άνεση στις λακούβες είναι καλύτερη από μπροστά. Δεν ξέρω μέχρι τι πίεση αντέχουν τα λάστιχα δεδομένου ότι σε παρατεταμένο κατηφορικό κομμάτι με τα φρενάρισματα η πίεση θα ανέβει σίγουρα.Πιστεύω ότι έχεις καλύτερη πρόσφυση μπροστά, γιατί από τα 225/45/17 πήγες στα 245/45/17, αλλάζοντας το ύψος του προφίλ του ελαστικού. Η ρόδα μεγάλωσε κατά 1,8 εκ. σε διάμετρο, που σημαίνει ότι ο πίσω άξονας ψήλωσε κατά 9 χιλιοστά, οπότε λογικά έχεις μεταφορά βάρους μπροστά.
Εγώ επιμένω ότι δεν θα έκανα τέτοια "ταρζανιά" με το στήσιμο του αυτοκινήτου, όπως εσύ. Αν ήθελα φαρδύτερα πίσω ελαστικά, θα πήγαινα στα σωστά 245/40/17.
Το σωστό και μάλιστα πιο γρήγορο αναμφίβολα είναι το 245 40 17. Ο μόνος λόγος που έβαλα το 245 45 17 είναι να έχω ελαφρώς πιο ήσυχο το κεφάλι μου από σκισιματα στα πλαϊνά από κοφτερές πέτρες. Next time ίσως δοκιμάσω bridg που έχει σκληρά πλαϊνά σε 245 40 17
-
@w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!
Το σωστό και μάλιστα πιο γρήγορο αναμφίβολα είναι το 245 40 17. Ο μόνος λόγος που έβαλα το 245 45 17 είναι να έχω ελαφρώς πιο ήσυχο το κεφάλι μου από σκισιματα στα πλαϊνά από κοφτερές πέτρες. Next time ίσως δοκιμάσω bridg που έχει σκληρά πλαϊνά σε 245 40 17
Δε νομιζω οτι το 45αρι εχει πιο ανθεκτικα πλαϊνά απο το 40αρι , αν μιλαμε για ιδιων προδιαγραφων λαστιχο
-
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!
Το σωστό και μάλιστα πιο γρήγορο αναμφίβολα είναι το 245 40 17. Ο μόνος λόγος που έβαλα το 245 45 17 είναι να έχω ελαφρώς πιο ήσυχο το κεφάλι μου από σκισιματα στα πλαϊνά από κοφτερές πέτρες. Next time ίσως δοκιμάσω bridg που έχει σκληρά πλαϊνά σε 245 40 17
Δε νομιζω οτι το 45αρι εχει πιο ανθεκτικα πλαϊνά απο το 40αρι , αν μιλαμε για ιδιων προδιαγραφων λαστιχο
Αν μιλάμε για ίδια ελαστικά, πιστεύω ότι το 225/40/17 έχει πιο άκαμπτα πλαϊνά, ενώ το 225/45/17 πιθανώς (ανά περίπτωση) πιο ανθεκτικά στην κακομεταχείριση ελαστικά, γιατί υπάρχει στη ρόδα περισσότερο λάστιχο και αέρας για να αποσβέσουν λίγο καλύτερα ένα χτύπημα π.χ. από λακκούβα. Γι' αυτό τα εκτός δρόμου οχήματα έχουν ελαστικά με ψηλό προφίλ.
-
@harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!
Το σωστό και μάλιστα πιο γρήγορο αναμφίβολα είναι το 245 40 17. Ο μόνος λόγος που έβαλα το 245 45 17 είναι να έχω ελαφρώς πιο ήσυχο το κεφάλι μου από σκισιματα στα πλαϊνά από κοφτερές πέτρες. Next time ίσως δοκιμάσω bridg που έχει σκληρά πλαϊνά σε 245 40 17
Δε νομιζω οτι το 45αρι εχει πιο ανθεκτικα πλαϊνά απο το 40αρι , αν μιλαμε για ιδιων προδιαγραφων λαστιχο
Αν μιλάμε για ίδια ελαστικά, πιστεύω ότι το 225/40/17 έχει πιο άκαμπτα πλαϊνά, ενώ το 225/45/17 πιθανώς (ανά περίπτωση) πιο ανθεκτικά στην κακομεταχείριση ελαστικά, γιατί υπάρχει στη ρόδα περισσότερο λάστιχο και αέρας για να αποσβέσουν λίγο καλύτερα ένα χτύπημα π.χ. από λακκούβα. Γι' αυτό τα εκτός δρόμου οχήματα έχουν ελαστικά με ψηλό προφίλ.
Στα εκτος δρομου, μπαινουν ψηλα λαστιχα για να αποσβαινουν τις ανωμαλιες του δρομου.
Στα δρομου, ενα 45αρι απο ενα 40αρι , εχουν διαφορα στην αντοχη απο μια πετρα που ενδεχομένως προσπαθησει να τρυπησει το πλαϊνο τους? -
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!
Το σωστό και μάλιστα πιο γρήγορο αναμφίβολα είναι το 245 40 17. Ο μόνος λόγος που έβαλα το 245 45 17 είναι να έχω ελαφρώς πιο ήσυχο το κεφάλι μου από σκισιματα στα πλαϊνά από κοφτερές πέτρες. Next time ίσως δοκιμάσω bridg που έχει σκληρά πλαϊνά σε 245 40 17
Δε νομιζω οτι το 45αρι εχει πιο ανθεκτικα πλαϊνά απο το 40αρι , αν μιλαμε για ιδιων προδιαγραφων λαστιχο
Αν μιλάμε για ίδια ελαστικά, πιστεύω ότι το 225/40/17 έχει πιο άκαμπτα πλαϊνά, ενώ το 225/45/17 πιθανώς (ανά περίπτωση) πιο ανθεκτικά στην κακομεταχείριση ελαστικά, γιατί υπάρχει στη ρόδα περισσότερο λάστιχο και αέρας για να αποσβέσουν λίγο καλύτερα ένα χτύπημα π.χ. από λακκούβα. Γι' αυτό τα εκτός δρόμου οχήματα έχουν ελαστικά με ψηλό προφίλ.
Στα εκτος δρομου, μπαινουν ψηλα λαστιχα για να αποσβαινουν τις ανωμαλιες του δρομου.
Στα δρομου, ενα 45αρι απο ενα 40αρι , εχουν διαφορα στην αντοχη απο μια πετρα που ενδεχομένως προσπαθησει να τρυπησει το πλαϊνο τους?Ρε συ, κακώς επιμένεις, ενώ στην ουσία αντιλαμβανόμαστε τα ίδια πράγματα.
Βεβαίως στους ελληνικούς δρόμους, το πλέον σύνηθες είναι να πέσεις σε λακκούβες ή χαντάκια, όπου το 45άρι λάστιχο θα είναι λίγο πιο ανθεκτικό από το 40άρι, λόγω καλύτερης δυνατότητας απόσβεσης του χτυπήματος. -
Επεμεινα γιατι δεν πηρα απαντηση, αν το ΠΛΑΙΝΟ και μονο, εχει διαφορα στην αντοχη του. Αν πας με ενα αιχμηρο αντικειμενο να τρυπησεις τα πλαινα τους , υπαρχει διαφορά στο 40 και στο 45 ? Θα τρυπησει καποιο πιο δυσκολα?
-
ΟΚ, δίκιο έχεις! Θέμα διατύπωσης...
-
Όντως τα πλαϊνά έχουν σημείο που είναι πιο μαλακά από τα 225 45 17 αλλά αυτό το σημείο είναι πιο μακριά από το έδαφος και πλέον είναι τέρμα κάθετα στο έδαφος. Φοράω 8 αρες ζάντες που το 225 απόκτα σχετικά ένα τέτοιο σχήμα στα πλαϊνά \_/ έτσι έσκισα και το ένα πρόσφατα,έκοψα τελείως αλλά ήταν αναπόφευκτο.
-
Αν το χτύπημα είναι τόσο ισχυρό ώστε να σκιστεί το 40άρι, σχεδόν σίγουρα θα σκιστεί και το 45άρι. Κάποια διαφορά κάνει στην άνεση μόνο. Από εκεί και πέρα όποιος θέλει πιο ανθεκτικά λάστιχα πάει σε άλλη κατηγορία ελαστικών. Απορώ πάντως σε τι δρόμους κινείστε και φοβάστε τέτοια φαινόμενα.
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Αν το χτύπημα είναι τόσο ισχυρό ώστε να σκιστεί το 40άρι, σχεδόν σίγουρα θα σκιστεί και το 45άρι. Κάποια διαφορά κάνει στην άνεση μόνο. Από εκεί και πέρα όποιος θέλει πιο ανθεκτικά λάστιχα πάει σε άλλη κατηγορία ελαστικών. Απορώ πάντως σε τι δρόμους κινείστε και φοβάστε τέτοια φαινόμενα.
Τζουμέρκα με μόνιμες πτώσεις βράχων -πετρων που θρυμματίζονται συχνά σε μικρά κοφτερά κομματια
-
Συμπερασματικά τα conti δεν έχουν ιδιαίτερα ανθεκτικά πλαϊνά!!!!!
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]