Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 211
    • 212
    • 61 / 212
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    150
    4238
    218970
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Και αν τις πάμε στις 2002 Σαλ τότε είναι καλα;

      Τι να σου πω αλεξανδρε τόσα ατμοσφαιρικά έχω οδηγήσει και έχω γράψει χιλιόμετρα δεν συνάντησα ποτέ κάποιο θέμα με αυτό που γράφω. Το νιώθεις το αυτοκίνητο όταν οδηγείς ξέρεις που είναι ελαστικό και που δεν είναι. Δεν έχει όρια.

      Και γιατί το υψηλό φορτίο σε υψηλές στροφές να είναι καλύτερο; Ποιος λέει ότι έχει λιγότερες καταπονήσεις;
      Όλα είναι σχετικά, αλλά επειδή δεν έχουμε χάρτες να βλέπουμε πως κινείται η καύση και δείκτες καταπονησης εσωτερικών μερών βγάζουμε ένα γενικό κανόνα. Να μη ρεταρει. Αν θες 1000% προστασία βάλε και 200-300 Σαλ έτσι για ασφάλεια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by alexandros-k

        Δεν ειπα οτι αν το κανεις μερικες φορες θα σου μεινει στο χερι, Απλα του προκαλεις παραπανω καταπονησεις χωρις λογο.
        Οι υψηλες στροφες στρ δεν ειπα οτι δεν εχουν φθορα, αλλά ειναι προτιμοτερες απο τις χαμηλες, οταν ζητας μεγαλο φορτιο. Οι καυσεις ειναι καλυτερες και το μοτερ αποδιδει περισσοτερο σε εκεινο το φασμα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          Και αυτό σχετικό είναι, ποιος είναι ο δείκτης της φθοράς των εσωτερικών μερών, που θα πεις πως όντως το φθηρω το μοτέρ;
          Τα μαύρα λάδια στην αλλαγή;
          Οι επικαθήσεις στην ατελη καύση;

          Θεωρώ πως δεν μπορούμε να το μάθουμε. Απλά φροντίσουμε για τα καλύτερα.
          Δηλαδή όχι ρεταρισμα, καλά λάδια και συχνές αλλαγές, καλή βενζίνη, καλή θέρμανση του κινητήρα κτλ.

          Σαφέστατα αποδίδει καλύτερα ένα μοτέρ σε υψηλότερες στροφές και δη ατμοσφαιρικό, συμφωνώ.
          Αλλά νομίζω άλλη ήταν η συζήτηση, περί αύξησης του φορτίου και αν του προκαλείς βλάβη στις χαμηλές Σαλ.

          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • alexandros-k
            alexandros-k last edited by

            Τα εχουν μελετησει αλλοι πριν απο μας . Και ουτε ειμαι ειδικος να τα μεταφερω σωστα, αλλά η κεντρικη ιδεα ειναι αυτη που ανεφερα . Κατα τα άλλα συμφωνουμε. Σωστα λαδια, ζεσταμενο μοτερ κτλ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by lap

              Αυτός ο αουντι φταίει για όλα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • alexandros-k
                alexandros-k @lap last edited by

                @lap said in Mazda CX-30:

                Αλλά νομίζω άλλη ήταν η συζήτηση, περί αύξησης του φορτίου και αν του προκαλείς βλάβη στις χαμηλές Σαλ.

                Σωστα αλλη ηταν η αρχικη διαφωνεια. Δεν του προκαλεις βλαβη. Προκαλεις παραπανω φθορα . Αυτο το ρεταρισμα που λες κι εσυ . Κι οταν δεν το αντιλαμβανεσαι δεν ειναι ολα μελι γαλα. Γι αυτο δεν θελουμε χαμηλες στροφες . Εκει συμβαινει το ρεταρισμα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by

                  Οκ να βρω κοινό έδαφος. Βάλτε και άλλες 500 σαλ πάνω απο το όριο του ρεταρισματος για ασφάλεια. Πρακτικά και εγώ αυτό κάνω να πω την αλήθεια αλλά το κάνω ενστικτωδώς πια. Δεν κοιτώ σχεδόν καθόλου στροφόμετρο ή μάλλον κοιτώ αλλά δεν καταλαβαίνω τι βλέπω. Τα κάνω όλα αυτοματοποιημένα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    andya3 last edited by

                    Εγώ φταίω για όλα!

                    Τα μεγάλα ατμοσφαιρικά μοτέρ σε αντίθεση με τα τούρμπο αρέσκονται να δουλεύουν από μεσαίες στροφές και πάνω. Γι' αυτό βγάζουν και τη μέγιστη ροπή κοντά στα 4k rpm. Αυτό είναι γενική παρατήρηση, δεν αφορά μόνο την περίοδο του στρωσίματος.
                    Είναι δύσκολο να το κάνει κάποιος αυτό στην πόλη, γι΄αυτό χρειάζεται ανά διαστήματα να βγαίνει ΕΟ να το πατάει λίγο παραπάνω. Βοηθάει στην μακροζωία και καλή λειτουργία του μοτέρ, πατάνε καλύτερα τα ελατήρια να μην καίει λαδια και αναπτύσονται μεγάλες θερμοκρασίες που μειώνουν τις επικαθήσεις στις βαλβίδες λόγω άμεσου ψεκασμού.

                    Δεν υπάρχουν επίσημες δημοσιεύσεις για όλα αυτά, είναι εμπειρικές διαπιστώσεις με βάση την τεχνική λογική. Ήταν θέματα που απασχόλησαν κατόχους 2lt ατμοσφαιρικών vag την προηγούμενη 10-15ετία και συζητήθηκαν πολύ σε forum της Ελλάδας και του εξωτερικού.

                    Βγήκε το συμπέρασμα ότι όσοι κινούνταν κυρίως σε Εθνική ή είχαν τη δυνατότητα ανά διατήματα να δουλεύουν το μοτέρ σε ψηλές στροφές, είχαν ένα μοτέρ σε καλύτερη κατάσταση απ' αυτούς που το δούλευαν συνεχώς στην πόλη σε χαμηλές στροφές, στα αντίστοιχα χιλιόμετρα.

                    Επίσης τα ελατήρια χρειάζονται χιλιάδες χιλιόμετρα για να πατήσουν καλά, δεν κάνεις ένα τρέξιμο στην Εθνική και καθάρισες, και είναι ένας από τους λόγους που χρειάζεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα ένα σκίσιμο στο αυτοκίνητο.

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • gtsartsal
                      gtsartsal @andya3 last edited by

                      @andya3 said in Mazda CX-30:

                      Εγώ φταίω για όλα!

                      Τα μεγάλα ατμοσφαιρικά μοτέρ σε αντίθεση με τα τούρμπο αρέσκονται να δουλεύουν από μεσαίες στροφές και πάνω. Γι' αυτό βγάζουν και τη μέγιστη ροπή κοντά στα 4k rpm. Αυτό είναι γενική παρατήρηση, δεν αφορά μόνο την περίοδο του στρωσίματος.
                      Είναι δύσκολο να το κάνει κάποιος αυτό στην πόλη, γι΄αυτό χρειάζεται ανά διαστήματα να βγαίνει ΕΟ να το πατάει λίγο παραπάνω. Βοηθάει στην μακροζωία και καλή λειτουργία του μοτέρ, πατάνε καλύτερα τα ελατήρια να μην καίει λαδια και αναπτύσονται μεγάλες θερμοκρασίες που μειώνουν τις επικαθήσεις στις βαλβίδες λόγω άμεσου ψεκασμού.

                      Δεν υπάρχουν επίσημες δημοσιεύσεις για όλα αυτά, είναι εμπειρικές διαπιστώσεις με βάση την τεχνική λογική. Ήταν θέματα που απασχόλησαν κατόχους 2lt ατμοσφαιρικών vag την προηγούμενη 10-15ετία και συζητήθηκαν πολύ σε forum της Ελλάδας και του εξωτερικού.

                      Βγήκε το συμπέρασμα ότι όσοι κινούνταν κυρίως σε Εθνική ή είχαν τη δυνατότητα ανά διατήματα να δουλεύουν το μοτέρ σε ψηλές στροφές, είχαν ένα μοτέρ σε καλύτερη κατάσταση απ' αυτούς που το δούλευαν συνεχώς στην πόλη σε χαμηλές στροφές, στα αντίστοιχα χιλιόμετρα.

                      Επίσης τα ελατήρια χρειάζονται χιλιάδες χιλιόμετρα για να πατήσουν καλά, δεν κάνεις ένα τρέξιμο στην Εθνική και καθάρισες, και είναι ένας από τους λόγους που χρειάζεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα ένα σκίσιμο στο αυτοκίνητο.

                      Ωραίος.... αυτό ήθελα ..... τι πληροφορίες υπάρχουν

                      Οπότε ανά δίμηνο τρίμηνο σε κάποιο ταξίδι, καλό είναι να ανεβάζουμε τις στροφές του κινητήρα στις 4-5 χιλ για 20-30 λεπτά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Μήπως είστε off topic?Επίσης τα περισσότερα από αυτά που έχουν γραφτεί μάλλον δεν ισχύουν ,ούτε έχουν καμία χρησιμότητα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Και στα τούρμπο χρειάζονται υψηλές στροφές, οι επικαθήσεις τους ως έναν βαθμό απομακρύνονται λόγω των υψηλών ταχυτήτων του αέρα στα σημεία των επικαθήσεων. Μάλιστα σε οπές και γωνίες ο αέρας των υψηλών στροφών επιταχύνει και φτάνει σε υψηλότατες ταχύτητες και έτσι αποκολλα επικαθήσεις.

                          Αλλά αυτό είναι κάτι άλλο και γενικό , δε έχει σχέση με το στρώσιμο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Αυτα που λες είναι εντελώς θεωρητικά. Η πράξη αποδεικνύει ότι και να τα σκίζεις πάλι full στις επικαθίσεις είναι. Ειδικά τα άμεσου ψεκασμού.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Όχι στο τελευταίο είχα κατεβάσει μια εργασία αν θυμάμαι σωστά και είχε με μικροκαμερες τα εσωτερικά των κινητήρων. Δηλαδή υπήρξε μελέτη για το θέμα αυτό.

                              Οι ταχύτητες του αέρα που έπιανε στις έδρες των βαλβίδων ήταν απίστευτες. Μάλιστα κάποιοι κατασκευαστές επίτηδες σχεδιάζουν την εισαγωγή αέρα και τις έδρες των βαλβίδων για να ενισχύσουν το φαινόμενο αυτό, πέρα από το όφελος της καλύτερης εισαγωγής και μίξης του αέρα στον θάλαμο καύσης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Ε πως όχι.Αφου στη πραγματικότητα αλλα συμβαίνουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Ε τι να σου πω, τώρα; Εγώ αυτό διάβασα αυτό σας λέω.
                                  Μάλιστα θυμάμαι παρόμοιο ρεπορτάζ είχε και το drive πριν κάποια χρόνια που ανέλυε τεχνικά άρθρα.

                                  Το αποτέλεσμα δεν ήταν τέλειο αλλά υπήρχε μια σχετική βελτίωση. Τα χοντρά δηλαδή ξεκολλούσαν.
                                  Αν δεν θες μη το πιστεύεις. Ελεύθερος είσαι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by

                                    Αυτά όλα που γράφετε είναι άσχετα με Μάζντα, δεν μασάνε εύκολα από τέτοια...
                                    Στα δε τούρμπο είναι αδιάφορα, ποιες είναι η "χαμηλές στροφές" σε τούρμπο, ενώ όσο διευρυνονται και όλων των ειδών τα hybrid που υποβοηθουν ηλεκτρικά ακριβώς στις χαμηλές στροφές, τα αυτόματα κιβώτια που κρατάνε πάντα το ιδανικό εύρος στροφών, αλλά και το "drive by wire" γκάζι που ο οδηγός απλά εκδηλώνει επιθυμία επιτάχυνσης και δεν ελέγχει ο ίδιος πια την έγχυση καυσίμου, γίνονται ακόμη πιο αδιάφορες οι συνήθειες του καθενός, έκτος κι αν κάποιος οδηγεί χειροκίνητο και κρατάει επίτηδες το κιβώτιο σε λάθος σχέση ...για να στρώσει!
                                    Είναι η ...σπορ οδήγηση των χειροκινητων, που λέγαμε σε άλλες συζητήσεις.

                                    Αλλά όποιος αγόρασε Μάζντα, μικρή σημασία δίνει...

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • A
                                      andya3 @piliourits last edited by

                                      @piliourits said in Mazda CX-30:

                                      Αυτά όλα που γράφετε είναι άσχετα με Μάζντα, δεν μασάνε εύκολα από τέτοια...
                                      Στα δε τούρμπο είναι αδιάφορα, ποιες είναι η "χαμηλές στροφές" σε τούρμπο, ενώ όσο διευρυνονται και όλων των ειδών τα hybrid που υποβοηθουν ηλεκτρικά ακριβώς στις χαμηλές στροφές, τα αυτόματα κιβώτια που κρατάνε πάντα το ιδανικό εύρος στροφών, αλλά και το "drive by wire" γκάζι που ο οδηγός απλά εκδηλώνει επιθυμία επιτάχυνσης και δεν ελέγχει ο ίδιος πια την έγχυση καυσίμου, γίνονται ακόμη πιο αδιάφορες οι συνήθειες του καθενός, έκτος κι αν κάποιος οδηγεί χειροκίνητο και κρατάει επίτηδες το κιβώτιο σε λάθος σχέση ...για να στρώσει!
                                      Είναι η ...σπορ οδήγηση των χειροκινητων, που λέγαμε σε άλλες συζητήσεις.

                                      Αλλά όποιος αγόρασε Μάζντα, μικρή σημασία δίνει...

                                      Δε θέλω να ανοίξω "πληγή" στο νήμα του CX-30, αλλά όποιος πιστεύει ότι τα μοτέρ της Mazda και γενικά τα Ιαπωνικά δεν καίνε λάδια π.χ., πλανάται πλάνην οικτράν...
                                      Και μάλιστα για 2lt ατμοσφαιρικό μοτέρ και ειδικά σε περίπτωση "μη ενδεδειγμένης χρήσης και στρωσίματος του μοτέρ", με μόνιμη χρήση στην πόλη και αποφυγή σκισίματος, όπως ανέλυσα παραπάνω.
                                      Και το κλείνω εδώ το θέμα, όπως το άνοιξα, καλοτάξιδα να είναι τα Mazda σας...

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        super-t last edited by

                                        Πάνω από ποσά λίτρα ισχύουν όλα αυτά; Είναι σαν τα κυβικά στην ελληνική φορολογία;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k last edited by

                                          Αυτο που εγραψα οτι δεν παταμε απο χαμηλες στροφες με μεγαλη σχεση , ισχυει 100% και ψαξτε το οπου θελετε.

                                          K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • K
                                            kostis20 @alexandros-k last edited by kostis20

                                            @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                                            Αυτο που εγραψα οτι δεν παταμε απο χαμηλες στροφες με μεγαλη σχεση , ισχυει 100% και ψαξτε το οπου θελετε.

                                            Αυτό ναι ισχυει. Τα υπόλοιπα που γράφτηκαν οχι και τόσο.Ειδικά για τον Sκyactive X που είναι και τόσο ιδιαίτερος απορώ ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 211
                                            • 212
                                            • 61 / 212
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr