Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 178
    • 179
    • 111 / 179
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    89
    3567
    119779
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      Δεν έχω κανένα στοιχείο, αλλά 3 περιπτώσεις σοβαρών βλαβών από καύσιμο που γνωρίζω, έγινε σε βενζινη Shell. Μπορεί να ήταν τυχαίο, αλλά προτιμώ "ακριβουτσικα" BP/EKO για diesel.

      Επίσης σε πολύ φθηνά βενζινάδικα που βάζω στο μηχανάκι καμία φορά παρατηρώ ότι γεμίζει λιγότερο το ρεζερβουάρ (τελείως εμπειρικά) τις περισσότερες φορές.

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tkin73 @harisma23 last edited by

        @harisma23 said in CITROEN C4 III mod 2021:

        @tkin73 said in CITROEN C4 III mod 2021:

        Μουφα το vpower diesel υπάρχουν καλύτερα καύσιμα , εκο , ελιν, ετζιαν, αβιν....

        Έχεις κάποια στοιχεία γι' αυτό που λες;

        σου μιλαει εμπειρια χρονων....αμ πως...

        οταν εβαζα vpower και την ακριβοπλήρωνα εκανε σαν τρατα το αμαξι μολις τους εκοψα μειωθηκε ο θορυβος ...μετά οποιον εχω ρωτησει μου λεει μακρια απο αυτους ( τι να σου πω μπορει ολοι να εχουν μετοχες σε αλλες εταιρειες...)

        H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 @dublin last edited by

          @dublin said in CITROEN C4 III mod 2021:

          Δεν έχω κανένα στοιχείο, αλλά 3 περιπτώσεις σοβαρών βλαβών από καύσιμο που γνωρίζω, έγινε σε βενζινη Shell. Μπορεί να ήταν τυχαίο, αλλά προτιμώ "ακριβουτσικα" BP/EKO για diesel.

          Επίσης σε πολύ φθηνά βενζινάδικα που βάζω στο μηχανάκι καμία φορά παρατηρώ ότι γεμίζει λιγότερο το ρεζερβουάρ (τελείως εμπειρικά) τις περισσότερες φορές.

          φτηνιαρικο πετρελαιο από νο ναιμ μαγαζια δεν εχω βαλει ποτε, στο εταιρικο βαζω συνεχεια bp λογω καρτας καλα παει δεν εχω παραπονο...
          απο οταν εκοψα την σελ τα 9/10 γεμισματα ειναι απο το πρατηριο της ΕΚΟ που ειναι εξω απο τα δυηλιστηρια!! και καλη τιμη εχει σχετικα λογω μηδενικών μεταφορικών , τι μπορει να παει λαθος?...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisma23 @tkin73 last edited by

            @tkin73 said in CITROEN C4 III mod 2021:

            οταν εβαζα vpower και την ακριβοπλήρωνα εκανε σαν τρατα το αμαξι μολις τους εκοψα μειωθηκε ο θορυβος ...μετά οποιον εχω ρωτησει μου λεει μακρια απο αυτους ( τι να σου πω μπορει ολοι να εχουν μετοχες σε αλλες εταιρειες...)

            Κατ' αρχάς συζητάμε για το V-Power diesel μόνο και μόνο επειδή μια μέρα την εβδομάδα είναι στην τιμή (+1-2 λεπτά) του απλού diesel. Αξίζει λοιπόν μόνο αν δεν το ακριβοπληρώνεις. Κατά τ' άλλα, δέχομαι ότι μπορεί να στο δικό σου κινητήρα να είναι πιο θορυβώδες, αλλά πιστεύω ότι σε κάποιον άλλο κινητήρα μπορεί να είναι πιο ήσυχο από τον ανταγωνισμό.

            Σε προσωπικό επίπεδο, έχω κάνει 48,5Κ χιλιόμετρα με το προηγούμενο αυτοκίνητο μου και 62,5Κ με τον τωρινό αποκλειστικά με V-Power diesel, πάντα την ημέρα της προσφοράς και από εταιρικά πρατήρια, με μηδενικά προβλήματα και το φίλτρο πετρελαίου να βγαίνει πάντα καθαρό.

            T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tkin73 @harisma23 last edited by tkin73

              @harisma23 said in CITROEN C4 III mod 2021:

              @tkin73 said in CITROEN C4 III mod 2021:

              οταν εβαζα vpower και την ακριβοπλήρωνα εκανε σαν τρατα το αμαξι μολις τους εκοψα μειωθηκε ο θορυβος ...μετά οποιον εχω ρωτησει μου λεει μακρια απο αυτους ( τι να σου πω μπορει ολοι να εχουν μετοχες σε αλλες εταιρειες...)

              Κατ' αρχάς συζητάμε για το V-Power diesel μόνο και μόνο επειδή μια μέρα την εβδομάδα είναι στην τιμή (+1-2 λεπτά) του απλού diesel. Αξίζει λοιπόν μόνο αν δεν το ακριβοπληρώνεις. Κατά τ' άλλα, δέχομαι ότι μπορεί να στο δικό σου κινητήρα να είναι πιο θορυβώδες, αλλά πιστεύω ότι σε κάποιον άλλο κινητήρα μπορεί να είναι πιο ήσυχο από τον ανταγωνισμό.

              Σε προσωπικό επίπεδο, έχω κάνει 48,5Κ χιλιόμετρα με το προηγούμενο αυτοκίνητο μου και 62,5Κ με τον τωρινό αποκλειστικά με V-Power diesel, πάντα την ημέρα της προσφοράς και από εταιρικά πρατήρια, με μηδενικά προβλήματα και το φίλτρο πετρελαίου να βγαίνει πάντα καθαρό.

              και εγω πάντα τις πεμπτες με την προσφορα έβαζα , όπως και ολη η ντιζελ κοινωνια... και για το κατα ποσο ηταν η vpower αυτη που βαζαμε καθε πεμπτη κραταω επιφυλαξεις...ολοι εβαζαν απο εκει τις πεμπτες ουρα...ψιλοβρωμα η δουλεια....μπορει να μην το βαζαμε μονο στην τιμη του απλου αλλα να βαζαμε και απλο...δλδ πχ από τα 1000λτ vpower η σελ τα 950 τα εδινε με τιμη απλου τις πεμπτες!!! τοσο φιλεσπλαχνοι πια ...αν περνουσες παρασκευη ή τεταρτη απο την αντλια του ντιζελ αραχνες επιανε...

              H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                andreas72 last edited by

                Επειδή o gatoz χθες με ανησύχησε αρκετά σχετικά με το adblue, θα το ξαναρωτήσω. Είναι ένα σύνηθες πρόβλημα αυτό που παρουσιάζουν (ή παρουσίασαν) τα PSA;

                gatoz S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • gatoz
                  gatoz @andreas72 last edited by

                  @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                  Επειδή o gatoz χθες με ανησύχησε αρκετά σχετικά με το adblue, θα το ξαναρωτήσω. Είναι ένα σύνηθες πρόβλημα αυτό που παρουσιάζουν (ή παρουσίασαν) τα PSA;

                  ναι, ειναι ενα συχνο προβλημα

                  #milf-a-man

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 @gatoz last edited by

                    @gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:

                    @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                    Επειδή o gatoz χθες με ανησύχησε αρκετά σχετικά με το adblue, θα το ξαναρωτήσω. Είναι ένα σύνηθες πρόβλημα αυτό που παρουσιάζουν (ή παρουσίασαν) τα PSA;

                    ναι, ειναι ενα συχνο προβλημα

                    αυτο περιορίζεται στα psa ειναι ή είναι αδυναμία γενική της adblue τεχνολογίας αραγε?

                    φυσικα αν κανεις αυτην την ερωτηση σε πωλητη Psa σχετικα με το adblue θα σου πει πρωτη φορά το ακουμε τωρα απο εσενα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • H
                      harisma23 @tkin73 last edited by

                      @tkin73 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                      και εγω πάντα τις πεμπτες με την προσφορα έβαζα , όπως και ολη η ντιζελ κοινωνια... και για το κατα ποσο ηταν η vpower αυτη που βαζαμε καθε πεμπτη κραταω επιφυλαξεις...ολοι εβαζαν απο εκει τις πεμπτες ουρα...ψιλοβρωμα η δουλεια....μπορει να μην το βαζαμε μονο στην τιμη του απλου αλλα να βαζαμε και απλο...δλδ πχ από τα 1000λτ vpower η σελ τα 950 τα εδινε με τιμη απλου τις πεμπτες!!! τοσο φιλεσπλαχνοι πια ...αν περνουσες παρασκευη ή τεταρτη απο την αντλια του ντιζελ αραχνες επιανε...

                      Άρα λπιπόν δεν την ακριβοπλήρωνες, όπως έγραψες στο προηγούμενο ποστ σου...

                      Κατά τ' άλλα, προσπερνώντας τις θεωρίες συνωμοσίας, θα πω τα εξής:
                      Ούτε φιλεύσπλαχνοι είναι, ούτε απατεώνες! Τα 1-2 λεπτά της διαφοράς σίγουρα υπερκαλύπτουν τη διαφορά του κόστους του προϊόντος, οπότε σίγουρα δεν χάνουν. Και τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας βγάζουν το παντεσπάνι τους από τα V-Power καύσιμα. Όπως κατ' αναλογία π.χ. το μεταλλικό χρώμα στα αυτοκίνητα, το οποίο στοιχίζει στα εργοστάσια 2-5 Ευρώ παραπάνω και ο καταναλωτής το πληρώνει κατ' ελάχιστον 500 Ευρώ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 @andreas72 last edited by

                        @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                        Επειδή o gatoz χθες με ανησύχησε αρκετά σχετικά με το adblue, θα το ξαναρωτήσω. Είναι ένα σύνηθες πρόβλημα αυτό που παρουσιάζουν (ή παρουσίασαν) τα PSA;

                        Εγώ θα έλεγα ότι ΗΤΑΝ ένα σύνηθες προβλημα. Ότι 1500αρι psa έχω μετά το 2019 (και είναι καμιά 60αρια αυτοκίνητα) δεν έχει παρουσιάσει κανένα θέμα και κάποια έχουν 100Κ+ χλμ. Τα του 2017 και 2018, μου έβγαλαν τα σχετικά θεματάκια.

                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • gatoz
                          gatoz @stefan147 last edited by gatoz

                          @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                          @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                          Επειδή o gatoz χθες με ανησύχησε αρκετά σχετικά με το adblue, θα το ξαναρωτήσω. Είναι ένα σύνηθες πρόβλημα αυτό που παρουσιάζουν (ή παρουσίασαν) τα PSA;

                          Εγώ θα έλεγα ότι ΗΤΑΝ ένα σύνηθες προβλημα. Ότι 1500αρι psa έχω μετά το 2019 (και είναι καμιά 60αρια αυτοκίνητα) δεν έχει παρουσιάσει κανένα θέμα και κάποια έχουν 100Κ+ χλμ. Τα του 2017 και 2018, μου έβγαλαν τα σχετικά θεματάκια.

                          στεφαν, το κορσα/3-2020 του γιου μου, το 208/8-2021 στην εταιρεια τα εχω πολυ-πολυ προχειρα.
                          ριξε και μια ματια να δεις τι γινεται στο fb του 3008. και σε αλλα της psa.
                          ολα μετα το 2019.

                          #milf-a-man

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            andreas72 @gatoz last edited by

                            @gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:

                            @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                            @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                            Επειδή o gatoz χθες με ανησύχησε αρκετά σχετικά με το adblue, θα το ξαναρωτήσω. Είναι ένα σύνηθες πρόβλημα αυτό που παρουσιάζουν (ή παρουσίασαν) τα PSA;

                            Εγώ θα έλεγα ότι ΗΤΑΝ ένα σύνηθες προβλημα. Ότι 1500αρι psa έχω μετά το 2019 (και είναι καμιά 60αρια αυτοκίνητα) δεν έχει παρουσιάσει κανένα θέμα και κάποια έχουν 100Κ+ χλμ. Τα του 2017 και 2018, μου έβγαλαν τα σχετικά θεματάκια.

                            στεφαν, το κορσα/3-2020 του γιου μου, το 208/8-2021 στην εταιρεια τα εχω πολυ-πολυ προχειρα.
                            ριξε και μια ματια να δεις τι γινεται στο fb του 3008. και σε αλλα της psa.
                            ολα μετα το 2019.

                            Αν δεν κάνω λάθος όμως, diesel είναι τα δύο c4 που πήρες τελευταία. Είχες καμία ένδειξη ότι κάτι έχει αλλάξει ή απλά ρισκάρεις λόγω άλλων πλεονεκτημάτων του μοντέλου;

                            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • gatoz
                              gatoz @andreas72 last edited by gatoz

                              @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                              @gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:

                              @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                              @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                              Επειδή o gatoz χθες με ανησύχησε αρκετά σχετικά με το adblue, θα το ξαναρωτήσω. Είναι ένα σύνηθες πρόβλημα αυτό που παρουσιάζουν (ή παρουσίασαν) τα PSA;

                              Εγώ θα έλεγα ότι ΗΤΑΝ ένα σύνηθες προβλημα. Ότι 1500αρι psa έχω μετά το 2019 (και είναι καμιά 60αρια αυτοκίνητα) δεν έχει παρουσιάσει κανένα θέμα και κάποια έχουν 100Κ+ χλμ. Τα του 2017 και 2018, μου έβγαλαν τα σχετικά θεματάκια.

                              στεφαν, το κορσα/3-2020 του γιου μου, το 208/8-2021 στην εταιρεια τα εχω πολυ-πολυ προχειρα.
                              ριξε και μια ματια να δεις τι γινεται στο fb του 3008. και σε αλλα της psa.
                              ολα μετα το 2019.

                              Αν δεν κάνω λάθος όμως, diesel είναι τα δύο c4 που πήρες τελευταία. Είχες καμία ένδειξη ότι κάτι έχει αλλάξει ή απλά ρισκάρεις λόγω άλλων πλεονεκτημάτων του μοντέλου;

                              τον ιδιο 1.5d εχουν ολα. τα 2 c4 ειναι ακομη σχεδον καινουργια για να παρουσιασουν το παραμικρο. το ενα εχει κατω απο 1000km και το αλλο καπου 2.
                              προβληματα βγαζουν σχεδον ολα. ισως οχι οι συσκευες σαν το c-hr. δεν ειναι ομως το μοναδικο κριτηριο, αλλωστε υπαρχει η εγγυηση.

                              #milf-a-man

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Το θέμα με το δοχείο Ad blue συνήθως εμφανίζεται γύρω στα 70-100000 χλμ και όχι σε όλα βέβαια.
                                Η εταιρεία το αλλάζει δωρεάν αν είσαι στην εγγύηση, αλλά και μετά την εγγύηση, αν το πηγαίνεις για σέρβις σε αυτούς και μέχρι τα 150000 χλμ, πληρώνεις μόνο την εργασία 80-100 ευρώ.

                                Βέβαια μέχρι τα 150000 έχεις κερδίσει 6-7000 σε καύσιμα , οπότε το 1000 που κοστίζει μάλλον το ρισκάρεις.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  andreas72 @gatoz last edited by

                                  @gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                  @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                  @gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                  @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                  @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                  Επειδή o gatoz χθες με ανησύχησε αρκετά σχετικά με το adblue, θα το ξαναρωτήσω. Είναι ένα σύνηθες πρόβλημα αυτό που παρουσιάζουν (ή παρουσίασαν) τα PSA;

                                  Εγώ θα έλεγα ότι ΗΤΑΝ ένα σύνηθες προβλημα. Ότι 1500αρι psa έχω μετά το 2019 (και είναι καμιά 60αρια αυτοκίνητα) δεν έχει παρουσιάσει κανένα θέμα και κάποια έχουν 100Κ+ χλμ. Τα του 2017 και 2018, μου έβγαλαν τα σχετικά θεματάκια.

                                  στεφαν, το κορσα/3-2020 του γιου μου, το 208/8-2021 στην εταιρεια τα εχω πολυ-πολυ προχειρα.
                                  ριξε και μια ματια να δεις τι γινεται στο fb του 3008. και σε αλλα της psa.
                                  ολα μετα το 2019.

                                  Αν δεν κάνω λάθος όμως, diesel είναι τα δύο c4 που πήρες τελευταία. Είχες καμία ένδειξη ότι κάτι έχει αλλάξει ή απλά ρισκάρεις λόγω άλλων πλεονεκτημάτων του μοντέλου;

                                  τον ιδιο 1.5d εχουν ολα. τα 2 c4 ειναι ακομη σχεδον καινουργια για να παρουσιασουν το παραμικρο. το ενα εχει κατω απο 1000km και το αλλο καπου 2.
                                  προβληματα βγαζουν σχεδον ολα. ισως οχι οι συσκευες σαν το c-hr. δεν ειναι ομως το μοναδικο κριτηριο, αλλωστε υπαρχει η εγγυηση.

                                  Το πρόβλημα για το οποίο μιλάμε όμως, δεν είναι πρόβλημα του δοχειου-αντλιας (ή κάτι τέτοιο) του adblue; Αφού το πρόβλημα είναι τόσο έντονο και τις περισσοτερες φορές αναλαμβάνει την αντικατάσταση η εταιρεια (με προβληματικό ανταλλακτικό άραγε), δεν θα ήταν λογικό να το εχουν ήδη αντικαταστήσει στα καινούργια μοντέλα; (Ευτυχώς που δεν θα πάρω την DS4 😊 😊 😊

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Το πρόβλημα είναι το δοχείο της Bosch. Διαβρώνεται λένε από τα adblue.

                                    Προφανώς ψάχνουν νέα σύνθεση.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz last edited by

                                      ομως
                                      το προβλημα με τα αντ μπλου στα νεωτερα δεν ειναι το δοχειο...
                                      το κορσα στα 30000 και το 208 στα 2-3000 το βγαλανε. σιγα τα χιλομετρα.
                                      βασικα βγαζουν ενδειξη οτι δεν εχει αντ μπλου, αν και ειναι γεματο, και απλα μετα απο καποια χιλιομετρα σταματανε και θελουν γερανο.
                                      και τα δυο τα κρατησαν βδομαδες, στην εγγυηση βεβαια και με αντικατασταση με αλλο, και οταν επεστρεψαν στο δελτιο της βλαβης εγραφαν ασαφεστατα ηλεκτρονικο/ηλεκτρικο ακινησιας ή καπως ετσι.
                                      δεν γραφανε τιποτε για δοχειο. και πες οκ, το κορσα τραβαει καποιο ζορι, ουτε 2 ετων βεβαια, το 208 ειναι 6 μηνων και μμε χαλαρη χρηση.
                                      το ξαναλεω ψαξτε λιγο τα φουμπου που γινεται ενας χαμουλης.
                                      απο την αλλη ειναι μια χαρα αυτοκινητο και οχι συσκευη.
                                      αν κατι περισσοτερο με προβληματιζει ειναι το γελοιο ινφοτεινμεντ για τις μερες μας, οχι να κανει χρωματα και παπαριες, για τα βασικα λεμε, ειναι πολυ χαλια η λειτουργικοτητα του στη καθημερινοτητα. τρατζικ λεμε. φτιαγμενο μονο να το δεις στην εκθεση και να πεις οθοναρα!
                                      ας πουμε το αντ μπλου το ξερουν και καπως θα το λυσουν ή θα τους ταραξει η αγορα να το λυσουν. το οτι ξεσυνδεεται το κινητο απο γειτονια σε γειτονια γιατι ετσι και μετα θελει φουλ ριμπουτ των 7 λεπτων, ε, ειναι ενα θεμα.
                                      θα το ξαναπω, #mono_vitara. S
                                      η βενζινουλα μου ηταν πυραυλος, χωνωτανε παντου, εστριβε, ταξιδευε, δεν εκαιγε, του πηδηξα τη μανα στο ρεντ λαιν σε εο και στα βουνα και τις ραχουλες και ζητησε μονο σερβις. και ειχα σωστο ινφοτειμεντ, καλυτερο της πι ες ει και σε συνδεσιμοτητα το 2015. το 3008 με εχει πρηξει, αμαξαρα με αδυναμιες οπου το ματι δεν πεφτει πανω στην εκθεση που ακουμπας τη προκαταβολη. οκ, δεν ειναι παρκετεζες οπως καποια αλλα αχαλαστα-αψυχα ή μη_σου_γαμησω_βαρετα_φριτσικα.

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        andreas72 last edited by

                                        Όσοι έχετε diesel, χρησιμοποιείτε αυτό το πρόσθετο καθαριστικό πετρελαίου για τους μυκητες; Έχω ακούσει την άποψη ότι αν βάζεις v-power δεν χρειάζεται.

                                        M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dgrgtc last edited by dgrgtc

                                          Εμείς στη δουλεία με 14 Citroen Jumber απο το 2017 εως σήμερα όλα έχουν θέμα με το ad-blue...το οποίο η εταίρια δεν μπορεί να το λύσει....με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα κάθε 2000 χλμ. να πηγαίνουν σε εξουσιοδοτημένο για να γίνει reset το σύστημα...και ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται....
                                          Δεν θέλω να φανταστώ τον ιδιώτη επαγγελματία που έχει επίλεξει αυτά τα αυτοκίνητα για να κάνει τη δουλεία του....απόγνωση....μόνο...

                                          Και κατί ξεμπαρκα...Opel crossland εχουν τα ιδια θέματα από τα 80000χλμ. περίπου....

                                          Κάπου είχε πάρει το αυτί μου ότι το θέμα έχει φτάσει μέχρι το ελληνικό υπουργείο μεταφορών...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 last edited by tkin73

                                            ευτυχως που διαβάζουμε το φορουμ ...φοβερο αυτό το θεμα της ακινητοποιησης λογω adblue των psa....και παρολα αυτά εχει γεμιζει λιονταρια ολη η ελλαδα....δουλιτσα για τους γερανους και τις οδικες....μακρια...30Κ και να σε μαζευει η οδικη καθε λιγο....

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 111 / 179
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr