Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 100
    • 101
    • 102
    • 103
    • 104
    • 178
    • 179
    • 102 / 179
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    89
    3567
    120844
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      9μηνο η βενζίνή και 5 με 7 το πετρέλαιο? Περίεργο...αυτά βγαίνουν απ' την ίδια γραμμή παραγωγής.

      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • alexandros-k
        alexandros-k @stefan147 last edited by

        @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

        9μηνο η βενζίνή και 5 με 7 το πετρέλαιο? Περίεργο...αυτά βγαίνουν απ' την ίδια γραμμή παραγω γής.

        Λογικα εχει μεγαλυτερη ζητηση το βενζινης , γι αυτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefan147 last edited by

          Σωστό!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dofour @mastros last edited by

            @mastros said in CITROEN C4 III mod 2021:

            Είμαι κάτοχος τ c4 c cross και όταν ξεκινάω τ αυτοκίνητο ανάβει αυτόματα κ ο κλιματισμός.πως απενεργοποίειται αυτό; Ίσως είναι χαζή ερώτηση αλλά δεν το καταφέρνω όσες δοκιμές κ αν έκανα,κάθε φορά που βάζω μπρος τ αμάξι ανοίγει αυτόματα κ ο κλιματισμός

            Κι εγώ δεν ήξερα στην αρχή για ποιο λόγο το κάνει. Τελικά το κόλπο είναι να έχεις τελείως κλειστό τον αέρα δηλαδή το μεσαίο κουμπί Auto στρίψτο τέρμα αριστερά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dofour @sabas_thess last edited by

              @sabas_thess said in CITROEN C4 III mod 2021:

              Μια κόκκινη κουκλάρα στην κάτω Τούμπα πριν κάνα 6μηνο. Ο ιδιοκτήτης την τσουλούσε αργά και βασανιστικά. Σαν εκείνες τις γκόμενες που πάνε επίτηδες αργά γιατί ξέρουν ότι τις κοιτάμε και θέλουν να επιτείνουν το βασανιστήριο! Ειδικά στο κόκκινο είναι αδιαμφισβήτητα ένα όχημα που σπάει τα άλατα στον αυχένα εμφανισιακά...

              Ωραίο και το κόκκινο αλλά το δικό μου το απολαμβάνω, Μαύρο full εκδοση με ηλιοροφή και το μοναδικό που κυκλοφορεί στη Θεσσαλονίκη εδώ και 7 μήνες 🕶
              Σχεδόν έχω δει όλα τα χρώματα να κυκλοφορούν, Κόκκινο και μαύρο είναι τα πιο όμορφα και λευκό το χειρότερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                sabas_thess last edited by

                Θεσσαλονίκη τα περισσότερα που βλέπω είναι ασημί το οποίο είναι για εμένα μακράν το χειρότερο γιατί κάνει ένα τόσο όμορφο αμάξωμα να μοιάζει αδιάφορο! Πέτυχα εχθές ένα δίπλα μου στην κίνηση έξω από την ΔΕΘ ασημί με τάσια άθλιο. Το λευκό είναι απλά ουδέτερο αλλά ίσως σε αυτό να με επιρρεάζει το γεγονός ότι γενικά στα περισσότερα αυτοκίνητα μου αρέσει ακόμα και το απλό λευκό πόσο μάλλον οι υπέροχες πέρλες τύπου Toyota. Το δικό σου το μαύρο απλά έχει το κλασσικό θέμα με όλα τα μαύρα πως θέλει φροντίδα, αγάπη, προδερμ και κλειστό πάρκιν...

                "I am what you made me", D.V.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  AndreasT 0 last edited by

                  Δεν είναι άσχημο το ασημί, απλώς τα τελευταία 10-15 χρόνια τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν ήταν ασημί, το οποίο ήταν τρελή μόδα, με αποτέλεσμα τώρα πλέον να έχει επέλθει κορεσμός και να φαίνεται βαρετό. Το χρώμα που είναι τώρα της μόδας, τουλάχιστον για τα SUV, είναι το λευκό.

                  Στο C4 η διαφορά ανάμεσα στο μαύρο και στο λευκό είναι ότι στο μαύρο χάνεται η διχρωμία με τα μαύρα πλαστικά και δεν φαίνονται τόσο έντονα οι ακμές του αμαξώματος. Επομένως το μαύρο φαίνεται πιο ογκώδες, το λευκό (όπως και τα άλλα ανοιχτά χρώματα) πιο λεπτό και "μυώδες".

                  Επίσης μια σημαντική διαφορά είναι ότι με το λευκό και το ασημί φαίνεται πιο ογκώδες το πορτοφόλι σου, γιατί τα άλλα κοστίζουν κανένα πεντακοσάρικο παραπάνω.

                  Εγώ έχω παραγγείλει το σκούρο γκρι (gris platinium), το οποίο έχω δει μόνο στον διαμορφωτή. Όταν το παραλάβω, θα γράψω εντυπώσεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • georgemit
                    georgemit last edited by georgemit

                    Το λευκό είναι της μόδας πολλά χρόνια τώρα γιατί ταιριάζει στα περισσότερα αμάξια και κυρίως είναι συνήθως τσάμπα.
                    Μέχρι που πονηρεψανε οι περισσότερες εταιρείες και πλεον το χρεώνουν δίνοντας δωρεάν τα μπλε ή κόκκινα μη μεταλλικά.
                    Το c4 θα το αγόραζα μαύρο. Δε μου αρέσει καθόλου το πορτοκαλί. Το κόκκινο πιστεύω ταιριάζει περισσότερο σε πιο μικρά αμαξια.

                    i30 160 N line!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      clockwork82 last edited by

                      Κόκκινο δαγκωτό από εμένα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
                      Είναι ένα υπέροχο ανοιχτό κερασί που δεν έχω δει σε άλλο όχημα.

                      Μετά το κόκκινο, μου αρέσει το λευκό το οποιο είναι χρωμα πασπαρτού κλασσικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Το κόκκινο είναι ωραίο.
                        Λευκό , μαύρο και ένα καφε-ασημί δεν λένε.
                        Τα ανοιχτογάλαζα επίσης του πάνε και γενικά ό,τι αναδεικνύει τις καμπύλες του.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • georgemit
                          georgemit last edited by

                          Γαλάζιο ωραίο αλλά όχι για το C4, για κανένα μικρό πόλης ίσως.
                          Ασημί αδιάφορο, γκρι μέσα στα γούστα μου.

                          i30 160 N line!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            Gnikolas82 last edited by

                            Έτσι όπως είναι η κατάσταση με τις παραδόσεις, ας έρθει κι ας είναι και μελιτζανι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sabas_thess last edited by

                              Αν αγόραζα C4 πριν το χρώμα θα με απασχολούσε πρωτίστως να ρωτήσω τι άλλη διάσταση ζαντολάστιχα μπορεί να φορέσει το όχημα να πάω να αλλάξω τα μαμά την ημέρα της παράδοσης! Τα φυσοκάλαμα που φοράει πέρα του πιθανού υψηλού κόστους αντικατάστασης αλλά και των αμφιβολιών που (ίσως εσφαλμένα) μου γεννάνε εξ όψεως ότι θα στερούνται πρόσφυσης έναντι της φυγόκεντρου είναι και άθλια στο μάτι! Τέτοιο κουκλάκι και το κάνανε σαν τα ντούκια που πατιούνται μόνο upper body...

                              "I am what you made me", D.V.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • georgemit
                                georgemit last edited by georgemit

                                Ίσως προσπαθήσανε να του δώσουν ύψος μέσω της 18άρας για να μη πειράξουν ανάρτηση και αλλοιώσουν τα χαρακτηριστικά της.
                                Δε ξέρω δε μπορώ να δώσω άλλη εξήγηση για αυτή την επιλογή.
                                Αισθητικά δε με χαλάει κάτι πάντως.

                                i30 160 N line!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  clockwork82 last edited by

                                  Γενικά είναι σφάλμα να πειράξει κάποιος τη γεωμετρία της πλατφόρμας αλλάζοντας τροχούς

                                  Ούτε εμένα με χαλάει κάτι αισθητικά

                                  Επίσης το αυτοκίνητο στρίβει ασφαλέστατα από όσο διαβάζω στις δοκιμές, δεν έχει κανένα θέμα πρόσφυσης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Εγω πιθανοτατα στην πρωτη αλλαγη θα βαλω 215/55/18. Οριακα μεν αλλα τα παιρνει η 6.5αρα ζαντα και ειναι οτι πλησιεστερο σε διαστασεις απο θεμα σφαλματος κοντερ κτλ.

                                    Οχι οτι τα χρειαζεται απο θεμα προσφυσης κτλ, καθαρα και μονο για λογους stance (τρομαρα του).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz last edited by

                                      σημερον επαραλαβαμε 2 σε τεσσερο
                                      μαζουτ, 130 αυτοματα, μπουζινες εκδοση
                                      με περιεργο εξοπλισμο, ακομη δεν εχω τσεκαρει να παντα
                                      αλλα ας πουμε δεν εχει πισω υποβραχιωνια, δεν εχει ανταπτιβ κρουζ, δεν εχει μπροστα αισθητηρες αλλα εχει αντι για σιδερενιες, 18αρες αλουμινιου.
                                      το οποιος σημαινει, ηδη το τσεκαρα, χαρς ράιντ. ωρε, γιατι ρε γαλλοι?
                                      τα καθισματα, οκ ,μου θυμισανε το Λαου με τους τσοντες, παχια, να βουλιαζεις μεσα και να αναρωτιεσαι αν θα ακουμπησει το κωλος το πατωμα. η ιστορια με τα κουμπια αντι για λεβιε, χαχαχ. μια παπαρια υλοποιηση, ετσι για τη διαφορετικοτητα. χωροι θα ελεγα οκ, μην σου πω οτι το ακριβως διπλανο βιτ που καθεσαι πισω ορθια σε χωραει καλυτερα. μαλλος εχει χωρο αλλα ειναι τοσο περιεργα τα καθισματα που τα γονατα των πισω ειναι στο σβερκο των μπροστα.
                                      απο ινφοτέιμεντ, ιδιο και πραγματικα τρομερα δυσχρηστο και χωρις δυνατοτητες με το 3008. λες στην αρχη οθοναρα εχει και μετα καταλαβαινεις οτι δεν κανει οσα υποσχεται. και ενω στο 3008 εχεις κουμπια για να πας σε καποια λειτουργια, σε αυτ θελει χομ και μενου. ρε γαλλοι, ακομη μαλακες μεινατε.
                                      χωροι για πραγματα, εντυπωσιακοι μπροστα, μου αρεσε το ραφι, μηδεν πισω. νερο δεν πινουν στη γαλλια? το μπουκαλακι που το βαζουν? πανω του καθονται?
                                      το χεντ απ ντισπλέι ειναι για το δειξεις στη μαμα να της πεις οτι ειναι σαν αεροπλανο να σου ασημωσει κανενα 20αρικο. μετα το κλεινεις γιατι ειναι εκνευριστικο. το καντραν. χαχαχ. ποιο καντραν. γραφικα απο μουν κρεστα του 81 και πικρα. κοιτα ρε που θα συμπαθησω το σι ειτζ αρ.
                                      μεγεθος αμαξιου θηριο. γιατι αραγε?
                                      το πηγα μια συντομη βολτουλα, καλη ηχομονωση, κοπαναει με τις 18αρες αν και οχι τραγικα. οκ, το κριτηριο αν παει ειναι το βιτ 1.6 με 120, 130 εχει το γαλλικο. οχι, σε σχεση με το βιτ δεν παει, αλλα σε σχεση με ας πουμε ενα ντισιάι κλιο παει καλυτερα. φρενα πολυ αποτομα και βαρκα γυαλο σε στριψιμο και φρενα, σαν τη μαριλενα που πηγαινε στη κυθνο το 72.
                                      στο τσεκαριΖμα τι πηραμε, συμμετειχε και ο συναδελφος με ενα βιτ 1.6 μαζουτ χερι που περιμενει εδω και μηνες ενα 3008 αυτοματο μαζουτ. ηρθε και απο χιονισμενο μερος στο σπιτι, τρομαξε....
                                      και οχι δεν ακυρωνω την παραγγελια του 3008 οσο και να παρακαλει. οι απιστιες πληρωνονται εδω.

                                      οταν το οδηγησω εκτεταμενα θα τα ξαναματαπουμε.
                                      γενικα μια χαρα αμαξι, αναλογα τι περιμενεις.

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        2 φαουλ για αρχη:

                                        • αστειο το οτι κοπανει με τις 18αρες το συγκεκριμενο αμαξι. Τσεκαρε πιεσεις στα λαστιχα ή κανε καλιμπρεϊσον στο αισθητηριο οργανο. Επισης με 17αρα μονο το σκετο feel βγαινει δηλ η εκδοση που ειναι πιο φτωχη κι απο εσωτερικο βιταρα. Απο feel pack και πανω δινει μονο 18αρες ειτε ατσαλι ειτε αλουμινιο.

                                        • απειρως καλυτερο σε επιδοσεις απο ντιζελ βιταρα (4κινητο) απλα η ηχομονωση και η πολυ ανωτερη κυλιση κρυβουν τα χλμ. Θα με επιβεβαιωσουν ολες οι ονλαιν μετρησεις σ αυτο, δεν ειναι προσωπικη αισθηση. Μοτερουκλα ο Φιατ του Βιταρα αλλα παραδοσιακα ψηλα σκαει και δεν το βοηθαγε και το 2πλοσυμπλεκτο.

                                        Στα υπολοιπα μεσες ακρες συμφωνω.

                                        ΥΓ: πισω ποτηροθηκες μονο εαν παιζει υποβραχιωνιο.

                                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          Gnikolas82 @stefan147 last edited by

                                          ΥΓ: πισω ποτηροθηκες μονο εαν παιζει υποβραχιωνιο.

                                          Αν δεν κάνω τρομερό λάθος, υποβραχιόνιο για τους πίσω έχει μόνο η shine pack. Λογικά είναι η έκδοση shine (αφού συνδυάζει 18αρα ζάντα και hud)

                                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz @Gnikolas82 last edited by gatoz

                                            @gnikolas82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                            ΥΓ: πισω ποτηροθηκες μονο εαν παιζει υποβραχιωνιο.

                                            Αν δεν κάνω τρομερό λάθος, υποβραχιόνιο για τους πίσω έχει μόνο η shine pack. Λογικά είναι η έκδοση shine (αφού συνδυάζει 18αρα ζάντα και hud)

                                            να ξαναπω. δεν παραγγελθηκε ετσι.
                                            υπηρχε μια εκδοση που ηταν στα ορια αλλαγης φορολογικου κατωφλιου και προσφερονταν απο τα ληζινγκ. με σιδερενιες 17αρες ζαντες. και αυτο που ειχα δει το καλοκαιρι που παραγγελθηκαν ειχε πισω υποβραχιονιο, ειχε αισθητηρες μπροστα, ειχε ανταπτιβ κρουζ και σιδερενιες 17αρες ( η 18αρες δεν θυμαμαι) με τασια.
                                            ηταν το παραδοξο μαλιστα τοτε να ειναι καλυτερα εξοπλισμενο το χειροκινητο μαζουτ.

                                            #milf-a-man

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 102 / 179
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr