Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 21
    • Best 9
    • Groups 0

    AndreasT 0

    @AndreasT 0

    18
    Reputation
    1
    Profile views
    21
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    AndreasT 0 Unfollow Follow

    Best posts made by AndreasT 0

    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Προχθές παρέλαβα το ηλεκτρικό C4 (παραγγελία αρχές Νοεμβρίου 2021). Γκρι σκούρο με κόκκινα διακοσμητικά. Όσον αφορά την εμφάνιση, όσοι το είδαν έκαναν πολύ κολακευτικά σχόλια (κάποιοι έβγαλαν και φωτογραφίες !!!). Ευκολοοδήγητο, πολύ άνετο, στιβαρό στον δρόμο, δεν είναι για νευρική αλλά μόνο ήρεμη οδήγηση.

      Τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (highway driver assist και lane assist) πολύ αποτελεσματικά. Στην Εθνική νιώθεις ότι πηγαίνει μόνο του, ακόμη και στις στροφές, όμως, αν πάρεις τα χέρια από το τιμόνι, σε επαναφέρει σε τάξη.

      Όσον αφορά την αυτονομία, είναι περίπου όσο ορίζει ο κατασκευαστής. Πλήρως φορτισμένο, βγάζει ένδειξη ότι έχει 360 χλμ. Από αυτά βγαίνουν γύρω στα 300 χλμ. με συντηρητική οδήγηση εκτός πόλεως. Στην πόλη ακόμη δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά σίγουρα θα είναι περισσότερα από 300 χλμ. Το regenerative breaking ανεπαίσθητο, δεν έχει σχέση με one-pedal-driving όπως σε άλλα ηλεκτρικά.

      Όσον αφορά τη φόρτιση, η διάρκεια της πλήρους φόρτισης είναι γύρω στις 3,5 - 4 ώρες με φορτιστή 11KW. Δεν έχω οικιακό φορτιστή, αλλά το φορτίζω στους δημόσιους σταθμούς της Protergia, που είναι και δωρεάν στην Αθήνα. Είναι βολικοί, αλλά το πρόβλημα είναι ότι δύσκολα θα βρεις ελεύθερη θέση. Παρότι δεν πολυφαίνεται στην καθημερινότητα, έτσι συνειδητοποιεί κανείς ότι έχουν πραγματικά αυξηθεί τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά. Επίσης, ενώ έχουν δύο διαθέσιμες θέσεις φόρτισης, σε λίγους μόνο σταθμούς είναι διαθέσιμες και οι δύο θέσεις, γιατί η μία είναι πάντα κατειλημμένη από συμβατικό αυτοκίνητο. Χθες αναγκάστηκα να διπλοπαρκάρω για να του δώσω λίγα παραπάνω χιλιόμετρα.

      Τέλος, να αναφέρω και ένα σημαντικό πρόβλημα. Η ίδια η Citroen, όπως και όλοι οι κατασκευαστές ηλεκτρικών, συνιστούν η φόρτιση να γίνεται μεταξύ 20%-80% για τη διατήρηση της υγείας της μπαταρίας. Ωστόσο, το C4 δεν διαθέτει δυνατότητα περιορισμού του εύρους, ούτε προγραμματισμό της λήξης της φόρτισης. Ούτε η εφαρμογή βοηθά σε αυτό (η οποία περισσότερο επικεντρώνεται στην αναζήτηση αντιπροσώπου παρά στην εξυπηρέτηση του οδηγού). Μπορείς να προγραμματίσεις την έναρξη της φόρτισης σε μεταγενέστερο χρόνο, αλλά όχι τη λήξη της. Επομένως, πρέπει να είσαι απίκο στον φορτιστή και να σταματήσεις χειροκίνητα τη φόρτιση, όταν συμπληρωθεί το 80%. Ή, εναλλακτικά, αν αφήσεις το αυτοκίνητο για φόρτιση το βράδυ και ξέρεις ότι θα γυρίσεις στις 7, να το προγραμματίσεις να ξεκινήσει τη φόρτιση στις 4. Μου φαίνεται χαζή αβλεψία εκ μέρους της Citroen. Μήπως κάποιος από τους υπόλοιπους κατόχους ηλεκτρικού C4 στην Ελλάδα (19 το 2021 και 2 το 2022) διαβάζει το forum και έχει καμία λύση;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Εγώ παραλαμβάνω την ερχόμενη εβδομάδα C4 ηλεκτρικό, που το είχα παραγγείλει αρχές Νοεμβρίου. Πλάκα πλάκα, αν το δώσω τώρα στην επίσημη τιμή της αντιπροσωπείας, ο αγοραστής παίρνει αμάξι με 0 χλμ., χωρίς να περιμένει τους προβλεπόμενους 8-10 μήνες, κι εγώ κερδίζω 4 χιλιάρικα. Win win situation.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @tkin73 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Καλοταξιδο συγχαρητήρια για την τολμηρή σου επιλογή ειδικά αφού δεν έχεις οικιακή θέση στάθμευσης.
      Αυτό με τις δωρεάν φορτίσεις τις προτεργια αφορά μόνο την Αθήνα; Πόσες είναι ; Και όντως τζάμπα; Είναι κίνηση μάρκετινγκ;

      Είναι μόνο στην Αθήνα, δυστυχώς. Υπάρχουν συνολικά 26 σημεία σε όλην την Αθήνα. Είναι εντελώς δωρεάν για το 2022 και πραγματικά δουλεύουν χωρίς πρόβλημα. Το συνδέεις και φορτίζεις, χωρίς να σου ζητάει κωδικούς, εγγραφές, προσωπικά στοιχεία κ.λπ. Και μάλιστα υπάρχει εφαρμογή στο κινητό, που σου δείχνει αν είναι κατειλημμένο. Τα μόνα μειονεκτήματα είναι ότι η μία θέση είναι συνήθως κατειλημμένη από παρκαρισμένα αυτοκίνητα και ότι υπάρχουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι για φόρτιση.
      Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να δεις εδώ: https://ypodomes.com/deite-ta-25-nea-simeia-fortisis-ochimaton-se-19-perioches-tis-athinas/
      Χάρτης με τα σημεία φόρτισης εδώ: https://protergiacharge.gr/charge-map/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @gnikolas82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @andreast-0 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Αποκλείεται να αναβαθμίσουν από μόνοι τους τον εξοπλισμό. Εγώ φοβάμαι ότι μπορεί να τον μειώσουν με τη δικαιολογία της έλλειψης ημιαγωγών. Γι' αυτό θα πρέπει να τσεκάρει κανείς την παραγγελία που έκανε, ώστε να βεβαιωθεί κατά την παραλαβή ότι δεν λείπει κάτι

      Το θέμα είναι τι κάνεις αν σου έρθει το αυτοκίνητο και λείπουν πραγματάκια από την αρχική παραγγελία... Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα!

      Κανονικά πρέπει να σε ενημερώσουν κατά την παραλαβή ότι λείπει κάτι. Σε κάθε περίπτωση, αρνείσαι την παραλαβή και ζητάς να συμπληρώσουν αυτό που λείπει. Αν αρνηθούν ή δηλώσουν αδυναμία ή υποσχεθούν να το βάλουν μεταγενέστερα, μπορείς: α) να παραλάβεις και να αξιώσεις αποζημίωση ή μεταγενέστερη συμπλήρωση, β) να ακυρώσεις την παραγγελία και να ζητήσεις αποζημίωση (στην περίπτωση αυτή, πιθανόν να καταλήξεις στα δικαστήρια)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Δεν είναι άσχημο το ασημί, απλώς τα τελευταία 10-15 χρόνια τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν ήταν ασημί, το οποίο ήταν τρελή μόδα, με αποτέλεσμα τώρα πλέον να έχει επέλθει κορεσμός και να φαίνεται βαρετό. Το χρώμα που είναι τώρα της μόδας, τουλάχιστον για τα SUV, είναι το λευκό.

      Στο C4 η διαφορά ανάμεσα στο μαύρο και στο λευκό είναι ότι στο μαύρο χάνεται η διχρωμία με τα μαύρα πλαστικά και δεν φαίνονται τόσο έντονα οι ακμές του αμαξώματος. Επομένως το μαύρο φαίνεται πιο ογκώδες, το λευκό (όπως και τα άλλα ανοιχτά χρώματα) πιο λεπτό και "μυώδες".

      Επίσης μια σημαντική διαφορά είναι ότι με το λευκό και το ασημί φαίνεται πιο ογκώδες το πορτοφόλι σου, γιατί τα άλλα κοστίζουν κανένα πεντακοσάρικο παραπάνω.

      Εγώ έχω παραγγείλει το σκούρο γκρι (gris platinium), το οποίο έχω δει μόνο στον διαμορφωτή. Όταν το παραλάβω, θα γράψω εντυπώσεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @gnikolas82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Γνωρίζει κανείς πως πάει γενικά από παραλαβές?
      πχ. όποιος παραλαμβάνει τώρα, πότε είχε κάνει παραγγελία?

      Από χρόνους παράδοσης δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα. Εγώ παρήγγειλα το ηλεκτρικό C4 αρχές Νοεμβρίου. Μου είπαν ότι για τα ηλεκτρικά ο χρόνος παράδοσης είναι μόνο 4 μήνες σε σχέση με τα θερμικά, που είναι 8 μήνες. Κάποια στιγμή με ενημέρωσαν ότι το δικό μου πήρε ημερομηνία παραγωγής στις 16 Φεβρουαρίου. Όταν ξαναρώτησα αρχές Μαρτίου μου είπαν ότι ακόμη δεν είχε κατασκευαστεί και ότι δεν ήξεραν ημερομηνία παράδοσης, αλλά σε κάθε περίπτωση αποκλείεται να παραδοθεί μέσα στον Μάρτιο.

      Άρα οι 4 μήνες έγιναν 5 και ποιός ξέρει ακόμη πόσο. Φαντάζομαι ότι για τα C4 κινητήρα εσωτερικής καύσης θα είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @lap said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Ρε συ αν το κάνεις βιδες και πουλήσεις τη μπαταρία λες να πιάσει περισσότερα;

      Πραγματικά, αν πουλήσω την μπαταρία και τους ημιαγωγούς στην ίδια τη Citroen, περισσότερα θα πιάσω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας. Βασικά, η οικιακή υποδομή φόρτισης ήταν εξ αρχής στα σχέδια, αλλά καθυστέρησε λόγω απρόβλεπτων παραγόντων. Διαπιστώνω, όμως, ότι μπορεί κάποιος να ζήσει και με τις δημόσιες υποδομές. Αρκεί λίγος καλός προγραμματισμός. Το να φορτίζεις κάθε 7-10 ημέρες για ένα 3ωρο ή 4ωρο, πού τόσο χρειάζομαι εγώ με κανονική χρήση, δεν είναι κάτι τραγικό.

      Εξάλλου, αν το καλοσκεφτούμε, έτσι και λέγαμε σε κάποιον με βενζίνη ή πετρέλαιο ότι μπορεί να φουλάρει δωρεάν με μόνο περιορισμό ότι το γέμισμα θα διαρκει 3 ώρες και θα πρέπει να προγραμματίζει την επίσκεψή του στο βενζινάδικο, ποιός δεν θα το δεχόταν, ειδικά αυτή την περίοδο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @tkin73 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @andreast-0 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @tkin73 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Καλοταξιδο συγχαρητήρια για την τολμηρή σου επιλογή ειδικά αφού δεν έχεις οικιακή θέση στάθμευσης.
      Αυτό με τις δωρεάν φορτίσεις τις προτεργια αφορά μόνο την Αθήνα; Πόσες είναι ; Και όντως τζάμπα; Είναι κίνηση μάρκετινγκ;

      Είναι μόνο στην Αθήνα, δυστυχώς. Υπάρχουν συνολικά 26 σημεία σε όλην την Αθήνα. Είναι εντελώς δωρεάν για το 2022 και πραγματικά δουλεύουν χωρίς πρόβλημα. Το συνδέεις και φορτίζεις, χωρίς να σου ζητάει κωδικούς, εγγραφές, προσωπικά στοιχεία κ.λπ. Και μάλιστα υπάρχει εφαρμογή στο κινητό, που σου δείχνει αν είναι κατειλημμένο. Τα μόνα μειονεκτήματα είναι ότι η μία θέση είναι συνήθως κατειλημμένη από παρκαρισμένα αυτοκίνητα και ότι υπάρχουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι για φόρτιση.
      Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να δεις εδώ: https://ypodomes.com/deite-ta-25-nea-simeia-fortisis-ochimaton-se-19-perioches-tis-athinas/
      Χάρτης με τα σημεία φόρτισης εδώ: https://protergiacharge.gr/charge-map/

      Μαλιστα ενδιαφερον. Αφορά κυρίως το κεντρο της αθηνας αλλα κάτι είναι και αυτο. Φυσικα για να κάνεις χρηση του στην δικη μου λογικη πρεπει να είσαι κατοικος της περιοχης του σημειου φορτισης. Αλλιως τι θα κάνεις θα παίρνεις το αμαξι θα το αφηνεις για 4 ωρες θα καθεσαι να πινεις καφε 4 ωρες ή θα επιστρεφεις στην δουλεια σου με ταξι μεχρι να φορτίσει και ξανα το ιδιο ? ακομα και ΣΚ να το κάνεις που υποτίθεται εχεις ελευθερο χρονο είναι μεγαλη σπαταλη χρονου. Μόνο αν ηταν στην περιοχή μου εστω και 1-2χλμ αποσταση θα το επέλεγα με την λογική να κάνω και το περπάτημα μου. Φυσικά αυτά ειναι όπως βολευουν τον καθένα. Αλλα είναι αυτό που λεμε πολυ πρωιμο ακόμα για εδω όταν δεν μπορεις να βολευτείς ουτε στο κεντρο της Αθηνας...δεν συζητάμε να γίνουν τα 200-300 ηλεκτρικα που κυκλοφορουν στην αθηνα 2000-3000 μετα οι υποδομες αυτές δεν φτάνουν για τίποτα...και φυσικα αν γινουν τοσα απλα θα σταμητήσει η εταιρεια να προσφερει δωρεαν την φορτιση.

      Σίγουρα δεν βασίζεται κανείς αποκλειστικά στο δίκτυο της Protergia. Απλά είναι μια από τις υπάρχουσες δυνατότητες. Ούτως ή άλλως, η δωρεάν φόρτιση έχει ημερομηνία λήξης, μέχρι το τέλος 2022. Ούτε θα καθίσει ποτέ κανείς να περιμένει το αμάξι να φορτίσει.
      Όσον αφορά εμένα, υπάρχει σταθμός φόρτισης πολύ κοντά στη δουλειά μου. Επομένως, μπορώ να το αφήσω για ένα 3ωρο να φορτίσει και να το πάρω να το παρκάρω στο parking της δουλειάς. Δεν μου κοστίζει τίποτα σε χρόνο και με διευκολύνει γιατί μπαίνει δακτύλιο.
      Αυτό στο οποίο θέλω να καταλήξω είναι ότι υπάρχουν λύσεις για όλα, αρκεί να μην είμαστε απόλυτοι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0

    Latest posts made by AndreasT 0

    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Τώρα και σε κίτρινο. Προχθές είδα ταξί C4 να κατεβαίνει την Πανεπιστημίου.

      Δεν ήταν άσχημο. Του πήγαινε η αντίθεση του κίτρινου με τα μαύρα πλαστικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Γνωρίζει κάποιος αν μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων στο C4 η ConnectedCam; Όταν το παρέλαβα, ρώτησα τον αντιπρόσωπο και μου είπε όχι, αλλά δεν είμαι τόσο σίγουρος αν πράγματι ήξερε ή ήθελε να με ξεφορτωθεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Μια χρηστική πληροφορία για το C4, που ίσως ενδιαφέρει κάποιους: Οι θύρες USB-A δεν λειτουργούν για data, παρά μόνο για φόρτιση συσκευών. Όποιος θέλει data (CarPlay/Android Auto, στικάκι με αρχεία πολυμέσων ή αρχεία για update συστήματος) πρέπει να χρησιμοποιήσει τις θύρες USB-C.

      Το εγχειρίδιο δεν αναφέρει τίποτα, αλίευσα την πληροφορία από ένα αγγλικό φόρουμ λίγο πριν απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία, θεωρώντας ότι το δικό μου είχε πρόβλημα. Μάλιστα, αν δεν το γνωρίζει κάποιος, είναι απίθανο να το βρει μόνος του, γιατί τα στικάκια με USB-C δεν είναι ακόμη τόσο διαδεδομένα (εγώ τουλάχιστον δεν είχα). Μου φαίνεται χαζό εκ μέρους της Citroen, ίσως εξοικονομεί κανέναν ημιαγωγό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @tkin73 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @andreast-0 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @tkin73 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Καλοταξιδο συγχαρητήρια για την τολμηρή σου επιλογή ειδικά αφού δεν έχεις οικιακή θέση στάθμευσης.
      Αυτό με τις δωρεάν φορτίσεις τις προτεργια αφορά μόνο την Αθήνα; Πόσες είναι ; Και όντως τζάμπα; Είναι κίνηση μάρκετινγκ;

      Είναι μόνο στην Αθήνα, δυστυχώς. Υπάρχουν συνολικά 26 σημεία σε όλην την Αθήνα. Είναι εντελώς δωρεάν για το 2022 και πραγματικά δουλεύουν χωρίς πρόβλημα. Το συνδέεις και φορτίζεις, χωρίς να σου ζητάει κωδικούς, εγγραφές, προσωπικά στοιχεία κ.λπ. Και μάλιστα υπάρχει εφαρμογή στο κινητό, που σου δείχνει αν είναι κατειλημμένο. Τα μόνα μειονεκτήματα είναι ότι η μία θέση είναι συνήθως κατειλημμένη από παρκαρισμένα αυτοκίνητα και ότι υπάρχουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι για φόρτιση.
      Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να δεις εδώ: https://ypodomes.com/deite-ta-25-nea-simeia-fortisis-ochimaton-se-19-perioches-tis-athinas/
      Χάρτης με τα σημεία φόρτισης εδώ: https://protergiacharge.gr/charge-map/

      Μαλιστα ενδιαφερον. Αφορά κυρίως το κεντρο της αθηνας αλλα κάτι είναι και αυτο. Φυσικα για να κάνεις χρηση του στην δικη μου λογικη πρεπει να είσαι κατοικος της περιοχης του σημειου φορτισης. Αλλιως τι θα κάνεις θα παίρνεις το αμαξι θα το αφηνεις για 4 ωρες θα καθεσαι να πινεις καφε 4 ωρες ή θα επιστρεφεις στην δουλεια σου με ταξι μεχρι να φορτίσει και ξανα το ιδιο ? ακομα και ΣΚ να το κάνεις που υποτίθεται εχεις ελευθερο χρονο είναι μεγαλη σπαταλη χρονου. Μόνο αν ηταν στην περιοχή μου εστω και 1-2χλμ αποσταση θα το επέλεγα με την λογική να κάνω και το περπάτημα μου. Φυσικά αυτά ειναι όπως βολευουν τον καθένα. Αλλα είναι αυτό που λεμε πολυ πρωιμο ακόμα για εδω όταν δεν μπορεις να βολευτείς ουτε στο κεντρο της Αθηνας...δεν συζητάμε να γίνουν τα 200-300 ηλεκτρικα που κυκλοφορουν στην αθηνα 2000-3000 μετα οι υποδομες αυτές δεν φτάνουν για τίποτα...και φυσικα αν γινουν τοσα απλα θα σταμητήσει η εταιρεια να προσφερει δωρεαν την φορτιση.

      Σίγουρα δεν βασίζεται κανείς αποκλειστικά στο δίκτυο της Protergia. Απλά είναι μια από τις υπάρχουσες δυνατότητες. Ούτως ή άλλως, η δωρεάν φόρτιση έχει ημερομηνία λήξης, μέχρι το τέλος 2022. Ούτε θα καθίσει ποτέ κανείς να περιμένει το αμάξι να φορτίσει.
      Όσον αφορά εμένα, υπάρχει σταθμός φόρτισης πολύ κοντά στη δουλειά μου. Επομένως, μπορώ να το αφήσω για ένα 3ωρο να φορτίσει και να το πάρω να το παρκάρω στο parking της δουλειάς. Δεν μου κοστίζει τίποτα σε χρόνο και με διευκολύνει γιατί μπαίνει δακτύλιο.
      Αυτό στο οποίο θέλω να καταλήξω είναι ότι υπάρχουν λύσεις για όλα, αρκεί να μην είμαστε απόλυτοι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @storm said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @andreast-0 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Εξάλλου, αν το καλοσκεφτούμε, έτσι και λέγαμε σε κάποιον με βενζίνη ή πετρέλαιο ότι μπορεί να φουλάρει δωρεάν με μόνο περιορισμό ότι το γέμισμα θα διαρκει 3 ώρες και θα πρέπει να προγραμματίζει την επίσκεψή του στο βενζινάδικο, ποιός δεν θα το δεχόταν, ειδικά αυτή την περίοδο;

      Καλοτάξιδο, καλή επιλογή.

      Εγώ πάντως όχι 3 ώρες δεν μπορώ να διαθέσω, αλλά ούτε καν 10 λεπτά.
      Όλη η μέρα, κάθε μέρα, είναι γεμάτη μέχρι το βράδυ. Εκτός αν θυσιάσω τις μισές ώρες ύπνου ή κάποιες λίγες ώρες που ξεκουράζομαι το ΣΚ για να τρέχω να βρω ρεύματα για να φορτίσω μπαταρίες. Εφιάλτης...

      Άσε που αν είχα 3 ώρες ελεύθερες επιπλέον, θα προτιμούσα να τις σπαταλήσω σε άλλες προσωπικές δουλειές που δεν προλαβαίνω να τις κάνω.

      Συμπερασματικά, ο καθένας αποφασίζει και πράττει σύμφωνα με τον τρόπο ζωής του και το βιοτικό του επίπεδο. Όλα δεν είναι για όλους...

      Δεν είπα ότι κάθομαι μεσα στο αμάξι 3 ώρες και περιμένω. Το πηγαίνω, το αφήνω 3 ώρες ή παραπάνω, και πηγαίνω να το πάρω. Ο προγραμματισμός που χρειάζεται είναι να βρεθεί κοντινή θέση φόρτισης και να είμαι σίγουρος ότι θα είμαι κοντά έπειτα από 3 ώρες να πάω να το πάρω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @tkin73 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Καλοταξιδο συγχαρητήρια για την τολμηρή σου επιλογή ειδικά αφού δεν έχεις οικιακή θέση στάθμευσης.
      Αυτό με τις δωρεάν φορτίσεις τις προτεργια αφορά μόνο την Αθήνα; Πόσες είναι ; Και όντως τζάμπα; Είναι κίνηση μάρκετινγκ;

      Είναι μόνο στην Αθήνα, δυστυχώς. Υπάρχουν συνολικά 26 σημεία σε όλην την Αθήνα. Είναι εντελώς δωρεάν για το 2022 και πραγματικά δουλεύουν χωρίς πρόβλημα. Το συνδέεις και φορτίζεις, χωρίς να σου ζητάει κωδικούς, εγγραφές, προσωπικά στοιχεία κ.λπ. Και μάλιστα υπάρχει εφαρμογή στο κινητό, που σου δείχνει αν είναι κατειλημμένο. Τα μόνα μειονεκτήματα είναι ότι η μία θέση είναι συνήθως κατειλημμένη από παρκαρισμένα αυτοκίνητα και ότι υπάρχουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι για φόρτιση.
      Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να δεις εδώ: https://ypodomes.com/deite-ta-25-nea-simeia-fortisis-ochimaton-se-19-perioches-tis-athinas/
      Χάρτης με τα σημεία φόρτισης εδώ: https://protergiacharge.gr/charge-map/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας. Βασικά, η οικιακή υποδομή φόρτισης ήταν εξ αρχής στα σχέδια, αλλά καθυστέρησε λόγω απρόβλεπτων παραγόντων. Διαπιστώνω, όμως, ότι μπορεί κάποιος να ζήσει και με τις δημόσιες υποδομές. Αρκεί λίγος καλός προγραμματισμός. Το να φορτίζεις κάθε 7-10 ημέρες για ένα 3ωρο ή 4ωρο, πού τόσο χρειάζομαι εγώ με κανονική χρήση, δεν είναι κάτι τραγικό.

      Εξάλλου, αν το καλοσκεφτούμε, έτσι και λέγαμε σε κάποιον με βενζίνη ή πετρέλαιο ότι μπορεί να φουλάρει δωρεάν με μόνο περιορισμό ότι το γέμισμα θα διαρκει 3 ώρες και θα πρέπει να προγραμματίζει την επίσκεψή του στο βενζινάδικο, ποιός δεν θα το δεχόταν, ειδικά αυτή την περίοδο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Προχθές παρέλαβα το ηλεκτρικό C4 (παραγγελία αρχές Νοεμβρίου 2021). Γκρι σκούρο με κόκκινα διακοσμητικά. Όσον αφορά την εμφάνιση, όσοι το είδαν έκαναν πολύ κολακευτικά σχόλια (κάποιοι έβγαλαν και φωτογραφίες !!!). Ευκολοοδήγητο, πολύ άνετο, στιβαρό στον δρόμο, δεν είναι για νευρική αλλά μόνο ήρεμη οδήγηση.

      Τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (highway driver assist και lane assist) πολύ αποτελεσματικά. Στην Εθνική νιώθεις ότι πηγαίνει μόνο του, ακόμη και στις στροφές, όμως, αν πάρεις τα χέρια από το τιμόνι, σε επαναφέρει σε τάξη.

      Όσον αφορά την αυτονομία, είναι περίπου όσο ορίζει ο κατασκευαστής. Πλήρως φορτισμένο, βγάζει ένδειξη ότι έχει 360 χλμ. Από αυτά βγαίνουν γύρω στα 300 χλμ. με συντηρητική οδήγηση εκτός πόλεως. Στην πόλη ακόμη δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά σίγουρα θα είναι περισσότερα από 300 χλμ. Το regenerative breaking ανεπαίσθητο, δεν έχει σχέση με one-pedal-driving όπως σε άλλα ηλεκτρικά.

      Όσον αφορά τη φόρτιση, η διάρκεια της πλήρους φόρτισης είναι γύρω στις 3,5 - 4 ώρες με φορτιστή 11KW. Δεν έχω οικιακό φορτιστή, αλλά το φορτίζω στους δημόσιους σταθμούς της Protergia, που είναι και δωρεάν στην Αθήνα. Είναι βολικοί, αλλά το πρόβλημα είναι ότι δύσκολα θα βρεις ελεύθερη θέση. Παρότι δεν πολυφαίνεται στην καθημερινότητα, έτσι συνειδητοποιεί κανείς ότι έχουν πραγματικά αυξηθεί τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά. Επίσης, ενώ έχουν δύο διαθέσιμες θέσεις φόρτισης, σε λίγους μόνο σταθμούς είναι διαθέσιμες και οι δύο θέσεις, γιατί η μία είναι πάντα κατειλημμένη από συμβατικό αυτοκίνητο. Χθες αναγκάστηκα να διπλοπαρκάρω για να του δώσω λίγα παραπάνω χιλιόμετρα.

      Τέλος, να αναφέρω και ένα σημαντικό πρόβλημα. Η ίδια η Citroen, όπως και όλοι οι κατασκευαστές ηλεκτρικών, συνιστούν η φόρτιση να γίνεται μεταξύ 20%-80% για τη διατήρηση της υγείας της μπαταρίας. Ωστόσο, το C4 δεν διαθέτει δυνατότητα περιορισμού του εύρους, ούτε προγραμματισμό της λήξης της φόρτισης. Ούτε η εφαρμογή βοηθά σε αυτό (η οποία περισσότερο επικεντρώνεται στην αναζήτηση αντιπροσώπου παρά στην εξυπηρέτηση του οδηγού). Μπορείς να προγραμματίσεις την έναρξη της φόρτισης σε μεταγενέστερο χρόνο, αλλά όχι τη λήξη της. Επομένως, πρέπει να είσαι απίκο στον φορτιστή και να σταματήσεις χειροκίνητα τη φόρτιση, όταν συμπληρωθεί το 80%. Ή, εναλλακτικά, αν αφήσεις το αυτοκίνητο για φόρτιση το βράδυ και ξέρεις ότι θα γυρίσεις στις 7, να το προγραμματίσεις να ξεκινήσει τη φόρτιση στις 4. Μου φαίνεται χαζή αβλεψία εκ μέρους της Citroen. Μήπως κάποιος από τους υπόλοιπους κατόχους ηλεκτρικού C4 στην Ελλάδα (19 το 2021 και 2 το 2022) διαβάζει το forum και έχει καμία λύση;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @lap said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Ρε συ αν το κάνεις βιδες και πουλήσεις τη μπαταρία λες να πιάσει περισσότερα;

      Πραγματικά, αν πουλήσω την μπαταρία και τους ημιαγωγούς στην ίδια τη Citroen, περισσότερα θα πιάσω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Εγώ παραλαμβάνω την ερχόμενη εβδομάδα C4 ηλεκτρικό, που το είχα παραγγείλει αρχές Νοεμβρίου. Πλάκα πλάκα, αν το δώσω τώρα στην επίσημη τιμή της αντιπροσωπείας, ο αγοραστής παίρνει αμάξι με 0 χλμ., χωρίς να περιμένει τους προβλεπόμενους 8-10 μήνες, κι εγώ κερδίζω 4 χιλιάρικα. Win win situation.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      AndreasT 0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr