-
@panormus772 said in SUZUKI FORUM:
Είναι της Aisin με μετατροπέα ροπής.
Ευχαριστώ, υπάρχει κάποια πηγή γι΄ αυτό?
-
This post is deleted! -
-
Ta Vitara βενζίνης έχουν 6αρι πλανητικό με μετατροπέα της Aisin.
Τα Vitara diesel εχουν διπλοσύμπλεκτο 6αρι (DCT) της Fiat. -
-
Απ' ότι κατάλαβα, η Suzuki έχει μόνο το Vitara σε full hybrid, το οποίο αν δε κάνω λάθος το λέει strong hybrid, ωστόσο στο site της δε μπορέσα να βρω περισσότερες πληροφορίες τόσο για το σύστημα υβριδισμού της όσο και κάποιο κατάλογο, πέρα από τον τιμοκατάλογο.
Έχει κάποιος κανένα έντυπο σε ψηφιακή μορφή για το φουλ υβριδικό? -
@tsek said in SUZUKI FORUM:
Απ' ότι κατάλαβα, η Suzuki έχει μόνο το Vitara σε full hybrid, το οποίο αν δε κάνω λάθος το λέει strong hybrid, ωστόσο στο site της δε μπορέσα να βρω περισσότερες πληροφορίες τόσο για το σύστημα υβριδισμού της όσο και κάποιο κατάλογο, πέρα από τον τιμοκατάλογο.
Έχει κάποιος κανένα έντυπο σε ψηφιακή μορφή για το φουλ υβριδικό?Δεν υπάρχει κάτι προς το παρόν, τουλάχιστον στην Ελλάδα (πέρα από ίσως κάποιες πληροφορίες στου αντιπροσώπους αλλά δεν μας τις λένε).
Ουσιαστικά είναι ένας ατμοσφαιρικός 1.5λτ, 101 ίππων με ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο (AGS) κιβώτιο και ένας ηλεκτροκινηήτρας 33 ίππων που βοηθάει αλλά κυρίως καλύπτει τα κενά ισχύεο μεταξύ των αλλαγών σχέσεων. Συνολικά αποδίδει 115 ίππους και σαφώς είναι ένα πολύ πιο απλό σύστημα από της Τογιότα με πολύ πιο αδύναμο ηλεκτροκινητήρα.
Μένει να το δούμε πως πάει στην πράξη.Μπορείς να διαβάσεις γενικά εδώ:
https://www.drive.gr/news/tehnologia/pos-leitoyrgei-neo-suzuki-strong-hybrid -
Συνεπώς λειτουργεί επικουρικά στην ισχύ και δεν ενδείκνυται για αστική χρήση τόσο όσο τα άλλα.
Άρα από full hybrid στην ελληνική αγορά στην κατηγορία mini SUV&Crossover και κάτω από το ψυχολογικό όριο των 30.000€ περιοριζόμαστε σε Yaris Cross, C-HR, Arkana, Kona και Vitara, με το τελευταίο να μην εμπνέει και πολύ σιγουριά στην οικονομία καυσίμου. Σωστά? -
Πρέπει να μπορεί να μπορεί να λειτουργήσει και για λίγη ώρα με τον κινητήρα κλειστό.
-
@super-t said in SUZUKI FORUM:
Πρέπει να μπορεί να μπορεί να λειτουργήσει και για λίγη ώρα με τον κινητήρα κλειστό.
Ναι αλλά την αυτονομία των 5 πχ χιλιομέτρων (εικονικό νούμερο) που έχει το C-HR θα την έχει το Vitara, ή μόλις πιάσει τα 20χλμ/ω θα μπαίνει ο θερμικός?
-
Στο strong hybrid swift που πωλείται μόνο στην Ιαπωνία νομίζω πως ξεκινά με ηλεκτρισμό από στάση όπως και τα Yaris.
Και η αυτονομία των toyota ψεύτικη είναι. Δεν είναι ουσιαστική. Στην ουσία σου λέει ότι μπορεί σε πολύ υψηλά φορτια κατά την εκκίνηση να κάψει ρεύμα και όχι βενζίνη. Για αυτό και δε καταναλώνουν πολύ στις πόλεις.
-
@lap said in SUZUKI FORUM:
Και η αυτονομία των toyota ψεύτικη είναι. Δεν είναι ουσιαστική.
Tι εννοείς? Είναι ουσιαστική υπό συνθήκες, δλδ μπορείς να κάνει 2-3χλμ μόνο ηλεκτρικά εαν το επιτρέπουν οι συνθήκες. Μπορείς και περισσότερα, έχω πχ. κατέβει όλη την Μεσογείων αποκλειστικά με ηλεκτρισμό.
-
@tsek said in SUZUKI FORUM:
Συνεπώς λειτουργεί επικουρικά στην ισχύ και δεν ενδείκνυται για αστική χρήση τόσο όσο τα άλλα.
Άρα από full hybrid στην ελληνική αγορά στην κατηγορία mini SUV&Crossover και κάτω από το ψυχολογικό όριο των 30.000€ περιοριζόμαστε σε Yaris Cross, C-HR, Arkana, Kona και Vitara, με το τελευταίο να μην εμπνέει και πολύ σιγουριά στην οικονομία καυσίμου. Σωστά?Απλώς τυπικά, αφού έβαλες όριο κάτω από 30.000, ως crossover υφίσταται και το Jazz crosstar,το οποίο έχει τον πιο δυνατό ηλεκτροκινητήρα στις <30.000€ (τώρα 28.900 ή 28.650 έχει,μόνο ο Σ γνωρίζει..)
-
Ναι αλλά δεν μπορείς να κάνεις πλήρη επιτάχυνση, ούτε να περάσεις μια συγκεκριμένη ταχύτητα.
Στην ουσία σε περιορίζει σε ένα συγκεκριμένο εύρος μετακίνησης. Για αυτό λέω πως δεν είναι ουσιαστικό. Είναι υπό πολλές υποθέσεις και αστερίσκους.
Η ενέργεια που χρειάζεται για να κινηθεί συνεχόμενα αυτά τα χιλιόμετρα στην ουσία είναι αρκετή για την εκκίνηση του οχήματος και κίνησης σε μποτιλιάρισμα.
Απλά έχει και αυτό το mode -
@panormus772 said in SUZUKI FORUM:
@tsek said in SUZUKI FORUM:
Συνεπώς λειτουργεί επικουρικά στην ισχύ και δεν ενδείκνυται για αστική χρήση τόσο όσο τα άλλα.
Άρα από full hybrid στην ελληνική αγορά στην κατηγορία mini SUV&Crossover και κάτω από το ψυχολογικό όριο των 30.000€ περιοριζόμαστε σε Yaris Cross, C-HR, Arkana, Kona και Vitara, με το τελευταίο να μην εμπνέει και πολύ σιγουριά στην οικονομία καυσίμου. Σωστά?Απλώς τυπικά, αφού έβαλες όριο κάτω από 30.000, ως crossover υφίσταται και το Jazz crosstar,το οποίο έχει τον πιο δυνατό ηλεκτροκινητήρα στις <30.000€ (τώρα 28.900 ή 28.650 έχει,μόνο ο Σ γνωρίζει..)
Αααα ναι σωστά.
Τσεκ είναι καλύτερο του βιταρα 2wd ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ. Καμία σχέση ως αυτοκίνητο -
@panormus772 said in SUZUKI FORUM:
@tsek said in SUZUKI FORUM:
Συνεπώς λειτουργεί επικουρικά στην ισχύ και δεν ενδείκνυται για αστική χρήση τόσο όσο τα άλλα.
Άρα από full hybrid στην ελληνική αγορά στην κατηγορία mini SUV&Crossover και κάτω από το ψυχολογικό όριο των 30.000€ περιοριζόμαστε σε Yaris Cross, C-HR, Arkana, Kona και Vitara, με το τελευταίο να μην εμπνέει και πολύ σιγουριά στην οικονομία καυσίμου. Σωστά?Απλώς τυπικά, αφού έβαλες όριο κάτω από 30.000, ως crossover υφίσταται και το Jazz crosstar,το οποίο έχει τον πιο δυνατό ηλεκτροκινητήρα στις <30.000€ (τώρα 28.900 ή 28.650 έχει,μόνο ο Σ γνωρίζει..)
Λόγω του ότι θέλω να αρχίσω να ψάχνομαι σιγά-σιγά που θα γυρίσω Ελλάδα και συγκεκριμένα Κρήτη, και επειδή στην επόμενη 2-ετία προβλέπεται να αυξάνεται η οικογένεια, το Jazz δεν είναι (στα μάτια μου) ικανό για οικογένεια. Άσε που ο Σ στην τιμολογιακή του πολιτική ακολουθεί ανορθόδοξο τρόπο. Ενδεικτικά, τιμές καταλόγου της Honda στη Γερμανία 5% φθηνότερα σε σχέση με Ελλάδα. Κανονικά ισχύει το αντίθετο.
-
Θα έρθει και το corolla cross.
Πανικός θα γίνει και με αυτό
Το τζαζ έχει τεράστιους χώρους. Κολυμπάει μια οικογένεια στην καμπίνα του. Το έχω δει από κοντά, δεν φαντάζεσαι πόσο ευρύχωρο είναι. Σαν λιμουζίνα του d seg. Πάσχει όμως σε χώρο αποσκευών.
Αν και λόγω σχήματος τα αντικείμενα στο πορτπαγκαζ περνούν την εταζερα άνετα χωρίς να χτυπούν στην 5η πόρτα.
Το θετικό είναι ότι έχει τέτοιους χώρους και συνολικό μήκος στα 4 μέτρα. Οπότε αν έχεις περιορισμένο χώρο πάρκινγκ τότε είναι πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο. Αν δεν σε ενδιαφερει αυτός ο τομές τότε μπορείς να πας σε μεγαλύτερο.
Σαν αυτοκίνητο είναι το καλύτερο της αγοράς σε επίπεδο ασφάλειας που μάλιστα σε τομείς που δεν αξιολογουνται ακόμα από το euro ncap.
-
@lap said in SUZUKI FORUM:
Θα έρθει και το corolla cross.
Το τζαζ έχει τεράστιους χώρους. Κολυμπάει μια οικογένεια στην καμπίνα του. Το έχω δει από κοντά, δεν φαντάζεσαι πόσο ευρύχωρο είναι. Σαν λιμουζίνα του d seg. Πάσχει όμως σε χώρο αποσκευών.Την περιμένω για να αλλάξω την δικιά μου!!
Το Jazz είναι φανταστικό....αλλά πολλά τα λεφτά. Δύσκολα να τα δώσει κάποιος, €30.000 για ένα Τζαζ. Εγώ δεν τα έδινα με τίποτα πάντως!
-
Με αυτές τις τιμές που έχει σχεδόν κανένας. Για αυτό δεν πουλάει.
Αν και τα 25.000 του elegance εγώ θα τα έδινα για όσα προσφέρει με την προϋπόθεση να μετρήσω στην πράξη με βαλίτσες τον χώρο αποσκευών. Θέλω να δω στην πράξη αυτό που δείχνουν στις φωτογραφίες που βάζεις κάθετα τις βαλίτσες και κλείνει η πίσω πόρτα. Έτσι στην ουσία έχει πολλά περισσότερα λίτρα από ότι ανακοινώνει. Αν δεν γίνεται να κλείσει, τότε και για εμένα θα έφευγε από τα.......όνειρα μου.
Πλεον ένα πλούσια εξοπλισμένο πολο κοστίζει 22-23.000 ευρώ. Έδινα αλλά 2.000 για ένα συνολικά πολύ πιο καλό αυτοκίνητο με υψηλή τεχνολογία και τέτοια επίπεδα ασφάλειας και προσοχή στην λεπτομέρεια
-
Η αλήθεια είναι ότι πήγαινα για κορόλα (κρυφό χαμόγελο του Φάνη) αψηφώντας και κατηγορία οχήματος και πορτμπαγκάζ, αλλά κώλωσα λίγο μόλις είδα ότι για να μπουν οι πίσω επιβάτες έχει πολύ μικρό άνοιγμα, πόσο μάλλον παιδικό κάθισμα. Και γενικά ο πίσω χώρος μου φάνηκε αρκετά αδιάφορος.
SUZUKI FORUM