-
Έχω την εντύπωση ότι αυξήθηκε το κόστος παραγωγής για διάφορους λόγους και αποφάσισαν αντί να αλλαξουν τιμή να αλλάξουν ότι μπορούν. Είναι ανάμεσα στην παραγωγή και στην διάθεσή το πρόβλημα.
Αν δεν κάνω λάθος κάποιες εκδόσεις του focus κυκλοφορούσε σε όλη την Ευρώπη με πολλαπλούς και εδώ το φερναν με ημιακαμπτο. Αλλά είχε καλές πωλήσεις γιατί πρόσφερε καλό πακέτο σε καλή τιμή.
Πρακτικά τώρα δεν νομίζω ότι θα καταλάβεις ιδιαίτερα την απουσία πολλαπλών ειδικά σε οδηγό συνοδηγό αλλά το ηθικό μέρος ότι με τα ίδια λεφτά παίρνεις κάτι λιγότερο είναι σημαντικό.
Περισσότερο με προβληματίζει το post του regresso που αναφέρει το τι μπορεί να κοπεί ή κόβεται από εξοπλισμό γιατί γυρνάει σε εξοπλισμούς 10ετιας πίσω και μπαίνεις σε διλήμματα να μην αλλάξεις αυτοκίνητο.
-
@kyriakos33 said in FORD KUGA 2020:
Έχω την εντύπωση ότι αυξήθηκε το κόστος παραγωγής για διάφορους λόγους και αποφάσισαν αντί να αλλαξουν τιμή να αλλάξουν ότι μπορούν. Είναι ανάμεσα στην παραγωγή και στην διάθεσή το πρόβλημα.
Αν δεν κάνω λάθος κάποιες εκδόσεις του focus κυκλοφορούσε σε όλη την Ευρώπη με πολλαπλούς και εδώ το φερναν με ημιακαμπτο. Αλλά είχε καλές πωλήσεις γιατί πρόσφερε καλό πακέτο σε καλή τιμή.
Πρακτικά τώρα δεν νομίζω ότι θα καταλάβεις ιδιαίτερα την απουσία πολλαπλών ειδικά σε οδηγό συνοδηγό αλλά το ηθικό μέρος ότι με τα ίδια λεφτά παίρνεις κάτι λιγότερο είναι σημαντικό.
Περισσότερο με προβληματίζει το post του regresso που αναφέρει το τι μπορεί να κοπεί ή κόβεται από εξοπλισμό γιατί γυρνάει σε εξοπλισμούς 10ετιας πίσω και μπαίνεις σε διλήμματα να μην αλλάξεις αυτοκίνητο.
Συμφωνώ 100% στο θέμα του εξοπλισμού και είναι πλέον κάτι που προβληματίζει κι εμένα πολύ. Μην ξεχνάμε ότι οι τιμές έχουν ήδη πάρει και θα πάρουν κι άλλη αύξηση. Άρα στο τέλος έχεις δώσει και παραπάνω χρήματα και, πολύ πιθανό, θα σου έρθει κάτι λιγότερο σε εξοπλισμό και ακόμα χειρότερα άλλη ανάρτηση!
-
@ntou said in FORD KUGA 2020:
Στη ford μου δίνουν την εντύπωση ότι μαζεύονται κάθε 2-3 μήνες και συσκέπτονται με θέμα "τι λαλακία να ανακοινώσουμε αυτή τη φορά να ξενερώσουμε τους υποψήφιους πελάτες;;;"
Και οι κερατάδες τα καταφέρνουν πάντα.... μπράβο δλδ, τους παραδέχομαι.Βασικά σκέφτονται πιο απλά: "πως μπορούμε να μειώσουμε το κόστος (άρα να αυξήσουμε τα κέρδη μας) χωρίς ο κόσμος να νοιαστεί?". Και το καταφέρνουν, γιατί 99% των αγοραστών ΔΕΝ έχουν ιδέα από αναρτήσεις, τιμόνια κλπ. αλλά κοιτάνε οθόνες και πίνακες. Εδώ είχαμε μέλος του φόρουμ (που υποτίθεται κάπως ασχολούμαστε εδώ) και είπε ότι δεν τον ένοιαζε τι έχει το 2008 που πήρε σε ανάρτηση, το μόνο που τον ένοιαζε ήταν ο 3d πίνακας.
Για αυτό και οι πωλητές ΔΕΝ έχουν ιδέα τι πουλάνε....δεν ασχολείται κανείς. Εαν δείτε και τα επίσημα ενημερωτικά από τις εισαγωγικές, μιλάνε στους πωλητές για να τονίσουν σημεία σε οθόνες, χώρους κλπ. Τίποτα για μηχανικά μέρη.
-
Ακολουθει τα χναρια της Peugeuot η Ford. Και ημιακαμπτο και καμια μειωση τιμης. Ευκαιρια βρηκαν, ειχαν ξεκινησει με κατι περικοπες της πλακας, ισα ισα να γλυτωσουν ψιχουλα, αλλα τωρα μιλαμε για μεγαλη υποβαθμιση αμα ερχεται χωρις πολλαπλους.
-
Δεν θα έλεγα 99% των αγοραστών αλλά ένα 65-75% ίσως ναι.
Σε κάθε περίπτωση οι πωλητές εκπαιδεύουν το καταναλωτικο κοινό.
Ότι τους δώσουν ως τεχνική ανάλυση και ενημέρωση αυτό θα κρατήσουν οι πελατες ως στοιχείο διαφοροποίησης του προϊόντος.
Πόσοι από εμάς κοιτούν τα υλικά που φτιαχνονται οι πλακέτες των κινητών και γενικά αν έχουν στοιχεία οπως πάστα επαγωγής κτλ
Αν όμως το διαφημίζουν οι πωλητές τότε το καταναλωτικό κοινό θα εκπαιδεύτει και θα ζητα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά -
@lap said in FORD KUGA 2020:
Δεν θα έλεγα 99% των αγοραστών αλλά ένα 65-75% ίσως ναι.
99% το λέω επιεικώς...99.9999% είναι στην πραγματικότητα!
-
Θα το εκφράσω διαφορετικά τότε.
Δεν είναι 99,9999% άσχετοι απο αυτοκινητα και οδήγηση. Ακραία δήλωση εκτός ρεαλισμού.
Τι θέλω να πω;
Ένα καλό έως και σημαντικό ποσοστό των αγοραστών έχει προσωπικά κριτήρια αξιολόγησης και καταλαβαίνει αρκετά πράγματα όταν δοκιμάζει ένα προϊόν. Για παραδειγμα όταν οδηγήσει ένα αυτοκίνητο καταλαβαίνει ότι το Α αυτοκίνητο συγκριτικά με το Β είναι πιο οδηγοκεντρικο ή πιο άνετο ή πιο στιβαρό σε αίσθηση ή πιο γρήγορο ή έχει καλύτερο κιβώτιο, κτλ
Δηλαδή αυτό που περιγράφεται στο εμπόριο ως εμπειρία χρήσης του προϊόντος.
Τώρα, όταν τελειώσει το test drive και ξεκινήσει η συζήτηση με τον πωλητή και η προσπάθεια του τελευταίου να κλείσει την πώληση, γίνονται αναφορές σε διάφορα τεχνικά χαρακτηριστικά που προσφέρουν την εμπειρία χρήσης που ανέφερα.
Σε εκείνο το σημείο ο καταναλωτής εκπαιδεύεται και στην σύγκριση που θα κάνει με τον ανταγωνισμό θα ψάξει να βρει τα χαρακτηριστικά αυτά και σε άλλα οχήματα.Μετά την έρευνα αγοράς θα έχει διδαχθεί κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες που θα τους τις έχει μεταφέρει ο πωλητής, που αυτές θα του δώσουν την εμπειρία που θα τον κάνουν να πληρώσει για την κτήση του προϊόντος.
Τώρα το ποσοστό αυτών των αγοραστών δεν θα είναι η πλειοψηφία αλλά ούτε και μηδαμινό.
-
@lap said in FORD KUGA 2020:
Θα το εκφράσω διαφορετικά τότε.
Δεν είναι 99,9999% άσχετοι απο αυτοκινητα και οδήγηση. Ακραία δήλωση εκτός ρεαλισμού.
Τι θέλω να πω;
Ένα καλό έως και σημαντικό ποσοστό των αγοραστών έχει προσωπικά κριτήρια αξιολόγησης και καταλαβαίνει αρκετά πράγματα όταν δοκιμάζει ένα προϊόν.
ΑΛΛΟ όμως λέω εγώ!!! Λέω ότι είναι άσχετοι από τεχνολογίες μηχανικών μερών, εαν έχουν διπλά ψαλίδια, ημιάκαμπτο, εαν οι κολλήσεις έιναι με λεϊζερ κλπ. Το πως παει στον δρόμο το ξέρουν...αλλά κοιτάνε πόσες ίντσες είναι (...η οθόνη) και τα μπλιμπλίκια.
-
Θα τα μάθουν μόνο αν τους εκπαιδεύσουν οι πωλητές.
Για παράδειγμα ήμουν μπροστά σε έκθεση της αγαπημένης σου για το αγαπημένο αυτοκινήτου του forum.
Και ήταν ένας 40-45αρης που ανέφερε πως όντως τα golf είναι στιβαρά.
Ο εξαίρετος πωλητης πείρε την διαπίστωση αυτή και την μετέφρασε σε στοιχείο διαφοροποίησης σε τεχνικούς όρους.
Του έδειξε την οροφή που δεν έχει τα μαύρα πλαστικά και είπε πως είχε συνδεσμολογία από λέιζερ και δεν αφήνει στάμπες όπως τα υπόλοιπα του ανταγωνισμού.
Έπρεπε να δεις τον πελάτη πως κοιτούσε. Σαν να του έδειχναν ότι τελικά η γη είναι επίπεδη και αυτός τη νόμιζε για σφαιρική.Αυτός τώρα εκπαιδεύτηκε σε αυτό το τεχνικό χαρακτηριστικό. Το συνέδεσε με την στιβαρότητα. Άντε τώρα να πάει στον ανταγωνισμό. Το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξει θα είναι η οροφή.
Αυτό εννοώ! -
Το τελευταίο διάστημα έχω 2 παραδείγματα συγγενικών μου προσώπων που αγόρασαν αυτοκίνητο. Κανείς δεν έκανε test drive, κανείς δε ρώτησε τεχνικά κάτι (μόνο τα βσικά σε κυβισμό κλπ) και το μόνο που τους ένοιαζε ήταν η εξωτερική/εσωτερική σχεδίαση και τα ηλεκτρονικά καλούδια σε εξοπλισμό. Προφανώς το ξέρουν και το εκμεταλλεύονται αυτό το πράγμα οι εταιρίες με αποτέλεσμα να κόβουν σε ποιότητα και να ανεβάζουν σε τιμή.
-
Είναι μεγαλο ποσοστό αυτό αλλά δεν είναι όλοι. Αρκετοί αγοραστές κάνουν τεστ ντραιβ και αναλόγως τον πωλητή βγαίνουν σωστά ενημερωμένοι ή μπερδεμένοι
-
@regresso said in FORD KUGA 2020:
Ακολουθει τα χναρια της Peugeuot η Ford. Και ημιακαμπτο και καμια μειωση τιμης. Ευκαιρια βρηκαν, ειχαν ξεκινησει με κατι περικοπες της πλακας, ισα ισα να γλυτωσουν ψιχουλα, αλλα τωρα μιλαμε για μεγαλη υποβαθμιση αμα ερχεται χωρις πολλαπλους.
Εντάξει, μην τρελαίνεστε. μεγάλη υποβάθμιση ΔΕΝ είναι μια αλλαγή που στο 99% του χρόνου οδήγησης δεν γίνεται καν αντιληπτή από το μέσο οδηγό.
-
@harisma23 said in FORD KUGA 2020:
@regresso said in FORD KUGA 2020:
Ακολουθει τα χναρια της Peugeuot η Ford. Και ημιακαμπτο και καμια μειωση τιμης. Ευκαιρια βρηκαν, ειχαν ξεκινησει με κατι περικοπες της πλακας, ισα ισα να γλυτωσουν ψιχουλα, αλλα τωρα μιλαμε για μεγαλη υποβαθμιση αμα ερχεται χωρις πολλαπλους.
Εντάξει, μην τρελαίνεστε. μεγάλη υποβάθμιση ΔΕΝ είναι μια αλλαγή που στο 99% του χρόνου οδήγησης δεν γίνεται καν αντιληπτή από το μέσο οδηγό.
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω με την οπτική σου. Αυτό που συμβαίνει, σίγουρα ειναι υποβάθμιση, ανεξάρτητα από τον αν είναι σημαντική ή όχι και αν γίνει αντιληπτή. Είναι υποβάθμιση δίχως αμφιβολία η οποία δεν συνοδεύεται καν με οικονομικό όφελος προς τον αγοραστή. Αν για παράδειγμα βάλουν ταμπούρα πίσω, μπορεί να μην το καταλάβει ο οδηγός, δεν σημαίνει όμως ότι δεν είναι υποβάθμιση.
-
@harisma23 said in FORD KUGA 2020:
@regresso said in FORD KUGA 2020:
Ακολουθει τα χναρια της Peugeuot η Ford. Και ημιακαμπτο και καμια μειωση τιμης. Ευκαιρια βρηκαν, ειχαν ξεκινησει με κατι περικοπες της πλακας, ισα ισα να γλυτωσουν ψιχουλα, αλλα τωρα μιλαμε για μεγαλη υποβαθμιση αμα ερχεται χωρις πολλαπλους.
Εντάξει, μην τρελαίνεστε. μεγάλη υποβάθμιση ΔΕΝ είναι μια αλλαγή που στο 99% του χρόνου οδήγησης δεν γίνεται καν αντιληπτή από το μέσο οδηγό.
Ε όχι και δεν είναι μεγάλη υποβάθμιση. Είναι τέραστια υποβάθμιση. Αλλάζει ΟΛΗ η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ειδικά όταν μιλάνε για οικογενειακό αυτοκίνητο.
-
@strom said in FORD KUGA 2020:
@harisma23 said in FORD KUGA 2020:
@regresso said in FORD KUGA 2020:
Ακολουθει τα χναρια της Peugeuot η Ford. Και ημιακαμπτο και καμια μειωση τιμης. Ευκαιρια βρηκαν, ειχαν ξεκινησει με κατι περικοπες της πλακας, ισα ισα να γλυτωσουν ψιχουλα, αλλα τωρα μιλαμε για μεγαλη υποβαθμιση αμα ερχεται χωρις πολλαπλους.
Εντάξει, μην τρελαίνεστε. μεγάλη υποβάθμιση ΔΕΝ είναι μια αλλαγή που στο 99% του χρόνου οδήγησης δεν γίνεται καν αντιληπτή από το μέσο οδηγό.
Ε όχι και δεν είναι μεγάλη υποβάθμιση. Είναι τέραστια υποβάθμιση. Αλλάζει ΟΛΗ η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ειδικά όταν μιλάνε για οικογενειακό αυτοκίνητο.
Αυτό το λες εκ πείρας; Γιατί εγώ έχω Focus mk3.5 με πολλαπλούς συνδέσμους και έχω οδηγήσει για εκατοντάδες χιλιόμετρα Focus mk4. Ε λοιπόν, σε πληροφορώ ότι οι διαφορές είναι μη αντιληπτές στο 99% του χρόνου οδήγησης.
-
@chris_kam said in FORD KUGA 2020:
@harisma23 said in FORD KUGA 2020:
@regresso said in FORD KUGA 2020:
Ακολουθει τα χναρια της Peugeuot η Ford. Και ημιακαμπτο και καμια μειωση τιμης. Ευκαιρια βρηκαν, ειχαν ξεκινησει με κατι περικοπες της πλακας, ισα ισα να γλυτωσουν ψιχουλα, αλλα τωρα μιλαμε για μεγαλη υποβαθμιση αμα ερχεται χωρις πολλαπλους.
Εντάξει, μην τρελαίνεστε. μεγάλη υποβάθμιση ΔΕΝ είναι μια αλλαγή που στο 99% του χρόνου οδήγησης δεν γίνεται καν αντιληπτή από το μέσο οδηγό.
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω με την οπτική σου. Αυτό που συμβαίνει, σίγουρα ειναι υποβάθμιση, ανεξάρτητα από τον αν είναι σημαντική ή όχι και αν γίνει αντιληπτή. Είναι υποβάθμιση δίχως αμφιβολία η οποία δεν συνοδεύεται καν με οικονομικό όφελος προς τον αγοραστή. Αν για παράδειγμα βάλουν ταμπούρα πίσω, μπορεί να μην το καταλάβει ο οδηγός, δεν σημαίνει όμως ότι δεν είναι υποβάθμιση.
Ίσως δεν κατάλαβες ότι η ένσταση μου στα λεγόμενα σου είναι στο "μεγάλη" και όχι στο "υποβάθμιση".
-
Μόνο υπό πίεση και από έναν καλό οδηγό και το χρονόμετρο, μπορεί να γίνει αντιληπτή κάποια μικρή διαφορά. Έχουν γίνει και αντίστοιχες δοκιμές (παραθέτω παρακάτω). Ένα καλόστημένο αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο μπορεί να στρίψει καλύτερα από ένα μέτρια στημένο με διπλά ψαλίδια / πολλαπλούς, πάντως.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/pollaploi-syndesmoi-vs-imiakamptoy-oli-i-alitheia
-
Κάθε φορά τα ίδια λέμε. Αλλά υπάρχουν κι αυτοί που "ξέρουν". Στη θεωρία. Και μας διορθώνουν...
-
Καημένοι γνώστες. Τι περνάτε και εσείς...
-
@harisma23 said in FORD KUGA 2020:
Κάθε φορά τα ίδια λέμε. Αλλά υπάρχουν κι αυτοί που "ξέρουν". Στη θεωρία. Και μας διορθώνουν...
Edit. Αναίτια επίθεση προς άλλον χρήστη. Δεχτήκατε προειδοποίηση. {Admin}
FORD KUGA 2020