Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 79
    • 80
    • 81
    • 82
    • 83
    • 492
    • 493
    • 81 / 493
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    271
    9850
    746516
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • dimitriscsd
      dimitriscsd last edited by

      Η ιστορία με τους ημιαγωγούς έχει πολύ μέλλον ακόμα δυστυχώς... Οπλιστείτε με υπομονή...

      Όχι μόνο για την Toyota. Για όλους. Και πολυ φοβάμαι ότι σε λίγο θα βλέπουμε το πρόβλημα και σε άλλες συσκευές...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        super-t @ataim last edited by

        @ataim said in Toyota Yaris Cross:

        @super-t said in Toyota Yaris Cross:

        Μάλλον το ανάποδο συμβαίνει, ο κινητήρας λειτουργεί για λίγο χρόνο σε υψηλά φορτία γιατί εκεί είναι συνήθως η πιο αποδοτική περιοχή.

        Δεν νομίζω ότι είναι έτσι όπως το περιγράφεις, ο κινητήρας σε γενικές γραμμές για να κάνει οικονομία δουλεύει χαμηλά, στην περίπτωση που πατήσεις γκάζι ανεβάζει στροφές χωρίς όμως να αναλαμβάνει φορτία όπως γίνεται σε μια συμβατική μετάδοση, οι ροπές που παράγει είναι μικρές γιατί το βάρος το αναλαμβάνει είτε ο ηλεκτροκινητήρας είτε το πλανητικό το οποίο κάθε στιγμή μπορεί να πολλαπλασιάσει την ροπή.

        Βέβαια όπως πάντα η νεκροψία θα δείξει την αντοχή των 3cyl

        Υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος που λειτουργεί ο κινητήρας για δεδομένη ισχύ όταν θες την ελάχιστη κατανάλωση και είναι κάπως έτσι (η παχιά μαύρη γραμμή) και έτσι τον λειτουργεί η Toyota όταν θέλει να φορτίσει μπαταρίες και να στείλει ρεύμα στον ηλεκτροκινητήρα (και πιθανόν για κίνηση).

        alt text

        εικόνα από εδώ

        https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2009-01-1061/

        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • ataim
          ataim @super-t last edited by

          @super-t said in [Toyota Yaris Cross]

          Υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος που λειτουργεί ο κινητήρας για δεδομένη ισχύ όταν θες την ελάχιστη κατανάλωση και είναι κάπως έτσι...

          Αυτό που λες, και δείχνει το διάγραμμα είναι ότι αυτοί οι κινητήρες έχουν ρυθμιστεί ώστε να είναι αποδοτικοί σε υψηλές στροφές, ενώ σε χαμηλές δεν παράγουν τίποτα. Εκεί είναι όμως που έχουν θέμα τα συμβατικά στις χαμηλές με φορτίο, αυτό αποφεύγεται.
          Τελικά ότι λειτουργούν σε ψηλότερες στροφές λειτουργίας, οι οποίες δεν είναι ιδιαίτερα ψηλές, (δες Honda) θα κάνει ζημιά; φαντάζομαι θα το έχουν ζυγίσει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από το γράφημα είναι ο λόγος που η κορολλα ακούγεται λιγότερο και μουγκρίζει λιγότερο συγκριτικά με το παλαιότερο yaris hybrid.

            Δηλαδή πέρα από τα ηλεκτρικά μοτέρ παίζει ρόλο και το θερμικό μοτέρ.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              brokesmack last edited by

              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ataim
                ataim @lap last edited by ataim

                @lap said in Toyota Yaris Cross:

                Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από το γράφημα είναι ο λόγος που η κορολλα ακούγεται λιγότερο και μουγκρίζει λιγότερο συγκριτικά με το παλαιότερο yaris hybrid.

                Δηλαδή πέρα από τα ηλεκτρικά μοτέρ παίζει ρόλο και το θερμικό μοτέρ.

                Στο διάγραμμα φαίνεται ότι έχουν κάνει τα εξής

                1. Ο παλιός 1,5λ δουλεύει αποδοτικά πιο ψηλά (3300σαλ) από τον 1,8λ (2200σαλ)
                2. Ο 1,8λ όταν πατήσεις γκάζι κ ανεβάσει στροφές ανεβάζει αρκετά την απόδοση του κάτι που δεν συμβαίνει με τον 1,5λ

                Θα είχε ενδιαφέρον να βρίσκαμε τα αντίστοιχα διαγράμματα με τον 3cyl του cross, για να βλέπαμε διαφορές με τον 4cyl 1,8λ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap last edited by lap

                  Όντως,

                  Για αυτό η κορολλα γράφει απίστευτα χαμηλές τιμές ενώ το προηγούμενο yaris hybrid όχι και τόσο.

                  Για παράδειγμα το προηγούμενο yaris σε μικτο κύκλο είναι στα ίδια με το ακατανομαστο μικρό mhev. Ένας από τους λόγους που δεν επέλεξα το yaris ήταν πως στην πράξη έχω την ίδια κατανάλωση σε μικτό κύκλο.

                  Στο νέο όμως yaris τα νούμερα είναι υπερβολικά χαμηλά στην πόλη και πιάνει εν τέλη να έχει σχεδόν 0.8-1 λίτρο χαμηλότερη κατανάλωση από το ακατανομαστο σε μικτο κύκλο.

                  Δες εδώ ( στο 2:38) και μάλιστα η σύγκριση είναι με το turbo. Δηλαδή σε έμενα είναι ακομα πιο οικονομικό αλλά και πιο φλωρικο.

                  Εννοείται ως σχεδίαση το swift ήταν πολύ καλύτερο από το παλιό. Το σημερινό yaris όμως μάλλον είναι ισάξιο αν όχι καλύτερο.

                  Youtube Video

                  Μονμαν δες προφίλ ελαστικών στην φώτο...λες και δεν έχουν λάστιχα.... Ξεφτίλα

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ataim
                    ataim @.SPIROS. 0 last edited by ataim

                    @spiros-0 said in Toyota Yaris Cross:

                    Εγω παντως δεν μπορω να καταλαβω το εξης. Πως γινεται με το μοτερ να ειναι σβηστο στο 90% της διαδρομης και να καταναλωνει 3,5. Μου φαινεται παρα πολυ! Δηλαδη αν δεν εσβηνε ο κινητηρας ποσο θα εκαιγε;

                    Κάνει το 90% του χρόνου και το 60% της διαδρομής με τον κινητήρα off. Ένα συμβατικό σε αντίστοιχη διαδρομή ίσως λίγο παραπάνω χρόνο ψεκάζει καύσιμο όταν πατάς γκάζι. Όποτε η διαφορά δεν είναι μεγάλη, απλά η Toyota το χρησιμοποιεί ως εργαλείο μάρκετινγκ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • R
                      rid last edited by

                      ριχνει φως στην κατασταση με τα μικροτσιπ, εχουν μπει στην ανακαμψη και περιμενουν βελτιωση απο καλοκαιρι
                      σταγονα αισιοδοξιας

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        miro last edited by

                        Νομίζω επιβεβαιώνεται το ότι μετά τα 100km/h σε εθνική καταναλώνει όσο ένα κλασσικό βενζινοκίνητο b-suv.

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Λιγότερα καταναλώνει ένα μικρό ιαπωνικό mhev σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου.

                          Ποσο σημαντική είναι τελικά η αεροδυναμική και η εμπρόσθια επιφάνεια....

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ataim
                            ataim last edited by ataim

                            Περασα και γω από αντιπροσωπία για να το δω από κοντά, το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο από το πλάι και πίσω, μπροστά με ένα σκούρο χρώμα κάτι γίνεται. Τεράστιο πορτ μπαγκάζ και παρόμοια, (ίσως λίγο καλύτερη) θα έλεγα καμπίνα με το Yaris. Αυτό όμως που είναι εντυπωσιακότατο είναι η χαμηλή θέση οδήγησης, μπαίνεις μέσα και δεν αισθάνεσαι οτι κάθεσαι πάνω στο αυτοκίνητο, είναι πραγματικά η πρώτη φορά που μπαίνω σε ψηλό suv με τόσο καλή αίσθηση καθίσματος/θέσης. Αυτά τα ολίγα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Το αγοράζεις διότι έχει μεγάλο πορτπαγκαζ.
                              Το μεγάλο πορτπαγκαζ το χρησιμοποιείς σε ταξίδια.
                              Τα ταξίδια απαιτούν ταχύτητες αυτοκινητόδρομου
                              Σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου καταναλώνει όσο και τα μη hybrid βενζίνης καλά για diesel δεν αναφερω καν.

                              Ειδάλλως υπάρχει το απλό yaris, εξαιρετικό στα πάντα.

                              Θα έρθει τώρα και ο άλλος.......

                              COROLLAAAAAA

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tgk @lap last edited by

                                @lap said in Toyota Yaris Cross:

                                Το αγοράζεις διότι έχει μεγάλο πορτπαγκαζ.
                                Το μεγάλο πορτπαγκαζ το χρησιμοποιείς σε ταξίδια.
                                Τα ταξίδια απαιτούν ταχύτητες αυτοκινητόδρομου
                                Σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου καταναλώνει όσο και τα μη hybrid βενζίνης καλά για diesel δεν αναφερω καν.

                                Ειδάλλως υπάρχει το απλό yaris, εξαιρετικό στα πάντα.

                                Θα έρθει τώρα και ο άλλος.......

                                COROLLAAAAAA

                                @lap said in Toyota Yaris Cross:

                                Το αγοράζεις διότι έχει μεγάλο πορτπαγκαζ.
                                Το μεγάλο πορτπαγκαζ το χρησιμοποιείς σε ταξίδια.
                                Τα ταξίδια απαιτούν ταχύτητες αυτοκινητόδρομου
                                Σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου καταναλώνει όσο και τα μη hybrid βενζίνης καλά για diesel δεν αναφερω καν.

                                Ειδάλλως υπάρχει το απλό yaris, εξαιρετικό στα πάντα.

                                Θα έρθει τώρα και ο άλλος.......

                                COROLLAAAAAA
                                Εδώ είσαι άδικος. Σταθερή ταχύτητα 120 με cruise control πανω απο 5 δε ανέβαινει. Βρες αλλα μη hybrid με 5 λίτρα κατάναλωση

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Στο τεστ αναφέρει 6.1 L/100Km στα 120χλμ/ωρα

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tgk last edited by

                                    @tgk said in Toyota Yaris Cross:

                                    @lap said in Toyota Yaris Cross:

                                    Στο τεστ αναφέρει 6.1 L/100Km στα 120χλμ/ωρα

                                    Ειδα το βίντεο και πρόσεξα οτι με 16 άρες ζάντες εχει 4,9 στα 120 χλμ και με 18 άρες εχει 6,1. Συνεπώς ο συνδυασμός μεγαλύτερης ζάντας και φαρδύτερου ελαστικού επηρεάζει αρκετά την κατανάλωση

                                    O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      oineas @tgk last edited by

                                      @tgk said in Toyota Yaris Cross:

                                      @tgk said in Toyota Yaris Cross:

                                      @lap said in Toyota Yaris Cross:

                                      Στο τεστ αναφέρει 6.1 L/100Km στα 120χλμ/ωρα

                                      Ειδα το βίντεο και πρόσεξα οτι με 16 άρες ζάντες εχει 4,9 στα 120 χλμ και με 18 άρες εχει 6,1. Συνεπώς ο συνδυασμός μεγαλύτερης ζάντας και φαρδύτερου ελαστικού επηρεάζει αρκετά την κατανάλωση

                                      Στα φουλ υβριδικά απ' ότι έχω καταλάβει η κατανάλωση έχει να κάνει και με το "πόδι" του καθενός. Η 18" παντός είναι overkill για το Cross. 16" με 17" είναι ότι πρέπει για το αμάξωμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • monman2
                                        monman2 last edited by monman2

                                        Σχόλια στο βίντεο παραπάνω

                                        16αρες εχει το Yaris hatcback , υπάρχει έκδοση και με 15άρες...αυτό μπορεί να είχε ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση
                                        (το Yaris cross δεν μπορεί να πάρει 15άρες γιατί εχει εμπρός πίσω μεγαλύτερα φρένα απο το hatcback , ο γνωστός Τογιοτάκας γιουτιούμπερ που εχει δικό του c-hr λεει οτι το cross φοράει τα ίδια φρένα σε μέγεθος)

                                        τα αποτελέσματα συμβαδίζουν με το δικό μου διπλό test drive του cross και του hatcback ,18άρες /16άρες αντίστοιχα 1 λίτρο διαφορά , πιστεύω οτι με τις 16άρες το active cross θα ψαλιδίζει τη διαφορά αλλα μετα τα 120 που η αεροδυναμική παίζει τον πρώτο ρόλο δεν περιμένω θαύματα.

                                        η διαφορά απο τα απλά βενζινοκίνητα είναι υπαρκτή ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες , αν ήθελα απλό βενζινοκίνητο σε καμμία περίπτωση δεν θα έπαιρνα τα 1.0-1.2 τούρμπο του ανταγωνισμού αλλα θα πήγαινα στον ατμοσφαιρικό με τα 125 άλογα που υπάρχει στην γκάμα του cross

                                        Τα diesel είναι οι βασιλιάδες της Εθνικής ! ...κάποιοι τα μισούν αλλα πολύ δύσκολα θα πουλήσω το δικό μου Yaris diesel μόνο όταν και αν το λιτρο το πετρέλαιο εχει 0,20 € πιο ακριβά απο την βενζίνη αλλα και τότε οι αγρότες θα το περνάνε στα έξοδα 😀 ...πολύ δύσκολα λέμε...

                                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          miro last edited by

                                          Σήμερα έφτασε το δικό μου Cross. Έκδοση active hybrid. Επειδή υπήρξε απορία από κάποιους εδώ αν η συγκεκριμένη έκδοση έχει επιλογή Drive Mode και EV Mode, όπως φένεται και στην φωτο υπάρχουν αυτές οι επιλογές.

                                          261337730_1524581114582408_6343015293468184893_n.jpg 261046170_424054169350144_2191397183448821155_n.jpg

                                          B N 2 Replies Last reply Reply Quote 9
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Με γειές και να το χαρείς με Υγεία και πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα!!

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 492
                                            • 493
                                            • 81 / 493
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr