-
Ποια εφαρμογή χρησιμοποιείτε; Στο we connect που χρησιμοποιώ εγώ δεν βρίσκω που μπορώ να καταχωρήσω ανεφοδιασμούς
-
@limited_one said in VW Golf MK 8:
Ποια εφαρμογή χρησιμοποιείτε; Στο we connect που χρησιμοποιώ εγώ δεν βρίσκω που μπορώ να καταχωρήσω ανεφοδιασμούς
We connect Go, έχει μενού οθονη ανεφοδιασμων. Ρουφιάνος ολκής......
-
@kapelis said in VW Golf MK 8:
@limited_one said in VW Golf MK 8:
Ποια εφαρμογή χρησιμοποιείτε; Στο we connect που χρησιμοποιώ εγώ δεν βρίσκω που μπορώ να καταχωρήσω ανεφοδιασμούς
We connect Go, έχει μενού οθονη ανεφοδιασμων. Ρουφιάνος ολκής......
Ευχαριστώ! Υποθέτω ότι χρειάζεται το data plug για να δουλέψει…
-
@kapelis said in VW Golf MK 8:
Η παλιά version αν έχανε μια καταχώρηση ανεφοδιασμού ή την έκανες μετά το ταξίδι, έτρωγε κομπλα και χάλαγε το μέσο όρο γιατί σταθμιζε ανεφοδιασμους με μηδενική τιμή. Δες αν είσαι updated, αλλιώς ενημερώνεις και αν δεν βγει σωστά, βάζεις βγάζεις φυσα, τα χάνεις όλα και ξαναρχιζεις.
Εμένα Δημήτρη αυτό που με προβληματιζει τελικά είναι οτι δίνουμε όλα τα προσωπικά μας δεδομένα τι ώρα στρίψαμε, που, σε ποιο στενό , με πόσα χλμ την ώρα κλπ κλπ και κάποια στιγμή θα μας πουν μεγάλε πήγαινες με 158 χλμ σε εκείνο το σημείο, το ξέρει η VW η Google και η ελληνική δημοκρατία και η ασφαλιστική...... ΑΡΑ ΚΑΠΟΥ ΦΤΑΙΣ
Το έχω ελέγξει, είμαι updated σε όλα.. Θα το παρακολουθώ... Όσο για τα υπόλοιπα που λες δεν έχεις άδικο φίλε. Από την άλλη, έχει τη φάση του να μπορείς να κρατάς κάποια δεδομένα στατιστικά όσον αφορά το αυτοκίνητο. Πάντως αυτό το μαμά data plug πέρα από αυτό δλδ το να βλέπεις κάποια στατιστικά δεδομένα, δεν έχει κάποια άλλη χρησιμότητα όπως άλλα obd connectors. Για παράδειγμα , φίλος μου με Golf 7 TDI έχει κάποιο άλλο -δε θυμάμαι τώρα ποιο- που του δείχνει και πότε το αυτοκίνητο θέλει αναγέννηση, το φίλτρο εννοώ. Αλλά και μπορείο να κάνει κα άλλα πράγματα. Ενώ το μαμά είναι κάπως περιορισμένο.. Και κάνει και 50 ευρώ σε αντίθεση με το παλίο που έχω στο Polo που μου το είχαν δώσει δωρεάν από την αντιπροσωπεία.
-
Η παρακάτω εικόνα είναι μετά από την διαδρομή επιστροφής στο σπίτι. Αυτη την κατανάλωση την βλέπω συχνά όταν επιστρέφω, το πρωί όταν πηγαίνω στη δουλειά κυμαίνεται από 5,8 μέχρι 6,2
Μ.Ο κατανάλωσης μετρημένος στην αντλία είναι 5,7
Το trip έδειχνε 5,8 και η συνολική είναι στα 6,1
-
Diesel?
-
TDI έχεις φίλος?
-
1.0 eTSI DSG
-
1,0 etsi Dsg είναι.
-
Πόση υψομετρική διαφορά έχουν αυτά τα 7χλμ?
-
Παιδιά τι γνώμη έχετε για αυτό?
https://www.kufatec.com/en/volkswagen/vw-golf/golf-8-cd/complete-set-contour-lighting-for-vw-golf-8-cd-46357#
Είναι η μπροστινή led μπάρα που έχουν οι εκδόσεις GTI/GTD κτλ.
Είναι κάτι που θα μου άρεσε να έχει το αυτοκίνητο μου, είναι από αυτά που ζηλεύω σε αυτές εκδόσεις. -
Εμένα δε μου άρεσε πάντως που το είδα...Είναι λίγο Κιτς.
Επίσης κάνει το μπροστινό μέρος περίεργο σαν να είναι "πατημένο". -
@kostis20 said in VW Golf MK 8:
Επίσης κάνει το μπροστινό μέρος περίεργο σαν να είναι "πατημένο".
Μπα. Έτσι μοιάζει και χωρίς αυτό.
Έχεις την εντύπωση ότι όλη η μούρη έχει χυθεί προς τα κάτω. -
@kapelis said in VW Golf MK 8:
Πόση υψομετρική διαφορά έχουν αυτά τα 7χλμ?
Ένα σημείο είναι ανηφορικό για περίπου 150 μέτρα.
Σε ευθεία πάντως η κατανάλωση κυμαίνεται γύρο στα 4 λίτρα -
@kostis20 said in VW Golf MK 8:
Εμένα δε μου άρεσε πάντως που το είδα...Είναι λίγο Κιτς.
Επίσης κάνει το μπροστινό μέρος περίεργο σαν να είναι "πατημένο".Χαχα γούστα είναι αυτα φίλε μου. Εγώ πάλι όταν το είδα σε ένα GTI εδώ στα Γιάννενα και ήταν και σούρουπο και φαινόταν καλά... Το χαζευα ..
-
@limited_one said in VW Golf MK 8:
@kapelis said in VW Golf MK 8:
Πόση υψομετρική διαφορά έχουν αυτά τα 7χλμ?
Ένα σημείο είναι ανηφορικό για περίπου 150 μέτρα.
Σε ευθεία πάντως η κατανάλωση κυμαίνεται γύρο στα 4 λίτραΓύρο; Με φωνάξεις;
Πλάκα κάνω.
Για άλλη μια φορά αυτό το αυτοκίνητο μετά την απαξίωση που έχει φάει από όλους στο φόρουμ μας δείχνει την αξία του.
-
Η αξία του θα φανεί αν αποδειχθεί οτι δεν είναι ζημιάρικο!
-
Και εγώ ενώ το εκραζα έντονα πως δεν είναι σχεδιαστικά κάτι φοβερό σε σχέση με τα προηγούμενα, πως έχει καταντήσει το iPhone των αυτοκινήτων, πως έπρεπε το 8 να είναι κάτι πολύ διαφορετικό μετά από τόσα χρόνια και ειδικά τώρα με τον ανταγωνισμό των SUV, όσο το βλέπω στον δρόμο και μάλιστα σε κάποιες ωραίες εκδόσεις του τόσο πιο πολύ μου αρέσει. Και μέσα τελικά είναι πολύ καλό σχεδιαστικά παρά την κακη εργονομία του.
Σαν εικόνα και σαν αυτό που βγάζει ως προϊόν , ως lifestyle , σε κάνει τελικά να λες ποιο focus , και ποιο ceed , megane και τα...σκαμπω μου μέσα. Μόνο η corolla στις τουμπανατες εκδόσεις στέκεται τελικά δίπλα του και σίγουρα τα wannabe premium νέα 308 και το γαλλικό με γερμανική προβιά νέο Astra. -
Εγώ δεν έχω οδηγήσει τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας πρόσφατα, θα προσπαθήσω όμως να το κάνω για να σχηματίσω μια αντικειμενική άποψη.
Όσον αφορά το Golf όμως μου αρέσει απίστευτα η ηρεμία που προσφέρει όταν το οδηγάω, είτε είναι από την ποιότητα κύλισης, την πολύ καλή ηχομόνωση, τον λιγοστό ήχο του κινητήρα που περνάει στο εσωτερικό του.
Επίσης μου αρέσει που περνάει σχεδόν απαρατήρητο ίσως γιατί κάποιοι το μπερδεύουν με το Polo η απλά γιατί σεν είναι Suv/Sav που τρελαίνει την πλειοψηφία του κόσμου.
Ανεβάζω και μια σημερινή κατανάλωση από την σημερινή βόλτα με την οικογένεια.
Τα χιλιόμετρα είναι μαγαζί - σπίτι (σήμερα στα 4,2) και μια βόλτα στην πόλη και επιστροφή στο σπίτι.
-
Κάτοχος Golf VII μου αρέσει πολύ το υπάρχον μοντέλο στο εσωτερικό. Για μένα μακράν το πιο αρμονικό εσωτερικό της κατηγορίας.
Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση είναι όντως ατολμη ωστόσο στο δρομο δείχνει premium (και αρκετά εντυπωσιακό με την πλήρη μπάρα led μπροστά).
Τιμολογιακά βέβαια έχει ξεφύγει πλέον σε τιμές δυσθεώρητες. Εγώ το δικό μου το πήρα χειροκίνητο πετρέλαιο το 2015 βασική έκδοση 20.400 (του λείπουν οι μεγαλύτερες ζάντες και ο αυτόματος και διζωνικός). Πλέον με αυτά τα λεφτά δεν παίρνω το.. Polo σε βενζίνη.
VW Golf MK 8