-
[quote=gatoz]
κατι που ειχα καποτε διαβασει για υψος φωτων... τα λεντ υποχρεωτικα δεν εχουν ρυθμιση καθως καποια ευρωπαικα νορμα λεει οτι πρεπει να εχει αυτοματη ρυθμιση το αυτοκινητο. και ερχονται ολα με γενικα χαμηλα ρυθμισμενα, ας πουμε θελουν 5-10 μετρα μακρυτερα. στο βιτ το κανεις, οποτε και στο σουξου, με κατι βιδες που ειναι στο φαναρι, το πας σε ενα ηλεκτρολογο και το ρυθμιζει με το οργανο που εχουν με εσενα μεσα στο αμαξι. εκει θα κρατηθει το υψος οταν βαρυνει και το ηλεκτρομοτερ τα κατεβασει αναλογα με περισσοτερα ατομα. το ιδιο πρεπει να κανω και το τριοοχτω. παντα σε ηλεκτρολογο με οργανο βεβαια, ειναι απιστευτη μαλακια να στραβωνεις τον απεναντι.Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο gatoz και συμφωνώ για το στράβωμα, μου το έκαναν πάμπολλες φορές στις διακοπές.
Η αλήθεια επίσης είναι, ότι τα ήθελα 5-10 μέτρα να φωτίζουν μακρύτερα... -
Σχετικά με την βαλβιδα καυσαεριων egr που ειχε θεμα ο φίλος πιο πανω και τυο ειχε πει ο μηχανικος οτι αν ειχε γινει καθαρισμός νωρίτερα θα ειχε γινει προληψη , το δικο μου συνεργειο είπε οτι πραγματι αν την καθαρίσεις βοηθάει αλλα το βγαλε βαλε στο αμάξι κοστίζει γιατί είναι σε δύσκολη θεση αλλά πριν τον καθαρισμό προηγείται σε καθε σερβις ο διαγνωστικός έλεγχος που γίνεται στους εγκεφάλους του αμαξιου κατα τους οποίους φαίνεται η λειτουργια της βαλβίδας και αν ανοίγει και κλείνει σωστά. Από εκεί προκύπτει και βρίσκεται ενα υποβόσκον πρόβλημα στην βαλβίδα. Αν δεν γίνεται σε κάθε σερβις αυτός ο έλεγχος πηγαίνεις στα τυφλά.
Συμπερασματικά θα πρέπει να απαιτούμε να γίνεται ο διαγνωστικός έλεγχος και αν το συνεργείο μας δεν το υποστηρίζει αυτός είναι μαλλον λόγος για να αλλαξουμε. -
Καλημέρα μετά από καιρό.
Έχω του 14'. Τι αμορτισέρ βάζουμε; Φτάσαμε πάνω από τα 160.000χλμ.μια χαρά. Παλαιότερα παιδιά εδώ μέσα έβαλαν διάφορα άλλα δεν βρίσκω τα ποστ.
Ευχαριστώ! -
-
Στο συγκεκριμενο αυτοκινητο μη τσιγγουνευτεις. Παρε μια 4αδα κονι active special red και πηγαινε στην ευχη του θεου. Αν δυσκολα στα πρωτα παιξε με καγιαμπα πορτοκαλι και καλα χλμ. Με τα πρωτα θα πηγαινει παντως τραινο.
-
Φορέσαμε και τα καινούργια μας λάστιχα goodyear efficient grip performance II. Με τα λίγα χιλιομετρα βλέπω μεγάλη διαφορά στο πάτημα του αυτοκινήτου και στο τιμόνι.Πιο στιβαρό πάτημα και βαρύτερο τιμόνι πιο άμεσο. Επίσης έχει αλλάξει η συμπεριφορά του στο πιο σπορτιφ που το ηθελα. Ημουν μεταξύ του Goodyear και του pilot sport 4 . Τελικά επιλέξαμε το goodyear. Θα επανελθω με εντυπώσεις.
PS εγώ δεν βλέπω να έχει τα Koni που αναφέρθηκαν για το sx4 scross.
-
Γεια σε όλους. Μια ερώτηση. Έχει κάνει κάποιος καθαρισμα του κινητήρα? Αν ναι μόνος ή έχει επισκεφθεί επαγγελματία? Η αντιπροσωπεία αναλαμβάνει κάτι τέτοιο? Τι θεωρείτε αναγκαίο ή όχι?
-
@ignantios said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Φορέσαμε και τα καινούργια μας λάστιχα goodyear efficient grip performance II. Με τα λίγα χιλιομετρα βλέπω μεγάλη διαφορά στο πάτημα του αυτοκινήτου και στο τιμόνι.Πιο στιβαρό πάτημα και βαρύτερο τιμόνι πιο άμεσο. Επίσης έχει αλλάξει η συμπεριφορά του στο πιο σπορτιφ που το ηθελα. Ημουν μεταξύ του Goodyear και του pilot sport 4 . Τελικά επιλέξαμε το goodyear. Θα επανελθω με εντυπώσεις.
PS εγώ δεν βλέπω να έχει τα Koni που αναφέρθηκαν για το sx4 scross.
Πόσο κόστισε η τετράδα των goodyear?
@ignantios said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Φορέσαμε και τα καινούργια μας λάστιχα goodyear efficient grip performance II. Με τα λίγα χιλιομετρα βλέπω μεγάλη διαφορά στο πάτημα του αυτοκινήτου και στο τιμόνι.Πιο στιβαρό πάτημα και βαρύτερο τιμόνι πιο άμεσο. Επίσης έχει αλλάξει η συμπεριφορά του στο πιο σπορτιφ που το ηθελα. Ημουν μεταξύ του Goodyear και του pilot sport 4 . Τελικά επιλέξαμε το goodyear. Θα επανελθω με εντυπώσεις.
PS εγώ δεν βλέπω να έχει τα Koni που αναφέρθηκαν για το sx4 scross.
Πόσο κόστισε η τετράδα των Goodyear?
Καλά χιλιόμετρα! -
Ιγνατιε η αληθεια ειναι πως τα εχω δει να προσφερονται για το βιτ μα δε νομιζω πως θα ειναι προβλημα και για το κρος. Ασε που εκει θα μιλησουν καλυτερα λογω ανωτερου αμαξωματος.
-
@stef85 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Γεια σε όλους. Μια ερώτηση. Έχει κάνει κάποιος καθαρισμα του κινητήρα? Αν ναι μόνος ή έχει επισκεφθεί επαγγελματία? Η αντιπροσωπεία αναλαμβάνει κάτι τέτοιο? Τι θεωρείτε αναγκαίο ή όχι?
Εννοώ πλύσιμο της μηχανής, σορρυ αν δεν το διατύπωσα σωστά
-
@stef85 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@ignantios said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Φορέσαμε και τα καινούργια μας λάστιχα goodyear efficient grip performance II. Με τα λίγα χιλιομετρα βλέπω μεγάλη διαφορά στο πάτημα του αυτοκινήτου και στο τιμόνι.Πιο στιβαρό πάτημα και βαρύτερο τιμόνι πιο άμεσο. Επίσης έχει αλλάξει η συμπεριφορά του στο πιο σπορτιφ που το ηθελα. Ημουν μεταξύ του Goodyear και του pilot sport 4 . Τελικά επιλέξαμε το goodyear. Θα επανελθω με εντυπώσεις.
PS εγώ δεν βλέπω να έχει τα Koni που αναφέρθηκαν για το sx4 scross.
Πόσο κόστισε η τετράδα των goodyear?
@ignantios said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Φορέσαμε και τα καινούργια μας λάστιχα goodyear efficient grip performance II. Με τα λίγα χιλιομετρα βλέπω μεγάλη διαφορά στο πάτημα του αυτοκινήτου και στο τιμόνι.Πιο στιβαρό πάτημα και βαρύτερο τιμόνι πιο άμεσο. Επίσης έχει αλλάξει η συμπεριφορά του στο πιο σπορτιφ που το ηθελα. Ημουν μεταξύ του Goodyear και του pilot sport 4 . Τελικά επιλέξαμε το goodyear. Θα επανελθω με εντυπώσεις.
PS εγώ δεν βλέπω να έχει τα Koni που αναφέρθηκαν για το sx4 scross.
Πόσο κόστισε η τετράδα των Goodyear?
Καλά χιλιόμετρα!470 μου φαίνεται πήγαν και μου έκαναν δώρο ένα ωραίο drone για τον μικρό. Ωραία drone όχι της πλάκας τελείως.
-
@spi_duster said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ιγνατιε η αληθεια ειναι πως τα εχω δει να προσφερονται για το βιτ μα δε νομιζω πως θα ειναι προβλημα και για το κρος. Ασε που εκει θα μιλησουν καλυτερα λογω ανωτερου αμαξωματος.
Αυτό θα ήθελα να μου το επιβεβαιώνε από τη Suzuki εάν φοράνε τα ίδια αμορτισέρ ή εάν. Μπαίνουν έστω. Γιατί μια φορά που είχα ρωτήσει σε Suzuki εάν είναι ίδιος κωδικός τα αμορτισέρ vitara sx4 μου είχαν πει Όχι. Εκτός εάν κάποιος άλλος έχει άλλη 3πισημη απάντηση.
-
Εκτός εάν κάποιος άλλος έχει άλλη 3πισημη απάντηση.
Στο sx4 s-cross diesel 4x4 είχα αλλάξει αμορτισέρ στις 105.000 σε εξειδικευμένο για αναρτήσεις - λάστιχα συνεργείο. Τά πίσω ήταν τελειωμένα, τα μπροστινά σχετικά καλά. Η παραγγελία έγινε από το συνεργείο, στον εισαγωγέα τής KYB στην Αθήνα, βαση του vin. Όταν ήρθαν τα μπροστινά δεν ταιριάζανε και στείλανε άλλο σετ την επόμενη μέρα. Όταν τελικά τοποθετήθηκαν τό αποτέλεσμα ήταν θετικό, αλλά όχι όπως τα εργοστασιακά. Στα 145.000 τα δύο πίσω αμορτισέρ KYB, δάκρυσαν και τά άλλαξα με της αντιπροσωπείας, μέχρι τα 180.000 που το πούλησα δεν είχαν πρόβλημα. Αυτό που έχω να σημειώσω είναι ότι και τα φρένα που άλλαξα και τα αμορτισέρ με επώνυμα after market και τα ελατήρια ψηλώματος mad, τουλάχιστον για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δεν ήταν εφάμιλλα σε αποτελεσματικότητα με τα εργοστασιακά και άλλαζαν την αρχική αίσθηση του αυτοκινήτου, προς το χειρότερο.
-
Ενδιαφέρουσα εμπειρία χρήσης. Άρα τα kyb που βλέπουμε στις9/10 προτάσεις για αγορά αναρτήσεων υποβαθμίζουν το αμάξι.
Κόστος για τα εργοστασιακά έχουμε; Και τα βρίσκεις εύκολα ή τα περιμενεις μήνες; Επίσης τα εργοστασιακά τα περνάς μόνο σε αντιπροσωπεία ή τα φέρνει οποιοσδήποτε;
Άλλη καλή επιλογή που όντως να μπαίνει στο αμάξι υπάρχει; -
@ektoras said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Εκτός εάν κάποιος άλλος έχει άλλη 3πισημη απάντηση.
Στο sx4 s-cross diesel 4x4 είχα αλλάξει αμορτισέρ στις 105.000 σε εξειδικευμένο για αναρτήσεις - λάστιχα συνεργείο. Τά πίσω ήταν τελειωμένα, τα μπροστινά σχετικά καλά. Η παραγγελία έγινε από το συνεργείο, στον εισαγωγέα τής KYB στην Αθήνα, βαση του vin. Όταν ήρθαν τα μπροστινά δεν ταιριάζανε και στείλανε άλλο σετ την επόμενη μέρα. Όταν τελικά τοποθετήθηκαν τό αποτέλεσμα ήταν θετικό, αλλά όχι όπως τα εργοστασιακά. Στα 145.000 τα δύο πίσω αμορτισέρ KYB, δάκρυσαν και τά άλλαξα με της αντιπροσωπείας, μέχρι τα 180.000 που το πούλησα δεν είχαν πρόβλημα. Αυτό που έχω να σημειώσω είναι ότι και τα φρένα που άλλαξα και τα αμορτισέρ με επώνυμα after market και τα ελατήρια ψηλώματος mad, τουλάχιστον για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δεν ήταν εφάμιλλα σε αποτελεσματικότητα με τα εργοστασιακά και άλλαζαν την αρχική αίσθηση του αυτοκινήτου, προς το χειρότερο.
παντως σε βιταρα το συνδυασμος kyb-mad και kyb-eibach δουλευει εξαιρετικα καλυτερα απο τα μαμα.
-
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ενδιαφέρουσα εμπειρία χρήσης. Άρα τα kyb που βλέπουμε στις9/10 προτάσεις για αγορά αναρτήσεων υποβαθμίζουν το αμάξι.
Κόστος για τα εργοστασιακά έχουμε; Και τα βρίσκεις εύκολα ή τα περιμενεις μήνες; Επίσης τα εργοστασιακά τα περνάς μόνο σε αντιπροσωπεία ή τα φέρνει οποιοσδήποτε;
Άλλη καλή επιλογή που όντως να μπαίνει στο αμάξι υπάρχει;Και τα εργοστασιακά μπορεί να είναι Kayaba (KYB), απλά ο κατασκευαστής ορίζει κάποιες διαφορετικές παραμέτρους στην Kayaba, σε σχέση με τα αμορτισέρ "γενικών καθηκόντων" και για αυτό λειτουργούν καλύτερα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Το ίδιο συμβαίνει σε πολλά ανταλλακτικά (π.χ. λάστιχα που είναι φτιαγμένα για συγκεκριμένες μάρκες).
-
Σύμφωνα με αντιπρόσωπο της Suzuki με τον οποίο ήρθα σε επικοινωνία σήμερα, σταμάτησε η παραγωγή του εν λόγω μοντέλου και αναμένεται ανακοίνωση τέλη του επόμενου μήνα για νέο
-
@kopapa said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Σύμφωνα με αντιπρόσωπο της Suzuki με τον οποίο ήρθα σε επικοινωνία σήμερα, σταμάτησε η παραγωγή του εν λόγω μοντέλου και αναμένεται ανακοίνωση τέλη του επόμενου μήνα για νέο
+1
Στον τιμοκατάλογο Οκτωβρίου, υπάρχουν μόνο 3 εκδόσεις.
Τέλος 4wd manual, μόνο 2wd GL / GL+.
Eπίσης, αποκλειστικά και μόνο 4wd αυτομ. GL+. Tέλος κι η GLX από όλα. -
νεου η facelift?
-
Διαβάζω για δεύτερο facelift και πλήρως υβριδική έκδοση για το 2022...
SUZUKI SX4 SCROSS