-
@azmo said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
@kostis20 said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
@azmo said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Μετα απο γενική κατακραυγή, προτροπή του dimsabas να μην ξεφτιλίζω το αμάξι (τον ευχαριστώ btw γιατί αυτός μου το είχε προτείνει), και παρατήρηση του γιού μου "σε περνάνε παππούδες με αλτζχάιμερ" αποφάσισα να πηγαίνω με 120 μινιμουμ
@harisma ελεος λιγο με τις autobahn. Δεν είμαστε τσοπανηδες, εχουμε και εμείς πάει εξωτερικο. Στη Γερμανία υπάρχει πραγματι ενας σεβασμός στους κανόνες, αλλά εκεί εχω δεί τους χειρότερους οδηγους στη ζωή μου. Σαν γιδια πάνε. Οι Ελληνες είμαστε οντως λιγο αναρχος και "ανυπότακτος" λαος, αλλά σαν οδηγοι απο αποψης ικανοτητας είμαστε καλύτεροι.
Ειλικρινα εχεις οδηγήσει στη Γερμανία και έχεις βγάλει αυτο το συμπέρασμα?
Εκτός πραγματικότητας τελείως...Ναι φίλε μου, εχω παει πολλες φορες Γερμανια και εχω οδηγήσει και σε autobahns και σε αστικούς - επαρχιακους δρόμους, και το μόνο που με εντυπωσιασε ειναι η ποιοτητα του οδικου δικτυου. Κατα τα άλλα είδα σχεδον οτι βλεπουμε και εδω. Και αργα στην αριστερη να πανε (ενταξει αυτο μια φορα μονο για να ειμαι ειλικρινης), και να αλλαζουν λωριδες αποτομα χωρις ιδιατερη προσοχη, και να σε κοβουν, και μου εδωσαν την εντυπωση οτι πανε σαν να εχουν παρωπιδες χωρις περιφερειακη οραση και αντιληψη. Μαλλον χρειαζονται Tesla για να τους πηγαινει αυτο.
Αδερφέ δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα περιγράφεις. Ζω τα τελευταία 8,5 χρόνια στη Γερμανία και κάνω καθημερινά πάνω από 80χλμ για να πάω και να έρθω από τη δουλειά μου. Οι Γερμανοί οδηγοί (το τονίζω οι Γερμανοί) έχουν οδηγική παιδεία. Δεν μιλάω για Τσέχους-Πολωνούς που οδηγάνε στη Γερμανία, αλλά μόνο για Γερμανούς. Το 99% που θα αλλάξει λωρίδα θα βγάλει φλας, το 99% που θα θέλει να σε προσπεράσει ΔΕΝ θα σου παίξει τα φώτα αλλά θα περιμένει να βρει χώρο, το 99% θα σεβαστεί τον πολίτη που θα περνάει το δρόμο εκτός διάβασης(σε διαβάσεις δε το συζητώ). Είτε μας αρέσει είτε όχι, αυτοί έχουν παιδεία, εμείς οχι! Και σκέψου οδηγώ στην περιοχή που μένουν οι κάγκουρες της Γερμανίας(Λειψία)
-
Άμα σου πω εγώ αυτός ο φοβαρός λαός, πως οδηγάνε όταν έρχονται στην Ελλάδα και πόσα νοικιάρικα έχουν "σπάσει" θα αλλάξεις γνώμη για τους γερμανούς.
Συγνώμη, εκτός θέματος αλλά δεν άντεξα...
-
@megane98hp said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Άμα σου πω εγώ αυτός ο φοβαρός λαός, πως οδηγάνε όταν έρχονται στην Ελλάδα και πόσα νοικιάρικα έχουν "σπάσει" θα αλλάξεις γνώμη για τους γερμανούς.
Συγνώμη, εκτός θέματος αλλά δεν άντεξα...
Δεν αντιλέγω, όμως σκέψου ότι ο μέσος γερμανός υποθέτει ότι όταν πατήσει φρένο εδώ θα σταματήσει σε Χ μέτρα. Δεν υπολογίζει ότι η άσφαλτος ίσως είναι για κλάματα, το νοικιάρικο δεν έχει κάνει ένα σοβαρό σερβις, λάστιχα δεν έχουν αλλάξει στην 5ετια κτλ.
Δεν τους δικαιολογώ, απλά είναι σαν να πας εσύ στην Ινδία και το νοικιάρικο που θα πάρεις να μην έχει ABS.
-
@lap said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Το λάθος μου το ανέφερα και έχει να κάνει με το ποσοστό.
Κατά τα άλλα ξέρω να διαβάζω καλά και πιστεύω να αναλύω αρκετά καλά. Επίσης η οραση μου είναι αυτή που είναι. Δεν χρειάζομαι την ανάλυση και γνωμη ενός αρχιτέκτονα για να μου πει τι όραση έχω. Αν θα αλλάξω κουζίνα θα σε συμβουλεύτω. Για τα μάτια μου λογικα θα πάω σε οφθαλμίατρο.
Τα συμπεράσματα που βγαίνουν είναι αυτά που είπα.
9/10 αυτοκίνητα ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΊΝΟΥΝ τα 140 χλμ/ώρα.
Όταν αναφέρουμε μονο την ανώτατη τιμή, αυτό γίνεται διότι μέχρι αυτή την τιμή υπάρχει η περίπτωση να υπάρχουν πολλές διακυμάνσεις. Δηλαδή τη συχνότητα εμφάνισης των διαφόρων τιμων και το εύρος μεταξύ τους μέσα σε αυτό το ποσοστό που αναφέρω, δεν τα εξετάζω στο ποσταρισμα μου. Δεν έχω άλλωστε κανένα στοιχείο που να με βοηθήσει για κάτι τετοιο, οπότε εξετάζω μονο την ανώτατη τιμή και αυτήν αναφέρω.Έτσι λοιπόν, θέτοντας στην ανάλυση μας ως ανώτατη τιμή τα 140χλμ/ώρα και σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας που αναφέρει το άρθρο, αθροιστικά διαπιστώνουμε ότι το 89% δηλαδή 9/10 αυτοκίνητα ταξιδεύουν με ταχύτητες ΕΩΣ τα 140 χλμ/ώρα.
Απλό και εύκολο. Εκτός αν κάνω κάποιο λάθος στα νούμερα, τότε οκ.Άλλωστε και πριν η έρευνα εμπλουτίσει την γνώση μας περί autobahn, έθεσα αυτό το όριο χιλιομέτρων ως παράλογο για κίνηση στην μεσαία λωρίδα στην Ελλάδα, απαιτώντας να κινηθεί οποίος βρίσκεται στη μεσαία προς τα δεξιά αντί να βγει το αυτοκίνητο με τα 140 χλμ/ωρα στην αριστερή λωρίδα. Εσύ στηριχθηκες σε αυτην την αποψη και σε άλλα ποστς και ξεκίνησες την εξιστόρηση των εμπειριών σου για την autobahn και τις υψηλότερες ταχύτητες σε υψηλή συχνότητα με σκοπό να μάθουμε εμείς οι μπουρτζόβλαχοι και "ανίκητοι" για το πως είναι οι σωστοί οδηγοί και με τι ταχύτητες ταξιδεύουν χωρίς πρόβλημα.
Ούτε εξετάζω το αυθαίρετο συμπέρασμα των κονταρισιων κτλ διότι δεν ξέρω το ερωτηματολόγιο ή τη μεθοδο εξαγωγής αποτελεσμάτων της έρευνας.
Αν έχεις τέτοιο στοιχείο και το αναφέρει η έρευνα τότε γίνεται δεκτόΌλα τα άλλα κατά την ταπεινή και ανόητη όπως αφήνεται να νοηθεί άποψη μου, είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και μια κεκαλυμμένη προσπάθεια εν μέρη αναδιπλωσης στα πυροτεχνήματα αυταρεσκιας που διαβάσαμε περί εμπειριών κτλ.
Αυτά τα ολίγα!Επειδή για άλλη μια φορά μας αποδεικνύεις ότι είσαι ανίκητος, θα σου εξηγήσω δυο τρία πράγματα, που μάλλον είτε δεν θα καταλάβεις είτε δεν θα θελήσεις να καταλάβεις, ως συνήθως.
- Η έρευνα προφανώς και μετράει σε πραγματικές ταχύτητες. Πως αλλιώς θα μπορούσε άλλωστε;
- Κανένα "αυθαίρετο συμέρασμα των κοντερίσιων" δεν έχω βγάλει. Όλα τα αυτοκίνητα κλέβουν λίγο ή πολύ στα κοντέρ, ως επιλογή όλων των κατασκευαστών. Όταν λοιπόν η έρευνα μετράει πραγματικές ταχύτητες, στο κοντέρ αυτές είναι πάντα μεγαλύτερες.
- Δεν χαρακτήρισα κανένα μπουρτζόβλαχο, αλλά εσένα (για άλλη μια φορά) ανίκητο.
- Καμιά προσπάθεια αναδίπλωσης δεν έκανα. Σταθερά τα ίδια πράγματα έγραφα σε όλα τα ποστ μου. Εσύ αντιθέτως εκτέλεσες με χάρη μια πολύ ωραία ανακυβίσθηση, βαφτίζοντας την όμως προσωρινή απώλεια μνήμης.
- Τα πυροτεχνήματα αυταρέσκειας που τα είδες; Μάλλον ερμήνευσες έτσι τις αναφορές μου στη Γερμανία, μέσα από κάποιο σύμπλεγμα κατωτερότητας που πιθανώς έχεις. Καλώς ή κακώς έχω ταξιδέψει αρκετά. Δεν θα ντραπώ γι' αυτό.
-
Έχει πλακα η υπόθεση αν και καταντάει βαρετή για τους άλλους
1.Το "προφανως" δεν υπάρχει σε καμία μελέτη αν δεν γίνει αναφορά του τρόπου εξαγωγής συμπέρασματων. Όποτε μέχρι να διαβάσουμε πως έγινε η μελέτη δεν υπάρχει το προφανως. Για παραδειγμα μπορεί να έγινε με ερωτηματολόγιο και να απηντησαν οι ίδιοι οι οδηγοί όποτε τα αποτελέσματα της μελέτης ενδέχεται να έχουν πολλαπλες ερμηνείες. Και τα 140 χλμ/ώρα που βλέπουν στο κοντέρ να είναι 135 χλμ στην πραγματικοτητα! Εφόσον δεν ξέρουμε, μένουνε με ότι έχουμε. Ότι δηλαδή τα 140 χλμ είναι η ανώτατη τιμή για τους 9/10. Ουτε προφανως πηγαιναν με 150/160 κονταρισια, ουτε τιποτα αλλο.
Αν έχεις στοιχεία ότι τα αποτελσματα είναι από ειδικά ραντάρ καταγραφής των ταχυτήτων, τότε αυτομάτως γίνεται δεκτή από εμενα η ένσταση σου
2. Εξήγησα στο 1
3. Αυτό άφησες να καταλαβουμε με την επίδειξη εμπειριών. Εφοσον δεν ήθελες να φανεί κάτι τέτοιο οκ, καλα που το δήλωσες.
4.Εγω παλι μέσα από τα "προφανως" εντοπίζω προσπάθειες εναρμόνισης των εμπειριών σου με τα αποτελέσματα της μελετης. Τι να κάνουμε; είμαι χαζουλης και τα πιανω αυτά. Όσο για το "ανίκητος" που συχνά λες σε όποιον δεν ασπάζεται τις απόψεις σου, σου εχω πει πως εφοσον νιώθεις ηττημένος, προφανώς (εδώ κόλλα πιο σωστά) βλέπεις τον αντίλογο ως ανίκητο. Απλη λογική.
5. Εδώ έπεσες τελείως έξω. Την αυτάρεσκεια την εντόπισα στον τρόπο γραφής που ήταν απαξιωτικός. -
Το 130 km/h πιθανόν να χρησιμοποιείται γιατί είναι η προτεινόμενη μέγιστη ταχύτητα για κίνηση στην autobahn.
-
Μπορεί χίλια δυό. Σωστά, το αποτέλεσμα ομως είναι αυτό που ανέφερα.
Δεν ψάχνουμε τους λόγους της μελέτης που μπορεί να είναι πολλοι, είτε οικολογικού ενδιαφέροντος είτε πολιτικου είτε οτιδήποτε άλλο.Αν υπάρχουν ενστάσεις όντως μπορει να έχουν βάση ως προς τον τρόπο εξαγωγής των αποτελεσμάτων και την αξιοπιστία τους.
Εφόσον όμως δεν γνωρίζει κανείς μας, έως τώρα, μένουνε στα επίσημα αποτελέσματα. Τίποτα παραπανω τίποτα λιγότερο.
89% έως τα 140 χλμ/ωρα και το υπόλοιπο ποσοστο σπάει στα 140+++++ χλμ/ωρα -
Προσπάθησα μια φορά να κάτσω στη δεξιά λωρίδα στην Μαραθώνος, και να τηρήσω τα γελοία όρια, αλλά στάθηκε αδύνατο.
Είχα συνέχεια το νου μου στο ταχύμετρο. -
Ποια Μαραθώνος (που στο κάτω-κάτω περνάει και μέσα από σπίτια). Την Αθηνών-Θεσσαλονίκης που έχει γεμίσει με πινακίδες 100 και 80, ακόμα και μερικές με 60, την έχετε δει;
-
Είχε δίκιο ο Σταθάκης, όταν έλεγε πως τα όρια μπαίνουν ανάλογα με το στοκ που υπάρχει στις αποθήκες!
-
Πάντως νομίζω πλέον ότι δίνετε αδικαιολόγητα μεγάλη σημασία στη συγκεκριμένη "παράβαση" δηλαδή τη κίνηση στη μεσαία λωρίδα με 100km/h περίπου σε δρόμο με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας.
Καταρχήν περνάτε λιγάκι στα "ψιλά" ότι όλοι οι αυτοκινητόδρομοι έχουν όριο ταχύτητας τα 130 Km/h .Από εκεί και πάνω παρανομείς .Τέλος. Δεν πρέπει να έχεις απαίτηση να προσαρμοστούν οι άλλοι στη δικιά σου παρανομία. Αφήστε που τα κομμάτια αυτοκινητοδρόμου με 3 λωρίδες δεν είναι και τόσα πολλά. Τα περισσότερα έχουν δύο.
Συναντάω τόσους πολλούς ανεγκέφαλους στην ΕΟ όπου κάνω 200km κάθε βδομάδα και ειλικρινά ελάχιστες φορές με προβληματίζει η κίνηση στη μεσαία λωρίδα στην περίπτωση που υπάρχουν 3.Αντιθέτως κάνουν άπειρες άλλες βλακείες ,σφήνες , αλλάγη λωρίδας χωρίς φλας κοκ...Με πολύ σημαντικό να είναι ότι οι περισσότεροι δεν τηρούν τις αποστάσεις ασφαλείας!
Απλά μου κάνει εντύπωση πως οι συντριπτική πλειοψηφία αυτών που παραβιάζουν ο όριο ταχύτητας έχουν την απαίτηση από τους άλλους να είναι νόμιμοι και πιέζουν αυτούς που το τηρούν. Η κατάσταση επιδεινώνεται δραματικά σε περίπτωση που υπάρχει αυξημένη κίνηση στην ΕΟ. Εκει γίνεται το έλα να δεις .Διάφοροι ανεγκέφαλοι δεν κρατούν καμία απόσταση ασφαλείας και κολλάνε από πίσω για να σε προσπεράσουν και να κερδίσουν μια θέση πιο μπροστά. Οι σφήνες πάνε σύννεφο βέβαια και γενικά ...χάλια.
Προφανώς εγω δεν είμαι Αγιος αλλά οποτε κινούμαι πάνω απο το οριο δεν πίεζω τους άλλους χρήστες που το τηρούν όταν θέλουν να πρεσπεράσουν π.χ. Ουτε φώτα θα τους ανάψω ούτε θα κολλήσω από πίσω τους .Θα περιμένω να προσπεράσουν και θα επιταχύνω ξανά. Και δε μιλάω τώρα για ακραίες καταστάσεις που ο άλλος βγαίνει αριστερή λωρίδα με 100km/h.Οι περισσότεροι κινούνται γύρω από το όριο 120 με 140km/h. -
@kostis20 said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Οι περισσότεροι κινούνται γύρω από το όριο 120 με 140km/h.Και τα φορτηγά που προσπερνούν με 90 τα άλλα φορτηγά που κινούνται με 80.
-
@kostis20 said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Πάντως νομίζω πλέον ότι δίνετε αδικαιολόγητα μεγάλη σημασία στη συγκεκριμένη "παράβαση" δηλαδή τη κίνηση στη μεσαία λωρίδα με 100km/h περίπου σε δρόμο με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας.
Καταρχήν περνάτε λιγάκι στα "ψιλά" ότι όλοι οι αυτοκινητόδρομοι έχουν όριο ταχύτητας τα 130 Km/h .Από εκεί και πάνω παρανομείς .Τέλος. Δεν πρέπει να έχεις απαίτηση να προσαρμοστούν οι άλλοι στη δικιά σου παρανομία. Αφήστε που τα κομμάτια αυτοκινητοδρόμου με 3 λωρίδες δεν είναι και τόσα πολλά. Τα περισσότερα έχουν δύο.
Συναντάω τόσους πολλούς ανεγκέφαλους στην ΕΟ όπου κάνω 200km κάθε βδομάδα και ειλικρινά ελάχιστες φορές με προβληματίζει η κίνηση στη μεσαία λωρίδα στην περίπτωση που υπάρχουν 3.Αντιθέτως κάνουν άπειρες άλλες βλακείες ,σφήνες , αλλάγη λωρίδας χωρίς φλας κοκ...Με πολύ σημαντικό να είναι ότι οι περισσότεροι δεν τηρούν τις αποστάσεις ασφαλείας!
Απλά μου κάνει εντύπωση πως οι συντριπτική πλειοψηφία αυτών που παραβιάζουν ο όριο ταχύτητας έχουν την απαίτηση από τους άλλους να είναι νόμιμοι και πιέζουν αυτούς που το τηρούν. Η κατάσταση επιδεινώνεται δραματικά σε περίπτωση που υπάρχει αυξημένη κίνηση στην ΕΟ. Εκει γίνεται το έλα να δεις .Διάφοροι ανεγκέφαλοι δεν κρατούν καμία απόσταση ασφαλείας και κολλάνε από πίσω για να σε προσπεράσουν και να κερδίσουν μια θέση πιο μπροστά. Οι σφήνες πάνε σύννεφο βέβαια και γενικά ...χάλια.
Προφανώς εγω δεν είμαι Αγιος αλλά οποτε κινούμαι πάνω απο το οριο δεν πίεζω τους άλλους χρήστες που το τηρούν όταν θέλουν να πρεσπεράσουν π.χ. Ουτε φώτα θα τους ανάψω ούτε θα κολλήσω από πίσω τους .Θα περιμένω να προσπεράσουν και θα επιταχύνω ξανά. Και δε μιλάω τώρα για ακραίες καταστάσεις που ο άλλος βγαίνει αριστερή λωρίδα με 100km/h.Οι περισσότεροι κινούνται γύρω από το όριο 120 με 140km/h.Δεν είπε κανείς ότι υπάρχει παράβαση, ούτε ζήτησε κανείς από κάποιους να παραβούν το νόμο.
Ακόμη και εντός του νόμιμου ορίου των 130χλμ λοιπόν και αν υποθέσουμε ότι η αριστερή λωρίδα παραμένει ελεύθερη και χρησιμοποιείται όταν κάποιος θέλει να προσπεράσει, τότε η μεσαία λωρίδα μένει σε αυτούς που θέλουν να κινηθούν νόμιμα στο όριο των 120-130χλμ.
Κάποιος λοιπόν που έχει "μπαστακωθεί" στη μέση με 100χλμ, δυσχεραίνει την κυκλοφορία της μεσαίας λωρίδας και μερικές φορές μπορεί να δημιουργήσει και πρόβλημα.Γνωρίζω άτομο που πηγαίνει πάντα στη μεσαία λωρίδα και με λίγα χλμ γιατί δεξιά φοβάται το κράσπεδο και αριστερά τις διαχωριστικές μπάρες. Βέβαια μπορούμε να σκεφτούμε πολλά όλοι μας για τέτοια άτομα (από το πόσο επικίνδυνοι μπορεί να είναι και τόσα άλλα), όμως τουλάχιστον έχουν τη δικαιολογία του φόβου.
Κάποιοι άλλοι που το κάνουν "γιατί έτσι", νομίζω ότι είναι χειρότεροι. -
Ο ΚΟΚ είναι ξεκάθαρος στο θέμα αυτό: πρέπει να οδηγούμε πάντα στην πιο δεξιά λωρίδα. Ο ΚΟΚ όμως είναι ξεκάθαρος και στο θέμα των υπέρβαρων φορτηγών που -αν τηρούσαν τις προδιαγραφές- δε θα κατέστρεφαν τις δεξιές λωρίδες.
Επειδή τα φορτηγά δεν τηρούν τον ΚΟΚ, κι επειδή οι δεξιές λωρίδες είναι τελικά επικίνδυνες με τα σαμαράκια που έχουν, επιβάλλεται για λόγους ασφαλείας τα επιβατικά αυτοκίνητα να μπαίνουν στην μεσαία.Για να πούμε όμως και του στραβού το δίκιο, τα 100χλμ είναι χαμηλή ταχύτητα για αυτοκινητόδρομο διότι υποχρεώνουν όσους πηγαίνουν με 120-130 (εξάλλου κι αυτοί κινούνται κάτω από το ανώτατο όριο) να προσπερνάνε ένα αργό αμάξι. Αυτό δημιουργεί έναν "θρόμβο" στον δρόμο.
Η αντίδραση του άλλου οδηγού ήταν υπερβολική και χωρίς νόημα. Απλά έχε το κι εσύ υπόψη ότι δε βοηθάς την κυκλοφορία.
-
@kostis20 said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Πάντως νομίζω πλέον ότι δίνετε αδικαιολόγητα μεγάλη σημασία στη συγκεκριμένη "παράβαση" δηλαδή τη κίνηση στη μεσαία λωρίδα με 100km/h περίπου σε δρόμο με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας.
Καταρχήν περνάτε λιγάκι στα "ψιλά" ότι όλοι οι αυτοκινητόδρομοι έχουν όριο ταχύτητας τα 130 Km/h .Από εκεί και πάνω παρανομείς .Τέλος. Δεν πρέπει να έχεις απαίτηση να προσαρμοστούν οι άλλοι στη δικιά σου παρανομία. Αφήστε που τα κομμάτια αυτοκινητοδρόμου με 3 λωρίδες δεν είναι και τόσα πολλά. Τα περισσότερα έχουν δύο.
Συναντάω τόσους πολλούς ανεγκέφαλους στην ΕΟ όπου κάνω 200km κάθε βδομάδα και ειλικρινά ελάχιστες φορές με προβληματίζει η κίνηση στη μεσαία λωρίδα στην περίπτωση που υπάρχουν 3.Αντιθέτως κάνουν άπειρες άλλες βλακείες ,σφήνες , αλλάγη λωρίδας χωρίς φλας κοκ...Με πολύ σημαντικό να είναι ότι οι περισσότεροι δεν τηρούν τις αποστάσεις ασφαλείας!
Απλά μου κάνει εντύπωση πως οι συντριπτική πλειοψηφία αυτών που παραβιάζουν ο όριο ταχύτητας έχουν την απαίτηση από τους άλλους να είναι νόμιμοι και πιέζουν αυτούς που το τηρούν. Η κατάσταση επιδεινώνεται δραματικά σε περίπτωση που υπάρχει αυξημένη κίνηση στην ΕΟ. Εκει γίνεται το έλα να δεις .Διάφοροι ανεγκέφαλοι δεν κρατούν καμία απόσταση ασφαλείας και κολλάνε από πίσω για να σε προσπεράσουν και να κερδίσουν μια θέση πιο μπροστά. Οι σφήνες πάνε σύννεφο βέβαια και γενικά ...χάλια.
Προφανώς εγω δεν είμαι Αγιος αλλά οποτε κινούμαι πάνω απο το οριο δεν πίεζω τους άλλους χρήστες που το τηρούν όταν θέλουν να πρεσπεράσουν π.χ. Ουτε φώτα θα τους ανάψω ούτε θα κολλήσω από πίσω τους .Θα περιμένω να προσπεράσουν και θα επιταχύνω ξανά. Και δε μιλάω τώρα για ακραίες καταστάσεις που ο άλλος βγαίνει αριστερή λωρίδα με 100km/h.Οι περισσότεροι κινούνται γύρω από το όριο 120 με 140km/h.Μιας και ανέφερες τις αποστάσεις ασφαλείας, την προηγούμενη βδομάδα πήραν σε συνάδελφό μου το δίπλωμα για 1 μήνα και πρόστιμο 160€ γιατί αντί για 25μέτρα απόσταση είχε 15 μέτρα. Βέβαια όλα αυτά στη Γερμανία έγιναν...ανυπομονώ να κοπε'ι το πρ'ωτο πρ'οστιμο και στην Ελλάδα, τόσες γέφυρες έχουμε που μπορεί να εγκατασταθεί μια τέτοια συσκευή.
-
This post is deleted! -
Αυτά αναφέρει ο ΚΟΚ.
Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας