-
έχω την εντύπωση οτι σειριακά προς το παρόν προγραμματίζονται μόνο τα group vag.
Ο συγκεκριμένος δεν πειράζει τίποτα σε hardware, παρά μόνo software έχοντας πρόσβαση κατευθείαν στον εγκέφαλο.Πιστέυω πως είναι αντιστρέψιμη μετατροπή αυτή.
-
Και όμως, με τα λιγοστά που γνωρίζω, θεωρώ ότι αυτό που γράφεται είναι λογικό.
Σε ένα αυτοκίνητο turbo είναι δυνατό με τον προοδευτικό τρόπο που αναφέρουνε αυξάνοντας προοδευτικά την πίεση του turbo (αλλάζοντας δλδ την τιμή στην οποία αναλαμβάνει η βαλβίδα ανακούφισης) και κλέβοντας τις τιμές καυσίμου (κ.α) από τη CPU (αφού για μικρές μεταβολές, αναλαμβάνει ο αισθητήτας λάμδα να διορθώσει το μίγμα) κτλ είναι δυνατό να επαναπρογραμματιστεί ο εγκέφαλος για μεγαλύτερη πίεση εισαγωγής και προφανώς για περισσότερη δύναμη. Αυτό που χρειάζεται είναι χρόνος, τα εργαλεία και ένα δυναμόμετρο ή ο δρόμος.
Δεν καταλαβαίνω γιατί σας φαίνεται περίεργο.
Όλες οι χαρτογραφήσεις ξεκινούν από ένα απλό πρόγραμμα που απλά λειτουργεί τον κινητήρα και μετά ακολουθεί η διαδικασία βελτιστοποίησης.
Υποστηρίζω ότι η όλη διαδικασία μπορεί να γίνει και χωρίς την παρουσία ανθρώπου απλά με τις κατάλληλες εγκαταστάσεις.Τώρα το ότι δεν υπαρχει Leon με 150 άλογα και αν τελικά βγήκαν τόσα άλογα, αυτό είναι άλλο θέμα...
Διορθώστε με αν κάνω λάθος
-
Ο χρήστης kokosmech έγραψε:
έχω την εντύπωση οτι σειριακά προς το παρόν προγραμματίζονται μόνο τα group vag....και Peugeot και Renault και Alfa Romeo και πολλά άλλα!
-
Στα αυτοκίνητα με υπερσυμπιεστή καυσαερίων ή μηχανικό υπερτροφοδότη, ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου μπορεί να δώσει πραγματικά αξιόλογα αποτελέσματα, σε αντίθεση με τα ατμοσφαιρικά. Βέβαια, από μόνος του δεν αρκεί, καθώς πρέπει να γίνουν και κάποιες περιφερειακές δουλειές.
Αυτό που λένε όμως ότι ο εγκέφαλος του κινητήρα 'μαθαίνει' είναι αλήθεια. Σήμερα, οι περισσότεροι εγκέφαλοι κινητήρων χρησιμοποιούν έλεγχο με ασαφή λογική και αλγορίθμους μάθησης (η μάθηση δεν είναι τίποτα άλλο από τη συχνή επανάληψη διαφόρων καταστάσεων, με αποτέλεσμα ο Η/Υ - γιατί ο εγκέφαλος του κινητήρα ένας Η/Υ είναι - τελικά να προσαρμοσθεί και να δίνει πλέον κάθε φορά το βέλτιστο αποτέλεσμα στις καταστάσεις που έχει 'μάθει'). Η ασαφής λογική είναι ο μοναδικός τρόπος για να έχουμε ένα πραγματικά αξιόλογο και ευπροσάρμοστο σύστημα αυτομάτου ελέγχου χωρίς να καταφύγουμε σε πολύ εξεζητημένα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης.
Καθώς θα προχωράει η διατριβή μου, θα σας λέω περισσότερα για το αντικείμενο.
-
Ο χρήστης kokosmech έγραψε:
Ναι ρε παιδιά, δεν υπάρχει μοτερ LEON 150 PS, είναι όλα 180 !!!!!
Eντάξει παιδιά κάποιο τυπογραφικό λάθος υπήρξε, ή από τον Α418Q ή από το εν λόγω περιοδικό-site, αλλά μην απομακρυνεσθε από την ουσια του θέματος και αυτού που θέλησε να τονίσει ο γράφων (σωστά δεν υπάρχει Leon με 150hp, αλλά όλα τα 1.8Τ είναι 180hp ).
Αυτό το στυλ διαφήμισης μου θυμίζει πάρα πολύ μια άλλη εταιρία στην συμπρωτέυουσα που έχει την αντιπροσωπεία της Nothelle.
Kαι δυστυχώς δεν είναι οι μόνοι...
-
Οτι και να λέτε οι άνθρωποι είναι φιδέμποροι.
Πχ λένε οτι δίνουν στο 106 GTI 21ίππους.
Ποιός τα πιστεύει αυτά;;;; -
Ο χρήστης CHRIBIZA έγραψε:
Και αμα επαναπρογραμματιζοντας (πραγμα πολυ δυσκολο
λαμβανοντας υπ΄οψιν οτι το τσιπ που εχουν πανω στον εγκεφαλο δεν επαναπρογραμματιζονται και χρειαζεται αντικατασταση με αλλο ή πατεντα
με extra tsip πανω στη μαμα τσιπ) γινει ο εγκεφαλος
ΒΛΑΚΑΣ τι κανουμε?
Αντε γεια!!!!!!!O egkefalos den einai para enas mikros ipologistis!
Ta tsipakia pou les einai mnimi EPROM (Erasable Programmable Read Only Memory) i opoia einai pliros programatizomeni (opws allwste leei k to onoma tis)έχω την εντύπωση οτι σειριακά προς το παρόν προγραμματίζονται μόνο τα group vag.
Ο συγκεκριμένος δεν πειράζει τίποτα σε hardware, παρά μόνo software έχοντας πρόσβαση κατευθείαν στον εγκέφαλο.Πιστέυω πως είναι αντιστρέψιμη μετατροπή αυτή.
Enoite oti den allazei hardware,einai kathara epanaprogramatismos.Svinei ta palia dedomena(me iperiodeis aktines!!!) k grafei exarxeis to neo programma panw sti mnimi EPROM,an k de nomizw na diaferei arketa apo to 'palio' alla to exei veltiwsei ekei pou nomizei (k mporei) o veltiwtis,
Sta nea montela ean xrisimopoiithei mnimi EEPRORM (Electronically ErasablePROM-diagrafete ilektronik k oxi me iperiodis) k mporousame na vroume ta nea programmata (updates) iswn na itan efikto na kaname auti ti douleia me to pc mas k ena flash kit i kati tetoio............leme EAN ....kai......
-
Σκέφτηκε μήπως κανείς ότι ίσως ο άνθρωπος να μιλάει για κάποιο από τα πρώτα Leon, τα οποία είχαν 150 ΗΡ? (Τουλάχιστον έτσι θυμάμαι)... Εξάλλου δεν θα πρέπει να είναι καινούριο μοντέλο, 125.000 χλμ (και μάλιστα μετά την επέμβαση) δε μαζεύονται εύκολα...
Και πάλι βέβαια πολλά είναι τα 212...
-
Αν ανεβεί η πίεση με επαναπρογραττισμό στην ECU τα παίρνεις τα άλογα (λιγουλάκι ψηλά βέβαια και για μικρό εύρος στροφών...) αλλα όχι και 125.000 χωρίς πρόβλημα... αυτό είναι φιδιά!!
Άσε που τόσο το ύφος γραφής της διαφήμισης όσο και του 'πελάτη' είναι το ίδιο!
-
Ρε παιδιά,
όσο και να θέλει κανείς να δικαιολογήσει την 'διαφήμηση', είναι επιεικώς υπερβολική και αγγίζει τα όρια της φαιδρότητας.
Μπορεί οι άνθρωποι να είναι πιό σοβαροί απότι δείχνει το web-site τους (όπως έγραψε κάποιος ποθ τοθς μίλησε στο τηλέφωνο) αλλά σε καμμιά περίπτωση η 'διαφήμιση' δεν πλησιάζει την πραγματικότητα.
Χρίστος
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Οτι και να λέτε οι άνθρωποι είναι φιδέμποροι.
Πχ λένε οτι δίνουν στο 106 GTI 21ίππους.
Ποιός τα πιστεύει αυτά;;;;Ελπίζω ΚΑΝΕΙΣ!!!
-
Εγώ μίλησα μαζί τους, η διαφήμιση πάντως όντως είναι ιδιαίτερα κακή, και αποσκοπει προφανώς σε άτομα αφελή και που δεν έχουν ούτε τις στοιχειώδεις γνώσεις στο αντικείμενο
-
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
(Χρησιμοποιείται η Nissan σαν παράδειγμα κατασκευαστή)Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.
Δηλαδή επικοινωνούν ας πούμε με την Nissan στην Ιαπωνία (ή εδώ?) και με την JECS που φτιάχνει τα ECU της Nissan και οι δύο εταιρείες στέλνουν στη εταιρεία Χ στην Θεσσαλονίκη κωδικούς που δίνουν απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU!!! Φαίνεται εκεί (και στις 2 εταιρείες!!!) είναι πάντα κάποιος ξύπνιος για αυτό το σκοπό γιατί...
Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία,
σε 4 το πολύ ώρες έχει έλθει η εξουσιοδότητση για απεριόριστη πρόσβαση!!! Φαίνεται ότι η PT έχει 'δ'οντι' σε όλες τις εταιρείες του κόσμου γιατί 'απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU' (όλων των μοντέλλων παρακαλώ) είναι κάτι που ΟΛΕΣ οι κατασκευάστριες εταιρείες φυλλάνε σαν ανεκτίμητο θησαυρό και ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ σε κανέναν εκτός από ΠΟΛΥ ειδικές συνθήκες. Παράδειγμα: αρχές δεκαετίας 90, η JWT στις ΗΠΑ ανέλαβε το κομμάτι υποστήριξης των ECU της Nissan Racing Team USA. Αυτοί λοιπόν είχαν απεριόριστη πρόσβαση στα ECU εκείνης της γενιάς Nissan (89-95) και σε ΚΑΝΕΝΑ άλλο ECU. Για να 'τσιπάρουν' Nissan μετά το 1995 χρησιμοποιούν 'παληό' ECU με κατάλληλες μετατροπές.
ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης,
Αυτό πάλι δεν μπορώ να τα αξιολογήσω! Είναιη ΠΡΩΤΗ φορά που ακούω να γίνεται κάτι τέτοιο! Αν έχει κάποιος οποιοδήποτε παράδειγμα software, οποιουδήποτε κατασκευαστή, οποιασδήποτε τιμής και για οποιονδήποτε σκοπό, που να κανει πολύωρη οδηγική προσομοίωση ας το αναφέρει!
όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.
Ειδικοί Η/Υ??? Δηλαδή τί ειδικό έχουν? Εν πάσει περιπτώσει, Ο,ΤΙ ειδικό και να έχουν οι ειδικοί υπολογιστές, η προσομοίωση ανά 500σαλ, 200σαλ, 100σαλ και τελικά 50σαλ είναι ΑΧΡΗΣΤΗ, εφόσον το ECU έχει 'χάρτες' με συγκεκριμένη 'ανάλυση'¨στα Nissan πχ. μέχρι το 1999 όλοι οι χάρτες έχουν 16 σημεία ορισμού στροφών. Σε αυτά τα 16 πρέπει να 'χωρέσει' όλο το εύρος στροφών του κινητήρα. Ανά 50 σαλ, θα 'χωρούσαν' 16χ50=800 στροφές.
Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η εταιρεία ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ότι οι κατασκευάστριες εταιρείες, ΟΧΙ ΜΟΝΟ της δίνουν πρόσβαση στους χάρτες του ECU, αλλά ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ!!!! Αλλοιώς είναι αδύνατος ο επαναπρογραμματισμός του ECU ώστε να διαβάζει extra χάρτες!
Για την δήλωση ότι ο ΕΝΑΣ χάρτης λειτουργίας της stock αντικαθιστάται από 9-21 !!!!! νέους χάρτες δεν θα κάνω κανένα σχόλιο! Φαίνεται ότι οι Nissan-JECS-Hitachi δεν μπορούσαν να αφιερώσουν αρκετό χρόνο και resources σε R&D για τα ECU των Nissan και έμειναν με 1 μόνο χάρτη, ενώ η συγκεκριμένη εταιρεία έχει resources per;ipoy 9 φορές περισσότερα από της 3 μαζί και τα καταφέρνει.
-
μετά απο όλα αυτά είμαι πολύ περίεργος να μάθω ποιο είναι το site αυτό, θα το πάρει το ποτάμι ?
-
Να και ενας που εχει προχωρησει ενα βημα πιο μακρυα, οσον αφορα τον προγραμματισμο της ECU
http://www.laatikainen.net/efi.htm -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
μετά απο όλα αυτά είμαι πολύ περίεργος να μάθω ποιο είναι το site αυτό, θα το πάρει το ποτάμι ?το λένε στην πρώτη σελίδα
-
Εγώ θα ήθελα να μάθω πως δίνει +22 ίππους στο Golf MkII GTi 16v, 139PS (γιατί υπάρχει και με 128PS που είναι καταλυτικό και έχει ηλεκτρονικό ψεκασμό), προγραματίζοντας τον εγκέφαλο....αφου αυτό το αυτοκίνητο (έχω ένα) ΔΕΝ έχει ηλεκτρονικό εγκέφαλο...ούτε καν ηλεκτρονικό ψεκασμο!!!
-
re paidia ti einai autoi oi 'xartes' ti stoixei periexoun???
-
Ο χρήστης speedONacid έγραψε:
re paidia ti einai autoi oi 'xartes' ti stoixei periexoun???υπάρχει δυνατότητα χρήσης HTML για να δείξω κάποια images σχετικά με την ερώτηση του speedONacid???
-
υπάρχει τρόπος, αλλά δεν τον ξέρω.
Απλά έχω δει που πολλοί βάζουν φώτο.
Καλύτερα επικοινώνησε με κάποιον moderator να σου πεί.
ΑΛΙΕΥΜΑ ΑΠΟ SITE ΕΛΛΗΝΑ ΒΕΛΤΙΩΤΗ