Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 679
    • Best 0
    • Groups 0

    ckosm

    @ckosm

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    679
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ckosm Unfollow Follow

    Latest posts made by ckosm

    • RE: κινητηρας vw group 1.8Τ 150-225hp

      Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
      Πάρε mini cooper ή S αν το φτάνεις.
      Τα υπόλοιπα είναι για ευθειάκηδες και θα τα βαρεθείς.

      Ειδικά για το Cupra-R (το προηγούμενο 1.8Τ-225ps) μην το λες καθόλου αυτό εάν δεν το έχεις οδηγήσει... Μάλλον το Cooper-S, όσο καλό και εάν είναι, θα χρειαστεί κυάλια για να το βλέπει όχι μόνο σε ευθείες, αλλά και σε στροφές...!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      ckosm
    • RE: VW Scirocco

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
      ...
      Οπως και να εχει βεβαια η διαφορα 2,6sec με το Cupra μπορει να προκυψει απο τα μεγαλυτερα μετατροχια-διαφορετικη γεωμετρια του scirocco αλλα και την διαφορα των 30κιλων κατα του Ισπανικου μοντελου.

      ...

      Θεωρώ σχετικά υπερβολική τη διαφορα των 2.6sec σε μιά πίστα όπως στα Μέγαρα, και αυτή η διαφορά να εξηγείται από τα μεγαλύτερα μετατρόχια, τη ρύθμιση της ανάρτησης, τα -30 κιλά βάρους και το DSG του Scirocco σε σχέση με το Cupra-R,τη στιγμή που τα 2 αυτοκίνητα αποδίδουν το ίδιο στο δυναμόμετρο.
      Το setup του τελευταίου δεν είναι και κανένα παιδαριώδες και θα έλεγε κανείς ότι είναι αρκετά απόλυτο για πίστα. Αλλωστε το προηγούμενο Cupra TFSI του 2007 με τους 240hp ήταν ταχύτερο κατά 0.6sec από το ισοδύναμο σε ισχύ Golf GTi Ed30-DSG (230hp), την ίδια μέρα ...!
      Η διαφορά 2.6sec στα Μέγαρα είναι ουσιαστικά ένας αιώνας ...! Δηλαδή στις Σέρρες πόσο θα είναι λογικα 5-6 sec ...??? Λίγο περίεργα μου ακούγονται όλα αυτά, και πιθανά η δοκιμή να μην έγινε στις ίδιες συνθήκες, μιάς και την ημέρα της παρουσίασης του Scirocco-R στα Μέγαρα η εκδήλωση (με Kankunnen) δεν υπήρχε άλλο αυτοκίνητο εκεί ...??? Εκτός αν κάτι έπαιζε με τα λάστιχα του Cupra R από σκληρή προηγούμενη χρήση ή υπήρχε καμμία κακή ρύθμιση ανάρτησης στο συγκεκριμένο, ή ακόμνα το V-Box να είχε τρελαθεί ...!!!
      Υπομονή και είδωμεν σε άλλες δοκιμές στο μέλλον και από άλλα περιοδικά φυσικά ...!
      Παρόλα αυτά, γεγονός είναι ότι το Scirocco-R είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο απ' όλες τις πλευρές !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      ckosm
    • RE: VW Scirocco

      Ας μου επιτραπεί να ρωτήσω ίσως κάτι άσχετο στη συζήτηση σας... Γιά το Scirocco-R 2.0TSI (270hp) έχει ανακοινωθεί τίποτα, σχετικά με το πότε αρχίζει η παραγωγή και πότε το περιμένουν εδώ ...???

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      ckosm
    • RE: VW Scirocco

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Όντως, 1,4 με 120, 1,8 με 120, 1,4 με 160, 1,8 με 160. Γεμάτη γκάμα!

      E δεν νομίζω πιά να βγάλουν 1.8 με 120ps υπάρχοντος του 1.4-122ps & 1.4-160ps...

      Eν τω μεταξύ σε όποιο περιοδικό έχει δυναμομετρηθεί ο 1.4-160ps βγάζει πραγματικά 180+ps (160ps στους τροχούς στη δυναμομέτρηση των 4Τ) ...

      Εχει δεί ή διαβάσει κανείς δυναμομέτρηση του νέου 2.0 TSI (Scirocco) πόσο πραγματικά βγάζει ...??? Κάπου άκουσα το τρελλό νούμερο των 195ps στους τροχούς (αντιστοιχούν τουλάχιστον σε 220-225ps στον κινητήρα)...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      ckosm
    • RE: Υπερπλήρωση ή Ατμοσφαιρα ?

      Ο χρήστης Professeur έγραψε:

      ....'πρόβλημα'. Το οποίο φυσικά προσπαθεί να 'λύσει' η Πόρσε με το πρώτο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας σε ευρεία παραγωγή στην τούρμπο....

      Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να εννοούσες το παρακάτω: προσπαθεί να 'λύσει' η Πόρσε με το πρώτο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας σε **βενζινοκινητήρα **σε ευρεία παραγωγή στην τούρμπο

      Aυτό εννοούσα ντε, μη βαράς !

      Ο πρώτος βενζίνης με μεταβλητή γεωμετρία φτερωτής δεν είναι η έγραψα ανοησία? Έτσι είχα διαβάσει. Αν ισχύει υπάρχει από κάποιον άλλον άλλη εφαρμογή ή παραμένει και μοναδικός προς το παρόν ?

      Ετσι είναι, η 997 turbo (& GT2) είναι τα πρώτα που αφοδιάζονται με turbo πτερυγίων μεταβλητής γεωμετρίας (variable turbo geometry: VTG) ...

      Tώρα για το lag των τούρμπο κινητήρων, απλά πρέπει κανείς να ξεχάσει ότι υπάρχει στη σύγχρονη εποχή, και ιδιαίτερα στους TFSI, όπου από τις 1500rpm έχεις διαθέσιμη δύναμη να κινείσαι με μία σχέση επάνω ... Ακόμα και πριν μπεί για τα καλά το τούρμπο στο παιχνίδι, η υψηλή συμπίεση (σε επίπεδα ατμοσφαιρικών συμβατικού ψεκασμού κινητήρων) και ο άμεσος ψεκασμός δίνουν αρκετή δύναμη που δεν έχει να ζηλέψει πολλά από έναν αντίστοιχου κυβισμού ατμοσφαιρικό κινητήρα συμβατικού ψεκασμού... Παρόμοιας φιλοσοφίας μοτέρ είναι και τα νέα άμεσου ψεκασμού+τούρμπο της PSA/BMW 1.6T (Peugeot 207 GT, RC, 308, Citroen C4) και μεγάλου κυβισμού ΒΜW 3.0 biturbo (135i, 335i, X6-40i) όπου εδώ βέβαια τα πολλά κυβικά, ο άμεσος ψεκασμός+ψηλή συμπίεση (10.2:1) και οι πολύ μικρές τουρμπίνες (χ2) εξαλείφουν το lag ...!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      ckosm
    • RE: AUDI FORUM

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
      ...
      τωρα για τον W16 της bugatti δε ξερω να σου πω..ας απαντησει καποιος πιο ενημερωμενος

      Το block του κινητήρα W16 (16 κύλινδροι) της Veyron προέκυψε από την 'σύντηξη' block 2 χ W8 (όχι τεχνολογίας FSI φυσικά) της VW που φοράγαν παλιά το Phaethon, A8, και υπάρχει και ένας ατμοσφαιρικός W12 που φοράνε Touareg W12, Phaethon W12, A8, κλπ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      ckosm
    • RE: VW Scirocco

      Ο χρήστης jntaras έγραψε:

      1.Το mp3 ειναι στανταρ
      2.Η ηλιοροφη ειναι μια επιλογη,ανακλινομενη οχι ανοιγομενη,πανοραμικη στα 925 €.
      3.Δεν χρεωνονται τα σπορ καθισματα
      Επισης τα χειριστηρια στο τιμονι ειναι στανταρ...εχεις πολλαααα να μαθεις ...Α!Και μαλλον τελικα εσυ θα το οδηγεις περισσοτερο...μια προβλεψη κανω

      Mακάρι να είναι όπως το λες ...!!! Ευχαριστώ πάντως και πάω τρέχοντας για διάβασμα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      ckosm
    • RE: Υπερπλήρωση ή Ατμοσφαιρα ?

      Ο χρήστης morpheus έγραψε:

      Αν δεν σου λέει κάτι και το Δημήτρης άπο GTC... ενεργοποίησε τα pm σου να ξεκινήσουμε τη συνεδρία...!

      O Morpheas που υπέγραφες τότε αν δεν απατώμαι ...??? Ναι και φυσικά σε θυμάμαι, αλλά που να το συνδυάσω (το nickname χρησιμοποιείται αρκετά)...? Που είχαμε πρωτοβρεθεί και στα Μέγαρα (αρχές 2003) και εσύ ήσουν με Αlfa 147-1.6... ... Είδες πάλι καλά 'η ηλικία'...???

      Και εγώ θερμοσίφωνα...! (μα καλά δεν θυμάσαι που είχε πρωτοαναφερθεί ο όρος?) Επίσης δύοτιφισάει, περιτριγυρισμένο απο μπόλικο αλουμίνιο, και 'τσιμπημένο' απο γνωστό γερμανικό οίκο (αυτόν με τα ωραία, τα ψηλά, τα παλικάρια )...
      Μέχρι στιγμής (20 μήνες, 30.000χλμ και με τον 1 χρόνο όχι 'μαμά') δεν έχουμε ούτε κίχ...
      Είδωμεν...

      2.0 TFSI με πολύ αλουμίνιο.., δηλαδή ΤΤ ας πούμε...? Και γερμανικός οίκος με ψηλά παληκάρια ...? Μάλλον ΑΒΤ και 240-245ps...? Μπράβο

      *Τα προσωπικά pm τα έχω ενεργοποιήσει αλλά δεν ξέρω γιατί δεν μου βγαίνει η επιλογή στα ονόματα των χρηστών και επίσης στον Πίνακα ελέγχου μέλους μου βγάζει ανεξήγητα ότι δεν είμαι εξουσιοδοτημένος να στέλνω pm...??? Λίγη βοήθεια στον ηλικιωμένο ... *

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      ckosm
    • RE: Υπερπλήρωση ή Ατμοσφαιρα ?

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
      7500???τι προγραμμα του εχεις και ποσα αλογα εισαι???

      E ναι, και φυσικά έχει πρόγραμμα το αυτοκίνητο και ο κόφτης (7000rpm) είναι μετατοπισμένος, αλλά 7500rpm στο στροφόμετρο είναι περίπου 7200rpm πραγματικά ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      ckosm
    • RE: VW Scirocco

      Ο χρήστης jntaras έγραψε:

      Μιας και δεν πολυασχολουμαι με το σιροκο...μα καλα,6 μηνες χρονος παραδοσης;;;;;;;;;;;; Τωρα μου ρχεται στο νου ο Vasgti οταν για το Civic και το 500 περιμενες 6 μηνες και ΚΟΡΟΙΔΕΥΕ τους παντες που τα ειχαν κλεισει... Εχει ο καιρος γυρισματα τελικα..

      Υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα που τα παιρνεις αμεσως αλλα χωρις εξτρα,καθυστερουν μονο τα ειδικης παραγγελιας που εχουν μια συγκεκριμενη ζαντα ή το dsg ή την ηλιοροφη...αυτα καθυστερουν μονο.

      Ενδιαφέρομαι για το 1.4TSi (160hp) σε λευκό ή κόκκινο (τελική απόφαση της συζύγου μιάς και αυτή θα το οδηγεί περισσότερο), με χειριστήρια στο τιμόνι, ΜP3 player, ηλιοροφή, σπορ καθίσματα και ζάντες όχι άλλες από τις στάνταρντ 17' αν δεν κάνω λάθος ... Ηθελα να ρωτήσω ορισμένα πράγματα εδώ πριν αρχίσω την έρευνα αγοράς, αν δεν σας γίνομαι κουραστικός ...!!!

      1. To MP3 player είναι standard ή extra ?
      2. Η ηλιοροφή έχει 2 επιλογές ...? Είναι η κανονική ανοιγόμενη (μικρή) και η γυάλινη πανοραμική ...? Σε τι τιμές κυμαίνονται η κάθε μία ...?
      3. Τα σπορ καθίσματα χρεώνονται 250-300 Ε επιπλέον περίπου...?
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      ckosm
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr