Ο χρήστης Professeur έγραψε:
....'πρόβλημα'. Το οποίο φυσικά προσπαθεί να 'λύσει' η Πόρσε με το πρώτο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας σε ευρεία παραγωγή στην τούρμπο....
Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να εννοούσες το παρακάτω: προσπαθεί να 'λύσει' η Πόρσε με το πρώτο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας σε **βενζινοκινητήρα **σε ευρεία παραγωγή στην τούρμπο
Aυτό εννοούσα ντε, μη βαράς !
Ο πρώτος βενζίνης με μεταβλητή γεωμετρία φτερωτής δεν είναι η έγραψα ανοησία? Έτσι είχα διαβάσει. Αν ισχύει υπάρχει από κάποιον άλλον άλλη εφαρμογή ή παραμένει και μοναδικός προς το παρόν ?
Ετσι είναι, η 997 turbo (& GT2) είναι τα πρώτα που αφοδιάζονται με turbo πτερυγίων μεταβλητής γεωμετρίας (variable turbo geometry: VTG) ...
Tώρα για το lag των τούρμπο κινητήρων, απλά πρέπει κανείς να ξεχάσει ότι υπάρχει στη σύγχρονη εποχή, και ιδιαίτερα στους TFSI, όπου από τις 1500rpm έχεις διαθέσιμη δύναμη να κινείσαι με μία σχέση επάνω ... Ακόμα και πριν μπεί για τα καλά το τούρμπο στο παιχνίδι, η υψηλή συμπίεση (σε επίπεδα ατμοσφαιρικών συμβατικού ψεκασμού κινητήρων) και ο άμεσος ψεκασμός δίνουν αρκετή δύναμη που δεν έχει να ζηλέψει πολλά από έναν αντίστοιχου κυβισμού ατμοσφαιρικό κινητήρα συμβατικού ψεκασμού... Παρόμοιας φιλοσοφίας μοτέρ είναι και τα νέα άμεσου ψεκασμού+τούρμπο της PSA/BMW 1.6T (Peugeot 207 GT, RC, 308, Citroen C4) και μεγάλου κυβισμού ΒΜW 3.0 biturbo (135i, 335i, X6-40i) όπου εδώ βέβαια τα πολλά κυβικά, ο άμεσος ψεκασμός+ψηλή συμπίεση (10.2:1) και οι πολύ μικρές τουρμπίνες (χ2) εξαλείφουν το lag ...!!!