Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
T
  • Profile
  • Following 0
  • Followers 0
  • Topics 0
  • Posts 12
  • Best 0
  • Groups 0

tzoutz

@tzoutz

0
Reputation
1
Profile views
12
Posts
0
Followers
0
Following
Joined Sep 16, 2012, 8:49 AM Last Online Sep 16, 2012, 8:49 AM

tzoutz Unfollow Follow

Latest posts made by tzoutz

  • RE: Η ζωή στην Αγγλία για εργαζόμενους. Τι γνωρίζετε;

    Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

    Εξαρτάται και από τον χαρακτήρα του καθενός, κάποιος ο οποίος τα παίρνει πολύ άσχημα με το μπ###δέλο που ζούμε εδώ καθημερινά ίσως να λατρέψει την αγγλοσαξωνική σταθερότητα και το φλέγμα.

    Έεετσι, 13 συναπτά έτη στη Λόνδρα δεν με χάλασε καθόλου, πλην του νόστου βέβαια.

    Εδώ υπάρχουν πολλές φορές που δεν την παλεύω αλλά τι να κάνω, εδώ θέλω να ζω και αρνούμαι να ξαναφύγω!

    posted in Αντίλογος
    T
    tzoutz
    Nov 28, 2012, 10:22 AM
  • RE: Η ζωή στην Αγγλία για εργαζόμενους. Τι γνωρίζετε;

    Η Αγγλία είναι πολύ περισσότερο καπιταλιστική από την Ελλάδα με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται. Αναλόγως από το που βρίσκεσαι και με ποιους όρους δουλεύεις αυτό μπορεί να έχει τόσο καλά όσο και κακά.

    Καλύτερο σύστημα σε όλα, πιο απονευρωμένες οι σχέσεις των ανθρώπων, πιο γκρίζα η πραγματικότητα.

    Συνήθως περισσότερος χρόνος commuting, είναι αποδεκτό το 3 ώρες στον δρόμο πήγαιν' έλα.

    Εξαρτάται και από τον χαρακτήρα του καθενός, κάποιος ο οποίος τα παίρνει πολύ άσχημα με το μπ###δέλο που ζούμε εδώ καθημερινά ίσως να λατρέψει την αγγλοσαξωνική σταθερότητα και το φλέγμα.

    Θέλει ψάξιμο κατά περίπτωση, δεν είναι καθόλου απαραίτητο να είναι θετικότερο το ισοζύγιο για κάποιον εκεί, θα χάσει και τα καλοκαιρινά μπάνια, τις βόλτες και τα ούζα.

    Α, και να μην ξεχάσω, είναι μία χώρα στην οποία είναι αποδεκτό να μην πας στην δουλειά σου επειδή τα ήπιες μέχρι τελικής πτώσεως το προηγούμενο βράδυ [το λεγόμενο sickie], φτάνει βέβαια να μην γίνεται συχνά.

    posted in Αντίλογος
    T
    tzoutz
    Nov 28, 2012, 7:22 AM
  • RE: ναι ΕΣΕΝΑ, πόσο καιρό σου πήρε;

    Ο διακόπτης των alarm, πότε στο ταμπλό, πότε μπροστά από το τιμόνι, μα που είναι όταν το χρειάζεσαι ρε παιδί μου;

    [Ναι την στιγμή που μόλις βρήκες την μαμημένη την θέση μέσα στα στενά κι έρχεται άλλος από πίσω να σου την πάρει....]

    posted in Περί αυτοκίνησης
    T
    tzoutz
    Nov 27, 2012, 5:55 PM
  • RE: Αγορά [Οικογενειακού] Terios

    To Panda το είδαμε και μάλιστα το καινούργιο μπας και περιμέναμε να έρθει η έκδοση 4Χ4 που αναμένεται σύντομα. Πολύ όμορφο και καλοσχεδιασμένο, αλλά ρε παιδιά το αισθανθήκαμε ασφυκτικά μικρό σε χώρους. Οι δυο μας με το παιδικό κάθισμα πίσω και το υπόλοιπο αναδιπλωμένο κάπως θα την παλεύαμε, αν βάλεις όμως και την πεθερά μέσα και το καρότσι πίσω τέρμα ο χώρος. Καταλαβαίνω ότι μία μπαγκαζιέρα επιλύει αυτό το πρόβλημα, φέρνει όμως άλλα προβλήματα λειτουργικότητας. Βάλε-βγάλε-βάλε-βγάλε, εκτός και αν νομίζετε ότι θα μπορώ να αφήνω μπαγκαζιέρα πάνω στο αμάξι το βράδυ στα Εξάρχεια. Εδώ το χρέπι το Vitara το ανοίγουν, την μπαγκαζιέρα θα αφήσουν; Δεν μπορώ να περιμένω από την γυναίκα να κάνει τέτοια. Αφήστε που δεν ξέρω αν σε 7άρι στην Σέριφο που θα το δουλεύουμε μας πάρει ο αέρας σε καμιά στροφή μαζί με την μπαγκαζιέρα....

    Αν θέλαμε ένα δεύτερο μικρό το Panda θα ήταν πανηγυρικά ο νικητής, αλλά για μοναδικό αυτοκίνητο το έχουμε αποκλείσει [δυστυχώς].

    Το Terios μοιάζει φορτηγό μπροστά του και αυτό είναι τρομερά δελεαστικό.

    Κι επειδή με καίει το θέμα και το ψάχνω έπεσα στην ωραία σας συζήτηση 'Πόσα χλμ έχει το μεταχειρισμένο;'....

    Τι το ήθελα; Με τέτοια σαπίλα σε αυτή τη χώρα, η αγορά καινούργιου-στοκ SX4/Sedici 4Χ4 ακούγεται ξαφνικά πολύ δελεαστική.

    Το JUKE diesel ξεπερνάει κάπως το budget μας και το βενζινοκίνητο δεν νομίζω ότι έχει να μας προσφέρει περισσότερα από το SX4/Sedici 4X4.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    T
    tzoutz
    Sep 20, 2012, 8:17 AM
  • RE: Αγορά [Οικογενειακού] Terios

    easy_tiger και sprsk ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Με βοηθάτε να συνυπολογίσω πράγματα τα οποία ποτέ μέχρι τώρα δεν με απασχόλησαν. Μάλιστα διαπιστώνω ότι ούτε εγώ ο ίδιος δεν είχα ακριβή εικόνα της χρήσης που κάνω, ακριβώς επειδή ποτέ δεν με απασχόλησε το θέμα της αγοράς μέχρι τώρα.

    Τελικά πιστεύω ότι τα χιλιόμετρα που κάνουμε ετησίως είναι κάτω από 10Κ, γύρω στα 8Κ.
    Επιπροσθέτως τα αστικά μας χιλιόμετρα είναι λιγότερα από τα μισά καθότι ούτε εγώ ούτε η σύζυγος χρησιμοποιούμε καθημερινά αμάξι για να πάμε στην δουλειά.
    Επειδή παίζουν διάφορα οικογενειακά σπίτια [μεγάλη οικογένεια, πολλά τα χωριά ], παίζουν αρκετά ΣΚ εκτός των τοιχών σε σχετικά μικρές αποστάσεις όπου το αυτοκίνητο παίρνει φόρτωμα. Τώρα θα προστεθεί ένα παιδικό κάθισμα και όλα τα μωρουδιακά συμπράγκαλα.
    Το καλοκαίρι παίζει κάνας μήνας σε κακοτράχαλο νησί, με φόρτωμα στο πήγαινε, και καθημερινές διαδρομές πάνω-κάτω παραλία με συμπράγκαλα. In-fact αυτός είναι και ο μήνας που το αμάξι γράφει τα περισσότερα χιλιόμετρα!

    Βάσει όλων των παραπάνω το Panda Diesel 4X4, παρόλο που μου τρέχουν τα σάλια όταν το βλέπω και το θεωρώ καταπληκτικό μηχανολογικά/σχεδιαστικά, κρίνεται ιδιαιτέρως μικρό ως το μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας. Ακόμα και αν αυτό μετριαστεί κάπως μέσω μπαγκαζιέρας, μου δημιουργεί και μία ανασφάλεια, λόγω μικρού μεγέθους, σχετικά με την ασφάλεια του σε σύγκρουση με μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Εγώ προσέχω, οι άλλοι;

    Βέβαια οι συμβουλές σας με έφεραν μπροστά σε ένα άλλο αυτοκίνητο το οποίο πλέον είναι ο μοναδικός ανταγωνιστής του Terios για εμάς, το Sedici/SX4 και το οποίο για κάποιο λόγο είχα ξεχάσει.

    Καινούργιο, με 120 άλογα, πιο ασφάλτινο προσανατολισμό, καλύτερο ταξίδι, 'έξυπνη' τετρακίνηση, μπλοκέ, 19 πόντους απόσταση από το έδαφος, ESP, δίσκους πίσω και αποθηκευτικούς χώρους σχεδόν όσους το Terios, ακούγεται σαν μία πιθανή, και μάλλον πιο λογική λύση. Χάνουμε την αγριάδα και την στιβαρότητα που προσφέρει το Terios, την δυνατότητα για κίνηση σε πιο δύσκολες καταστάσεις και πληρώνουμε και €100 τέλη παραπάνω τον χρόνο.

    Το δίλημμα πλέον είναι καινούργιο Sedici/SX4 4Χ4 ή για λίγο έως αρκετά λιγότερα λεφτά ένα μεταχειρισμένο Terios με 20Κ-60Κ χλμ [€17Κ για καινούργιο δεν δίνω], SX ή SΧ Plus δεν μας κάνει και τόση διαφορά.

    Στην πρώτη περίπτωση εξαντλούμε το budget μας και απολαμβάνουμε καινουργίλα ξέροντας ότι έχουμε κάνει την λογική επιλογή, στην δεύτερη περίπτωση μας μένουν λεφτά και έχουμε επιλέξει και οι δύο αυτό που λέει η καρδιά.

    Sounds like a no brainer, but it isn't!

    Αν κάποιος έχει καμία άποψη για το SX4/Sedici ευπρόσδεκτη.

    Ευχαριστώ και πάλι μάγκες, με βοηθάτε πραγματικά!

    ΥΓ. easy_tiger είτε είσαι εξόχως παρατηρητικός είτε με έχεις πετύχει στους παραδίπλα ιντερνετοκαφενέδες.
    Σε κάθε περίπτωση κάτι ξέρεις εσύ.....
    Το DRZ λοιπόν δεν το πουλάω. Έχει βαρέσει μπιέλα και αντί να το σπρώξω για ανταλλακτικά για κάνα 1500άρι υπερίσχυσε η αγάπη μου για εκείνο και το φτιάχνω ωστέ να γίνει το καλύτερο DRZ που έχει πατήσει στα βουνά μας.

    Αν κατάφερνα να εξοικονομήσω €4Κ από την αγορά αυτοκινήτου, και να τα κρύψω από την γυναίκα μου, θα έπαιρνα Gas Gas αλλά όχι 450. Είτε θα έπαιρνα ένα 250 2Τ είτε πιο πιθανόν ένα καινούργιο TX 125 Randonne και θα με ψάχνατε στους βραχόκηπους του Υμηττού!

    Επειδή όμως η γυναίκα μου δεν είναι μπούφος με τα λεφτά [αν και ίσως να την έπειθα ότι το ΤΧ 125 κοστίζει ένα 1000άρικο μωρέ το παλιοχρέπι το κινέζικο το 125], θα πρέπει να μοιραστούμε τα λάφυρα και πέφτω αυτομάτως στα €2Κ.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    T
    tzoutz
    Sep 18, 2012, 7:51 PM
  • RE: Τεχνικες οδηγησης γουρουνας (ATV)

    Αν η γουρούνα έχει άξονα, άρα και μπλοκέ διαφορικό, αυτό δυσκολέυει περισσότερο τα πράγματα καθώς οι πίσω τροχοί ωθούν το όχημα προς τα εμπρός μόνο.

    Η οπισθόβαρη κατανομή δυσκολεύει τα πράγματα αφού οι μπροστά τροχοί γλυστρούν εύκολα.

    Αυτό που χρειάζεται είναι φόρτιση των μπροστινών τροχών με βάρος, αποφόρτιση των πίσω και παράλληλα σπρώξιμο μέσω των μαρσπιέ προς την εξωτερική. Παράλληλα μετατόπιση του σώματος προς την εσωτερική για να μην ανατραπεί το όχημα.

    Με αυτό τον τρόπο το γουρούνι ντριφτάρει εύκολα, βοηθάει και το διαθέσιμο γκάζι βέβαια.

    Οι μοτοσυκλετιστές πράγματι δυσκολεύονται πολύ πάνω στις γουρούνες. Η δική μου μοτοζωή ξεκίνησε πάνω σε ένα τρίτροχο Kawasaki KXT 250 οπότε όλα τα παραπάνω μου ήρθαν με φυσικό τρόπο με το καλημέρα. Θυμάμαι όμως οι μοτοσυκλετιστές φίλοι μου δεν μπορούσαν να την πάνε με τίποτα. Ήταν και τρίτροχη εκείνη, πιο έντονο το φαινόμενο και πιο επιρρεπής στις ανατροπές. Γι΄αυτό άλλωστε και απαγορεύτηκαν.

    posted in Μοτοσικλέτα
    T
    tzoutz
    Sep 17, 2012, 4:34 PM
  • RE: Κύλινδρος με νικασίλ

    Το νικασίλ είναι πολύ διαδεδομένο στα υδρόψυκτα μονοκύλινδρα μηχανάκια υψηλών επιδόσεων.

    Όπως έγραψαν και τα παιδιά παραπάνω δεν επιδέχεται επεμβάσεων. Αν έχει φθαρεί η μόνη λύση, και αρκετά ακριβή είναι η αφαίρεση του παλιού και μετά μια νέα επίστρωση με αποστολή στο εξωτερικό. Ψάξε nicasil replating.

    Το νικασίλ έχει όταν είναι καινούργιο μία κατεργασία σαν ψαροκόκκαλο ώστε κατά την διάρκεια του στρωσίματος να 'λιμαριστούν' τα ελατήρια πάνω του και να πατήσουν καλά στεγανοποιώντας τον θάλαμο καύσης καλύτερα.

    Όταν αλλάζονται ελατήρια σε ένα τέτοιο μηχανάκι είναι συνηθισμένο να βουρτσίζεται ελαφρά ο κύλινδρος ώστε να επανέλθει ή υφή του ψαροκόκκαλου και να πατήσουν τα νέα ελατήρια καλά. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται στα αγγλικά ball hone και αφαιρεί απειροελάχιστο υλικό, χωρίς ουστιαστικά να τραυματίζει την επίστρωση.

    Αν δεν έχει χαρακιές ο κύλινδρος και είναι εντός προδιαγραφών μπορείς να κάνει ακριβώς αυτό, μία βόλτα σε ένα ρεκτιφιατζή μοτοσυκλετών ίσως σε βοηθήσει καθώς θα μπορεί να αποφανθεί αν το νικασίλ σου είναι ΟΚ.

    Το www.thumpertalk είναι πολύ καλή πηγή πληροφοριών για μονοκύλινδρα, ψάξε και αυτό όπως λέει ο φίλος παραπάνω.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    T
    tzoutz
    Sep 17, 2012, 3:46 PM
  • RE: Αγορά [Οικογενειακού] Terios

    Κύριοι σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τις συμβουλές!

    Πιο συγκεκριμένα:

    @ sprsk

    QQ απορρίπτεται κυρίως λόγω μεγέθους αφού είναι 30 πόντους μακρύτερο από το Τέριος. Το 2WD έρχεται στα 16,3Κ χωρίς πινακίδες, λίγο φθηνότερο από το Τέριος και υστερεί και στα εκτός δρόμου.

    Δεν πρόκειται να δώσω 20Κ για Τεριος. In fact είναι 20,5Κ με το κλειδί στο χέρι για SX PLUS Euro5.

    Απλώς τους έχουν ξεμείνει μερικά SX Euro4 με πινακίδες 2011 τα οποία διαθέτουν σε μεταλλικό χρώμα για 17,5Κ με το κλειδί στο χέρι. Αυτό με βάζει σε κάποιες σκέψεις αφού μεταχειρισμένα Terios SX PLUS παίζουν στα 12-14 και έχουν όλα 50Κ km, μείον τα όσα βγάλω από την πώληση του VITARA.

    To Terios είναι με διαφορά το φαβορί, απλώς όλες οι αποφάσεις πρέπει να τεστάρονται, ιδίως αν δεν υπάρχει εμπειρία στην αγορά αυτοκινήτου.

    @ELTASSOS

    Βρίσκομαι Αθήνα και να είσαι σίγουρος ότι αν τελικά πωληθεί το VITARA θα είσαι ο πρώτος που θα το έχει δει!

    Το Terios έχει βολέψει πάρα πολύ έναν μπαμπά που ξέρω για χρήση πολύ παρόμοια με αυτή που το προορίζω.

    @Tasos96

    Το SX4 / Sedici είναι και αυτά στα υπ΄όψιν. Άπαξ και μπήκε η ιδέα να δώσω 17Κ για καινούργιο Terios προφανώς και έπρεπε να δω τι άλλο καινούργιο θα έπαιρνα. Όπως προείπα τα QQ και ASX μας πέφτουν πολύ ογκώδη για το κέντρο, έχοντας το έξτρα μειονέκτημα ότι χτυπούν στο μάτι και μπορεί να αρπάξουν καμία μολότωφ, ας είναι και ιαπωνικά.

    Ακόμα και το Fiat QUBO που είδα στον δρόμο και μου άρεσε είναι στα υπ΄όψιν. Ξεφεύγει κάπως βέβαια αλλά είναι ένα διαφορετικό οικογενειακό με μεγάλους χώρους και χαρακτήρα το οποίο μοιάζει να μπορεί να ανταπεξέλθει και σε χωματόδρομους καλύτερα από ένα συμβατικό επιβατικό, κάτι το οποίο θα ήθελα να αποφύγω.

    @trail-rated

    Ενδιαφέρουσες πληροφορίες, γενικά μου φαίνεται ότι προσανατολίζομαι για την απλή έκδοση.
    Οι ατσάλινες ζάντες είναι και αυτές 16άρες; Με κατάλληλα ελαστικά η διάμετρος τροχού η ίδια δεν είναι; Απ΄όσο διάβασα η διάσταση 235 που προσφέρουν οι αλουμινένιες είναι υπερβολική για το Terios. Με την διάμετρο τι γίνεται....
    Το LSD εξακολουθεί να είναι καλύτερο από τα άλλα 4WD που εξετάζω οπότε συμβιβάζομαι.
    Τα χρώμια και τα ρέστα δεν με πολυενδιαφέρουν, οι αερόσακοι απ΄την άλλη είναι σημαντικό πράγμα.
    Το απλό SX έχει 2 ή 4, ξέρεις;

    Όσον αφορά στα τέλη τι να πω, το μεγαλείο της Ελλάδας. Αυτή την στιγμή μου δίνουν το κίνητρο να αγοράσω μεταχειρισμένο και όχι καινούργιο το ίδιο αυτοκίνητο προκειμένου να κάνω οικονομία €150 το χρόνο. Αν είναι δυνατόν.

    Για άλλη μία φορά σας ευχαριστώ όλους και σόρι αν η αναποφασιστικότητα μου κουράζει λίγο. Φαντάζομαι πολλοί από εσάς έχετε βρεθεί στην ίδια κατάσταση κάποτε. Το αυτοκίνητο αυτό θα μείνει για πολλά χρόνια και δεν υπάρχει το οικονομικό περιθώριο για λάθος επιλογές. Προφανώς θα προσπαθήσω να εξοικονομήσω όσο περισσότερα χρήματα γίνεται οπότε το μεταχειρισμένο ακούγεται καλή ιδέα αφού μοιάζει να μου γλυτώνει 4-6Κ [give or take a few extras]. Μην την πατήσω φοβάμαι μιας και δεν έχω ξαναμπεί σε τέτοια διαδικασία.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    T
    tzoutz
    Sep 17, 2012, 2:52 PM
  • RE: Αγορά [Οικογενειακού] Terios

    Ας μην επικεντρωθούμε στο θέμα της Daihatsu, απ΄όσο έχω δει έχει συζητηθεί αρκετά κι εδώ και αλλού. Εμένα προσωπικά δεν πρόκειται να με αποτρέψει.

    Onyx όσον αφορά την προτεινόμενη χρήση έγραψα κάποια πράγματα.

    Όσον αφορά σε χαρακτηριστικά σκέψου ότι το Vitara είναι αυτή την στιγμή το benchmark μας. Μας ικανοποιεί ως αυτοκίνητο αλλά με την έλευση της κόρης δεν θα είναι αρκετά μεγάλο και βολικό. Στριμόκωλο και με 3 πόρτες μόνο δεν θα το έλεγες και οικογενειακό. Επίσης θέλουμε πλέον κάτι πιο φρέσκο, πιο ασφαλές και ήσυχο, και πιο οικονομικό, τόσο σε τέλη όσο και κατανάλωση. Το Vitara καίει γύρω στα 10 ό,τι και να του κάνω.

    Το Terios μοιάζει μονόδρομος επομένως, κυρίως λόγω μεγέθους. Απλώς δέχομαι και αντιπροτάσεις επειδή δεν ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα κι επειδή ακόμα και αν οι προτάσεις δεν πιάσουν τόπο είναι χρήσιμες.

    Απλώς δεν το έχω ξανακάνει, να μπω σε αυτή την διαδικασία.

    Ας πούμε ένα αμάξι με 60.000 του 2008 θα μπορούσε ποτέ να είναι σε άριστη κατάσταση; Η γυναίκα θα προτιμούσε να αγοράσουμε καινούργιο, εγώ δεν είμαι σίγουρος ότι βλέπω τι θα κερδίζαμε με δίνοντας 5-6Κ παραπάνω.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    T
    tzoutz
    Sep 16, 2012, 2:14 PM
  • RE: Αγορά [Οικογενειακού] Terios

    Ευχαριστώ κύριοι για τις απαντήσεις!

    Είμαι ενήμερος για το θέμα της απόσυρσης της Daihatsu από την Ευρώπη αλλά θέλω να πιστεύω, ίσως επειδή μ΄αρέσει το Terios και το θέλω, ότι λόγω σχέσης με την μαμά Toyota δεν θα υπάρξει πρόβλημα στο after sales.
    Τουλάχιστον έτσι γράφουν στο Terios Forum.

    Το Duster μ΄αρέσει και δεν έχω πρόβλημα με το σήμα [ποια είναι η μαμά του είπαμε;], όπως δεν θα είχα και πρόβλημα με το Yeti. Απλώς είναι όλα τους πολύ μεγάλα για να ψάχνω να τα παρκάρω στο κέντρο. Είναι και το θέμα της γυναικός η οποία θα δυσκολεύεται περισσότερο μιας κι έχει συνηθίσει με το Vitara [μοντέλο 96 νομίζω αλλά με 91Κ πραγματικά χλμ].

    Δέχομαι ότι το Terios ήταν και ακόμη είναι υπερτιμολογημένο, απλώς το άτιμο έρχεται κουτί στο σενάριο χρήσης μας.

    Έχει μήκος 4 μέτρα και όλα τ΄άλλα είναι καμιά 30αριά πόντους μακρύτερα.

    Όσον αφορά στο νέο Vitara θέλουμε 5 πόρτες και το 5θυρο είναι στα 2 λίτρα, εκτός budget και πολύ ογκώδες.

    Το καινούργιο Terios είναι Euro 4, αυτό συνεπάγεται περισσότερα τέλη;

    Στο car πουλάνε Terios τα οποία είναι Euro 5.... ή τουλάχιστον έτσι λένε...

    ΥΓ. Παρεμπιπτόντως επειδή όταν διαβάζω τις ερωτήσεις μου με πιάνει πονοκέφαλος δεν είναι απαραίτητο να τις απαντάτε όλες!

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    T
    tzoutz
    Sep 16, 2012, 1:17 PM
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • TEST
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
  • VIDEO
    • 4TTV
    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CANDID CAMERA
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4T CLASSIC
    • ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • 2ΤΡΟΧΟΙ
    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CLASSIC
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
  • MENU
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
  • ΚΟΚ

logo footer

coty











  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • FORUM
4T FORUM
4T LIBRARY
APRILIOS

ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
Powered by nxcode.gr