Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ναι ΕΣΕΝΑ, πόσο καιρό σου πήρε;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ναι ΕΣΕΝΑ, πόσο καιρό σου πήρε;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    43
    71
    233
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Κορνα το λεβιεδακι ειναι must , βεβαια και ο μοχλοδιακοπτης και το ποδοφρενο της Μερκ ειναι λατρεια Οταν μπαινω σε αλλο αμαξι και παω να λυσω ο χειροφρενο η πρωτη κινηση που κανω ειναι να ψαχνω την 'κασετα' για να λυσω το χειρο(ποδο)φρενο και οταν συνηδητοποιω οτι ειναι στο δεξι χερι ξενερωνω . Παντως οταν πρωτοπηρα την Μερκ για να συνηθισω το ποδοφρενο εκανα 2 μερουλες για να το συνηθισω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stubos last edited by

        Το παθαίνω συνέχεια στην fulvia :
        1η, 2α, 3η, 4η ..... νεκρά.... που είναι η 5η ? Δεν έχει 5η η γριούλα. Άντε ξανά 4η.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kilomeater last edited by

          ενα χρονο μετα, ακομα δεν εχω συνηθισει απολυτα το ηλεκτρονικο χειροφρενο στο C5
          μερικες φορες ξεκιναω με αυτο στο 'on'.. οκ σβηνει μονο του αλλα δεν το κανω επιτηδες, απλα μου αποσυντονιζει το starting sequence... (οδηγαω και αλλα συμβατικα αμαξια παραλληλα)

          Απο την αλλη, το ιδιαιτερο τιμονι της C5 που μενει ακινητο στο κεντρο με ολο το 'πληκτρολογιο' πανω και μονο τη στεφανη να γυρναει, το συνηθισα σε μια μερα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            blinkys last edited by

            Κάτι που ξέχασα. Η όπισθεν απαγορεύεται να είναι οπουδήποτε αλλού εκτός από τέρμα δεξια εκτός και αν υπάρχει 6άρι. Ακόμα θυμάμαι ένα γ@μημένο σκαραβαίο που δεν την έβρισκα με τίποτα και τελικά τον έσπρωξα, όπως και την παπαριά της sang yong (ή όπως διάλο γράφεται) που πρέπει να πατάς συμπλέκτη για να πάρει μπροστά ...

            Παραδόξως πάντως η όπισθεν των vag με βολεύει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
              Κορνα το λεβιεδακι ειναι must , βεβαια και ο μοχλοδιακοπτης και το ποδοφρενο της Μερκ ειναι λατρεια Οταν μπαινω σε αλλο αμαξι και παω να λυσω ο χειροφρενο η πρωτη κινηση που κανω ειναι να ψαχνω την 'κασετα' για να λυσω το χειρο(ποδο)φρενο και οταν συνηδητοποιω οτι ειναι στο δεξι χερι ξενερωνω . Παντως οταν πρωτοπηρα την Μερκ για να συνηθισω το ποδοφρενο εκανα 2 μερουλες για να το συνηθισω.

              Θα σε κανω σιτροενακια... Παρε XM ετσι το εχει..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Δυσκολευτηκα να μαθω αλλα το συνήθισα μετα το 'δαχτυλίδι' στον λεβιε ταχυτήτων για την οπισθεν στην Renault που κουμπωνε μπροστά απο την 1η (το είχα συναντήσει και σε Οπελ)! Μετα ομως το λατρεψα και μου λείπει!

                Δεν μ' αρεσει η κορνα στις ακρες στα μπρατσα του τιμονιού! Μονίμως κορναρω πιεζοντας τον αεροσακο στο κεντρο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  theo13 last edited by

                  τον πρωτο καιρο που πηραμε το passat που εχει εξαρι κιβωτιο απο 6η πολλες φορες κατεβαζα σε 5η επειδη ημουν συνηθισμενος απο την 146 που εχει 5αρι.. περα απο το ακυρο της φασης ουδεν αλλο προβλημα
                  το ηλεκτρικο χειροφρενο δεν το θεωρω δυσκολο αλλα αχρηστο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tzoutz last edited by

                    Ο διακόπτης των alarm, πότε στο ταμπλό, πότε μπροστά από το τιμόνι, μα που είναι όταν το χρειάζεσαι ρε παιδί μου;

                    [Ναι την στιγμή που μόλις βρήκες την μαμημένη την θέση μέσα στα στενά κι έρχεται άλλος από πίσω να σου την πάρει....]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      έμαθα αμέσως την όπισθεν δίπλα στην πρώτη με δακτυλίδι... απορώ γιατί όλοι οι κατασκευαστές δεν την έχουν εκεί...

                      μου πήρε καιρό να σκεφτώ οτι απλά είναι λίγο μλκς...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antipasti last edited by

                        Κάθε φορά που από το ka μπαίνω στο Freelander 2 του πατέρα μου:

                        1. Το φάρδος μου δίνει την εντύπωση ότι κάθε φορά που περνάω από δρομάκι μονής κατεύθυνσης θα αρχίσω να παίρνω παραμάζωμα καθρέφτες.
                        2. Η θέση οδήγησης και το καπώ που βλέπω μπροστά μου που με κάνουν να νιώθω ότι οδηγάω τανκ.
                        3. Η διαδρομή του πεντάλ. Από το on-off του ka πας στην...πλατφόρμα και πατάς το πεντάλ τόσο όσο νομίζεις ότι είναι τα 2/3 της διαδρομής του ενώ... δεν είναι ούτε στο μισό.
                        4. Η αίσθηση του αυτομάτου στις εκκινήσεις. Γενικά όταν ξεκινάω με χειροκίνητο δε πατινάρω πολύ και φεύγω κατευθείαν. Το αυτόματο αν δε δώσεις πολύ γκάζι έχει μια μικρή καθυστέρηση στις εκκινήσεις που με αγχώνει λίγο όταν βρίσκομαι σε διασταύρωση.
                        5. Όταν πάω να σταματήσω σε φανάρι και από συνήθεια πάω να πατήσω συμπλέκτη και καταλήγω να πατάω τέρμα το φρένο με το αριστερό. Ευτυχώς όσες φορές έχει γίνει δεν ήταν κανένας από πίσω μου.
                        6. Φυσιολογικός διακόπτης αλάρμ στην κεντρική κονσόλα. Για όσους αναρωτιούνται, στο ka και στα παλιά fiesta (σε άλλα αυτοκίνητα δε γνωρίζω) η ford τον έβαζε στην κολώνα του τιμονιού.
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης mirage έγραψε:
                          Σε φωτιά δεν ανοίγεις το καπώ Ταύρε. Το σύστημα πάντως με το κλειδί είναι ανούσιο

                          Τρελό ξέθαμα αλλά μιας και ανέβηκε το τοπικό ψηλά ας απαντηθεί κι αυτό. Το σύστημα αυτό είναι άβολο αλλά δεν είναι ανούσιο. Το Focus είχε σχεδιαστεί κατά ένα μεγάλο μέρος για την αγγλική αγορά. Στην Αγγλία λοιπόν το κλείδωμα του καπώ το έριχνε σε χαμηλότερη ασφαλιστική κατηγορία. Για αυτό και αυτό το σύστημα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pipitopapaki last edited by

                            χαχαχαχα... fiat punto μοντ.1997. οταν το πηρα μπηκα μεσα εκατσα και χρειαστηκε να σκυψω για να βρω που στο διαολο ειναι το γκαζι... χωμενο μεσα δεξια...!!! τα πελματα μου ηταν σε σχημα L.... μετα εκανα αμαν, να συνηθισω τα πεταλ του golf, τη θεση του διακοπτη φωτων του golf, την κορνα του golf, την οπισθεν του golf... ενα πραγμα ειχαν κοινο...: τα προβληματα....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 4 / 4
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr