-
Κορνα το λεβιεδακι ειναι must , βεβαια και ο μοχλοδιακοπτης και το ποδοφρενο της Μερκ ειναι λατρεια Οταν μπαινω σε αλλο αμαξι και παω να λυσω ο χειροφρενο η πρωτη κινηση που κανω ειναι να ψαχνω την 'κασετα' για να λυσω το χειρο(ποδο)φρενο και οταν συνηδητοποιω οτι ειναι στο δεξι χερι ξενερωνω . Παντως οταν πρωτοπηρα την Μερκ για να συνηθισω το ποδοφρενο εκανα 2 μερουλες για να το συνηθισω.
-
Το παθαίνω συνέχεια στην fulvia :
1η, 2α, 3η, 4η ..... νεκρά.... που είναι η 5η ? Δεν έχει 5η η γριούλα. Άντε ξανά 4η. -
ενα χρονο μετα, ακομα δεν εχω συνηθισει απολυτα το ηλεκτρονικο χειροφρενο στο C5
μερικες φορες ξεκιναω με αυτο στο 'on'.. οκ σβηνει μονο του αλλα δεν το κανω επιτηδες, απλα μου αποσυντονιζει το starting sequence... (οδηγαω και αλλα συμβατικα αμαξια παραλληλα)Απο την αλλη, το ιδιαιτερο τιμονι της C5 που μενει ακινητο στο κεντρο με ολο το 'πληκτρολογιο' πανω και μονο τη στεφανη να γυρναει, το συνηθισα σε μια μερα...
-
Κάτι που ξέχασα. Η όπισθεν απαγορεύεται να είναι οπουδήποτε αλλού εκτός από τέρμα δεξια εκτός και αν υπάρχει 6άρι. Ακόμα θυμάμαι ένα γ@μημένο σκαραβαίο που δεν την έβρισκα με τίποτα και τελικά τον έσπρωξα, όπως και την παπαριά της sang yong (ή όπως διάλο γράφεται) που πρέπει να πατάς συμπλέκτη για να πάρει μπροστά ...
Παραδόξως πάντως η όπισθεν των vag με βολεύει
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Κορνα το λεβιεδακι ειναι must , βεβαια και ο μοχλοδιακοπτης και το ποδοφρενο της Μερκ ειναι λατρεια Οταν μπαινω σε αλλο αμαξι και παω να λυσω ο χειροφρενο η πρωτη κινηση που κανω ειναι να ψαχνω την 'κασετα' για να λυσω το χειρο(ποδο)φρενο και οταν συνηδητοποιω οτι ειναι στο δεξι χερι ξενερωνω . Παντως οταν πρωτοπηρα την Μερκ για να συνηθισω το ποδοφρενο εκανα 2 μερουλες για να το συνηθισω.Θα σε κανω σιτροενακια... Παρε XM ετσι το εχει..
-
Δυσκολευτηκα να μαθω αλλα το συνήθισα μετα το 'δαχτυλίδι' στον λεβιε ταχυτήτων για την οπισθεν στην Renault που κουμπωνε μπροστά απο την 1η (το είχα συναντήσει και σε Οπελ)! Μετα ομως το λατρεψα και μου λείπει!
Δεν μ' αρεσει η κορνα στις ακρες στα μπρατσα του τιμονιού! Μονίμως κορναρω πιεζοντας τον αεροσακο στο κεντρο!
-
τον πρωτο καιρο που πηραμε το passat που εχει εξαρι κιβωτιο απο 6η πολλες φορες κατεβαζα σε 5η επειδη ημουν συνηθισμενος απο την 146 που εχει 5αρι.. περα απο το ακυρο της φασης ουδεν αλλο προβλημα
το ηλεκτρικο χειροφρενο δεν το θεωρω δυσκολο αλλα αχρηστο -
Ο διακόπτης των alarm, πότε στο ταμπλό, πότε μπροστά από το τιμόνι, μα που είναι όταν το χρειάζεσαι ρε παιδί μου;
[Ναι την στιγμή που μόλις βρήκες την μαμημένη την θέση μέσα στα στενά κι έρχεται άλλος από πίσω να σου την πάρει....]
-
έμαθα αμέσως την όπισθεν δίπλα στην πρώτη με δακτυλίδι... απορώ γιατί όλοι οι κατασκευαστές δεν την έχουν εκεί...
μου πήρε καιρό να σκεφτώ οτι απλά είναι λίγο μλκς...
-
Κάθε φορά που από το ka μπαίνω στο Freelander 2 του πατέρα μου:
- Το φάρδος μου δίνει την εντύπωση ότι κάθε φορά που περνάω από δρομάκι μονής κατεύθυνσης θα αρχίσω να παίρνω παραμάζωμα καθρέφτες.
- Η θέση οδήγησης και το καπώ που βλέπω μπροστά μου που με κάνουν να νιώθω ότι οδηγάω τανκ.
- Η διαδρομή του πεντάλ. Από το on-off του ka πας στην...πλατφόρμα και πατάς το πεντάλ τόσο όσο νομίζεις ότι είναι τα 2/3 της διαδρομής του ενώ... δεν είναι ούτε στο μισό.
- Η αίσθηση του αυτομάτου στις εκκινήσεις. Γενικά όταν ξεκινάω με χειροκίνητο δε πατινάρω πολύ και φεύγω κατευθείαν. Το αυτόματο αν δε δώσεις πολύ γκάζι έχει μια μικρή καθυστέρηση στις εκκινήσεις που με αγχώνει λίγο όταν βρίσκομαι σε διασταύρωση.
- Όταν πάω να σταματήσω σε φανάρι και από συνήθεια πάω να πατήσω συμπλέκτη και καταλήγω να πατάω τέρμα το φρένο με το αριστερό. Ευτυχώς όσες φορές έχει γίνει δεν ήταν κανένας από πίσω μου.
- Φυσιολογικός διακόπτης αλάρμ στην κεντρική κονσόλα. Για όσους αναρωτιούνται, στο ka και στα παλιά fiesta (σε άλλα αυτοκίνητα δε γνωρίζω) η ford τον έβαζε στην κολώνα του τιμονιού.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σε φωτιά δεν ανοίγεις το καπώ Ταύρε. Το σύστημα πάντως με το κλειδί είναι ανούσιοΤρελό ξέθαμα αλλά μιας και ανέβηκε το τοπικό ψηλά ας απαντηθεί κι αυτό. Το σύστημα αυτό είναι άβολο αλλά δεν είναι ανούσιο. Το Focus είχε σχεδιαστεί κατά ένα μεγάλο μέρος για την αγγλική αγορά. Στην Αγγλία λοιπόν το κλείδωμα του καπώ το έριχνε σε χαμηλότερη ασφαλιστική κατηγορία. Για αυτό και αυτό το σύστημα...
-
χαχαχαχα... fiat punto μοντ.1997. οταν το πηρα μπηκα μεσα εκατσα και χρειαστηκε να σκυψω για να βρω που στο διαολο ειναι το γκαζι... χωμενο μεσα δεξια...!!! τα πελματα μου ηταν σε σχημα L.... μετα εκανα αμαν, να συνηθισω τα πεταλ του golf, τη θεση του διακοπτη φωτων του golf, την κορνα του golf, την οπισθεν του golf... ενα πραγμα ειχαν κοινο...: τα προβληματα....
ναι ΕΣΕΝΑ, πόσο καιρό σου πήρε;