ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ.
Latest posts made by antipasti
-
RE: Korres Project 4
http://www.georgakopoulos.org/2013/06/ert/
Δεν αφορά το αυτοκίνητο του Κορρέ αλλά την ΕΡΤ, αλλά το ζουμί είναι στη σκέψη του συντάκτη: Δεν μπορείς να βγάλεις κατευθείαν άσπρο η μαύρο κάτι, πόσο μάλλον όταν δεν ξέρεις ακριβώς περί τίνος πρόκειται.Μέσα σε αυτό το thread είδα από διάφορους μια συμπύκνωση νεοελληνικής βλακείας. Κάποιοι λένε ότι το αυτοκίνητο του Κορρέ είναι κάτι το καταπληκτικό χωρίς να το έχουν δει ολοκληρωμένο, χωρίς να το έχουν οδηγήσει ή να έχουν διαβάσει τέλος πάντων εντυπώσεις κάποιου πχ δημοσιογράφου που το έχει κάνει. Άλλοι ρίχνουν χολή και χαρακτηρίζουν γελοίο ένα αυτοκίνητο επειδή και μόνο δεν έχει body panels και τελειωμένο εσωτερικό, γιατί απλούστατα είναι ένα testing mule.
Όχι δε ξέρω αν η ανάρτηση αυτή δουλεύει με τον τρόπο που ισχυρίζεται ο κύριος Κορρές και δεν εκφέρω άποψη. Το ότι υπάρχουν συστήματα που έχουν τον ίδιο στόχο αλλά΄έχουν άλλη αρχή λειτουργίας όμως δε καθιστά περιττή την ύπαρξη της. Με αυτή τη λογική θα έχαμε σε όλα τα αυτοκίνητα δρόμου mcferson μπροστά και de dion/ημιάκαμπτο πίσω και δε θα ξαναασχολούμασταν με τη ζήτημα ανάρτηση.
Δε με ενδιαφέρει το εσωτερικό του αυτοκινήτου σε αυτό το στάδιο. Αυτό που βλέπω όμως είναι βασικά μηχανικά μέρη που δείχνουν προσεγμένα (δείτε το μοχλισμό και το πλαίσιο γύρω του, εμένα αυτό το πράγμα δε μου φαίνεται για προχειροδουλειά). Το design στα renderings πάσχει και θεωρώ ότι θα πρέπει να γίνει λιγότερο γωνιώδες, λιγότερο generic, αφού εν τέλει το αμάξωμα είναι αυτό που δημιουργεί την πρώτη εντύπωση. Η αλήθεια είναι επίσης ότι θα ήθελα πολύ να μάθω πως θα είναι ένα αυτοκίνητο αυτού του τύπου με μοτερ LS τοποθετημένο στο κέντρο και τι λέει σε σχέση πχ με το εγχείρημα της local motors (το οποίο μη λέμε βγακείες, δεν είναι ακριβώς άψογο σε ζητήματα αμαξώματος).
Στο στάδιο που βρίσκεται το αυτοκίνητο αυτό δεν μπορώ να έχω εμπεριστατωμένη γνώμη, δείχνει όμως υποσχόμενο. Σίγουρα τα 10 χρόνια που εξελίσσεται είναι πολλά, αλλά μη ξεχνάμε τις διάφορες δυσκολίες που υπάρχουν εδώ σε θέματα γραφειοκρατείας σε όλη την πορεία κατασκευής ενός αυτοκινήτου (ενδεικτικά δοκιμάστε να πάρετε caterham kit, να το φτιάξετε και μετά να πάρετε έγκριση τύπου στην ελλάδα για να το κυκλοφορήσετε) και ότι πρακτικά είναι η πρώτη σοβαρή προσπάθεια δημιουργίας αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
-
RE: ναι ΕΣΕΝΑ, πόσο καιρό σου πήρε;
Κάθε φορά που από το ka μπαίνω στο Freelander 2 του πατέρα μου:
- Το φάρδος μου δίνει την εντύπωση ότι κάθε φορά που περνάω από δρομάκι μονής κατεύθυνσης θα αρχίσω να παίρνω παραμάζωμα καθρέφτες.
- Η θέση οδήγησης και το καπώ που βλέπω μπροστά μου που με κάνουν να νιώθω ότι οδηγάω τανκ.
- Η διαδρομή του πεντάλ. Από το on-off του ka πας στην...πλατφόρμα και πατάς το πεντάλ τόσο όσο νομίζεις ότι είναι τα 2/3 της διαδρομής του ενώ... δεν είναι ούτε στο μισό.
- Η αίσθηση του αυτομάτου στις εκκινήσεις. Γενικά όταν ξεκινάω με χειροκίνητο δε πατινάρω πολύ και φεύγω κατευθείαν. Το αυτόματο αν δε δώσεις πολύ γκάζι έχει μια μικρή καθυστέρηση στις εκκινήσεις που με αγχώνει λίγο όταν βρίσκομαι σε διασταύρωση.
- Όταν πάω να σταματήσω σε φανάρι και από συνήθεια πάω να πατήσω συμπλέκτη και καταλήγω να πατάω τέρμα το φρένο με το αριστερό. Ευτυχώς όσες φορές έχει γίνει δεν ήταν κανένας από πίσω μου.
- Φυσιολογικός διακόπτης αλάρμ στην κεντρική κονσόλα. Για όσους αναρωτιούνται, στο ka και στα παλιά fiesta (σε άλλα αυτοκίνητα δε γνωρίζω) η ford τον έβαζε στην κολώνα του τιμονιού.
-
Βουλγάρικες πινακίδες
Τον τελευταίο καιρό βλέπω πάρα πολλά ακριβά αυτοκίνητα στην Ελλάδα με βουλγάρικες πινακίδες. Να φανταστώ ότι οι Βούλγαροι που τα οδηγάνε τα τελευταία 40-50 χρόνια μένουν στην Ελλάδα ή όντως έρχονται ματσωμένοι Βούλγαροι εδώ κάτω;
-
RE: Βουλγάρικες πινακίδες
Τον τελευταίο καιρό βλέπω πάρα πολλά ακριβά αυτοκίνητα στην Ελλάδα με βουλγάρικες πινακίδες. Να φανταστώ ότι οι Βούλγαροι που τα οδηγάνε τα τελευταία 40-50 χρόνια μένουν στην Ελλάδα ή όντως έρχονται ματσωμένοι Βούλγαροι εδώ κάτω;
-
RE: ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Χαίρομαι που βλέπω κι άλλους να εκτιμούν τη διαδρομή Δράμα-Ξάνθη μέσω παλιάς εθνικής. Προσωπικά προτιμώ (όπως φαντάζομαι και κάθε άνθρωπος που εκτιμά το τοπίο και ένα καλό στροφιλίκι) να πηγαίνω από Σερρες Ξάνθη με αυτό το δρόμο αντί για Εγνατία μέσω Καβάλας.
Μια μέρα που γυρνούσα μάλιστα με τον ήλιο να πέφτει και soundtrack το παρακάτω, ήταν ίσως η απολαυστικότερη βόλτα μου μέχρι στιγμής.
-
RE: Το Πρωτο μου αυτοκινητο
Αναλογως. Το δικο μου ειναι το duratec με τα 70 αλογα (τα πρωτα φορουσαν τον endura με 50 αλογα και... ωστηρια) και σε καμια περιπτωση δεν ειναι γρηγορο, αλλα πιστευω ειναι οσο χρειαζεται ενας απειρος οδηγος. Τα φρενα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο, αλλα και παλι, το duratec εχει αεριζομενους και μεγαλυτερους δισκους απο το παλιοτερο που ειχε απλους, οποτε your experiences may vary. Προσωπικα πιο πολυ ειχα θεμα με την προσφυση στα φρεναρισματα (λεπτα λαστιχα και αθανατοι ελληνικοι δρομοι) παρα με τη δυναμη των φρενων.
Κατα τα αλλα το αυτοκινητο εχει τιμονι ξυραφι και κιβωτιο για σεμιναριο. Το στησιμο ειναι τετοιο που μπορεις να παιξεις με lift-off oversteer, το νιωθεις σαν ενα μεγαλο καρτ και γενικα θεωρω οτι στα χρονια που το ειχα με εκανε καλυτερο οδηγο απ' οτι ας πουμε θα με ειχε κανει ενα yaris, το οποιο εχοντας οδηγησει μπορω να πω οτι ειναι αυτοκινητο με ξεκαθαρο προσανατολισμο σε non-petrolheads που θελουν κατι οικονομικο, πρακτικο και αξιοπιστο και τιποτε αλλο.
-
RE: Το Πρωτο μου αυτοκινητο
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Να μάθεις τι σημαίνει σπορ οδήγηση.Ως ιδιοκτητης απλου ka πρωτης γενιας, οφειλω να πω οτι ειναι εξαιρετικο σχολειο. Σωστη αισθηση απο τα χειριστηρια, αμεση αποκριση στο γκαζι, ευκολο, απολαυστικη συμπεριφορα χωρις να χρειαζεται να μαζεψει χιλιομετρα, πραγμα επικινδυνο για νεο οδηγο..τωρα οχι οτι βαζει φωτια στην ασφαλτο, αλλα sportka, ποσο μαλλον swift sport για πρωτο αυτοκινητο πιστευω οτι ειναι σεναριο που θα καταληξει σε χαντακι σε στροφη πανω στον ενθουσιασμο....
-
RE: Carspotting [#7]
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Αν το συνεχισει αυτο που κανει ο ιδιοκτητης, θα τυφλωθει...