συγχαρητηρια λοιπον.
Latest posts made by pipitopapaki
-
RE: fiat bravo 09 tjet 150hp (τουρμπινα) !!!!!
-
RE: fiat bravo 09 tjet 150hp (τουρμπινα) !!!!!
Αρα αυτοματως δεν μπορει να εχει προβλημα η τουρμπινα, οπως ανησυχει ο φιλος. ειναι θεμα εγκεφαλου ο οποιος θετει το αυτοκινητο σε 'safe mode'.
-
RE: fiat bravo 09 tjet 150hp (τουρμπινα) !!!!!
μπορει καποιος να μου εξηγησει τι σχεση εχει η τουρμπινα με την βενζινη?
-
RE: Καθαρισμος Μπεκ
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Τελικά ότι θυμάται χαίρεται ο καθένας(μηχανικός).
Εχω ρωτήσει για καθαρισμό μπεκ για το αμάξι μου(octavia 5 1.6 FSI) και έχω ακούσει πολλές ιστορίες.
Ο ένας μου είπε ότι λόγω της υψηλής πίεσης που υπάρχει στο κύκλωμα τροφοδοσίας στο συγκεκριμένο κινητήρα δεν προλαβαίνουν να φρακάρουν τα μπεκ+ ότι χρειάζεται ειδικός εξοπλισμός που καθαρίζει τα συγκεκριμένα μπεκ, άλλος ότι καθαρίζονται κανονικά.
Εχει κανένας να προτείνει κάποιο καλό άτομο στην Θεσσαλονίκη, κατα προτίμηση δυτικά, αλλά χαλάλι αν είναι και ανατολικά(αν είναι να γίνει σωστή δουλειά);αυτος που στο ειπε εχει δικιο.
σε περιπτωση που βγαλουν καποιο προβλημα συνηθως το πιανει η αυτοδιαγνωση, τοτε καθαριζονται κανονικα σαν τα αλλα το τσεκαρισμα στην ογκομετρηση εχει διαφορα γιατι δεν μπορουν ολα τα μηχανηματα να σηκωσουν την πιεση που δουλευουν αυτα τα μπεκ.Συμφωνω και εγω οτι μπορει να χρειαζεται αλλο μηχανημα, διοτι και για τα δικα μου το ιδιο μου ειχαν πει (golf gt). Και το μηχανημα μου ειχαν πει οτι η bosch, το εχει μονο στα σπατα...
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑ (?) ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ
ειχα μερες να μπω λογω τρεξιματων.
λοιπον, γι αυτο που ρωταει ο φιλος παραπανω, το αμαξι ειναι 170 ιππους συμφωνα με την VW. κυκλοφορουσαν και φημες οτι ειναι παραπανω και οι Γερμανοι δεν το δηλωνουν για φορολογικους λογους. επισης λεγεται οτι μετα απο διαφορες αναβαθμισεις του εγκεφαλου, ριχνουν την αποδοση του αυτοκινητου. Δυναμομετρο δεν εχω, οπότε σας γραφω τι εχω ακουσει.
γι αυτο που ρωταει ο φιλος pointer, στο 80% των περιπτωσεων το αφηνω να δουλευει κανα 2λεπτο.
τελος αφου εψαξα (πολλοι ηταν κλειστοι λογω διακοπων), ρωτησα και ολο ακουγα : φερε το αμαξι εδω να το δουμε και αν φτιαχνεται δεν ξερω ποσο θα κοστισει και ποσο θα αντεξει, και αν δεν φτιαχνεται να δουμε τι θα κανουμε κλπ κλπ,(αλλο μεταφορικο μεσο δεν εχω για να πηγαινω με την τουρμπινα στο χερι και να ρωταω και επισης καποιος επρεπε να πληρωθει για το βαλε βγαλε... Δεν αδικώ τα συνεργεια που ηθελαν να δουν το αμαξι, αλλα δυστυχως δεν μπορουσα να μπω σε αυτη τη διαδικασια), αλλαξα ολη τη τουρμπινα στην αντιπροσωπεια με € 850 (με ευκολιες πληρωμης που αλλοι δεν μου εκαναν και με τη διχρονη εγγυηση)..Επισης μου ανεφεραν οτι ο κωδικος της τουρμπινας εχει αλλαξει περιπου 5 με 6 φορες απο τοτε που πρωτοβγηκε, αλλα ειναι κατι που δεν μπορω να το ελεγξω κωδ.03C145702PX).
αυτα, και μη χειροτερα...!!!!!!
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Από όσο έχω διαβάσει όσοι αλλάζουν και ξανά βάζουν τους μαμά αυτά θα έχουν συνέχεια. Όσοι έχουν βάλει Beru έχουν σωθεί.
+10
A.για να σωθεις, πρεπει να αλλαξεις αμαξι... αλλιως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ...!!
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑ (?) ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
οι περισσοτεροι συνεργαζονται από οσο έχω καταλαβει με το Μα...βελια στην Ιερα Οδο.
Μια φορά πήγα και δεν....ξανά. Διέλυσε μετά από 40.00 χλμ.
η αληθεια ειναι οτι ψαχνοντας, βλεπω οτι υπαρχουν δυο αποψεις. αν και πολλα συνεργεια συνεργαζονται μαζι του και εχει ενα ονομα στο συγκεκριμενο χωρο, διαβαζω και διαφορες αρνητικες περιπτωσεις σαν τη δικη σου. δεν μπορω να καταλαβω τι γινεται....
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑ (?) ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ
εχω καινουρια προσφορα απο επισημο, στα 850 με ανακατασκευασμενη, να δωσω τη δικια μου και τα γνωστα δυο χρονια εγγυηση σε εργασια και ανταλλακτικα...
τι να κανω...???
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑ (?) ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ
τα νεοτερα:
παμε για μπανιο και κανω διαδρομη 40χλμ με ευθειες, ανηφορες κατηφορες και στροφες σχετικα φορτωμενος. ολα καλα. μετα απο καμια ωρα χρειαζεται να μετακινησω το αυτοκινητο 5-10 μετρα, ολα καλα. αφου κανουμε το μπανιο μας (και τρωμε στο σχετικο ταβερνακι), παμε να φυγουμε. βαζω μπρος και....... ΤΑ ΤΑΑΑΑΝ...!!!!!!!! πυκνιοι καπνιοι κατακλυζουν την παραλια και τον γυρω οικισμο!!!!!. ασπροι καπνοι βγαινουν απο την εξατμιση στο ρελαντι.!!!! κατακοκκινος απο την ντροπη μου, για το θαυμα της τεχνολογιας που οδηγω (για οποιον δεν θυμαται, Golf V Gt) επιταχυνω και φευγω. μετα απο κανα χιλιομετρο οδηγησης δεν υπαρχει καπνος. φτανουμε σπιτι ολα καλα. την επομενη τσεκαρω λαδια, ολα καλα. κανω μια κοντινη βολτα, ολα καλα. σταματαω για τσιγαρα και το αφηνω να δουλευει. ο περιπτερας γουρλωνει τα ματια και μου φωναζει' φιλε το αμαξι σου καιγεται'. γυριζω και βλεπω τα ασπρα ντουμανια απο την εξατμιση.
πηρα τρεις γνωμες απο συνεργεια της περιοχης + αντιπροσωπεια :3 στους 4 τουρμπινα και ο αλλος τσιμουχακια βαλβιδων. ετσι for the story, οι καπνοι εμφανιζονται μονο οταν το αφηνω να δουλευει στο ρελαντι, συνεχισα κανονικα να το χρησιμοποιω, εκανα περιπου 200χλμ και απλα επεσε λιγο η σταθμη των λαδιων...οποτε ειμαι σε αναζητηση. ειτε επισκευη της συγκεκριμενης τουρμπινας, ειτε αντικατασταση με αλλη. πραγματικα χρειαζομαι τη βοηθεια σας καθως δεν ξερω που να απευθυνθω. σιγουρα οχι αντιπροσωπεια καθως θελουν € 1000 για ανακατασκευασμενη και να αφησω την παλια τουρμπινα. Από οσο ρωτησα και σε άλλα συνεργεια (τηλεφωνικα) οι εκτιμησεις είναι € 400 για επισκευη και κανα € 800 για άλλη ανακατασκευασμενη....
οι περισσοτεροι συνεργαζονται από οσο έχω καταλαβει με το Μα...βελια στην Ιερα Οδο.
Παιδια βοηθηστε γιατι δεν ξερω τι να κάνω...!!!!
ειμαι απιστευτα απελπισμενος. ηδη μεσα στη χρονια εδωσα € 1500 για καθαρισμο βαλβιδων και καδενα και τωρα ηρθε αλλο ενα κουστουμακι....και ειναι και ακριβο.
κατα τα αλλα, καλα....