Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 17
    • Best 4
    • Groups 0

    Best posts made by mike_4

    • RE: BYD forum

      @dimsabas said in BYD forum:

      Πόσο θα σου στοιχίσει μια ενισχυμένη πρίζα και 11άρης φορητός φορτιστής-καλώδιο; Ο οποίος έχει κόστος περί τα 350 ευρώ.

      Για να δουλεψει ο 11ρης φορτιστης θελει να κατεβει 5πολικο καλωδιο που να αντεχει 16α/φαση με τις αντιστοιχα ασφαλιστικα του στο γκαραζ κ να τοποθετηθει 3φασικη πριζα συν την αγορα του φορητού.
      Η διαφορα ειναι μονο στη διαφορά τιμης wallbox-φορητου φορτιστη ( χονδρικα 300-350 ευρω) και γι αυτα τα χρηματα θα πηγαινα μαλλον σε wallbox.

      Τα 13.2 βγαίνουν απο τον υπολογιστη του αυτοκινητου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike_4
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Το ΚΗ είναι πόροι του Πράσινου Ταμείου. Εκεί κάθε χρόνο ψηφίζεται ο προϋπολογισμός του ταμείου και η διάθεση των πόρων του, για αυτό και αργεί κάπως να "ανοίξει" κάθε χρόνο. Το να πάρει από άλλα προγράμματα δεν μπορεί να γίνει εύκολα καθώς θα πρέπει να ξαναψηφιστεί ο προϋπολογισμός του ταμείου. Αυτό που μπορεί να κάνουν είναι να μετακυλούν διαθέσιμα της ίδιας δράσης σε διαφορετικούς δικαιούχους, αν δεν εξαντλήθηκαν. Επίσης λογικά η δράση έχει και χρονικό όριο ( λογικά).

      Το αν θα υπάρχει ΚΗ και στο μέλλον θα μπορούσαμε να το ξέρουμε μόνο αν κάποιος κάτσει και αναλύσει το στόχο μείωσης εκπομπών ρύπων που έχουμε θέσει ως χώρα. Και πάλι θεωρητικά μπορεί να σου πεί μία κυβέρνηση , ότι το στόχο θα τον πιάσω με απόσυρση , αλλά αφού μέχρι στιγμής δεν έγινε δεν πρόκειται να γίνει , οπότε λογικά θα συνεχίσει το πρόγραμμα.

      νομιζω εκανες την καλυτερη αναλυση. Υπαρχει οντως χρονικο οριο και νομιζω οτι ειναι 4/25, δηλαδη το προγραμμα ειχε μονοετη διαρκεια. Το ιδιο συνεβαινε και με το ΚΗ2, αλλα πηρε παρατασεις.

      Γνωμη μου ειναι οτι δεν μπορει κανεις να προγραμματιζει αγορα ηλεκτρικου οχηματος για μετα απο 6+ μηνες, συνυπολογιζοντας κρατικη επιδοτηση. Αν υπαρχει, καλως και ας την θεωρησει μπονους

      Εδω δεν μπορεί να προγραμματισει αγορα μετα απο 1 μερα, τι 6 μηνες συζηταμε... Εστω πως εγω θελω Δευτερα να το παραγγείλω και παιρνω καποιο ετοιμοπαραδοτο για να κερδισω χρόνο... Μπορω ή οχι να συνυπολογισω κρατικη επιδοτηση; Μαλλον οχι...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mike_4
    • RE: BYD forum

      Καλησπέρα παιδιά, εγώ 13.2 kwh/100 χλμ με αστική και περιαστική χρήση στα πρώτα μου 500 χλμ. Μιλάμε για απίστευτη οικονομία.

      Ακόμα δεν έχω κάνει κάποια εγκατάσταση στο υπόγειο γκαράζ για φόρτιση και τη βγάζω σε έναν NRG στα 200 μέτρα από το σπίτι με νυχτερινή τιμή 0.32 λεπτά/kwh . Θα πήγαινα καρφί για 3φασικό 11ρι, αλλά μία εταιρία που ήρθε και έδωσε προσφορά, μου πήγαινε περίπου 2600 με ΦΠΑ (απόσταση μετρητή - θέσης φορτιστή ~20 μέτρα) και με ζόριζει αυτή την περίοδο. Οπότε σκέφτομαι να ζητήσω προσφορές από άλλες 2-3 εταιρίες που κάνουν αυτή τη δουλειά και να δώ πως θα κινηθώ. Έχει κάποιος καλή εμπειρία από ηλεκτρολόγο/ εταιρία που να του έκανε αντίστοιχη εργασία και να έμεινε ικανοποιημένος;
      Εξετάζω και σαν προσωρινή λύση να βγάλω πρίζα 16Α στο γκαράζ και να πάρω φορτιστή 3,5kw. αλλά και αυτό μου φαίνεται λίγο ημίμετρο...

      Οποιαδήποτε γνώμη/ σύσταση ευπρόσδεκτη 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike_4
    • RE: BYD forum

      @tsour_ee said in BYD forum:

      @mike_4 said in BYD forum:

      Η διαφορα ειναι μονο στη διαφορά τιμης wallbox-φορητου φορτιστη ( χονδρικα 300-350 ευρω) και γι αυτα τα χρηματα θα πηγαινα μαλλον σε wallbox.

      Σωστά όπως τα λες είναι και εννοείται μεταξύ των δύο (φορητού 11αρη ή wallbox) πας στο wallbox.
      Το ερώτημα είναι αν στην πράξη θες να φορτίζεις 0-100 σε 6,5 ώρες (wallbox) ή σε 20 ώρες (3kw). Η διαφορά σε κόστος είναι 2000 ευρώ περίπου αλλά στο δεύτερο σενάριο θα φορτίζεις πιο συχνά. Εμένα εν τέλει με εξυπηρέτησε το δεύτερο καθώς με την κατανάλωση του ντολφιν και με τα χλμ που κάνω μέσα στη μέρα (~20-30) το φορτίζω ανά 2-3 μέρες.

      Για τις ανάγκες σου πολύ καλά έκανες και πήγες σε 3 kw.
      45-55 χλμ κάνω την ημέρα οπότε θεωρητικά θα με κάλυπταν τα 3kw ομως:

      1. Στη 1 θέση υπόγειου parking που έχω, βάζω κατά βάση το οικογενειακό θερμικό που έχω γιατί κινεί τα παιδιά στις καθημερινές δραστηριότητες/σχολεία κλπ. Επομένως η ημι-ταχεία φόρτιση των 11 kw έχει περισσότερο νόημα.

      2. Ενώ αρχικά το προόριζα αποκλειστικά για πόλη, έχω γλυκαθεί και βλέπω πως μπορώ πολύ οικονομικά (ελάχιστο κόστος "καυσίμου"+ μειωμένα διόδια) να βγάζω ΣΚ στο εξοχικό(~150 χλμ απόσταση) ή άλλες αντίστοιχες κοντινές βόλτες. Και εδώ η ημι-ταχεία φόρτιση έχει νόημα.

      3. Βλέπω να πηγαίνει αρκετά προς τον ηλεκτρισμό η φάση την επόμενη δεκαετία, οπότε δεν αποκλείω το σενάριο και το οικογενειακό-θερμικό να γίνει κάποια στιγμή ηλεκτρικό. Ιδανικά θα ήθελα η υποδομή που θα φτιάξω( καλωδίωση-φορτιστής) να είναι για 22Kw Και ας τη χρησιμοποιώ τώρα σαν 11ρα.

      Άρα ουσιαστικά το δίλημμά μου είναι ή 2500 τώρα και ξενοιάζω, ή κανά 500ρικο για μεσοβέζικη λύση που θα μου καλύπτει μερικώς τις ανάγκες και για οποιοδήποτε έλλειμμα ενέργειας παρουσιαστεί θα τρέχω σε κοντινούς φορτιστές....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike_4
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr