@dimsabas said in CarTalk.gr:
Οκταπλό χτύπημα της BYD στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.
H ταχύτητα ανάπτυξης νέων μοντέλων, ή και μαρκών(!) που έχουν ορισμένοι κινέζοι είναι απίστευτη.
Δεν έχω ξαναδεί κάτι ανάλογο.
Όταν π.χ. στα σέβεντις/έιτις οι δυτικοευρωπαίοι είχαν κύκλο ζωής των μοντέλων τους τα 8 ή και 10 χρόνια, και σε μερικές περιπτώσεις και περισσότερα, οι Ιάπωνες, οι οποίοι τότε έπαιζαν το catch up game είχαν 4-5ετία. Τώρα οι κινέζοι είναι στην τριετία, και βγάλε.