Γι' αυτό θα βγάλουν το Τονάλε, για πιο ευπώλητο.
Best posts made by dstou
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: Toyota C-HR 2016
Aυτό είναι ένα τυπικό διάγραμμα της ειδικής κατανάλωσης ενός βενζινοκινητήρα. Δεν έχει σημασία το ποιός είναι, αν και αυτόν τον διάλεξα επίτηδες γιατί έχει πολύ υψηλή συμπίεση, όπως τα περισσότερα υβριδικά. Όλοι όμως οι βενζινοκινητήρες από καταβολής αυτοκίνησης έχουν παρόμοιο διάγραμμα. Ήτοι, υπάρχει μια περιοχή βέλτιστης λειτουργίας, εδώ ο εσωτερικός κύκλος των 230g, δηλαδή εκεί ο εν λόγω κινητήρας στατικά καίει 230 γραμμάρια καύσιμο ανά παραγόμενο Kw ανά ώρα λειτουργίας, στο παράδειγμά μας είναι η περιοχή που αποδίσει 70-100 kw χοντρικά και σε συγκεκριμένες σαλ. Υπάρχουν και οι περιοχές έξω από αυτό τον κύκλο, όλες με χειρότερες καταναλώσεις.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η περιοχή κάτω από τον κύκλο των 230. Όσο το φορτίο του κινητήρα μειώνεται, τόσο η ειδική κατανάλωση αυξάνεται!
Π.χ., αν από τον εν λόγω κινητήρα που έχει μέγιστη ισχύ 120kw ζητήσεις π.χ. 30kw, τότε σε αυτή την ζώνη θα κάψει 300-350 γραμμάρια ανά παραγόμενο Kw ανά ώρα λειτουργίας ! (προσέξτε το ανά kw).
Εκεί είναι που τα υβριδικά 'θερίζουν'. Στην περιοχή αυτή είτε σταματούν τον κεκ και δουλεύουν μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα (= μέγιστη οικονομία), είτε στέλνουν μέρος της ισχύος του κεκ στις μπαταρίες για να τις φορτίσουν και να αποδόσουν αργότερα την ενέργεια αυτή, μετακινώντας παράλληλα τον κύκλο λειτουργίας του κεκ σε καλύτερη (οικονομικότερη) ζώνη συν ότι κερδίσουν από φρεναρίσματα.
Αντίστοιχα και στα υψηλά φορτία. Π.χ. στα 120 kw, την μέγιστη ισχύ, ο εν λόγω καίει περί τα 260 γραμμάρια, αν και αυτό είναι απόλυτα αναμενόμενο. Πάντα να πούμε ότι ο κινητήρας είναι στην πέδη. Στην πράξη, αν το όχημα εκείνη την στιγμή τρέχει με πολλά χλμ. καίει ακόμη παραπάνω λόγω αεροδυναμικών απωλειών.
Εκεί λοιπόν στα 120kw, αν έχει περιθώριο το εν λόγω ιχ και είναι υβριδικό θα κατέβαζε τον κεκ π.χ. στα 90 kw, άρα στην ζώνη των 230 γραμμαρίων (ανά kw ανά ώρα) αντί για 260, και θα έδινε τα υπόλοιπα kw που του λείπουν για να κινηθεί όπως πρέπει μέσω του ηλεκτροκινητήρα και των μπαταριών.
Έτσι κερδίζουν κατανάλωση τα υβρίδια, οι πόλεις από ρύπανση, και τα αυτιά μας από θόρυβο.
Το πόσο θα κερδίσεις είναι θέμα υλοποίησης, όπως και η συνδυασμένη ισχύς/ροπή, καθώς και η αυτονομία. Εμένα π.χ. το Πρίους ΜΚ2 δεν μπορεί να κινηθεί αυτόνομα παραπάνω από μερικές εκατοντάδες μέτρα και αυτά με χαμηλή ταχύτητα, ένα πιο καινούργιο κάνει 1-2 χλμ. με τις μπαταρίες του κι ας είναι 1100Watt και αυτές, ένα φευ μερικές δεκάδες χλμ. και με πιο ζωηρή οδήγηση, αλλά με 10πλάσια μπαταρία από την άλλη.
Μην ψάχνετε για το ποιό είναι οικονομικότερο, ένα υβριδικό βενζίνης ή ένα σκέτο πετρέλαιο. Πιθανόν το δεύτερο στις υψηλές ταχύτητες ή στην ρυμούλκηση, μάλλον το πρώτο στην πόλη και σε διαδρομές με μικρομεσαίες ταχύτητες και φορτία, με την προαίρεση ότι όλα τα άλλα πάνω τους είναι ισοδύναμα, αλλά το ζητούμενο δεν είναι αυτό μόνο. Είναι και πως τα κάνεις τα χλμ αυτά, με τι άνεση, με τι ρύπανση, με τι κατανάλωση (σε όρους όγκου, άρα ανάγκης εισαγόμενου αργού πετρέλαιου) και με τι εξάρτηση σε υποδομές φόρτισης. -
RE: Toyota Corolla Cross
To τμήμα μάρκετιγκ του μαγαζιού δεν έχει επαφή με δύο - τρεις θεμελιώδεις άγραφους νόμους της αγοράς. Ο πολύς κοζμάκης θέλει :
α. χοντρά ζαντολάστιχα, 5 νούμερα πάνω, και βάλε, από αυτά που χρειάζεται κανονικά το αμάξι
βου. μεγάλη ιπποδύναμη, κι ας καίει
γου. διπλοσύμπλεκτα κιβώτια, κι ας χαλάνε
Όταν κάποτε ξυπνήσει και τα προσφέρει αυτά, ο ήλιος θα έχει ανατείλει από τη δύση.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Άμα είναι κουβάς το ψψ, κάτι Ντάτσια, Πάντα, πούντο, ίγκνις τι είναι?
Το βασικότερο προσόν του ψψ το έγραψα στο αμέσως προηγούμενο ποστ και το προσπερνάτε : 'δεν έχει αντίπαλο αυτή τη στιγμή' με την κυριολεκτική έννοια του όρου. Οπότε ο οικογενειάρχης που ψάχνει για ένα ψ-σουβ γενικής χρήσης, μοιραία θα περάσει να το δει. Δεν σημαίνει ότι θα το αγοράσει, δεν σημαίνει ότι είναι τέλειο, δεν σημαίνει ότι δεν θα δει άλλα, αλλά μάλλον θα το ζυγίσει.Ότι αντιπροτάσεις έχουν γίνει στις τελευταίες σελίδες, είναι συνήθως σημειακές, ήτοι απομονώνουν ένα χαρακτηριστικό του υπό πρόταση αντιπάλου, και ποντάρουν ΜΟΝΟ σε αυτό. Π.χ. μπορείς να διαβάσεις : 'γιατί δεν παίρνεις το 3008, που έχει ανώτερο σαλόνι?', 'το Σκροσς σου δίνει ότι σου δίνει το ψψ σε χώρους, και είναι φθηνότερο', 'γιατί δεν παίρνεις ένα Τονάλε που είναι πιο οδηγοκεντρικό?', 'ρε το 2008 με το ταμπιλώ το ηλεκτρονικό εγώ δεν το αλλάζω', 'πάρε το Στιτροέν το ψ4 ψ-κροσς, έχει και αυτό 2,67 μεταξόνιο και είναι καλύτερο μέσα', 'έβγαλε προσφορά το Καρόκ που είναι πραγματικό αμάξι, όχι κουβάς, και βγαίνει και φθηνότερα', άμα θες να πάρεις γιαπωνέζικο, και λουστείς και τα 2.000 κυβικά, γιατί δεν κοιτάς το CX-30 που είναι καλύτερο μέσα?', κ.ο.κ.
Ναι, ισχύουν όλα αυτά, αλλά μόνο μέχρι εκεί.
Ποιό από τα προαναφερθέντα σου δίνει όλο το πακέτο του ψψ? 'Ητοι, σε τιμή μην το πεις πουθενά, και υβρίδιο, και μηδενικά τέλη, και αυξημένες λογιστικές αποσβέσεις, και 200 αλόγατα, και αυτοματίκλα, και χαμηλές καταναλώσεις, και τοπ εγγυήσεις, και πανεύκολη μεταπώληση?
Υπάρχει μόνο μία απάντηση αυτή τη στιμγή : Κανένα εκτός τουότα. Γιατί εντός υπάρχει και το chr που πάει ντέρμπι το ψψ σε μερικά από αυτά.
Και μόνο ένας σοβαρός ενδοιασμός : τα 2.000 κυβικά του. Μέχρι να έρθουν τα 1800 και γίνει ο νέος τρωικός πόλεμος στις εκθέσεις του μαγαζιού.Πείτε μου έναν λογικό συνολικό αντίπαλό του, όχι Τονάλε και πίπες. Ένα ντέρμπι ζητάω, κάτι που να είναι κοντά του ΤΩΡΑ. Πως λέγαμε παλιά Σάνυ ή Κορόλα?, Α4 ή C κλάσε?, Γκόλφ ή Άστρα, Έβο ή Ιμπρέζα?, Βάρτμπουργκ ή Ντάτσια?, Λίντα Εβαγκελίστα ή Σίντυ Κρώφορντ?
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Οι τωρινές δυσκολίες είναι μικρότερες των μελλοντικών. Έκανα ένα τσεκ στους λογαριασμούς ΟΚΩ χθες λόγω της αργίας.
Λοιπόν 'έκαψα΄ 2.700 kwh ρεύμα το 2021, 2.100 ημερήσιο και 600 νυκτερινό Γ1Ν της ΔΕΗ. Πρόκειται για σπίτι 108 τ.μ., μεσαία κατασκευή 30 ετών στην Αττική, με καλό ηλιακό, με θέρμανση από φυσικό αέριο, με ελάχιστη χρήση ερκοντίσιο, και που κατοικείται 10 μηνάκια το χρόνο από 4 άτομα, (το καλοκαίρι πάμε στο εξοχικό διότι βρήκαμε προίκα αφάγωτη).
Αν πάρω ένα μέσο ηλεκτρικό ιχ, και κάνω π.χ. 12.000 το χρόνο, και το φορτίζω αποκλειστικά στο σπίτι, θα πάω +3.000 kwh το χρόνο ρεύμα. Αν πάρω και δεύτερο για την πόλη κυρίως και του κάνω π.χ. 6.000χλμ. το χρόνο, θα πάω άλλα +1.500 το χρόνο.
Αν μπω στο Εξοικονομώ κατ' οίκο και βάλω αντλία θερμότητας αέρος νερού σε όλο το σπίτι, καταργώντας το λέβητα αερίου (δεν θα το κάνω, δεν μουρλάθηκα ακόμη, αλλά κάποιοι άλλοι θα τσιμπήσουν σαν τα μελανούρια και θα το κάνουν), θα πάω για πλάκα άλλα π.χ. +3.500 Kwh ρεύμα το χρόνο.
Δηλαδή, σε βάθος 5-10ετίας που μπορούν να υλοποιηθούν λογικά οι μεταβάσεις αυτές, η ετήσιά μου κατανάλωση ρεύματος θεωρητικά μπορεί να ανέβει στις ...10.700 kwh το χρόνο από 2.700 τα τελευταία 30 χρόνια σταθερά (= 4x το αρχικό νούμερο!).
Που θα βρεθεί μέσα σε 10 χρόνια αυτό το τετραπλάσιο ρεύμα για μένα και για μερικές εκατοντάδες χιλιάδες άλλους σαν και μένα που θα αναγκαστούν να αλλάξουν τα ιχ τους και να τα κάνουν ηλεκτρικά και να 'αναβαθμίσουν' με αντλίες θερμότητας τις παλιές οικοδομές τους? Οέο?
Με άλλα λόγια διακρίνω σε όλα τα μέσα, έντυπα και σιτε, μια αφόρητη χαζοχαρουμενίαση για τα ηλεκτρικά και τον νέο κόζμο που έρχεται γρήγορα γρήγορα (εσείς να διαβάζετε σιγά σιγά), και αναρωτιέμαι: πότε θα προλάβουμε να γίνουμε Νορβηγία και πως? -
RE: Toyota Corolla Cross
3.000 ποστ για ένα υβριδικό μπαούλο! Ούτε σε νήματα για Τζουλιέτα, γκόλφω, κοκ τέτοιο σουξέ. Ε ρε και έρθει με 1.800, θα χαλάσει ο κόζμος...
-
RE: Toyota Corolla 2019
Αλήστου μνήμης το σκετσάκι του χάρη κλυν με το σαπούνι camay από τα έιτις!
-
RE: Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai
Διλήμματα τέλος, η κάλπη έβγαλε νικητή το Χιουντάι το Τουσόν.
-
RE: TESLA FORUM
Τι έκανε η Τέζλα στην αυτοκίνηση:
Έβαλε στο χάρτη τα ηλεκτρικά
Ξαναέβαλε μετά από 1 αιώνα (?) τα Made in USA αυτοκίνητα και έκανε γκλαμ την κατοχή τους, όταν αυτό ήταν ανέκδοτο για τουλάχιστον 60-70 χρόνια
Πούλησε αυτόνομη οδήγηση, άσχετα αν δεν ήταν τέτοια
Άλλαξε τη λιανική, με τις ονλινε πωλήσεις
Έδωσε επιδόσεις πανάκριβου υπεράμαξου σε τιμή Πεμβέ Μ3
Έφτιαξε το πιο γλήγορο, συνεπές και σταθερό δίκτυο πραγματικής ταχυφόρτισης, όταν οι άλλοι κοιμόντουσαν ακόμη και φιλονικούσαν πιο πρότυπο θα υποστηρίξουν
Και εν συνεχεία έκανε πελάτες όλους τους άλλοι, όταν κατάλαβαν ότι ήταν άσσετ η συμβατότητα με τους σούπερτσάρτζερς της
Τέλος, έκανε κάποιους πλούσιους με τη μετοχή τηςΝομίζω, ήταν η αλλαξοπαιχνιδιά του αιώνα, ζούμε ιστορικές εποχές. Ποτέ δεν έχουμε δει κάτι ανάλογο. Ότι συνταρακτικό έχουμε ζήσει στην αυτοκίνηση, ήταν ένα τίποτα μπροστά σε αυτά στο σύνολό τους.
-
RE: Lamborghini Forum
Λίγο πριν τον Δεκαπενταύγουστο του 2021, η Lamborghini παρουσίασε την Countach LPI 800-4, η οποία αποτίει φόρο τιμής στην αυθεντική, που κυκλοφόρησε πριν μισό αιώνα. Λίγα 24ωρα μετά τα αποκαλυπτήρια του νέου αυτοκινήτου στο Pebble Beach της Καλιφόρνια, η ιταλική εταιρία έκανε γνωστό πως και τα 112 αυτοκίνητα που θα κατασκευάσει έγιναν sold-out.
Τι υπεράμαξο!
(για την αυθεντική μιλάω)Μια ιστορία θα σας γράψω από το ...1985, τότε που το μισό ΠΑΣΟΚ άφηνε μούσια και αν είχες 1.300άρι αμάξι σε δείχνανε στο δρόμο και λέγανε 'αυτός είναι που σου έλεγα΄. Ξενοδοχείο President στους Αμπελοκήπους, ντίσκο στο υπόγειο, μαθητικός χορός. Ξαφνικά εμφανίζεται ένας και μας λέει ότι 'ένα αμάξι που δεν έχει ξαναδεί και είναι σαν αεροπλάνο, είναι στην είσοδο'. Μέσα σε 3 λεπτά είχε αδειάσει όλο το μαγαζί, έγινε πάταγος. Θαμώνες και περαστικοί είχαμε κάνει κύκλο γύρω από ένα κάτασπρο Countach με αραβικές πινακίδες το οποίο είχε φέρει ένας παρκαδόρος στην είσοδο του ξενοδοχείου. Μέχρι να εμφανιστεί ο έκπληκτος ιδιοκτήτης είχε γίνει χαμός, κρίμας που δεν υπήρχαν τότε σέλφις. Στη στιγμή αποφασίσαμε να τον πάρουμε στο ξοπίσω με το παπί που είχαμε, και πήγαμε μέχρι το Μαρούσι στα κανατάδικα, (είχε αρκετή κίνηση και δεν μπορούσε να ξεφύγει, τον έπιαναν και τα φανάρια όπου εμείς πηγαίναμε μπροστά πρώτοι πρώτοι).
Αξέχαστες βλακείες που μόνο οι παλιοί τις καταλαβαίνουν. Αλλά τις θυμόμαστε τώρα και γελάμε, ευτυχώς που τις κάναμε δηλαδή στην ώρα τους.https://www.autoblog.gr/2022/01/18/h-prwth-lamborghini-countach-lpi-800-4-einai-etoimh-gia-paradosh/
-
RE: Toyota Corolla Cross
Θα επιχειρήσω για άλλη μία φορά να δώσω ένα τέλος στο ατέρμονο εκρεμμές του ποιός την έχει μικρότερη: ένα βενζινουβρίδιο ή ένα τουρμποντίζελ.οβερόλ πάντα, και ολ άδερ ήκουαλς, που λένε και οι παλιοί.
Λοιπόν, θα σας κουφάνω. Δεν έχει σημασία το ποιό είναι. Διότι και τα δύο είναι αρκετά οικονομικά, το καθένα με τα δυνατά αλλά και αδύνατα σημεία του. Αλλά οι όποιες διαφορές μεταξύ τους στο τέλος της χρονιάς μετριούνται σε μερικές δεκάδες ευρώ, άντε κανά 150άρι, βαριά, για μια μέση χρήση πάντα. Ήτοι ένα ποσό που δεν μπορεί να αποτελεί κριτήριο για την επιλογή σας.
Πάρτε, επιτέλους, αυτό που σας κάνει περισσότερο κλικ, και μην ανησυχείτε πόσο (λίιγότερο) θα καίει σε σχέση με το άλλο.
Έλεος, γκώσαμε. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Το πρόβλημα δεν είναι στο οικονομικό κόστος ούτε στους σεισμούς. Είναι στο πολιτικό κόστος και δευτερευόντως στα τζάκια που φτιάχτηκαν πουλώντας απέ και ρεύμα από φυσικό αέριο. Στο κράτος που δεν μπορούμε να χωροθετήσουμε ένα ΧΥΤΑ, δεν μπορούμε να έχουμε πυρηνικά.
-
RE: MAZDA FORUM
Θα κάνω προπαραγγελία το τρίλιτρο το πετρέλαιο, για να'μαι ο πρώτος που θα το κυκλοφορήσει. Και ο μόνος μαζί με τον Συγγελίδη, θα μας μπερδεύουν στο δρόμο.
-
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
Έχουν χιούμορ οι Σουηδοί. Ναι στο ΝΑΤΟ, αλλά να μη μας βάλετε ούτε πυρηνικά, ούτε βάσεις. Πως λέμε αλλιώς: όλη η γεύση, χωρίς τα λιπαρά.
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
Ρε τι μπουμπούκια κυκλοφοράνε...
Τώρα που κοιτάω τα αμάξια που έχει ο εν λόγω, σχεδόν όλα είναι λευκά. Εν τω μεταξύ στις φωτογραφίες φαίνεται η μάντρα που τα αγοράζουν στο εξωτερικό, καθώς και μερικές πινακίδες Ισπανίας. Και απ' ότι βλέπω τα ταξιά στην Ισπανία είναι στην πλειοψηφία τους λευκά, (και μαύρα στην Βαρκελώνη) και παίζουν διάφορα μοντέλα όπως Μεγκάν, Λαγκούνα, Τάλισμαν, 508, Πικάσο, 308 στέησο, Μοντέο. Όλως τυχαίως ο Γκαναντόρ έχει όλο τέτοια μοντέλα στη μάντρα του, η οποία είναι τίγκα στα στέησο και στα πολυμορφικά, αυτοκίνητα κατά τα άλλα ανύπαρκτα στην αγορά! -
RE: Toyota Corolla Cross
Turbo vs atmo, the war goes on
Η σωστή σύγκριση, ήτοι σύγκριση της ροπής στον τροχό, και όχι στο βολάν, στη σελ. 11 του πδφ στο λινκ. Να θυμίσω για πολλοστή φορά ότι η ροπή στον τροχό είναι αυτή που επιταχύνει το όχημα, και το πόσο θα το επιταχύνει παίζει ρόλο και η μάζα του.
Αφορά τον χιλιάρη της Φορδ, σε σχέση με τον 1.6 βενζίνης και τον 1.6 πετρέλαιο και είναι ορίτζιναλ Φορδ αρχείο, όχι πήγαμε ένα αμάξι σε ένα όποιο δυναμόμετρο και βγάλαμε συμπέρασμα. Παλιό, αλλά καλό. Αλλά μην το πάρετε για θέσφατο, με άλλο συνδυασμό κινητήρων μπορεί να είναι διαφορετικό το αποτέλεσμα, ήγουν το τουρμπίδιο να σπουλάρει σε περισσότερες σαλ, και να παρουσιάζει κενό χαμηλά σε σχέση με έναν συγκρίσιμο άτμο. Θέλει κάθε φορά επανεξέταση το πράμα.
https://www.slideshare.net/svenwiesner/ord-focus-1-l-ecoboost-presentation
-
RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες
O ίδιος που σκέφτηκε να κλείσουν συλλήβδην όλα τα σχολεία και οι δημόσιες υπηρεσίες να κάνουν τελεργασία στην περιφέρεια Αττικής, ήτοι ο ξύστης και ευθυνόφοβος δημόσιος υπάλληλος που νομίζει ότι αν κρύψει πράγματα κάτω από το χαλί αυτά δεν υπάρχουν.
Να τονίσω εδώ ότι η περιφέρεια Αττικής εκτείνεται έως τα ...Αντικύθηρα, που όχι απλώς δεν έχει χιονίσει ποτέ, αλλά σπάνια βρέχει.
Στο Χαλάνδρι που ζω έχει 5 Κελσίου από το πρωί. Δεν έχει χιονίσει, αυτό που έπεσε 1-3 μ.μ. ήταν αραιό χιονόνερο, και οι δρόμοι είναι βρεγμένοι μεν, πεντακάθαροι δε. Αλλά τα σχολεία πρέπει να κλείσουν ΟΛΑ, και στα Κύθηρα, γιατί έτσι.
Δεν ξέρω τι θα επακολουθήσει τα ξημερώματα, οκ, μπορεί και να το στρώσει (όταν λέμε στρώσει μιλάμε ακόμη και για χιόνι 1 εκ. πάχος), αλλά η κατάσταση μέχρι στιγμής είναι για πολλές παναγίες. -
RE: Honda Civic
Λοιπόν, ας γράψω και εγώ δυό τρεις σαχλαμάρες. Το αμάξι σκάβει. Με το που θα μπεις μέσα καταλαβαίνεις ότι έχει δουλευτεί αρκετά ως σχέδιο, είναι μελετημένο. Σαν στυλ είναι (σχεδόν) κόπυ πάστε το σιτροέν το C4 το Cross. Ίδιοι κόνσεπτ, ίδιοι χώροι μέσα, ίδιες λακαρισμένες επιφάνειες στα ίδια σημεία (δεν είναι ωραίες), ίδιοι διακόπτες κλιματισμού = 3 ροδέλες ασημένιες(!) στο ίδιο σημείο, ίδια άνεση καθισμάτων (πάνε τα πίσω μαγικά καθίσματα), μαλακά υλικά στο ταμπιλώ και στη φωλιά των πορτών που ακουμπάει ο βραχίονας και ο αγκώνας,κοκ. Μάλλον λίγο μεγαλύτερο και πρακτικότερο πορτμπαγκάζ το χόντα. Από εκεί και πέρα το σίβικ είναι υβρίδιο ατμοσφαιρικό 2.000 κυβικά, ενώ το σιτροέν τούρμπο βενζίνα ή πετρέλαιο. Πάει το χιλιάρι και το 1.5 το τούρμπο, (το hrv είναι άτμο υβρίδιο 1.500), τα κατάργησε σε όλη την ευρώπη, άλλη μία χαρακτηριστικά χοντίστικη κίνηση από τη χόντα, την εταιρεία που (τον) παίζει βγάζοντας αυτοκίνητα και μοτέρ μιας χρήσης, για μια 4ετία και μετά πέταμα στον κουβά και πάλι από την αρχή, και μετά διερωτάται τι έχουν τα έρημα και ψοφάνε.
Κεφαλαιώδους σημασίας είναι η τιμή του, από 40 και έως 48 χήνες!, ήτοι τιμή ανέκδοτο, μπαίνει μέσα σε άλλες ζώνες, πρίμιουμ δηλαδή.
Ποιά η διαφορά του από το Τουότα το ΨΨ? Η τιμή τους. Το ψψ το σώζει η τιμή του, ενώ το σίβικ το χαντακώνει, και εξηγούμαι αν κάποιος ακόμη δεν κατάλαβε:
Γιατί να δώσει κάποιος 40-48 χήνες για ένα σίβικ? Με 45 παίρνει Τζούλια πισωκίνητη με 200 άλογα. Άμα 'κουνήσει' 50 χήνες στον Σπανό παίρνει αυθημερόν πεμβέ 330e από ακύρωση, άμα περάσει από Συγγελίδη παίρνει C4 cross EAT8, ηλιοροφή, βαγγελίστρες, και πρόγραμμα για 160 άλογα με 38 χήνες και με τα ρέστα πακοτίνια (Στέλιοι μιλάτε, εγώ θα σας ανοίγω τα μάτια?). Με 50 παίρνει Α-κλάσε υβριδική 250e και έχει ΜΕΡΣΕΝΤΕ όχι χόντα = θα βγάλει γκόμενα, θα βγάλει το μάτι του γείτονα και του ξάδερφου στο χωριό, κάτι παραπάνω δηλαδή θα πάρει σε αντάλλαγμα άμα το επιδιώξει, γιατί να πάρει σίβικ? Παίρνει υβριδικό Λέξους UX , ή CX-30 τσίτα φορτωμένο με πολύ λιγότερα , ΕΛΕΟΣ!
Να πούμε εδώ ότι το αμάξι στην Αγγλία ξεκινάει από 31 χιλιάρικα, -9 δηλαδή από τον Σ. Ο οποίος Σ το 2025, και από τη πολή σφαλιάρα που θα έχει φάει θα το δίνει 34, το πολύ, και θα παρακαλάει κι από πάνω, το έχει ξανακάνει ΠΟΛΛΑΚΗΣ. -
RE: BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.
Ο μπάρμπας μου είχε 114, μετά 123 και μετά 124. Πέθανε το 2000 και ο γιός του πούλησε το 124 με 130.000 χλμ. σε έναν συνταξιούχο. Τιμή περί τα 3 εκ. δραχμαί, για μοντέλο του 1988. Πέρασαν τα χρόνια, και μια μέρα πέτυχε τυχαία τον συνταξιούχο στην εφορία το 2017 έτοιμο να καταθέσει τις πινακίδες. Είχε σταματήσει να το δουλεύει, το είχε αφήσει δύο χρόνια στο εξοχικό, και πλέον όντας γέρος δεν το ήθελε άλλο, αλλά δεν το αγόραζε κανείς. Ο ξαδερφός μου, που τόσα χρόνια το είχε μετανιώσει που το είχε πουλήσει και το σκεφτόταν συνέχεια, κυριολεκτικά 'στο πόδι' συμφώνησε να το επαναγοράσει. Είχε πλέον 250.000 χλμ. , αστείο μεν νούμερο για το αμάξι αυτό, αλλά κακοδουλεμένο, γιατί ο συνταξιούχος το είχε κυρίως για λάντζα, μεταφοραί, χωριάφια,κο.κ. και δεν το φρόντιζε.
Το πήρε πίσω 3 χιλιάρικα, του πέταξε περίπου άλλα τόσα σε κάτι μικροεπισκευούλες, λάστιχα και μπαταρία, καθώς και ένα σύστημα υγραερίου, και έκτοτε το κυκλοφορεί καθημερινά. Τώρα έχει 350.000 χλμ. και , μαντέψτε. Ναι, σωστά μαντέψατε, όλα λειτουργούν στην εντέλεια.
Σκοπεύει να το κρατήσει μέχρι τα γεράματά του, και άμα το θέλει κανένα και παιδί του, έχει 3, να το πάρει με τη σειρά του και αυτό.