-
Δηλαδή μόνο εγώ είμαι απαισιόδοξος για την εμπορική επιτυχία του νέου 308 αν ισχύσουν οι τιμές επιπέδου Α3 που προκύπτουν από Γαλλία μεριά; Κρατάω μια πισινή γιατί νομίζω ότι στην Allure το όχημα θα είναι υπερπλήρες εξοπλιστικά ενώ την GT με το HUD 12', το night vision, τις 19' τα δερμάτινα τύπου μπάκετ και το 'black look' το βλέπω να εισάγεται εδώ μόνο ως hybrid σαν αντικαταστάτης του GTI.
Στις παραπάνω τιμές το 'από' εύχομαι να αφορά τους κινητήρες βενζίνης μεν με αυτόματο κιβώτιο δε. Αν κάνει 28κ η Allure με μηχανικό κιβώτιο καλύτερα να μην τα εισάγει καθόλου...
Για το SW +1500€ είναι μια τίμια προσέγγιση τιμής λέτε;
-
Όχι, και άλλοι εξέφρασαν 'απαισιόδοξες' προβλέψεις, εγώ πιστεύω ότι θα είναι σίγουρα στο τοπ 5 μαζί με το Astra.
Για να καταλάβεις
' Το Α’ Εξάμηνο του 2021 οι περισσότεροι (1.179) επέλεξαν το μοντέλο με το αστέρι που κυριάρχησε στην κατηγορία των hatchback μικρομεσαίων. Ο Βαυαρός βρέθηκε στην τρίτη θέση (693), όταν ανάμεσά τους βρέθηκε η Toyota Corolla (1.031).'
Πιστεύω και τα 2 θα περάσουν, τα 'θεωρητικά' (γιατί αφορούν άλλο εξάμηνο, και σχετικά διαφορετική αγορά) 639 αυτοκίνητα της BMW.
Κάπου εκεί τη βλέπω την τιμή για το Estate. Προσοχή όμως, στα reviews διάβαζα ότι το έξτρα μήκος πάει στις αποσκευές, και όχι στο εσωτερικό.
Έχω εκφράσει πολλές φορές ότι η Allure είναι η Χρυσή τομή εξοπλιστικά/τιμή στην Peugeot. Νομίζω ότι θα έχει τα περισσότερα χρήσιμα και ουσιαστικά.
-
Πολύ σωστά , όπως τα λέει ο Dublin αυτή είναι η στόχευση της Peugeot με το 308 , να χωθεί σφήνα για άλλη μια φορά στα μικρά premium και να υποσκελίσει το golf. Κάτι αντίστοιχο με αυτό που πέτυχε με το 3008 .
Και πραγματικά δεν βλέπω λόγο να μην τα καταφέρει. Σε σχέση με την Α είναι πολυ ομορφότερο μέσα έξω και εξίσου δυναμικό και πιο ξεχωριστό από τον άσσο . Με το golf δεν το συζητάμε είναι ανώτερο πλέον στην αντίληψη του καταναλωτή. Θέμα θα έχει εδώ με τον άσσο καθώς η εισαγωγική της BMW καταφέρνει καταπληκτικές τιμές πακέτα που στα 28.000 - 29.000 το λες και VFM το μικρό BMW. Ένας μικρό hybrid της λείπει της Peugeot με 150 αλογάκια και θα ανέβαινε πολύ στις προτιμήσεις κάποιων θεωρώ. Στο θέμα premium νομίζω πως πλέον έχει εδραιωθεί ως μια σοφιστικέ , στυλιστική εναλλακτική , αν και εκεί θα πάρει σκαλπ η DS κατά την άποψη μου με το DS4. Αφήστε που στην κατηγορία αυτη περιμένουμε και την αντίστοιχη Alfa που θα προκαλέσει εμφράγματα και εγκεφαλικά σε συζητήσεις επί συζητήσεων με τους φανατικούς της BMW στην Ελλάδα που δυστυχώς περιορίζονται λόγω οικονομικών στον άσσο η σε μεγαλύτερα μεταχειρισμένα 5ετιας +
-
Καταλαβαίνω κάτι λάθος ή βάλανε τα φώτα της όπισθεν χαμηλά στον προφυλακτήρα δίπλα στους ανακλαστήρες σαν το Tuscon;...
-
Καλυτερα για να φωτιζει το πεζοδρομιο και να φαίνεται από την κάμερα.
-
τα εχω γραψει και σε αλλα threads!! πεφτει το κλεψιμο του αιωνα στις ακριβες εκδοσει! η gtline 1.2 130 ps EAT8 και στα 3 208,2008,3008, ειναι 3-5 χιλιαρικα πανω απο γερμανια και γαλλια..αρα το 29.000 που κανει εξω το 2008 auto , εδω το εχουν 34.000..(5.000 διαφορα χεχε) ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ 308 ΣΤΗΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗ GT-LINE ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 35.000 ΕΥΡΩ!!!100%!!!!!
σιγουρα θα ειναι πιο ακριβη απο AUDI,BMW ΚΑΙ MERCEDES ME TON ΙΔΙΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ!
Ειπαμε κανιβαλισμος στις πλουσιες εκδοσεις,,,ρε παιδια εδω το 208 εχει 28.000 γιατι πιστευτετε οτι το 308 θα εχει 29.000 ή 30.000?πρεπει να ειναι 2.000 το λιγοτερο πιο ακριβο απο 2008..αρα μαλλον για 36.000 το βλεπω..
μαλλον οι αλλες(oi απλες εκδοσεις) θα ειναι λιγο πιο πανω απο GOLF.αλλα χωρις αυτοματο το αμαξι δεν αξιζει..ειναι η διαμορφωση του εσωτερικου που ειναι αποκλειστηκα για αυτοματο.αρα διαλεγεις!! μονο η active θα εχει λογικη τιμη,η allure λιγο ακριβουτσικη και η gt-line στο θεο!!!ας ελπισουμε οτι η allure θα εχει καλο βασικο εξοπλισμο.
-
τα εχω γραψει και σε αλλα threads!! πεφτει το κλεψιμο του αιωνα στις ακριβες εκδοσει! η gtline 1.2 130 ps EAT8 και στα 3 208,2008,3008, ειναι 3-5 χιλιαρικα πανω απο γερμανια και γαλλια..
Φόρος (Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης) λέγεται και είναι ο υπαίτιος. Από ένα σημείο και μετά αυξάνεται γεωμετρικά, εξ' ου και το άλαμ στις τιμές.
Αλλά ναι το έχω γράψει και εγώ, μια αξιοπρεπής έκδοση θα έχει περί τα €30.000 και μια καλή έκδοση περί τις €35.000. Μακάρι να βγω λάθος!!
-
Όχι, και άλλοι εξέφρασαν 'απαισιόδοξες' προβλέψεις, εγώ πιστεύω ότι θα είναι σίγουρα στο τοπ 5 μαζί με το Astra.
Για να καταλάβεις
' Το Α’ Εξάμηνο του 2021 οι περισσότεροι (1.179) επέλεξαν το μοντέλο με το αστέρι που κυριάρχησε στην κατηγορία των hatchback μικρομεσαίων. Ο Βαυαρός βρέθηκε στην τρίτη θέση (693), όταν ανάμεσά τους βρέθηκε η Toyota Corolla (1.031).'
Πιστεύω και τα 2 θα περάσουν, τα 'θεωρητικά' (γιατί αφορούν άλλο εξάμηνο, και σχετικά διαφορετική αγορά) 639 αυτοκίνητα της BMW.
Κάπου εκεί τη βλέπω την τιμή για το Estate. Προσοχή όμως, στα reviews διάβαζα ότι το έξτρα μήκος πάει στις αποσκευές, και όχι στο εσωτερικό.
Έχω εκφράσει πολλές φορές ότι η Allure είναι η Χρυσή τομή εξοπλιστικά/τιμή στην Peugeot. Νομίζω ότι θα έχει τα περισσότερα χρήσιμα και ουσιαστικά.
μαλλον δεν γνωριζεις γιατι βρεθηκε η a-class πρωτη?να σου πω καποια μυστικα ...το μεγαλυτερο ποσοστο απο αυτες τις α-class το πηρε η A-CLASS 250e(plug in hybrid) ,και το αλλο η βασικη με τα 21.000 χιλιαρικα.τα περισσοτερα ειναι γιατι 3 μεγαλες πολυεθνικες φαρμακευτικες που αλλαξαν το στολο τους σε ηλεκτρικο(βαλανε και φορτιστες στα parking τους.πανω απο χιλια αμαξια..ακουγεται θα ακολουθησουν και αλλες.το αλλο ειναι παλι απο leasing κυριως που ο κοσμος προτιμα ενα αργo,γυμνο αυτοκινητο ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ, αντι για καποιο αλλο σαφως καλυτερο σε ολα αλλα πλεμπα!!! αυτα για τις πωλησεις που λενε πολλοι...το νεο 3008 gt-line δεν πουλαει τιποτα πλεον..ισως και να μην εχει κανει ουτε μια πωληση ή παραγελλια!!!περισσοτερες εχει η gulia στα ιδια λεφτα! συμπερασμα gt-line se peugeot to ξεχναμε ..
-
Φόρος (Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης) λέγεται και είναι ο υπαίτιος. Από ένα σημείο και μετά αυξάνεται γεωμετρικά, εξ' ου και το άλαμ στις τιμές.
Αλλά ναι το έχω γράψει και εγώ, μια αξιοπρεπής έκδοση θα έχει περί τα €30.000 και μια καλή έκδοση περί τις €35.000. Μακάρι να βγω λάθος!!
το ξερεις οτι δεν θα βγεις!!!ελα ντε που καποιοι εχουμε ερωτα με aisin 8 !!!!!!και κοιταμε μονο εκει!!
-
το ξερεις οτι δεν θα βγεις!!!ελα ντε που καποιοι εχουμε ερωτα με aisin 8 !!!!!!και κοιταμε μονο εκει!!
Το ίδιο και εγώ. Δεν συζητώ για νέο Peugeot, ειδικά το 308 για χειροκίνητο...ούτε οι ίδιοι Γάλλοι δεν το έφτιαξαν για χειροκίνητο, αναγκαστικά το βάζουν. Οπότε ναι μάλλον αληθινός θα βγώ, αλλά πάντα ελπίζω!
-
Ωχ τι έχει να γίνει....
-
Ωχ τι έχει να γίνει....
308-cross λίγο ποιοτικότερο/καλύτερο/ακριβότερο από C4-cross. Ο όμιλος διδάχθηκε από τον πρωτεργάτη (VAG) και προσπαθεί με τα όμορφα προϊόντα του να μαζέψει το χρήμα της αγοράς. Απλά πράγματα. Αν βγει θα πιάσει καλά.
-
για οσους θελουν να δουν τον εξοπλισμο ανα εκδοση του νεου peugeot 308 ,
https://www.peugeot.co.uk/models/new-308.html
σε αυτο το link πηγαινετε τερμα κατω στη σελιδα και πατηστε το link που λεει price and spec(μπλε ειναι).ειναι αρχειο pdf και δεν μπορουσα να το ανεβασω.
ψαχνωντας ειδα οτι ειναι τα ιδια χαρακτηριστικα σε ολες αγορες της ευρωπης αρα λογικα και σε εμας
-
με λιγα λογια ειναι περιπου ολοιδιος ο εξοπλισμος ανα εκδοση με τον εξοπλισμο που εχει τωρα το νεο 3008.η μεγαλη διαφορα υπαρχει μονο στη gt-line οπου τα full-led ειναι πλεον matrix-led στο νεο 308.οι αλλες εκδοσεις εχουν τα απλα eco-led!
επισης αλλη μεγαλη διαφορα απο τον εξοπλισμο του τωρινου 3008 ,ειναι οτι τα καθισματα σε active (νεο 308) δεν ειναι σαν τις αλλες εκδοσεις οπου ειναι τυπου bucket! δειχνουν φτηνιαρικα και απλοικα!
τα καλα νεα ειναι οτι εξωτερικα ολες οι εκδοσεις φαινονται το ιδιο ,,ωραιες ολες με ωραιες ζαντες.απλα η gt-line με τα matrix φαινεται πιο επιθετικη!
-
Ως γνωστών στην Ελλάδα οι εκδόσεις πριν την Allure θα είναι για leasing και φτωχές. Η Allure θα είναι αξιοπρεπής, η Allure+ καλή και η σωστή θα είναι μόνο η GT Line.
-
Ως γνωστών στην Ελλάδα οι εκδόσεις πριν την Allure θα είναι για leasing και φτωχές. Η Allure θα είναι αξιοπρεπής, η Allure+ καλή και η σωστή θα είναι μόνο η GT Line.
μακαρι τοτε να μπορουμε να βαλουμε τα matrix σαν επιλογη και στις αλλες εκδοσεις και γενικα να μας δωσει τη δυνατοτητα η peugeot μιας παραμετροποιησης ρε παιδι μου..κατιτις!δεν θελω 3dpanel θελω καλα φωτα ομως πχ..
-
@fanis75 said in Peugeot 308 2021 - 2022:
Ως γνωστών στην Ελλάδα οι εκδόσεις πριν την Allure θα είναι για leasing και φτωχές. Η Allure θα είναι αξιοπρεπής, η Allure+ καλή και η σωστή θα είναι μόνο η GT Line.
Πάντως αν ισχύει και στην Ελλάδα (έστω στο περίπου) η τιμή των 30000 για την έκδοση allure+ για το sw 308, θεωρώ ότι είναι πολύ καλή πρόταση για οικογενειακό αμάξι, μένει να δούμε μόνο live τους χώρους για τους πίσω
-
Αυτά τα αμάξια πριν 8-10 χρόνια , σπάνια πέρναγαν τα 20000 .
-
This post is deleted! -
Ναι αλλά έχουν μεγαλώσει και περισσότερο. Οταν αυτά τα αμάξια ακουμπάνε τα 4,40 μήκος ως χάτς , είναι δίπλα στην D κατηγορία του 2000.
Για αυτό όλοι κοιτάνε τα B-suv . Μικρότερο μήκος και ανάλογοι χώροι, εκτός ίσως του πλάτους.
Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)