-
Η απόσυρση θα ήταν ίσως η καλύτερη λύση , αλλά δε νομίζω ότι κανένας Υπ. Οικ. θα ενέκρινε απόσυρση για τον απλούστατο λόγο ότι αν ήταν επιτυχημένη και αρκετός κόσμος αγόραζε νέο αυτοκίνητο τότε ο περιβόητος δείκτης εισαγωγών - εξαγωγών , για τον οποίον μας ζαλίζουν σε κάθε αξιολόγηση, θα 'εγερνε' υπερβολικά . Στην πραγματικότητα πιστεύω ότι και παλιά καλή απόσυρση να φέρνανε πάλι δε θα είχε την επιτυχία του 90, ο κόσμος πλέον έχει πραγματικό βιοποριστικό πρόβλημα.
Αντικίνητρα και φορολόγηση παλαιών θα ήταν εγκληματικό λάθος εναντίον ενός φτωχοποιημένου λαού. Οπότε ας αντιληφθούμε την αγοραστική μας δύναμη και ας βάλει το κράτος μια τάξη στο χάος και στη 'μαφία' της αγοράς των μεταχειρισμένων για αρχή. Όλη η δουλειά είναι τα ΚΤΕΟ , αλλά η ιδιωτική πρωτοβουλία που θα έλυνε το πρόβλημα δεν απέδωσε τίποτα. Η μόνη λύση για εμένα είναι ο συχνός δειγματοληπτικός έλεγχος στο δρόμο , που θα διενεργείται από ανεξάρτητους φορείς. Νταλίκες οι οποίες θα διαθέτουν πιστοποιημένα μηχανήματα , όπως βλέπουμε στο youtube, και θα πραγματοποιούν συχνούς και αυστηρούς ελέγχους. Οπότε άμεσα , θα μπορούσε να επιβάλλονται κυρώσεις τόσο στο ιδιοκτήτη όσο και στο ΚΤΕΟ που τα 'πέρασε'.
Βέβαια ικανούς τους έχω να καταφέρουν οι ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ να είναι και κρυφοί μέτοχοι σε τέτοιους ελεγκτικούς μηχανισμούς ή να υπάρχει 'νομοθετική' πρωτοβουλία για παραγραφή ή πάγωμα του προστίμου στην τάδε επιχείρηση κ.λπ.
-
Ένα καινούργιο λεωφορείο κάνει 250 χήνες. Έστω ότι το επιδοτεί το κράτος με 50 εξ' αυτών. Με ένα μπάτζετ π.χ. 50 μιλούνια θα καταφέρουμε να αλλάξουμε 1.000 παλιά λεωφορεία, αν οι λεωφορειούχοι βρούν τα υπόλοιπα 200 για να πάρουν καινούργιο (χλωμό, αλλά έστω, πες ότι γίνεται εν μέσω κρίσης). Τα οφέλη για το περιβάλλον θα τα δούμε από το πρώτο χλμ. Τα οφέλη για την ασφάλεια, ποιά ακριβώς είναι?
Πόσα ατυχήματα γίνονται με τα παλιά λεωφορεία το χρόνο, και που γι' αυτά τα ατυχήματα να φταίει η παλαιότητά τους? Μήπως κάτι κοντά στο μηδέν?
Μάλλον πρέπει να βρείτε άλλο, καλύτερο τρόπο να ξοδέψετε τα λεφτά του κοζμάκη.
Μόνο τους περασμένους μήνες έως χρόνο, θυμάμαι να έχω δει 3-4 λεωφορεία να παίρνουν φωτιά υπό τηλεοπτική κάλυψη, με τις εικόνες να αναμεταδίδονται στα δελτία ειδήσεων. Φαντάσου πόσα παρ' ολίγον τέτοια γίνονται...
Εκτός του ΚΤΕΛ Βόλου & Τρικάλων - Αθηνών που έχω χρησιμοποιήσει μερικές φορές και τα λες και 'άψογα' τα οχήματα με λίγη καλή θέληση, έχω μπει (εκτος της τελευταίας 5ετιας) σε ένα σωρό ιδιωτικά 'πούλμαν' που μίσθωναν κυρίως οι εταιρείες που εργάστηκα, τα οποία εμφανώς ήταν πλήρως ακατάλληλα. Από υγειονομικής άποψης να σιχαίνεσαι τον εαυτό σου που μπήκες μέσα, να βρωμάνε και ζέχνουν, να βροντάνε & τρίζουν ολόκληρα, να στάζουν νερά μέσα στη βροχή, να έχουν φθαρμένες επιφάνειες που πλήρωναν ρούχα και δέρμα. Εχω μπει σε πούλμαν που έκανε 8 ωρες το Βόλος - Ελ. Βενιζέλος χωρίς θέρμανση Φεβρουάριο. Έχουμε χάσει πτήση γιατί δεν μπορούσε να πάει πάνω από 40 στις ανηφόρες. Έχω μπει σε νοικιασμενα βανάκια που και αθρησκος να ήσουν, έκανες το σταυρό σου να μη φύγει ο άξονας εν κινήσει, θόρυβος που δεν επετρεπε να μιλήσεις με τον διπλανό σου... Αυτό ισχύει σε λιγότερο βαθμό και για τα περισσότερα Αστικά ΚΤΕΛ, αν και ελάχιστα τα χρησιμοποιώ και την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων υπήρξε ένα κύμα ανανέωσης. Έχετε πάρει ποτέ το Λεωφορείο του Αεροδρομίου καλοκαίρι; Οι εκατομμύρια επισκέπτες που δεν έχουν λεφτά για Limo service και δεν θέλουμε να μπαινουν σε 'πειρατές' τύπου Uber, αν πάρουν το Λεωφορείο του Αεροδρομίου θα αναρωτιούνται αν έφτασαν Αθήνα ή Καλκούτα... (συντρέχουν βέβαια κι άλλοι λόγοι απ την εικόνα του Λεκανοπεδίου στη διαδρομή)...
Αν μπεις σε ταξιτζή 'γνωστό' γνωστού και πιάσεις κουβέντα θα καμαρωνει πως το Superb του, κοντεύει τώρα το 1μιση εκατομμύριο χιλιόμετρα, στη πρώτη ανακατασκευή του δεύτερου κινητήρα με ενδιάμεση αναβάθμιση του κιβωτίου...
Θα επιδοτηθουν όμως τα ΙΧ, στη πολυκατοικία μου στην Ελλάδα είναι 3 συνταξιούχοι που το κινούν κάθε Σάββατο για τη λαϊκή, αμάξι 15ετιας... δύο νεαροί που πάνε στη δουλειά και για καφέ και γω που αλλάζω στην 8ετια.
-
περισσότερους φόρους αυτοί που δεν έχουν να φανε για να πάρουν οι ΔΥ φθηνότερο αυτοκίνητο.
-
Όσο οι μισθοί θα είναι χαμηλοί και οι τιμές αυτοκινήτων αυξάνουν ο στόλος θα παραμένει γερασμένος. Ψαροκωσταινα (αυτό είμαστε) με καινούργια αυτοκίνητα νομίζω δεν έχει νόημα, υπάρχουν τόσα αλλά που πάσχουν (υγεία, παιδεία κλπ) που κάνουν το θέμα της ανανέωσης του στόλου αυτοκινήτων να μοιάζει ανέκδοτο.
-
Όσο οι μισθοί θα είναι χαμηλοί και οι τιμές αυτοκινήτων αυξάνουν ο στόλος θα παραμένει γερασμένος. Ψαροκωσταινα (αυτό είμαστε) με καινούργια αυτοκίνητα νομίζω δεν έχει νόημα, υπάρχουν τόσα αλλά που πάσχουν και χρειάζονται επιτακτικά βελτίωση (υγεία, παιδεία κλπ) που κάνουν το θέμα της ανανέωσης του στόλου αυτοκινήτων να μοιάζει ανέκδοτο.
-
Η χώρα είναι ήδη γηρασμένη και βαδίζει ταχέως προς οριστικό αφανισμό λόγω υπερχρέωσης (ας μην εξετάσουμε τους λόγους), μοιάζει με καρκινοπαθή τελευταίου σταδίου, δεμένο με θηλιά στο λαιμό και κρεμασμένο από ένα δέντρο!
Ο υπέργηρος στόλος οχημάτων είναι απλά μια παρανυχίδα.
-
dstou wrote:
Ένα καινούργιο λεωφορείο κάνει 250 χήνες. Έστω ότι το επιδοτεί το κράτος με 50 εξ' αυτών. Με ένα μπάτζετ π.χ. 50 μιλούνια θα καταφέρουμε να αλλάξουμε 1.000 παλιά λεωφορεία, αν οι λεωφορειούχοι βρούν τα υπόλοιπα 200 για να πάρουν καινούργιο (χλωμό, αλλά έστω, πες ότι γίνεται εν μέσω κρίσης). Τα οφέλη για το περιβάλλον θα τα δούμε από το πρώτο χλμ. Τα οφέλη για την ασφάλεια, ποιά ακριβώς είναι?
Πόσα ατυχήματα γίνονται με τα παλιά λεωφορεία το χρόνο, και που γι' αυτά τα ατυχήματα να φταίει η παλαιότητά τους? Μήπως κάτι κοντά στο μηδέν?
Μάλλον πρέπει να βρείτε άλλο, καλύτερο τρόπο να ξοδέψετε τα λεφτά του κοζμάκη.
Μόνο τους περασμένους μήνες έως χρόνο, θυμάμαι να έχω δει 3-4 λεωφορεία να παίρνουν φωτιά υπό τηλεοπτική κάλυψη, με τις εικόνες να αναμεταδίδονται στα δελτία ειδήσεων. Φαντάσου πόσα παρ' ολίγον τέτοια γίνονται...
Εκτός του ΚΤΕΛ Βόλου & Τρικάλων - Αθηνών που έχω χρησιμοποιήσει μερικές φορές και τα λες και 'άψογα' τα οχήματα με λίγη καλή θέληση, έχω μπει (εκτος της τελευταίας 5ετιας) σε ένα σωρό ιδιωτικά 'πούλμαν' που μίσθωναν κυρίως οι εταιρείες που εργάστηκα, τα οποία εμφανώς ήταν πλήρως ακατάλληλα. Από υγειονομικής άποψης να σιχαίνεσαι τον εαυτό σου που μπήκες μέσα, να βρωμάνε και ζέχνουν, να βροντάνε & τρίζουν ολόκληρα, να στάζουν νερά μέσα στη βροχή, να έχουν φθαρμένες επιφάνειες που πλήρωναν ρούχα και δέρμα. Εχω μπει σε πούλμαν που έκανε 8 ωρες το Βόλος - Ελ. Βενιζέλος χωρίς θέρμανση Φεβρουάριο. Έχουμε χάσει πτήση γιατί δεν μπορούσε να πάει πάνω από 40 στις ανηφόρες. Έχω μπει σε νοικιασμενα βανάκια που και αθρησκος να ήσουν, έκανες το σταυρό σου να μη φύγει ο άξονας εν κινήσει, θόρυβος που δεν επετρεπε να μιλήσεις με τον διπλανό σου... Αυτό ισχύει σε λιγότερο βαθμό και για τα περισσότερα Αστικά ΚΤΕΛ, αν και ελάχιστα τα χρησιμοποιώ και την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων υπήρξε ένα κύμα ανανέωσης. Έχετε πάρει ποτέ το Λεωφορείο του Αεροδρομίου καλοκαίρι; Οι εκατομμύρια επισκέπτες που δεν έχουν λεφτά για Limo service και δεν θέλουμε να μπαινουν σε 'πειρατές' τύπου Uber, αν πάρουν το Λεωφορείο του Αεροδρομίου θα αναρωτιούνται αν έφτασαν Αθήνα ή Καλκούτα... (συντρέχουν βέβαια κι άλλοι λόγοι απ την εικόνα του Λεκανοπεδίου στη διαδρομή)...
Αν μπεις σε ταξιτζή 'γνωστό' γνωστού και πιάσεις κουβέντα θα καμαρωνει πως το Superb του, κοντεύει τώρα το 1μιση εκατομμύριο χιλιόμετρα, στη πρώτη ανακατασκευή του δεύτερου κινητήρα με ενδιάμεση αναβάθμιση του κιβωτίου...
Θα επιδοτηθουν όμως τα ΙΧ, στη πολυκατοικία μου στην Ελλάδα είναι 3 συνταξιούχοι που το κινούν κάθε Σάββατο για τη λαϊκή, αμάξι 15ετιας... δύο νεαροί που πάνε στη δουλειά και για καφέ και γω που αλλάζω στην 8ετια.
Πολύ σωστά.
Να πάρω κίνητρα να αντικαταστήσω το Saxo με ένα ηλεκτρικό για το 'χωριό' (πόλη είναι!), Το σκέφτομαι σοβαρά, αλλά το πρόβλημα είναι τα 1.000-2.000 χλμ που κάνει το χρόνο;! Ένα φορτηγό να αγοράσει κάποιος, μπορεί να αντιστοιχεί σε 10.000 Saxo σαν το δικό μου, ή και περισσότερα.
Το ίδιο και με το 206 στο άλλο 'χωριό' (ακόμη μεγαλύτερη πόλη!), δηλαδή θα σώσουμε το περιβάλλον, και 5 λεωφορεία, 5 φορτηγά και 5 ταξί να ρυπαίνουν όσο 10 χιλιάδες ιδιωτικά και βάλε!
-
Δηλαδή πιστεύετε ότι υπάρχει κόσμος που μπορεί να αλλάξει το αυτοκίνητό του, και δεν το κάνει;; Φίλος μου έβαζε τα 3 παιδάκια του σε 206 20ετίας+ με 350.000χλμ. Που του το έδωσε ο πατέρας του, για να έχει αυτοκίνητο(και ο πατέρας έμεινε με 4πορτο αγροτικό παλιό). Μέχρι που του έδωσα το passat του 2005 που είχα μεταβατικά, και του φαίνεται αεροπλάνο.
Πολλούς δεν τους νοιάζει, αλλά οι περισσότεροι δεν μπορούν. Και καλά κάνουν και δίνουν σημασία σε σημαντικότερα πράγματα. Όπως το να κρατήσουν το σπίτι τους το χειμώνα ζεστό, να έχουν όλα τα απαραίτητα τρόφιμα, αξιοπρεπή ρουχαλακια κλπ κλπ. Όλους αυτούς λοιπόν και επιδότηση να τους δώσεις, και απόσυρση να κάνεις, πάλι τα κουκιά δε θα βγαίνουν. Και θα πρέπει να μπλέξουν με δάνεια για να πληρώνουν τί;;; Ένα αυτοκίνητο;;;
Οι τιμές των αυτοκινήτων είναι απαγορευτικές για ένα υπάλληλο χωρίς βοήθεια από την οικογένεια.
Υπαρκτό το πρόβλημα του γερασμένου στόλου, αλλά δε βλέπω λύση.
-
Υπαρκτό το πρόβλημα του γερασμένου στόλου, αλλά δε βλέπω λύση.
+1
Αν δεν καταπολεμήσεις την ασθένεια (οικονομική δυσπραγία) δεν θα υποχωρήσουν τα συμπτώματα (γηρασμένος στόλος).
-
Η κατάσταση για τους περισσότερους δεν σώζεται.
Γι'αυτό όσο προλαβαινετε, αυτοκίνητα γύρω στο '10, ελληνικής αγοράς και...υπομονή.
-
dstou wrote:
Ένα καινούργιο λεωφορείο κάνει 250 χήνες. Έστω ότι το επιδοτεί το κράτος με 50 εξ' αυτών. Με ένα μπάτζετ π.χ. 50 μιλούνια θα καταφέρουμε να αλλάξουμε 1.000 παλιά λεωφορεία, αν οι λεωφορειούχοι βρούν τα υπόλοιπα 200 για να πάρουν καινούργιο (χλωμό, αλλά έστω, πες ότι γίνεται εν μέσω κρίσης). Τα οφέλη για το περιβάλλον θα τα δούμε από το πρώτο χλμ. Τα οφέλη για την ασφάλεια, ποιά ακριβώς είναι?
Πόσα ατυχήματα γίνονται με τα παλιά λεωφορεία το χρόνο, και που γι' αυτά τα ατυχήματα να φταίει η παλαιότητά τους? Μήπως κάτι κοντά στο μηδέν?
Μάλλον πρέπει να βρείτε άλλο, καλύτερο τρόπο να ξοδέψετε τα λεφτά του κοζμάκη.
Μόνο τους περασμένους μήνες έως χρόνο, θυμάμαι να έχω δει 3-4 λεωφορεία να παίρνουν φωτιά υπό τηλεοπτική κάλυψη, με τις εικόνες να αναμεταδίδονται στα δελτία ειδήσεων. Φαντάσου πόσα παρ' ολίγον τέτοια γίνονται...
Εκτός του ΚΤΕΛ Βόλου & Τρικάλων - Αθηνών που έχω χρησιμοποιήσει μερικές φορές και τα λες και 'άψογα' τα οχήματα με λίγη καλή θέληση, έχω μπει (εκτος της τελευταίας 5ετιας) σε ένα σωρό ιδιωτικά 'πούλμαν' που μίσθωναν κυρίως οι εταιρείες που εργάστηκα, τα οποία εμφανώς ήταν πλήρως ακατάλληλα. Από υγειονομικής άποψης να σιχαίνεσαι τον εαυτό σου που μπήκες μέσα, να βρωμάνε και ζέχνουν, να βροντάνε & τρίζουν ολόκληρα, να στάζουν νερά μέσα στη βροχή, να έχουν φθαρμένες επιφάνειες που πλήρωναν ρούχα και δέρμα. Εχω μπει σε πούλμαν που έκανε 8 ωρες το Βόλος - Ελ. Βενιζέλος χωρίς θέρμανση Φεβρουάριο. Έχουμε χάσει πτήση γιατί δεν μπορούσε να πάει πάνω από 40 στις ανηφόρες. Έχω μπει σε νοικιασμενα βανάκια που και αθρησκος να ήσουν, έκανες το σταυρό σου να μη φύγει ο άξονας εν κινήσει, θόρυβος που δεν επετρεπε να μιλήσεις με τον διπλανό σου... Αυτό ισχύει σε λιγότερο βαθμό και για τα περισσότερα Αστικά ΚΤΕΛ, αν και ελάχιστα τα χρησιμοποιώ και την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων υπήρξε ένα κύμα ανανέωσης. Έχετε πάρει ποτέ το Λεωφορείο του Αεροδρομίου καλοκαίρι; Οι εκατομμύρια επισκέπτες που δεν έχουν λεφτά για Limo service και δεν θέλουμε να μπαινουν σε 'πειρατές' τύπου Uber, αν πάρουν το Λεωφορείο του Αεροδρομίου θα αναρωτιούνται αν έφτασαν Αθήνα ή Καλκούτα... (συντρέχουν βέβαια κι άλλοι λόγοι απ την εικόνα του Λεκανοπεδίου στη διαδρομή)...
Αν μπεις σε ταξιτζή 'γνωστό' γνωστού και πιάσεις κουβέντα θα καμαρωνει πως το Superb του, κοντεύει τώρα το 1μιση εκατομμύριο χιλιόμετρα, στη πρώτη ανακατασκευή του δεύτερου κινητήρα με ενδιάμεση αναβάθμιση του κιβωτίου...
Θα επιδοτηθουν όμως τα ΙΧ, στη πολυκατοικία μου στην Ελλάδα είναι 3 συνταξιούχοι που το κινούν κάθε Σάββατο για τη λαϊκή, αμάξι 15ετιας... δύο νεαροί που πάνε στη δουλειά και για καφέ και γω που αλλάζω στην 8ετια.
KTEΛ εχω να παρω απο τα φοιτητικα χρονια αλλα το λεωφορειο του αεροδρομιου το παιρνω σταθερα απο το 2004 μεχρι και 6 φορες τον χρονο (με επιστροφη 12 φορες). Ειναι ναι μεν παλαια τα λεωφορεια αλλα ποτε δεν υπαρχει καποιο προβλημα ακομα και σε πολυ δυνατη βροχη το λεωφορειο δεν σταματησε πουθενα. Και μιλαμε για λεωφορεια πολης που δεν κανουν για ΑΟ αφου εχουν σχεσεις κοντες αλλα για 30 λεπτα που κανει το ταξιδι δεν εχει σημασια. Προφανως δεν ειναι στην ιδια κατασταση με λεωφορεια που βρισκεις σε ποιο πλουσιες χωρες αλλα αφου αυτα μπορουμε αυτα εχουμε. Σιγουρα αν το κρατος θελει να ξοδεψει τα λεωφορεια στις πολεις θα ειναι προτεραιοτητα αλλα η επαρχια θα γκρινιαζει γιατι δεν τους αφορα. Τα ΚΤΕΛ ειναι ιδιωτικα, καποια δανεια μπορει να δωσουν αλλα δεν βλεπω πως μπορει να δωσουν κατι παραπανω.
Για ΙΧ αμαξια δεν πρεπει να δοθει κανενα χρημα απο φορους γιατι δεν περισευει.
-
Δηλαδή πιστεύετε ότι υπάρχει κόσμος που μπορεί να αλλάξει το αυτοκίνητό του, και δεν το κάνει;; Φίλος μου έβαζε τα 3 παιδάκια του σε 206 20ετίας+ με 350.000χλμ. Που του το έδωσε ο πατέρας του, για να έχει αυτοκίνητο(και ο πατέρας έμεινε με 4πορτο αγροτικό παλιό). Μέχρι που του έδωσα το passat του 2005 που είχα μεταβατικά, και του φαίνεται αεροπλάνο.
Πολλούς δεν τους νοιάζει, αλλά οι περισσότεροι δεν μπορούν. Και καλά κάνουν και δίνουν σημασία σε σημαντικότερα πράγματα. Όπως το να κρατήσουν το σπίτι τους το χειμώνα ζεστό, να έχουν όλα τα απαραίτητα τρόφιμα, αξιοπρεπή ρουχαλακια κλπ κλπ. Όλους αυτούς λοιπόν και επιδότηση να τους δώσεις, και απόσυρση να κάνεις, πάλι τα κουκιά δε θα βγαίνουν. Και θα πρέπει να μπλέξουν με δάνεια για να πληρώνουν τί;;; Ένα αυτοκίνητο;;;
Οι τιμές των αυτοκινήτων είναι απαγορευτικές για ένα υπάλληλο χωρίς βοήθεια από την οικογένεια.
Υπαρκτό το πρόβλημα του γερασμένου στόλου, αλλά δε βλέπω λύση.
Η μονη λυση ισως ειναι να μειωθουν τα τελη και τεκμηρια για καποια παλαιοτερα αυτοκινητα οπως το Πασσατ που αν και του 2005 μια χαρα αυτοκινητο ειναι αλλα πολλα που πουληθηκαν τοτε ειχαν 2λιτρους κινητηρες δηλ 690 τελη και τεκμηρια. Το θεμα αν μπορει το κρατος να κανει ποιο προσιτα ισως με καποιο rebate στα τελη αν καποιος ειναι χαμηλομισθος και εχει παιδια (μπορει να γινει με την φορολογικη δηλωση οπως πληρωνεις το φορο πολυτελειας στα 2λτ να περνεις μια επιστροφη αν εχεις 2-2.5λιτρα στο ονομα σου).
-
Υπάρχουν πολλά δίλιτρα 'ταπεινών' εταιριών (Ford -toyota -VW κλπ )που οι ιδιοκτήτες τους τα πήραν τις εποχές που δεν υπήρχαν τεκμήρια και τα ΤΚ ήταν χαμηλότερα . Αυτοκίνητα που έχουν πληρώσει όλους τους φόρους τους κατά την εισαγωγή τους και τώρα είναι χωρίς πινακίδες παρατημένα στην αυλή στο χωριό , αυτοκίνητα που όμως είναι ασφαλή έχουν τα πάντα από εξοπλισμό γιατί είναι μοντέλα 2003 - , με λίγα χλμ , είναι κρίμα και πρέπει να βρεθεί μια λύση πριν τα καταστρέψει η ακινησία .
Φυσικά είναι δυο φορές κρίμα όταν βλέπεις τα παιδιά του ιδιοκτήτη του δίλιτρου να κυκλοφορούν με 20ετίας μικρό χωρίς καν ABS γιατί ... δεν καλύπτουν το τεκμήριο! Πως να το καλύψουν 4400 εχει το 10ετίας + 3500 επειδή ζεις και αναπνέεις , με τον βασικό που παίρνει η νεολαία και τα 4ωρα δεν καλύπτεται !
-
Τα καινούργια super mini όπως το picanto panda ή τα mini όπως το fabia, ibiza και χώρους εχουν και οικονομικά είναι και ασφαλή. Π.χ ενα καινουργια panda κοστίζει 10.000ε. Με 2000ε απόσυρση ,και με 2000ε προκαταβολή(που ειναι ευκολο για τους περισσότερους να μαζεψουν) και 60 άτοκες δόσεις η μηνιαία δόση βγαινει στα 100ε. Ποσό μικρό που μπορει να το δώσει και καποιος που εχει χαμηλό μισθό. Και μην ξεχνάμε οτι το panda θα εχει χαμηλότερη κατανάλωση απο το corolla του 1990, οπότε στην ουσία τον μήνα θα δίνει απο τον προυπολογισμό του 50ε.
Και φυσικά το μέτρο της απόσυρσης να ισχύει για τα φτηνά αυτοκίνητα. Αυτος που θέλει να παρει 30.000ε αυτοκινητο να μην δικαιούται αποσυρση
-
Τα καινούργια super mini όπως ...
Γιατί αυτά δεν έχουν τεκμήριο , 4000€ τα χιλιάρια μια απο τα ίδια δηλ. + το τεκμήριο αγοράς μια απο τα ίδια και χειρότερα και όσο φθηνά να είναι κάτω απο 10.000 € δεν υπάρχουν ...τρις χειρότερα !
-
Corolla του 90 έχω πολύ καιρό να δω. Τα περισσότερα 'παλιά' είναι αρχές 2000 που 'χρήμα υπήρχε'.
α. Αυτός που έχει π.χ. cordoba 20ετίας με οικογένεια, δεν θα το αλλάξει με panda ή picnato. Δεν τον χωράει. Fabia κλπ δεν έχουν 10κ€. Επιπλέον πρέπει να καταλάβουμε ότι το αυτοκίνητο για κάποιους είναι 'αναγκαίο κακό'. Δηλαδή απαραίτητο να υπάρχει, αλλά δεν θέλουν να πληρώσουν παρά τα ελάχιστα χρήματα. Ξαναγράφω.... Δάνειο για αυτοκίνητο;;; Στις μέρες μας, που ανά πάσα στιγμή μένεις χωρίς δουλειά;;
β. Εκτός από αυτούς που δεν μπορούν, υπάρχουν και αυτοί που δε θέλουν να ξοδέψουν. π.χ. ο γαμπρός μου έχει ένα οκτάβια 15ετίας. Για πλάκα το αλλάζει χωρίς δάνειο με καινούριο. Δε θέλει. Σοβαρή βλάβη δεν πλήρωσε παρά μόνο αναλώσιμα. Τέλη-βενζίνες-λάστιχα-ασφάλεια.
γ. 2κ€ επιδότηση ας τα δώσει σε οικογένειες που ζορίζονται από το να τα δώσει για να αλλάξει κάποιος αυτοκίνητο. Ας βγάλει κουπόνια για s/m αντί να τα πάρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
-
Έλα ντε, γίνανε ξαφνικά όλα ανασφαλή. Πεντάστερο είναι το Verso μου και μάλιστα με πολύ υψηλή βαθμολογία (15/16 σε πρόσθια σύγκρουση και 16/16 σε πλαϊνή). Δε θα είναι πιο ασφαλές ένα καινούριο πεντάστερο; Θα είναι. Θα έχει και τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, αυτά τα θεωρώ πολύ πιο σημαντικά από την ενίσχυση που έχει γίνει στα αμαξώματα. Αλλά αφού δεν έχουμε λεφτά, καλύτερα να πηγαίνουμε με 10 χλμ/ω κάτω και θα είμαστε συνολικά πιο ασφαλείς. Το κακό είναι όταν κανείς έχει ΚΑΙ παλιό αμάξι ΚΑΙ κάνει καγκουριές και γκάζια. Διάβαζα μια έρευνα για το πόσο πολύ καταρρέει το όχημα όταν αυξηθεί λίγο η ταχύτητα πρόσκρουσης. Δηλαδή αν αντί για 64 χλμ, η δοκιμή πρόσκρουσης γίνει με 70-80-90, κάθε αύξηση στην ταχύτητα έχει δραματικά αποτελέσματα. Στα 90 δε, τα συμπεράσματα είναι άκρως απογοητευτικά για την πιθανότητα επιβίωσης.
Τέλος πάντων, μυαλό και σύνεση χρειάζεται κι όταν γεμίσει λίγο η τσέπη μας, θα πάρουμε και καινούριο αυτοκίνητο. Ή έστω νεότερο μεταχειρισμένο.
-
Tο μεγάλο πρόβλημα δεν είναι ο γερασμένος στόλος αλλά η κάκιστη συντήρηση. Ένα Saab του 2005 ή ένα Volvo ναι μεν δεν έχει την παθητική ασφάλεια του σήμερα αλλά δεν είναι ούτε σαν civic του 92. Παρ όλα αυτά αν έχει αφεθεί στην τύχη του σαφώς και θα είναι επικίνδυνο. Επίσης τα χιλιόμετρα δε παίζουν και τόσο ρόλο αν τα αναλώσιμα αλλάζονται όταν χρειαστεί.
-
Λοιπόν μετά από ένα τροχαίο που είδα σήμερα μου μπήκε στο μυαλό το εξής: Δε θα έπρεπε τα αμάξια να ελέγχονται και για οπίσθιες συγκρούσεις;Στο euroncap πάντως το μόνο που κάνουν είναι με το κάθισμα.Δε θα έπρεπε να ξέρω από τη στιγμή που βάζω τα παιδιά μου εκεί αν είναι ασφαλές το αμάξι;
Δυστυχώς στις φωτογραφίες ειναι ένα 406 20ετιας που όπως βλέπετε έγινε φυσαρμόνικα πίσω και αν σε ένα τέτοιο αμάξι είχα τα παιδιά μου;
Αμάξια του 2005 και πίσω δυστυχώς δεν πρσφέρουν καμία ασφάλεια πλέον.Όσο και αν έκαναν τότε.
-
https://youtu.be/4OKAD04m3I4 : Μazda 2 2008-2014 σχετικά καινούριο.
https://youtu.be/EkKq-kYBKHU : Golf gti 2006-2009 δείτε στο 1:10 πως κολλάνε το πίσω με το μπροστά κάθισμα.
https://youtu.be/7egt8ECEX7o : Nissan Altima 2019 Μεγάλο αμάξι αλλά μένει σχεδόν ακέραια η καμπίνα.
https://youtu.be/Es-6X_n6RLA : Rav 4 1996-2000
Γερασμένος στόλος αυτοκινήτων. 16+ έτη ο μέσος όρος. Τι προτείνετε;