-
Βλέποντας την αγγελία με το μαύρο civic παραπάνω θυμήθηκα οτι μαύρο ήταν αυτό που περιεργάστηκα απο κοντά και επαναλαμβάνω οτι το αμάξι εχει τελείως άλλη εικόνα live . Είναι σαν ενα διακριτικό κυριλέ audi A7 χωρίς μπιχλιμπίδια εξωτερικά και εσωτερικά για να δείχνει σώνει και καλά πιο σπορ...
-
Μετά από ένα χρόνο περίπου αποφάσισα να γράψω λίγα λόγια για το αυτοκίνητο. Κάτι μου λέει ότι θα το μετανιώσω αλλά δεν πειράζει..
Οι περισσότεροι πιστεύω ότι σταματούν να γράφουν, γιατί δε θέλουν να έρχονται σε αντιπαράθεση με όσους νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα και ότι μπορούν να προσβάλλουν τους άλλους. Δυστυχώς κάποιες αναρτήσεις δεν σβήνονται όπως θα έπρεπε..
Πρώτα απ' όλα, γιατί Honda;
Ήθελα ένα αυτοκίνητο σχετικά αξιόπιστο οπότε περιόρισα τις επιλογές μου στα παρακάτω:
Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Nissan Sunny, τότε που φτιάχναμε αυτοκίνητα και στην Ελλάδα. Το είχα πάρει στα 70.οοο χμ. και το είχα φτάσει 300.000 ή 500.000 χμ., δεν είμαι σίγουρος μετά από τόσα χρόνια. Ήμουν τόσο ευχαριστημένος, το αυτοκίνητο ήθελε μόνο λάδι και βενζίνη. Γι' αυτό η Ελλάδα ήταν γεμάτη Datsun εκείνη την εποχή. Με τα χρόνια βέβαια όλα σιγά σιγά άλλαξαν.
Στην αρχή σκεφτόμουν να πάρω SUV μιας και όλοι τέτοια παίρνουν. Πήγα λοιπόν στη Nissan και δοκίμασα το Qasqai E-power αν το γράφω σωστά. Δεν μπορώ να πω ότι είναι άσχημο αυτοκίνητο και μου άρεσε αρκετά. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου καλό, ήταν μάλλον μια από τις ακριβές εκδόσεις, γιατί οι φθηνότερες δεν λένε και πολλά. Αυτό που με ενόχλησε είναι ότι δεν έκαναν καμμία προσπάθεια να μειώσουν το βάρος του αυτοκινήτου.
Άλλο αυτοκίνητο που δοκίμασα ήταν το Toyota Corolla Cross. Η εμφάνισή του μου αρέσει σε αντίθεση με το CHR που αρέσει στους περισσδότερους και το βλέπεις παντού. Το εσωτερικό του ικανοποιητικό και δεν έχει σχέση με κάποια άλλα Toyota στα οποία μπήκα μέσα. Οδήγησα την έκδοση των 2.000 κυβικών και μπορώ να πω ότι κι αυτό είναι ένα καλό αυτοκίνητο. Το μόνο που με ενόχλησε είναι που όταν επιτάχυνα γρήγορα έκανε κάτι διακοπές σαν να άλλαζα ταχύτητες με άσχημο τρόπο. Το είπα στον πωλητή και αυτός μου απάντησε ότι πρώτη φορά ακούει κάτι τέτοιο. Επειδή σκεφτόμουν και τον φόρο πολυτελείας είπα να δοκιμάσω και ένα corolla με κινητήρα 1.800 κυβικά. Εκείνη την εποχή δεν υπήρχε corolla cross 1800 αλλά μάλλον θα το φέρνανε. Δεν έχει καμμία σχέση με τον μεγαλύτερο κινητήρα. τα 200 επιπλέον κυβικά κάνουν μεγάλη διαφορά. Μάλιστα είχα πει στον πωλητή: Το δικό μου (αυτοκίνητο 15ετίας) μου φαίνεται καλύτερο.. και με αγριοκοίταξε..
Για να μην το συνεχίσω πολύ, πήγα και σε αντιπροσωπείες της audi, mercedes, bmw και αρκετές άλλες. Επειδή η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου είναι σημαντική για μένα και σε hyundai-kia. Σε όλα όσα είδα κάτι πάντα με προβλημάτιζε και δεν προχωρούσα. Πριν από 5 χρόνια, όταν σκεφτόμουν και πάλι να αλλάξω αυτοκίνητο αλλά δεν το έκανα, είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι τα audi είναι καλύτερα ποιοτικά σε σχέση με τα άλλα γερμανικά "πολυτελείας", τουλάχιστον στα φθηνότερα από αυτά, γιατί τα ακριβά τους δεν έχουν σχέση με τα φθηνότερα που πωλούνται στην Ελλάδα. Σήμερα δεν μπορώ να πω το ίδιο, μου φαίνεται ότι όλα είναι λίγο πολύ το ίδιο και δεν έγιναν καλύτερα από παλιά. Στα κορεατικά κάτι δεν μου άρεσε στο εσωτερικό τους.
Τα ηλεκτρικά μετά από αρκετή σκέψη τα απέρριψα. Δε θα μπορούσα να ζω με το άγχος της αυτονομίας και αν θα φτάσω στον προορισμό μου. Σε πυκνοκατοικημένες ευρωπαϊκές χώρες ίσως να μην είναι πρόβλημα αλλά εδώ μερικές φορές δεν βρίσκεις βενζινάδικο για να βάλεις βενζίνη. Έχω μείνει από βενζίνη και δεν είναι πολύ καλή εμπειρία. Για το τηλέφωνό μου έχω αγοράσει power bank, για το αυτοκίνητο τι να κάνεις; Μπορεί βέβαια να βγάλουν κάτι αντίστοιχο και για τα αυτοκίνητα αργότερα σκεφτόμουν, τρέιλερ power bank σκεφτόμουν. (αστειεύομαι..)
Πήγα λοιπόν και στη Honda με σκοπό να δω το HRV. Είχα για 15 χρόνια honda και νομίζω ότι είναι σχετικά αξιόπιστα αυτοκίνητα, στο επίπεδο των Toyota, λίγο καλύτερα ή λίγο χειρότερα, όπως το βλέπει κανείς. Δεν υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο που δεν πρόκειται να πάθει τίπατα. Είχα δει κάπου μια παλιά διαφήμιση της Honda όπου διαφήμιζε το civic νομίζω ως "Το μόνο αυτοκίνητο που θα χρειαστεί κάποιος σε όλη του τη ζωή" Δεν νομίζω ότι κάποια εταιρεία βγάζει αυτοκίνητα σήμερα για μια ζωή, θα είχαν κλείσει όλες αφού δε θα χρειαζόμασταν καινούρια..
Το HRV έλειπε σε test drive οπότε μπήκα για λίγο στο civic που δεν το είχα στις επιλογές μου μέχρι τότε. Εμφανισιακά μου άρεσε πολύ αν και αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτε. Πολλοί απ' ότι διάβασα το θεωρούν κακάσχημο και πολύ χειρότερο σε σχέση με το προηγούμενο. Εγώ ακριβώς το αντίθετο, δε θα ήθελα να πάρω ποτέ την προηγούμενη έκδοση με την τόσο σπορ εμφάνιση. Ίσως εδώ παίζει ρόλο και η ηλικία, αν είσαι 20-30 χρονών θέλεις το 10, αν είσαι μεγαλύτερος σου φαίνεται καλύτερη η 11η γενιά του civic.
Την ώρα που ήμουν εκεί μου πρότεινε ο πωλητής να το δοκιμάσω αν θέλω, δεν είχαν κλεισμένο άλλο test drive για το υπόλοιπο της ημέρας. Δεν έχασα την ευκαιρία και το πήρα. Το οδήγησα όχι μόνο σε μεγάλο ίσιο δρόμο που συνήθως είναι το μόνο που προλαβαίνεις αλλά και σε επαρχιακό δρόμο με στροφές, ο δρόμος που μου αρέσει να κινούμαι αν έχω την επιλογή. Οι μεγάλοι δρόμοι μου φαίνονται πολύ βαρετοί. Αυτό ήταν, είχα βρει το αυτοκίνητο που ήθελα! Κάποιος το έγραψε κάπου αλλά πραγματικά μετά το test drive βγήκα από το αυτοκίνητο χαμογελώντας, τόσο πολύ μου άρεσε..
Απέρριψα λοιπόν όλα τα SUV. Τι ήταν αυτό που με χαλούσε;
Πρώτα απ' όλα η θέση οδήγησης για την οποία πολλοί λένε ότι οδηγείς καλύτερα όταν είσαι ψηλότερα από τους άλλους. Mε αυτή τη λογική οι οδηγοί φορτηγών έχουν πλεονέκτημα. Μετά είναι η ίδια η θέση που στα SUV έχεις τα πόδια σου σε μεγαλύτερη γωνία και όχι απλωμένα που νομίζω ότι σε μεγαλύτερα ταξίδια θα είναι πιο κουραστικό. Επίσης, εγώ αισθάνομαι καλύτερα και πιο ασφαλής όταν κάθομαι χαμηλότερα και μπορώ να οδηγήσω γρηγορότερα αν το θέλω σε ένα χαμηλότερο αυτοκίνητο. Εντάξει, δεν έχω οδηγήσει Porsche ή Lamborghini SUV (ναι, υπάρχουν και τέτοια, αν δεν υπήρχαν οι Βαλκάνιοι γείτονές μας δε θα το ξέραμε ). Μιλάω για τα συνηθισμένα SUV.
Με πείραζε που σε κανένα δεν υπήρχε ρεζέρβα. Αν είναι να κινηθώ σε χώμα θέλω να είμαι προετοιμασμένος, δεν το θέλω για να μπορώ να ανέβω σε πεζοδρόμιο που έτσι κι αλλιώς δεν το κάνω ποτέ.
Με πείραζε η απόσταση από το έδαφος που τη θεωρώ μικρή αν θέλεις να βγεις εκτός δρόμου. Το παλιό μου αυτοκίνητο είχε 15 εκ. απόσταση από τη γη και πάντα έκανα τον σταυρό μου να μη βρω από κάτω σε κάποια λακούβα όταν πήγαινα σε χώμα.
Με ενοχλούσε και η αυξημένη κατανάλωση των SUV σε σχέση με τα άλλα, 1 λίτρο στα 100 παραπάνω σε αντίστοιχα αυτοκίνητα υπολόγισα, άρα 100 στα 10.000, +200 ευρώ χωρίς ουσιαστικό λόγο.
Ακόμη δεν είδα πλεονέκτημα σε σχέση με τον χώρο των αποσκευών. Ίσως αν είχα σκύλο να ήθελα να τον βάζω πίσω.
Επίσης αν θα αγόραζα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας τιμής θα το σκεφτόμουν διπλά αν θα έβγαινα εκτός δρόμου. Μόνο τα λάστιχα να υπολογίσεις, φτάνει. Θα προτιμούσα να πάω με ένα παλιό yaris που έχουμε στην οικογένεια.Θα συνεχίσω μάλλον την επόμενη εβδομάδα γράφοντας για αυτά που μου αρέσουν στο civic και σε αυτά που δεν μου αρέσουν. Συνήθως όταν αγοράζω κάτι μιλάω για τα αρνητικά και βγαίνουν λάθος συμπεράσματα αλλά μετά από ένα χρόνο μπορώ να πω ότι είμαι το ίδιο ευχαριστημένος όσο την πρώτη μέρα που το πήρα.
-
Με την όρεξη μας άφησες.
Θα περιμένουμε το δεύτερο μέρος! -
@fhcc said in Honda Civic:
Μετά από ένα χρόνο περίπου αποφάσισα να γράψω λίγα λόγια για το αυτοκίνητο. Κάτι μου λέει ότι θα το μετανιώσω αλλά δεν πειράζει..
Οι περισσότεροι πιστεύω ότι σταματούν να γράφουν, γιατί δε θέλουν να έρχονται σε αντιπαράθεση με όσους νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα και ότι μπορούν να προσβάλλουν τους άλλους. Δυστυχώς κάποιες αναρτήσεις δεν σβήνονται όπως θα έπρεπε..
Πρώτα απ' όλα, γιατί Honda;
Ήθελα ένα αυτοκίνητο σχετικά αξιόπιστο οπότε περιόρισα τις επιλογές μου στα παρακάτω:
Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Nissan Sunny, τότε που φτιάχναμε αυτοκίνητα και στην Ελλάδα. Το είχα πάρει στα 70.οοο χμ. και το είχα φτάσει 300.000 ή 500.000 χμ., δεν είμαι σίγουρος μετά από τόσα χρόνια. Ήμουν τόσο ευχαριστημένος, το αυτοκίνητο ήθελε μόνο λάδι και βενζίνη. Γι' αυτό η Ελλάδα ήταν γεμάτη Datsun εκείνη την εποχή. Με τα χρόνια βέβαια όλα σιγά σιγά άλλαξαν.
Στην αρχή σκεφτόμουν να πάρω SUV μιας και όλοι τέτοια παίρνουν. Πήγα λοιπόν στη Nissan και δοκίμασα το Qasqai E-power αν το γράφω σωστά. Δεν μπορώ να πω ότι είναι άσχημο αυτοκίνητο και μου άρεσε αρκετά. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου καλό, ήταν μάλλον μια από τις ακριβές εκδόσεις, γιατί οι φθηνότερες δεν λένε και πολλά. Αυτό που με ενόχλησε είναι ότι δεν έκαναν καμμία προσπάθεια να μειώσουν το βάρος του αυτοκινήτου.
Άλλο αυτοκίνητο που δοκίμασα ήταν το Toyota Corolla Cross. Η εμφάνισή του μου αρέσει σε αντίθεση με το CHR που αρέσει στους περισσδότερους και το βλέπεις παντού. Το εσωτερικό του ικανοποιητικό και δεν έχει σχέση με κάποια άλλα Toyota στα οποία μπήκα μέσα. Οδήγησα την έκδοση των 2.000 κυβικών και μπορώ να πω ότι κι αυτό είναι ένα καλό αυτοκίνητο. Το μόνο που με ενόχλησε είναι που όταν επιτάχυνα γρήγορα έκανε κάτι διακοπές σαν να άλλαζα ταχύτητες με άσχημο τρόπο. Το είπα στον πωλητή και αυτός μου απάντησε ότι πρώτη φορά ακούει κάτι τέτοιο. Επειδή σκεφτόμουν και τον φόρο πολυτελείας είπα να δοκιμάσω και ένα corolla με κινητήρα 1.800 κυβικά. Εκείνη την εποχή δεν υπήρχε corolla cross 1800 αλλά μάλλον θα το φέρνανε. Δεν έχει καμμία σχέση με τον μεγαλύτερο κινητήρα. τα 200 επιπλέον κυβικά κάνουν μεγάλη διαφορά. Μάλιστα είχα πει στον πωλητή: Το δικό μου (αυτοκίνητο 15ετίας) μου φαίνεται καλύτερο.. και με αγριοκοίταξε..
Για να μην το συνεχίσω πολύ, πήγα και σε αντιπροσωπείες της audi, mercedes, bmw και αρκετές άλλες. Επειδή η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου είναι σημαντική για μένα και σε hyundai-kia. Σε όλα όσα είδα κάτι πάντα με προβλημάτιζε και δεν προχωρούσα. Πριν από 5 χρόνια, όταν σκεφτόμουν και πάλι να αλλάξω αυτοκίνητο αλλά δεν το έκανα, είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι τα audi είναι καλύτερα ποιοτικά σε σχέση με τα άλλα γερμανικά "πολυτελείας", τουλάχιστον στα φθηνότερα από αυτά, γιατί τα ακριβά τους δεν έχουν σχέση με τα φθηνότερα που πωλούνται στην Ελλάδα. Σήμερα δεν μπορώ να πω το ίδιο, μου φαίνεται ότι όλα είναι λίγο πολύ το ίδιο και δεν έγιναν καλύτερα από παλιά. Στα κορεατικά κάτι δεν μου άρεσε στο εσωτερικό τους.
Τα ηλεκτρικά μετά από αρκετή σκέψη τα απέρριψα. Δε θα μπορούσα να ζω με το άγχος της αυτονομίας και αν θα φτάσω στον προορισμό μου. Σε πυκνοκατοικημένες ευρωπαϊκές χώρες ίσως να μην είναι πρόβλημα αλλά εδώ μερικές φορές δεν βρίσκεις βενζινάδικο για να βάλεις βενζίνη. Έχω μείνει από βενζίνη και δεν είναι πολύ καλή εμπειρία. Για το τηλέφωνό μου έχω αγοράσει power bank, για το αυτοκίνητο τι να κάνεις; Μπορεί βέβαια να βγάλουν κάτι αντίστοιχο και για τα αυτοκίνητα αργότερα σκεφτόμουν, τρέιλερ power bank σκεφτόμουν. (αστειεύομαι..)
Πήγα λοιπόν και στη Honda με σκοπό να δω το HRV. Είχα για 15 χρόνια honda και νομίζω ότι είναι σχετικά αξιόπιστα αυτοκίνητα, στο επίπεδο των Toyota, λίγο καλύτερα ή λίγο χειρότερα, όπως το βλέπει κανείς. Δεν υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο που δεν πρόκειται να πάθει τίπατα. Είχα δει κάπου μια παλιά διαφήμιση της Honda όπου διαφήμιζε το civic νομίζω ως "Το μόνο αυτοκίνητο που θα χρειαστεί κάποιος σε όλη του τη ζωή" Δεν νομίζω ότι κάποια εταιρεία βγάζει αυτοκίνητα σήμερα για μια ζωή, θα είχαν κλείσει όλες αφού δε θα χρειαζόμασταν καινούρια..
Το HRV έλειπε σε test drive οπότε μπήκα για λίγο στο civic που δεν το είχα στις επιλογές μου μέχρι τότε. Εμφανισιακά μου άρεσε πολύ αν και αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτε. Πολλοί απ' ότι διάβασα το θεωρούν κακάσχημο και πολύ χειρότερο σε σχέση με το προηγούμενο. Εγώ ακριβώς το αντίθετο, δε θα ήθελα να πάρω ποτέ την προηγούμενη έκδοση με την τόσο σπορ εμφάνιση. Ίσως εδώ παίζει ρόλο και η ηλικία, αν είσαι 20-30 χρονών θέλεις το 10, αν είσαι μεγαλύτερος σου φαίνεται καλύτερη η 11η γενιά του civic.
Την ώρα που ήμουν εκεί μου πρότεινε ο πωλητής να το δοκιμάσω αν θέλω, δεν είχαν κλεισμένο άλλο test drive για το υπόλοιπο της ημέρας. Δεν έχασα την ευκαιρία και το πήρα. Το οδήγησα όχι μόνο σε μεγάλο ίσιο δρόμο που συνήθως είναι το μόνο που προλαβαίνεις αλλά και σε επαρχιακό δρόμο με στροφές, ο δρόμος που μου αρέσει να κινούμαι αν έχω την επιλογή. Οι μεγάλοι δρόμοι μου φαίνονται πολύ βαρετοί. Αυτό ήταν, είχα βρει το αυτοκίνητο που ήθελα! Κάποιος το έγραψε κάπου αλλά πραγματικά μετά το test drive βγήκα από το αυτοκίνητο χαμογελώντας, τόσο πολύ μου άρεσε..
Απέρριψα λοιπόν όλα τα SUV. Τι ήταν αυτό που με χαλούσε;
Πρώτα απ' όλα η θέση οδήγησης για την οποία πολλοί λένε ότι οδηγείς καλύτερα όταν είσαι ψηλότερα από τους άλλους. Mε αυτή τη λογική οι οδηγοί φορτηγών έχουν πλεονέκτημα. Μετά είναι η ίδια η θέση που στα SUV έχεις τα πόδια σου σε μεγαλύτερη γωνία και όχι απλωμένα που νομίζω ότι σε μεγαλύτερα ταξίδια θα είναι πιο κουραστικό. Επίσης, εγώ αισθάνομαι καλύτερα και πιο ασφαλής όταν κάθομαι χαμηλότερα και μπορώ να οδηγήσω γρηγορότερα αν το θέλω σε ένα χαμηλότερο αυτοκίνητο. Εντάξει, δεν έχω οδηγήσει Porsche ή Lamborghini SUV (ναι, υπάρχουν και τέτοια, αν δεν υπήρχαν οι Βαλκάνιοι γείτονές μας δε θα το ξέραμε ). Μιλάω για τα συνηθισμένα SUV.
Με πείραζε που σε κανένα δεν υπήρχε ρεζέρβα. Αν είναι να κινηθώ σε χώμα θέλω να είμαι προετοιμασμένος, δεν το θέλω για να μπορώ να ανέβω σε πεζοδρόμιο που έτσι κι αλλιώς δεν το κάνω ποτέ.
Με πείραζε η απόσταση από το έδαφος που τη θεωρώ μικρή αν θέλεις να βγεις εκτός δρόμου. Το παλιό μου αυτοκίνητο είχε 15 εκ. απόσταση από τη γη και πάντα έκανα τον σταυρό μου να μη βρω από κάτω σε κάποια λακούβα όταν πήγαινα σε χώμα.
Με ενοχλούσε και η αυξημένη κατανάλωση των SUV σε σχέση με τα άλλα, 1 λίτρο στα 100 παραπάνω σε αντίστοιχα αυτοκίνητα υπολόγισα, άρα 100 στα 10.000, +200 ευρώ χωρίς ουσιαστικό λόγο.
Ακόμη δεν είδα πλεονέκτημα σε σχέση με τον χώρο των αποσκευών. Ίσως αν είχα σκύλο να ήθελα να τον βάζω πίσω.
Επίσης αν θα αγόραζα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας τιμής θα το σκεφτόμουν διπλά αν θα έβγαινα εκτός δρόμου. Μόνο τα λάστιχα να υπολογίσεις, φτάνει. Θα προτιμούσα να πάω με ένα παλιό yaris που έχουμε στην οικογένεια.Θα συνεχίσω μάλλον την επόμενη εβδομάδα γράφοντας για αυτά που μου αρέσουν στο civic και σε αυτά που δεν μου αρέσουν. Συνήθως όταν αγοράζω κάτι μιλάω για τα αρνητικά και βγαίνουν λάθος συμπεράσματα αλλά μετά από ένα χρόνο μπορώ να πω ότι είμαι το ίδιο ευχαριστημένος όσο την πρώτη μέρα που το πήρα.
Μπράβο για την υπομονή σου να γράψεις τόσα πολλά..για τέτοιους σχεδόν λόγους αγοράσαμε κ εμείς το δικό μας civic...
-
@stavtsim said in Honda Civic:
@fhcc said in Honda Civic:
Μετά από ένα χρόνο περίπου αποφάσισα να γράψω λίγα λόγια για το αυτοκίνητο. Κάτι μου λέει ότι θα το μετανιώσω αλλά δεν πειράζει..
Οι περισσότεροι πιστεύω ότι σταματούν να γράφουν, γιατί δε θέλουν να έρχονται σε αντιπαράθεση με όσους νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα και ότι μπορούν να προσβάλλουν τους άλλους. Δυστυχώς κάποιες αναρτήσεις δεν σβήνονται όπως θα έπρεπε..
Πρώτα απ' όλα, γιατί Honda;
Ήθελα ένα αυτοκίνητο σχετικά αξιόπιστο οπότε περιόρισα τις επιλογές μου στα παρακάτω:
Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Nissan Sunny, τότε που φτιάχναμε αυτοκίνητα και στην Ελλάδα. Το είχα πάρει στα 70.οοο χμ. και το είχα φτάσει 300.000 ή 500.000 χμ., δεν είμαι σίγουρος μετά από τόσα χρόνια. Ήμουν τόσο ευχαριστημένος, το αυτοκίνητο ήθελε μόνο λάδι και βενζίνη. Γι' αυτό η Ελλάδα ήταν γεμάτη Datsun εκείνη την εποχή. Με τα χρόνια βέβαια όλα σιγά σιγά άλλαξαν.
Στην αρχή σκεφτόμουν να πάρω SUV μιας και όλοι τέτοια παίρνουν. Πήγα λοιπόν στη Nissan και δοκίμασα το Qasqai E-power αν το γράφω σωστά. Δεν μπορώ να πω ότι είναι άσχημο αυτοκίνητο και μου άρεσε αρκετά. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου καλό, ήταν μάλλον μια από τις ακριβές εκδόσεις, γιατί οι φθηνότερες δεν λένε και πολλά. Αυτό που με ενόχλησε είναι ότι δεν έκαναν καμμία προσπάθεια να μειώσουν το βάρος του αυτοκινήτου.
Άλλο αυτοκίνητο που δοκίμασα ήταν το Toyota Corolla Cross. Η εμφάνισή του μου αρέσει σε αντίθεση με το CHR που αρέσει στους περισσδότερους και το βλέπεις παντού. Το εσωτερικό του ικανοποιητικό και δεν έχει σχέση με κάποια άλλα Toyota στα οποία μπήκα μέσα. Οδήγησα την έκδοση των 2.000 κυβικών και μπορώ να πω ότι κι αυτό είναι ένα καλό αυτοκίνητο. Το μόνο που με ενόχλησε είναι που όταν επιτάχυνα γρήγορα έκανε κάτι διακοπές σαν να άλλαζα ταχύτητες με άσχημο τρόπο. Το είπα στον πωλητή και αυτός μου απάντησε ότι πρώτη φορά ακούει κάτι τέτοιο. Επειδή σκεφτόμουν και τον φόρο πολυτελείας είπα να δοκιμάσω και ένα corolla με κινητήρα 1.800 κυβικά. Εκείνη την εποχή δεν υπήρχε corolla cross 1800 αλλά μάλλον θα το φέρνανε. Δεν έχει καμμία σχέση με τον μεγαλύτερο κινητήρα. τα 200 επιπλέον κυβικά κάνουν μεγάλη διαφορά. Μάλιστα είχα πει στον πωλητή: Το δικό μου (αυτοκίνητο 15ετίας) μου φαίνεται καλύτερο.. και με αγριοκοίταξε..
Για να μην το συνεχίσω πολύ, πήγα και σε αντιπροσωπείες της audi, mercedes, bmw και αρκετές άλλες. Επειδή η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου είναι σημαντική για μένα και σε hyundai-kia. Σε όλα όσα είδα κάτι πάντα με προβλημάτιζε και δεν προχωρούσα. Πριν από 5 χρόνια, όταν σκεφτόμουν και πάλι να αλλάξω αυτοκίνητο αλλά δεν το έκανα, είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι τα audi είναι καλύτερα ποιοτικά σε σχέση με τα άλλα γερμανικά "πολυτελείας", τουλάχιστον στα φθηνότερα από αυτά, γιατί τα ακριβά τους δεν έχουν σχέση με τα φθηνότερα που πωλούνται στην Ελλάδα. Σήμερα δεν μπορώ να πω το ίδιο, μου φαίνεται ότι όλα είναι λίγο πολύ το ίδιο και δεν έγιναν καλύτερα από παλιά. Στα κορεατικά κάτι δεν μου άρεσε στο εσωτερικό τους.
Τα ηλεκτρικά μετά από αρκετή σκέψη τα απέρριψα. Δε θα μπορούσα να ζω με το άγχος της αυτονομίας και αν θα φτάσω στον προορισμό μου. Σε πυκνοκατοικημένες ευρωπαϊκές χώρες ίσως να μην είναι πρόβλημα αλλά εδώ μερικές φορές δεν βρίσκεις βενζινάδικο για να βάλεις βενζίνη. Έχω μείνει από βενζίνη και δεν είναι πολύ καλή εμπειρία. Για το τηλέφωνό μου έχω αγοράσει power bank, για το αυτοκίνητο τι να κάνεις; Μπορεί βέβαια να βγάλουν κάτι αντίστοιχο και για τα αυτοκίνητα αργότερα σκεφτόμουν, τρέιλερ power bank σκεφτόμουν. (αστειεύομαι..)
Πήγα λοιπόν και στη Honda με σκοπό να δω το HRV. Είχα για 15 χρόνια honda και νομίζω ότι είναι σχετικά αξιόπιστα αυτοκίνητα, στο επίπεδο των Toyota, λίγο καλύτερα ή λίγο χειρότερα, όπως το βλέπει κανείς. Δεν υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο που δεν πρόκειται να πάθει τίπατα. Είχα δει κάπου μια παλιά διαφήμιση της Honda όπου διαφήμιζε το civic νομίζω ως "Το μόνο αυτοκίνητο που θα χρειαστεί κάποιος σε όλη του τη ζωή" Δεν νομίζω ότι κάποια εταιρεία βγάζει αυτοκίνητα σήμερα για μια ζωή, θα είχαν κλείσει όλες αφού δε θα χρειαζόμασταν καινούρια..
Το HRV έλειπε σε test drive οπότε μπήκα για λίγο στο civic που δεν το είχα στις επιλογές μου μέχρι τότε. Εμφανισιακά μου άρεσε πολύ αν και αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτε. Πολλοί απ' ότι διάβασα το θεωρούν κακάσχημο και πολύ χειρότερο σε σχέση με το προηγούμενο. Εγώ ακριβώς το αντίθετο, δε θα ήθελα να πάρω ποτέ την προηγούμενη έκδοση με την τόσο σπορ εμφάνιση. Ίσως εδώ παίζει ρόλο και η ηλικία, αν είσαι 20-30 χρονών θέλεις το 10, αν είσαι μεγαλύτερος σου φαίνεται καλύτερη η 11η γενιά του civic.
Την ώρα που ήμουν εκεί μου πρότεινε ο πωλητής να το δοκιμάσω αν θέλω, δεν είχαν κλεισμένο άλλο test drive για το υπόλοιπο της ημέρας. Δεν έχασα την ευκαιρία και το πήρα. Το οδήγησα όχι μόνο σε μεγάλο ίσιο δρόμο που συνήθως είναι το μόνο που προλαβαίνεις αλλά και σε επαρχιακό δρόμο με στροφές, ο δρόμος που μου αρέσει να κινούμαι αν έχω την επιλογή. Οι μεγάλοι δρόμοι μου φαίνονται πολύ βαρετοί. Αυτό ήταν, είχα βρει το αυτοκίνητο που ήθελα! Κάποιος το έγραψε κάπου αλλά πραγματικά μετά το test drive βγήκα από το αυτοκίνητο χαμογελώντας, τόσο πολύ μου άρεσε..
Απέρριψα λοιπόν όλα τα SUV. Τι ήταν αυτό που με χαλούσε;
Πρώτα απ' όλα η θέση οδήγησης για την οποία πολλοί λένε ότι οδηγείς καλύτερα όταν είσαι ψηλότερα από τους άλλους. Mε αυτή τη λογική οι οδηγοί φορτηγών έχουν πλεονέκτημα. Μετά είναι η ίδια η θέση που στα SUV έχεις τα πόδια σου σε μεγαλύτερη γωνία και όχι απλωμένα που νομίζω ότι σε μεγαλύτερα ταξίδια θα είναι πιο κουραστικό. Επίσης, εγώ αισθάνομαι καλύτερα και πιο ασφαλής όταν κάθομαι χαμηλότερα και μπορώ να οδηγήσω γρηγορότερα αν το θέλω σε ένα χαμηλότερο αυτοκίνητο. Εντάξει, δεν έχω οδηγήσει Porsche ή Lamborghini SUV (ναι, υπάρχουν και τέτοια, αν δεν υπήρχαν οι Βαλκάνιοι γείτονές μας δε θα το ξέραμε ). Μιλάω για τα συνηθισμένα SUV.
Με πείραζε που σε κανένα δεν υπήρχε ρεζέρβα. Αν είναι να κινηθώ σε χώμα θέλω να είμαι προετοιμασμένος, δεν το θέλω για να μπορώ να ανέβω σε πεζοδρόμιο που έτσι κι αλλιώς δεν το κάνω ποτέ.
Με πείραζε η απόσταση από το έδαφος που τη θεωρώ μικρή αν θέλεις να βγεις εκτός δρόμου. Το παλιό μου αυτοκίνητο είχε 15 εκ. απόσταση από τη γη και πάντα έκανα τον σταυρό μου να μη βρω από κάτω σε κάποια λακούβα όταν πήγαινα σε χώμα.
Με ενοχλούσε και η αυξημένη κατανάλωση των SUV σε σχέση με τα άλλα, 1 λίτρο στα 100 παραπάνω σε αντίστοιχα αυτοκίνητα υπολόγισα, άρα 100 στα 10.000, +200 ευρώ χωρίς ουσιαστικό λόγο.
Ακόμη δεν είδα πλεονέκτημα σε σχέση με τον χώρο των αποσκευών. Ίσως αν είχα σκύλο να ήθελα να τον βάζω πίσω.
Επίσης αν θα αγόραζα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας τιμής θα το σκεφτόμουν διπλά αν θα έβγαινα εκτός δρόμου. Μόνο τα λάστιχα να υπολογίσεις, φτάνει. Θα προτιμούσα να πάω με ένα παλιό yaris που έχουμε στην οικογένεια.Θα συνεχίσω μάλλον την επόμενη εβδομάδα γράφοντας για αυτά που μου αρέσουν στο civic και σε αυτά που δεν μου αρέσουν. Συνήθως όταν αγοράζω κάτι μιλάω για τα αρνητικά και βγαίνουν λάθος συμπεράσματα αλλά μετά από ένα χρόνο μπορώ να πω ότι είμαι το ίδιο ευχαριστημένος όσο την πρώτη μέρα που το πήρα.
Μπράβο για την υπομονή σου να γράψεις τόσα πολλά..για τέτοιους σχεδόν λόγους αγοράσαμε κ εμείς το δικό μας civic...
Και εμείς πλέον έχουμε κλείσει χρόνο και είναι ακριβώς έτσι όπως τα είπες
-
Μετά από ένα χρόνο να αναφέρω και ενώ τα + και τα -
(-)
- Δεν βλέπω καταναλώσεις αντίστοιχες με το Corrola Hybrid (3.5-4.0). Με αρκετή προσπάθεια ίσως φτάσω κοντά στο 4.0-4.4. Μιλάω ασφαλώς για μεγάλο range (1000-2000 χλμ) και όχι απλά μια διαδρομή. Αυτό ίσως οφείλεται και στο αυξημένο βάρος (1500 κιλά).
- Μου έβγαλε ένα πρόβλημα η κρεμαριέρα στους 6 μήνες (είχε κάποια κολλήματα το τιμόνι, συχνό πρόβλημα στην Αμερική), αλλάχτηκε εντός εγγύησης φυσικά και πλέον είναι μια χαρά.
- Αρκετά μακρύ, με ταλαιπωρεί να βρίσκω πάρκιν αλλά το συνήθισα.
- Η κάμερα οπισθοπορείας είναι κακής ποιότητας. Τόσο δαπανηρό θα ήταν να έβαζαν μία 720p;
- Ρε HONDA δεν μπορούσες να βάλεις LED στα πίσω φλας;
- Σε αυτά τα χρήματα θα ήθελα μια καλύτερη κεντρική οθόνη αλλά οκ.
(+)
- Πολύ απολαυστικό στην οδήγηση. Ειδικά ο ψηφιακός ήχος από τα ηχεία όταν πατάς το γκάζι είναι φοβερός.
- Πολύ άνετο και ευρύχωρο. Προφανώς και έχει ανέβει κατηγορία και δεν θεωρείται hatchback.
- Τα ηχεία της BOSE στην advanced έκδοση απλά γ....... . Καμία σχέση με Harman Kardon σε διάφορα BMW.
- Άνετα καθίσματα, και σε ταξίδι 5 ωρών χωρίς στάση δεν με έχει κουράσει καθόλου. Επίσης αν και δερμάτινα δεν ζεματάνε το καλοκαίρι όπως και θα περίμενα.
- Αν αποφασίσω να πατήσω το γκάζι δεν υπάρχει περίπτωση να δω καταναλώσεις πάνω από 6.0-6.5
- Η ηλιοροφή τεράστια, αλλάζει όλο το εσωτερικό. Θέλει μια μεμβρανούλα όμως, αλλιώς θα ψηθείς το καλοκαίρι αν αποφασίζεις να ανοίγεις την ''κουρτίνα''.
- Τα κουμπιά του κλιματισμού μαζί με τους αεραγωγούς. Πάλι καλά δεν τα έβαλαν touch στην οθόνη σαν κάτι Γερμανούς φίλους. Πολύ απλό και εύχρηστο το σύστημα.
- Πολύ καλή ανάρτηση, φοβόμουν πως με τις 18αρες ζάντες και λεπτό προφίλ θα αρχίσω να πονάω αλλά δεν μασάει.
-
χαιρομαι παντα να διαβαζω τετοια ποστ με εντυπωσεις κατοχων μετα απο πολυμηνη χρηση!
-
Ας ξεκινήσω με την κατανάλωση που στις μέρες μας είναι από τα πρώτα που απαχολούν τους περισσότερους.
Να διευκρινίσω ότι το αμάξι το πήρα όχι γιατί θα έχει χαμηλή κατανάλωση αλλά γιατί μου άρεσε. Είναι πολύ θετικό βέβαια ότι ένα αμάξι να μπορεί να κινηθεί οικονομικά.
Κάποιος σε άλλο νήμα έγραψε ότι στην Αμερική δεν πωλούνται πολλά υβριδικά κάποιας μάρκας (νομίζω lexus) αλλά τα υπόλοιπα. Εκεί όμως οι μισθοί είναι τριπλάσιοι από τους δικούς μας και η βενζίνη ειναι στη μισή τιμή. Γιατί να βάλουν στο αυτοκίνητο μια επιπλέον μπαταρία την οποία θα πληρώσουν όταν αγοράσουν το αυτοκίνητο και θα είναι κάτι ακόμη για το οποίο θα πρέπει να ανησυχούν πότε θα χαλάσει;
Δεν είμαι ακόμη εντελώς σίγουρος αν μακροπρόθεσμα θα είμαι κερδισμένος με το υβριδικό σε θέμα συνολικού κόστους μετακίνησης αλλά υπάρχουν αρκετές πιθανότητες. Κερδίζω 2 λίτρα στα 100 ας πούμε, δηλ. 400 ευρώ σε κάθε 10.000 χμ. και θα πρέπει κάποια στιγμή να αντικαταστήσω την μπαταρία. Σε ένα βιντεάκι που είδα στο youtube ένας Μαλαισιανός έγραψε ότι εκεί η μπαταρία του civic αλλά και ενός υβριδικού της toyota -δε θυμάμαι ποιου- κοστίζει περίπου 1.500 ευρώ όπως υπολόγισα μετά τη μετατροπή σε ευρώ. Στην Ελλάδα λοιπόν που στις τιμές είμαστε πάντα πρωταθλητές 3.000 ή 5.000 ευρώ (μπορεί και 10.000, ποτέ δεν ξέρεις..) Αυτό είναι ένα κόστος που δεν μπορεί κάποιος να το αποφύγει ακόμη κι αν σκοπεύει να πουλήσει το αυτοκίνητο πριν την αλλαγή, θα επηρεάσει την τιμή, δεν υπάρχουν μόνο έξυπνοι πωλητές και χαζοί αγοραστές. Αυτό σε μεγαλύτερο βαθμό θα το αντιμετωπίσουν κι όσοι έχουν πάρει ηλεκτρικά.
Η κατανάλωση η δική μου μπορεί να έχει πολύ μικρή σχέση με την κατανάλωση των άλλων. Υπάρχει ένα γερμανικό site, spiritmonitor.de αν το θυμάμαι όπου μπορείς να δεις τις καταναλώσεις που έχουν δηλώσει οδηγοί αυτοκινήτων. Δεν ξέρεις όμως πόσο βαρύ πόδι έχει κάποιος, πόσο φουσκωμένα είναι τα λάστιχα, τι διαδρομές κάνει. Και στη Γερμανία έχουν περισσότερο κρύο από εμάς..
Συνολικός μέσος όρος για μένα είναι 5,2-5,3 λίτρα στα 100. Ο υπολογιστής του αυτοκινήτου είναι αρκετά ακριβής και συμφωνεί με αυτά που υπολογίζω εγώ.
Μεγαλύτερη κατανάλωση τον χειμώνα με τη θέρμανση και μικρότερη το καλοκαίρι. Εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πού κινείται κάποιος. Μπορείς να έχεις 4 λίτρα στα 100 ή 6 ίσως και 7 σε μεγάλους δρόμους. Πολύ καλές καταναλώσεις σε πόλη και χειρότερες σε εθνική αν ξεπερνάς τα όρια ταχύτητας που τώρα πια με τη βενζίνη στα 2 ευρώ σπάνια το κάνω. Προσπαθώ να κινηθώ οικονομικά όποτε μπορώ.Με την κατανάλωση λοιπόν είμαι ευχαριστημένος. Μπορείς να κάνεις 600-700 χμ ή και περισσότερα αν κινείσαι οικονομικά με το τεπόζιτο των 40 λίτρων.
Και μια που έγραψα για το τεπόζιτο των 40 λίτρων. Όσοι έχουν Honda νομίζω ότι γκρινιάζουν πολύ περισσότερο από τους άλλους. Αμέτρητες δημοσιεύσεις σε γερμανικό φόρουμ για το πόσο περιορισμένοι είναι κάποιοι που δεν έχει μεγαλύτερο τεπόζιτο. Λες και θα κάνει κανείς 1.000 χμ. χωρίς να σταματήσει. Εγώ δεν έχω πρόβλημα, κάνω και οικονομία.. 20 λίτρα παραπάνω τεπόζιτο σημαίνει ότι κουβαλάς χωρίς λόγο άλλα 15 κιλά στο αυτοκίνητο.
Θα συνεχίσω με το θέμα της τιμής αργότερα. Είναι ακριβό; Με τι το συγκρίνουμε;
-
Είναι ακριβό λοιπόν το Civic;
Ε, ναι, είναι ακριβό. Όπως ακριβά είναι όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα.
Πρέπει όμως να συγκρίνω με παρόμοια πράγματα.Τα Honda ήταν πάντα ακριβότερα σε σχέση με τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Ίσως λιγότερο από τώρα που προσπαθούν να ανέβουν "κατηγορία" Πουλούσαν σε αυτούς που έψαχναν κάτι που δεν το έβρισκαν σε άλλα αυτοκίνητα. Δεν έχει σχέση μόνο με το αν κάνει το 0-100 σε 5, 10 ή 15 δευτερόλεπτα. Όποιος θέλει να κάνει 0-100 γρήγορα και φθηνά, μπορεί να πάρει ηλεκτρικό. Μια που έχω και Toyota, ας γράψω ξανά γι' αυτά. (γράφω στο νήμα της honda, δε θα τα έγραφα σε αυτά των toyota) Το yaris λοιπόν είναι ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο που όμως δε μ' αρέσει με τίποτα να το οδηγώ. Αρέσει στη γυναίκα μου, είναι πρακτικό μέσα στην πόλη αλλά..
Είναι ακριβότερα σε σχέση με την Ιαπωνία ή τη Αμερική; Ναι, φυσικά. Αλλά εκεί δεν έχουν φόρους και φόρους πάνω στους φόρους όπου το κράτος προσπαθεί να μαζέψει όλο το "χαρτί" και να μοιράζει κατά βούληση χαρτζιλίκι σε όσους θέλει. Ακόμη και στην Αμερική έχουν πρόβλημα που τα honda πωλούνται πάνω από την MSRP (manufacturer's suggested retail price) σε αντίθεση με άλλα. Δεν έχουν μάθει από τους Κινέζους που έχουν αποδειχθεί οι καλύτεροι μαθητές. Πουλάνε τα πάντα με έκπτωση 80-90% αλλά είναι 5 φορές ακριβότερα από τις τιμές που είχαν πριν από λίγα χρόνια. Το έχουν μάθει όμως αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων..
Επίσης οι εκδόσεις των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν δεν είναι ίδιες σε όλον τον κόσμο. Είχα μπει για παράδειγμα στο site της toyota του Καναδά και χάζεψα με το πώς μπορεί να το διαμορφώσει κάποιος.
Η χώρα κατασκευής παίζει κι αυτή το ρόλο της για την αυξημένη τιμή. Θα πει κάποιος ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα βάζουν τα ίδια ρομπότ να κάνουν τη δουλειά σε όλα τα εργοστάσια. Η διαφορά κατά τη γνώμη μου είναι στο πόσα αυτοκίνητα έχουν δει οι εργαζόμενοι να περνούν από μπροστά τους και να σταματήσουν ή να διορθώσουν κάτι που δεν πάει καλά. Στην Ιαπωνία θα έχουν δει αρκετές χιλιάδες σε αντίθεση με άλλες χώρες πχ Κίνα που και η honda έφτιαξε ή θα φτιάξει εργοστάσιο εκεί.
Ό,τι και να κάνεις, όταν δίνεις 20.000 παίρνεις αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ και όχι 40.000. Και αυτός που θα δώσει 80.000 θα πάρει σίγουρα καλύτερο αυτοκίνητο. Επειδή όλα έχουν 4 ρόδες δεν είναι τα ίδια. Όλοι οι κατασκευαστές από κάπου κόβουν, για να τα πουλήσουν φθηνότερα. Και δεν το βλέπεις από την πρώτη στιγμή.
Αν πάρεις ένα πολύ ακριβό αυτοκίνητο, μπορεί να κινείσαι με 200χμ. την ώρα και να μην ακούς τίποτα με την ηχομόνωση που έχει. Αν και το civic έχει καλή ηχομόνωση για την κατηγορία του δεν είναι το ίδιο. Σε μεγάλες ταχύτητες έχω θόρυβο από τα ελαστικά. Επειδή το αυτοκίνητο έχει τα πάντα και δεν χρειάζεται σχεδόν τίποτα, το μόνο που σκεφτόμουν ότι θα ήταν αναβάθμιση είναι ηχομόνωση στους θόλους των τροχών. Είναι όμως κάτι που μάλλον δε θα το κάνω ποτέ. Είδα κάποια βιντεάκια στο youtube για το πώς γίνεται αλλά φοβάμαι ότι θα σπάσω κανένα κλιπσάκι και θα ψάχνω για καιρό να βρω. Θα δω πώς θα είναι όταν θα έρθει η ώρα να αλλάξω ελαστικά.
Γράφτηκε πιο πριν για την κάμερα οπισθοπορείας που δεν είναι και η καλύτερη αλλά έκανα πριν από ένα χρόνο test drive σε ένα που πραγματκά δεν έβλεπες τίποτα, μην πω ποιο ήταν..
Το εσωτερικό του το θεωρώ πολύ καλό. Δεν μπορεί να κρίνει κάποιος βλέποντας ένα βιντεάκι στο διαδίκτυο. Πρέπει να μπει μέσα. Υπάρχουν αυτοκίνητα με υψηλές πωλήσεις που για μένα το εσωτερικό τους δεν βλέπεται, θυμίζει αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν πριν από 20-30 χρόνια. Όπως υπάρχουν κι αυτοκίνητα με καλύτερο εσωτερικό. Ο καθένας βάζει τις προτεραιότητές του και πληρώνει ανάλογα.
Συνεχίζεται. Όταν έχω χρόνο και διάθεση να γράψω..
-
Να γράψω και κάποια πράγματα για το τι μ' αρέσει και τι όχι, όπως μου 'ρχονται στο μυαλό και όχι κατά σειρά σπουδαιότητας.
Το να έχεις ένα ακριβότερο αυτοκίνητο σημαίνει πρέπει να προσέχεις περισσότερο. Το παλιό μου το άφηνα όπου έβρισκα χωρίς να το σκεφτώ, τώρα βλέπω τον εαυτό μου να είναι περισσότερο προσεκτικός, πληρώνω πιο συχνά για χώρο στάθμευσης, προσέχω μην ακουμπήσει η ζάντα στο πεζοδρόμιο και άλλα τέτοια που δεν τα έχεις με τα φθηνότερα.
Είναι καλό που έχει κάμερα, αισθητήρες παντού, φώτα που δυναμώνουν, χαμηλώνουν, στρίβουν μόνα τους, καπό που σηκώνεται αν συγκρουστείς με πεζό για να τον προφυλάξει και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Δε θέλω μόνο να σκεφτώ τι πρέπει να πληρώσω σε περίπτωση ατυχήματος. Μόνο ένα φανάρι να πρέπει να αλλάξεις (που για να πω την αλήθεια δεν μου έχει συμβεί ποτέ) κοστίζει 1.400 ευρώ στη Γερμανία όπως έγραψε κάποιος σε γερμανικό φόρουμ.
Το φως στον χώρο αποσκευών θα μπορούσε να είναι πιο δυνατό.
Το ότι δεν έχει led πίσω όπως γράφτηκε και το διάβασα κι αλλού εμένα δεν με απασχολεί καθόλου. Τα led για μένα είναι το χειρότερο φως που υπάρχει κι αν η τιμή του ρεύματος δεν είχε πάει στον Θεό, στο σπίτι μου θα είχα ακόμη λάμπες αλογόνου. Μπορεί να μην τα βάλανε λόγω κάποιας νομοθεσίας που υπάρχει σε κάποια χώρα ή για λόγους κόστους..
Η οθόνη με του αυτοκινήτου με τις ενδείξεις είναι αυτό που θέλω, δε χρειάζομαι τίποτα καλύτερο ή χειρότερο. Η οθόνη "πολυμέσων" αν το λέω σωστά, θα προτιμούσα να έχει μια μικρή κλίση προς τη μεριά του οδηγού.
Μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα με τα χειριστήρια που υπάρχουν στο τιμόνι χωρίς να πατάς τίποτα σε κάποια οθόνη. Τα αυτοκίνητα στα οποία πρέπει να χρησιμοποιείς οθόνη για κάποιες βασικές λειτουργίες πιστεύω ότι είναι επικίνδυνα και θα έπρεπε κάποια στιγμή να απαγορευτούν.
Στην αρχή με προβλημάτιζε η θέση που έχουν στο κουμπί για την οδήγηση και την όπισθεν. Πίστευα ότι το σωστό θα ήταν το ανάποδο από αυτό που έβαλαν. Τώρα το έχω συνηθίσει.
Το ηχοσύστημα στην "απλή" έκδοση είναι πολύ καλό. Στην πιο ακριβή που είναι το δικό μου είναι ακόμη καλύτερο, μέχρι και υπογούφερ έχουν.
Ήταν απωθημένο η ηλιοροφή που να ανοίγει και ήταν ένας από τους λόγους αγοράς όπως και τα φώτα.
Τα δερμάτινα καθίσματα μου αρέσουν αλλά δεν ήταν κάτι που αναζητούσα. Θα ήμουν το ίδιο ευχαριστημένος με υφασμάτινα. Δεν είναι όλο δέρμα αλλά συνδυασμός δέρματος - δερματίνης, για να πω την αλήθεια δεν είμαι σίγουρος ακόμη πού έχει δέρμα και πού όχι.
Θα ήθελα εκτός από θερμαινόμενα τα καθίσματα να είναι και αεριζόμενα. Να κάτι που ξέχασα να πω, ότι αγόρασα από τους Κινέζους, ένα αεριζόμενο πλατοκάθισμα.
Το τιμόνι είναι θερμαινόμενο. Στην αρχή μου φάνηκε αστείο, γιατί στην Ελλάδα δεν έχουμε πολύ κρύο αλλά είναι πολύ βολικό.
Θα ήθελα να έχουν μνήμες τα καθίσματα για τον κάθε οδηγό μιας και ρυθμίζονται ηλεκτρικά. Αυτό το κράτησαν ίσως για τα ακριβότερα accord που δεν έρχονται στην Ευρώπη. Ακόμη και χωρίς φυσικό πλήκτρο πιστεύω ότι θα γινόταν εύκολα μέσω λογισμικού από την οθόνη.
Οι καθρέφτες δεν κατεβαίνουν προς τα κάτω, όταν βάζεις όπισθεν. Θα μπορούσαν εύκολα να το κάνουν με μια αναβάθμιση λογισμικού.
Το αυτοκίνητο δεν κλειδώνει αυτόματα όταν φεύγεις, όπως γίνεται στα αμερικάνικα civic. Θα μπορούσαν πιστεύω εύκολα να το κάνουν εκτός κι αν υπάρχει κάποια περίεργη ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Είναι πολύ ξεκούραστο στην οδήγηση, ειδικά αν πέσεις σε μποτιλιάρισμα. Δεν ξέρω πόσες φορές βγήκα παλιότερα από το αυτοκίνητο και το αριστερό μου πόδι είχε πιαστεί από το να πατάω τον συμπλέκτη. Αυτό ισχύει για όλα τα "αυτόματα" αυτοκίνητα.
Στην αρχή, όταν το πρωτοείδα με φόβισαν οι μεγάλες ζάντες. Όμορφες αλλά σκέφτηκα ότι η άνεση θα είναι μειωμένη. Αυτό δεν ισχύει, το αυτοκίνητο έχει καλή ανάρτηση.
Είναι πολύ ευχάριστο να το οδηγείς, αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που το πήρα.
Μου αρέσει που δεν χτυπάει συναγερμός κάθε φορά που ξεπερνάς για λίγο το όριο ταχύτητας όπως θα γίνεται με όλα τα αυτοκίνητα που θα πωλούνται από φέτος. Μερικά όρια ταχύτητας είναι αστεία και θα τα ξέχασαν από τότε που έφτιαχναν τους δρόμους.
Έχω αγοράσει την ακριβή έκδοση ενός ακριβού αυτοκινήτου αλλά δεν το έχω μετανιώσει. Όσες φορές αγόρασα κάτι λιγότερο καλό από αυτό που μπορούσα, το μετάνιωσα.
Το ίδιο ευχαριστημένος ήμουν όταν είχα πάρει παλιότερα ένα αυτοκίνητο στη μισή τιμή ή με το πρώτο μου που ήταν μεταχειρισμένο.
Ελπίζω να βγει αξιόπιστο αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Όταν ήμουν μικρός τα παλιά μαστόρια λέγανε για τα καινούρια αυτοκίνητα: "Άσε το αυτοκίνητο να κυκλοφορήσει 2-3 χρόνια, να δούμε τι προβλήματα βγάζει και μετά αγοράζεις" Στις μέρες μας αυτό δεν μπορεί να γίνει με τίποτα, θα το έχουν αντικαταστήσει με κάτι άλλο.
Να με συγχωρήσουν όσοι έχουν αυτοκίνητα στα οποία έχω αναφερθεί και έκανα κάποιου είδους σύγκριση, δηλ. οι περισσότεροι.. Δεν το έκανα με κακή πρόθεση. Ο καθένας γράφει τη γνώμη του ανάλογα με τις εμπειρίες του. Μπορεί κάποιος να πήρε honda παλιότερα και να είχε τις χειρότερες εμπειρίες όπως για παράδειγμα είχα εγώ με opel που δεν προλάβαινα να το πηγαίνω στο συνεργείο, έφτιαχνα το ένα και χαλούσε κάτι άλλο..
Ξέρω ότι με το παλιό μου αυτοκίνητο έχασα 1.000 ευρώ για κάθε χρόνο που το είχα. Με αυτό θα χάσω τα διπλά ή και περισσότερα όπως όλοι όσοι αγοράζουν. Κερδισμένοι είναι μόνο όσοι μπορούν και κινούνται χωρίς δικό τους μέσο μεταφοράς.
-
και αυτοί που θα αγοράσουν μεταχειρισμένο το δικό σου , φαίνεται ο μερακλής
-
Μιας και έχεις το advanced όπως εγώ, με το ασημί νίκελ γύρω από τα παράθυρα έκανες κάτι;
Δεν άντεχα να το βλέπω, παρήγγειλα μαύρα αυτοκόλλητα από Αμερική λίγες μέρες μετά την αγορά, 9 μήνες μετά δεν έχουν πάθει κάτι.
-
Για να πω την αλήθεια δεν μου πολυάρεσε στην αρχή. Τώρα το έχω συνηθίσει. Με τον καιρό μπορεί να λέω τι ωραίο που είναι. Πόσα αυτοκίνητα όταν τα είδα για πρώτη φορά δεν σκέφτηκα ότι δεν είναι και τόσο ωραία αλλά με τον καιρό τα συνηθίζεις και σου φαίνονται ωραία.
Αυτά που αγόρασα και έβαλα στο αυτοκίνητο είναι τα παρακάτω (Όλα αγοράστηκαν από aliexpress όπου υπάρχουν πολυάριθμα αξεσουάρ για το civic αφού το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε πρώτα στην Αμερική με διαφορετικούς βέβαια κινητήρες. Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω από εκεί, γιατί με κλέψανε μια φορά και δεν μπορείς να συνεννοηθείς με κανέναν, μιλάς με ρομπότ και δεν βγαίνει άκρη. Θα προτιμούσα το temu ή κάποιο άλλο)
Ένα μεταλλικό πλαίσιο που κολλάει πάνω στην πλαστική βάση που έχει για να ακουμπάς το αριστερό πόδι.
Μια πλαστική κατασκευή για την οργάνωση του χώρου πάνω από τη θέση για το τηλέφωνο.
Έναν πλαστικό δίσκο που μπαίνει στον μεσαίο αποθηκευτικό χώρο και χωρίζει τον χώρο σε δύο επίπεδα, στον τεμπέλη.
Μια λαστιχένια κατασκευή που μειώνει τη διάμετρο στις ποτηροθήκες που είναι τεράστιες. Στους Αμερικάνους δεν αρέσουν μόνο τα τεράστια αυτοκίνητα αλλά και τα πολύ μεγάλα ποτήρια - θερμός..
Είχα αγοράσει στην αρχή μια ηλιοπροστασία για το παρμπρίζ που είναι κάτι σαν ανακλαστήρας που χρησιμοποιούν οι φωτογράφοι αλλά διπλός. Μετά από λίγο καιρό την άλλαξα με μια κλασική ηλιοπροστασία που είναι όμως κομμένη ακριβώς για το παρμπρίζ του civic. Με την πρώτη είχα το πλεονέκτημα του μικρού χώρου αποθήκευσης αλλά φοβόμουνα ότι θα γρατζουνίσω κάτι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Και ένα αεριζόμενο πλατοκάθισμα όπως είχα γράψει.
Όλα είναι σχετικά φτηνά ή πολύ φτηνά, θέλει μόνο λίγη προσοχή γιατί οι τιμές δεν είναι πάντα καλές. Όλοι πουλάνε τα ίδια πράγματα με διαφορετική ονομασία.
-
Περί κατανάλωσης. Συνέχεια..
Είχα γράψει ότι το αμάξι καταναλώνει 4-6 λίτρα ανά 100 χμ. Να κάνω μια διόρθωση.
Κάνοντας 200 χιλιόμετρα σε νησί, η κατανάλωση ήταν 3,5 λ. ανά 100 χμ. Χαμηλότερη κι απ' αυτή που δίνει ο κατασκευαστής..
Στο αυτοκίνητο υπήρχαν πάντα τρία άτομα και χρησιμοποιούσα τον κλιματισμό στο 60-70 % του συνολικού χρόνου που οδηγούσα. Οι συνθήκες βέβαια θα έλεγα ότι ήταν ιδανικές για οικονομική οδήγηση. Δεν μπορούσες να ξεπεράσεις τα 50 χμ./ώρα λόγω της κίνησης τις περισσότερες φορές, υπήρχε μποτιλιάρισμα και πολύ λίγες φορές πήγα μέχρι 70-75 χμ./ώρα.
Τα 5.3 λίτρα στα 100 χμ. που έγραψα πριν σημαίνει ότι καταναλώνω περισσότερο από ότι πίστευα σε υψηλότερες ταχύτητες.
-
Καλημέρα,
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω και εγώ το Civic. Δύο ερωτήματα:
Έχεις κάνει service και πόσο κόστισε;
Κάνεις χρήση του android auto; Διάβασα ότι κάνει συχνές αποσυνδέσεις. Αληθεύει; -
@np1280 said in Honda Civic:
Καλημέρα,
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω και εγώ το Civic. Δύο ερωτήματα:
Έχεις κάνει service και πόσο κόστισε;
Κάνεις χρήση του android auto; Διάβασα ότι κάνει συχνές αποσυνδέσεις. Αληθεύει;Χθες έβγαλαν facelift έκδοση στις ΗΠΑ με 200 άλογα στον HEV κινητήρα και νέο infotainment με ενσωματωμένο Android.
Περίμενε λίγο να δεις αν θα έρθει σύντομα Ευρώπη, ίσως για αυτό να έριξε και τις τιμές η αντιπροσώπευση.
-
Καλά και να έρθει Ελλάδα, ποιος ξέρει σε τι τιμές. Σίγουρα μεγαλύτερες από τις προ μείωσης!
-
@np1280 said in Honda Civic:
Καλημέρα,
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω και εγώ το Civic. Δύο ερωτήματα:
Έχεις κάνει service και πόσο κόστισε;
Κάνεις χρήση του android auto; Διάβασα ότι κάνει συχνές αποσυνδέσεις. Αληθεύει;Σέρβις κάνει όταν το αυτοκίνητο το προτείνει, ανάλογα των χιλιομέτρων και της χρησης .
Υπολόγισε κόστος κάτω από 200 ευρώ, αν θελήσεις να αλλάξεις λάδια και όλα τα φίλτρα.
Το android auto δουλεύει απροβλημάτιστα.
-
@np1280 said in Honda Civic:
Καλημέρα,
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω και εγώ το Civic. Δύο ερωτήματα:
Έχεις κάνει service και πόσο κόστισε;
Κάνεις χρήση του android auto; Διάβασα ότι κάνει συχνές αποσυνδέσεις. Αληθεύει;Είχα δει την ερώτηση πριν από μερικές μέρες αλλά επειδή δεν θυμόμουν ακριβώς, είπα να ψάξω την απόδειξη. Ακόμη δεν την βρήκα...
Είχα πληρώσει περίπου 110 ως 130 ευρώ με αλλαγή δύο φίλτρων αέρα, καμπίνας και μηχανής. Τα μισά λεφτά ήταν για τα φίλτρα. Λάδια δεν άλλαξα.Το android auto το δουλεύω με καλώδιο usb σε Android τηλέφωνο. Το τηλέφωνό μου δεν υποστηρίζει ασύρματη επικοινωνία. Σε άλλα καινούρια τηλέφωνα πρέπει να δουλεύει κανονικά.
-
@fhcc said in Honda Civic:
@np1280 said in Honda Civic:
Καλημέρα,
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω και εγώ το Civic. Δύο ερωτήματα:
Έχεις κάνει service και πόσο κόστισε;
Κάνεις χρήση του android auto; Διάβασα ότι κάνει συχνές αποσυνδέσεις. Αληθεύει;Είχα δει την ερώτηση πριν από μερικές μέρες αλλά επειδή δεν θυμόμουν ακριβώς, είπα να ψάξω την απόδειξη. Ακόμη δεν την βρήκα...
Είχα πληρώσει περίπου 110 ως 130 ευρώ με αλλαγή δύο φίλτρων αέρα, καμπίνας και μηχανής. Τα μισά λεφτά ήταν για τα φίλτρα. Λάδια δεν άλλαξα.Το android auto το δουλεύω με καλώδιο usb σε Android τηλέφωνο. Το τηλέφωνό μου δεν υποστηρίζει ασύρματη επικοινωνία. Σε άλλα καινούρια τηλέφωνα πρέπει να δουλεύει κανονικά.
Το android auto είναι ενεργό μόνο με καλώδιο, μπορείς να το κάνεις ασύρματο όπως δείχνει το βίντεο:
Honda Civic