-
https://www.motor1.com/news/435639/2022-opel-astra-rendering/
Μία πρώτη γεύση από το πώς μπορεί να δείχνει το νέο Astra.
-
https://www.motor1.com/news/435639/2022-opel-astra-rendering/
Μία πρώτη γεύση από το πώς μπορεί να δείχνει το νέο Astra.
-
Και αυτό το 21; χαμός θα γίνει..
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε το Mokka!
-
Μαζί με το νέο 308 λογικά. Η αγορά της Opel ήταν κίνηση ματ από την PSA!
-
Ερχονται καλές πωλήσεις απο την OPEL για Μokka, Astra και Corsa και όπως είπε και ο Dublin εμπρός στο δρόμο που χάραξε το Mokka! Αρκετά επιθετικό και στην έκδοση GSi αν κρίνω απο το Mokka θα έχει εξαιρετική εμφάνιση.
-
Μια χαρά , και αν έχει και τιμές ανάλογικα χαμηλότερες από το 308 όπως το corsa σε σχέση με το 208 , αφήστε το 308 με το νέο σηματακι στο καπώ να κονταροχτυπηθει με τις καλές εκδόσεις των Golf focus και τα ελληνικά 1series σε τιμές προσφοράς .
Προβλέπω να γεμίζουν ξανά οι δρόμοι με astra όπως έγινε την εποχή του H.
-
το καμουφλαρισμένο Astra
https://www.motor1.com/news/493891/2022-opel-astra-spy-photos/
Αν και δεν μπορούμε να δούμε πολλά,εμένα μου φαίνεται σαν μια διασταύρωση του Golf και του νέου 308 που θα παρουσιαστεί την Πέμπτη.
Δεν μου κάνει εντύπωση όμως,από τη στιγμή που η Opel και η Peugeot είναι στο ίδιο γκρουπ.
Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει αρχές φθινοπώρου.
-
Βασισμένο στην πλατφόρμα EMP2 όπως ακριβώς το νεο 308. Φέρονται άριστα και ισάξια στην Opel μέχρι στιγμής από το PSA ενώ φαίνεται ότι την πιστεύουν πολύ. Μόνο καλά νέα μπορεί να προκύψουν από αυτό για τους μελλοντικούς υποψήφιους αγοραστές.
-
Βασισμένο στην πλατφόρμα EMP2 όπως ακριβώς το νεο 308. Φέρονται άριστα και ισάξια στην Opel μέχρι στιγμής από το PSA ενώ φαίνεται ότι την πιστεύουν πολύ. Μόνο καλά νέα μπορεί να προκύψουν από αυτό για τους μελλοντικούς υποψήφιους αγοραστές.
Η επίσημη γραμμή είναι Fiat/Citroen = mainstream, Opel/Peugeot = upper mainstream και DS/Alfa/Lancia premium.
Καλά το πάνε.. διάβασα και άρθρο για σημαντικές επενδύσεις σε Alfa/Lancia, απίστευτο που οι ίδιοι οι Ιταλοί τις έριξαν στον Καιάδα, και οι Γάλλοι προσπαθούν να τις ανεβάσουν..
-
Θα προτιμούσα να έβγαινε έτσι...
https://www.motori.news/nuova-opel-astra-2021-la-rinascita-con-peugeot-video-33254.html
Μου άρεσε περισσότερο αυτό το στυλ με το τρίτο πλευρικό παράθυρο...
Θυμίζει πολύ το πρώτο Άστρα της δεκαετίας του 90...πάντα μου άρεσε το εν λόγω Άστρα
Αλλά και το καμουφλαρισμένο,τίμιο φαίνεται(και ίσως κάτι παραπάνω από τίμιο)
Υπομονή ένα εξάμηνο να το δούμε κανονικά...
-
διάβασα και άρθρο για σημαντικές επενδύσεις σε Alfa/Lancia, απίστευτο που οι ίδιοι οι Ιταλοί τις έριξαν στον Καιάδα, και οι Γάλλοι προσπαθούν να τις ανεβάσουν..
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι Ιταλοί δεν είχαν την δυνατότητα να ρίξουν λεφτά ταυτόχρονα και σε μικρά προσθιοκίνητα και σε ακριβά πισωκίνητα. Έτσι αποφάσισαν να ρίξουν πολλά λεφτά (πάνω από 1 Δις €) στην κορυφαία πλατφόρμα Giorgio, που υποσςτηρίζει τις Giulia, Stelvio και το νέο μεσαίο Maserati SUV. Τώρα που θα έρθουν οι μικρές, προσθιοκίνητες, γαλλικές πλατφόρμες, θα μπορούν να βγούνε και μικρότερα ιταλικά μοντέλα. Το κρίμα είναι ότι μάλλον η επόμενη Giulietta θα είναι προσθιοκίνητη, αντί για πισωκίνητη (σε μικρότερη έκδοση της Giorgio), αλλά τελικά ελάχιστοι το εκτιμούν αυτό στις μικρές κατηγορίες και για αυτό ακόμα και η BMW το γύρισε στα προσθιοκίνητα C Hatchbacks. Τάδε έφη το πραγματικά μεγάλο αφεντικό του νέου Ομίλου:
-
Dublin wrote:
διάβασα και άρθρο για σημαντικές επενδύσεις σε Alfa/Lancia, απίστευτο που οι ίδιοι οι Ιταλοί τις έριξαν στον Καιάδα, και οι Γάλλοι προσπαθούν να τις ανεβάσουν..
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι Ιταλοί δεν είχαν την δυνατότητα να ρίξουν λεφτά ταυτόχρονα και σε μικρά προσθιοκίνητα και σε ακριβά πισωκίνητα. Έτσι αποφάσισαν να ρίξουν πολλά λεφτά (πάνω από 1 Δις €) στην κορυφαία πλατφόρμα Giorgio, που υποσςτηρίζει τις Giulia, Stelvio και το νέο μεσαίο Maserati SUV. Τώρα που θα έρθουν οι μικρές, προσθιοκίνητες, γαλλικές πλατφόρμες, θα μπορούν να βγούνε και μικρότερα ιταλικά μοντέλα. Το κρίμα είναι ότι μάλλον η επόμενη Giulietta θα είναι προσθιοκίνητη, αντί για πισωκίνητη (σε μικρότερη έκδοση της Giorgio), αλλά τελικά ελάχιστοι το εκτιμούν αυτό στις μικρές κατηγορίες και για αυτό ακόμα και η BMW το γύρισε στα προσθιοκίνητα C Hatchbacks. Τάδε έφη το πραγματικά μεγάλο αφεντικό του νέου Ομίλου:
Ναι, το διάβασα το άρθρο.
Όπως κ να έχει η Opel παίρνει τα πάνω της, και η Alfa πουλάει λιγότερο από όσο η πεθαμένη Lancia, πόσο χειρότερα να τα πάει η FCA δηλαδή;
Το 2014 είχαν υποσχεθεί 100.000 πωλήσεις στην 5ετια κ το 2019 πούλησαν 54.000 (λιγότερα από το 2014 δηλαδή..), δεν βάζω το περίεργο 2020 φυσικά μέσα, που Lancia πούλησε 8000 αυτοκίνητα περισσότερο).
Να θυμίσω εδώ ότι τη Lancia ουσιαστικά τη δολοφόνησαν το 2014 για να μην κόψει πωλήσεις από την Alfa...
-
REALZEUS wrote:
Dublin wrote:
διάβασα και άρθρο για σημαντικές επενδύσεις σε Alfa/Lancia, απίστευτο που οι ίδιοι οι Ιταλοί τις έριξαν στον Καιάδα, και οι Γάλλοι προσπαθούν να τις ανεβάσουν..
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι Ιταλοί δεν είχαν την δυνατότητα να ρίξουν λεφτά ταυτόχρονα και σε μικρά προσθιοκίνητα και σε ακριβά πισωκίνητα. Έτσι αποφάσισαν να ρίξουν πολλά λεφτά (πάνω από 1 Δις €) στην κορυφαία πλατφόρμα Giorgio, που υποσςτηρίζει τις Giulia, Stelvio και το νέο μεσαίο Maserati SUV. Τώρα που θα έρθουν οι μικρές, προσθιοκίνητες, γαλλικές πλατφόρμες, θα μπορούν να βγούνε και μικρότερα ιταλικά μοντέλα. Το κρίμα είναι ότι μάλλον η επόμενη Giulietta θα είναι προσθιοκίνητη, αντί για πισωκίνητη (σε μικρότερη έκδοση της Giorgio), αλλά τελικά ελάχιστοι το εκτιμούν αυτό στις μικρές κατηγορίες και για αυτό ακόμα και η BMW το γύρισε στα προσθιοκίνητα C Hatchbacks. Τάδε έφη το πραγματικά μεγάλο αφεντικό του νέου Ομίλου:
Ναι, το διάβασα το άρθρο.
Όπως κ να έχει η Opel παίρνει τα πάνω της, και η Alfa πουλάει λιγότερο από όσο η πεθαμένη Lancia, πόσο χειρότερα να τα πάει η FCA δηλαδή;
Το 2014 είχαν υποσχεθεί 100.000 πωλήσεις στην 5ετια κ το 2019 πούλησαν 54.000 (λιγότερα από το 2014 δηλαδή..), δεν βάζω το περίεργο 2020 φυσικά μέσα, που Lancia πούλησε 8000 αυτοκίνητα περισσότερο).
Να θυμίσω εδώ ότι τη Lancia ουσιαστικά τη δολοφόνησαν το 2014 για να μην κόψει πωλήσεις από την Alfa...
Η αλήθεια είναι ότι οι Ιταλοί βρισκόντουσαν σε χειμερία νάρκη για πολλά χρόνια.
Με το 500αράκι,το Πάντα,τη Τζούλια και τη Στέλβιο δεν σώζεται η κατάσταση.Χρειάζονται επειγόντως αντικαταστάτες των Giulietta,Ypsilon και Tipo(γιατί το τωρινό Tipo οκ είναι τίμιο αλλά δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με τον ανταγωνισμό)και καινούρια Punto,Mito και Delta.Και κανά B-SUV.
Και αυτό που λες για την Lancia ουσιαστικά ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν.Πριν το 2014.Απλώς τότε της έδωσαν τη χαριστική βολή περιορίζοντας την στην Ιταλική αγορά με ένα μοντέλο.Ελπίζω τώρα να βγει και εκτός Ιταλίας.
-
Dublin wrote:
REALZEUS wrote:
Dublin wrote:
διάβασα και άρθρο για σημαντικές επενδύσεις σε Alfa/Lancia, απίστευτο που οι ίδιοι οι Ιταλοί τις έριξαν στον Καιάδα, και οι Γάλλοι προσπαθούν να τις ανεβάσουν..
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι Ιταλοί δεν είχαν την δυνατότητα να ρίξουν λεφτά ταυτόχρονα και σε μικρά προσθιοκίνητα και σε ακριβά πισωκίνητα. Έτσι αποφάσισαν να ρίξουν πολλά λεφτά (πάνω από 1 Δις €) στην κορυφαία πλατφόρμα Giorgio, που υποσςτηρίζει τις Giulia, Stelvio και το νέο μεσαίο Maserati SUV. Τώρα που θα έρθουν οι μικρές, προσθιοκίνητες, γαλλικές πλατφόρμες, θα μπορούν να βγούνε και μικρότερα ιταλικά μοντέλα. Το κρίμα είναι ότι μάλλον η επόμενη Giulietta θα είναι προσθιοκίνητη, αντί για πισωκίνητη (σε μικρότερη έκδοση της Giorgio), αλλά τελικά ελάχιστοι το εκτιμούν αυτό στις μικρές κατηγορίες και για αυτό ακόμα και η BMW το γύρισε στα προσθιοκίνητα C Hatchbacks. Τάδε έφη το πραγματικά μεγάλο αφεντικό του νέου Ομίλου:
Ναι, το διάβασα το άρθρο
Όπως κ να έχει η Opel παίρνει τα πάνω της, και η Alfa πουλάει λιγότερο από όσο η πεθαμένη Lancia, πόσο χειρότερα να τα πάει η FCA δηλαδή;
Το 2014 είχαν υποσχεθεί 100.000 πωλήσεις στην 5ετια κ το 2019 πούλησαν 54.000 (λιγότερα από το 2014 δηλαδή..), δεν βάζω το περίεργο 2020 φυσικά μέσα, που Lancia πούλησε 8000 αυτοκίνητα περισσότερο).
Να θυμίσω εδώ ότι τη Lancia ουσιαστικά τη δολοφόνησαν το 2014 για να μην κόψει πωλήσεις από την Alfa...
εια είναι ότι οι Ιταλοί βρισκόντουσαν σε χειμερία νάρκη για πολλά χρόνια.
Με το 500αράκι,το Πάντα,τη Τζούλια και τη Στέλβιο δεν σώζεται η κατάσταση.
Χρειάζονται επειγόντως αντικαταστάτες των Giulietta,Ypsilon και Tipo(γιατί το τωρινό Tipo οκ είναι τίμιο αλλά δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με τον ανταγωνισμό)και καινούρια Punto,Mito και Delta.Και κανά B-SUV.
Και αυτό που λες για την Lancia ουσιαστικά ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν.Πριν το 2014.Απλώς τότε της έδωσαν τη χαριστική βολή περιορίζοντας την στην Ιταλική αγορά με ένα μοντέλο.Ελπίζω τώρα να βγει και εκτός Ιταλίας.
Ναι, για τη χαριστική βολή μίλησα, και μάλιστα δεν είχαν/έχουν κανένα σχέδιο για την Y, μάλιστα νομίζω κάνεις δεν περίμενε την εμπορική πορεία της, απλά θα την άφηναν να σιγοσβηνει.
Εμείς είχαμε 3 Lancia στην οικ. οπότε για μένα είναι πολύ σημαντικό αυτό.
Ετοιμάζουν 3 B suv για άμεσα (παραγωγή από 2022-23 νομίζω) και 3 C suv, θα έχει πολύ ενδιαφέρον το project αυτό.
-
Αρκετά όμορφο, η GS Line θα είναι σίγουρα ομορφότερη!
-
Πολύ όμορφο και χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες.
Ευτυχώς αυτό γλύτωσε από τους χαυλιόδοντες.
-
Πολύ όμορφο και χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες.
Ευτυχώς αυτό γλύτωσε από τους χαυλιόδοντες.
..και θα πουλήσει λιγότερο.
Μάλλον οι χαυλιόδοντες αρέσουν..
..φυσικά, στην ίδια εταιρεία πάνε, Stellantis ήδη, σε κάποιους ταιριάζει περισσότερο η 'Γερμανική' σχεδίαση, εκεί πάνε να πάρουν πωλήσεις από την VW, όσοι επιζητούν το κάτι διαφορετικό για mainstream, υπάρχει και Peugeot/Citroen, και σύντομα περισσότεροι (Fiat/Alfa/Lancia/Jeep)
-
Από τις φωτογραφίες δεν μου αρέσει, χειρότερο από το απερχόμενο μοντέλο. Ίσως από κοντά να βλέπεται ή με΄χρι να βγεί στην παραγωγή να το έχουν σουλουπώσει.
-
Πανεμορφο και πολυ κομψο. Επισης αυτη η διχρωμια του παει πολυ
Πολυ παχια η πισω κολωνα, θεωρω οτι θα ειναι πιο λεπτη
-
Opel Astra L (2021)