-
Γεια σας,
Δεν γράφω συχνά εδώ αλλά παρακολουθώ το forum τακτικά.
Ήρθε η ώρα μου και μένα για αλλαγή του αυτοκινήτου.
Συγνώμη (προκαταβολικά) για το σεντόνι καθώς και το αλλαλούμ με τις κατηγορίες και αντικρουόμενες απαιτήσεις...
Δεδομένα:
20k χλμ (με σημαντική πιθανότητα να αυξηθούν κι άλλο) το χρόνο σε εθνικούς (αν μπορείς να πεις εθνικό τον ΒΟΑΚ) και επαρχιακούς δρόμους.
Θέλω κάτι άνετο σε ταξίδι, οικονομικό (diesel ή mild hybrid ή κάποιον πραγματικά οικονομικό βενζίνης?), αξιόπιστο (όχι κάτω από 5 χρόνια/100.000 χλμ εγγύηση), ασφαλές, αλλά παράλληλα να είναι και ενδιαφέρον οδηγικά.
Δεν τρέχω υπερβολικά (και στην Κρήτη δεν παίζει ούτως ή άλλως αν θες να ζήσεις), κάπου 100-130 εθνική αλλά με ενδιαφέρει να έχει καλές ρεπρίζ για προσπεράσεις στους επαρχιακούς και καλά κρατήματα/τιμόνι για τις λίγες φορές που θα θέλω να το ευχαριστηθώ σε κανα στροφιλίκι.
Πολύ καλά φώτα (εργοστασιακά LED?) με αυτόματη εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης (το έχω δοκιμάσει και είναι απίστευτη ευκολία) γιατί οδηγώ τακτικά νύχτα.
Μπλιμπλίκια και λοιπά γκαντζετάκια είναι ωραία αλλά για την πρώτη εβδομάδα (3D cockpits κτλ είναι μόνο για 4k 65” στο σπίτι). Θέλω όμως Android Auto γιατί τα Google Maps/Spotify είναι απαραίτητα. Επίσης αυτόματο φρενάρισμα, BLIS, κάμερα, Lane Keeping assist είναι πολύ χρήσιμα αλλά όχι και deal breaker αν δεν υπάρχουν.
Από χώρους δεν καίγομαι ιδιαίτερα (εργένης ακόμη) αλλά σε καινούργιο που θα το κρατήσω κάπου 10ετία δεν θα λεγα και όχι στο να μπορεί να βολέψει μια 3μελή οικογένεια μέχρι να πάρω το επόμενο. Αλλά last and also least σαν κριτήριο.
Budget 18.000 με 22.000 (στο κάτω άκρο κοιτάω και βενζίνες, στο πάνω ίσως μόνο diesel)
Μια πρώτη σκέψη
Η λογική:
Ford Puma 1.5 Ecoblue St-Line ή Titanium (αν το προλάβω)
Ford Focus 1.5 EcoBlue Connected
Renault Clio 1.5 dci 115 RS-Line ή Dynamic
Kia Ceed 1.6 CRD
Alfa Romeo Giulietta 1.6 Super
Και το αίσθημα:
Ford Fiesta 1.0 mild hybrid St-Line 155 αλλά μόνο σε 3θυρο. To 5θυρο, αισθητικά πάντα, δεν με ενθουσιάζει. Αντί για 5θυρο, προτιμώ Puma (ή άλλο) και με diesel τουλάχιστον να κάνω οικονομία (ειδικά αν πάει κοντά στα 22k η αγορά).
Δυστυχώς δεν το εισάγουν ακόμη νομίζω… Ελπίζω να γίνεται εισαγωγή μέχρι Σεπτέμβρη γιατί ψιλοβιάζομαι για αλλαγή αυτοκινήτου
Και επίσης φοβάμαι λίγο την κατανάλωση στην εθνική και επαρχιακούς του χιλιάρη της ford. Αλλά με το mild hybrid και την απενεργοποίηση κυλίνδρου ίσως είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα (?)
Απ’ την άλλη τέρμα εξοπλισμένο με τα πάντα (καλύτερα όλων των παραπάνω εκτός του Clio RS-LIne), λογικά απίθανος κινητήρας, και κάτω από 20.000 (το 5θυρο – φαντάζομαι το 3θυρο θα είναι κάπου στα 19.000) - οπότε κρατάω τα ρέστα για το βενζινά μου σε σχέση με τα περισσότερα diesel που κοιτάω.
Θα έλεγα ίσως και Suzuki Swift Sport αλλά με τέτοια τιμή δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να το προτιμήσει πλέον έναντι του Fiesta 155.
Το καταλαβαίνω ότι είναι αλλαλούμ με τις κατηγορίες. Αλλά μιας και οι χώροι δεν είναι ακριβώς σημαντικός παράγοντας μπορώ να παίξω σε διάφορες.
Καμία γνώμη;
Κάποιο άλλο αυτοκίνητο;
Μέσα στην εβδομάδα θα αρχίσω τα test-drives και αναζήτηση προσφορών.
-
Γεια σας,
Δεν γράφω συχνά εδώ αλλά παρακολουθώ το forum τακτικά.
Ήρθε η ώρα μου και μένα για αλλαγή του αυτοκινήτου.
Συγνώμη (προκαταβολικά) για το σεντόνι καθώς και το αλλαλούμ με τις κατηγορίες και αντικρουόμενες απαιτήσεις...
Δεδομένα:
20k χλμ (με σημαντική πιθανότητα να αυξηθούν κι άλλο) το χρόνο σε εθνικούς (αν μπορείς να πεις εθνικό τον ΒΟΑΚ) και επαρχιακούς δρόμους.
Θέλω κάτι άνετο σε ταξίδι, οικονομικό (diesel ή mild hybrid ή κάποιον πραγματικά οικονομικό βενζίνης?), αξιόπιστο (όχι κάτω από 5 χρόνια/100.000 χλμ εγγύηση), ασφαλές, αλλά παράλληλα να είναι και ενδιαφέρον οδηγικά.
Δεν τρέχω υπερβολικά (και στην Κρήτη δεν παίζει ούτως ή άλλως αν θες να ζήσεις), κάπου 100-130 εθνική αλλά με ενδιαφέρει να έχει καλές ρεπρίζ για προσπεράσεις στους επαρχιακούς και καλά κρατήματα/τιμόνι για τις λίγες φορές που θα θέλω να το ευχαριστηθώ σε κανα στροφιλίκι.
Πολύ καλά φώτα (εργοστασιακά LED?) με αυτόματη εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης (το έχω δοκιμάσει και είναι απίστευτη ευκολία) γιατί οδηγώ τακτικά νύχτα.
Μπλιμπλίκια και λοιπά γκαντζετάκια είναι ωραία αλλά για την πρώτη εβδομάδα (3D cockpits κτλ είναι μόνο για 4k 65” στο σπίτι). Θέλω όμως Android Auto γιατί τα Google Maps/Spotify είναι απαραίτητα. Επίσης αυτόματο φρενάρισμα, BLIS, κάμερα, Lane Keeping assist είναι πολύ χρήσιμα αλλά όχι και deal breaker αν δεν υπάρχουν.
Από χώρους δεν καίγομαι ιδιαίτερα (εργένης ακόμη) αλλά σε καινούργιο που θα το κρατήσω κάπου 10ετία δεν θα λεγα και όχι στο να μπορεί να βολέψει μια 3μελή οικογένεια μέχρι να πάρω το επόμενο. Αλλά last and also least σαν κριτήριο.
Budget 18.000 με 22.000 (στο κάτω άκρο κοιτάω και βενζίνες, στο πάνω ίσως μόνο diesel)
Μια πρώτη σκέψη
Η λογική:
Ford Puma 1.5 Ecoblue St-Line ή Titanium (αν το προλάβω)
Ford Focus 1.5 EcoBlue Connected
Renault Clio 1.5 dci 115 RS-Line ή Dynamic
Kia Ceed 1.6 CRD
Alfa Romeo Giulietta 1.6 Super
Και το αίσθημα:
Ford Fiesta 1.0 mild hybrid St-Line 155 αλλά μόνο σε 3θυρο. To 5θυρο, αισθητικά πάντα, δεν με ενθουσιάζει. Αντί για 5θυρο, προτιμώ Puma (ή άλλο) και με diesel τουλάχιστον να κάνω οικονομία (ειδικά αν πάει κοντά στα 22k η αγορά).
Δυστυχώς δεν το εισάγουν ακόμη νομίζω… Ελπίζω να γίνεται εισαγωγή μέχρι Σεπτέμβρη γιατί ψιλοβιάζομαι για αλλαγή αυτοκινήτου
Και επίσης φοβάμαι λίγο την κατανάλωση στην εθνική και επαρχιακούς του χιλιάρη της ford. Αλλά με το mild hybrid και την απενεργοποίηση κυλίνδρου ίσως είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα (?)
Απ’ την άλλη τέρμα εξοπλισμένο με τα πάντα (καλύτερα όλων των παραπάνω εκτός του Clio RS-LIne), λογικά απίθανος κινητήρας, και κάτω από 20.000 (το 5θυρο – φαντάζομαι το 3θυρο θα είναι κάπου στα 19.000) - οπότε κρατάω τα ρέστα για το βενζινά μου σε σχέση με τα περισσότερα diesel που κοιτάω.
Θα έλεγα ίσως και Suzuki Swift Sport αλλά με τέτοια τιμή δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να το προτιμήσει πλέον έναντι του Fiesta 155.
Το καταλαβαίνω ότι είναι αλλαλούμ με τις κατηγορίες. Αλλά μιας και οι χώροι δεν είναι ακριβώς σημαντικός παράγοντας μπορώ να παίξω σε διάφορες.
Καμία γνώμη;
Κάποιο άλλο αυτοκίνητο;
Μέσα στην εβδομάδα θα αρχίσω τα test-drives και αναζήτηση προσφορών.
-
Εύκολο με αυτά που ζητάς γιατί είναι αρκετά ξεκάθαρo: πάς σε μια Ford οδηγείς Fiesta, Focus & Puma και διαλέγεις όποιο σου αρέσει με τον κινητήρα που σου αρέσει. Εξαιρετικά και τα 3 στον δρόμο (Φιεστα & Φόκους τα είχα για ΣΚ οπότε τα έχω οδηγήσει αρκετά) και αρκούντως οικονομικά τόσο σε mHEV όσο και σε diesel.
-
Εύκολο με αυτά που ζητάς γιατί είναι αρκετά ξεκάθαρo: πάς σε μια Ford οδηγείς Fiesta, Focus & Puma και διαλέγεις όποιο σου αρέσει με τον κινητήρα που σου αρέσει. Εξαιρετικά και τα 3 στον δρόμο (Φιεστα & Φόκους τα είχα για ΣΚ οπότε τα έχω οδηγήσει αρκετά) και αρκούντως οικονομικά τόσο σε mHEV όσο και σε diesel.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση κ. Φάνη.
Όντως προς Ford κλίνω να πω την αλήθεια, αν και θέλω σίγουρα να δω τη Renault (Clio ή/και Megane αν παίζει προσφορά) και την Giulietta ή και όποιο άλλο δεν έχω σκεφτεί ακόμη.
Σημαντικές διαφορές ως προς την ποιότητα κύλησης/άνεση στο ταξίδι μεταξύ Focus και Fiesta είδατε;
Περίπου τι καταναλώσεις είχατε;
Ρωτάω γιατί (εδώ στο Ηράκλειο τουλάχιστον) η ΒΕΛΜΑΡ είναι απαράδεκτη όσον αφορά τα test drive. Με το ζόρι 30 λεπτά μου είπαν...
Επίσης, αν έχω καταλάβει καλά, έχετε γνωστό στη ΒΕΛΜΑΡ. Μπορείτε να ρωτήσετε για το αν θα υπάρχει 3θυρο Fiesta σύντομα (έστω για προπαραγγελία); Για να δω αν αξίζει να περιμένω ή να πάω απ' ευθείας στα υπόλοιπα. Ο πωλητής εδώ μου έλεγε οτι δεν παράγεται καν 3θυρο πλεον... Μπήκα και του το έδειξα στο γερμανικό site της Ford.
Δεν μπορώ να καταλάβω αν στην Ford εδώ είναι τόσο άσχετοι ή απλά προσπαθούν να σε σπρώξουν (με κάθε μέσο) στο να πάρεις το έτοιμο στοκ...
-
Ψηφίζω Ford πετρέλαιο.
-
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση κ. Φάνη.
Σημαντικές διαφορές ως προς την ποιότητα κύλησης/άνεση στο ταξίδι μεταξύ Focus και Fiesta είδατε;
Περίπου τι καταναλώσεις είχατε;
Ρωτάω γιατί (εδώ στο Ηράκλειο τουλάχιστον) η ΒΕΛΜΑΡ είναι απαράδεκτη όσον αφορά τα test drive. Με το ζόρι 30 λεπτά μου είπαν...
Καταρχάς 'σκέτο' Φάνης και στον ενικό παρακαλώ....μια παρέα είμαστε!
Το Focus που οδήγησα ήταν με την ανάρτηση πολλαπλών πίσω, το διευκρινίζω γιατί δεν έχω οδηγήση την έκδοση με τον ημιάκαμπτο για να ξέρω διαφορές. Σαφώς το Focus ήταν πιο άνετο και είχε καλύτερη ποιότητα κύλισης, όμως και το Fiesta με εντυπωσίασε σε αυτό τον τομέα από το πόσο καλό ήταν για το μέγεθός του. Αμφότερα ήταν ST Line. Εαν δεν με ένοιαζε το οικονομικό και το μέγεθος, προφανώς θα επέλεγα Focus, είναι καλύτερο σε όλα.
Στο Focus είχα περίπου 8.5 με αρκετά γρήγορη οδήγηση και χωρίς να προσέχω για κατανάλωση, ήταν όμως το 1.5 με τα 150 άλογα. Στο Φιέστια είχα περίπου 7.5 με τον ίδιο τρόπο οδήγησης. Αμφότερα πιστεύω ότι είναι τουλάχιστον 0.5 λτ κάτω με πιο δυνετή (αλλά σβέλτη) οδήγηση. Τώρα σε mHEV ή diesel προφανώς τα νούμερα θα είναι ακόμα πιο κάτω εαν κρίνω και από τις καταναλώσεις του Puma mHEV που διαβάζω στην ομάδα στο ΦΒ.
Επίσης η Giuletta είναι πολύ καλή επιλογή στις τιμές που πωλείται τώρα και με γνώμονα τα κριτήρια που έχεις θέσει. Εξαιρετικό αυτοκίνητο στον δρόμο.
Καλά, μάλλον για 'κλωτσιές' είναι οι αντιπροσωπεία εκεί και είναι και ντόπιος ο Βασιλάκης! Να τους πείς ότι θα αγοράσεις ένα από τα 3, αλλά δεν μπορείς να αποφασίσεις με 30' οδήγηση. Εαν σου το παίξουν ιστορία, στείλει email στα κεντρικά, μπορεί να ξεκουνηθούν.
Όσο για το 3-θυρο, θα ρωτήσω. Βλέπω όμως ότι στο νέο τιμοκατάλογο το έχουν διαθέσιμο μόνο ως ST & ST Line με τον 125αρι. Είναι οι κουλές και ηλίθιες επιλογές που κάνει η FMH και τους έχω κράξει και με email και πήρα μια πολύ γενική και αόριστη απάντηση. Ίδια ηλιθιότητα με το να μην εισάγεται το 125 mHEV. Σιγά το πρόβλημα δηλαδή, ας τα εισάγουν κατόπιν παραγγελίας, δεν καταλαβαίνω που είναι η δυσκολία. Την ίδια βλακεία και με το Titanium Puma.
-
Ρωτάω γιατί (εδώ στο Ηράκλειο τουλάχιστον) η ΒΕΛΜΑΡ είναι απαράδεκτη όσον αφορά τα test drive. Με το ζόρι 30 λεπτά μου είπαν...
Φίλε μου, μάλλον δεν έχεις πάει ακόμη σε άλλη αντιπροσωπία, έτσι;
Το λέω αυτό γιατί έχοντας γυρίσει όλη την αγορά του Ηρακλείου, οι μακράν καλύτεροι/εξυπηρετικότεροι ήταν εκείνοι στη Βελμάρ.
Επίσης, είναι οι μόνοι που σου δίνουν το αμάξι μόνος σου. Ναι, κανένας άλλος στο Ηράκλειο δεν μου το έκανε αυτό.
Και μάλιστα έχω πάρει 2 αυτοκίνητα από αυτούς για όλη την ημέρα ενώ σε άλλες φάσεις έχω πάρει και 2-3 τεστ ντραιβ μόνος μου πάλι χωρίς να μου πουν φέρτο σε τόση ώρα (κάθε φορά τα πήγαινα πίσω σε μισή-μια ώρα). Σε ΟΛΕΣ τις άλλες αντιπροσωπίες στο Ηράκλειο με ξεπέταγαν με ένα 5λεπτο τεστ ντραιβ συνοδεία φυσικά του πωλητή ενώ στις χειρότερες των περιπτώσεων δε μου έδιναν καν τεστ ντραιβ!
Οπότε λέω πλέον σε όλους τους γνωστούς μου, από εκεί θα πάτε να πάρετε αμάξι, είναι οι μόνοι που το αξίζουν!
-
Μια χαρά είναι τα Ford (Focus,Fiesta,Puma) και το Clio που κοιτάς -εγώ θα έβαζα κι ένα καλοεξοπλισμένο Leon π.χ. 1.5 FR- στη λίστα.
Όμως δε θα ήμουν υπέρ στο να πάρεις 3θυρο και θες να το κρατήσεις μια 10ετία.Αφού υπάρχει η πιθανότητα οικογένειας,αν αυτό γίνει σε 4-5 χρόνια θα ταλαιπωρηθείς με το 3θυρο κι ίσως να χρειαστεί να το δώσεις νωρίτερα. Οπότε εφ'όσον δε σου αρέσει το fiesta 5θ, επικεντρώσου από Ford, στο Focus (πολύ αξιόλογη πρόταση) ή στο Puma (πιο φρέσκο σχέδιο εξωτερικά,από τα πιο όμορφα της κατηγορίας του).
-
Α, και για να φανώ και εγώ λίγο χρήσιμος, ψηφίζω επίσης focus! Απλά και μόνο επειδή είναι μια κατηγορία πάνω από τα υπόλοιπα και άρα εξ'ορισμού είναι 'περισσότερο' αμάξι.
-
Μόνο να σημειώσεις πως με τα χιλιόμετρα που κάνεις η διαφορά κατανάλωσης βενζίνης ντίζελ μπορεί να είναι γύρω στο χιλιάρικο ετησίως. οπότε στα 5-10 χρόνια, αυτή η διαφορά είναι το μισό κόστος της αγοράς... θα έλεγα κι εγώ Φορντ, αλλά με τις τιμές των ντίζελ να έχουν εκτοξευτεί για τον εξοπλισμό που ζητάς, τον ημιάκαμπτο πλέον άξονα κλπ. σκέψου πως με κάτω από 20 χιλιάρικα παίρνεις τη Gullieta ντίζελ αλλά και αυτόματη, με τον συμβιβασμο στα μπλιμπλίκια (δεν έχει android, έχει σύστημα της fiat με περιορισμούς, υπάρχουν όμως καλές λύσεις after market όπως της Alpine, σχεδιασμένη γι αυτό το αμάξι). Και θα χεις διαβάσει για το C3 Aircross σε προσφορά αυτές τις μέρες, που όμως οδηγικα είναι διαφορετικό.
-
Καλημέρα φίλε. Το Honda Civic το έχεις σκεφτεί;
-
Μόνο να σημειώσεις πως με τα χιλιόμετρα που κάνεις η διαφορά κατανάλωσης βενζίνης ντίζελ μπορεί να είναι γύρω στο χιλιάρικο ετησίως. οπότε στα 5-10 χρόνια, αυτή η διαφορά είναι το μισό κόστος της αγοράς... θα έλεγα κι εγώ Φορντ, αλλά με τις τιμές των ντίζελ να έχουν εκτοξευτεί για τον εξοπλισμό που ζητάς, τον ημιάκαμπτο πλέον άξονα κλπ. σκέψου πως με κάτω από 20 χιλιάρικα παίρνεις τη Gullieta ντίζελ αλλά και αυτόματη, με τον συμβιβασμο στα μπλιμπλίκια (δεν έχει android, έχει σύστημα της fiat με περιορισμούς, υπάρχουν όμως καλές λύσεις after market όπως της Alpine, σχεδιασμένη γι αυτό το αμάξι). Και θα χεις διαβάσει για το C3 Aircross σε προσφορά αυτές τις μέρες, που όμως οδηγικα είναι διαφορετικό.
2 παιδιά στο clubford αγόρασαν πρόσφατα 1000άρια Active και είχαν και τα 2 πολλαπλούς πίσω
-
Τα Active ναι, έχουν πολλαπλούς ακόμα και δεν ξέρω εαν ποτέ θα αλλάξουν.
-
Καλησπέρα σας
Αντιμετωπίζω το παρακάτω θέμα και μιας και δεν βγάζω άκρη με την Φίατ θα ήθελα να μάθω αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα.
Έχω ένα Φίατ τιπο με 3.000 χλμ ολοκαίνουργιο. Από την πρώτη σχεδόν στιγμή όταν είναι κρύο ακούγεται ένα έντονο σφύριγμα- κροτάλισμα από την περιοχή του δυναμό το οποίο εξαφανίζεται ξαφνικολιε ανεβάσει θερμοκρασία στους 90. Ο θόρυβος είναι εντονότερος όταν πατάω γκάζι η συμπλέκτη. Στη Φίατ για να καταλάβετε μου είπαν πως είναι ίσως φυσιολογικό και μπορεί να ακούγεται είτε ανακλαστήρας δυναμό, είτε αντλία λαδιού, είτε κάποιο μπεκ. Όλα αυτα. Όπως καταλαβαίνετε άκρη δεν βγάζω. Αν υπάρχει κάποιος με σχετική παρόμοια εμπειρία θα εκτιμούσα την βοήθεια του.
Ευχαριστώ
-
piliourits wrote:
Μόνο να σημειώσεις πως με τα χιλιόμετρα που κάνεις η διαφορά κατανάλωσης βενζίνης ντίζελ μπορεί να είναι γύρω στο χιλιάρικο ετησίως. οπότε στα 5-10 χρόνια, αυτή η διαφορά είναι το μισό κόστος της αγοράς... θα έλεγα κι εγώ Φορντ, αλλά με τις τιμές των ντίζελ να έχουν εκτοξευτεί για τον εξοπλισμό που ζητάς, τον ημιάκαμπτο πλέον άξονα κλπ. σκέψου πως με κάτω από 20 χιλιάρικα παίρνεις τη Gullieta ντίζελ αλλά και αυτόματη, με τον συμβιβασμο στα μπλιμπλίκια (δεν έχει android, έχει σύστημα της fiat με περιορισμούς, υπάρχουν όμως καλές λύσεις after market όπως της Alpine, σχεδιασμένη γι αυτό το αμάξι). Και θα χεις διαβάσει για το C3 Aircross σε προσφορά αυτές τις μέρες, που όμως οδηγικα είναι διαφορετικό.
2 παιδιά στο clubford αγόρασαν πρόσφατα 1000άρια Active και είχαν και τα 2 πολλαπλούς πίσω
Με δεδομένο τα 22Κ και ντηζελ (που είχε αναφέρει ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος) για να κάνει οικονομία, δεν φτάνουν για Focus, ειδικά για active (για να μην έχει άξονα πίσω) και γενικότερα τον πλήρη εξοπλισμό που θέλει. Με αυτό το σκεπτικό πρότεινα την Alfa, ως σχετικά καλά εξοπλισμένο ντίζελ με ψαλίδια. Αν πάει σε χιλιάρι βενζίνης, πάλι θα πρέπει να συμβιβαστεί κάπως στον εξοπλισμό.
-
dimitriscsd wrote:
piliourits wrote:
Μόνο να σημειώσεις πως με τα χιλιόμετρα που κάνεις η διαφορά κατανάλωσης βενζίνης ντίζελ μπορεί να είναι γύρω στο χιλιάρικο ετησίως. οπότε στα 5-10 χρόνια, αυτή η διαφορά είναι το μισό κόστος της αγοράς... θα έλεγα κι εγώ Φορντ, αλλά με τις τιμές των ντίζελ να έχουν εκτοξευτεί για τον εξοπλισμό που ζητάς, τον ημιάκαμπτο πλέον άξονα κλπ. σκέψου πως με κάτω από 20 χιλιάρικα παίρνεις τη Gullieta ντίζελ αλλά και αυτόματη, με τον συμβιβασμο στα μπλιμπλίκια (δεν έχει android, έχει σύστημα της fiat με περιορισμούς, υπάρχουν όμως καλές λύσεις after market όπως της Alpine, σχεδιασμένη γι αυτό το αμάξι). Και θα χεις διαβάσει για το C3 Aircross σε προσφορά αυτές τις μέρες, που όμως οδηγικα είναι διαφορετικό.
2 παιδιά στο clubford αγόρασαν πρόσφατα 1000άρια Active και είχαν και τα 2 πολλαπλούς πίσω
Με δεδομένο τα 22Κ και ντηζελ (που είχε αναφέρει ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος) για να κάνει οικονομία, δεν φτάνουν για Focus, ειδικά για active (για να μην έχει άξονα πίσω) και γενικότερα τον πλήρη εξοπλισμό που θέλει. Με αυτό το σκεπτικό πρότεινα την Alfa, ως σχετικά καλά εξοπλισμένο ντίζελ με ψαλίδια. Αν πάει σε χιλιάρι βενζίνης, πάλι θα πρέπει να συμβιβαστεί κάπως στον εξοπλισμό.
H Giulietta δεν έχει ψαλίδια πουθενά. Μπροστά έχει McPherson και πίσω πολλαπλούς.
-
Καλησπέρα σας
Αντιμετωπίζω το παρακάτω θέμα και μιας και δεν βγάζω άκρη με την Φίατ θα ήθελα να μάθω αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα.
Έχω ένα Φίατ τιπο με 3.000 χλμ ολοκαίνουργιο. Από την πρώτη σχεδόν στιγμή όταν είναι κρύο ακούγεται ένα έντονο σφύριγμα- κροτάλισμα από την περιοχή του δυναμό το οποίο εξαφανίζεται ξαφνικολιε ανεβάσει θερμοκρασία στους 90. Ο θόρυβος είναι εντονότερος όταν πατάω γκάζι η συμπλέκτη. Στη Φίατ για να καταλάβετε μου είπαν πως είναι ίσως φυσιολογικό και μπορεί να ακούγεται είτε ανακλαστήρας δυναμό, είτε αντλία λαδιού, είτε κάποιο μπεκ. Όλα αυτα. Όπως καταλαβαίνετε άκρη δεν βγάζω. Αν υπάρχει κάποιος με σχετική παρόμοια εμπειρία θα εκτιμούσα την βοήθεια του.
Ευχαριστώ
Και στα psa συμβαινει αυτό, επίσης μήπως ανοιγει αυτόματα το κλιμά;;;
Αν ναι, τότε σίγουρα είναι από το κύκλωμα του.
Γράψε στο σχετικό νήμα την εμπειρία σου με το αυτοκίνητο, τι σ αρέσει και τι οχι...
-
piliourits wrote:
dimitriscsd wrote:
piliourits wrote:
Μόνο να σημειώσεις πως με τα χιλιόμετρα που κάνεις η διαφορά κατανάλωσης βενζίνης ντίζελ μπορεί να είναι γύρω στο χιλιάρικο ετησίως. οπότε στα 5-10 χρόνια, αυτή η διαφορά είναι το μισό κόστος της αγοράς... θα έλεγα κι εγώ Φορντ, αλλά με τις τιμές των ντίζελ να έχουν εκτοξευτεί για τον εξοπλισμό που ζητάς, τον ημιάκαμπτο πλέον άξονα κλπ. σκέψου πως με κάτω από 20 χιλιάρικα παίρνεις τη Gullieta ντίζελ αλλά και αυτόματη, με τον συμβιβασμο στα μπλιμπλίκια (δεν έχει android, έχει σύστημα της fiat με περιορισμούς, υπάρχουν όμως καλές λύσεις after market όπως της Alpine, σχεδιασμένη γι αυτό το αμάξι). Και θα χεις διαβάσει για το C3 Aircross σε προσφορά αυτές τις μέρες, που όμως οδηγικα είναι διαφορετικό.
2 παιδιά στο clubford αγόρασαν πρόσφατα 1000άρια Active και είχαν και τα 2 πολλαπλούς πίσω
Με δεδομένο τα 22Κ και ντηζελ (που είχε αναφέρει ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος) για να κάνει οικονομία, δεν φτάνουν για Focus, ειδικά για active (για να μην έχει άξονα πίσω) και γενικότερα τον πλήρη εξοπλισμό που θέλει. Με αυτό το σκεπτικό πρότεινα την Alfa, ως σχετικά καλά εξοπλισμένο ντίζελ με ψαλίδια. Αν πάει σε χιλιάρι βενζίνης, πάλι θα πρέπει να συμβιβαστεί κάπως στον εξοπλισμό.
H Giulietta δεν έχει ψαλίδια πουθενά. Μπροστά έχει McPherson και πίσω πολλαπλούς.
Σιγά ρε Δία πώς κάνεις έτσι. Πήγαινε σε ένα χαρτοπωλείο πάρε 2 σετ ψαλίδια βάλε το ένα στο ντουλαπάκι το άλλο στο πορτμπαγκάζ και έτσι θα έχεις μπρος πίσω.
-
Γεια σας,
Δεν γράφω συχνά εδώ αλλά παρακολουθώ το forum τακτικά.
Ήρθε η ώρα μου και μένα για αλλαγή του αυτοκινήτου.
Συγνώμη (προκαταβολικά) για το σεντόνι καθώς και το αλλαλούμ με τις κατηγορίες και αντικρουόμενες απαιτήσεις...
Δεδομένα:
20k χλμ (με σημαντική πιθανότητα να αυξηθούν κι άλλο) το χρόνο σε εθνικούς (αν μπορείς να πεις εθνικό τον ΒΟΑΚ) και επαρχιακούς δρόμους.
Θέλω κάτι άνετο σε ταξίδι, οικονομικό (diesel ή mild hybrid ή κάποιον πραγματικά οικονομικό βενζίνης?), αξιόπιστο (όχι κάτω από 5 χρόνια/100.000 χλμ εγγύηση), ασφαλές, αλλά παράλληλα να είναι και ενδιαφέρον οδηγικά.
Δεν τρέχω υπερβολικά (και στην Κρήτη δεν παίζει ούτως ή άλλως αν θες να ζήσεις), κάπου 100-130 εθνική αλλά με ενδιαφέρει να έχει καλές ρεπρίζ για προσπεράσεις στους επαρχιακούς και καλά κρατήματα/τιμόνι για τις λίγες φορές που θα θέλω να το ευχαριστηθώ σε κανα στροφιλίκι.
Πολύ καλά φώτα (εργοστασιακά LED?) με αυτόματη εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης (το έχω δοκιμάσει και είναι απίστευτη ευκολία) γιατί οδηγώ τακτικά νύχτα.
Μπλιμπλίκια και λοιπά γκαντζετάκια είναι ωραία αλλά για την πρώτη εβδομάδα (3D cockpits κτλ είναι μόνο για 4k 65” στο σπίτι). Θέλω όμως Android Auto γιατί τα Google Maps/Spotify είναι απαραίτητα. Επίσης αυτόματο φρενάρισμα, BLIS, κάμερα, Lane Keeping assist είναι πολύ χρήσιμα αλλά όχι και deal breaker αν δεν υπάρχουν.
Από χώρους δεν καίγομαι ιδιαίτερα (εργένης ακόμη) αλλά σε καινούργιο που θα το κρατήσω κάπου 10ετία δεν θα λεγα και όχι στο να μπορεί να βολέψει μια 3μελή οικογένεια μέχρι να πάρω το επόμενο. Αλλά last and also least σαν κριτήριο.
Budget 18.000 με 22.000 (στο κάτω άκρο κοιτάω και βενζίνες, στο πάνω ίσως μόνο diesel)
Μια πρώτη σκέψη
Η λογική:
Ford Puma 1.5 Ecoblue St-Line ή Titanium (αν το προλάβω)
Ford Focus 1.5 EcoBlue Connected
Renault Clio 1.5 dci 115 RS-Line ή Dynamic
Kia Ceed 1.6 CRD
Alfa Romeo Giulietta 1.6 Super
Και το αίσθημα:
Ford Fiesta 1.0 mild hybrid St-Line 155 αλλά μόνο σε 3θυρο. To 5θυρο, αισθητικά πάντα, δεν με ενθουσιάζει. Αντί για 5θυρο, προτιμώ Puma (ή άλλο) και με diesel τουλάχιστον να κάνω οικονομία (ειδικά αν πάει κοντά στα 22k η αγορά).
Δυστυχώς δεν το εισάγουν ακόμη νομίζω… Ελπίζω να γίνεται εισαγωγή μέχρι Σεπτέμβρη γιατί ψιλοβιάζομαι για αλλαγή αυτοκινήτου
Και επίσης φοβάμαι λίγο την κατανάλωση στην εθνική και επαρχιακούς του χιλιάρη της ford. Αλλά με το mild hybrid και την απενεργοποίηση κυλίνδρου ίσως είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα (?)
Απ’ την άλλη τέρμα εξοπλισμένο με τα πάντα (καλύτερα όλων των παραπάνω εκτός του Clio RS-LIne), λογικά απίθανος κινητήρας, και κάτω από 20.000 (το 5θυρο – φαντάζομαι το 3θυρο θα είναι κάπου στα 19.000) - οπότε κρατάω τα ρέστα για το βενζινά μου σε σχέση με τα περισσότερα diesel που κοιτάω.
Θα έλεγα ίσως και Suzuki Swift Sport αλλά με τέτοια τιμή δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να το προτιμήσει πλέον έναντι του Fiesta 155.
Το καταλαβαίνω ότι είναι αλλαλούμ με τις κατηγορίες. Αλλά μιας και οι χώροι δεν είναι ακριβώς σημαντικός παράγοντας μπορώ να παίξω σε διάφορες.
Καμία γνώμη;
Κάποιο άλλο αυτοκίνητο;
Μέσα στην εβδομάδα θα αρχίσω τα test-drives και αναζήτηση προσφορών.
εγώ θα σου έλεγα να κοιτάξεις και corolla hybrid αφού οι χώροι δεν σε πολύ ενδιαφέρουν, ταχύτητες είσαι στο όριο όπως λες, φουλ λεντ έχει, εγγύηση έχει έξι νομίζω μηχανικά και 11 μπαταρία. Τιμή είναι κοντά σ αυτά που δίνεις και γλυτώνεις τέλη κυκλοφορίας και ότι είναι να γίνει με το πετρέλαιο. + Αξιοπιστία και εξυπηρέτηση σε ότι συμβεί. Προσωπική αποψη
-
Μίλησε όμως για ρεπρίζ και για σπορ συμπεριφορά σε στροφικλίκι, άρα άκυρη η Corolla.
Ενδιαφέρον οδηγικά αλλά και άνετο αυτοκίνητο για εθνική/επαρχιακούς μέχρι 22.000