-
Ανκόνα προς Λονδίνο μέσω περιφερειακού Παρισιού, !!! μονοκόμματο !!! το σωτήριο έτος 1989!
-
@pgp737ng said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in [Toyota Corolla Cross]
...Η αριστερή ειναι για προσπέραση μόνο με ανωτερο όριο τα 130. ...
Λαθος!!! Η αριστερή είναι για προσπέραση μόνο από 130 χιλ/ώρα μέχρι και την τελική του αυτοκινήτου σου!!!!
Για εξηγήστε μου ρε παιδιά:
Πάει ο μπροστινός στην μεσαία με 130.
Εσύ είσαι πίσω του επίσης με 130, αλλά θες να τον προσπεράσεις...
Οπότε το προσπερνάς -με όσα- και κάθεσαι μπροστά του με 130 !;; -
@tjk said in Toyota Corolla Cross:
@pgp737ng said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in [Toyota Corolla Cross]
...Η αριστερή ειναι για προσπέραση μόνο με ανωτερο όριο τα 130. ...
Λαθος!!! Η αριστερή είναι για προσπέραση μόνο από 130 χιλ/ώρα μέχρι και την τελική του αυτοκινήτου σου!!!!
Για εξηγήστε μου ρε παιδιά:
Πάει ο μπροστινός στην μεσαία με 130.
Εσύ είσαι πίσω του επίσης με 130, αλλά θες να τον προσπεράσεις...
Οπότε το προσπερνάς -με όσα- και κάθεσαι μπροστά του με 130 !;;Τον προσπερνάς και συνεχίζεις στην μεσαία λωρίδα με 140 … 150 ή όσα πάει ο καθένας μας ταξίδι.
Είπαμε τα τουοτα δεν σέρνονται! -
Παιδιά καλησπέρα σε όλους εύχομαι πάντα υγεία.Να πω και την δική μας ιστορία είχαμε κλείσει το CC lounge εκδοση σε αντιπρόσωπο της Θεσσαλονικής και είχαμε πάρει ημερομηνία 1/24 για παράδοση.Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μαζί με το chr το είχα κάνει από 2 φορές τεστ drive σε συγκεκριμενες διαδρομές(αυτοκινητόδρομο - μέσα πόλη).Πάρα πολύ ωραία αυτοκίνητα και τα 2 με καλυτέρη διαφορά το CC για αυτό και το είχαμε κλείσει.Μετά την αλλαγή του χρόνου είδα τις καινουργιές τιμές και επικοινωνησαμε με τον αντιπρόσωπο.Το αμάξι πήρε 2000 και κάτι αύξηση και του είπα δεν είναι μαρουλόφυλλα τι μπορεί να γίνει, μου είπε τίποτα και ίσως μέχρι να το πάρουμε(περίπου χρόνος) να γίνει και άλλη αύξηση έτσι έφαγε ban(ακύρωση).Και οδηγήσαμε το civic στις ίδιες διαδρομές το αποτέλεσμα.Πολύ καλύτερη ποιότητα-καλύτερο υβριδικό σύστημα είχαμε καλύτερες καταναλώσεις-για να μην μιλήσω για το είπιπεδο ασφάλειας 11 αερόσακους απο την απλη έκδοση, αλλά παιδιά αυτό που μας έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση είναι τι αυτοκίνητο έχουν κάνει δεν υπάρχει πρέπει να πάτε να το οδηγήσετε και ίσως έρθετε στα λόγια μου., τιμόνι-φρένα-αναρτήσεις.Συνάδερφός από το φορουμ @strom που το έχει μου έδωσε και αυτός το feedback του και τον ευχαριστώ σε ότι μου είχε πει έπεσε ακριβώς μέσα.Και τέλος να φτάσουμε στην τιμή αυτη την στιγμή που μιλάμε έχει η πρώτη έκδοση που έχει σχεδόν τα πάντα 39.250 είναι προσφορά που τρέχει και το πιο σημαντικό το παραλαμβάνεις σε 1 μήνα και κλειστή τιμή οπότε δεν ανησυχείς για οτιδήποτε.Να επισημάνω επίσης ότι το αυτοκίνητο έχει και συναγερμό εργοστασιακό που στο CC λέγαμε ότι μόλις το πάρουμε θα πρέπει να βάλουμε και έναν καλο συναγερμό περίπου 300-500 ευρώ οπότε ένα επιπλέον κόστος.Στην τελική μας έκατσε καλά η αύξηση διότι δεν είχαμε δει την συγκεκριμένη επιλογή.Σε ένα μήνα θα το έχουμε στα χέρια μας.Προς καμία παρεξήγηση παιδιά είναι καταπληκτικό αμαξι και το CC απλά είπα να πούμε και την δικη μας ιστορία.Καλοτάξιδο σε όσους έχουν παραλάβει και καλή αναμονή σε όσους το περιμένουν.
-
Ωραία αυτά που λες αλλά αμάξια. Στο ένα μπαίνεις βγαίνεις όρθιος στο άλλο σπας την μέση σου. Δλδ το σιβικ αν είσαι ψηλός και έχεις περάσει τα 40-45 δεν είναι και η καλύτερη επιλογή. Ομοίως αν έχεις παιδιά σε καθισματακια.
Δλδ άλλο κοινό κοίτα το cc ,άλλο το σιβικ. -
@nkoasidis said in Toyota Corolla Cross:
Παιδιά καλησπέρα σε όλους εύχομαι πάντα υγεία.Να πω και την δική μας ιστορία είχαμε κλείσει το CC lounge εκδοση σε αντιπρόσωπο της Θεσσαλονικής και είχαμε πάρει ημερομηνία 1/24 για παράδοση.Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μαζί με το chr το είχα κάνει από 2 φορές τεστ drive σε συγκεκριμενες διαδρομές(αυτοκινητόδρομο - μέσα πόλη).Πάρα πολύ ωραία αυτοκίνητα και τα 2 με καλυτέρη διαφορά το CC για αυτό και το είχαμε κλείσει.Μετά την αλλαγή του χρόνου είδα τις καινουργιές τιμές και επικοινωνησαμε με τον αντιπρόσωπο.Το αμάξι πήρε 2000 και κάτι αύξηση και του είπα δεν είναι μαρουλόφυλλα τι μπορεί να γίνει, μου είπε τίποτα και ίσως μέχρι να το πάρουμε(περίπου χρόνος) να γίνει και άλλη αύξηση έτσι έφαγε ban(ακύρωση).Και οδηγήσαμε το civic στις ίδιες διαδρομές το αποτέλεσμα.Πολύ καλύτερη ποιότητα-καλύτερο υβριδικό σύστημα είχαμε καλύτερες καταναλώσεις-για να μην μιλήσω για το είπιπεδο ασφάλειας 11 αερόσακους απο την απλη έκδοση, αλλά παιδιά αυτό που μας έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση είναι τι αυτοκίνητο έχουν κάνει δεν υπάρχει πρέπει να πάτε να το οδηγήσετε και ίσως έρθετε στα λόγια μου., τιμόνι-φρένα-αναρτήσεις.Συνάδερφός από το φορουμ @strom που το έχει μου έδωσε και αυτός το feedback του και τον ευχαριστώ σε ότι μου είχε πει έπεσε ακριβώς μέσα.Και τέλος να φτάσουμε στην τιμή αυτη την στιγμή που μιλάμε έχει η πρώτη έκδοση που έχει σχεδόν τα πάντα 39.250 είναι προσφορά που τρέχει και το πιο σημαντικό το παραλαμβάνεις σε 1 μήνα και κλειστή τιμή οπότε δεν ανησυχείς για οτιδήποτε.Να επισημάνω επίσης ότι το αυτοκίνητο έχει και συναγερμό εργοστασιακό που στο CC λέγαμε ότι μόλις το πάρουμε θα πρέπει να βάλουμε και έναν καλο συναγερμό περίπου 300-500 ευρώ οπότε ένα επιπλέον κόστος.Στην τελική μας έκατσε καλά η αύξηση διότι δεν είχαμε δει την συγκεκριμένη επιλογή.Σε ένα μήνα θα το έχουμε στα χέρια μας.Προς καμία παρεξήγηση παιδιά είναι καταπληκτικό αμαξι και το CC απλά είπα να πούμε και την δικη μας ιστορία.Καλοτάξιδο σε όσους έχουν παραλάβει και καλή αναμονή σε όσους το περιμένουν.
Η Honda κάνει σοβαρά βήματα εμπρός και πάνω (σε κατηγορία ποιότητας και τιμής). Δεν νομίζω να διαφωνούν πολλοί με αυτό!
-
@dublin said in Toyota Corolla Cross:
@nkoasidis said in Toyota Corolla Cross:
Παιδιά καλησπέρα σε όλους εύχομαι πάντα υγεία.Να πω και την δική μας ιστορία είχαμε κλείσει το CC lounge εκδοση σε αντιπρόσωπο της Θεσσαλονικής και είχαμε πάρει ημερομηνία 1/24 για παράδοση.Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μαζί με το chr το είχα κάνει από 2 φορές τεστ drive σε συγκεκριμενες διαδρομές(αυτοκινητόδρομο - μέσα πόλη).Πάρα πολύ ωραία αυτοκίνητα και τα 2 με καλυτέρη διαφορά το CC για αυτό και το είχαμε κλείσει.Μετά την αλλαγή του χρόνου είδα τις καινουργιές τιμές και επικοινωνησαμε με τον αντιπρόσωπο.Το αμάξι πήρε 2000 και κάτι αύξηση και του είπα δεν είναι μαρουλόφυλλα τι μπορεί να γίνει, μου είπε τίποτα και ίσως μέχρι να το πάρουμε(περίπου χρόνος) να γίνει και άλλη αύξηση έτσι έφαγε ban(ακύρωση).Και οδηγήσαμε το civic στις ίδιες διαδρομές το αποτέλεσμα.Πολύ καλύτερη ποιότητα-καλύτερο υβριδικό σύστημα είχαμε καλύτερες καταναλώσεις-για να μην μιλήσω για το είπιπεδο ασφάλειας 11 αερόσακους απο την απλη έκδοση, αλλά παιδιά αυτό που μας έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση είναι τι αυτοκίνητο έχουν κάνει δεν υπάρχει πρέπει να πάτε να το οδηγήσετε και ίσως έρθετε στα λόγια μου., τιμόνι-φρένα-αναρτήσεις.Συνάδερφός από το φορουμ @strom που το έχει μου έδωσε και αυτός το feedback του και τον ευχαριστώ σε ότι μου είχε πει έπεσε ακριβώς μέσα.Και τέλος να φτάσουμε στην τιμή αυτη την στιγμή που μιλάμε έχει η πρώτη έκδοση που έχει σχεδόν τα πάντα 39.250 είναι προσφορά που τρέχει και το πιο σημαντικό το παραλαμβάνεις σε 1 μήνα και κλειστή τιμή οπότε δεν ανησυχείς για οτιδήποτε.Να επισημάνω επίσης ότι το αυτοκίνητο έχει και συναγερμό εργοστασιακό που στο CC λέγαμε ότι μόλις το πάρουμε θα πρέπει να βάλουμε και έναν καλο συναγερμό περίπου 300-500 ευρώ οπότε ένα επιπλέον κόστος.Στην τελική μας έκατσε καλά η αύξηση διότι δεν είχαμε δει την συγκεκριμένη επιλογή.Σε ένα μήνα θα το έχουμε στα χέρια μας.Προς καμία παρεξήγηση παιδιά είναι καταπληκτικό αμαξι και το CC απλά είπα να πούμε και την δικη μας ιστορία.Καλοτάξιδο σε όσους έχουν παραλάβει και καλή αναμονή σε όσους το περιμένουν.
Η Honda κάνει σοβαρά βήματα εμπρός και πάνω (σε κατηγορία ποιότητας και τιμής). Δεν νομίζω να διαφωνούν πολλοί με αυτό!
Σωστό και αυτό η Χόντα αυξάνει γρήγορα την τιμή παράλληλα με την ποιότητα το οποίο όμως δεν γίνεται από όλους. Άλλοι απλά βελτιώνουν την μόστρα χωρίς να εξελισουν τα ουσιαστικά που κάνει η Χόντα. Φυσικά και αυτοί οι άλλοι εκτοξεύουν την τιμή τους χωρίς λόγο.
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Ωραία αυτά που λες αλλά αμάξια. Στο ένα μπαίνεις βγαίνεις όρθιος στο άλλο σπας την μέση σου. Δλδ το σιβικ αν είσαι ψηλός και έχεις περάσει τα 40-45 δεν είναι και η καλύτερη επιλογή. Ομοίως αν έχεις παιδιά σε καθισματακια.
Δλδ άλλο κοινό κοίτα το cc ,άλλο το σιβικ.Είμαι 48 και δεν έχω κανένα πρόβλημα το civic έχει μεγαλύτερυς χώρους πίσω δοκιμασμένο και αυτό σε προτρέπω να το δοκιμάσεις και θα δεις ότι ισχύει βάλε το καθισμά σου εκεί που πρέπει στο CC μπες πίσω και κάτσε και κάνε το ίδιο στο civic.Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι δεν κάθεσαι τόσο ψηλά όσο στο CC για τους χώρους όμως κάνεις λάθος διότι τα test drive έγιναν και με την οικογένεια.Απλά το CC έχει πιο μεγάλη απόσταση απο το έδαφος και εάν κάποιος θέλει να πηγαίνει εκτός δρόμου ναι εκεί έχουν διαφορά δεν μπορεί να το κάνει το civic.Τέλος για τα καθισματάκια στο civic τα βάζεις πολύ πιο εύκολα διότι ανοιγουν περισσότερο οι πόρτες απο το CC
-
Πόσο ύψος είσαι φίλε;
-
-
Ωραιο φαινεται το Σιβικ αλλα περα απο το οτι ειναι σενταν και το αλλο SUV εχει και υψηλοτερη καταναλωση. Σιγουρα δεν ειναι συγκρισιμα αμαξια, το HRV μπορει να συγκριθει με το CC.
-
@nkoasidis said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Πόσο ύψος είσαι φίλε;
1,68 tkin73
Άρα μια χαρά με το σιβικ! Για αυτό είπα για το ύψος του κατόχου. Εγώ είμαι 1.92 πρέπει να σπάω τον σβέρκο μου κάθε μέρα για να μπω και να βγω ...
-
@nkoasidis said in Toyota Corolla Cross:
Παιδιά καλησπέρα σε όλους εύχομαι πάντα υγεία.Να πω και την δική μας ιστορία είχαμε κλείσει το CC lounge εκδοση σε αντιπρόσωπο της Θεσσαλονικής και είχαμε πάρει ημερομηνία 1/24 για παράδοση.Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μαζί με το chr το είχα κάνει από 2 φορές τεστ drive σε συγκεκριμενες διαδρομές(αυτοκινητόδρομο - μέσα πόλη).Πάρα πολύ ωραία αυτοκίνητα και τα 2 με καλυτέρη διαφορά το CC για αυτό και το είχαμε κλείσει.Μετά την αλλαγή του χρόνου είδα τις καινουργιές τιμές και επικοινωνησαμε με τον αντιπρόσωπο.Το αμάξι πήρε 2000 και κάτι αύξηση και του είπα δεν είναι μαρουλόφυλλα τι μπορεί να γίνει, μου είπε τίποτα και ίσως μέχρι να το πάρουμε(περίπου χρόνος) να γίνει και άλλη αύξηση έτσι έφαγε ban(ακύρωση).Και οδηγήσαμε το civic στις ίδιες διαδρομές το αποτέλεσμα.Πολύ καλύτερη ποιότητα-καλύτερο υβριδικό σύστημα είχαμε καλύτερες καταναλώσεις-για να μην μιλήσω για το είπιπεδο ασφάλειας 11 αερόσακους απο την απλη έκδοση, αλλά παιδιά αυτό που μας έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση είναι τι αυτοκίνητο έχουν κάνει δεν υπάρχει πρέπει να πάτε να το οδηγήσετε και ίσως έρθετε στα λόγια μου., τιμόνι-φρένα-αναρτήσεις.Συνάδερφός από το φορουμ @strom που το έχει μου έδωσε και αυτός το feedback του και τον ευχαριστώ σε ότι μου είχε πει έπεσε ακριβώς μέσα.Και τέλος να φτάσουμε στην τιμή αυτη την στιγμή που μιλάμε έχει η πρώτη έκδοση που έχει σχεδόν τα πάντα 39.250 είναι προσφορά που τρέχει και το πιο σημαντικό το παραλαμβάνεις σε 1 μήνα και κλειστή τιμή οπότε δεν ανησυχείς για οτιδήποτε.Να επισημάνω επίσης ότι το αυτοκίνητο έχει και συναγερμό εργοστασιακό που στο CC λέγαμε ότι μόλις το πάρουμε θα πρέπει να βάλουμε και έναν καλο συναγερμό περίπου 300-500 ευρώ οπότε ένα επιπλέον κόστος.Στην τελική μας έκατσε καλά η αύξηση διότι δεν είχαμε δει την συγκεκριμένη επιλογή.Σε ένα μήνα θα το έχουμε στα χέρια μας.Προς καμία παρεξήγηση παιδιά είναι καταπληκτικό αμαξι και το CC απλά είπα να πούμε και την δικη μας ιστορία.Καλοτάξιδο σε όσους έχουν παραλάβει και καλή αναμονή σε όσους το περιμένουν.
Μην λετε τετοια πραγματα εδω, θα φατε μπαν!
-
Για τα γόνατα, το σιβίκ ταυτίζεται με το ψψ. Οι διαφορές είναι στο εσωτερικό ύψος και στην πρακτικότητα του πορτ-μπαγκάζ.
-
To Civic ειναι 2 λιτρο; Εχει φορο πολυτελειας;
-
-
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@wantone said in Toyota Corolla Cross:
To Civic ειναι 2 λιτρο; Εχει φορο πολυτελειας;
Ναι εχει
Αν ειναι ετσι δεν κανει για αγορα στην Ελλαδα δυστυχως.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Πάντως τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί άλλο είδος μλκ οδηγού και των δύο φύλων.
Πάνε αργά σε ανηφόρες και ισώματα για να μην κάψει και όπου δουν κατηφόρα, το πατάνε, είτε έχει όρια, είτε είναι τούνελ, να καλύψουν λίγο χρόνο....
Να πώ την αμαρτία μου από τότε που ανέβηκαν οι τιμές της βενζίνης ανήκω και εγώ σε αυτό το είδος οδηγού.
Πλακώνομαι στις κατηφόρες και για να κερδίσω χρόνο και για να πάρω φόρα για την επόμενη ανηφόρα.
Ακριβώς για αυτό τον λόγο έχασα και το δίπλωμα μου πριν λίγους μήνες πηγαίνωντας Καλαμάτα.
Ανέβαινα τις ανηφόρες μετά την Τρίπολη με 110 και μόλις έπιασα τις κατηφόρες κοντά στην Μεγαλόπολη ξέδωσα με 180+
Τα ίδια και χειρότερα στο κομμάτι Νεμέα - Σπαθοβούνι -Αρτεμίσιο...
Ειδικά πρίν το απίστευτα ενεργοβόρο ανέβα στις στροφές του Αρτεμισίου, 200+ απο την κατηφόρα πριν την έξοδο για Άργος για να βγεί όσο πιο αναίμακτα η ανηφόρα και αν δεν καταφέρω να περάσω απο δεξιά με 150 στις στροφές και τα τούνελ οποιον κινείται αριστερά με λιγότερα τρώει τα μπινελίκια της ζωής του...
Κουραστικό και λάθος αλλά απο την άλλη δεν υπάρχει και λόγος να κινείται κάποιος στην αριστερή λωρίδα αν δεξιά του δεν έχει κανέναν.
Τώρα βέβαια αυτά κόπηκαν μαχαίρι , το πολύ + 15 χλμ κοντεράτα απο το όριο ταχύτητας...
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Για τα γόνατα, το σιβίκ ταυτίζεται με το ψψ. Οι διαφορές είναι στο εσωτερικό ύψος και στην πρακτικότητα του πορτ-μπαγκάζ.
Αν μιλάμε για τα γόνατα των πίσω νομίζω το σιβικ λόγω μεγαλύτερου μεταξονιου αλλά και πιο σκαφτης θέσης έχει αρκετό πλεονέκτημα από το cc.
-
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Πάντως τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί άλλο είδος μλκ οδηγού και των δύο φύλων.
Πάνε αργά σε ανηφόρες και ισώματα για να μην κάψει και όπου δουν κατηφόρα, το πατάνε, είτε έχει όρια, είτε είναι τούνελ, να καλύψουν λίγο χρόνο....
Να πώ την αμαρτία μου από τότε που ανέβηκαν οι τιμές της βενζίνης ανήκω και εγώ σε αυτό το είδος οδηγού.
Πλακώνομαι στις κατηφόρες και για να κερδίσω χρόνο και για να πάρω φόρα για την επόμενη ανηφόρα.
Ακριβώς για αυτό τον λόγο έχασα και το δίπλωμα μου πριν λίγους μήνες πηγαίνωντας Καλαμάτα.
Ανέβαινα τις ανηφόρες μετά την Τρίπολη με 110 και μόλις έπιασα τις κατηφόρες κοντά στην Μεγαλόπολη ξέδωσα με 180+
Τα ίδια και χειρότερα στο κομμάτι Νεμέα - Σπαθοβούνι -Αρτεμίσιο...
Ειδικά πρίν το απίστευτα ενεργοβόρο ανέβα στις στροφές του Αρτεμισίου, 200+ απο την κατηφόρα πριν την έξοδο για Άργος για να βγεί όσο πιο αναίμακτα η ανηφόρα και αν δεν καταφέρω να περάσω απο δεξιά με 150 στις στροφές και τα τούνελ οποιον κινείται αριστερά με λιγότερα τρώει τα μπινελίκια της ζωής του...
Κουραστικό και λάθος αλλά απο την άλλη δεν υπάρχει και λόγος να κινείται κάποιος στην αριστερή λωρίδα αν δεξιά του δεν έχει κανέναν.
Τώρα βέβαια αυτά κόπηκαν μαχαίρι , το πολύ + 15 χλμ κοντεράτα απο το όριο ταχύτητας...
σε ποιο σημειο εχασες το διπλωμα; σταθερο ραντάρ η μπλοκο;
Toyota Corolla Cross