-
PS: Σχεδιαστικά πάντως σε σχέση με φωτό και βίντεο στο διαδίκτυο που με είχαν ενθουσιάσει , όταν το είδα στα γρήγορα μέσα από βιτρίνα με απογοήτευσε λίγο με την έννοια ότι μου φάνηκε πολύ πιο...συμβατικό από ότι νόμιζα! Ίσως να φταίει αυτό το γκρι-ασημι χρώμα ,
Το χρώμα φταίει 100%, είναι άθλιο! Το είδα και εγώ σε αυτό το γκρί και νόμιζα ότιβλέπω άλλο αυτοκίνητο...χάνει πάρα πολύ σχεδιαστικά, το χαντακώνει τελείως.
-
@Sabas Thess&Yem σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, να είστε καλά!Σάββα συμφωνώ σε όλα, καμμένος και εγώ πρώην κάτοχος VW tiguan 'το καλό' 2.0 tsi, ανάθεμα αμα το χάρηκα εκείνο το αμάξι, τι να πρωτοθυμηθώ απο βλάβες!Τι να τα κάνεις τα δυναμικά χαρακτηριστικά, αν είσαι κάθε 3 και λίγο με πρόβλημα στα συνεργεία, όλα πάνε περίπατο
-
Περαστικά panos! Να κι ένα καλό που το αμάξι αργεί να έρθει.. Μέχρι τότε θα είσαι σε πλήρη φόρμα για να το χαρείς.
-
VAGKIRK wrote:
PS: Σχεδιαστικά πάντως σε σχέση με φωτό και βίντεο στο διαδίκτυο που με είχαν ενθουσιάσει , όταν το είδα στα γρήγορα μέσα από βιτρίνα με απογοήτευσε λίγο με την έννοια ότι μου φάνηκε πολύ πιο...συμβατικό από ότι νόμιζα! Ίσως να φταίει αυτό το γκρι-ασημι χρώμα ,
Το χρώμα φταίει 100%, είναι άθλιο! Το είδα και εγώ σε αυτό το γκρί και νόμιζα ότιβλέπω άλλο αυτοκίνητο...χάνει πάρα πολύ σχεδιαστικά, το χαντακώνει τελείως.
Ναι, η αλήθεια είναι ότι θέλει ανοιχτά/φωτεινά χρώματα για να δείξει. Αλλά εγώ πιστεύω πως το ασημί σε μερικά βιντεάκια με κατάλληλο φωτισμό δεν το μειώνει τόσο,όσο το μαύρο και το σκούρο γκρι.Και το θέμα με το κατάλληλο χρώμα είναι κυρίως με τα μεγάλα μπροστινά φώτα που λέει κι ο criu,γιατί πίσω είναι ωραίο όπως και να'χει.
-
Περαστικά panos! Να κι ένα καλό που το αμάξι αργεί να έρθει.. Μέχρι τότε θα είσαι σε πλήρη φόρμα για να το χαρείς.
σε ευχαριστώ πολύ, μακάρι να περάσει ο καιρός γρήγορα να βγάλω και τον γύψο να έρθει και το αμάξι
-
Το νέο 4 είναι απλά αμάξι της δεκαετίας του 2020 , για την Ευρώπη . Δηλαδή αμάξι ΣΚ και Διακοπών .
Για αυτό και οι χώροι και ή άνεση και ο ταξιδιάρικος χαρακτήρας και λίγο ψηλωμένο για να μπαίνει σε λίγο χώμα και παραλία και λίγο χιονάκι .
Και κυρίως για όσους δεν θέλουν να ανεβαίνουν στο ύψος των σουβ . Μην ξεχνάτε ότι το 5 έχει 23 εκ ύψος από το έδαφος αν θυμάμαι καλά .
Α και από ότι λένε έρχεται σε 1 χρόνο και νέο 4 αιρκρος ...
-
Δεν είναι κακό να διαφωνούμε , έχουμε διαφορετικές απόψεις , και η δική σου είναι τοσο καλά αιτιολογημένη με επιχειρήματα που κατανοώ απόλυτα τον συλλογισμό σου. Και οπως πολύ σωστά λες η δική μου άποψη βασίζεται σε προσωπικές εκτιμήσεις ενώ η δική σου ενισχύεται και επιβεβαιώνεται από την πορεία των πωλήσεων των B SUV . Προφανώς αν εγώ ήμουν σε σχετικό διευθυντικό πόστο θα είχα αποτύχει εντελώς. Θα ήμουν δηλαδή αυτός που θα στήριζε με πάθος την ανάπτυξη και εξέλιξη του XCEED και θα τα έριχνα όλα στο marketing όταν θα ερχοταν η ώρα της σύγκρισης με τις πωλήσεις πχ του 2008, θα το γύριζα στην παλαβή πως έπρεπε να φροντίσουν να το τοποθετήσουν στην συνείδηση του καταναλωτή απέναντι στα focus και τα golf ως πιο όμορφα και πρακτικά και εξίσου ικανά οδηγικα, ξεσκιστηκανε οι άλλοι στο σχεδιαστικό τμήμα και οι μηχανικοί στο στήσιμο του με κορυφαία ποιότητα κύλισης και κράτημα και έρχονται τώρα να μου το συγκρίνουν με τα περιπτερακια με ρόδες (εντάξει υπερβολικός ισχυρισμός όταν υπάρχει το φοβερό σχεδιαστικά 2008 στην κατηγορία του)
Για να συνεχίσω τον συλλογισμό μου και για να γίνω πιο κατανοητός , κατά την άποψη μου το απόλυτο οικογενειακό αυτοκίνητο με 2 παιδιά είναι το C4 spacetourer (και τα αντίστοιχα Renault , Ford κλπ) ή ακόμη καλύτερα ένα ... Rifter - είδα πρόσφατα γνωστή μου με ένα παρομοιο Ford , νομίζω tourneo λέγεται και μόλις άνοιξα τις πίσω συρόμενες πόρτες ένα δάκρυ κύλισε , μύρισε διακοπές, άνετα ταξίδια , καλοκαίρι , παραλίες , βουνίσιες διαδρομές, βάλε βγάλε στα καθιματακια χωρίς κόπο κλπ. - . Εναλλακτικά και λογικά η δική μου επιλογή αφού προκρινω τα οδηγικα χαρακτηριστικά , θα ήταν ένα πανέμορφο SW με καλές επιδόσεις και εξοπλισμό ( βλέπε Leon ST , Proceed ) ιδανικά με ένα ... Proceed crossover θα ήμουν σε φάση shut up and take my money , και με ένα fiat tipo cross SW 1.6 130 DCT στα 23.000 θα ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος από πλευράς budget. ( Τώρα μου ήρθε και στο μυαλό το clio sports tourer , πανέμορφο και υπέρ πρακτικό για ένα ζευγάρι με ένα παιδί . Φανταστείτε το καινούργιο Clio σε Sport tourer πόσο ομορφο θα ήταν με φουλ εξοπλισμό και αυτόματο με 130 αλογάκια και 500 λίτρα αποσκευών ) Αυτή την στιγμή στην κατηγορία αυτή υπάρχει μόνο το active sw .
Και για να μην πλατιάζω άλλο θεωρώ πως κάθε μέση οικογένεια θα έπρεπε να έχει στο γκαράζ της ένα MPV - μικρό , μεγάλο ανάλογα τις ανάγκες - και ένα warm hatch με 180 άλογα για τον μπαμπά και μάλιστα ΤΡΙΠΟΡΤΟ . Και αφού γνωρίζω πως αυτό πλέον είναι ουτοπία γι'αυτό στηρίζω πλέον επιλογές τύπου Xceed και C4 για τον μέσο όρο των αγοραστών , πιο όμορφα και πρακτικά από τα C χαμηλά καλύτερα σε όλα κατά την άποψη μου από τα Β Suv. Και επειδή η αγορά δεν συμμερίζεται αυτή την άποψη μου εύχομαι ... ο εξορθολογισμός των CO2 και ο εξηλεκτρισμός που έρχεται να εξαφανίσει τα ενεργοβορα SUV σε όλες τις κατηγορίες και να μείνουμε με πανέμορφες αεροδυναμικές μεγάλες λιμουζίνες τύπου Sportback tesla model s ,ή Peugeot 508, πρακτικά οικογενειακά που crossoverιζουν όπως τα id3 και Enyaq και πολύ μικρά πόλης.
-
Rifter. Το απολυτο οικογενειακό οχημα.
Παντως οπως ξαναειπα τα b suv και τα c suv ΔΕΝ ειναι ανετα οπως τα hatchbacks.
Εκτος π.χ του c3 aircross που αν παει σε στροφες ενα golf με 15αρηδες τροχους μοιαζει μς διαστημόπλοιο.
Πολλα suv σχεδον ολα εχουν σκληρότερο set up προκειμένου να προσφερουν παρομοιου επίπεδου κυλιση στις στροφες με τα χαμηλότερα.
Αυτο δεν το βλεπουν πολλοι νεεοι αγοραστες, και αργοτερα το διαπιστώνουν. Ξερω αρκετές περιπτωσεις ανθρωπουν που δινουν σημασια στον τομεα αυτον που περα της πρακτικότητας των suv σκεφτονται ξανα ενα πιο χαμηλο αυτοκινητο. Φτανουν σε σημειο να φρεναρουν σε φρεατια των νερων ενω με τα παλια τους χαμηλα αυτοκινητα οχι.
Εχουμε και εδω στο forum παραδείγματα.
Αυτοκινητιστηκα λοιπον δεν πρεπει να μενουμε στο τι αγοραζει ο καθε άσχετος/αδιαφορος οδηγος, που απλα εχει οδηγησει π.χ 4 οχηματα στη ζωη του. Και απο αυτα και τα 4 με 100δες χιλιαδες χιλιομετρα πανω τους με διαλυμενες αναρτησεις κτλ
Ποια συγκριση να κάνει; του φαινονται ολα τα καινουργια εξαιρετικά. Γιατι να μην παρει ενα ψηλο τοτε;
Ειναι σαν να λεμε καπνιζουν εκατομμυρια ανθρωποι αρα κατι ξερουν.... Οχι δεν ξερουν απλα τους βολεύει και τους βοηθα σε κατι το κάπνισμα. Αλλο το ενα αλλο το αλλο.
-
Δεν είναι κακό να διαφωνούμε , έχουμε διαφορετικές απόψεις , και η δική σου είναι τοσο καλά αιτιολογημένη με επιχειρήματα που κατανοώ απόλυτα τον συλλογισμό σου. Και οπως πολύ σωστά λες η δική μου άποψη βασίζεται σε προσωπικές εκτιμήσεις ενώ η δική σου ενισχύεται και επιβεβαιώνεται από την πορεία των πωλήσεων των B SUV . Προφανώς αν εγώ ήμουν σε σχετικό διευθυντικό πόστο θα είχα αποτύχει εντελώς. Θα ήμουν δηλαδή αυτός που θα στήριζε με πάθος την ανάπτυξη και εξέλιξη του XCEED και θα τα έριχνα όλα στο marketing όταν θα ερχοταν η ώρα της σύγκρισης με τις πωλήσεις πχ του 2008, θα το γύριζα στην παλαβή πως έπρεπε να φροντίσουν να το τοποθετήσουν στην συνείδηση του καταναλωτή απέναντι στα focus και τα golf ως πιο όμορφα και πρακτικά και εξίσου ικανά οδηγικα, ξεσκιστηκανε οι άλλοι στο σχεδιαστικό τμήμα και οι μηχανικοί στο στήσιμο του με κορυφαία ποιότητα κύλισης και κράτημα και έρχονται τώρα να μου το συγκρίνουν με τα περιπτερακια με ρόδες (εντάξει υπερβολικός ισχυρισμός όταν υπάρχει το φοβερό σχεδιαστικά 2008 στην κατηγορία του)
Για να συνεχίσω τον συλλογισμό μου και για να γίνω πιο κατανοητός , κατά την άποψη μου το απόλυτο οικογενειακό αυτοκίνητο με 2 παιδιά είναι το C4 spacetourer (και τα αντίστοιχα Renault , Ford κλπ) ή ακόμη καλύτερα ένα ... Rifter - είδα πρόσφατα γνωστή μου με ένα παρομοιο Ford , νομίζω tourneo λέγεται και μόλις άνοιξα τις πίσω συρόμενες πόρτες ένα δάκρυ κύλισε , μύρισε διακοπές, άνετα ταξίδια , καλοκαίρι , παραλίες , βουνίσιες διαδρομές, βάλε βγάλε στα καθιματακια χωρίς κόπο κλπ. - . Εναλλακτικά και λογικά η δική μου επιλογή αφού προκρινω τα οδηγικα χαρακτηριστικά , θα ήταν ένα πανέμορφο SW με καλές επιδόσεις και εξοπλισμό ( βλέπε Leon ST , Proceed ) ιδανικά με ένα ... Proceed crossover θα ήμουν σε φάση shut up and take my money , και με ένα fiat tipo cross SW 1.6 130 DCT στα 23.000 θα ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος από πλευράς budget. ( Τώρα μου ήρθε και στο μυαλό το clio sports tourer , πανέμορφο και υπέρ πρακτικό για ένα ζευγάρι με ένα παιδί . Φανταστείτε το καινούργιο Clio σε Sport tourer πόσο ομορφο θα ήταν με φουλ εξοπλισμό και αυτόματο με 130 αλογάκια και 500 λίτρα αποσκευών ) Αυτή την στιγμή στην κατηγορία αυτή υπάρχει μόνο το active sw .
Και για να μην πλατιάζω άλλο θεωρώ πως κάθε μέση οικογένεια θα έπρεπε να έχει στο γκαράζ της ένα MPV - μικρό , μεγάλο ανάλογα τις ανάγκες - και ένα warm hatch με 180 άλογα για τον μπαμπά και μάλιστα ΤΡΙΠΟΡΤΟ . Και αφού γνωρίζω πως αυτό πλέον είναι ουτοπία γι'αυτό στηρίζω πλέον επιλογές τύπου Xceed και C4 για τον μέσο όρο των αγοραστών , πιο όμορφα και πρακτικά από τα C χαμηλά καλύτερα σε όλα κατά την άποψη μου από τα Β Suv. Και επειδή η αγορά δεν συμμερίζεται αυτή την άποψη μου εύχομαι ... ο εξορθολογισμός των CO2 και ο εξηλεκτρισμός που έρχεται να εξαφανίσει τα ενεργοβορα SUV σε όλες τις κατηγορίες και να μείνουμε με πανέμορφες αεροδυναμικές μεγάλες λιμουζίνες τύπου Sportback tesla model s ,ή Peugeot 508, πρακτικά οικογενειακά που crossoverιζουν όπως τα id3 και Enyaq και πολύ μικρά πόλης.
πάντα καταλήγουμε σε μία ωραία συμφωνία ότι διαφωνούμε, και αυτό είνα πολύ σημαντικό!
καταλαβαίνω απόλυτα το σκεπτικό σου, και έχω μάλιστα και το απόλυτο μικρό MPV κατά τη γνώμη μου (τι Jazz και πράσινα άλογα..) το Ford B-Max, συρόμενες πόρτες και όλα, οδηγική συμπεριφορά Fiesta (πολύ κουραστικό αυτό..) και κατανάλωση diesel PSA (ήταν ίδιοι κινητήρες τότε).
Επίσης πήρα τιμή για το Berlingo (το προτιμώ από το Rifter, νομίζω σχεδιαστικά ταιριάζει περισσότερο με τα air bumps και τα άλλα στο στυλ του αυτοκινήτου), και Tourneo είχα ψάξει αλλά το Berlingo/Rifter ήταν καλύτερη πρόταση. Με τα πολυμορφικά καλούδια και έναν αξιοπρεπή diesel (manual) πήγαινε πάνω από 30.000 όμως, ακριβότερο από την αντίστοιχη έκδοση C5 Aircross, νομίζω από εκεί και έπειτα πας σε C suv και ξενοιάζεις, γιατί όσο και να το κάνεις, το άλλο είναι ένα van για πολίτες.
Δεν διαφωνώ με το σκεπτικό σου, σε αυτό που διαφωνώ είναι οι λέξεις που πολλές φορές χρησιμοποιείς με τελολογικές έννοιες όπως 'εξαφανίζει', 'τελειώνει', 'σκοτώνει' και κάτι τέτοια που τα θεωρώ υπερβολές και με ξεκάρα αρνητική έννοια, κατά κάποιο τρόπο, οι σειρές (Π.χ Picasso σε Aircross) είχαν μία εξέλιξη προς τα suv, που έχει μία θετική σημασία συνέχειας και αλλαγής προς τα εμπρός.
Έχουμε συζητήσει πολλές φορές τα συν και πλην των SUV, όπως είδαμε από αληθινές ιστορίες αγοραστών, κάποιο προτιμούν να πάρουν ένα C3 Aircross με 21 ολόκληρα εκατοστά μικρότερο μήκος (και ότι συνεπάγεται αυτό στην καθημερινότητα ενός μέσου Έλληνα) με ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ χώρο αποσκευών, και παρόμοιους χώρους για τους επιβάτες με το αρκετά μεγαλύτερο C4, ενώ δεν έχω ακούσει παράπονο από 4μελής οικογένειες για τους χώρους του Crossland/C3 Aircross, αντιθέτως το 20 πόντους μεγαλύτερο C(coupe)-HR πρεσβεύει όλα τα αρνητικά των coupe σχεδιασμών, που είναι αντίθετο με τα MPV χαρακτηριστικά, δηλαδή περιορισμένο χώρο για τα κεφάλια των πίσω, περιορισμένη ορατότητα προς τα έξω, και μικρότερο περιθώριο για χώρο αποσκευών σε ύψος, καθώς η διαφορά μεγαλώνει αν σκεφτείς ότι στο 95% των Suv μπορείς άνετα να βάλεις έξτρα πράγματα καθ'ύψος και πάνω από την εταζέρα (στα coupe, τέρμα).
Το Xceed πάντως είναι 17-18 εκατοστά από το έδαφος, δεν είναι τόσο χαμηλό όσο νομίζεις, πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Γενικά ότι τον βολεύει τον καθένα, τώρα αν είχα απεριόριστα χρήματα θα είχα και hot hatch και απ' όλα, το ότι όμως ανάμεσα σε πολλαπλά αυτοκίνητα που διαθέτει η οικογένειά μου αυτή τη στιγμή, δεν έχω κάνενα hot hatch, καταλαβαίνεις πόσο πίσω στις ανάγκες μου είναι ένα τέτοιο αυτοκίνητο! μάλιστα θα προτιμούσα να αντικαταστήσω ένα από τα B-Max/C3 με ένα ακόνη SUV, με grip control/μπλοκέ/ή AWD για ακόμη περισσότερες off road δυνατότητες, παρά το αντίθετο!
Επίσης, έχετε οδηγήσει τα καινούργια SUV; Νομίζω έχετε μείνει στο Juke και το Captur του 2016! Πλέον είναι σε άλλο επίπεδο (μόνο το παλιό 2008 ήταν καταπληκτικό από τα παλιά,ουσιαστικά είναι αυτό που λες, ένα λίγο ψηλότερο hatch και το Ecosport Fiestιζε αρκετά να ξέρετε).
-
Πολλα suv σχεδον ολα εχουν σκληρότερο set up προκειμένου να προσφερουν παρομοιου επίπεδου κυλιση στις στροφες με τα χαμηλότερα.
Αυτο δεν το βλεπουν πολλοι νεεοι αγοραστες, και αργοτερα το διαπιστώνουν. Ξερω αρκετές περιπτωσεις ανθρωπουν που δινουν σημασια στον τομεα αυτον που περα της πρακτικότητας των suv σκεφτονται ξανα ενα πιο χαμηλο αυτοκινητο.
Σ'αυτό θα συμφωνήσω.
Αν δεν έχεις 4μελή οικογένεια για να χρειάζεσαι μεγάλους χώρους και πρακτικότητα και δεν πας πολύ συχνά σε δρόμους δύσβατους κι αρκετά χειρότερους από τους κατεστραμμένους αστικούς, η κατηγορία C έχει πλεονεκτήματα για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους,ταξίδια καλύτερη οδηγική συμπεριφορά,όχι ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους,μείωση αεροδυναμικών θορύβων κ.τ.λ.Επίσης, όντως μπορεί να έχουν και πιο άνετες αναρτήσεις για αστικούς κ@λοδρομους και σαφώς καλύτερη ευστάθεια σε στριφτερούς επαρχιακούς.
Για μένα ένα C hatch, ελαφρώς υπερυψωμένο (από 15-17εκ.) ίσως είναι μια καλή εναλλακτική για κάποιον -ή για ολιγομελή οικογένεια-που συνδυάζει ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο,με καθημερινότητα σε κίνηση στην πόλη κι επαρχιακούς δρόμους. Δηλαδή -για να είμαστε κι on topic- ακριβώς η κατηγορία C4,Xceed,Focus Active κ.λ.π.
Το μόνο μείον τους ότι σε μήκος παίζουν μεταξύ 4.35-4.40 σε αντίθεση με τα B-Suv που είναι γύρω στα 4.15-4.25,αλλά όπως είπαμε έχουν καλύτερη οδηγ. συμπεριφορά,ηχομόνωση κ.α.
-
Για παράδειγμα, διαβαζα σε γαλλικό περιοδικό του ίντερνετ πως στο νεο sandero... Στην ιδια πλατφόρμα, στην έκδοση stepway ειναι αρκετα σκληρότερο απο το απλο που ειναι πιο χαμηλο και αρκετα πιο ανετο. Αν θυμαμαι καλα αναφερουν πως ειναι σαν δυο διαφορετικα αυτοκίνητα μεσα στην πολη με τις λακκούβες. Εχουν σημαντικη διαφορα στην ποιοτητα κύλισης υπερ του χαμηλότερου ακριβως διοτι το κεντρο βαρους του αυτοκινήτου ειναι χαμηλότερο και αρα μπορει να δεχτει μαλακοτερες αναρτησεις.
-
Το C4 θα είναι εκπληκτικό στα ταξίδια.
Σε ένα άλλο τόνο τώρα, μίλησα με τον κουμπάρο για το που καταλήγει (περιμένουμε υποτίθεται και το Mokka), και είναι σχεδόν σίγουρος για Crossland, μου είπε ότι τα Crossland/Aircross του φάνηκαν πολύ ποιο άνετα από το C4, και ξεκάθαρα έχουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, ενώ πίσω πέφτει πολύ η οροφή και του φάνηκε λίγο κλειστοφοβικό.
Να σημειωθεί ότι εγώ τον πίεζα για C4, αλλά μάλλον επέλεξαν. Μπορεί να μην περιμένει καν το Mokka, αλλά θα δει σε κάνα 2 εβδομάδες, γιατί είπαν ότι θα το φέρουν το Φεβρουάριο, αλλά δεν ήξεραν ούτε οι ίδιοι.
Τα ίδια μου είπαν και οι άλλοι κουμπάροι που πήραν το C3 Aircross (αυτοί είπαμε, είναι οικογένεια ψηλών, το κοριτσάκι τους με περνάει μισό κεφάλι!), πολύ ποιο άνετο μέσα. Εντάξει, αυτοί βρήκαν και μία φοβερή τιμή εκθεσιακού και δεν το διπλο-σκέφθηκαν. Τους αρέσει και το Aircross που είναι quirky, και από το Yaris, είδαν το φως τους..
Την Πέμπτη θα πάω Omega, να το δω από κοντά, δίνουν test drive; Γιατί όταν είχαν πρωτοέρθει δεν έδιναν.
-
Την Πέμπτη θα πάω Omega, να το δω από κοντά, δίνουν test drive; Γιατί όταν είχαν πρωτοέρθει δεν έδιναν.
Στην Ωμέγα Αγ.Παρασκευής που τηλ. είχαν πει πως αρχές της περασμένης εβδομάδας θα ξεκινούσαν τα test drive για το κοινό. Νομίζω κι οι φωτογραφίες του criu πριν λίγες μέρες από εκεί πρέπει να είναι.
-
panos pure clio wrote:
**Lap wrote:**Leon ή c4;;;
Εκει θα παιξει πιστευω.
Καλά με εσένα και με τον γάτο έχω πάθει την πλάκα της ζωής μου!΄Τώρα που κάθομαι όλη μέρα ξάπλα σε ένα καναπέ εξαιτίας σπασμενου ποδιού, είστε η αιτία που κάθισα και διάβασα απο την αρχή μέχρι το τέλος τα τα τόπικ σχετικά με baleno και vitara. Tα γράφεται με τόσο πάθος που στο τέλος κάποιος ή θα πιστέψει ότι είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο στην κατηγορία τους, ή θα πάει να αγοράσει απο ένα για να μην χάσει τέτοια κελεπούρια*....Ως πρός το δίλημμα leon ή c4 αν θέλει k;apoiow ένα αυτοκίνητο με αρκετά δυναμικά χαρακτηριστικά παει σε leon, αν δεν του ξενίζει η εμφάνιση και θέλει άπλααααα, άνεση,διαφορετικότητα θα παει σε Citroen c4.
Και άντε ο μπαμπάς έχει Vitara και του κάνει και Hardcore χρήση , ο Lap που <em>ΔΕΝ* έχει Baleno και στάζει μελί ? Πως να το εξηγήσεις ?
EDIT: Περαστικά για το πόδι , τα έχω περάσει όλα ... χέρια - πόδια ... άσχημο πράγμα η ακινησία !
Ελα ντε.... Εγω που εν τελη δεν εχω αυτο που ήθελα, μου χει στριψει.
Οσο για τον γατο μαλλον εχουμε εντοπισει την ιδια ουσια και ποιοτητα πισω απο τα σκληρα πλαστικα αλλα το θεμα ειναι οτι μεταξυ μας δεν εχουμε βρει ουσια και ποιοτητα δηλαδη χωριο δεν κάνουμε. Μακρυα και αγαπημενοι που λενε.
Για το λεον το σκεπτικο μου ειναι ο εξης: Αν θελειε ωραια σχεδιαση και ανεση, premium ηχομονωση και αρχοντια τοτε c4. Αν θες ωραια σχεδιαση αλλα δυναμικα χαρακτηριστικά τοτε leon. Guest star το focus... Ολα τα αλλα κομπάρσοι
Υ. Γ Περαστικα ρε συ Πανο.
Ερωτηση πως ειδες το c4 με σπασμενο ποδι;;; .. Πηγες με σπασμενο ποδι σην αντιπροσωπεία;; ..... Μονο και μονο για αυτο μια εξτρα εκπτωση εγω θα σου εκανα. Πονηρε Πανο....
-
Το C4 θα είναι εκπληκτικό στα ταξίδια.
Σε ένα άλλο τόνο τώρα, μίλησα με τον κουμπάρο για το που καταλήγει (περιμένουμε υποτίθεται και το Mokka), και είναι σχεδόν σίγουρος για Crossland, μου είπε ότι τα Crossland/Aircross του φάνηκαν πολύ ποιο άνετα από το C4, και ξεκάθαρα έχουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, ενώ πίσω πέφτει πολύ η οροφή και του φάνηκε λίγο κλειστοφοβικό.
Να σημειωθεί ότι εγώ τον πίεζα για C4, αλλά μάλλον επέλεξαν. Μπορεί να μην περιμένει καν το Mokka, αλλά θα δει σε κάνα 2 εβδομάδες, γιατί είπαν ότι θα το φέρουν το Φεβρουάριο, αλλά δεν ήξεραν ούτε οι ίδιοι.
Τα ίδια μου είπαν και οι άλλοι κουμπάροι που πήραν το C3 Aircross (αυτοί είπαμε, είναι οικογένεια ψηλών, το κοριτσάκι τους με περνάει μισό κεφάλι!), πολύ ποιο άνετο μέσα. Εντάξει, αυτοί βρήκαν και μία φοβερή τιμή εκθεσιακού και δεν το διπλο-σκέφθηκαν. Τους αρέσει και το Aircross που είναι quirky, και από το Yaris, είδαν το φως τους..
Την Πέμπτη θα πάω Omega, να το δω από κοντά, δίνουν test drive; Γιατί όταν είχαν πρωτοέρθει δεν έδιναν.
η κουπέ σχεδίαση που έχει η νέα c4 έχει και το κόστος της για τα κεφάλια των πίσω (ύψος άνω του 1,85) αλλά πίστεψε με ο διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα είναι εξαιρετικός ακόμα και με τέρμα πίσω τα εμπρός καθίσματα.Αυτό το αμάξι έχει το εξής ωραίο και μοναδικό κατα την δική μου άποψη.
Απο την μία μεριά η αίσθηση που σου δίνει απο πλeυράς άνεσης στα ταξίδια είναι πιο κοντα στην φιλοσοφία των hatcback, απο την άλλη σου δίνει πρακτικότητα και στυλ πιο κοντα στην φιλοσοφία των crossover
SUV πάντως δεν είναι
-
Όλοι έχετε δίκιο εν μέρει και με όλους συμφωνώ ανάλογα απο μια μεριά βλέπει ο καθένας το μπουκάλι, είτε μισοάδειo έιτε μισογεμάτο.Για παράδειγμα εγώ κάθε φορά που ταξιδεύω με την c4 της γυναίκας μου(mk2 μοντελο 2016) μου λείπει αυτός ο extra εσωτερικός χώρος που έχει το aircross και ειδικά στους πίσω, η ασφάλεια που σου δίνει να πας με άλλον αέρα σε χωμάτινο δρόμο, να μην φοβηθείς να ανέβεις ;ένα πεζοδρόνιο, να πάρεις ένα μονοπάτι για μία ερημική παραλία που σου υπέδειξε κάποιος ντόπιος ή ο αέρας που σου δίνει να τα βλέπεις όλα απο ψηλα.
Απο την άλλη όμως μου όταν είμαι στο AC μου λέιπει αυτή η μαγική ικανότητα που έχει η c4 στα ταξίδια να καταπίνει τα χλμ ατσαλάκωτα, η ωραία υφή των πλαστικών της και η μοναδική της ¨μαλακοσιά'. Επομένως τέλεια επιλογή δεν υπάρχει, απλά κάθε φορά διαλέγεις ένα αμάξι ή κατηγορία που την συγκεκριμένη στιγμη καλύπτει τις περισσότερες ανάγκες σου.Με άλλα κριτήρια αγόρασα το σαξοραλο στα 18, με άλλο κριτήριο το φάου στα 26 με άλλα κριτήρια το clio, με άλλα κριτήρια τις Citroen. απο τα 28 και μετά
-
Yem wrote:
Και άντε ο μπαμπάς έχει Vitara και του κάνει και Hardcore χρήση , ο Lap που ΔΕΝ έχει Baleno και στάζει μελί ? Πως να το εξηγήσεις ?
EDIT: Περαστικά για το πόδι , τα έχω περάσει όλα ... χέρια - πόδια ... άσχημο πράγμα η ακινησία !
Ελα ντε.... Εγω που εν τελη δεν εχω αυτο που ήθελα, μου χει στριψει.
Οσο για τον γατο μαλλον εχουμε εντοπισει την ιδια ουσια και ποιοτητα πισω απο τα σκληρα πλαστικα αλλα το θεμα ειναι οτι μεταξυ μας δεν εχουμε βρει ουσια και ποιοτητα δηλαδη χωριο δεν κάνουμε. Μακρυα και αγαπημενοι που λενε.
Για το λεον το σκεπτικο μου ειναι ο εξης: Αν θελειε ωραια σχεδιαση και ανεση, premium ηχομονωση και αρχοντια τοτε c4. Αν θες ωραια σχεδιαση αλλα δυναμικα χαρακτηριστικά τοτε leon. Guest star το focus... Ολα τα αλλα κομπάρσοι
Υ. Γ Περαστικα ρε συ Πανο.
Ερωτηση πως ειδες το c4 με σπασμενο ποδι;;; .. Πηγες με σπασμενο ποδι σην αντιπροσωπεία;; ..... Μονο και μονο για αυτο μια εξτρα εκπτωση εγω θα σου εκανα. Πονηρε Πανο....
xaxaxaxxaxxa ωραίος!Ευχαριστώ για τις ευχές! Το πόδι δυστυχώς έσπασε την ίδια ημέρα λίγες ώρες αργότερα αφού 'έκλεισα την C4. Tην επόμενη ημερα μάλιστα που με πήρε ο αντιπρόσωπους τηλέφωνο για να κανονίσουμε για την ανταλλαγη της c4 δεν μπορούσε να πιστέψει στα αυτιά του
-
Το focus απορρίπτεται σχεδιαστικά αν το βάλεις δίπλα σε αυτό του 2002 μπορεί και κάποιοι να μπερδευτουν ποιος είναι ο αντικατάστατης..χαχαΠάντως αν θέλει και κάποιος να έχει ένα αυτοκίνητο ιδιαίτερο σχεδιαστικά που να μην το βλέπει δεξιά και αριστερά όπως πχ 2008,golf,chr δεν ειναι κακή περίπτωση το c4..το είδα σε καποια χρώματα μόνο acier και μαύρο και λίγοτερο το λευκό αν ήταν και πέρλα,τα άλλα όλα ειδικά τα έντονα δεεεεεεν
Μήπως εννοείς το Focus Mk1 του 1998 (όχι 2002). Επειδή το έχω αυτό, αλλά δείχνει δίπλα σε ένα καινούριο ότι είναι παλιότερο. Βέβαια είναι πιο κοντά σε μέγεθος με το νέο Fiesta, παρά με το νέο Focus.
-
Το τέστ ντράιβ το έκανα στην Σύνερτζι στην Βουλιαγμένης . Είναι πολύ καλά τα παιδιά εκεί , όπως βέβαια και στην Ομέγα .
Γενικά όπως είπαν και οι άλλοι , έχουμε καλά παιδιά στις Σιτροέν ...
Μάλλον θα 'ευθύνεται' που είναι αγχολυτικά και ταξιδιάρικα τα αμάξια ...
-
@Tkin73 η Toyota και η Ford του 'Β/Χ' είναι απαράδεκτες στην Θεσσαλονίκη. Συνηγορώ ολικά για τον Γιαννίρη είτε Peugeot είτε Citroen είτε Mazda. Και στο after sales άριστη αντιμετώπιση του πελάτη. Μετά πως να μην ξαναψωνισουμε από εκεί όταν φυσικά και το ίδιο το αμάξι σε ικανοποιεί.
Όπως πάντα, είναι οι γνωριμίες που έχεις. Επιση στον Β.Χ. που ανέφερες, γνωρίζω μέχρι και τον ίδιο τον Χατζή, παίρνω αυτοκίνητα για 2 ώρες μόνος μου, και με τις βενζίνες πληρωμένες. Για παράδειγμα, είχα πάρει το 5κύλινδρο Focus ST Mk2 και μου έδωσαν και 30 Ευρώ για βενζίνη, και με παρακάλεσαν απλά να το γυρίσω πίσω σε ένα κομμάτι...
Μετά από 2 χρόνια πήγα και πήρα το επόμενο Focus ST βόλτα και μου δώσανε κι εναν πωλητή μαζί, ένα παιδάκι 20 χρονών. Κατέβηκε από το αυτοκίνητο κάτωχρος. Έκανε 10 λεπτά να μιλήσει... Χαχα!!!
CITROEN C4 III mod 2021