-
@realzeus said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
@cirus said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
σκατα ασφαλέστερο είναι. δεν ισχύει αυτό
Οι μηχανές δεν έχουν παθητική ασφάλειαΠροφανώς και δεν μίλησα για παθητική ασφάλεια. Λένε ότι είναι πιο σταθερά και είναι δυσκολότερο να πέσεις σε ελιγμό. Συν την ευκολία, ότι στέκονται όρθιες και δεν χρειάζεται καν να κατεβάσεις πόδι εν στάση.
Συμφωνώ φυσικά ότι όλες οι μοτοσυκλέτες είναι επικίνδυνες. Υπήρχαν και κάποιες πανάκριβες με κουβούκλιο που δήθεν σε προστάτευαν σε πτώση.ευκολία ναι το άλλο δεν ισχύει. Με τοσο μικρες ρόδες δεν είναι ασφαλεστερα από μια μεγάλη μηχανή. Είναι περισσότερο από ένα αντιστοιχο σκούτερ. το δέχομαι αυτό
μόνο αν πατήσει λάδια ο πίσω τροχός μπορεί να σε σώσει ότι έχει 2 μπροστά (και όχι σίγουρα). Μια μεγάλη μηχανή στρίβει πολύ καλύτερα και με περισσότερη ασφάλεια από τα κουβαδάκια αυτά
-
Είναι θέμα κατανομής βάρους που έχουν οι μηχανές ενώ τα σκούτερ έχουν κακή κατανομή..κινητήρας πίσω γαρ, άλλη γεωμετρία μπροστά ψαλιδιού κτλ.
Πολλά νέα σκούτερ έχουν και 16 ή 17 ιντσών τροχούς. Αυτά με μικρούς τροχούς ήταν πριν 10-15 έτη.
Τα τρίτροχα με asr έχουν πολλά επίπεδα υψηλότερη ενεργητική ασφάλεια ακόμα και από απλή μηχανή χωρίς κάποια ηλεκτρονικα. Βέβαια δεν προσφέρουν την αίσθηση μιας μηχανής. Αλλά το νοητό τρίγωνο της γεωμετρίας τους είναι πολύ καλό. Πρέπει να θέλεις να τα ρίξεις όπως λένε. -
This post is deleted! -
Τα σκούτερ είναι όλα τα λεφτά με το πάρκινγκ. Πραγματικά σωτηρια σε θέματα πάρκινγκ.
-
@lap said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
αι 16 ή 17 ιντσών τροχούς. Αυτά με μικρούς τροχούς ήταν πριν 10-15 έτη.
Τα τρίτροχα με asr έχουν πολλά επίπεδα υψηλότερη ενεργητική ασφάλεια ακόμα και από απλή μηχανή χωρίς κάποια ηλεκτρονικα. Βέβαια δεν προσφέρουν την αίσθηση μιας μηχανής. Αλλά το νοητό τρίγωνο της γεωμετρίας τους είναι πολύ καλό. Πρέπει να θέλεις να τα ρίξεις όπως λένε.Τα τρίτροχα εχουν μικρούς τροχούς ακόμα και τώρα.
μην πεις ποτε σε κάποιον μηχανόβιο που γνωρίζει τις χαζομάρες που γράφεις για την υψηλότερη ενεργητική ασφάλεια από τις μηχανές είναι ανέκδοτο πραγματικά. Εγώ σε συγχωρώ, οτι σου λένε το πιστεύεις χωρίς να γνωρίζεις. Εγώ έχω οδηγήσει και μηχανές και σκούτερ και τρίτροχα και αυτοκίνητα και για πολλά χρόνια είχα 2 μηχανές στην κατοχή μου παράλληλα με αυτοκίνητο
Οτι έχουν βελτιωθει πολύ ναι αλλά στο ένα κουμπώνεις και οδηγείς και το σώμα σου γίνεται μέρος της μηχανής και στο άλλο κάθεσαι πάνω σαν πολυθρόνα.
Στο ένα κατεβάζεις ταχύτητες που λειτουργούν και σαν φρένα και στο άλλο δεν έχεις τέτοιο πράγμα + τα φρένα είναι πολύ μεγαλύτερα σε μηχανές. Η ευκινησία και οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται ΠΟΛΥ ΠΙΟ γρήγορα. Μεγαλύτερη ιπποδύναμη στα προσπεράσματα και μεγαλύτερη ευελιξία. Πως να έχουν καλύτερη ενεργητική τα σκουτερ????
Τα σκουτερ τα αγαπώ και αυτά, είχα και αρκετά από αυτά. Είναι βολικά, βάζεις το κράνος σου και πράγματα από κάτω από την σέλα κτλ, πιο βολικά από μηχανή αλλά εκεί τελιώνει η σύγκριση που υπερτερούν
-
@storm said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
@realzeus said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
Συμφωνώ με gatoz, επικίνδυνα τα δίτροχα. Αν είναι ανάγκη όμως, θα προτιμούσα κάποιο τρίτροχο (με τους 2 τροχούς μπροστά), που από ότι λένε (δεν έχω εμπειρία) είναι πολύ ασφαλέστερα.
Ως γνωστόν είχα το Mp3 Yourban 7 χρόνια (2010-2017). Δεν προτείνω με τίποτα σε κάποιον να πάρει τρίκυκλο. Πολύ άσχημη περίοδος και τα θεωρώ επικίνδυνα τα τρίτροχα.
Καλύτερα ένα Smart να κάνει τη δουλειά του παρά τρίκυκλο.Διαφορετικά ένα σκούτερ 125άρι αν θέλει να γλυτώσει χρόνο και χρήμα.
Το θέμα ασφαλείας πράγματι ισχύει, αλλά δυστυχώς όπως ξέρεις και εγώ που πλησιάζω τα 60 αναγκάζομαι να κυκλοφορώ με δίτροχο.
Και δεν είναι μόνο η ασφάλεια αλλά και άλλα θέματα.Προχτές κατέβηκα με ένα συνάδελφο Μάρνης για μία σύντομη δουλειά σε πελάτη. Εγώ με το σκούτερ. Προφανώς πήγα άνετος και πάρκαρα έξω από τον κτίριο του πελάτη. Ο συνάδελφος ήρθε με το αυτοκίνητο. Τον περίμενα περίπου μία ώρα γιατί έψαχνε να παρκάρει. Πάρκαρε κάπου μακρυά, ήρθε, κάναμε την δουλειά, φύγαμε. Επιστροφή στο γραφείο. Εγώ άνετα, γύρισα μπαμ-μπαμ. Εκείνος έκανε μία ώρα να επιστρέψει.
Και ήρθε με κλήση από τροχαία. Παράνομο παρκάρισμα.Ποιος θα του πληρώσει την κλήση; Ο προϊστάμενος (που αυτός έδωσε εντολή για εξωτερική εργασία) σφύριζε αδιάφορα. Έκανε πως δεν άκουγε. Και φυσικά πέταξε την κλασσική ατάκα: "Αυτά συμβαίνουν. Και εμένα μου έκοψαν κλήση όταν πήγα στην συνάντηση στα κεντρικά".
Το δίκυκλο σε ορισμένες περιπτώσεις είναι άκρως αγχολυτικό.
υ.γ. σόρυ για το σεντόνι.
Είχα πολλά χρόνια παπάκι στα μετα-μαθητικά μου χρόνια. Που λεφτά για αυτοκίνητο τότε. Οι περιστασιακές τουμπίτσες όμως ήταν στο πρόγραμμα. Γιατί ο δρόμος γλυστρούσε, γιατί έκανα λάθος εκτίμηση και "χώθηκα" σε αυτοκίνητο, για διάφορους λόγους.
Στην ηλικία που είμαι τώρα δεν ξέρω αν θα τις άντεχα. Και σωματικά αλλά και λόγω οικογειακών και επαγγελματικών υποχρεώσεων. Το ρίσκο είναι τεράστιο, όχι μόνο για μένα αλλά και για το περιβάλλον μου. Παρά τα μειονεκτήματά του αυτοκινήτου που πολύ σωστά περιγράφεις, παραμένει η πιο ασφαλής και σίγουρη λύση.
Έχω και παραδείγματα από το οικείο περιβάλλον μου με άτομα που επί χρόνια καβαλούσαν 2τροχο και δεν κατάφεραν να αποφύγουν την κακιά στιγμή. Καλό είναι από κάποια ηλικία και πάνω που το σώμα βαραίνει και οι υποχρεώσεις αυξάνονται το 2τροχο να μένει στην άκρη, τουλάχιστον για όποιον δεν καταφεύγει σε 2τροχο αναγκαστικά για οικονομικούς λόγους.
-
Έχει καταντήσει κάπως κουραστικό το forum με το να πιάνεται ο καθένας από λεξουλες και να αρχίζει την υποτίμηση σε όποια άποψη γράφει κάποιος
Εν ολίγοις τα ίδια λέμε.
Άλλο πράγμα η μηχανή και η κατανομή της, στο κέντρο των δύο τροχών, τελείως διαφορετικό όχημα από τα σκουτερ.
Όπως λες τις φοράς και είναι προέκταση σουΤα σκούτερ έχουν εξελιχθεί, έχουνε μεγάλους τροχούς αλλά η κατανομή βάρους πάντα θα είναι λάθος. Κακα τα ψέματα.
Στα σκούτερ όμως με τρεις τροχούς βελτιώνεται και η κατανομή αλλά και η πρόσφυση σε μεγάλο βαθμό, δηλαδή τα ρίχνεις πιο δύσκολα ιδιαίτερα αν είναι τα καινούργια με τα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, σε περιπτώσεις νερών κτλ Πόσο μάλλον για άπειρο οδηγό από αυτοκίνητο.
Τα τρίκυκλα έχουν μικρότερους τροχούς μπροστά διότι είναι έτσι σχεδιασμένη η γεωμετρία τους. Άλλο πράγμα μικρός μονός τροχός άλλο πράγμα μικρός διπλός με ολόκληρο μελετημένο σύστημα διεύθυνσης μπροστα που παίρνει και κλίσεις
Αλλάζουν όλες οι γεωμετρίες.
Κάτι που γράφτηκε. Τα τρίκυκλα δεν ισορροπούν μόνα τους στα φανάρια. Θέλει την ενεργοποίηση ενός κλειδωματος του εμπρός συστήματος. Δεν είναι σαν τις γουρούνες που κάθονται και μονές τους όρθιες.Τέσπα, ας ρωτήσει ο άνθρωπος και σε μαγαζιά και συνεργεία μηχανών με ψαγμενα παιδιά. Να πει ότι έρχεται από αυτοκίνητο και αν θέλει να κάνει ένα τεστ ντραιβ ένα τρίκυκλο και μια μηχανή.
-
@andya3 said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
@storm said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
@realzeus said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
Συμφωνώ με gatoz, επικίνδυνα τα δίτροχα. Αν είναι ανάγκη όμως, θα προτιμούσα κάποιο τρίτροχο (με τους 2 τροχούς μπροστά), που από ότι λένε (δεν έχω εμπειρία) είναι πολύ ασφαλέστερα.
Ως γνωστόν είχα το Mp3 Yourban 7 χρόνια (2010-2017). Δεν προτείνω με τίποτα σε κάποιον να πάρει τρίκυκλο. Πολύ άσχημη περίοδος και τα θεωρώ επικίνδυνα τα τρίτροχα.
Καλύτερα ένα Smart να κάνει τη δουλειά του παρά τρίκυκλο.Διαφορετικά ένα σκούτερ 125άρι αν θέλει να γλυτώσει χρόνο και χρήμα.
Το θέμα ασφαλείας πράγματι ισχύει, αλλά δυστυχώς όπως ξέρεις και εγώ που πλησιάζω τα 60 αναγκάζομαι να κυκλοφορώ με δίτροχο.
Και δεν είναι μόνο η ασφάλεια αλλά και άλλα θέματα.Προχτές κατέβηκα με ένα συνάδελφο Μάρνης για μία σύντομη δουλειά σε πελάτη. Εγώ με το σκούτερ. Προφανώς πήγα άνετος και πάρκαρα έξω από τον κτίριο του πελάτη. Ο συνάδελφος ήρθε με το αυτοκίνητο. Τον περίμενα περίπου μία ώρα γιατί έψαχνε να παρκάρει. Πάρκαρε κάπου μακρυά, ήρθε, κάναμε την δουλειά, φύγαμε. Επιστροφή στο γραφείο. Εγώ άνετα, γύρισα μπαμ-μπαμ. Εκείνος έκανε μία ώρα να επιστρέψει.
Και ήρθε με κλήση από τροχαία. Παράνομο παρκάρισμα.Ποιος θα του πληρώσει την κλήση; Ο προϊστάμενος (που αυτός έδωσε εντολή για εξωτερική εργασία) σφύριζε αδιάφορα. Έκανε πως δεν άκουγε. Και φυσικά πέταξε την κλασσική ατάκα: "Αυτά συμβαίνουν. Και εμένα μου έκοψαν κλήση όταν πήγα στην συνάντηση στα κεντρικά".
Το δίκυκλο σε ορισμένες περιπτώσεις είναι άκρως αγχολυτικό.
υ.γ. σόρυ για το σεντόνι.
Είχα πολλά χρόνια παπάκι στα μετα-μαθητικά μου χρόνια. Που λεφτά για αυτοκίνητο τότε. Οι περιστασιακές τουμπίτσες όμως ήταν στο πρόγραμμα. Γιατί ο δρόμος γλυστρούσε, γιατί έκανα λάθος εκτίμηση και "χώθηκα" σε αυτοκίνητο, για διάφορους λόγους.
Στην ηλικία που είμαι τώρα δεν ξέρω αν θα τις άντεχα. Και σωματικά αλλά και λόγω οικογειακών και επαγγελματικών υποχρεώσεων. Το ρίσκο είναι τεράστιο, όχι μόνο για μένα αλλά και για το περιβάλλον μου. Παρά τα μειονεκτήματά του αυτοκινήτου που πολύ σωστά περιγράφεις, παραμένει η πιο ασφαλής και σίγουρη λύση.
Έχω και παραδείγματα από το οικείο περιβάλλον μου με άτομα που επί χρόνια καβαλούσαν 2τροχο και δεν κατάφεραν να αποφύγουν την κακιά στιγμή. Καλό είναι από κάποια ηλικία και πάνω που το σώμα βαραίνει και οι υποχρεώσεις αυξάνονται το 2τροχο να μένει στην άκρη, τουλάχιστον για όποιον δεν καταφεύγει σε 2τροχο αναγκαστικά για οικονομικούς λόγους.
τα παπιά οπως σωστά γράφεις είναι επικύνδινα
είναι το ποιο οικονομικό μέσο με διαφορά και σε κατανάλωση και σε απόκτηση και δεν βγάζουν και ζημιές
εκεί σταματούν τα θετικά όμως, λεπτές ρόδες αστεία φρένα και επικύνδινα οχήματα γενικά
είναι καλύτερά μόνο από παλιά σκουτερ με μικρούς τροχούς που είναι ακόμα χειρότερα
γενικά όλα τα 2τροχα και 3τροχα δεν παρέχουν ασφάλεια
απλά παπιά και μικρά σκούτερ με μικρούς τροχούς εκτός ότι δεν παρέχουν ασφάλεια είναι και επικύνδυνα.
-
@lap said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
Έχει καταντήσει κάπως κουραστικό το forum με το να πιάνεται ο καθένας από λεξουλες και να αρχίζει την υποτίμηση σε όποια άποψη γράφει κάποιος
Να με συμπαθάς lap σορρυ πραγματικά δεν το θελω, φαινεται σαν να το κάνω επίτηδες αλλά δεν είναι έτσι.
Η αλήθεια είναι ότι γνωρίζω το αντικείμενο ώντας πολλά χρόνια μηχανόβιος και όταν διαβάζω για υπονοια καλύτερης ενεργητικής ασφάλειας σε σκούτερ από μια μηχανη ανάβουν κάτι λαμπάκια που έχω
σορυ
-
Ίσως στον ορό ενεργητική ασφάλεια βάζεις πράγματα που δεν βάζω εγώ.
Απλό σενάριο. Πας στην δουλειά σου και στρίβεις στην ελληνική άσφαλτο που γλιστράει το καλοκαίρι ή με νερά. Καταλάθος δίνεις παραπάνω γκάζι ή κανείς ελιγμό να αποφύγεις κάτι.
Με το τρίκυκλο και με τα ηλεκτρονικά του έχεις μεγάλη πρόσφυση ώστε να μείνεις όρθιος. Με μηχανή χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα (δευτερατζα, όχι απο εταιρίες πρώτης γραμμής) υπάρχει περίπτωση να τρομάξεις και να γλυστρισεις με λάθος γκάζι ή έντονο ελιγμό.
Με απλό σκουτερακι εννοείται πως έχεις περισσότερες πιθανότητες να πέσειςΑυτά για τους άπειρους οδηγούς. Για τους έμπειρους τα επιδιώκουν κιόλας και τους δίνουν ευχαρίστηση. Έχω γνωστούς που γλιστρούν συνεχώς και παντού. Θεομουρλοι.
Είδα τις προάλλες από κοντά το νέο τρίκυκλο της yamaha σκούτερ. Απίστευτο. Σαν αυτοκίνητο έχει γίνει
Δες σκούτερ
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
@lap said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
Ίσως στον ορό ενεργητική ασφάλεια βάζεις πράγματα που δεν βάζω εγώ.
Απλό σενάριο. Πας στην δουλειά σου και στρίβεις στην ελληνική άσφαλτο που γλιστράει το καλοκαίρι ή με νερά. Καταλάθος δίνεις παραπάνω γκάζι ή κανείς ελιγμό να αποφύγεις κάτι.
Με το τρίκυκλο και με τα ηλεκτρονικά του έχεις μεγάλη πρόσφυση ώστε να μείνεις όρθιος. Με μηχανή χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα (δευτερατζα, όχι απο εταιρίες πρώτης γραμμής) υπάρχει περίπτωση να τρομάξεις και να γλυστρισεις με λάθος γκάζι ή έντονο ελιγμό.
Με απλό σκουτερακι εννοείται πως έχεις περισσότερες πιθανότητες να πέσειςΑυτά για τους άπειρους οδηγούς. Για τους έμπειρους τα επιδιώκουν κιόλας και τους δίνουν ευχαρίστηση. Έχω γνωστούς που γλιστρούν συνεχώς και παντού. Θεομουρλοι.
Είδα τις προάλλες από κοντά το νέο τρίκυκλο της yamaha σκούτερ. Απίστευτο. Σαν αυτοκίνητο έχει γίνει
Δες σκούτερ
Δεν απαντω γιατι θα νομίζεις ότι είμαι εμπαθης.
Εγώ έχω οδηγήσει ΚΑΙ τρικυκλο ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΠΙΑ ΚΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ και εχω άποψη
Μονο το QUAD με τις 4 ρόδες μπρος πίσω δεν έχω οδηγησει
μια μηχανή μεγάλου κυβισμού είναι ΠΟΛΥ πιο ασφαλής στο 95% των περιπτώσεων και σιγουρα με πολύ μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια. Το σταματάω εδώ όμως.
Φευγω ΔΙΑΚΟΠΑΡΕΣ δεν σκέφτομαι τίποτα άλλο . ΦΙΛΙΑ
ΥΓ Μιλάω για μηχανές της προκοπής όχι για χάρχαλα. Ολες οι σύχρονες έχουν ηλεκτρονικά. Αν θες να συγκρίνεις κάτι πριν από 15-20 χρόνια με κάτι συχρονο αλλάζει το πράγμα. Που και πάλι και χωρίς ηλεκτρονικά μια παλιά μηχανή σε κάποιους τομείς κερδίζει απλά όχι σε όλους. Τα ηλεκτρονικά βοηθούν δεν κάνουν θαύματα
-
Cirus έχω την αίσθηση οτι πλατιαζεις συνεχώς και αλλάζεις διάφορες κατηγορίες και θέμα
Μια μηχανή μεγάλου κυβισμού είναι πιο ασφαλης. Χαίρω πολυ, Χαιρόπουλος.
Ας πάρει λοιπόν μια μηχανή μεγάλου κυβισμού για να πάει στην δουλειά του....Ας σοβαρευτούμε λίγο.
Μιλώ συγκεκριμένα για τον άνθρωπο. Μεταξύ ενός τρικυκλου με ηλεκτρονικα βοηθήματα δηλαδή asr και μοτοσυκλέτας ας πούμε μέχρι τα 300-400, άντε 600 κ.εκ
Οι φθηνές μηχανές σε παρόμοιες τιμές με τα σκούτερ σε αυτά τα κυβικά δεν εχουν κατά κανόνα asr, παρά μόνο abs. Μόνο οι διάσημες που κοστίζουν πολύ. Αλλά αυτές δεν κάνουν για έναν άπειρο θέλει σταδιακή εμπειρία για να φτάσεις σε τέτοιες μηχανές.
Ο έξτρα τροχός στο τρίκυκλο συν τα ηλεκτρονικά του δίνουν πρόσφυση, αυτός μας νοιάζει πιο πολύ για έναν οδηγό αυτοκίνητου που πάει σε δίτροχο. Να έχει πρόσφυση για τα άπειρα λάθη που θα κάνει.
Τώρα αν εσύ ως μηχανοβιος με έτη εμπειρίας ζητάς αλλά πράγματα από τη μηχανή σου.οκ φυσικό είναι.
Αλλά καθημερινά για να πας στην δουλειά σου μεσα στην πόλη το τρίκυκλο είναι καλύτερο από φθηνη δίκυκλη μηχανη λίγων κυβικών, και από απλό σκουτερακι. Είναι η χρυσή τομή για έναν άπειρο με νορμάλ οδήγηση σε δρόμους με λακουβες, νερά κτλ
Δεν ζήτησε ο άνθρωπος επιδοσεις και αίσθηση. Ζήτησε μεταφορικό μέσο σε πόλη. Τέσπα, εγώ καταλαβα το λες. Και συμφωνώ. Και όλοι συμφωνούν πως σαν τις καλές μηχανές δεν έχει, αλλά άλλο πράγμα θέλησα να πω και πλατισαμε.Δεν πειράζει, ας πάει να κάνει τεστ ντραιβ ο νηαμτοθετης και ας μας πει αυτός μετά ποιο θέλει.
-
@storm
Οδήγησα σε τεστ ντραιβ φιλού. Πολύ πιο βαρύ μπροστά, συμφωνώ, αν και το έξτρα βάρος διορθώνει άλλες κατανομές βάρους των σκούτερ. Πιο εύκολο από μηχανή σε επιτόπιους ελιγμούς αλλά πιο βαρύ από σκουτερ.
Ανάμεσα από αυτοκίνητα σε μποτιλιάρισμα δεν κάνει, όσα ένα ελαφρώς πιο λεπτό αλλά δίνει μεγάλη σταθερότητα σε βρεγμένο.
Σε λακουβες το ένιωσα πιο σταθερό λόγω των δύο τροχών.Εγώ έψαχνα το μικρό της yamaha αλλά σταμάτησε και ανέβηκε κυβικά και τιμή. Δεν είχε τότε και asr. Τώρα έχει από όσο θυμάμαι σε μεγαλύτερη κατηγορία
Το δικό σου ήταν πολυυυυ πιο βαρύ και μεγάλο από το μικρό της yamaha. Μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο τρικυκλων.
Βασικά για εμένα που είμαι του αυτοκίνητο το βρήκα τέλειο. Οπως το ήθελα.
Edit
..ωχ ξαναβγήκε..... Το είχαν κόψει μια εποχή.Αυτό...
Youtube VideoΕδώ, δοκιμή του παλιού euro4
Εδώ λέει πως προσπαθεις για να το ρίξεις, και είναι ελαφρύ. Ενώ αναφέρει και αυτό που ένιωσα και εγώ, η κατανομή βάρους είναι 50:50 .Μοναδικό για scouter
-
This post is deleted! -
Όντως το 155αρι έχει abs αλλά παλι ούτε λόγος για asr(πολύ σημαντικό για scouter με cvt)
Τι μ$@κες;;;. Τα ίδια με τότε που δεν το επέλεξα και περίμενα το επόμενο. Πάλι στα φθηνά μοντέλα δεν έχει κανένα ηλεκτρονικό.Το κλειδωμα δεν είναι πολύ σημαντικό διότι είναι ελαφρύ σχετικά με αυτά που είχες. 17 κιλά πιο βαρυ από το αντίστοιχο απλό δίτροχο 125 αρι σκούτερ της yamaha. Δεν κουράζεις τα πόδια σου δηλαδη
-
σημερα ΑΝ επαιρνα διτροχο θα ηταν Honda NC750X DCT.
και πολη και λιγο παραεξω. -
This post is deleted!
Δίκυκλο vs Τετράτροχο